BULGARIA va avea un nou brand de ţară

Posted by

În 2013 Bulgaria va lansa o campanie de promovare a atracţiilor sale turistice, pe piața din România. Vecinii de la sud de Dunare lucrează la un nou brand turistic integrat, care să prezinte ţara drept o destinaţie atractivă pe tot parcursul anului, concentrat pe atragerea turiştilor din patru ţări, respectiv România, Germania, Rusia şi Marea Britanie Priorităţile brandului sunt stabilite pe baza datelor obţinute de la 37 de tour-operatori bulgari şi 300 de tour-operatori străini, din 15 ţări.

Grecia, Turcia, Austria şi Cehia reprezintă principalii competititori ai Bulgariei în domeniul turismului, de aceea, bulgarii ii trag tare cu finalizarea brandului, astfel incat acesta sa poata fi pus in aplicare poate chiar incepand cu lunile februarie-martie 2013.

Principalele orașe pe care Bulgaria mizează ca puncte de atracție a turiștilor sunt Sofia, Veliko Tarnovo, Ruse și Plovdiv, orase care aspira la titlul de Capitala Culturală Europeană în 2019.

Bulgaria este considerată de turiştii străini şi tour-operatori o destinaţie turistică recunoscută mai ales prin portunităţile pentru turismul estival şi preţurile accesibile.

Potrivit unor sondaje, 80% dintre vizitatorii străini au fost mulţumiţi de vacanţa în aceasta tara şi 60% au revenit, Bulgaria fiind considerată de turiştii străini şi tour-operatori o destinaţie turistică recunoscută mai ales prin oportunităţile pentru turismul estival şi preţurile accesibile.

Turismul reprezintă aproximativ 14% din PIB-ul Bulgariei, veniturile din turism situandu-se in jurul cifrei de trei miliarde de euro anul 2012.

România și Bulgaria vor dezvolta si o campanie comună de promovare a brandului turistic al Dunării, a declarat Ivo Marinov, ministrul adjunct al Economiei, Energiei şi Turismului din Bulgaria.