TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
4 stele

HVD Clubhotel Miramar Obzor - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Obzor Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
93% recomandari
406 impresii Travel Planner
93% / 406 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

HVD Club Hotel Miramar este situat direct pe plaja, intr-o zona linistita din statiunea Obzor. Acesta este unul dintre hotelurile de referinta de pe litoralul bulgaresc, recomandat pentru un sejur reusit atat familiilor cu copii, dar si adultilor de toate varstele datorita facilitatilor si serviciilor excelente de cazare Ultra All Inclusive. Hotelul face parte din renumitul lant hotelier (alaturi de hotelurile Reina del Mar Obzor, Viva Club Nisipurile de Aur sau Club Hotel Bor Sunny Beach) si se ridica la standardele de calitate impuse de acesta. HVD Club Hotel Miramar din Obzor este una dintre cele mai populare oferte de vacanta din Bulgaria, printre cele mai apreciate facilitati se numara mancarea foarte buna, parcare gratuita, serviciile la plaja incluse, programe de animatie si divertisment dar si un centru spa cu piscina interioara.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Family club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: HVD Club Miramar din statiunea Obzor este situat la aproximativ 35 km nord de statiunea Sunny Beach, 40 km sud de orasul Varna si 42 km de aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la direct pe plaja privata si 2,5 km de centrul statiunii Obzor. In sudul statiunii Obzor se afla Hotelul Marina Sands, iar in partea de nord se afla Hotelul Sol Luna Bay. Plaja Irakli se afla la aprox 10 km sud, iar Capul Emine la 15 km de hotel. HVD Club Miramar este amplasat la aprox 40 km de complexul Elenite, 45 km de orasul vechi Nessebar si 50 km de aquapark Action Park din Sunny Beach.

Cazare: HVD Miramar este alcatuit din doua corpuri de cate 5 etaje, insumand 465 de camere si 35 de apartamente. Majoritatea camerelor sunt cu vedere spre mare, sunt dotate cu telefon, cablu TV, canapea, aer conditionat, frigider, dus, uscator, balcon sau terasa.

  • Camera dubla cu vedere parc sau lateral mare (25 mp) – 2 paturi de cate o persoana plus o canapea extensibila.
    Camera dubla superior cu vedere lateral mare (30 mp) – 2 paturi de cate o persoana, plus o canapea extensibila.
  • Junior Suite cu vedere lateral la mare (55 mp) - pat dublu si un living integrat cu o canapea extensibila
  • Apartamentele cu vedere la mare (60 mp) au un dormitor cu pat dublu si un living cu o canapea extensibila, separate printr-o usa de conexiune sau prin scari in stil mezoneta.

Facilitati/servicii: HVD Hotel Miramar ofera o gama larga se facilitati si servicii: piscina exterioara cu sectiune pentru copii, piscina interioara incalzita (functionala doar in lunile Mai si Septembrie), internet wireless, parcare, receptie 24h, room service, schimb valutar, bancomat, serviciu de calcatorie (contra cost), serviciu de spalatorie (contra cost), mini-market in incinta hotelului, transfer la aeroport (contra cost), zona special amenajata pentru fumatori, camera pentru bagaje, inchirieri auto, magazin de suveniruri, seif (contra cost), coafor, facilitati pentru persoane cu dizabilitati, ziare si reviste (cost suplimentar)

Activitati: teren de volei, programe de animatie, sporturi nautice, fitness, sedinte wellness, sporturi nautice, inchiriere biciclete, drumetii, karaoke, tenis de masa, biliard, darts, zumba, stretching, aerobic - gratuit, teren de joacă multifuncțional - cu

taxă suplimentară, echipament de tenis - cu cost suplimentar, petrecere la piscină și pe plajă - iulie și august

Catering:

