TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre serviciile suplimentare

In general oferta turistica se refera la serviciile standard cum sunt cele de cazare, de masa si alte facilitati oferite de hotel. Pe langa acestea pot exista si alte cereri suplimentare, de care aveti nevoie ca vacanta dumneavoastra sa fie una cat mai reusita. 

Ceea ce trebuie sa aveti in vedere este faptul ca si serviciile standard oferite de hotel pot de asemenea functiona in limita disponibilitatii si ca in perioadele foarte aglomerate trebuie sa fiti pregatiti ca unele dintre acestea sa nu poata fi prestate pentru o perioada scurta de timp. (exemplu: locurile in restaurant, locurile de parcare, sezlongurile pe plaja etc.)

In general cerintele suplimentare sunt respectate de unitatea hoteliera, in masura in care acest lucru este posibil.

Pentru a ne asigura de o buna comunicare in privinta acestor cereri suplimentare, va rugam ca intotdeauna sa le precizati la sectiunea Observatii suplimentare, atunci cand faceti o rezervare. Daca ati omis acest pas, va recomandam sa ne transmiteti un email.

Toate cererile de acest gen vor fi trimise catre hotel si de asemenea trecute pe voucherul de cazare. Cu toate acestea, ele nu pot fi garantate de agentie, se pot oferi la cerere in functie de disponibilitatea existenta in cadrul hotelului. Va asiguram ca hotelul va face tot posibilul ca ele sa fie indeplinite in masura disponibilitatii.

Intrebari si raspunsuri despre serviciile suplimentare

Unde pot afla de serviciile oferite de hotel?

Toate informatiile legate de serviciile si facilitatile oferite de fiecare hotel se regasesc in pagina de hotel la informatii hotel/sectiunea de facilitati si servicii. Conceptul de masa (mic dejun, demipensiune, pensiune completa, all inclusive, ultra all inclusive) alaturi de celelalte servicii incluse in tarif se regasesc dupa tabelul cu disponibilitatile de pret, la sectiunea ce este inclus sau nu este inclus in pret. De asemenea, informatii suplimentare cu privire la anumite particularitati ale serviciilor sunt mentionate in ultima sectiune din informatii hotel.

Unde pot vedea informatii despre camera?

In sectiunea cazare din pagina de hotel se regasesc toate informatiile cu privire la descrierea tipurilor de camera, gradul de ocupare, tipurile de pat/paturi, numarul de camere/bai si particularitatile acestora in functie de fiecare hotel in parte.

Cum pot adauga o cerere suplimentara la rezervare?

In general, cererile suplimentare se pot trece la sectiunea de observatii din cadrul formularului de rezervare sau se pot transmite pe email. Acestea sunt solicitate hotelului in masura disponibilitatii si nu se pot garanta de catre agentie din momentul rezervarii (ex: o camera ceruta la un etaj superior nu este garantata prin rezervare, deoarece distributia camerelor se efectueaza de catre receptie doar cu 24 h inainte de check-in).

De ce nu mi se pot garanta cererile suplimentare?

Cererile suplimentare sunt mentiuni pe rezervare sub aspectul disponibilitatii hotelului pentru care nu se solicita taxe suplimentare. Asadar ele sunt oferite in functie de gradul de ocupare a hotelului la check-in, tipurile de camera disponibile pe fiecare etaj/aripa/corp de cazare, structura de cazare a fiecarui tip de camera (pat dublu/matrimonial, paturi single, fotoliu extensibil, canapea extensibila). Hotelierii sunt informati de catre agentie in prealabil cu privire la toate cerintele speciale din partea clientilor si tin cont de ele in masura disponibilitatii. In unele cazuri se solicita taxe suplimentare pentru anumite servicii speciale precum early check-in/late check-out.

Ce inseamna all inclusive?

Conceptul de all inclusive este larg raspandit si ofera o varietate de servicii si facilitati incluse in tariful total al hotelului. Astfel, pachetul de all inclusive ofera cazare in tipul de camera rezervat, cele trei mese principale in regim bufet, bauturile alcolice si non-alcoolice de provenienta locala la mese si intre mese (servite la barurile din cadrul hotelului), acces la piscina exterioara cu sezlonguri si umbrelute sau, dupa caz, la aquapark-ul din cadrul hotelului, sala de fitness, animatie pe timpul zilei si diverse spectacole seara, jocuri si activitati sportive etc. In unele cazuri se ofera serviciul de parcare gratuit si accesul gratuit la plaja privata cu sezlonguri si umbrelute sau la barul de pe plaja in masura disponibilitatii.

Cu ce este diferit ultra all inclusive?

In pachetul de ultra all inclusive se ofera in plus fata de serviciile de all inclusive o gama larga de bauturile alcoolice si non-alcoolice de import/provenienta internationala.

