TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Hotel Lebed Constantin si Elena - Bulgaria, oferte 2022

4 stele
4 stele
Constantin si Elena Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
82% recomandari
50 impresii Travel Planner
82% / 50 impresii
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

Hotelul Lebed este amplasat in statiunea Constantin si Elena, langa Grand Hotel Varna, la 150 metri distanta de plaja. Este unul dintre hotelurile din cadrul complexului Grand Varna. Hotel Lebed ofera cazare all inclusive si este potrivit pentru o vacanta linistita in Bulgaria la un tarif avantajos.
Arata mai mult

Cazare: Hotelul are 4 etaje, 2 lifturi si ofera cazare in camere duble, camere de familie si studiouri. Unitatile de cazare sunt dotate cu podea acoperita cu placi ceramice, aer conditionat central, TV cu ecran plat si programe prin satelit, seif, frigider, telefon, baie cu dus si uscator de par, balcon.

  • Camerele duble au o suprafata de 23 mp, doua paturi separate si o canapea extensibila (120x190 cm).
  • Camerele tip familie sunt formate din 2 camere duble standard conectate cu usa.
  • Studioul este o camera dubla mai spatioasa cu un pat dublu si o canapea extensibila.

Facilitati/servicii: piscina exterioara, parc de aventuri pentru copii, piscina incalzita pentru copii cu togogane (deschisa in intervalul

01.06-07.09), mini club si loc de joaca pentru copii (3 - 12 ani), scaune inalte in restaurant, acces Wi-Fi (in lobby si in jurul piscinei hotelului si la plaja South Beach), sala de fitness in aer liber, amfiteatru pe plaja, spalatorie, terenuri de tenis si de fotbal, parcare pazita. Accesul cu animale de companie nu este permis.

Activitati: programe de animatie (gimnastica acvatica, tenis de masa, gimnastica aerobica, boccia, darts, volei pe plaja, alte sporturi conform programului de animatie al hotelului), spectacole de seara pentru adulti (in intervalul 11.06 - 31.08.2020).

Catering: restaurant principal, bufet pentru copii, lobby bar, bar la piscina, bar la plaja (in intervalul 01.06 - 07.09), bar de fructe (deschis in intervalul 01.06 - 07.09.2020).

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Lebed Constantin si Elena, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive Plus (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet), bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese (lobby bar si pe plaja), bufet special pentru copii in restaurantul principal, gustari reci si calde intre mese, bar de inghetata (disponibil intre 24.05 - 06.09); seif, acces internet wireless (in lobby, in jurul piscinei si pe plaja), acces parcare nepazita (in limita locurilor disponibile), 2 sezlonguri si o umbrele la piscina exterioara si pe plaja in limita disponibilitatii, piscina pentru copii incalzita (cu topogan, 24.05-16.09), parc de aventuri pentru copii, mini club, patut de bebelus, tenis de masa, biliard, darts, sah, volei pe plaja, aerobic, fitness in aer liber, program de animatie, spectacole de animatie seara (11.06 - 31.08). Programul de All Inclusive incepe cu pranzul in ziua sosirii, si se termina cu micul dejun in ziua plecarii.

Nu este inclus: bauturile alcoolice si non-alcoolice de import, teren de tenis si fotbal, masaj.

Tariful de 1 Mai include: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in sistem bufet, bauturi alcoolice si nonalcoolice locale disponibile 24h la barul din lobby si la celelalte baruri ale hotelului conform programului de functionare, gustari dupa amiaza la barul din lobby /sandwhichuri, dulciuri/), 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera piscina exterioara si la plaja (in limita disponibilitatii), club pentru copii (intre 3 si 11,99 ani), program de animatii in timpul zilei (gimnastica acvatica, tenis de masa, aerobic, darts, volei pe plaja), parcare in limita disponibilitatii, acces internet wireless in tot hotelul. Programul All Inclusive incepe cu pranzul in prima zi si se termina cu micul dejun.


