Prinde ofertele de BLACK FRIDAY cu pana la -40% reducere

vezi ofertele
TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre oferte si consiliere turistica

Toate ofertele noastre sunt disponibile pe www.travelplanner.ro. Puteti obtine rezultate rapide daca faceti o simulare de pret in motorul de cautare de pe site (chenarul alb cu buton galben). Dupa ce ati ales o destinatie sau hotel, perioada, numar de adult si copii, si ati apasat butonul Cautare, veti obtine o lista cu preturile finale. Ulterior va puteti folosi de filtre pentru a ordona crescator sau descrescator hotelurile in functie de pret, numar de stele sau alte criterii.

Daca intampinati dificultati sau simtiti ca nu va descurcati, sigur ca ne puteti cere o oferta pe mail sau din pagina de Contact, insa e bine sa luati in calcul un timp de procesare a acesteia. Oferta primita pe email sau in agentie va fi aceeasi cu cea pe care o puteti obtine instant pe site.

Tot pe site puteti gasi o multime de informatii care sa va ajute sa alegeti cea mai buna optiune de vacanta. Puteti parcurge articolele de pe blog, informatiile utile sau intrebarile frecvente in cazul in care aveti neclaritati despre destinatie sau despre procesul de rezervare. Veti regasi si Recomandarile noastre de hoteluri, Recenziile clientilor nostri cu privire la hoteluri, precum si Informatii detaliate despre hotel si continutul ofertei. Ofertele sunt incadrate pe categorii si tematici, astfel incat cautarea sa fie cat mai usoara si alegerea cat mai apropiata de nevoile dumneavoastra.

Disponibilitatea ofertelor turistice este una foarte dinamica, facem tot posibilul ca acestea sa fie actualizate in timp real, cu toate acestea exista cazuri izolate cand pot interveni mici neconcordante. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile pe care le veti primi de la agentii nostri.


Intrebari si raspunsuri despre oferte

Cum obtin mai repede o oferta?

Utilizand motorul de cautare sau de pe site-ul Travel Planner de pe site-ul nostru, aveti acces instant la toate ofertele noastre. Preturile de pe site sunt aceleasi cu cele pe care le-ati primit pe email.

Alegeti destinatia sau hotelul dorit, introduceti perioada calatoriei, numarul de camere dorit, precum si numarul de persoane pentru fiecare camera. La varsta copil, treceti intotdeauna cea pe care o va avea la data inceperii vacantei. Accesati butonul "cautare" si asteptati generarea rezultatelor. Ulterior puteti filtra rezultatele dupa tip de masa, numar de stele, facilitati sau tematica dorita.

Acestea se pot filtra ulterior dupa criteriile dorite si pastra doar rezultatele care corespund nevoilor dumneavoastra.

Cum filtrez rezultatele de pe site?

Pentru rafinarea rezultatelor puteti utiliza filtrele existente sau ordonarea acestora dupa pret, numar de stele sau popularitate. In cazul in care sunt prea putine rezultate sau acestea nu va satisfac cerintele, eliminati treptat cate un filtru dintre cele selectate. Este posibil ca bifarea prea multor filtre sa duca la eliminarea multor hoteluri relevante. Printre filtrele populare aveti la indemana si Recomandarile Travel Planner, hoteluri recomandate familiilor cu copii sau hoteluri ce includ servicii la plaja, dar si multe alte sugestii, care sa va usureze cautarea.

Cum aflu ce este inclus in tariful afisat?

Pentru detalii suplimentare, puteti accesa sectiunea 'Ce include oferta de cazare' de pe pagina fiecarui hotel. Toate reducerile mentionate la fiecare hotel sunt deja aplicate la tarifele afisate pe site. Pentru a consulta conditiile de plata sau de anulare, accesati butonul Calculeaza pret si rezerva.

Cum gasesc informatii despre un anumit hotel?

Accesati sectiunea Informatii hotel, veti regasi o detaliere ampla a serviciilor oferite. Puteti, de asemenea, sa accesati sectiunea 'Ce include oferta de cazare'. Facem tot posibilul ca informatiile sa fie actualizate in timp real, cu toate acestea pot surveni mici neconcordante, insa pentru orice nelamurire, puteti trimite un mail la care consultantii nostri vor raspunde cat mai rapid. Pentru a consulta conditiile de plata si de anulare, accesati butonul "Calculeaza pret si rezerva", afisat in dreptul fiecarei oferte.

Cum aflu conditiile de plata si de anulare ale unei oferte?

