TravelPlanner

Obzor, Bulgaria - Vezi pe hartă

91%
1583 impresii
Impresiile Travel Planner (1583)
Amplasare
8.8
Impresii pe HVD Clubhotel Miramar

1583 impresii reale, verificate 100% - HVD Clubhotel Miramar

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Obzor Bulgaria
9.7

Vacanta de neuitat

A fost minunat la HVD Clubhotel Miramar! Mâncarea foarte buna, personalul foarte amabil, camerele foarte curate. Vom reveni cu siguranța și anul viitor. Am recomandat tuturor prietenilor.

Vacanta Miramar

O locatie minunata. Personal foarte politicos,macare si bauturi de toate felurile diversificata si din abundenta. Camera spatioasa, frumos aranjata, se facea curatenie in fiecare dimineata, in minifrigider aveai 2 sticlute cu vin, 1 alb ,1 rosu 2 beri si 2 sucuri cu pai. Este un frigider , aproape de plaja, plin cu apa ,Ice Tea si Airan. Am ajuns pe la 11,30 , ni s-au dat bratarile dar ceckin-ul au spus ca se face la ora 15. S-a facut, pina laurma pe la ora 13.Daca ai bratara pe mana poti face orice in incinta hotelului si pe plaja. Sezlonguri sunt destule , cele mai ocup[ate fiind cele din prima linie, de catre cei cu copii. Plaja minunata, apa,calda, soare ,bucurie, distractie......a trecut prea repede. Singurul neajuns, sa ii zic asa, galagia copiilor la masa, care plange, care tipa, care ...........In cursul zilei sunt organizate concursuri , polo, tenis, dans,si multe altele. Seara sunt spectacole penru copii apoi dupa ora 22 pentru adulti. Repet.... A fost minunat, am sa mai revin cu certitudine.

Vacanta Bulgaria

Ce mi-a plăcut: parcarea gratuită, camera spatioasa si bine antifonata, mobila, deși veche, arăta bine și era foarte încăpătoare, balconul ok, baia cu spatiul pentru duș mare. Mancarea destul de diversă, aveai de unde alege. In general, era curătenie în zonele unde se servea masa. Fetiței am avut ce să ii dau să mănance. Erau cateva legume fierte si cateva feluri de carne fiarta și ceva preparat gen tocăniță. Mini-barul din camera aprovizionat zilnic cu vin, bere, apa, chips, migdale, jeleuri, baton rahat, baton halva, capsule pentru expresor. Sezlonguri suficiente pentru septembrie si la piscina si la mare. Bauturi, inghetata, gogosi, fructe și multe alte preparate disponibile în afara orelor de masa principale. Cam tot timpul puteai să mănânci, daca voiai. Ce nu mi-a plăcut: mocheta e subțire tare și nu era aspirata bine. Mult nisip se simtea la picioare. In a 2-a zi nu am zărit doamnele de la curățenie ca să putem să dăm gunoiul. Abia în a 3-a zi, au venit, pe când dormeau copiii și am dat gunoiul doar. În a 4-a zi am rugat sa ne schimbe prosoapele și sa ne aspire că nu mai puteam. Bebelușa de 9 luni era tot pe jos de-a busilea. Nu am cerut să ne schimbe așternuturile, căci 6 nopți nu e atata. Deși se murdărisera de la tălpile copilului de 4 ani. Cum nu stătea locului. Era ba pe covor, ba în pat. Nu stiu deci, daca nu se schimba de obicei si nu se spala baia, dar la noi nu s-a facut. Nu pot sa zic ca a fost neaparat necesar. In afara de aspirat. Am avut 3 paturi simple și deși se pot uni 2, sunt foarte ușoare și se departează, iar saltele foarte moi. Am dormit destul de rău. Foarte putine preparate pe baza de fructe de mare. De 2 sau 3 ori daca a fost ceva. Nu zilnic si nu mult. Nu ține de hotel, însă eu nu aș mai reveni, pentru că ne-am dat seama că este prea multă agitație într-un resort atât de mare. Multă lume peste tot, o forfotă continuă, care nu prea te ajută să te relaxezi în concediu. Piscinele de afară nu sunt încălzite și ar conta enorm când ai merge cu copiii în alte luni, decât iulie și august când oricum nu e indicat să stai afară în anumite ore.