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.
Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 50 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla si Studio) si reducere de 50 % (in Camera family); al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera family)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Studio) si reducere de 50 % (in Camera family)
  • cu 3 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera family)
  • cu 4 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera family)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla) si reducere de 45 % (in Studio)
  • al 3-lea si al 4-lea adult - platesc tarif intreg (in Camera family)
  • al 5-lea adult - reducere de 30 % (in Camera family)
Informatii Covid-19

Programul „Fii sănătos și rămâi activ cu BT Hotels!”

În parteneriat cu Clinica Acibadem din Spitalul Tokuda și Ecolab

 

Dragi oaspeți, echipa noastră este pregătită și încântată să vă întâmpine într-un mediu hotelier sigur și curat, care operează cu cele mai înalte standarde în domeniul sanitar și al igienei. În plus, monitorizăm, de asemenea, practicile de distanțare socială și fizică și respectăm „noul normal” în perioada COVID – 19 și post-COVID – 19. Ne cerem scuze în avans dacă cerințele noului nostru program, provoacă întârzieri și / sau modificări în serviciile noastre normale.

Vă rugăm să rețineți că protejarea sănătății fiecăruia dintre noi este o responsabilitate comună. Din acest motiv, am dori să subliniem importanța respectării recomandărilor de siguranță de mai jos, pe durata șederii cu noi:

  • Vă rugăm să mențineți un standard ridicat de igienă personală, să vă spălați regulat pe mâini și să folosiți instalația de igienizare a mâinilor, în toate spațiile hotelului!
  • Vă rugăm să mențineți o distanță rezonabilă față de alți oaspeți!
  • Vă rugăm să citiți regulile și procedurile de siguranță COVID – 19 și urmați indicatoarele postate în întregul hotel!
  • După ce utilizați pachete / consumabile de unică folosință, vă rugăm să le aruncați imediat, în cel mai apropiat coș!
  • Dacă simțiți o durere de cap, o tuse uscată, o slăbiciune sau o temperatură de peste 37,5 С, vă rugăm să contactați biroul de recepție apelând la telefon și nu părăsiți camera până nu primiți instrucțiuni suplimentare!

Stimați oaspeți, vă rugăm să citiți măsurile de siguranță în vigoare înainte de sosirea la hotel și vă mulțumim pentru înțelegere și respectarea strictă a acestor recomandări.

Angajații noștri

Toți angajații noștri beneficiază de instruire specială și instrucțiuni săptămânale de către grupul nostru special de intervenție COVID – 19, pe următoarele teme:

  • infecție cu virus cauzată de Covid – 19 și măsuri obligatorii de protecție 
  • siguranța personală și siguranța oaspeților;
  • proceduri de operare - noi și modificate;
  • reguli de igienizare;
  • standarde de comunicare - în procesul normal de lucru, în cazuri confirmate Covid-19 și în cazuri prezumtive de infecție;
  • reguli și proceduri de răspuns și comunicare dacă au fost detectate cazuri de Covid-19 cazuri.

Îi menținem pe toți angajații noștri informați cu privire la ultimele modificări și completări asupra regulilor și procedurilor de siguranță pe baza măsurilor anti-epidemice întreprinse în țară și în celelalte state membre ale UE.

Toți angajații:

  • Sunt supusi unor controale de sănătate la intrare la sosirea la serviciu. Angajații care au o temperatură de peste 37,5 º С nu li se permite accesul în hotel. Dacă se confirmă că un angajat a contractat Covid-19, se iau măsuri pentru urmărirea contactelor, izolarea și testarea altor angajați care sunt sub risc de contaminare;
  • Lucreaza cu echipamentul de protecție obligatoriu - mască de față sau scut de față și mănuși, dacă este cazul.

Pentru tine: 

  • Un membru al grupului de reacție COVID - 19, care are cunoștințe complete despre procedurile sanitare adoptate pentru siguranța și protecția dvs., este la dispoziția tuturor oaspeților noștri.