  • Restauranul principal al hotelului Miramar are terasa cu vedere spre mare si ofera oaspetilor o mare varietate de mancaruri, atat traditionale, cat si internationale: fripturi la gratar, paste, pizza, mancare bio, mancare pentru copii, o gama larga de deserturi si bauturi alcoolice si non-alcoolice. Se ofera meniuri tematice: seara italieneasca, asiatica, BBQ, balcanica etc.;
  • Restaurantul „Casa del Chef” este un restaurant gastronomic infiintat in anul 2015, deschis 6 zile pe saptamana in intervalul: 18.00 – 21.00. Deschis pana la 15 Septembrie;
  • Restaurantul cu specific italienesc „The Blue” ofera o minunata atmosfera romantica, in acordurile muzicii din peninsula italica. Localul este deschis in intervalul orar: 19.00 – 21.00;
  • Restaurantul a-la-carte „The Ship” este situat chiar pe plaja si ofera mancaruri mediteraneene si internationale. Program: 12.00 – 15.00, 19.00 – 21.00. Deschis pana la 15 Septembrie;
  • Lobby bar: vinuri, racoritoare si cocktailuri;
  • Pool bar: racoritoare, cocktailuri, bauturi calde;
  • Bar la plaja (deschis pana la 15 Septembrie);
  • Snack bar: pizza, paste, salate, fructe, deserturi inghetate.

Centru SPA: piscina interioara, baie turceasca, sauna, fitness, tratamente faciale, masaje, aromaterapie.

Pentru copii: kids club - miniclub, animatie, loc de joaca, piscina pentru copii.

Plaja: plaja privata, sezlonguri si umbrelute gratuit pe plajă și la piscine in funcție de disponibilitate, prosoape la piscină și pe plajă

Parcare: gratuita, pazita

Informatii suplimentare: 

  • Hotelul nu accepta animalele de companie.
  • Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
  • Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
  • Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
  • Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
  • Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

 

Arata mai putin

Oferta cazare HVD Clubhotel Miramar Obzor, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim Ultra All Inclusive : mic dejun, pranz si cina servite in stil bufet, mic dejun tarziu intre 10:00-12:00 (disponibil intre Iunie si Septembrie), meniu pentru copii la micul dejun; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese, selectie de bauturi de import in lobby bar si la barul de la piscina, bauturi in camera la sosire (racoritoare, bere, apa minerala), gustari reci si calde dupa amiaza la snack bar, gustari pe timpul noptii (22:00-07:30), cine tematice in restaurantul principal, o cina pe sejur la unul de cele 3 restaurante a-la-carte (sejururi de minim 5 nopti, necesita rezervare), sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; sezlonguri si umbrele amplasate in fata barului de la plaja (deschis pana la 15 Septembrie); acces internet wireless, acces piscina interioara incalzita (functionala doar in lunile Mai si Septembrie), sala de fitness, program de animatie 6 zile pe saptamana (tenis de masa, biliard, volei si fotbal pe plaja, zumba, aerobic, polo in apa, boccia, darts, spectacole live si discoteca, club pentru copii 4-12 ani, patut pentru bebelus (in limita disponibilitatii), petrecere pe plaja sau la piscina in Iulie si August - o data pe saptamana), parcare in fata hotelului in limita locurilor disponibile.  Prima masa la sosire este cina, iar ultima masa la plecare este pranzul.

Nu este inclus: teren de tenis, masaj, sauna cu infrarosu sau finlandeza, jacuzzi, baie turceasca/de aburi/de aburi aroma, internet cafe, sporturi nautice, club pentru bebelusi (intre 6 luni si 3 ani)

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul si al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.lateral mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla - v. parc, Camera dubla - v.lateral mare, Camera dubla superior si Suite)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-5.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla - v.lateral mare) * Nu exista pat suplimentar pentru al doilea copil; va dormi in pat cu parintii.
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla superior si Suite)
  • cu 3 adulti - copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla superior si Suite)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla - v. parc, Camera dubla - v.lateral mare, Camera dubla superior si Suite)
  • al 4-lea adult - reducere de 30 % (in Suite)
Informatii Covid-19