6.7

Vacanta Bulgaria

Hotelul după părerea mea nu merita 4 stele...

7.6

Vacanța Bulgaria

Condițiile de cazare si mâncarea au fost Ok ! Serviciile de SPA si piscina interioară au lăsat de dorit !( piscina interioară foarte mică in raport cu numărul turiștilor iar centrul Spa slab dotat si poziționat in afara hotelului )! Ceea ce mi S-a părut deranjant, a fost politica hotelului in ceea ce privește modalitatea de servire a băuturilor in sistem ALL inclusiv ! Alegeau sa te servească in pahare de plastic dau carton de foarte proasta calitate si cantități foarte mici ! Probabil ca sa te facă sa te lipsești ! Sa mergi de la plaja pana in incinta hotelului ( probabil 250-300 m) si sa vii cu un pahar de bere de 150 grame care încărcat 80% avea 100 grame , mi se pare deranjant, mai ales ca este in sistem ALL inclusiv ! Mâncarea Ok, camera Ok , personal Ok !

Concediu Bulgaria

Totul a fost ok.

8.8

Miramar

Parcare ok, pazita, cu tips primesti loc dupa bariera in fata hotelului, am ajuns la ora 14.00 si am primit camera, am solicitatat camera la etaj si nu am avut probleme cu mucegai, camerele ok, spatioasa si cu mocheta ceea ce mi-a placut, 2 din 3 becuri nu functionau dar nu a fost o problema, curatenia in primele 3 zile ok in ultimele 3 superficiala spre deloc(patul facut, consumabile la baie si putin aspirat in camera - baia neglijata complet), minibarul refacut la intamplare(ba nu au pus cafea, ba nu au pus apa, ba nu era bere) si in ultima seara deloc!Ce nu mi-a placut era faptul ca aveam un bebe care se trezea la 7 si cum auzeau voci bateau la usa pentru curatenie desi ceilalti dormeau, daca eu ieseam cu bebe si lasam semn la usa sa nu fie deranjati bateau la usa din 5 in 5 minute pt curatenie(nu am iesit din camera niciodata mai tarziu de ora 09.30 cu totii).Mancarea ok dar care s-a diminuat considerabil in ultimele zile (varietatea), nu wow dar puteai alege ce sa mananci, nici a la carte in Blue Restaurant nu m-a dat pe spate, atmosfera...animatori prezenti dar fara "priza", discoteca pt copii o gluma, in holul receptiei zis si lobby bar, la activitati pentru adulti nu am participat(dupa ora 21:00).Club pentru copii cu program aiurea 10-11.30 (dupa micul dejun erau la piscine sau la mare) si 15-17.30.Orele la care se presupune ca nu ar trebui sa stai in soare(ci sa te joci la umbra) nu erau acoperite asa ca nu au participat la activitati. Copiii s-au bucurat de locul de joaca de la Reina in fiecare seara dupa cina.Alt minus din punctul meu de vedere era lipsa luminii din curtea resortului(seara), pe afara era pur si simplu un intuneric care te trimitea la somn :) In concluzie desi am fost in perioada 02.09.-08.09 s-a vazaut si s-a simtit ca un sfarsit de sezon pt Miramar desi complexul era full.De sambata pana vineri s-a simtit considerabil scaderea calitatii servicilor de masa si curatenie desi turisti aveau. Casa Chef locul unde puteai manca noaptea de la 22.00 la 07.00 a fost inchis cat am stat noi.La piscina indoor nu am putut sta pentru ca ne usturau ochii de la clor.Nu am primit nimic pentru bebe (scutece,olita,cada etc. - nici nu am solicitat nici nu am vazut sa primesca cineva) Mi-a placut faptul ca erau bauturi imbuteliate si desfacute in fata noastra, mi-a placut faptul ca era aproape de plaja si de piscina, un lucru util cand esti cu copii, singura perioada "moarta" este de la 17.00 - 18.00 cand nu ai ce manca, camerele ok per total, mi-a placut lipsa "falezei" si a tarabelor, precum si lipsa comertului ambulant pe plaja.Pentru ca barul de plaja era departe, am folosit mai mult pool bar-ul . Am mai fost in Bulgaria la alte hoteluri de 4 stele la fiecare din ele sunt plusuri si minusuri data viitoare vom alege tot aceasta tara insa nu tot acest hotel. Sunt convinsa ca isi pot imbunatatii servicile astfel ca pana atunci vom cauta altceva.