Hotelul: 

În toate spațiile hotelului veți găsi:

  • semnalizare corespunzătoare care să amintească oaspeților și personalului regulile de prevenire și protecție și utilizarea echipamentelor de protecție. Instrucțiuni detaliate de siguranta și igienizare sunt de asemenea disponibile pe site-ul hotelului și pe canalul de informații TV din camera dvs.;
  • dozatoarele sanitare sunt disponibile în toate spațiile comune și publice pentru utilizare de către oaspeți.

Dezinfectia în camere, zonele publice, spațiile de luat masa se face folosind produse aprobate medical pentru protecția împotriva agentului patogen.

În urma recomandărilor autorităților de sănătate și a consultantului nostru medical, am oprit sistemul de aer condiționat din camerele de oaspeți. Vă rugăm să vă aerisiți camera în mod regulat, ținând ușile (balconele) deschise. De asemenea, vă recomandăm să mențineți ușa de la baie deschisă în orice moment.

În zonele comune, ne bazăm, de asemenea, pe aerisirea și ventilația naturală, cu unele excepții, după regulile autorităților de sănătate. Toate filtrele de ventilație și A / C sunt dezinfectate în mod regulat cu produse aprobate pentru protecția agentului patogen.

Recepţie

  • Semne lipite pe sol în fața recepției marchează zonele de așteptare pentru a asigura menținerea distanțării corespunzătoare în orice moment.
  • La recepția nu sunt permise mai mult de 2 oaspeți în același timp, cu excepția cazului în care sunt membri ai aceleiași familii.
  • La sosirea la hotel, vă rugăm să rețineți că un panou de protecție din plastic este instalat pentru a menține o separare adecvată între oaspeți și personalul de la recepție. Avem proceduri în vigoare care asigură un contact minim cu oaspeții, cheia cardului camerei, cartea de identitate personală și terminalul POS. Orice articole pe care le primiți de la personalul nostru vor fi bine igienizate în prealabil.

Cazare

  • Luând în considerare gradul de ocupare a hotelului, oaspeții vor fi cazați în camere cât mai îndepărtate unul de celălalt.
  • Utilizarea unei soluții dezinfectante este obligatorie pentru procesul de curățare și igienizare a camerei, moment în care geamurile și ușile camerei vor fi menținute deschise, pe tot parcursul timpului. O atenție deosebită este acordată igienizării punctelor cu atingere frecventă din cameră, hol și baie.
  • După ce ați făcut check-in-ul, camera nu va fi curățată zilnic și va fi curățată numai după plecare. Curățarea suplimentară a camerei poate fi organizată prin solicitări speciale în timpul șederii dvs. și se va face numai atunci când nu sunteți în cameră.
  • Însoțitorii camerei urmăresc procesul de salubrizare cu o listă de verificare detaliată și un program de curățare, alocat fiecărei camere. Un registru este păstrat cu ora și locul fiecărei curățări, cu semnarea de către personalul responsabil.
  • Pentru a păstra igiena, toate obiectele mici cu utilizare multiplă au fost eliminate din camere; pături și perne de rezervă, accesorii decorative, aparate electrice, căni de ceai / cafea, pahare de apă, șervețele, etc.

Spații comune și publice

  • Calea marcată - Vă rugăm să urmați săgețile de pe podea, ghidând sensul de mers prin holuri, săli de ședințe și alte zone de interes, deoarece gestionează întregul flux de oaspeți al hotelului.
  • Lifturi - Vă rugăm să consultați indicatoarele care arată numărul maxim de oaspeți admis în lift în orice moment. Butoanele și panourile liftului sunt igienizate în fiecare oră, pentru siguranța dvs. La parter în apropierea lifturilor veți găsi dozatoare cu dezinfectant pentru uzul oaspeților.
  • Program de dezinfectare - Frecvența curățării și igienizării a fost crescută în toate spațiile publice, în conformitate cu gradul de ocupare a hotelului. Punctele și suprafețele cu atingere frecvență, cum ar fi balustrade, birouri și alte zone / obiecte sunt igienizate în fiecare oră.
  • Toalete - Toaletele publice sunt igienizate cel puțin o dată pe oră. Punctele de atingere frecventa (mânerele ușilor, scaunele de toaletă, mânerele, robinetele de apă) sunt igienizate mai des, acest lucru este notat și semnat, cu data și ora de către însoțitorul de serviciu.
  • Holul recepției și toate zonele comune sunt aeriene în mod regulat, lăsând ușile și ferestrele deschise în timpul zilei cât mai mult timp posibil.

