TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
4 stele

Hotel RIU Helios Sunny Beach - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Sunny Beach Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
92% recomandari
301 impresii Travel Planner
92% / 301 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Riu Helios este situat pe plaja, aproape de centrul statiunii si este unul din cele mai populare hoteluri din Sunny Beach. Ofera o gama larga de activitati sportive si de divertisment pentru o vacanta allinclusive reusita in Bulgaria. Hotelul face parte din lantul spaniol Riu Hotels Resorts preluat de reteaua germana Tui si este apreciat pentru mancarea buna, cazare in camere spatioase, multiple facilitati pentru copii dar si pentru varietatea de activitati din cadrul hotelului.
Pe plaja
Family club
Kids club
Parcare
Experiente SPA
Top hotel
Hotel de lant
Arata mai mult

Amplasare: Hotel Riu Helios este situat la 3,8 km de orasul vechi Nessebar, la 40 km de orasul Burgas si la 21 km de aeroportul Letisthe Burgas. Se afla la 20 m de plaja si la 500 m de centrul statiunii Sunny Beach (hotel Kuban) avand in extremitatea nordica statiunea Elenite, iar in extremitatea sudica la 20 km Lacul Pomorie. Este amplasat la 1,3 km de parcul acvatic ActionPark Sunny Beach, la 1 km de Royal Beach Mall, la 4 km de AquaParadise si la 15 km de Capul Emine.

Cazare: Riu Helios Sunny Beach consta intr-o cladire cu 6 etaje, deservite de 4 lifturi cu o capacitate de cazare de 395 de camere.

Camerele duble dispun de aer conditionat central, TV, telefon, minifrigider (contra cost), seif (contra cost), wifi (contra cost), mocheta, grup sanitar propriu cu dus si uscator de par, o parte dintre camere dispun de balcon

Tipuri de camera:

  • Camera dubla fara balcon (aprox 33 mp) dispune de doua paturi sau un pat dublu si o canapea sau un fotoliu extensibil. Capacitate maxim acceptata 2 adulti si un copil sau 3 adulti.
  • Camera dubla standard (aprox 33 mp) dispune de doua paturi sau un pat dublu si o canapea sau un fotoliu extensibil. Acestea sunt dotate cu balcon sau terasa si pot avea vedere la mare (cost suplimentar). Capacitate maxim acceptata 2 adulti si doi copii sau 3 adulti.
  • Family room (aprox 50 mp) consta intr-un dormitor cu un pat dublu si un living cu o canapea extensibila, nu dispun de balcon. Capacitate maxim acceptata este de 3 adulti si un copil.

Hotelul dispune de 6 camere adaptate pentru persoanele cu dizabilitati la etajul 3 si 4. Toate

zonele publice sunt accesibile persoanelor cu dizabilitati, fiind adaptate cu rampe si lifturi.

Facilitati/servicii hotel: Riu Helios dispune de 2 piscine exterioare cu sectiune pentru copii, sezlonguri si umbrele la piscina, internet wireless, sala de calculatoare cu acces internet,salon de cosmetica, teren de tenis, sala de conferinte cu 30 de locuri, magazine.

Activitati: Gimnastica acvatica, volei pe plaja, programe de divertisment pentru copii si adulti (de 6 ori pe saptamana); in apropiere se pot inchiria biciclete si se poate practica minigolf, calarie si sporturi nautice.

Catering: Restaurant principal cu 290 de locuri si terasa cu servire tip bufet, 2 restaurante a-la-carte (asiatic si bulgaresc), lobby bar, lounge bar cu terasa, bar la piscina, snack bar. Meniuri fara gluten, la cerere.

Spa: Centru SPA, fitness, masaj, sauna, jacuzzi, baie de aburi.

Pentru copii: Riu Land kid’s club, programe de animatie pentru copii (4-7 ani si 8-12 ani), sectiune la piscinele exterioare, scaun inalt in restaurant, patut pentru bebelusi la cerere.

Plaja: Plaja cu publica. Sezlonguri si umbrele contra cost.