Vacanta Bulgaria

Super hotel/resort, mâncare si bautura buna , dulciuri , Echipa de enterteiment super !!! Părinți mulțumiți, copii fericiți!

8.5

Vacanță Bulgaria

Hotelul per total este ok. Ca si plusuri: Amplasare ok Mâncare suficienta și diversificata pt adulti; Plaja mare și multe șezlonguri, la fel și la piscina; Minusuri: Mâncarea pt bebelusi cam slab variata, 3-4 tipuri de legume fierte, care erau aproape aceleași în fiecare zi, iar mâncarea gătită era destul de sărată/dulce; Nicio piscina exterioara încălzită, iar piscina interioara e mult prea mica pentru capacitatea hotelului;

8.1

Despre HVD Miramar cu bune si rele

Am ales acest hotel probabil in urma publicitatii masive al lantului HVD. Hotelul este foarte bine amplasat pe plaja, accesul fiind foarte facil. Plaja este ingrijita si curata. Sezlongurile comfortabile. Fiind la sfarsitul sezonului( septembrie ) unele umbrele erau foarte deteriorate. Am simtit nevoia de o masuta intre sezlonguri. Paharele cu bauturi stateau ori in mana ori pe sezlong ori in nisip...Erau insirate pe plaja niste oale de lut in care teoretic aruncai tigari/gunoi, insa insuficiente. Beach Bar-ul relativ aproape de sezlonguri. Pe parcursul zilei langa plaja intre orele 10-17 era deschis un frigider cu autoservire din care puteai sa iei apa plata/apa minerala/ayran/icetea. Am avut camera in corpul 2 al hotelului. Camera curata, spatioasa si cu un balcon generos dotat cu 2 scaune si o masuta. In camera era si un frigider tip minibar in care am gasit 2 beri la doza;1 st vin alb(0.25) 1 st vin rosu(0.25) 2 sucuri Cappy la cutie(0.33). Nu stiu daca faceau refill la acest minibar. Nu am consumat nimic din el. Dulapul destinat hainelor este foarte incapator. Am avut 2 paturi TWIN si un pat de copil in camera...nu am inteles de ce ne-au cazat intr-o camera cu doua paturi twin.Baia a fost ok. In privinta programului de mancare, consider ca aveai variante indiferent de momentul in care vroiai sa mananci. Micul dejun incepe la 7:30 si se termina la 10:00, insa ai varianta de late breakfast intre 10 si 11 la restaurantul a la cart de la ultimul etaj al cladirii principale. Atat micul dejun din restaurantul principal cat si micul dejun de la The Blue au fost diversificate si gustoase. Pranzul se serveste in toate restaurantele hotelului fara rezervare. Cele mai multe feluri de mancare se regasesc in restaurantul principal. Cele a la cart servesc mai putine feluri de mancare. Cina se poate servi cu rezervare in cele 3 restaurante a la cart sau fara rezervare in restaurantul principal. De-a lungul celor 7 zile petrecute la Miramar, mancarea a fost normala spre buna. Cel mai bun lucru este varietatea felurilor. Doar ca atunci cand faci atat de multe feluri de mancare, nu reusesti sa faci nici unul foarte bine. Marele minus al acestui hotel este restaurantul principal. Un restaurant cu aspect de cantina din anii 90. Personalul este amabil si serviabil. Marea majoritatea a turistilor vin din Romania, asa ca majoritatea personalului a invatat limba romana si obiceiurile noastre. O situatie ciudata din partea personalului a fost atunci cand dupa check in, ni s-au dat cartela de acces si cartele pt prosoape si ni s-a indicat cladirea in care este camera noastra...si atat. Nu ne-a ajutat nimeni cu bagajele, nu ne-a condus nimeni la camera. Lucru pe care nu l-am m-ai intalnit.Poate ca nu au personal suficient. Atmosfera in timpul zilei este un frumoasa, indiferent de preferinte. Poti alege piscina principala unde toata ziua canta muzica si sunt tot felul de activitati organizate de echipa de entertainment sau poti alege piscina dintre cladirile 2 si 3 unde este o liniste perfecta sau poti merge pe plaja unde nu se aude deloc muzica. Seara de la 20:30 era organizat pentru cei mici un Mini Disco de 30 de minute dupa care incepea un spectacol pentru parinti :). Echipele de animatori se descurca foarte bine si reusesc sa creeze o atmosfera frumoasa. Per total pentru noi a fost o experienta mixta...cu bune si rele. Sigur nu as mai alege acest hotel pentru inca o vacanta si sigur nu as recomanda catre un prieten acest hotel.

