Super oferte septembrie. Pana la -40% reducere!

vezi ofertele
TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre modificari si anulari

Facem tot posibilul sa fim la dispozitia dumneavoastra pentru orice neclaritati intampinati pe parcursul desfasurarii unei rezervari, cu toate acestea, in perioadele aglomerate este posibil ca anumite raspunsuri sa intarzie, de aceea in toate emailurile primite de la noi si chiar si pe site-ul nostru am incercat sa raspundem tuturor intrebarilor care pot interveni. Va rugam cititi cu atentie mesajele primite pe email, majoritatea raspunsurilor se vor regasi acolo.

In cazul in care ati finalizat o cerere de rezervare si ati fost contactat de un reprezentant Travel Planner, rezervarea dumneavoastra este in curs de procesare. In general efectuam rezervarea la hotel, iar durata raspunsului poate varia intre 24-48 h lucratoare, pot exista si situatii exceptionale cand anumite hoteluri vor raspunde mai greu. In oricare dintre situatii noi vom notifica statusul rezervarii dumneavoastra si va tinem la curent cu ce va urma.

Daca ati ales o rezervare cu intrare apropiata si nu ne este permisa rezervarea camerei in prealabil, va trebui sa achitati si ulterior sa asteptati confirmarea si emiterea documentelor de calatorie. Acest proces poate dura, la fel, intre 24-48 h lucratoare si pot exista situatii exceptionale cand raspunsul poate intarzia. In oricare dintre situatii veti primi o notificare cu stadiul rezervarii dumneavoastra si ne vom asigura ca rezervarile vor fi procesate in timp util.

Pentru modificarea, anularea sau adaugarea unei cereri speciale la o rezervare/cerere de rezervare este suficient sa ne transmiteti un email cu cerinta dumneavoastra si numarul rezervarii. Fara o cerere in scris, nu putem efectua nicio modificare. 

Daca este o rezervare deja platita, cererile de modificare se fac in general doar de pe adresa de email de pe care ati efectuat si rezervarea. 

In general pentru rezervarile confirmate si achitate exista taxe de modificare, conditiile se regasesc in contract si sunt comunicate inainte de incheierea acestuia.

In cazul cererilor speciale (camere alaturate, pat matrimonial etc.), in general acestea sunt trecute ca si mentiuni pe rezervare si este bine sa le treceti inca de la inceput, cand plasati cererea din site la sectiunea Alte mentiuni. Agentia nu poate garanta cererile speciale, repartizarea camerelor se face exclusiv de catre unitatea de cazare in limita disponibilitatii din ziua cazarii. In majoritatea cazurilor hotelul va face tot posibilul sa le indeplineasca astfel incat sederea dumneavoastra sa fie una cat mai placuta.

Intrebari si raspunsuri despre modificari si anulari

Cum aflu statusul rezervarii?

In cazul unei modificari/anulari va fi modificat automat statusul rezervarii prin notificare in prealabil. 

Am incercat sa va contactez dar nu mi s-a raspuns, ce se intampla?

Incercam pe cat posibil sa raspundem atat telefonic cat si pe email in cel mai scurt timp posibil. Insa, in perioadele aglomerate (mai ales in sezon) este posibil ca liniile telefonice sa fie ocupate, asadar va recomandam sa folositi formularul de contact sau sa trimiteti un email cu solicitarea dvs. Vom reveni cu un apel sau pe email in timp util.

Cat dureaza pana primesc un raspuns pe email?

In general, incercam sa revenim cu un reply in cateva ore sau in aceeasi zi de la solicitare. Este posibil ca in perioadele aglomerate (mai ales in sezon) timpul de raspuns sa fie mai mare, insa veti primi o notificare cu statusul solicitarii dvs. in timp util.

Am gasit o oferta mai buna decat cea pe care am rezervat-o.