In pagina de hotel, dupa ce ati ales o perioada, numar de adult si copii, si ati apasat butonul 'Calculeaza pret si rezerva', adaugat in cos cel putin o camera si merge mai departe pe butonul 'Continua rezervarea'. In pasul al doilea, la sfarsitul formularului de rezervare, aveti mai multe optiuni de plata din care puteti selecta, fiecare avand conditii proprii de plata si de anulare. In functie de conditiile ofertei, puteti opta pentru o plata partiala sau integrala, in regim Flexibil sau Superflexibil de modificare sau anulare.

De ce s-au modificat ofertele de pe site?

Ofertele speciale, mai ales in timpul sezonului, sunt in general foarte dinamice. Asadar in functie de gradul de ocupare, hotelurile pot decide sa vina cu reduceri suplimentare in orice moment pentru a incuraja rezervarile sau dimpotriva, pot anula anumite oferte speciale, deoarece locurile au fost epuizate. Ofertele de pe site sunt actualizate in timp real si pot suferi modificari in orice moment, aceste modificari depind exclusiv de informatiile primite de la unitatile de cazare.

Ofertele de pe site sunt cele finale sau se pot negocia?

Preturile de pe site sunt cele finale, nu sunt negociabile. Pentru toate cererile telefonice sau de pe email, ofertele transmise vor fi identice cu cele prezente pe site.

Oferta primita pe email sau in agentie este aceeasi cu cea de pe site?

Da, ofertele trimise pe email sau comunicate in agentie vor fi aceleasi cu cele de pe site.

Am gasit alte informatii pe alte site-uri cu privire la hotel, cum stiu care sunt cele actualizate?

Facem tot posibilul sa actualizam in timp real informatiile primite de la hoteluri, cu toate acestea pot surveni mici neconcordante. Vor avea intotdeauna prioritate informatiile comunicate dumneavoastra de catre agentul nostru. In cazul in care observati informatii contradictorii, ne puteti contacta pe email si vom reveni cu un raspuns cat mai curand posibil.

Pot cauta oferte si cu transport inclus?

In acest moment nu avem oferte cu transport autocar inclus pe site. La cerere, va putem oferi aceasta facilitate prin partenerii nostri. Va rugam ca dupa plasarea cererii de rezervare, la sectiunea Observatii Suplimentare sa precizati faptul ca doriti si transport cu autocarul. Agentul care se va ocupa de rezervarea dumneavoastra o sa va comunice ulterior tarifele si disponibilitatea.

Cautarea nu genereaza niciun rezultat. Cum procedez?

Daca prima cautare nu genereaza niciun rezultat sau apare mentiunea "oferta in curs de actualizare", inseamna ca momentan nu avem oferta disponibila pentru acest hotel. Puteti reveni cu o cautare mai tarziu sau puteti seta o "alerta de pret" si veti primi o notificare pe email cand vor fi actualizate tarifele. Daca totusi au fost rezultate generate si ati introdus mai multe filtre de cautare, este posibil ca acestea sa excluda anumite rezultate. In acest sens, debifati treptat filtrele selectate.

Ce inseamna oferta este in curs de actualizare? Pot cere o oferta pe email?

Actualizarea tarifelor pe site poate intarzia din diverse motive ce tin de relatia cu hotelurile si partenerii din tara de destiantie. Daca acestea nu exista pe site atunci nu le putem comercializa sau oferta momentan. Puteti opta pentru setarea unei Alerte de pret (butonul Adauga alerta pret, cu clopotel), astfel veti fi notificat pe email in momentul in care tarifele sunt actualizate pe site pentru perioada si hotelul dorit.

Daca nu gasesc un hotel sau o destinatie pe site, pot cere oferta?

Toate ofertele agentiei sunt disponibile online. Daca acestea nu se regasesc pe site, din pacate nu va putem ajuta cu oferta pentru alt hotel sau alte destinatii.

Cum aflu informatii despre camera si poze cu aceasta?

In cadrul fiecarei pagini de hotel puteti accesa sectiunea cazare pentru descrierea fiecarui tip de camera. De asemenea, in partea de sus a fiecarei pagini de hotel se regasesc poze si video-uri aferente hotelului.

Ce hoteluri imi recomandati?

Recomandarile sunt in general subiective si tin de foarte multe criterii, insa pe site-ul nostru veti regasi o selectie de hoteluri la sectiunea Recomandari Travel Planner. Oricat ne straduim, este posibil sa nu ne potrivim de fiecare data cu preferintele dvs, de aceea va incurajam sa parcurgeti ofertele noastre. Colaboram doar cu unitati de cazare care ofera un raport calitate-pret corect, dar asta nu inseamna ca toate sunt potrivite nevoilor dumneavoastra. Recomandam sa cititi informatiile prezentate, precum si recenziile clientilor nostri. Bineinteles, consultantii nostri raman la dispozitia dumneavoastra pentru orice neclaritati intampinati pe parcurs.