8.5

Vacanta Miramar Bulgaria

Hotelul este amplasat undeva aproape de ieșirea din stațiune. Plaja nu este nici cea mai reușită, nici cea mai urâtă. Condițiile au fost relativ bune, mâncare multă și bună, băuturile ok . Ma deranjat faptul ca nu se făcea zilnic curățenie, în toate cele 6 nopți nu s.a schimbat decât prosoapele și odată lenjeria. De-asemenea nu aveau gel de dus(invocat ca este pe terminate sezonul și au rămas fără). Frigiderul nu a fost umplut zilnic cum se zicea la Hotel. În baie era mucegai,nu am apucat sa fac poze. Nu mi-a plăcut faptul ca pt adulți nu era absolut nimic din pct de vedere al distracției, nici club , nici muzica seara, în schimb pt copii au fost activități. Vremea a fost destul de urâtă, ploaie și vânt aproape în fiecare zi, deci nu recomand septembrie.Apa la piscina rece inclusiv la cea interioară. Nu mi-a plăcut faptul ca în ultima zi mi s-a cerut suma de 40 euro pe oră suplimentara de ședere după chek ouț.
Recomand Travelplanner: Foarte mulțumit de serviciile lor. Au fost aproape de client.

7.8

Prima vacanta in Bulgaria

Hotelul a fost acceptabil, camera mare, s a făcut curatenie și s a schimbat prosoape zilnic, era un miros de canal in baie dar nu atât de deranjant încât sa nu poți sta ( am avut sprey de camera și am dat zilnic)…, mâncare foarte multă și diversificata, pentru toate gusturile, la fel și băuturi. Ce mi s a părut ciudat ( nu am mai întâlnit la alte hoteluri), nu puteai sa predai prosoapele de plaja pana in ora 17… eram nevoiți sa mergem cu ele la masa de prânz, ( ca sa nu mai facem un drum pana in camera)… in plus arătau foarte urat acele prosoape, nu erau spălate bine sau erau prea vechi și de calitate proasta, miroseau urat… Una peste alta a fost o vacanta reușită! Noi nu eram adepții concediilor in Bulgaria dar cu siguranta vom mai încerca si alte hoteluri.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte rapizi. M a surprins și chiar deranjant când la 2-3 de la rezervare am observat ca greșisem prenumele unui turtit și pentru modificare mi s a perceput o taxa de 20 de euro.

8.9

Miramar

Amplasare direct la plaja. Cladire renovata, camere mari, curate, minibar gratuit. Mancare variata si gustoasa. Bauturi locale si internationale neimbuteliate. Plaja mare si curata, sezlonguri si prosoape de plaja gratuit. Bar pe plaja si frigider cu apa si ceai imbuteliat. Personal atent, unii usor plictisiti si necomunicativi. Entertainment atat pe plaja cat si seara in hotel. Parcare pazita si gratuita langa hotel. Piscine curate, atat pt copii cat si pt adulti, piscina interioara incalzita. Loc de joaca pt copii.
Recomand Travelplanner: Rapizi, prompti, preturi bune.