Restaurante

  • În restaurante, au fost organizate puncte de intrare și ieșire separate pentru fluxurile de oaspeți.
  • Au fost realizata rearanjarea meselor la distanța minima de 1,5 m și cel mult 4 persoane la o singură masă, cu excepția cazului în care sunt membri ai aceleiași familii, astfel încât să poată fi aplicate cerințele de distanțare fizică.
  • Dacă este necesar, va fi introdus un interval orar la mese pentru a asigura măsuri adecvate de distanțare. Oaspeții vor fi anunțați despre programul de luat masa.

Restaurantul nostru tip bufet este organizat după cum urmează:

  • panouri din plastic care separă mesele cu mancare;
  • autocolante pe podea care indică direcția de curgere, intrare și ieșire a oaspeților;
  • la intrarea în restaurant, tuturor oaspeților li se vor arăta locurile unde pot să-și dezinfecteze mâinile și să fie direcționați către mesele de bufet. Chelnerii vă vor arăta mesele disponibile și vor monitoriza păstrarea distanței de siguranță.
  • mâncarea va fi servită de un ospatar pentru a preveni contactul direct al oaspeților cu mâncarea;
  • temperatura alimentelor gătite va fi crescută;
  • băuturile sunt servite numai de ospatari;

Lobby Bar

  • Am reorganizat amplasarea pentru a asigura menținerea cerințelor corespunzătoare de distanțare și pentru a ușura mișcarea personalului.
  • Panourile din plastic separă barul de clienți, în timp ce autocolantele așezate pe podea indică distanța de păstrat față de alți oaspeți.
  • Zaharul, sarea și alte condimente nu vor fi disponibile în mod liber pe mese, dar vi se vor servi în pachete individuale, conform comenzii.
  • Mesele și scaunele vor fi bine igienizate între oaspeții care se așează.

Clubul și activitățile pentru copii

  • Zonele pentru copii sunt reorganizate într-un mod nou pentru a garanta o curățare și igienizare mai ușoară.
  • La cluburile pentru copii vor funcționa numai zonele în aer liber, pentru a se asigura că distanțele și cerințele de igienă corespunzătoare sunt menținute.
  • Vă rugăm să utilizați punctele de intrare și ieșire separate.
  • Părinții sunt rugați să completeze declarațiile pe proprie răspundere, care le vor fi date înainte de intrare.

Plaje si piscine

  • Apa din piscine este tratată conform instrucțiunilor Ministerului Sănătății din Bulgaria.
  • Umbrele pe plajă sau în jurul piscinei, sunt distanțate la 5 m una de cealaltă.
  • Sezlongurile și umbrele de soare vor fi igienizate între oaspeți / grupuri.

Securitate

  • Personalul de securitate va purta echipament de protecție corespunzător (mască de față / scut și mănuși) și va aplica în orice moment măsurile obligatorii de distanțare.
  • Au fost instruiți să răspundă și să aplice măsuri pentru distanțarea socială. Vă rugăm să urmați instrucțiunile lor. Vă rugăm să rețineți că protejarea sănătății fiecăruia dintre noi, este responsabilitatea comună a tuturor.