Parcare: Parcare contra cost. (in limita locurilor disponibile)

Informatii suplimentare:

Hotelul nu accepta animale de companie.

Cod vestimentar obligatoriu la cina (in restaurantul principal: tricouri cu maneca pentru domni; in restaurantul a-la-carte: pantaloni lungi si tricouri cu maneca pentru domni).

Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor fara o notificare in prealabil.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel RIU Helios Sunny Beach, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in sistem bufet, cina tematica de 2 ori pe saptamana, mic dejun continental, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese in lobby bar si la barul de la piscina, gustari dupa amiaza (intre 15.00-17.00), cina optionala in restaurantele a-la-carte (asiatic si bulgaresc; necesita rezervare in avans); sezlonguri si umbrele la piscinele exterioare in limita disponibilitatii, sala de fitness, volei pe plaja, program animatie in timpul zilei si seara, patut pentru bebelus, club pentru copii Riu Land, acces internet wireless (in lobby si in camere, limitat la doua dispozitive per persoana),

Nu este inclus: sezlonguri si umbrele pe plaja, seif in camera, minibar, mini golf, teren de tenis, biliard, sporturi nautice, acces centru SPA (sauna, baie de abur, jacuzzi, masaj), salon de cosmetica, sala de internet.parcare pazita (in limita disponibilitatii)

Note

  • Tinuta obligatorie la cina: pantaloni lungi pentru barbati.
  • Orele meselor pot varia in functie de gradul de ocupare al hotelului.
  • Solicitarile pentru check-in inainte de ora 14:00 si check-out dupa ora 12:00 sunt contra cost si in functie de disponibilitate.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.
Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit cu 2 adulti in camere duble
  • cu 1 adult - copil intre 2-11.99 - reducere de 25 % (in Camera dubla fara balcon, Camera dubla cu balcon - v.parc si Camera dubla cu balcon - v.mare)
  • cu 2 adulti - un copil intre 2-4.99 - reducere de 100 %; un copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla fara balcon, Camera dubla cu balcon - v.parc, Camera dubla cu balcon - v.mare si Apartament 1 dormitor)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-4.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla cu balcon - v.parc, Camera dubla cu balcon - v.mare si Apartament 1 dormitor)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-4.99 - reducere de 100 %; un copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Apartament)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla fara balcon, Camera dubla cu balcon - v.parc, Camera dubla cu balcon - v.mare si Apartament 1 dormitor)

 

Informatii Covid-19

Hotelurile RIU și Grupul Preverisk au colaborat pentru dezvoltarea detaliată linii directoare ca răspuns la boala Covid-19. Hotelurile RIU au furnizat contribuții valoroase din experiența lor operațională care s-au combinat cu cunoștințele tehnice și experiența Preverisk, a dus la un set cuprinzător de proceduri adresându-se tuturor departamentelor din cadrul hotelurilor RIU.

Am adoptat o abordare bazată pe riscuri pentru identificarea pericolelor pe întregul circuit de oaspeți, personal și alți vizitatori la hotelurile RIU. Din aceasta se vor aplica proceduri de control, în funcție de nivelul de risc. Aceste protocoale își propun să evite răspândirea bolii, atât de la persoană la persoană, cât și prin mediul înconjurător (de exemplu, atingerea suprafețelor).

Prin urmare, practicile de distanțare socială și igienă (personale și de mediu), cum ar fi curățarea și dezinfectarea, au fost aplicate pe parcursul diferitelor etape, în funcție de nivelul de risc. Aceste orientări se bazează pe cunoștințele disponibile curente și vor fi actualizate pe măsură ce vor fi disponibile mai multe informații.

Feedback-urile operaționale vor fi, de asemenea, esențiale pentru orice ajustare viitoare. De asemenea, am luat în considerare informații din diverse surse, inclusiv: OMS, PHE, CDC, ABTA, ICTE, printre altele. Aceste orientări stau la baza programului de formare și implementare ulterioare.