Dragi oaspeti,

Sănătatea și bunăstarea dvs. sunt prioritatea noastră, iar grija pentru vacanța dvs. de neuitat este baza afacerii noastre. Dorim să vă informăm că, în efortul de a vă proteja pe dvs. și familia dvs., lucrăm în conformitate cu toate directivele și cerințele autorităților de sănătate cu privire la prevenirea răspândirii COVID-19. Angajații noștri sunt instruiți să lucreze în conformitate cu cele mai stricte cerințe de igienă. Toți aceștia folosesc echipament personal de protecție în timpul lucrului în funcție de activitatea pe care o desfășoară. Pentru a vă îngriji de siguranța dvs., vă rugăm să citiți regulile de conduită în ceea ce priveste prevenirea Covid-19. Hotelului a pus la dispozitie si o brosura privind masurile adoptate.

Controlul accesului

La intrarea în complex se află un punct de control unde veți fi informați despre ordinea de cazare. Va trebui să furnizați un document cu privire la rezervarea dvs. Pentru a evita aglomerația în ziua check-in-ului, cazarea oaspeților nu se va face mai devreme de ora 14:00. Temperatura dvs. va fi măsurată de către un angajat. Vă rugăm sa aveți răbdare dacă trebuie să așteptați înainte de a ajunge la recepție. Persoanele care nu sunt oaspeții hotelului nu au voie să intre în hotel.

Recepţie

Pentru a beneficia de un serviciu sigur la recepție, vă rugăm să așteptați rândul dvs. la o distanță de 1,50 m față de ceilalți oaspeți. Pentru confortul dvs., vor exista două ghișee de serviciu pentru oaspeți. Dacă aveți nevoie de asistență cu bagajele, informați-ne la sosire. Vă rugăm să achitați orice facturi aveți cu o zi înainte de check-out. Ora de check out a camerei și hotelului este ora 11:00 a.m. În caz de check-out mai târziu de aceasta ora, sumă pentru toate serviciile folosite va fi taxata suplimentar.

Cameră

Camera este curățată și dezinfectată zilnic, doar în absența oaspetilor. Vă rugăm să oferiți acces la cameră când sosește menajera. Lenjeria și prosoapele vor fi schimbate la fiecare trei zile. Dacă aveți nevoie de o schimbare suplimentară de lenjerie sau prosoape, puteți contacta recepția apelând la 1000. Prosoapele de piscină (cate unul pe oaspete) vor fi furnizate în camera dvs. în ziua sosirii și vor fi schimbate cu restul lenjeriei. În ziua plecării, asigurați-vă că toate prosoapele din camera dvs. sunt disponibile. În cazul unor obiecte care lipsesc, suma respectivă va va fi retinuta. Pentru a îmbunătăți igiena, toate materialele de publicitate și informații au fost eliminate din camera dvs. Vă punem la dispoziție pahare de unică folosință în cameră, precum și dezinfectant pentru mâini. Dacă aveți nevoie de o pernă sau o pătură suplimentară, vă rugăm să contactați recepția apelând la numărul 1000. Toate zonele comune adiacente sunt supuse unei dezinfectari din ora in ora, un program in acest sens fiind afișat într-o locație vizibilă în fiecare spațiu. Vă rugăm să nu utilizați toaletele din zonele comune în timpul curățării și dezinfectării.

Mâncare și băuturi

Înainte de a intra în restaurante si baruri, utilizați dezinfectantul de mână care este plasat la intrările tuturor unităților. Toate bufeturile sunt echipate cu paravane de protecție din plexiglas și veți fi servit de angajatul nostru. O singură direcție de mișcare a oaspeților este marcată. Vă rugăm să păstrați o distanță de 1,50 m față de ceilalți oaspeți. Copiii neînsoțiți până la 12,99 ani nu sunt admiși în restaurante și baruri. Dacă este necesar, mesele vor fi organizate în două ședințe. Toate suprafețele sunt curățate și dezinfectate conform unui program care este afișat într-un loc vizibil la fiecare loc.

