TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre serviciile suplimentare

In general oferta turistica se refera la serviciile standard cum sunt cele de cazare, de masa si alte facilitati oferite de hotel. Pe langa acestea pot exista si alte cereri suplimentare, de care aveti nevoie ca vacanta dumneavoastra sa fie una cat mai reusita.

Ceea ce trebuie sa aveti in vedere este faptul ca si serviciile standard oferite de hotel pot de asemenea functiona in limita disponibilitatii si ca in perioadele foarte aglomerate trebuie sa fiti pregatiti ca unele dintre acestea sa nu poata fi prestate pentru o perioada scurta de timp. (exemplu: locurile in restaurant, locurile de parcare, sezlongurile pe plaja etc.)

In general cerintele suplimentare sunt respectate de unitatea hoteliera, in masura in care acest lucru este posibil.

Pentru a ne asigura de o buna comunicare in privinta acestor cereri suplimentare, va rugam ca intotdeauna sa le precizati la sectiunea Observatii Suplimentare atunci cand faceti o rezervare. Daca ati omis acest pas, va recomandam sa ne transmiteti un email cu detaliile.

Toate cererile de acest gen vor fi trimise catre hotel si de asemenea trecute pe voucherul de cazare. Cu toate acestea, ele nu pot fi garantate de agentie, se pot oferi la cerere in functie de disponibilitatea existenta in cadrul hotelului. Va asiguram ca hotelul va face tot posibilul ca ele sa fie indeplinite in masura disponibilitatii.

Intrebari si raspunsuri despre serviciile suplimentare

Unde pot afla de serviciile oferite de hotel?

Toate informatiile legate de serviciile si facilitatile oferite de fiecare hotel se regasesc in pagina de hotel, la sectiunea de "Informatii hotel". Conceptul de masa (mic dejun, demipensiune, pensiune completa, all inclusive, ultra all inclusive) alaturi de celelalte servicii incluse in tarif se regasesc dupa tabelul de preturi, la sectiunea 'Ce include oferta de cazare'. De asemenea, informatii suplimentare cu privire la anumite particularitati ale serviciilor sunt mentionate in ultima sectiune din informatii hotel la Observatii.

Unde pot vedea informatii despre camera?

Toate informatiile disponibile legate de camere se regasesc in pagina de hotel, la sectiunea 'Cazare' din informatii hotel. Acolo veti gasi detalii cu privire la descrierea tipurilor de camera, gradul de ocupare, tipurile de pat, numarul de camere si bai la apartamente, precum si particularitatile acestora la fiecare hotel in parte.

Cum pot adauga o cerere suplimentara la rezervare?

Cererile, sau mentiunile, suplimentare se pot trece la sectiunea de observatii din cadrul formularului de rezervare sau se pot transmite pe email agentului de vanzari. Acestea sunt solicitate hotelului, care le v-a lua in considerare in masura disponibilitatii. Din acest motiv nu se pot garanta de catre agentie din momentul rezervarii (de exemplu: o camera ceruta la un etaj superior nu este garantata prin rezervare, deoarece distributia camerelor se efectueaza de catre receptie doar cu 24 h inainte de check-in).

De ce nu mi se pot garanta cererile suplimentare?

Cererile suplimentare sunt mentiuni pe rezervare care se fac sub aspectul disponibilitatii hotelului, si pentru care nu se solicita taxe suplimentare. Asadar, ele sunt oferite in functie cum sunt ocupate camerele in hotelului cand ajungeti pentru check-in. De exmplu, tipurile de camera disponibile pe fiecare etaj sau corp de cazare, structura de cazare a fiecarui tip de camera (pat dublu sau matrimonial, paturi single, fotoliu extensibil, canapea extensibila). Hotelierii sunt informati de catre agentie in prealabil cu privire la toate cerintele speciale din partea turistilor si tin cont de ele in masura in care au camere disponibile care se potrives solicitarilor. In unele cazuri se solicita taxe suplimentare pentru anumite servicii speciale precum check-in devreme sau check-out tarziu.

Ce inseamna all inclusive?

Conceptul de all inclusive este larg raspandit si ofera o varietate de servicii si facilitati incluse in tariful total al hotelului. Astfel, pachetul de all inclusive ofera cazare in tipul de camera rezervat, cele trei mese principale, bauturile alcolice si non-alcoolice de provenienta locala la mese (servite in restaurant) si intre mese (servite la barurile din cadrul hotelului), acces la piscina exterioara (daca hotelul are aceasta facilitate), sala de fitness, programe de animatie pe timpul zilei cu jocuri si activitati sportive. Fiecare hotel ofera o combinatie unica de facilitati si servicii pe care le ofera gratuit in cadul programului All Inclusive. Asadar, in unele cazuri se mai poate oferi serviciul de parcare gratuit, acces la plaja privata si/sau la barul de pe plaja, acces la aquapark. Detaliile exacte le veti gasi in descrieri pe pagina hotelurile.

Cu ce este diferit ultra all inclusive?

In pachetul de Ultra All inclusive se ofera in plus fata de serviciile de All Inclusive o selectie de bauturi alcoolice si non-alcoolice de import (de provenienta internationala).

Ce inseamna servicii in limita locurilor disponibile?

