TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Despre asigurarile medicale si storno

Travel Planner va ofera posibilitatea sa incheiati asigurari de calatorie prin intermediul Generali. Asigurarile de calatorie nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate! Cele mai intalnite sunt asigurarea medicala standard (denumita TURIST) si asigurarea storno (denumita Turist Plus Premium), cea din urma oferind atat acoperire pentru cheltuieli medicale cat si pentru riscul de anulare a vacantei. Daca asigurarea medicala o puteti incheia in orice moment pana la iesirea din tara, asigurarea storno este obligatoriu sa o incheiati fie in aceeasi zi cu achitarea rezervarii, fie cel mai tarziu cu 40 de zile inainte de inceperea vacantei (cu precizarea ca in primele 10 zile de la emitere riscul de storno nu este acoperit)

Vacanta este un moment mult asteptat de relaxare si odihna. Tocmai de aceea, impreuna cu Generali, va oferim asigurari de calatorie care va pun la adapost de riscurile ce pot interveni in timpul deplasarilor dvs.

Puteti urma pasii pentru emiterea unor polite de asigurare accesand link-ul urmator: https://travelplanner.ro/asigurari-calatorie

Daca ati plasat o cerere de rezervare pe site, in aproape toate emailurile noastre ulterioare veti regasi un link care o sa va directioneze catre incheierea unei asigurari, daca nu ati facut inca acest lucru. Urmati pasii de acolo, iar la final veti primi o factura proforma de plata. Polita de asigurare se va considera incheiata doar dupa ce plata va fi inregistrata si polita emisa va fi trimisa pe emailul dumneavoastra.

In cazul in care ati achitat o asigurare dar nu ati primit polita pe email, atunci acesta nu a fost emisa. Daca trebuie sa porniti la drum catre cazare, va rugam sa ne transmiteti dovada platii in cel mai scurt timp si sa apelati numarul de urgenta de pe voucherul de cazare, unde sa semnalati aceasta situatie.

Intrebari si raspunsuri despre asigurari

De ce sa inchei o asigurare medicala de calatorie?

Asigurarile de calatorie nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate oricui alege o vacanta. Un eveniment neprevazut poate surveni in orice moment iar cheltuielile pot presupune costuri foarte mari, pe care le puteti preintampina prin incheierea unei polite de asigurare.

Ce este o asigurare storno?

Anularea unei calatorii poate fi extrem de costisitoare. Este important sa aveti un plan de rezerva in situatia in care sunteti nevoit sa va recuperati banii dati pe vacanta din cauza anumitor evenimente neprevazute. Asigurarea storno va ofera protectie financiara in acest sens. Puteti incheia o asigurare storno in momentul in care ati achizitionat vacanta sau cel mai tarziu cu 40 de zile inainte de inceperea calatoriei.

Cum inchei o asigurare de calatorie?

Accesati linkul dedicat direct din website (disponibil la sfarsitul oricarei pagini sub linkurile de social media), sau din emailurile de la noi cu proforma, confirmare sau voucher de calatorie, si urmati pasii pentru configurarea si incheierea unei polite de asigurare. Dupa finalizarea formularelor se va emite automat o factura proforma pe care o puteti achita prin transfer bancar sau online cu cardul.

Cum intru in posesia politelor de asigurare?

Politele se vor emite dupa inregistrarea platii si vor fi trimise pe acelasi email pe care ati primit proforma. Va rugam sa ne atentionati daca nu le-ati receptionat in format electronic. Nu plecati la drum fara sa verificati ca ati primit asigurarile.

Cat costa o asigurare si care sunt evenimentele acoperite?

In functie de destinatia aleasa, numarul de zile , tipul asigurarii, varsta asiguratului costul unei asigurari poate varia intre 80-130 lei/persoana. Va rugam accesati linkul: si sa configurati oferta pentru a consulta costul exact si evenimentele asigurate pentru fiecare tip de asigurare.

Nu am inca pasaportul emis pentru copii, ce date completez?

Puteti completa cu seria si numarul certificatului de nastere, asigurarile fiind oricum valabile in baza CNP ul minorului.

Am facut plata pentru asigurare dar inca nu am primit politele pe email.

Daca a trecut mai mult de o zi lucratoare si nu ati receptionat asigurarile, va rugam sa ne atentionati printr-un email cu dovada platii si vom remedia situatia cat mai repede posibil.

Am o problema si vreau sa folosesc asigurarea, cum procedez?

Daca va incadrati intr-una dintre situatiile acoperite in conditiile de asigurare, va rugam apelati numarul de call center inscris pe polita. Centrul de suport clienti de la Generali este disponibil non-stop. IMPORTANT: orice eveniment medical la fata locului trebuie anuntat la Generali in ziua in care a survenit. In caz ca anuntati asiguratorul cu mai mult de 48 de ore dupa eveniment, acesta isi rezerva dreptul de a nu va deconta cheltuielile medicale.

Asigurarea de calatorie de la Generali acopera si situatiile cauzate de Covid-19?

Da, politele emise prin firma de asigurari Generali acopera si anumite situatii cauzate de Covid-19. Riscurile asigurare le regasiti in documentele produselor de asigurare disponibile in pasii pentru completare a politelor.

Daca anulez calatoria mai pot recupera banii platiti pe asigurare?

In cazul asigurarilor medicale standard se poate recupera suma platita daca solicitati anularea acestora cu cel putin 24h inaintea datei de plecare. Asigurarile storno au un regim special si ele se vor anula doar cu acordul asiguratorului si cu calcul prorata din pretul platit. Respectiv, se va calcula perioada in care Generali a suportat riscul de storno de la emitere pana la momentul solicitarii anularii, in raport cu perioada totala de la emitere pana la vacanta. Se va scade proportia respectiva din pretul platit pentru asigurari, iar diferenta se va rambursa.

Daca am modificat data calatoriei sau numarul de persoane, trebuie sa modific si polita?

Da, intotdeauna trebuie ca pe polita de asigurare sa figureze datele corecte ale calatoriei. In cazul asigurarilor medicale standard, modificarea presupune anularea politelor initiale si completarea unora noi pentru noua perioada, prin reaccesarea link-ului de asigurare de catre dvs. In cazul asigurarilor storno, pentru acestea se emite de catre Generali un act aditional care evidentiaza modificarea perioadei. 

Exista limita de varsta pentru incheierea unei asigurari?

Nu exista limita de varsta, dar costurile asigurarii cresc odata cu varsta asiguratului. La Generali, preturile standard afisate se maresc incepand de la varsta de 65 de ani, si cresc progresiv la fiecare 5 ani de inaintare in varsta.

Pot incheia o asigurare dupa inceperea calatoriei?

Din pacate nu. Daca nu va aflati pe teritoriul Romaniei, conform conditiilor de asigurare, valabilitatea politelor incepe din a 8-a zi de la emitere. Cum durata vacantelor este de 7 zile, in medie, nu va ajuta oricum.

Trebuie sa platesc serviciile medicale la destinatie?

Depinde de unitatea medicala la care mergeti. Daca va accepta asigurarea, atunci decontarea o vor face ei direct cu Generali. De cele mai multe ori insa, v-a trebui sa platiti la fata locului si Generali va deconteaza la intoarcerea in tara. In orice situatie, trebuie sa sunati la numarul de call center al Generali afisat pe polita si sa anuntati evenimentul. De acolo veti primi indicatii pentru cum sa procedati pentru recuperarea cheltuielilor medicale. Intotdeauna trebuie sa pastrati dovada achitarii serviciilor medicale, pe baza carora se v-a face decontarea la intoarcere.