Prinde ofertele de BLACK FRIDAY cu pana la -40% reducere

vezi ofertele
TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre modificari si anulari

Facem tot posibilul sa fim la dispozitia dumneavoastra pentru orice neclaritati intampinati pe parcursul desfasurarii unei rezervari. Cu toate acestea, in perioadele aglomerate de vara este posibil ca anumite raspunsuri sa intarzie. De aceea in toate emailurile primite de la noi si chiar si pe site-ul nostru am incercat sa raspundem tuturor intrebarilor care pot interveni. Va rugam cititi cu atentie mesajele primite pe email, majoritatea raspunsurilor se vor regasi acolo.

In cazul in care ati finalizat o cerere de rezervare si ati fost contactat de un reprezentant Travel Planner, rezervarea dumneavoastra este in curs de procesare. In general efectuam rezervarea la hotel, iar durata raspunsului poate varia intre 24-48 h lucratoare, pot exista si situatii exceptionale cand anumite hoteluri vor raspunde mai greu. In oricare dintre situatii, noi vom notifica pe email sau telefonic cand statusul rezervarii dumneavoastra se schimba.

Daca ati ales o rezervare cu intrare apropiata si nu ne este permisa rezervarea camerei in prealabil, va trebui sa achitati si ulterior sa asteptati confirmarea si emiterea documentelor de calatorie. Acest proces poate dura, la fel, intre 24-48 h lucratoare si pot exista situatii exceptionale cand raspunsul poate intarzia. In oricare dintre situatii veti primi o notificare cu stadiul rezervarii dumneavoastra si ne vom asigura ca rezervarile vor fi procesate in timp util.

Pentru modificarea, anularea sau adaugarea unei cereri speciale la o rezervare (sau cerere de rezervare) este suficient sa ne transmiteti un email, in reply la ultimul mesaj primit de la noi, cu cerinta dumneavoastra si numarul rezervarii. Fara o solicitare in scris, nu vom efectua nicio modificare.

Daca este o rezervare deja platita, cererile de modificare se fac, in general, doar de pe adresa de email de pe care ati efectuat si rezervarea.

In functie de optiunea de plata aleasa, pentru rezervarile confirmate si achitate pot exista taxe de modificare. Conditiile se regasesc in contract si sunt comunicate inainte de incheierea acestuia.

In cazul cererilor speciale (camere alaturate, pat dublu, etc.), in general acestea sunt trecute ca mentiuni pe rezervarea trimisa la hotel, precum si pe voucher, si este bine sa le mentionati inca de la inceput de cand plasati cererea din site la sectiunea Observatii. Agentia nu poate garanta cererile speciale, pentru ca repartizarea camerelor se face exclusiv de catre unitatea de cazare in limita disponibilitatii din ziua cazarii. In majoritatea cazurilor hotelul va face tot posibilul sa le indeplineasca astfel incat sederea dumneavoastra sa fie una cat mai placuta.

Intrebari si raspunsuri despre modificari si anulari

Cum aflu statusul rezervarii?

In general, confirmarea hotelului se primeste in aceeasi zi, la cateva ore de la trimiterea rezervarii, dar poate dura pana la 24h, sau chiar 48h. Trimitem o notificare hotelului pentru a grabi procesul. Totodata, puteti consulta oricand statusul rezervarii dvs. accesand link-ul dedicat din emailul in care ati primit proforma si confirmarea initiala, sau din cel de confirmare a primirii cererii de rezervare.

Am incercat sa va contactez dar nu mi s-a raspuns, ce se intampla?

Incercam pe cat posibil sa raspundem atat telefonic cat si pe email in cel mai scurt timp posibil. Insa, in perioadele aglomerate (mai ales in sezon) este posibil ca liniile telefonice sa fie ocupate, asadar va recomandam sa folositi formularul de contact sau sa trimiteti un email cu solicitarea dvs pe contact@travelplanner.ro, sau direct agentului care se ocupa de rezervarea dumneavoastra. Vom reveni cu un apel sau pe email in timp util.