9.8

Weekend in bulgaria

In general vacantele de vara ni le petrecem in Grecia pentru ca ne place foarte mult culoarea apei acolo, deoarece voiam sa incheiem vacanta de vara a copiilor cu un weekend la mare am spus sa incercam sa mergem la vecinii nostri si am fost placut surprinsi ca, desi au aceeasi mare se pare ca marea la ei este altfel. Ne-a placut foarte mult totul, de la apa marii care este limpede, fara alge ca la noi, are o culoare asemanatoare cu apele din Greciasi este minunata. Am fost cazati la Miramar si a fost o experienta minunata pentru toti, dar mai ales pentru noi parintii care am putut sa ne bucuram si noi de momente de liniste cat copiii erau ocupati sa incerce diverse concursuri si sa testeze tot :). Cu siguranta vom reveni si in vacantele viitoare. AU fost foarte incantati si de animatori si de mini disco. Multumim travel planner pentru experienta. Cristina
Recomand Travelplanner: Experienta cu agentia a fost minunata, totul a fost facut online. Ne-au trimis pe mail si pe sms toate informatiile (chiar mai multe decat era necesar) si au fost extraordinari, cu siguranta vom mai colabora. Cristina

Vacanta Miramar

Contrar a ceea ce am citit printre recenzii înainte sa plecam, totul a fost exact cum m-am așteptat. Mâncare multă și diversificata, camere curate, am fost foarte mulțumiți.
Recomand Travelplanner: Interacțiunea cu agenția a fost foarte ok, au răspuns prompt la toate solicitările noastre.

Vacanta Miramar

A fost primul hotel in care ne am simtit extraordinar, nu am avut impresia ca am platit mai mult decat face, si, chiar daca vremea nu a fost de partea noastra, am reusit sa simtim ca suntem in concediu. Ar fi fost experienta completa daca am fi reusit sa mergem si in restaurantul a la carte, dar cu 2 copii mici nici n a fost in plan. Dar vom reveni si vom merge
Recomand Travelplanner: Am recomandat si prietenilor nostri si vom continua sa ii recomandam.

Un hotel foarte frumos

Aproape de plaja, foarte curat, personal amabil. Mancarea foarte diversificata si gustoasa. Locuri de joaca si piscine multiple pentru copii. Un loc de revenit, in special pentru familiile cu copii care apreciaza stilul all inclusive.
Recomand Travelplanner: Sa fii impresionat de profesionalismul Travel Planner nu este un lucru surprinzator, avand in vedere experienta lor de peste 15 ani si numarul urias de review-uri pozitive. Insa, sa reuseasca sa te impresioneze chiar si atunci cand ii cunosti extrem de bine dupa o colaborare de 5 ani, este cu adevarat de apreciat. Au reusit sa faca acest lucru prin atentia la detaliu cu care ne-au organizat vacanta in Bulgaria de anul acesta. A fost prima vacanta in care am mers prin Travel Planner, inainte obisnuind sa ne organizam pe cont propriu. Desi lucram cu ei de peste 5 ani, in calitate de furnizori de servicii pentru acestia si stim cat de dedicati si inovativi sunt in tot ceea ce fac, cumva nu s-a nimerit pana acum sa fim noi pe partea cealalta a tejghelei. As descrie interactiunea cu Travel Planner ca fiind o combinatie intre profesionalism si caldura unui prieten apropiat si experimentat care iti vegheaza calatoria si vrea sa se asigure ca totul merge bine, ca esti in siguranta si ca ai parte doar de experiente placute.