Măsuri de control specifice Covid-19

Recepţie

  • Punerea în aplicare a măsurilor preventive la intrarea hotelului include luarea temperaturii, controlul dezinfectării mâinilor, oferirea de măști oaspeților, vizitatorilor și distanțarea socială.
  • Implementarea check-in-ului online, în hoteluri unde acest lucru este posibil.
  • Utilizarea aplicației mobile ca instrument de informare pentru toate zonele comune ale hotelului, pentru a evita informațiile sub formă de hârtie sau schimbul de pliante.
  • Distribuitoare cu gel hidroalcoolic distribuite de-a lungul recepției.
  • Paravane de protecție instalate la recepție.
  • Criterii de alocare a camerei pentru a asigura distanțarea socială.
  • Măsuri preventive pentru utilizarea ascensoarelor (limitarea numărului maxim de persoane, indicatoare pe podea, gel în interior)
  • Benzi și marcaje vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă la barul din recepție.

Transportul personalului

  • Măsuri preventive care trebuie luate, în funcție de modul de transport al angajatului.
  • Implementarea regulilor specifice de utilizare a transportului public, inclusiv distanțarea socială, igienă personală și echipament personale de protecție.
  • Implementarea regulilor îmbunătățite pentru curățarea și dezinfectarea autobuzelor companiei.
  • Crearea normelor de igienă suplimentare în momentul sosirii la hotel.

Recepționarea bunurilor

  • Temperatura angajaților furnizorului va fi luată.
  • Personalul de livrare și șoferii trebuie să poarte o mască și mănuși.
  • Intrarea pentru vehiculele furnizorului va fi curățată corespunzător.
  • Ori de câte ori este posibil, produsele nu vor intra în hotel în ambalajul furnizorului, dar vor fi în primul rând transferate în recipiente dezinfectate în prealabil.
  • Fructele și legumele vor fi dezinfectate înainte de a fi depozitate.
  • Furnizorilor externi li se va cere detalii despre toate măsurile de igienă și siguranță care au fost luate în legătură cu COVID-19. Se vor face verificări de conformitate periodice.
  • Niciun furnizor nu va avea acces la interiorul hotelului.
  • Se va efectua curățarea și dezinfectarea zonelor cu risc mare de contaminare.
  • Prelungirea orarului de primire a mărfurilor pentru a evita aglomerația.

Intreținere

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Au fost consolidate protocoalele pentru ventilația constantă cu aer natural. Un sistem de purificare a aerului va fi instalat în zonele închise.
  • Întreținerea aerului condiționat în camere și zone comune pentru a asigura o dezinfectare săptămânală a filtrelor.
  • Supravegherea strictă a spălării vaselor, a spălătoriei și a altor echipamente de spălare și dezinfectare
  • Sistemele de apă (piscine, spa, apă menajeră și irigare) sunt monitorizate constant

Restaurant

  • Orele pentru mic dejun, prânz și cină vor fi prelungite.
  • Personalul va gestiona intrarea la restaurant și va conduce oaspeții la masa alocată.
  • Un panou de informații, situat la intrarea în restaurant, va afișa regulile de acces pe care oaspeții le vor putea citi înainte de a intra.
  • Oaspeții trebuie să fie supuși unui control de temperatură înainte de a avea acces și să-și dezinfecteze mâinile.
  • Oaspeții trebuie să aibă o mască și mănuși și să folosească gel hidroalcoolic.
  • Vor exista indicații clare pentru a arăta sensul unic de mers al restaurantului, bufeturile și spațiile pentru show cooking.
  • Distanța dintre oaspeți așezati la 2 mese adiacente va fi de minimum 1,5 metri.
  • O față de masă de hârtie de unică folosință va fi așezată pe mese și schimbată după fiecare invitat. Un plic sigilat de hârtie de unică folosință va fi așezat pe mesele care conțin cuțit, furculiță, lingură de desert și servietă.
  • Mesele și scaunele (suprafețele și laturile) și orice obiecte rămase pe masă vor fi dezinfectate după fiecare invitat.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare servire. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19.
  • Ventilație naturală îmbunătățită.
  • Distanța socială va fi respectată în cozile pentru zonele de luat masa.
  • În dreptul fiecărui stand de bufet va exista un dozator de gel hidroalcoolic și mănuși.
  • Eliminarea obiectelor împărțite, cum ar fi recipientele pentru de ulei, sare și piper etc.
  • Băuturi servite la masă.

