TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre modificari si anulari

Preferam primirea unui email cu reply la ultimul mesaj... dar se pot trimite si din sectiunea de contact. Ulterior, solicitarile se trimit la hotel si se asteapta o confirmare a acestor modificari.

In general modificarile de nume, perioada, tip camera, configuratie pot atrage taxe suplimentara. Prin exceptie, se incearca pastrarea conditiilor initiale de rezervare.

Confirmarea, infirmarea sau taxarea suplimentara a modificarilor depinde de momentul si disponibilitatea hotelului.

Modificarile se supun conditiilor contractuale si in general, cu cat se transmit mai aproape de vacanta, pot aparea taxe mai mariIn cazul anularilor, acestea se trimit tot ca reply la ultimul mesaj sau din formularul de contactIn functie de conditiile contractuale si momentul anularii, pot fi aplicate penalizari sau taxe suplimentare. In acest caz, se poate incheia suplimentar o polita de asigurare de tip storno care acopera riscul anularii calatoriei in anumite conditii.

Pentru rambursari se poate folosi formularul de contact sau se poate trimite o cerere pe mail. Returnarile se vor face in termen de 14 zile de la data solutionarii cererii de rambursare.

Intrebari si raspunsuri despre modificari si anulari

Cat pot sa imi recuperez din suma achitata?
Ce se intampla daca apar modificari in timpul vacantei?
Ce se intampla daca nu mai pot calatori o parte din membrii familiei?