TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre asistenta turistica. Nemultumiri si reclamatii

Agentia acorda suportul turistic telefonic sau la destinatie pe durata sejuruluiDe cele mai multe ori, nemultumirie legate de etaj, conditiile din camera, formalitatile de check-in, personal si parcare, se rezolva foarte rapid direct la receptia hotelului.

Anumite servicii sunt supuse disponibilitatii, cum ar fi sezlonguri la plaja, locuri de parcare, locuri la restaurante. In perioadele de varf ale sezonului de vara este posibil sa se epuizeze. In acest caz, trebuie solicitat receptiei suplimentarea acestora.

In caz ca nu gasiti o solutie cu cei de la hotel, ne puteti contacta la numarul de urgenta incris pe voucher.In cazul in care considerati ca nemultimirea dvs nu a fost solutionata, va rugam sa transmiteti in timpul sejurului in scris detalii si fotografii doveditoare. Termenul de raspuns al reclamatiei este de 30 zile. Rezolvarea reclamatiilor depinde strict de hotel, agentia fiind doar un intermediar.