TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Cum rezerv / platesc ?

Despre procesul de rezervare

Suntem o agentie de turism care functioneaza prin platforma de rezervari online www.travelplanner.ro, de aceea toate rezervarile vor fi preluate doar dupa o cerere de rezervare din partea clientului.

Toate cererile de rezervare trebuie acceptate si completate cu datele dumneavoastra. Puteti face acest lucru urmand pasii de pe site sau daca aveti o oferta pe email, accesand formularul de rezervare. In cel mai scurt timp un reprezentant al agentiei va reveni cu un telefon pentru a stabili toate detaliile. Programul de lucru al agentiei este de luni pana vineri, in intervalul orar 10:00-18:30.

Pentru a evita orice neconcordante, datele nu se vor prelua telefonic sau in agentie, ci doar prin acceptarea ofertei online sau din emailul de oferta.

Odata ce ati stabilit contactul telefonic sau prin email, urmeaza sa facem rezervarile la hotel si sa asteptam confirmarea, aceasta se face de obicei in aceeasi zi sau cel mult 24-48 h lucratoare. In cazul in care apar intarzieri veti primi o notificare prin email. Pot exista situatii exceptionale, cum sunt rezervarile cu intrari apropiate la cazare, cand putem confirma doar disponibilitatea locurilor si emite factura proforma. Camerele se vor putea rezerva ferm doar dupa plata din partea dumneavoastra in limita disponibilitatii din acel moment. Retinerea acestora, chiar si temporara, poate presupune penalizari pentru noi.

* In perioadele aglomerate facem tot posibilul sa procesam toate cererile in cel mai scurt timp posibil, cu toate acestea, pot surveni mici intarzieri. Daca ati primit formularul de inregistrare rezervare pe email, va rugam asteptati, in cel mai scurt timp posibil un reprezentant va reveni telefonic sau pe email la dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere!

Intrebari si raspunsuri despre procesul de rezervare

Care sunt pasii unei rezervari?

Dupa ce ati finalizat de completat cererea de rezervare, veti primi pe email un formular de inregistrare cu toate datele completate de catre dumneavoastra precum si un numar de comanda. Urmeaza sa fiti contactat telefonic de catre un reprezentant Travel Planner pentru a confirma datele si a finaliza rezervarea. Daca nu veti putea fi contactat telefonic vom cere o confirmare pe email. Programul de lucru al agentiei este L-V (10:00-18:30), in perioadele aglomerate este posibil sa intervina mici intarzieri, dar ne vom ocupa de absolut toate cererile in ordinea inregistrarii lor. Dupa confirmarea rezervarii/disponibilitatii, veti primi o factura proforma pe care va trebui sa o achitati pentru a finaliza rezervarea si a primi documentele aferente.

Cand primesc confirmarea?

In general, ne recomanda rapiditatea si promptitudinea procesarii rezervarilor, asadar in maximum 24 h de la rezervare veti primi confirmarea pe email. In unele cazuri (final de program early booking, rezervari last minute), in functie de furnizor/hotel confirmarea rezervarii poate dura mai mult de 24 h, insa veti fi notificat in prealabil pe email.

Cum aflu statusul unei rezervari?

Pe email veti primi o notificare automata cu statusul/modficarea statusului unei rezervari sau il puteti verifica in roadmap ul rezervarii.

Cand primesc factura proforma?

In general factura proforma se emite dupa ce primim confirmarea rezervarii, aprox 24-48 h, in functie de fiecare hotel. Pentru a preintampina situatii neplacute, preferam sa rezervam temporar camerele pentru dumneavoastra. In cazul in care nu este permisa rezervarea temporara, cum sunt cazurile cu intrare foarte apropiata, veti primi factura proforma in aceeasi zi, urmand ca rezervarea sa se faca doar dupa efectuarea platii la disponibilitatea de la acel moment.

Cum rezerv o oferta de pe site?

In pagina hotelului preferat, selectati perioada, tipul de masa si numarul de persoane in camere apoi apasati butonul "calculeaza pret si rezerva" pentru a fi directionat catre formularul de rezervare. Completati cu atentie toate campurile si apasati butonul "finalizati rezervarea". La final veti primi un numar de inregistrare si veti fi contactat de un reprezentant Travel Planner in cel mai scurt timp.

Cum rezerv oferta primita pe email?

Daca ati primit o oferta pe email pe care doriti sa o rezervati, trebuie doar sa accesati linkul cu Formular de rezervare, de acolo veti fi directionat pe site, unde veti completa datele dumneavoastra, alegeti optiunea de plata si finalizati solicitarea, la final veti primi un numar de inregistrare si veti fi contactat de un reprezentant Travel Planner.

Cum adaug o cerere speciala in rezervare?

La finalul oricarui formular de rezervare veti avea o sectiune de Alte mentiuni unde puteti adauga orice informatie considerati relevanta pentru rezervarea dumneavoastra cum ar fi: faptul ca veti calatori cu alti prieteni cu un alt nr de rezervare, ca va doriti pat matrimonial, camere la un etaj intermediar sau orice alte cerinte. In functie de posibilitatea acestora, agentul va trimite rezervarea cu aceste mentiuni, in general ele nu se pot garanta de catre agentie, deoarece repartizarea camerelor se face exclusiv de unitatea hoteliera, insa in mare parte se face tot posibilul ca acestea sa fie indeplinite.

Pot face o rezervare in agentie?