Ce inseamna servicii in limita locurilor disponibile?

O parte dintre serviciile oferite in cadrul hotelului (precum locurile de parcare, sezlongurile la piscina exterioara sau la plaja, cerintele speciale de early check/late check-out) sunt oferite in masura disponibilitatii, deoarece numarul de locuri este limitat raportat la capacitatea totala a hotelului. Mai ales in sezon cand gradul de ocupare a hotelului este mai mare sau aproape de 100% pot aparea situatii punctuale in care o parte dintre servicii/facilitati sa nu fie disponibile in timp real. In acest caz, hotelierii fac tot posibilul sa suplimenteze aceste servicii sau sa le asigure cat mai multor turisti, fara sa fie afectata foarte mult calitatea acestora.

Ce este Early check-in/Late check-out?

Serviciul de early check-in/late check-out este o cerere speciala si se ofera in functie de disponibilitatea hotelului. Acesta permite clientului sa obtina cazarea mai devreme de ora inscrisa pe voucher sau sa prelungeasca iesirea din hotel pana la o anumita ora, contra unei taxe suplimentare. In acest caz, clientul va avea acces la toate serviciile si facilitatile hotelului pentru o sedere cat mai placuta.

De ce nu mi se poate garanta patul matrimonial/apropierea camerelor/numarul camerei in hotel?

Toate cerintele speciale sunt mentiuni pe rezervare sub aspectul disponibilitatii hotelului pentru care nu se solicita taxe suplimentare. In general, camerele cu pat matrimonial sunt limitate ca numar, de aceea nu se garanteaza tipul de pat in momentul rezervarii. De asemenea, aproprierea camerelor sau numarul de camera nu poate fi garantat, deoarece pana la check-in pot aparea modificari/anulari in structura/gradul de ocupare al hotelului, astfel ca distributia camerelor se efectueaza doar cu 24 h inainte de check-in.

Ce tipuri de camera ofera un hotel?

In functie de structura hotelului se ofera mai multe tipuri de camera. Acestea pornesc de la camerele single (cu un singur pat de o persoana sau camere duble in regim single), camere duble standard (care includ un pat dublu/paturi twin si/sau un pat suplimentar - fotoliu extensibil sau pat pliant), camere de tip superior/studio sau junior suite (o camera dubla mai mare cu o zona de relaxare si canapea exensibila), camere de tip family room (o camera mai mare cu 3-4 paturi fara usa de conexiune, o camera mai mare cu un pat dublu si doua paturi suprapuse sau doua camere duble interconectate), apartamente cu un dormitor, cu doua dormitoare, cu trei dormitoare (care includ pe langa dormitoarele separata un living si/sau o zona de dining cu chicineta), suite (apartament cu 1 dormitor si living separat). In functie de specificul fiecarui hotel, oferta de cazare cuprinde variatiuni de tipuri de camere duble sau superior (camere promo, economy, deluxe, large etc). Camerele de tip promo pot avea fie un tarif promotional (fiind limitate ca numar) fie sunt amplasate la parter/demisol, fara balcon/terasa. Cele economy au aceleasi facilitati precum cele standard, dar sunt mai mici in dimensiuni si pot fi amplasate la parter/demisol.

Ce tipuri de paturi sunt in hoteluri?

Camerele pot avea paturi twin de o persoana (100-120 cm x 200 cm fiecare pat), paturi duble standard (cele matrimoniale cu o singura saltea, 140-150 cm x 190-200 cm), cele de tip queen bed sau king size bed (unde latimea este mai mare, de la 150 cm la 200-210 cm) care se pot gasi in camere deluxe, superior, junior suite sau apartamente. Pe langa acestea se gasesc si paturile suplimentare care in functie de dimensiunea/tipul de camera pot fi: fotoliu extensibil (90 cmx190 cm), pat pliant (100-105 cmx 190-200 cm), canapea extensibila (150-160 cm x 200-205 cm), canapea neextensibila (60-70 cm x 180-190 cm).

Cum rezerv o camera pentru persoanele cu dizabilitati?

Camerele pentru persoanele cu dizabilitati sunt special amenajate pentru o sedere cat mai placuta in hotel. Acestea sunt situate la parter/etajul unu sau cat mai aproape de zona de lifturi astfel incat accesul catre restaurant si celelalte facilitati sa fie cat mai usor. De asemenea, anumite facilitati precum usa de la intrarea in camera si de la baie sunt mai mari decat cele standard (la intrarea in camera aprox 80-100 cm latime, la baie 70-85 cm latime), iar la dus si toaleta sunt disponibile bare de sprijin si un spațiu minim pentru manevrarea scaunelor cu rotile.