Sport și Divertisment

Facilitățile de plajă (sezlonguri, umbrele) sunt amplasate în conformitate cu cerințele pentru distanța minimă. Nu este permisă mutarea lor, precum și rezervarea șezlongurilor cu obiecte personale. Personalul hotelului va fi obligat să înlăture obiectele personale în cazul șezlongurilor rezervate. Activitățile sportive, precum și numărul de participanți la acestea vor fi în conformitate cu cerințele pentru distanța socială.

Sala de Fitness - regulamente de siguranță și protecție

  • Vă rugăm să utilizați sala de sport doar cu încălțăminte curată
  • Vă rugăm să utilizați numai prosoape personale la antrenament
  • Păstrați o distanță de cel puțin 1,5 m față de ceilalți vizitatori. 
  • Utilizarea echipamentului de fitness de către persoane sub 18 ani trebuie să fie în permanență sub supraveghere de către un părinte sau un tutore legal.
  • Vă rugăm să folosiți aparatele corect și așa cum ați fost de dorit. 
  • Fumatul nu este permis nicăieri în sala de sport
  • Vă rugăm să vă antrenați cu îmbrăcăminte și încălțăminte corespunzătoare
  • Hotelul nu este responsabil pentru accidente, răniri și obiecte personale pierdute
  • Vă rugăm să întoarceți aparatele la locul lor inițial după utilizare
  • Vă rugăm să dezinfectați aparatele înainte și după utilizare

Vă rugăm să NU UTILIZAȚI sala de fitness în următoarele cazuri:

  • Nu va fi admisă nicio persoană cu simptome de răceală sau gripă (de exemplu nasul infundat, febră, iritații ale ochilor sau pielii, vărsături etc.). Însoțitorii își rezervă dreptul de a opri persoanele care par bolnave.
  • Dacă suferiți de boli de inimă sau aveți o problemă de tensiune arterială
  • Dacă suferiți de o boală care provoacă incapacitate de transpirație
  • Dacă luați anticoagulante, antihistaminice, tranchilizante sau alte medicamente
  • Dacă ați consumat mâncare grea în decurs de o oră și jumătate
  • Dacă ați consumat alcool în decurs de o oră și jumătate
  • În timpul sarcinii

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită copiilor dvs., care trebuie, de asemenea, să respecte toate regulile!

Dacă aveți îndoieli cu privire la contactarea COVID-19 sau dacă observați simptome precum febră, tuse, dificultăți de respirație, dureri în gât, nas infundat, oboseală, dureri musculare, anunțați imediat personalul recepției la numărul 1000 și vă rugăm să nu părăsiți camera. 

Când un oaspete este identificat cu COVID-19, sunt urmate instrucțiunile Ministerului Sănătății, și anume: oaspetele este izolat într-o cameră prestabilita. Autoritățile medicale locale vor continua cu măsuri suplimentare în tratamentul acestuia, în funcție de starea sa. Hotelul nu va fi pus în carantină și va continua să funcționeze în conformitate cu toate recomandările autorităților de sănătate.

Rămâi sănătos și bucură-te de vacanța ta!

Siguranța ta este misiunea noastră!

Impresii HVD Clubhotel Miramar Obzor

9.8
Vacanta HVD Miramar
O vacanta reușită din toate punctele de vedere.Odata ajunsi la destinație, am ramas plăcut impresionati de ceea ce am găsit ( cu toate ca am plecat la drum fara mari așteptări). Am achiziționat o camera dubla superioara si am fost cazati intr-o camera cu vedere directa la mare, o camera de familie, spatioasa, exact ceea ce trebuia pentru o familie cu 2 copii. Mâncarea diversificata, proaspătă, de calitate, excelent gătită ,de la aperitive, salate, legume, brânzeturi, pana la carne(pui vita, miel, iepure, rata, porc,) fructe de mare si pizza. Fructe de toate felurile si dulciuri wow. Piscinele extraordinare, curate,cu personal care sa intretina atmosfera (animatori pt copii) plaja curata si amenajata cu sezlonguri si umbrele. Zonele de gustari pline cu tot felul de aperitive si fructe. Sauna.... Un moment excelent de relaxare pentru cei care doresc sa incerce.Sucurile de buna calitate, la cutie de carton, un vin roze destul de bun, ca si sampania, cocktailuri diverse si cafea. Ca si puncte slabe ar fi : calitatea bauturilor alcoolice care nu erau de import, toate bulgaresti si destul de slabe calitativ dar baubile;alt punct slab faptul ca seara nu prea aveai unde sa te plimbi, doar se statea la masa si serveai bauturi si alte si alte gustari. In concluzie, o locatie extraordinara, care depaseste cu mult ceea ce gasim pe litoralul romanesc, unde cu siguranta vom reveni.
Recomand Travelplanner: Recomand pentru promptitudine si pentru ca ne-au pus la dispozițiile toaelte informatiile necesare!