Bar

  • Oaspeții trebuie să aplice gelul hidroalcoolic pe mâini și să aibă o mască și mănuși pentru a putea intra.
  • Banda de semnalizare și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă atunci când doriți să intrați în bar.
  • Paravane vor fi instalate pe blatul barului.
  • Meniul de băuturi va fi tipărit pe afișe și pe oaspeții care au descărcat aplicația RIU îl vor putea vedea și pe telefoanele mobile.
  • Băuturile vor fi servite exclusiv de la Bar către oaspete sau de la bar la mese.
  • Distanța dintre oaspeți așezați la mesele adiacente va fi de minimum 1,5 metri, cu excepția membrilor aceleiași familii, care pot sta la aceeași masă.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare serviciu. În plus, mesele și scaunele (suprafețele și zonele laterale) și orice obiecte rămase pe masă, vor fi dezinfectate după fiecare invitat. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19, deoarece au fost verificate pentru conformitate.
  • Ventilație naturală constantă îmbunătățită.
  • Banda și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă în coada de așteptare.
  • Îndepărtarea dozatoarelor de băuturi.
  • Îndepărtarea scaunelor din scaun.

Bucătărie

  • Măsurile HACCP sunt aplicate și monitorizate. Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv utilizarea mănușilor, măștilor și spălării mâinilor, cel puțin la fiecare 30 de minute.
  • Distanțe minime sigure de 1,5 metri între angajați.
  • Numărul de feluri de mâncare plasate în bufet va fi ajustat la numărul necesar. Produsele ambalate de o singură doză și produsele în porții individuale vor fi furnizate pentru unele mese cu realimentare regulată.
  • În funcție de opțiunea bufetului, toate ustensilele de servire (clesti, linguri etc.) vor fi schimbate la fiecare 30 de minute și înlocuite cu cele noi dezinfectate.
  • În zonele de show cooking, mâncarea trebuie să fie pregătită în cantități rezonabile, pentru a evita formarea cozilor, dar și pentru a evita întotdeauna acumularea alimentelor.
  • Procedurile au fost îmbunătățite și frecvența curățării și dezinfectării în timpul și după fiecare serviciu a fost crescută.

Menaj

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare pentru curățarea fiecărei camere, cu o atenție deosebită acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, mânere, telecomenzi tv / AC, minibar, etc.).
  • Zonele comune interioare și exterioare vor fi curățate și dezinfectate în fiecare oră, cu o atenție specială acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, butoane pentru ascensor, etc.).
  • Unele elemente eliminate din camere. Dotările includ acum un dozator pentru dezinfectant de mâini și pungi igienice.

Magazine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Numărul de persoane va fi limitat pentru a asigura distanțarea socială.
  • Este obligatoriu ca oaspeții să aplice gel hidroalcoolic pe mâini și să folosească mănuși.
  • Banda de semnalizare va fi instalată pentru a asigura formarea corectă a cozii.
  • Toate produsele vor fi igienizate înainte de a părăsi spațiul de depozitare.
  • Retururile vor fi păstrate timp de 72 de ore și igienizate.
  • Plata cu cardul va fi încurajată.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate pentru curățare în timpul programului și după închidere.
  • Protocol consolidat pentru ventilația naturală a aerului.
  • Semnalizare cu distanța minimă de siguranță până la ghișeu.
  • Distanța socială trebuie respectată în orice moment.
  • Măsuri exhaustive de igienă în camerele de schimb.

