OUTLET: Cumpara vacante de 1 mai cu cel putin 30% si de Paste cu cel putin 20% reducere!

vezi ofertele
TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Sugestii, nemultumiri sau reclamatii

Incercam constant sa imbunatatim serviciile oferite si sa oferim asistenta necesara, astfel incat experienta dumneavoastra de rezervare sa fie una cat mai placuta. Cu toate acestea, suntem siguri ca putem mai mult, de aceea suntem deschisi oricaror sugestii venite din partea dumneavoastra.

Consultantii nostri va stau la dispozitie pentru orice neclaritati. De asemenea, am incercat sa eficientizam cat mai mult comunicarea prin toate mijloacele posibile. In acest sens veti primi pe emailul dumneavoastra sau prin sms mesaje care va vor ghida in a avea o vacanta reusita.

Nemultumirile legate de conditiile de cazare din pacate nu tin exclusiv de noi. Facem tot posibilul sa negociem cele mai bune conditii de plata, de anulare, de modificare sau sa obtinem cele mai bune solutii pentru dumneavoastra la fata locului.

Daca intampinati neplaceri la hotel, in primul rand trebuie sa stiti ca mereu va trebui sa va adresati inprimul rand receptiei. Ei sunt cei in masura sa va spuna daca se poate si in ce mod rezolva. Aveti la dispozitie pe voucherul de cazare un numar de urgenta la care puteti apela in cazul in care aveti nevoie sa va ajutam.

De asemenea, trebuie sa aveti in vedere ca orice reclamatie legata de hotel, dupa ce ati parasit unitatea hoteliera, nu va putea fi luata in considerare. Orice nemultumire trebuie rezolvata pe moment.

Am o sugestie legata de activitatea agentiei.

Completati sugestia dumneavoastra in formularul din sectiunea Contact si un reprezentant va reveni cu un raspuns cat mai curand posibil.

Am o nemultumire legata de agentie

Apreciem orice feedback din partea clientilor nostri, fie el si negativ. Doar asa vom putea imbunatati serviciile noastre si vom putea oferi cea mai buna experienta de vacanta. Completati formularul din sectiunea Contact si un reprezentant va reveni cu un raspuns cat mai curand.

Vreau sa fac o reclamatie unui hotel

Reclamatiile cu privire la serviciile oferite de hotel se fac intotdeauna in perioada desfasurarii sejurului, la receptia hotelului. Va rugam sa ne anuntati in timp util orice nemultumire cu privire la hotel si vom incerca, in masura in care acest lucru este posibil, sa rezolvam aceasta situatie. Orice reclamatie dupa incheierea sejurului, din pacate nu va mai putea fi luata in considerare.

Unde gasesc numarul de urgenta?

Numarul de urgenta il veti putea regasi pe voucherul de cazare si este disponibil doar pentru urgentele intampinate la hotel, sau situatii care impiedica inceperea unei calatorii imediate.

In cat timp primesc raspuns la o reclamatie?

In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial pe parcursul sederii, aveti dreptul sa depuneti o reclamatie in scris (email) catre agentie, impreuna cu sesizarea de la unitatea de cazare, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei. Agentia are obligatia sa revina cu un raspuns in termen de 30 de zile calendaristice.

Pot face o reclamatie dupa ce am incheiat vacanta?

In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial pe parcursul sederii, aveti dreptul sa depuneti o reclamatie in scris (email) catre agentie, impreuna cu sesizarea de la unitatea de cazare, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei. Agentia isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare nicio reclamatie transmisa dupa trecerea celor 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei (check-out).