Arata mai mult

9.3
Prima vacanță la mare cu toddler
Hotel mare, nu foarte modern dar bine întreținut și foarte curat. Pozitia este pe plaja, la începutul orașului-stațiune Obzor. Restaurant principal mare, cu mâncare bună și foarte variata pentru persoanele care nu au alergii sau intolerante alimentare. Snack bar între piscina și plaja, unde între orele 11-17 sunt gustări, fructe, înghețată și gogoși și seara funcționează ca restaurant grill a la carte. Alte 2 restaurante a la carte - The Blu (italian), care servește toate 3 mesele principale și The Ship (specific pescăresc), situat pe plaja. Am constatat o diferență foarte mare de calitate între dejunul de la The Blu, care a fost de calitate și cel de la The Ship, unde am primit cartofi congelați pe jumătate încălziți, pește de proasta calitate, un borș de pește fără legume și aproape și fără carne și un burger cu somon din conservă, care aproape nu s-a putut mânca. A trebuit sa terminam cât mai repede și sa mergem la snack bar, pentru a mai prinde mâncarea de acolo, deoarece fetitei noastre nu am putut sa ii dam absolut nimic. Am prins, la limita, disponibilitate la toate cele 3 cine a la carte, pentru care am facut rezervări a doua zi după check in. Meniul de cina este peste cel de pranz și am simțit cea mai mare diferență la The Ship, unde preparatele gătite la cină au fost neașteptat de bune după experienta neplăcută de la dejun. Având o fetiță de un an și 5 luni cu alergie la lapte și intoleranta la gluten și oua, cel mai important lucru pentru noi era sa avem ce sa ii dam de mâncare și s-a dovedit a fi o adevărată provocare. Deși ne așteptam să fie trecuta lista ingredientelor în dreptul fiecărui preparat, nu a fost așa și a trebuit sa întrebam noi de fiecare data, ori pe managerul restaurantului, ori pe unul dintre bucătari. La mesele a la carte, pentru a avea garanția unor preparate potrivite pentru ea, a trebuit sa comandam în avans, ceea ce ar fi fost ok în cazul unui adult, care poate mânca orice, nu și în cazul unui copil mic, caruia nu ii place orice ii dai. Astfel, ne-am aflat în situația în care fetița noastră la câteva mese nu a mâncat nimic în afara de fructe și desert. Auzisem multe recenzii pozitive privind meniul, inclusiv pentru bebeluși (care era foarte sumar și de unde nu era nici măcar un preparat fără lapte, oua și gluten), dar a fost o dezamăgire. Camera - am rezervat o dubla standard cu side sea view și am primit o dubla superioara (care este puțin mai mare și are în plus o canapea extensibila) care teoretic ar fi avut vedere la mare, dar din balcon nu vedeam decât brăduții de pe aleea din spatele hotelului, care blocau vederea spre mare. Nu am facut caz din acest lucru, nefiind un detaliu foarte important pentru noi, dar trebuie ținut cont de faptul ca exista și camere pe aripile laterale din care nu se vede marea. Paturile (2 single lipite) au fost confortabile. Marele minus al camerei a fost scurgerea de la dus, care era infundata. Am sesizat de 2 ori recepția cu rugămintea sa vina cineva sa o desfunde, fără niciun rezultat. Curățenia camerelor s-a făcut zilnic dar nu foarte metodic. În una dintre zile, fetita a vărsat sucul de portocale din minibar pe așternut, pe care l-am lăsat la vedere pentru a fi înlocuit, însă camerista le-a lăsat asa și l-a acoperit cu politele. După ce am vorbit la recepție și am cerut în mod expres schimbarea așternutului, s-a rezolvat, dar după părerea mea nu ar fi trebuit sa fac o solicitare speciala în acest sens. Cu mici excepții, personalul este implicat și își face treaba bine, mai ales managerii restaurantelor, cu mentiune speciala pentru Zori (The Blu), Krasi (The Ship, Grill) și managerul restaurantului principal al cărui nume nu l-am reținut deoarece nu avea ecuson, care ne aducea personal la masa pâine fără gluten sau o supa fără smântână, dacă nu găseam în zona de autoservire. Exista și un loc de joacă, separat baby club (pana la 3 ani) și kids club, unde părinții pot sta cu copiii și unde se afla in intervalul de funcționare și animatoare care țin și locul de baby-sitter. E o soluție foarte bună pentru intervalele dintre mese când este prea cald pentru mers la plajă cu un copil mic. Plaja a fost mereu curata, fără scoici. Deoarece programul de somn al copilului ne-a permis sa mergem la plajă doar după-amiază, nu ne-am lovit de problema "rezervării" șezlongurilor cu prosoape, găsind mereu șezlonguri libere după orele 15-16. Intrarea în apa este abrupta după care apa redevine mica pentru câțiva metri, dar au fost valuri mari în săptămâna noastră, astfel ca trebuia atenție sporită. Parcarea este păzită și inclusa în preț (un mare plus fata de alte hoteluri) și se afla la circa 100 metri de intrarea în hotel.
Recomand Travelplanner: Știam de Travel Planner încă de la înființare, deoarece o colega de facultate a avut aici primul job și cunoșteam ca agenția este focusata pe hotelurile din Bulgaria, însă abia acum am avut plăcerea sa fiu client, mergând prima oara la AI. Tarifele foarte competitive, mult mai bune decât cele de la hotel sau de pe booking. Viteza mare de răspuns, confirmare prompta a rezervării și un sistem bine pus la punct de comunicare cu clienții pe email și de emitere a documentelor de călătorie. Lucrând mai mult de 10 ani în agenții de turism, știu sa recunosc și sa apreciez o buna organizare.