Divertisment

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială, limitând numărul de persoane, păstrând materialele igienizate și avand la dispoziție gel dezinfectant.
  • Spațiile vor fi adaptate astfel încât oaspeții să se poată bucura de activități menținând distanțarea socială.
  • Temperatura oaspeților va fi luată înainte de toate activitățile.
  • Toate materialele (jucării, ustensile, jocuri etc.) vor fi dezinfectate înainte și după fiecare activitate cu un produs dezinfectant eficient împotriva COVID19.
  • Înainte de a începe o activitate, tuturor participanților li se va aduce aminte de măsuri de igienă și siguranță.
  • Activitățile pentru copii vor fi adaptate pentru a menține distanțarea socială, iar numărul de participanți va fi redus.
  • Nu vor exista activități sportive pentru adulți sau adolescenți care implică contact fizic.
  • Activitățile care nu pot fi desfășurate în conformitate cu distanțarea socială au fost eliminate.
  • Unele activități vor fi repetate de mai multe ori pe zi, astfel încât toți clienții care doresc să le facă le pot face pe rând. Va exista o listă de înregistrare.
  • Au fost îndepărtate activitățile în care este dificil să se garanteze dezinfectarea echipamentelor.

SPA, fitness și piscine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială și limitarea numărului de participanți.
  • La intrarea în fiecare zonă va exista un dozator de gel hidroalcoolic (toalete, vestiare, zone cu apă, sală de sport etc.).
  • A fost implementat un protocol strict pentru schimbarea prosoapelor.

SPA

  • Oaspeții vor trebui să facă o programare și vor trebui să participe singuri.
  • Oaspeții vor trebui să facă o programare pentru tratamente pentru a evita aglomerația. Aceasta nu se aplică pentru accesul la spa.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare după utilizare, pentru cabine de tratament și în toate zonele comune.
  • Se va folosi un strat protector de unică folosință pe paturi și alte articole utilizate în timpul tratamentului fiecărui oaspete.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului între fiecare serviciu.
  • Va trebui să faceți duș înainte de a intra în acest spațiu.

Fitness

  • Utilizarea obligatorie a unui prosop pe toate echipamentele sportive.
  • Pentru echipamentele de dezinfectare, dispozitivele de dezinfectare și dispenserele de hârtie de unică folosință vor fi disponibile.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate și crescute.

Piscine

  • Numărul de persoane în piscină va fi limitat.
  • Sezlongurile se vor distanța la 2 metri pentru oaspeții din diferite familii.
  • Sezlongurile vor fi curățate și dezinfectate în fiecare zi, precum și toate suprafețele și zonele care pot fi contaminate.

Spălătorie

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului.
  • Dozatoare cu gel de dezinfectant pentru mâini disponibile în toată zona.
  • Două grupuri de angajați desemnați. Un grup să lucreze exclusiv cu haine murdare, iar celălalt să lucreze exclusiv cu haine curate.
  • Diferite circuite de rute au fost proiectate pentru textile murdare și curate pentru a evita orice fel de interacțiune.
  • Cărucioare diferite sunt folosite pentru hainele murdare și cele curate și sunt dezinfectate zilnic.
  • Hainele vor fi spălate cu ozon și detergent, apoi uscate la o temperatură peste 60ºC. Lenjerii, prosoape și altele similare sunt pliate la o temperatură de 150 ° C.
  • Procedurile îmbunătățite de curățare și dezinfectare sunt implementate în zonele de lucru în timpul și după fiecare schimb.

Impresii Hotel RIU Helios Sunny Beach

8.7
Litoralul nostru, bulgăresc :)
Din exterior hotelul nu impresionează ca aspect, lucrurile se schimbă odată ajuns înăuntru. Camerele sunt decente, spațioase, dotate cu tot ce trebuie. Cazarea se face rapid, nu am avut timpi de așteptare, cum am ajuns am și primit camera. Aici am avut parte de o surpriză plăcută, am avut comandate camere cu vedere la parc, am primit cu vedere la piscină / mare. Restaurantul este spațios, curat și aerisit, mâncarea este bine pregătită, variată și mai mult decât suficientă, cu specificația că se simte gustul tradițional bulgăresc. A fost organizată o seară cu mâncare tradițională bulgărească, foarte apreciată de turiști. Hotelul dispune de doua piscine dar este la exact 2 minute de mers până la plajă. La minusuri, apa în piscină este cam rece, și nu este nici un pic de muzică, excepție fiind momente în care echipa de animatori își începe programul sau anunță că e vremea pentru masa de prânz.
Recomand Travelplanner: De mai bine de 10 ani folosesc ofertele agenției, datorită atenției cu care am fost tratat de fiecare dată, seriozității consultanților și bineînțeles, valorii financiare a pachetelor de vacanta.