Cat dureaza pana primesc un raspuns pe email?

In general, incercam sa revenim cu un reply in cateva ore sau in aceeasi zi de la solicitare. Este posibil ca in perioadele aglomerate (mai ales vara) timpul de raspuns sa fie mai mare, insa veti primi o notificare cu statusul solicitarii dvs. in timp util.

Am gasit o oferta mai buna decat cea pe care am rezervat-o.

Fiind o agentie online specializata pe vacante in Bulgaria, suntem intr-un continuu proces de negociere cu partenerii nostri astfel incat sa va putem oferi cele mai bune tarife de pe piata. Daca gasiti o oferta mai buna, avem rugamintea sa ne transmiteti la ce pret ati gasit si de la ce agentie, si vom incerca sa revenim cu o oferta similara. Este posibil ca in anumite cazuri exceptionale tarifele sa difere in functie de furnizori. Astfel, trebuie sa tineti cont si de conditiile de rezervare si plata, deoarece un tarif mai mic poate avea conditii restrictive de rezervare si plata. Pentru contractele deja incheiate si platite, ofertele nu pot suferi modificari (decat cu rezilierea contractului conform conditiilor contractuale de penalizare).

Am platit, trebuie sa confirm plata?

Nu, nu este nevoie de confirmarea platii dvs., deoarece verificam in mod constant inregistrarile pe cont ale tranzactiilor dvs. Insa in cazul plecarilor imediate este nevoie sa transmiteti o dovada a platii pe baza careia se va rezerva ferm vacanta dvs.

Am o situatie urgenta, cum procedez?

In primul rand trebuie sa sesizati receptiei probleme constate in camera sau la serviciile furnizate. Ei au cea mai mare influenta in va rezolva problema pe loc. Ulterior, daca de la hotel nu va ofera o solutie satisfacatoare, puteti apela numarul de urgenta inscris pe voucher pentru a ne informa despre cele intamplate. Vom lua legatura cu reprezentatii nostri locali pentru a gasi o solutie potrivita pentru dumneavoastra. De asemenea, daca mai aveti cateva zile pana la inceperea vacantei si va aflati in imposibilitatea de a mai ajunge la hotel, va rugam si in aceasta situatie sa apelati numarul de urgenta, pentru a incerca sa gasim o solutie pentru dumneavoastra.

Cum pot face o modificare, anulare sau cerere speciala?

Orice modificare, anulare sau cerere speciala se transmite in scris, fie prin formularul de contact, fie direct pe email catre agentul de vanzari case se ocupa de rezervarea dumneavoastra. Nu sunt luate in considerare modificarile si anularile telefonice.

Inca nu am achitat rezervarea si doresc o modificare, cum procedez?

In cazul unei modificari pentru o rezervare neachitata, folositi formularul de contact sau trimiteti un email cu solicitarea dvs. catre agentul de vanzari case se ocupa de rezervare.

Am o rezervare achitata si doresc sa fac o modificare, cum procedez?

In cazul unei modificari pentru o rezervare platita, folositi formularul de contact sau trimiteti un email cu cererea de modificare catre agentul de vanzari case se ocupa de rezervare. Tineti cont de faptul ca orice modificare este supusa unor conditii contractuale, in sensul in care poate impune recalcularea pretului, si se pot percepe taxe suplimentare.

De ce se aplica penalizari in cazul anularilor?

Orice oferta este supusa anumitor conditii de rezevare si plata. In cazul anularilor se pot percepe penalizari cu cat termenul de anulare este mai aproape de plecare, deoarece hotelierul nu mai are suficient timp pentru a revinde camera. Hotelierul percepe aceste penalizari pentru a acoperi costurile aferente camerei anulate.

De ce daca fac o modificare, hotelul confirma la tariful actual?