Actualizarea regulilor și procedurilor de siguranță

Urmărim în mod regulat situația epidemică din țara noastră și în lume, precum și informațiile venite de la OMS și instituțiile UE. Ne adaptăm și actualizăm regulile și procedurile de siguranță pe baza reglementărilor autorităților de sănătate bulgare, a guvernului bulgar și a standardelor și practicilor celorlalte țări membre ale UE. Toate regulile și procedurile din Programul nostru vor fi actualizate în mod regulat și vă vom ține la curent cu orice modificare.

Stimați oaspeți, nu știm când va trece această pandemie sau când viețile noastre vor reveni la normal. Între timp, vom respecta standardele „noului normal”. Dar am dori să știți că, atunci când veți decide să călătoriți din nou, vom fi gata să vă întâmpinăm înapoi într-un mediu hotelier sigur și curat. Vă mulțumim pentru sprijinul acordat. Vă rugăm să fiți sănătoși și să rămâneți activi.

Impresii Hotel Lebed Constantin si Elena

7.8
De Paste 2019 la C-tin si Elena in conditii de 3*/4*
Gradina impresionanta, fiind hotel apartinator unui resort (GHV), locuri de parcare gratuite in resort, all inclusive plus dar indisponibil de Paste, valabil numai in sezon (AI+ adus de oferta gastronomica de tip fast food, bauturi si sezlonguri cu umbrele, toate acestea la plaja si tonete prin gradina cu inghetata, hot-dog si paste, tot numai in sezon), piscine exterioare cu sezlonguri/ umbrele, la comun cu H. Dolphin, din care una cu tobogan de apa pentru copii, gradina cu multa verdeata si sezlonguri/ zone de relaxare, facilitati multiple dar insuficient dezvoltate - plaja proprie cu nisip fin, inclusiv cu port turistic, dar cu distractii acvatice putine, scena de reprezentatii pe plaja - disco, spectacole, etc doar in sezon, resort in declin prin inchiderea hotelului fanion - Grand Varna 5* (care aducea si diverse concursuri sportive de importanta nationala/ balcanica/ europeana) si Dolphin Marina 4* (aflate in conservare), respectiv prin demolarea hotelului Rubin 4*, ramanand in activitate doar doua hoteluri de 4* - Lebed si Dolphin. Amplasat la 100m de plaja, cu acces un pic abrupt spre apa fie pe drum auto asfaltat fie pe scari, camere suficient de spatioase, nepretentioase, gresie pe jos in camere, mancare acceptabila, personal amabil, dar relativ absent in viata turistilor, atmosfera placuta datorita gradinii si muzicii de la clubul copiilor, in aer liber, cu program prelungit, mese de biliard si ping-pong gratuite, desi cu echipament uzat, Calitate buna raportata la pret, pentru cei care apreciaza clipele petrecute in familie cu distractia de la mare, mai mult decat oferta de cazare/masa. De Paste am fost intampinati si cu o slujba de sarbatoare, oua rosii, cozonac, bauturi si alte delicatese, impreuna cu momente folclorice bulgaresti in gradina din apropierea hotelului.
Recomand Travelplanner: Impresie foarte ok, buna relationare/ comunicare, tarife in general incadrate ca bune raport calitate/ pret, oferte updatate partial, pierdut legatura cu simpatica agenta de tursim - dna. Mariana, plecata din randurile colegilor dvs, calculator facil al ofertei de pret finala, grafic de disponbilitate camere, preturi listate pe perioade

