Facem tot posibilul sa fim la dispozitia dumneavoastra pentru orice neclaritati intampinati pe parcursul desfasurarii unei rezervari. Cu toate acestea, in perioadele aglomerate de vara este posibil ca anumite raspunsuri sa intarzie. De aceea in toate emailurile primite de la noi si chiar si pe site-ul nostru am incercat sa raspundem tuturor intrebarilor care pot interveni. Va rugam cititi cu atentie mesajele primite pe email, majoritatea raspunsurilor se vor regasi acolo.
In cazul in care ati finalizat o cerere de rezervare si ati fost contactat de un reprezentant Travel Planner, rezervarea dumneavoastra este in curs de procesare. In general efectuam rezervarea la hotel, iar durata raspunsului poate varia intre 24-48 h lucratoare, pot exista si situatii exceptionale cand anumite hoteluri vor raspunde mai greu. In oricare dintre situatii, noi vom notifica pe email sau telefonic cand statusul rezervarii dumneavoastra se schimba.
Daca ati ales o rezervare cu intrare apropiata si nu ne este permisa rezervarea camerei in prealabil, va trebui sa achitati si ulterior sa asteptati confirmarea si emiterea documentelor de calatorie. Acest proces poate dura, la fel, intre 24-48 h lucratoare si pot exista situatii exceptionale cand raspunsul poate intarzia. In oricare dintre situatii veti primi o notificare cu stadiul rezervarii dumneavoastra si ne vom asigura ca rezervarile vor fi procesate in timp util.
Pentru modificarea, anularea sau adaugarea unei cereri speciale la o rezervare (sau cerere de rezervare) este suficient sa ne transmiteti un email, in reply la ultimul mesaj primit de la noi, cu cerinta dumneavoastra si numarul rezervarii. Fara o solicitare in scris, nu vom efectua nicio modificare.
Daca este o rezervare deja platita, cererile de modificare se fac, in general, doar de pe adresa de email de pe care ati efectuat si rezervarea.
In functie de optiunea de plata aleasa, pentru rezervarile confirmate si achitate pot exista taxe de modificare. Conditiile se regasesc in contract si sunt comunicate inainte de incheierea acestuia.
In cazul cererilor speciale (camere alaturate, pat dublu, etc.), in general acestea sunt trecute ca mentiuni pe rezervarea trimisa la hotel, precum si pe voucher, si este bine sa le mentionati inca de la inceput de cand plasati cererea din site la sectiunea Observatii. Agentia nu poate garanta cererile speciale, pentru ca repartizarea camerelor se face exclusiv de catre unitatea de cazare in limita disponibilitatii din ziua cazarii. In majoritatea cazurilor hotelul va face tot posibilul sa le indeplineasca astfel incat sederea dumneavoastra sa fie una cat mai placuta.