Incercam constant sa imbunatatim serviciile oferite si sa oferim asistenta necesara, astfel incat experienta dumneavoastra de rezervare sa fie una cat mai placuta. Cu toate acestea, suntem siguri ca putem mai mult, de aceea suntem deschisi oricaror sugestii venite din partea dumneavoastra.
Consultantii nostri va stau la dispozitie pentru orice neclaritati. De asemenea, am incercat sa eficientizam cat mai mult comunicarea prin toate mijloacele posibile. In acest sens veti primi pe emailul dumneavoastra sau prin sms mesaje care va vor ghida in a avea o vacanta reusita.
Nemultumirile legate de conditiile de cazare din pacate nu tin exclusiv de noi. Facem tot posibilul sa negociem cele mai bune conditii de plata, de anulare, de modificare sau sa obtinem cele mai bune solutii pentru dumneavoastra la fata locului.
Daca intampinati neplaceri la hotel, in primul rand trebuie sa stiti ca mereu va trebui sa va adresati inprimul rand receptiei. Ei sunt cei in masura sa va spuna daca se poate si in ce mod rezolva. Aveti la dispozitie pe voucherul de cazare un numar de urgenta la care puteti apela in cazul in care aveti nevoie sa va ajutam.
De asemenea, trebuie sa aveti in vedere ca orice reclamatie legata de hotel, dupa ce ati parasit unitatea hoteliera, nu va putea fi luata in considerare. Orice nemultumire trebuie rezolvata pe moment.