Arata mai mult

7.8
De Paste 2019 la C-tin si Elena in conditii de 3*/4*
Gradina impresionanta, fiind hotel apartinator unui resort (GHV), locuri de parcare gratuite in resort, all inclusive plus dar indisponibil de Paste, valabil numai in sezon (AI+ adus de oferta gastronomica de tip fast food, bauturi si sezlonguri cu umbrele, toate acestea la plaja si tonete prin gradina cu inghetata, hot-dog si paste, tot numai in sezon), piscine exterioare cu sezlonguri/ umbrele, la comun cu H. Dolphin, din care una cu tobogan de apa pentru copii, gradina cu multa verdeata si sezlonguri/ zone de relaxare, facilitati multiple dar insuficient dezvoltate - plaja proprie cu nisip fin, inclusiv cu port turistic, dar cu distractii acvatice putine, scena de reprezentatii pe plaja - disco, spectacole, etc doar in sezon, resort in declin prin inchiderea hotelului fanion - Grand Varna 5* (care aducea si diverse concursuri sportive de importanta nationala/ balcanica/ europeana) si Dolphin Marina 4* (aflate in conservare), respectiv prin demolarea hotelului Rubin 4*, ramanand in activitate doar doua hoteluri de 4* - Lebed si Dolphin. Amplasat la 100m de plaja, cu acces un pic abrupt spre apa fie pe drum auto asfaltat fie pe scari, camere suficient de spatioase, nepretentioase, gresie pe jos in camere, mancare acceptabila, personal amabil, dar relativ absent in viata turistilor, atmosfera placuta datorita gradinii si muzicii de la clubul copiilor, in aer liber, cu program prelungit, mese de biliard si ping-pong gratuite, desi cu echipament uzat, Calitate buna raportata la pret, pentru cei care apreciaza clipele petrecute in familie cu distractia de la mare, mai mult decat oferta de cazare/masa. De Paste am fost intampinati si cu o slujba de sarbatoare, oua rosii, cozonac, bauturi si alte delicatese, impreuna cu momente folclorice bulgaresti in gradina din apropierea hotelului.
Recomand Travelplanner: Impresie foarte ok, buna relationare/ comunicare, tarife in general incadrate ca bune raport calitate/ pret, oferte updatate partial, pierdut legatura cu simpatica agenta de tursim - dna. Mariana, plecata din randurile colegilor dvs, calculator facil al ofertei de pret finala, grafic de disponbilitate camere, preturi listate pe perioade

