Înapoi la meniu
TravelPlanner

Dimensiunea maxima a fiserelor selectate este de 90 MB.

Dimensiune fisiere selectate:

Poze cu Hotel GRIFID Noa

Review-ul tau: Serviciile oferite nu corespund unui hotel de 5*.Sunt total depășiți de situație și chiar dacă am discutat cu Dna Manager ,nu s a schimbat nimic. Încep cu barul de la piscină care este un dezastru: Paharele reutilizabile nu sunt igienizate corespunzător —au pete pe ele, urme de ruj -încă din prima zi am făcut bube pe buze,iar Dna Manager mi a răspuns ca așa le spală mașina și ca și acasă se mai întâmplă să ne mai rămână ruj pe pahar…așa tratează clienții-batjocoritor.Băuturile răcoritoare nu sunt îmbuteliate; este inacceptabil ca un hotel de 5 stele să servească Pepsi de la un furtun/dispenser. Băuturile alcoolice sunt de cea mai proasta calitate iar igiena de la bar lasă de dorit.Deasemena ,se formau cozi lungi ,iar timpul de așteptare era destul de mare. La barul de la parter, whisky-ul este servit din sticle fără picurator , ceea ce face neclar ce se află de fapt înăuntru. Balconul parea să nu fi fost curățat tot sezonul — după ce am mutat scaunele, am găsit pânze de păianjen în spatele lor, iar gresia de pe jos este lipicioasă.Tot Dna Manager ne a promis ca va rezolva această situație,dar acest lucru nu s a întâmplat până la plecare. Tacâmurile,farfuriile,paharele și mesele nu sunt igienizate corespunzător — au urme vizibile,iar dacă ștergeai masa cu un șervețel umed,se înnegrea .Intr o dimineață unul dintre chelneri a venit cu o frapiera cu gheață pentru a o pune în recipientul cu limonadă,câteva cuburi de gheață au căzut pe jos ,le a adunat și le a lăsat în frapiera.La câteva secunde a venit un coleg și a vărsat cuburile (căzute pe jos)în borcanul de limonadă .Celalalt văzându-l ,i a spus amuzat ceva(probabil ce a făcut )au râs împreună și au plecat.In vasele cu fructe erau și fructe stricate,deci probabil doar se completau.Prajiturile același în fiecare zi si de proasta calitate.Apa era adusă în sticle reincarcabile -gustul era cel puțin dubios..Mancarea de-asemenea ,nu excela…cu indulgenta 4* Pe terasa restaurantului principal, zona de fumat este separată de cea de nefumători doar prin plăcuțele puse pe mese — lucru pe care nu îl observasem. Astfel, oaspeții de la masa din spatele meu fumau, în timp ce mie mi s-a interzis acest lucru, deși fumul de la masa lor ajungea la alte două sau trei mese ,doar ca aveam plăcuțe diferite pe mese . Există o practică răspândită de a rezerva șezlongurile atât la piscină, cât și pe plajă, cu prosoape. Dacă nu ești acolo până la ora 8:30, nu mai găsești loc, iar multe șezlonguri “rezervate”rămân nefolosite ore în șir.Curatenia la piscină se face până la ora 9,iar acele prosoape puse pe șezlonguri îngreunează accesul între șezlonguri și în spatele lor,așa ca se face curat superficial … Toaletele de la piscină sunt foarte murdare, hârtie igienică și săpun găsești dacă ai noroc în prima parte a zilei. Deasemenea ,timpul de așteptare la lift era foarte mare . Presiunea apei este insuficienta . Foarte multe persoane nemulțumite în jurul nostru însă nu înțeleg de ce nu se lasă recenzii corecte. Da,hotelul este frumos ,camerele sunt mari,piscina infinity superba…dar serviciile sunt foarte slabe .
Adauga pozele tale
Adresa de email este obligatorie
Acceptarea termenilor și condițiilor este obligatorie
VEZI PROMOȚIILE ACTIVE

Merită! Primești pe loc 50 de lei reducere plus șanse la 16 tone de carburant

Înscrie-te acum