O parte dintre serviciile oferite in cadrul hotelului (precum locurile de parcare, sezlongurile la piscina exterioara sau la plaja, cerintele pentru checkin devreme si checkout tarziu) sunt oferite in masura disponibilitatii, deoarece numarul locuri este limitat raportat la capacitatea totala a hotelului. Mai ales in sezon, cand gradul de ocupare a hotelului este mai mare sau aproape de 100%, pot aparea situatii punctuale in care o parte dintre servicii si facilitati sa nu fie disponibile pentru toti turistii cazati. De exmplu, parcarea e plina, sezlongurile la plaja sunt toate ocupate. In acest caz, hotelierii fac tot posibilul sa suplimenteze aceste servicii sau sa le asigure cat mai multor turisti, insa nu intotodeauna este posibil acest lucru.

Ce este Early check-in/Late check-out?

Serviciul de early check-in (check-in devreme, de regula inainte de ora 14) si late check-out (check-out tarziu, dupa ora 12) este o cerere speciala si se ofera in functie de disponibilitatea camerelor. Acesta permite clientului sa obtina cazarea mai devreme de ora inscrisa pe voucher sau sa prelungeasca iesirea din hotel pana la o anumita ora, contra unei taxe suplimentare. In acest caz, clientul va avea acces la toate serviciile si facilitatile hotelului pentru o sedere cat mai placuta. Insa, vara se intampla frecvent sa nu se poata oferi aceste servicii, deoarece camera care a fost alocata pentru dumneavoastra este ocupata de alti turisti, care au la randul lor aceleasi ore limita pentru check-in si check-out.

De ce nu mi se poate garanta patul matrimonial, camere apropiate, sau un numar de camera in hotel?

Toate cerintele speciale sunt mentiuni pe rezervare sub aspectul disponibilitatii hotelului pentru care nu se solicita taxe suplimentare. In general, camerele cu pat matrimonial sunt limitate ca numar, de aceea nu se garanteaza tipul de pat in momentul rezervarii. De asemenea, aproprierea camerelor sau numarul de camera nu poate fi garantat, deoarece pana la check-in pot aparea modificari/anulari in structura/gradul de ocupare al hotelului, astfel ca distributia camerelor se efectueaza doar cu 24 h inainte de check-in.

Ce tipuri de camera ofera un hotel?

Toate informatiile disponibile legate de camere se regasesc in pagina de hotel, la sectiunea 'Cazare' din Informatii hotel. Acolo veti gasi detalii cu privire la descrierea tipurilor de camera oferite, tipul de pat, numarul de camere si bai la apartamente, precum si alte particularitati ale acestora.

In general, hotelurile pot oferi o gama varianta de tipuri de camera. Acestea pornesc de la camerele single (cu un singur pat de o persoana sau camere duble in regim single), camere duble standard (care au un pat dublu sau paturi twin si un pat suplimentar sub forma unui fotoliu, canapele sau pat pliant), studio sau junior suite (sunt camere cu suprafete mai mari decat o dubla standard, cu o zona de relaxare si canapea exensibila, constand dintr-o singura incapere cu baie separata), camere de familie (de obicei au 3-4 paturi, pot alcatuite dintr-o singura incapere sau doua camere cu sau fara usa de conexiune intre ele), apartamente cu unul / doua / trei dormitoare (care, pe langa dormitoare, au o camera de zi ce poate avea zona de luat masa). Unele hoteluri ofera camere promotionale, care au un tarif mai mic decat cele standard dar oferind acelasi facilitati (fiind si limitate la numar), sau camere economice (economy) ce au aceleasi facilitati precum cele standard dar sunt mai mici in dimensiuni si pot fi amplasate la parter sau demisol.

Ce tipuri de paturi sunt in hoteluri?

Detalii exacte despre paturi pentru hotelul dorit le gasiti la sectiunea de cazare la sectiunea de informatii din pagina fiecarui hotel. Camerele in hoteluri de regula au paturi twin (cate doua separate) ce sunt sau nu unite. Dimensiunile standard sunt de obicei 100-120 cm x 200 cm fiecare pat. Pentru unele camere insa este specificat ca ofera paturi duble (cu dimensiuni ce varianza intre 140-150 cm x 190-200 cm). Pe langa acestea paturile principale, se gasesc si paturile suplimentare care pot fi: fotoliu extensibil (90 cm x 190 cm), pat pliant (100-105 cm x 190-200 cm), canapea extensibila (150-160 cm x 200-205 cm), canapea neextensibila (60-70 cm x 180-190 cm).

Cum rezerv o camera pentru persoanele cu dizabilitati?

Camerele pentru persoanele cu dizabilitati sunt special amenajate pentru o sedere cat mai placuta in hotel. Acestea sunt situate la parter sau la primul etajul si cat mai aproape de zona de lifturi, astfel incat accesul catre restaurant si celelalte facilitati sa fie cat mai usor. De asemenea, anumite facilitati precum usa de la intrarea in camera si de la baie sunt mai mari decat cele standard (la intrarea in camera aprox 80-100 cm latime, la baie 70-85 cm latime), iar la dus si toaleta sunt disponibile bare de sprijin si un spatiu minim pentru manevrarea scaunelor cu rotile. Detalii gasiti in descriere in pagina de hotel, iar daca acestea lipsesc, puteti oricand sa ne trimiteti o solicitare pentru informatii in acest sens din pagina noastra de contact.