Pot veni la agentie pentru oferta?

Toate ofertele sunt disponibile online, de aceea recomandam, sa consultati oferta pe site sau sa ne sunati. Oferta primita in agentie va fi intotdeauna cu acelasi pret ca cea disponibila online. Poate deveni aglomerat in agentie si timpul de asteptare poate fi destul de mare. Consultantii nostri vor prelua datele dumneavoastra, dar in majoritatea situatiilor ofertele vor fi trimise tot pe email.

Nu recomandam sa luati decizia pe moment, deoarece nu veti putea fi atent la toate informatiile si conditiile prezentate. Ulterior puteti constata ca poate nu ati rezervat ce va doreati, iar o anulare sau chiar o modificare poate presupune penalizari si taxe suplimentare. Completarea datelor personale si acceptarea termenilor ofertei se vor face in continuare online.

Un alt aspect este raspunsul pentru disponibilitatea locurilor. Acesta poate presupune un timp de procesare si depinde de raspunsul unitatii de cazare, pe care nu il primim instant.

Vreau oferta pentru un grup mai mare, cum procedez?

Website-ul Travel Planner va permite rezervarea unui numar mare de camere simultan, cu toate acestea daca aveti nevoie de asistenta pentru un grup mai mare ne puteti trimite un email cu cererea dumneavoastra si agentii nostri vor reveni cu toate detaliile.

Am primit oferta pe email, cum rezerv?

Accesati formularul de rezervare din dreptul ofertei dorite, dand click pe 'detalii oferta / formular rezervare', si urmati pasii pentru finalizarea acesteia. Optiunile de plata si conditiile de anulare se pot consulta accesand acelasi link.

Vreau oferta pentru alta perioada, tip de camera sau configuratie, cum procedez?

Toate ofertele sunt disponibile online, trebuie doar sa accesati linkul hotelului dorit si sa schimbati criteriile de cautare (numar de persoane, perioada, tip de masa). Daca intampinati dificultati puteti trimite un reply la emailul primit si vom reveni cu oferta refacuta, trebuie sa aveti in vedere ca poate presupune un timp de procesare a acesteia, de aceea cel mai rapid veti obtine informatia accesand linkul hotelului.

Oferta primita nu corespunde cerintelor mele. Cum procedez?

Pentru a obtine oferta pe loc, puteti accesa linkul hotelului si sa refaceti cautarea din site conform criteriilor dorite sau puteti raspunde la email precizand detaliile dorite pentru a reface oferta primita. Trebuie sa aveti in vedere ca solicitarile primite pe email necesita un timp de procesare, de aceea recomandam sa accesati linkul si sa obtine oferta instant, va fi aceeasi cu cea trimisa pe email de catre agentii nostri.

Daca am primit oferta pe email inseamna ca sunt locuri disponibile?

Da, trimitem oferte doar la hotelurile unde avem in acel moment locuri disponibile. Cu toate acestea, disponibilitatea este una foarte dinamica in industria hoteliera si se poate modifica in orice moment, de aceea daca ati accesat linkul ofertei si oferta a expirat sau locurile au fost epuizate, se va lua in considerare disponibilitatea din acel moment. Facem tot posibilul sa actualizam in timp real disponibilitatile, cu toate acestea pot aparea mici neconcordante, insa intotdeauna vor avea prioritate informatiile pe care le veti primi de la agentii noștri.

Am accesat linkul ofertei primite pe email, dar acesta s-a modificat, cum procedez?

Daca oferta a expirat sau locurile au fost epuizate, atunci se va lua in considerare oferta existenta pe site din acel moment, ofertele trimise pe email se pot modifica in orice moment in functie de gradul de ocupare din cadrul hotelurilor.

Vreau oferta primita pe email, nu cea de pe site.

Din pacate ofertele transmise pe email sunt supuse disponibilitatii, acestea se pot epuiza in orice moment sau oferta tarifara se poate modifica, in functie de gradul de ocupare din fiecare unitate de cazare.

Oferta primita pe email sau in agentie este aceeasi cu cea de pe site?

Da, ofertele care sunt prezente pe site sunt cele care vor fi trimise si pe email sau vor fi prezentate in agentie.

Aveti oferte in Romania ?

Din pacate nu avem oferte pentru Romania. Destinatiile din portofoliul nostru sunt Bulgaria, Grecia si Turcia.

Acordati reduceri de fidelitate?

Cu toate ca nu acordam reduceri suplimentare pentru clientii repetitivi, va putem face un upgrade gratuit la optiunea de plata (de exemplu, conditii superflexibile la pret flexi) si reducere la servicii optionale precum asigurari sau transport.