Fiind o agentie online specializata pe vacante in Bulgaria, suntem intr-un continuu proces de negociere cu partenerii nostri astfel incat sa va putem oferi cele mai bune tarife de pe piata. Daca gasiti o oferta mai buna, avem rugamintea sa ne transmiteti toate datele si vom incerca sa revenim cu o oferta similara. Este posibil ca in anumite cazuri exceptionale tarifele sa difere in functie de furnizori. Astfel, trebuie sa tineti cont si de conditiile de rezervare si plata, deoarece un tarif mai mic poate avea conditii restrictive de rezervare si plata. Pentru contractele deja incheiate si platite, ofertele nu pot suferi modificari (decat cu rezilierea contractului conform conditiilor contractuale).

Am platit, trebuie sa confirm plata?

Nu, nu este nevoie de confirmarea platii dvs., deoarece verificam in mod constant inregistrarile pe cont ale tranzactiilor dvs. Insa in cazul plecarilor imediate este nevoie sa transmiteti o dovada a platii pe baza careia se va rezerva ferm vacanta dvs.

Am o situatie urgenta, cum procedez?

Daca sunteti plecat in vacanta si aveti nevoie de asistenta turistica, pe voucher veti gasi un numar de telefon de urgenta valabil pe durata calatoriei. In alte cazuri, puteti transmite un email si veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Cum pot face o modificare, anulare sau cerere speciala?

Orice modificare/anulare sau cerere speciala se transmite in scris prin formularul de contact sau via email. Nu sunt luate in considerare modificarile/anularile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare.

Inca nu am achitat cererea de rezervare si doresc o modificare, cum procedez?

In cazul unei modificari pentru o rezervare neachitata, folositi formularul de contact sau trimiteti un email cu solicitarea dvs.


Am o rezervare achitata si doresc sa fac o modificare, cum procedez?

In cazul unei modificari pentru o rezervare platita, folositi formularul de contact sau trimiteti un email cu cererea de modificare. Tineti cont de faptul ca orice modificare este supusa unor conditii contractuale (noua oferta se poate modifica) si se pot percepe taxe suplimentare.

De ce se aplica penalizari in cazul anularilor?

Orice oferta este supusa anumitor conditii de rezevare si plata. In cazul anularilor se pot percepe penalizari cu cat termenul de anulare este mai aproape de plecare (deoarece hotelierul nu mai are suficient timp pentru a revinde camera). Hotelierul percepe aceste penalizari pentru a acoperi costurile aferente camerei anulate.

De ce daca fac o modificare, hotelul confirma la tariful actual?

Orice modificare este considerata o noua rezervare (mai ales daca se modifica tipul de camera, structura sau perioada) si se aplica tariful valabil in momentul modificarii. 

Nu mai pot calatori, pot trimite pe altcineva?

Da, se pot inlocui persoanele de pe rezevare, insa orice modificare poate avea taxe suplimentare.

Pot schimba perioada calatoriei?

Da, se poate modifica perioada calatoriei in masura disponibilitatii, tinand cont de eventualele modificari de tarif sau taxe suplimentare.

Mai pot modifica un nume pe parcursul rezervarii?

Da, se pot modifica numele de pe rezevare, insa orice modificare poate avea taxe suplimentare.

Cum procedez daca dupa cazare, vreau sa anulez sau sa prelungesc sejurul?

Se poate trimite o cerere pe mail cu solicitarea de anulare sau prelungire a sejurului tinand cont de disponibilitatea hotelului. Orice modificare implica tarife actualizate sau penalizari in cazul anularilor.

Cum procedez daca vreau sa ma cazez mai devreme cu o zi sau mai multe, respectiv daca vreau sa mai raman cateva zile in plus la hotel?

Se poate trimite o cerere pe email cu solicitarea dvs, care va fi solutionata in masura disponibilitatii hotelului. Tot pe mail vom reveni cu o confirmare a noilor date si reemiterea documentelor de calatorie.

Cum procedez daca voi intarzia la cazare sau voi ajunge in alta zi?

Daca se intarzie la cazare este necesar sa trimiteti un email in care precizati un late check-in pentru ca hotelierul sa va pastreze camera rezervata. Daca ajungeti in urmatoarea zi este necesar sa trimiteti un email astfel ca hotelierul sa nu anuleze rezervarea dvs. (se considera no show daca nu se anunta, iar hotelierul poate elibera spre vanzare camera dvs.)