Daca departamentul de rezervari a hotelului nu permite modificare pastrand pretul initial, prin exceptie, atunci orice modificare este considerata o noua rezervare (mai ales daca se modifica tipul de camera, numele si numarul de persoane sau perioada) si se aplica tariful valabil in momentul modificarii.

Nu mai pot calatori, pot trimite pe altcineva?

Da, se pot inlocui persoanele de pe rezevare, insa orice modificare de acest fel poate atrage taxe de modificare (daca ati ales optiune de plata Flexi), precum si recalcularea pretului la cel actual (daca este mai mare) daca hotelul nu permite modificare numelor pastrand pretul initial, prin exceptie.

Pot schimba perioada calatoriei?

Da, se poate modifica perioada calatoriei in masura disponibilitatii, tinand cont de eventualele modificari de tarif si taxe de modificare.

Mai pot modifica un nume pe parcursul rezervarii?

Da, de regula se poate modifica un nume din rezevarea initiala fara costuri suplimentare, insa doar cu reconfirmare din partea hotelului a acestui lucru. In caz contrar, orice modificare poate genera costuri suplimentare.

Cum procedez daca dupa cazare, vreau sa anulez sau sa prelungesc sejurul?

Trimiteti o cerere pe mail agentului de vanzari care v-a procesat rezervare cu solicitarea de anulare. V-a revenit cu raspuns in scurt timp cu detaliile necesare despre penalizari si rambursare.

Cum procedez daca dupa cazare vreau sa prelungesc sejurul?

Se poate trimite o cerere cu solicitarea de prelungire a sejurului pe mail agentului de vanzari care v-a facut rezevarea, sau, daca disponibilitatea pe website permite, faceti o noua rezervare direct acolo si selectati sa fiti contactat. In acest fel veti fi sunat cu priritate pentru a stabili detaliile.

Cum procedez daca vreau sa ma cazez mai devreme cu o zi, respectiv daca vreau sa mai raman cateva zile in plus la hotel?

Trimite pe email o cerere agentului de vanzari care v-a procesat rezervarea cu solicitarea dvs. de modificare a perioadei. Aceasta v-a fi solutionata in masura disponibilitatii hotelului. Tot pe mail vom reveni cu o confirmare a noilor date si reemiterea documentelor de calatorie.

Cum procedez daca voi intarzia la cazare sau voi ajunge in alta zi?

Daca veti intarzia la cazare este necesar sa ne anuntati de acest lucru, printr-un email sau telefonic, inainte de ora de check-in. La randul nostru vom informa hotelul sa va pastreze camera rezervata. Daca ajungeti in urmatoarea zi este de asemenea necesar sa anuntati inainte, prin email sau telefonic astfel ca hotelierul sa nu anuleze rezervarea dvs. De regula se considera caz de neprezentare daca nu se anunta, iar hotelierul poate elibera spre vanzare camera dvs.

Cum procedez pentru a mai adauga o persoana pe rezervare?

Va rugam trimiteti in reply pe email numele persoanei pe care o doriti adaugata. Acest lucru necesita reconfirmare din partea hotelului, si, foarte probabil, o marire a pretului. In caz ca este un copil, va rugam sa ne furnizati si data de nastere.

Pana cand pot sa poate modifica rezervarea?

Toate modificarile trebuie trimise la hotel cel tarziu pana in termenul de anulare a primei trepte de penalizari specificata in contract si in optiunea de plata selectata. Orice modificare trimisa dupa aceasta data se considera, de regula, anulare si impune recalcularea pretului disponibil la momentul trimiterii modificari. Exceptie de la aceasta regula o fac rezervarile care au beneficat de oferta speciala Early Booking. In cazul acestor rezervari, orice modificare ulterioara poate atrage dupa sine pierderea reducerii aplicate. De obicei hotelierii accepta mici modificari de nume, perioada sau tip camera, insa nu intotdeauna. Agentul de vanzari va v-a informa de raspunsul punctual venit din partea hotelului.