Arata mai mult

10.0
Superlativ
Un concediu extraordinar la hotel Riu Helios: - am fost întâmpinați cu zâmbetul pe buze de catre cei de la receptie. Personalul tanar si orientat catre nevoile oaspeților, f amabil. -camera spatioasa, f curata, pătut pt bebeluș, seif contra cost, curățenie zilnic. -mâncarea delicioasa,proaspata, variată, la orice ora din zi aveai ce sa mănânci (2 restaurante). Am fost cu bebe de 1an si 4 luni si am avut variante si pt el. Fructe, înghețată, prăjituri la discretie. Cina tematica in fiecare seara, o absolută desfătare pt papilele gustative: somon, fructe de mare, midii, paste, diferite branzeturi etc. -2 restaurante unul cu specific asiatic si celalalt bulgăresc la care iti puteai face rezervare gratuit o data/sezon. -distanta pana la plaja un alt plus, doar traversezi aleea pietonala. - 2 piscine mari cu secțiune pt copii. -parcarea (mare) si wi-fi gratuite. - aproape de centrul stațiunii si de parcul de distracții. Cu siguranta vom reveni si cu siguranta recomandam.
Recomand Travelplanner: Suntem clienti fideli ai agenției Travel Planner datorita corectitudinii si eficienței de care au dat dovada de-a lungul anilor. Felicitări si multumiri pt profesionalism dnei Mihaela Miu.

Arata mai mult

9.3
O vacanță reușită!
Hotelul nu arata spectaculos dar este întreținut, camerele sunt suficient de mari, șezlonguri pentru toată lumea în jurul celor 2piscine, mâncarea suficientă, diversificata( cu seri tematice), prăjiturile foarte bune(nu cele clasice de la all incluzive oferite în general în Bulgaria) băuturile deși locale bune, cocktailurile bune, nediluate. Unul dintre barurile hotelului era deschis până la 24 și organizau diferite spectacole. De la recepție primeai sticle de apa de cate ori aveai nevoie. Hotelul prezintă unare avantaj prin faptul că are acces direct la plaja, chiar daca nu au șezlonguri la plaja au acces direct la zona free.
Recomand Travelplanner: Colaborarea cu agenția a fost foarte buna, până la achiziționarea vacantei, după nu a fost cazul sa ii mai contactam dar cu siguranță dacă ar fi fost cazul ne acordau tot sprijinul.

Arata mai mult

9.7
O vacanta de neuitat la Hotel Riu Helios !
Hotel Riu Helios este un hotel bine gestionat și asta se vede și se simte la toate capitolele. Poziționarea și spațiul larg al proprietății sunt de excepție, având în vedere aglomerația de clădiri din Sunny Beach. Apropierea de plaja și locurile proprii suficiente de parcare sunt alte atuuri în plus. Iarba, piscina și toate spatiile anexe sunt impecabil întreținute. La toaletele din perimetru miroase permanent foarte bine, sunt întreținute și extrem de curate. In hotel esti inconjurat de zambete permanente, solicitudine, curatenie si miros de curat peste tot, varietate si gust de exceptie la mancare si bauturi! Apa de la piscine a fost foarte apreciata de nemtii, belgienii, englezii si polonezii cazati in hotel. Este incredibil cum oamenii in varsta de "dincolo" calatoresc si se simt bine la atata departare indiferent de mobilitatea redusa, bolile sau handicapurile pe care le au. Un aspect negativ ar fi faptul ca parcarea, saife-ul si sezloangele si umbrele de pe plaja trebuiesc platite . Parcarea 12 leva pe zi, sezlongul 10, umbrela 10, iar saif-ul nu stiu fiindca ne-am simtit din primul moment in siguranta si pe maini bune. La micul-dejun am baut sampanie precum toti nemtii. Erau seri in care puneam in farfurie 5 feluri de branzeturi speciale, de la cele verzi, olandeze, albastre, frantuzesti, parmiggiano regiano real, feta-feta sau la micul-dejun era zilnic brie, mozzarela, capsuni, trei feluri de lapte cu ciocolata. Fripturile de miel, porc, vita si pui se faceau toate in vazul nostru si luai direct de pe plita unde lucra bucatarul. Am mancat la AI-ul lor scoici, caracatita si calamari. La fiecare masa erau fructe de toate felurile : piersici , nectarine, pepene rosu, pepene galben, struguri, prune, mere, banane, etc. Curățenie, liniște, serviabilitate, amabilitate, masa chiar de excepție, plaja superba aproape de ieșirea din parcul hotelului, parcare la discreție sunt motive pentru a reveni la acest hotel.
Recomand Travelplanner: Sunteți preferații mei.