Nu recomandam ca rezervarile sa fie facute in agentie. Toate cererile ar completate de catre dumneavoastra personal, iar termenii si conditiile de rezervare trebuie cititi si acceptati. Daca ulterior constatati ca oferta nu este ce va doreati, anularea acesteia poate presupune costuri suplimentare. De asemenea, de foarte multe ori, procesarea unei rezervari presupune timp de raspuns din partea unitatii de cazare, acestea nu se primesc instant. Pentru a nu pierde mult timp asteptand raspunsul, recomandam ca rezervarea sa fie efectuata pe site.

Cum aflu conditiile de plata si de anulare, inainte de rezervare?

In pasul al doilea din formularul de rezervare se regasesc conditiile de anulare, alaturi de optiunile de plata ale rezervarii. De asemenea, dupa rezervare veti primi o notificare automata de inregistrare a cererii dvs. cu toate conditiile de plata si anulare.

De ce trebuie sa completez datele? Ce se intampla daca am gresit ceva?

Datele personale trebuie completate de catre dumneavoastra pentru a evita orice confuzii care pot surveni ulterior. Corectitudinea completarii numelor, datelor de nastere, datelor de contact precum si acceptarea termenilor si conditiilor de rezervare sunt obligatia clientului. Nu este nicio problema daca ulterior constatati ca au fost facute greseli minore in cererea de rezervare, transmiteti un reply la formularul de inregistrare, primit pe email, cu datele care trebuie corectate. Acest lucru este posibil doar in cazul cererilor de rezervare care nu au fost inca procesate si pentru care nu a fost inca emisa factura proforma.


Am completat o cerere de rezervare, dar nu am primit inregistrarea acesteia pe email.

Daca ati finalizat o cerere de rezervare si ati primit un nr de confirmare, dar pe email nu ati primit formularul de inregistrare, este posibil ca acesta sa ajunga in SPAM sau de asemenea este posibil ca adresa de email sa fie completata gresit. In acest caz va rugam sa ne transmiteti un email pe office@travelplanner.ro si vom verifica. In orice caz, daca numarul de telefon este corect, veti fi contactat de un reprezentant Travel Planner caruia ii puteti sesiza aceasta problema. 

Cum modific o cerere de rezervare?

Orice modificare doriti sa efectuati pe o cerere de rezervare trebuie transmisa pe email, ca reply la formularul de inregistrare.

Confirmarea rezervarii se face inainte sau dupa plata facturii proforme?

In general, preferam sa rezervam in prealabil camerele pentru dumneavoastra, inainte de a efectua plata. In cazurile cu intrare foarte apropiata nu ne este permis acest lucru, insa in oricare dintre situatii veti primi statusul rezervarii pe email, fie daca este o confirmare de rezervare sau doar o confirmare de disponibilitate, urmand ca dupa plata sa se faca si rezervarea ferma la hotel.

Care sunt termenii si conditiile de plata si de anulare?

Fiecare oferta are conditiile proprii de plata si anulare. Accesand butonul Continua rezervarea puteti afla detaliile specifice fiecarei oferte si optiunile de plata. Pentru a consulta conditiile generale de rezervare accesati linkul: 

Daca am completat cererea insemna ca am o rezervare ferma?

Nu, ceea ce completati pe site este doar o cerere de rezervare. Ulterior noi vom face demersurile de finalizare a unei rezervari ferme. Doar dupa ce veti primi din partea noastra confirmarea rezervarii si factura proforma, aceasta poate fi considerata ferma.

Ce se intampla daca nu declar toate persoanele sau trec o data de nastere fictiva?

Pentru rezervare sunt necesare toate datele corect mentionate in formularul de rezervare. Acestea sunt verificate la receptia hotelului pe baza actelor de identitate ale fiecarui turist. Orice neconcordanta cu datele mentionate pe voucher intra in sarcina turistului, agentia nefiind raspunzatoare pentru eventualele inadvertente. Inainte de calatorie este recomandat ca turistul sa verifice si sa notifice agentia cu privire la orice modificare a datelor de rezervare. 

Copiii se declara in rezervare indiferent de varsta sau chiar daca e gratuit?

Da, orice persoana indiferent de varsta trebuie mentionata pe rezervare. In caz contrar, hotelierul poate refuza check-in ul sau poate percepe taxe suplimentare direct la receptia hotelului.

Imi voi schimba numele pana la plecare, cum procedez?

Pentru modificarea/schimbarea de nume se poate trimite un email inainte de plecare. Voucherul va fi modificat in functie de noile date. Exista posibilitatea aplicarii unor taxe suplimentare in functie de optiunea de plata aleasa initial la rezervare.

Vreau sa fac o rezervare pentru un grup mai mare? Cum trebuie sa procedez?

Rezervarile de grup se pot solicita accesand formularul de contact sau via email pe office@travelplanner.ro. Se considera grup o rezervare unica mai mare sau egala cu 10 camere pentru care se pot oferi conditii preferentiale de rezervare.

Pot face rezervare pentru parcare?

In Bulgaria numarul locurilor de parcare alocat fiecarui hotel este limitat. De asemenea, in marile statiuni (Nisipurile de Aur, Sunny Beach) este destul de aglomerat mai ales in sezon, astfel ca gasirea unui loc de parcare devine o adevarata provocare. Din acest motiv, nu exista posibilitatea rezervarii in prealabil a unui loc de parcare. Exceptie fac hotelurile de tip resort sau statiunile mai mici unde spatiul de parcare este mult mai generos.

Cum rezerv transport cu autocar?

In formularul de rezervare, la sectiunea Observatii, puteti mentiona transportul cu autocarul. Deoarece Travel Planner nu este o agentie de transport persoane, rezervarea de transport autocar este oferita prin intermediul unei agentii de transport. Emiterea biletelor de transport se efectueaza dupa plata acestora.