Vacanta Bulgaria

Cand am ajuns la hotel am fost foarte incantati. Curatenie, mancare diversificata si suficienta. Personal amabil. Curatenia in camera 8/10. Minibarul nu continea tot ce era specificat pe site. Un minus mare era faptul ca veneau pentri curatenie/ minibar fix in programul de somn al copiilor. Intre 14-16. Curatenia nu se prea facea, prosoapele se schimbau doar daca mergeam noi sa ii rugam. Usor dezamagiti de acest aspect. La plecare i-am rugat sa ne mai lase 1/2 ore pana la somnul copiilor si au fost destul de stricti,ne-au taiat bratarile si au cerut 40 euro un angajat,iar altul a zos 40 leva. Nu stiu sa zic care era pretul fiindca nu am acceptat,datorita atitudinii lor.
Recomand Travelplanner: comunicarea ok

Obzor Miramar

Buna! Prima oara la un hotel HVD! Adevarul e ca la sosire prima problema a fost a parcarii deoarece nu a fost loc in incinta hotelului. Am parcat afara, parcarea era supravegheata, dar la prima ploaie accesul la masina l-am avut cu apa pana la glezne. Camerele curate cu privire la mare la piscina. Nimic de reprosat. Masa , mai mult decat necesar. Bar pe plaja , la piscina, peste tot. Mancare din belsug. Fructe, inghetata, pocorn! Situat pe plaja cu nisip fin, sezlonguri si umbrele pentru toata lumea. Un minus pt cei dela security. Foarte neprietenosi, in sensul ca nu raspundeau nici macar la salut. Servicii bune la masa, prosoape pt plaja, apa si ice tee la frigider pe plaja. Berea si sucuri la dozator la baruri. Plimbari nu aveti unde face, noi obisnuiti cu alte statiuni unde sveai unde iesi seara, ne-a lipsit putin. Per total multumiti! Im primul rand de agentie. Poate anul viitor incercam altceva! Oticum, multumim!

Obzor Miramar

Vacanta reusita

Desi eram straina de conceptul “ultra all inclusive”, pana sa ajungem aici am tot citit recenziile foarte bune inainte si am fost placut suprinsa de toata experienta! Intr-adevar totul a fost la superlativ: mancarea buna, diversificata si disponibila la aproape orice ora, mancarea pentru bebelusii aflati in plin proces de diversificare, activitatile atat pentru copii, cat si pentru adulti, personalul prompt si amabil, curatenia exemplara, piscinele curate, plaja aproape si tot complexul mi s-a parut foarte aerisit. Mi se pare ca este locul perfect atat pentru familii cu copii mici, dar si pentru persoane mai in varsta, deci de la mic la mare. Singurul lucru “scapat”, desi nu as da bile negre pentru asta, este ca mini barul din camera, care conform ofertei trebuia reumplut zilnic, a fost completat la 2 zile (chiar mi-au placut jeleurile). Noi cu siguranta la anul vom reveni!

Mi-nu-nat

Am petrecut 3zile superbe la HVD Club hotel Miramar!Absolut tot,începând cu locația,curățenia, mâncarea, personalul,nimic nu m-a deranjat!recomand cu tot sufletul,eu am fost cu soțul și cele 3 fetițe dintre care una de nici 4 luni,am ales acest hotel in urma recomandărilor de pe site-uri,și nu îmi pare rău!Nu am fost prima oara în Bulgaria,preferan lanțul Riu,dar nu îmi pare rău că am ales HVD de data aceasta!

9.2

Vacanca Obsor Septembrie 2023

Hotelul este vechi, insa foarte bine intretinut si extrem de curat. Personalul de asemenea este prietenos, atent. Noi am avut norocul de a primi un apartament cu vedere directa la mare, desi rezervasem 2 camere. Ne-au surprins placut. Mancarea este multa si destul de diversificata. Cred ca oricine poate gasi ceva care sa ii placa. Piscina si sezlongurile sunt foarte curate, plaja este foarte frumoasa si bine intretinuta. Apa din piscina nu este incalzita, nici cea pentru copii. Noi am fost in septembrie si din cauza vantului nu am putut intra in piscina. Este un hotel destinat famililor in principiu. Pentru noi a fost o vacanta frumoasa, iar colaborarea cu Travel Planner foarte usoara si placuta.
Recomand Travelplanner: A fost prima agentie cu care am colaborat si ne-au surprins placut. Foarte rapizi, prietenosi, au avut oferte foarte bune pt Bulgaria.