Arata mai mult

8.4
O vacanță plină de amintiri frumoase
Hotelul e construcție veche dar îngrijită. - camerele sunt destul de mici pentru 2 adulti si 2 copii (mai ai doar putin loc de trecere), dar curate. - curățenie se face in fiecare zi, nouă ni s-au schimbat si prosoapele care nu erau pe jos dar fuseseră folosite. - pentru cei ce doresc liniste e un spațiu ideal. Deoarece hotelul este amplasat pe coasta, deasupra nivelului plajei, petrecerile de seara nu se auzeau în camere. Ceilalți musafiri ai hotelului din perioada noastră nu au creat probleme. Chiar dacă au fost mulți copii, zgomotul a fost la un nivel optim pentru odihna celorlalți. - parcul complexului e minunat: copaci bătrâni, aranjamente de flori, poteci si alei spre diverse zone: gym, piscină, spatiu de relaxare, biliard si tenis, loc de joaca pt copii și altele pe care nu am avut timp să le testam. - mâncarea nu avea ceva special, dar era bună. Mai găseai din când în când și cate ceva fără prea mult gust, dar, în principiu, aveai de unde alege. Fructe proaspete la fiecare masă, 2 feluri de mâncare la barul copiilor. Multe dulciuri, chiar dacă nu m-au prea impresionat. 2 tipuri de suc fara acid gen Prigat. - gusturile de la 15-18 erau destul de amărâte: câteva feluri de fursecuri, ceva ce sa voia a fi pizza (cred), ceva foieraje umplute - înghețată de la 14.30-16.30: 3 tipuri, aceleași mereu, nimic special - barul de fructe, în aceeași perioadă si locația cu cel de înghețată, nu avea peopriu-zis fructe, ci complot. Mai multe tipuri, gen complot de ananas. Totul din cutii, răsturnate în recipientele pt autoservire. - personalul a fost ok. Ne-am înțeles cu toată lumea în engleză (cu excepția celor de la receptie, nu știu cine stie ce, doar cât să se descurce. Daca stii tu suficient de bine, nu ai probleme, daca nu, din 2 tipuri de accente si exprimări nu iese întotdeauna ce trebuie. Pentru mine a fost cel putin distractiv sa ma inteleg cu ei). Chelnerii se cam ce aveau să adune farfuriile goale de la mese. Uneori aveai impresia ca vor sa scape de tine. - in restaurant aveau doar 3 scaunele de masa pt copii, ceea ce nouă ne-a creat probleme. Mai niciodată nu aveau unul disponibil când ajungeam. Așteptăm până se elibera unul. - piscinele erau curate si îngrijite - locul de joaca pentru copii, întreținut si complex, copaci ce ofereau umbră în miezul zilei. Neconvenabil pt noi a fost ca era inchis de la 12.30 la 15. Copiii noștri nu dorm la amiază si ar fi fost o locație bună de folosit. Inteleg că personalul da la Kids Club avea pauza, dar asta nu justifica închiderea întregului parc exterior unde copiii nu erau neaparat supravegheați de cineva din echipa de animație, doar ocazional. In general părinți erau prin preajmă. - la Kids Club nu aveau vorbitori de română. Am auzit rusă, engleză, germană. Fiind mulți copii români, nu cred ca e ceva extraordinar de solicitat. Macar cuvinte de baza, sa se simtă copii putin in siguranță. - echipa de animație a fost încântătoare: fetele, foarte drăguțe cu copiii, domnul care pregătea dansurile de seara era cu adevărat carismatic. Dansau pe cântece în bulgară, rusă, germană, română. - plaja e prea mica pentru numărul turiștilor cazați în complex. Noi ne-am așezat de 2 ori in zone cu plata pentru externi. Nu ne-a întrebat nimeni nimic. Foarte greu am găsit mai multe șezlonguri învecinate, noi fiind grup de 8 adulți. Nici nu știu cand se ocupau, mereu erau prosoape întinse (Multe doar cu prosoape la 9 dimineața) - prosoapele gratuite pentru piscină și plaja se puteau schimba o dată pe zi. Doar că, dacă stateai seara pana mai târziu la plajă, nu le mai puteai înapoia în ziua respectivă, la 17 se închidea chioșcul. - în partea stângă cum cobori scările e faleză, beton, e frumos pentru plimbări de seară, ajungi într-o zonă sălbatică cu mulți pescăruși. - noi am fost mulțumiți de raportul calitate/pret.
Recomand Travelplanner: Am comunicat frumos si eficient cu agenția, cu o singură excepție. La pretul inițial de pe site au mai adăugat 100 euro, vezi Doamne, că nu avem și o sâmbătă inclusă. Nu știu dacă agenția sau hotelul au incasat adaosul, cert e că acesta nu era apecificat nicăieri. Fiind într-o perioadă cam aglomerată, nu am avut timp și energie pt investigații.

Arata mai mult

9.7
super vacanta
Am rezervat un sejur de 6 nopti in perioada 05.07-11.07.2019 la acest hotel, dar pentru ca au prmit un grup mare ce vroia sa stea pe acelasi palier ne-au redirectionat catre Hotelul frate Dolphin, din cadrul aceluiasi complex hotelier. Ne-am simtit excelent in acest sejur; personal foarte amabil, tanar si mereu cu zambetul pe buze, foarte atenti la nevoile noastre. Camerele sunt mari si foarte curate, dotate cu toate cele necesare; se face curat in fiecare zi, se schimba prosoapele, se aduce hartie igienica. Este adevarat ca pare ca nu s-a mai investit in hotel de ceva timp (patul cam scartaie, usa de la intrare pare cam stramba) dar serviciile oferite eclipseaza aceste mici defectiuni.
Recomand Travelplanner: Este prima data cand colaboram cu aceasta agentie la recomandarea unei colege. Suntem foarte multumiti: eficienti, corecti, comunicativi, ne-au rapsuns la toate intrebarile avute, foarte atenti, elaboreaza oferte personalizate foarte potrivite nevoilor clientilor. Felicitari!