Arata mai mult

8.6
Foarte bine !
placut surprins . foarte multe dotari = teren tenis , baschet, loc de joaca interior si exterior pentru copil, doua piscine - ambele cu spatiu pentru copil , echipa de animatori foarte inimoasa - pe tot parcursul zilei sunt activitati, 2 restaurante ( va recomand sa mancati seara la cel cu specific bulgaresc ) , sala de spectacole si bar - in fiecare seara sunt tot felul de reprezentatii de la 7:30 , barul in aer liber - bautura relativ buna calitativ - barmanii mai au unele ''derapaje'' dar intotdeauna este cineva care supervizeaza si lucrurile merg normal . Curatenie in camere se face o data la doua zile , baile sunt curate
Recomand Travelplanner: like !

Arata mai mult

7.9
Ca de obicei frumos
Mergem de ceva ani la acest hotel si nu am fost dezamagiti pana acum. Amplasarea fata de plaja foarte buna. Camere spatioase si curate, este al doilea an cand primim un apartament in loc de camera rezervata de noi. Mancarea este ok, adica nu pleci chiar fara sa mananci. Pranzul lasa un pic de dorit, in schimb micul dejun si cina sunt super bune! Iti permit accesul la toate facilitatile imediat ce ai ajuns, nu tin cont de ora (noi am ajuns la 10 dimineata si am putut lua micul dejun si pranzul, iar camera am primit o la 11 cu toate ca check in ul este la 14:00)

Arata mai mult

Acest hotel are 278 impresii pozitive si doar 23 negative.
Vezi toate impresiile (301)

Intrebari frecvente despre Hotel RIU Helios

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel RIU Helios?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel RIU Helios?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel RIU Helios oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel RIU Helios este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel RIU Helios are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel RIU Helios are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel RIU Helios conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel RIU Helios?
Hotelul Hotel RIU Helios este un hotel de top. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel RIU Helios sunt: pe plaja, family club, kids club, parcare, experiente SPA, hotel de lant. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel RIU Helios?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel RIU Helios, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel RIU Helios este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel RIU Helios este foarte apreciat de turisti. Are 92% recomandari din 301 impresii iar nota generala este 8.7. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.1 si Personal cu nota 8.9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel RIU Helios are parcare proprie?
Hotelul Hotel RIU Helios are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel RIU Helios este pe plaja?
Hotelul Hotel RIU Helios se afla pe plaja din Sunny Beach. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel RIU Helios nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel RIU Helios nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel RIU Helios
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla cu balcon - v.mare. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel RIU Helios: Camera family, Camera single cu balcon - v.mare, Camera dubla cu balcon - v.parc, Camera single cu balcon - v.parc, Camera dubla fara balcon, Camera single fara balconVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel RIU Helios ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 4 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel RIU Helios?
Comparativ cu hotelul Hotel RIU Helios ati putea gasi interesante in Sunny Beach si hotelurile si Hotel Effect Grand Victoria, Hotel RIU Helios Paradise, Hotel Planeta Aquapark, Hotel Imperial Resort. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Sunny Beach
Alege perioada si calculeaza pret