6.3

slab

mucegai pe paturi si dedesubt miros insistent minibarul nu era aprovizionat zilnic dusul nu a fost curatat zilnic lipsa shamponului zilnic lenjeria nu se schimba terasa nu a fost niciodata curatată am gasit terasa murdara si plina de nisip sotia a luat 4 fructe de la restaurant pentru a le duce in camera,copii nu au mancat la masa.a fost urmarita pana in fata camerei si agresata verbal (limba bulgara) de un domn care statea la intrarea in restaurant. copii ambii au facut iritatie din cauza clorului de la piscine mancarea buna si nu foarte diversificata barmani de la baruri super exploatati ,iti era rusine sa le mai ceri ceva,dar mereu te serveau divertisment pentrucopii seara zero parcarea plina ,a trebuit sa parchez la aproximativ 300mt pe un spatiu verde cu o balta dedesubt am carat bagajele cu doi copii camera foarte galagioasa cu locul de joaca pentru copii fix in fata usi noastre cand se trage apa la baie la etajele superioare se face zgomot in baie , cateva zile am fost treziti de acest zgomot de la ghena am fost la restaurantul italian totul a fost bine,se poate si mai bine NU SE POATE INCHIRIA O CAMERA CU MIROS DE MUCEGAI LA NIMENI, MAI ALES LA O FAMILIE CU COPII MICI. E RUSINOS nu o sa mai venim aici multumesc am fost in vacanta sa fotografiem lucrurile bune si frumooase.nu avem fotografii

Vacanța perfectă

Bună seara..Hotel excelent,tot ce am avut nevoie am găsit

Vacanta septembrie

Hotelul amplasat excelent pe plaja, check in rapid, la 14 am primit camera, de la 12 30 de cand am ajuns am avut acces la toate facilitatile. Mancare diversificata, bauturi bune, doar paharele de plastic si de carton erau proaste.. apa din piscine nu era incalzita, nici la piscina acoperita. Foarte aglomerat dar locuri destule si la plaja si la piscina. Restaurantul The Blu italian cel mai fain, a la carte cu rezervare in prealabil. Priveliste de milioane si paste excelente. Doar la animatie duc lipsuri mari, sunt angrenati in diverse activitati turistii dar slab calitativ si ca numar. Doar un spectacol mai mare sambata seara in rest cate 2 ore de muzica seara. O vacanta reusita ca o concluzie. Multumim travel planner pentru noaptea in plus si pentru organizare.

Vacanta

Am fost anul acesta pentru prima data la HVD Clubhotel Miramar și am rămas plăcut surprinsa. Începând de la recepție, curățenie,mancare, animatori amabili și distractiv. Totul a fost la superlativ.

ClubHotel Miramar Obzor

Servicii de calitate, curățenie, personal amabil.

9.5

O vacanta placuta

Hotelul este bun per ansamblu, de recomandat, cu urmatoarele precizari: * camera mare, curata la primire, lenjerii de calitate, paturi confortabile, minibar inclus cu bauturi racoritoare pt copii, alcool, chips, migdale. Dar: in 5 zile s-a facut refill doar de 4 ori. Curatenia a fost superficiala, lenjeria nu a fost schimbata deloc. Intr-o zi am fost plecati pana seara, si la retur a fost necesar sa cerem hartie igienica si menaj in camere, ceea ce nu e ok pt un hotel de 4 stele. Spatiile comune interioare sunt invechite, restaurantul are un aspect deranjant de cantina, dar mancarea este foarte buna, peste ce am avut in alte resorturi din Bulgaria, Egipt, Turcia. Mancare variata si gustoasa. Bauturi bune, cafea excelenta la lobby bar. Spatiile exterioare, piscine, baruri, foarte curate. Spatiile verzi ingrijite. Plaja in imediata apropiere a hotelului, foarte frumoasa, intrare lina in apa marii, nisip fin. Entertainment - era loc si de mai bine. Per total, o vacanta de nota 9.

Incarca inca 30 impresii (1553) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu HVD Clubhotel Miramar

Intrebari frecvente despre HVD Clubhotel Miramar

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.