Arata mai mult

9.8
vacanta de vis
Hotelul este amplasat intr-o zona cu multa vegetatie,personalul este foarte amabil,lenjeriile au fost schimbate zilnic,curatenia de asemenea era efectuata in fiecare zi .Hotelul este prevazut cu parcare pazita deci puteti sta linistiti in concediu ca nu se va intampla nimic cu autoturismul dumneavoastra asa cum se intampla prin alte statiuni.Piscina este curata ,este prevazuta cu un salvamar pentru copii si nu numai,de asemenea hotelul dispune de personal special pentru inviorarea de dimineata gimnastica in aer liber sau jocuri in piscina. Va recomand din inima aceasta statiune si acest hotel,nu veti regreta.
Recomand Travelplanner: Agentia Travel Planner este o agentie de nota 10,personalul este foarte amabil,corect,flexibil si eficient pentru ca atunci cand ai nevoie de ajutor si il soliciti iti raspund cu promtitudine chiar daca nu sunt in timpul programului si incerca sa ajute si sa multumeasca clientul. Tot respectul pentru personalul agentiei.

Arata mai mult

8.0
hotel pentru copii!
spatios, curat cu personal serviabil. bucatarul a fost bine selectionat, dar ar putea sa faca mancarea mai putin condimentata si de asemenea mai variata pentru copii. stim ce se spune despre mancarea condimentata... este mai veche. Dar, sunt convins ca nu este asa, scapa mai mult piper. As recomada pentru viitor sa se stabileasca un orar de liniste in hotel, in special in orele in care de obicei dorm copii. S-au mai gasit parinti care pe fondul all inclusive-ului au consumat mai mult alcool decat puteau, ca de era moca, si de la bar pana in camera ii puteai urmarii dupa zgomotul facut. Si pentru final, sa se mentioneze in restaurant ca mancarea dedicate copiiloe este numai pentru ei, sa nu se mai indoape toate ...cuvnt urat... cu mancare, iar eu cand vreau sa iau pentru copil sa trebuiasca sa astept un nou reffil.
Recomand Travelplanner: agentia... am achizitionat vacanta de la aceasta agentie datorita faptului ca am mai fost in acest complex si stiam ce este si ce ofera. daca era sa ma iau dupa informatiile de pe site nu alegeam acest resort si poate ca nici agentia. In general, agentia a fost serioasa si din discutiile cu unoperator am realizat ca ori nu are jurist ori are unul slab pregatit. De ce? pentru ca am cerut direct elierarea facturii in vederea efectuarii platii si acest lucru nu s-a putut. a trebuit mai intai sa se faca proforma si dupa ce plateam aceasta proforma mi se elibera factura finala. Motivul: au fost client care nu au mai platit factura....domnule jurist factura eliberata si transmisa clientului prin posta cu confirmare de primire, in situatia in care nu a fost de fata, reprezinta o obligatie de plata pentru client si de furnizare a serviciului pentru dumneavoastra!

Arata mai mult

Acest hotel are 41 impresii pozitive si doar 9 negative.
Vezi toate impresiile (50)

Intrebari frecvente despre Hotel Lebed

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Lebed?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Lebed?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Lebed oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Lebed este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Lebed nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Lebed are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Lebed conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Lebed?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Lebed, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Lebed este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Lebed are 82% recomandari din 50 impresii iar nota generala este 8.6. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.1 si Personal cu nota 8.8. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Lebed are parcare proprie?
Hotelul Hotel Lebed nu are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Lebed nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Lebed nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Lebed
Cel mai popular tip de camera este Studio. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Lebed: Camera dubla, Camera single, Camera familyVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Lebed ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Lebed?
Comparativ cu hotelul Hotel Lebed ati putea gasi interesante in Constantin si Elena si hotelurile si Hotel Romance Splendid, Hotel Estreya Residence, Hotel Aurora, Hotel Gloria. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Constantin si Elena
Calculeaza pret si rezerva