Suntem dedicati vacantelor reusite si facem tot posibilul ca rezervarea dumneavoastra sa decurga normal ca sa va puteti bucura in liniste de sejur.
Cu toate acestea, ca in oricare alte domenii, pot aparea tot felul de situatii neprevazute. In cazul in care intampinati o situatie legata de rezervarea dumneavoastra, care nu se poate rezolva de catre hotel sau dumneavoastra, va rugam sa apelati numarul de urgenta disponibil pe voucherul de cazare. Acesta poate fi apelat si in weekenduri sau in afara orelor de program, doar pentru situatii care depind de agentie. In acelasi timp, trebuie sa aveti in vedere ca, desi suntem disponibili pentru urgente si dupa program, sansele de rezolvare a problemei dvs. pe loc scad. Personalul de la departamentul de rezervari al hotelului, cei prin care noi rezolvam astfel de probleme, isi termina programul de lucru incepand cu ora 17. Asadar, cel mai probabil vom gasi o rezolutie abia a doua zi.
In atributiile agentie intra comunicarea ofertei, a serviciilor oferite de hotel si rezervarea acestora conform cu cele inscrise pe documente. Daca la receptie constatati neconcordante, va trebui in primul rand sa sesizati receptionerii, iar ulterior, daca de la hotel nu vor solutiona problema, puteti apela numarul de urgenta si mentiona cele intamplate.
Agentia nu este raspunzatoare pentru repartizarea camerelor, desfasurarea programului de masa sau alte servicii oferite de hotel, insa in cazul unor nemultumiri vom incerca sa discutam cu hotelul si sa gasim o solutie potrivita pentru dumneavoastra. In cazul in care sunteti nemultumit de pozitionarea camerei sau alte servicii oferite de hotel, trebuie intotdeauna sa sesizati receptiei remedierea acestei situatii.
De asemenea, trebuie sa aveti in vedere ca agentia nu este raspunzatoare pentru orice alte servicii sau produse achizitionate pe plan local, cum sunt excursiile optionale, suvenirurile, restaurantele, parcarile publice, rovinietele, etc.