TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Contacteaza-ne!

Cele mai frecvente intrebari

Pretul de pe site e acelasi cu cel trimis in oferta pe email?

Pentru ofertele trimise pe email folosim aceeasi baza de calcul, asadar preturile de pe site sunt identice cu cele pe care le-ati primi pe email. Calculele de pe site, in schimb, le puteti obtine mult mai repede.

Cum rezerv cel mai simplu o vacanta?

Cea mai rapida si mai simpla varianta de rezervare este sa intrati pe pagina hotelului de pe site-ul nostru si sa urmati pasii de rezervare: mai intai facei cautarea, selectati camerele, mergeti pe continua rezervarea, si completati formularul de rezervare. Preturile sunt identice cu cele pe care vi le-am putea trimite pe email.

Dupa ce ati finalizat de completat cererea de rezervare, veti primi pe email un formular de inregistrare cu toate datele completate de catre dumneavoastra precum si un numar de comanda. Urmeaza sa fiti contactat telefonic de catre un reprezentant Travel Planner pentru a confirma datele si a finaliza rezervarea. Daca nu veti putea fi contactat telefonic vom cere o confirmare pe email.

Cand primesc confirmarea si cum platesc?

Confirmarea rezervarii rezervarii in general se primeste in aceeasi zi, insa in perioadele aglomerate poate dura pana la aprox 24-48 h, in functie de fiecare hotel.

Dupa primirea confirmarii se va emite o factura proforma pe care o puteti achita prin transfer bancar, depunere numerar la o banca Unicredit (nu se percepe comision), cu cardul online, prin POS la sediul agentiei (se adauga suplimentar comisionul bancar de cca 1.2%). Ulterior plasarii rezervarii veti primi toate detaliile necesare.

In ce conditii si cum modific o rezervare?

Cel mai simplu ar fi sa ne trimiteti un email cu reply la ultimul mesaj primit de la agentul dvs, dar se pot trimite si folosind formularul de contact la sectiunea "Am o rezervre. Suport, modificari". Ulterior, solicitarea dvs se va trimite la hotel si se asteapta o confirmare a acestor modificari.

In general modificarile de nume, perioada, tip camera, configuratie pot atrage taxe suplimentare. Cititi mai multe informatii despre modificari in sectiunea informatii utile.

Pot veni la agentie pentru o oferta / rezervare?

Oferta primita in agentie, va fi intotdeauna aceeasi cu cea obtinuta direct de pe site. Avantajul este ca direct de pe site obtineti mai repede. Ulterior plasarii rezervarii online, oricum veti fi sunat.

Datorita contextului pandemic, preferam sa evitam contactul direct cu publicul. In plus, poate deveni aglomerat in agentie si timpul de asteptare poate fi destul de mare. In orice caz, oricand considerati necesar, ne puteti contacta la numarul de telefon afisat in pagina de contact sau va asteptam la sediul agentiei noastre din strada Splaiul Idependentei nr 17.

Cand primesc documentele?

In ziua inregistrarii platii in contul nostru veti primi documentele de calatorie pe email (factura, contract, si voucher daca ati achitat integral).

Pentru check-in este necesar doar voucherul de calatorie (in format fizic sau electronic) alaturi de actele de identitate (CI sau pasaport pentru adulti si obligatoriu pasaport pentru copii sub 14 ani). Citeste mai multe despre documentele