Arata mai mult

8.1
Vacanta Club-hotel Miramar
Lucruri pozitive: - plaja curata si foarte aproape, sejlonguri incluse, - piscina si locuri de joaca pentru copii, gradinita, - mancarea, gustarile si bauturile super OK, - personalul hotelului amabil si serviabil, - camerele spatioase si ingrijite, - animatorii si spectacolele au fost de calitate. Lucruri negative: - parcarea mica, sub capacitatea hotelui, in consecinta foarte aglomerata, - piscina interioara inchisa in timpul sezonului estival, fara a specifica acest lucru in prelabil, noroc ca a fost vreme senina, fara ploi, - centrul spa in afara hotelului, - masajul si baia turceasca ar fi fost bine sa fie incluse in pret, macar pentru ofertele ultra-all-inclusive, sau sa fie specificat in oferta ca vor fii platite separat.
Recomand Travelplanner: Ca si sugestie, as dorii un pic de mai multa atentie la prezentarea detaliilor ofertelor. Motivele le am precizat la descrierea hotelului.

Arata mai mult

9.9
Vacanta HVD - Miramar
Este pentru al treilea an consecutiv in care mergem la HVD - Miramar deoarece din punctul nostru de vedere este cel mai bun hotel calitate / pret de pe litoralul Bulgaresc.Hotelul este amplasat pe plaja iar serviciile ultra all inclusive sunt ireprosabile.Ai orice disponibi oricand.Sticle apa , doze de bere si suc zilnic in camera, pe langa cele de la baruri si frigidere.Activitati si spectacole zilnic, inclusiv kids party.Curatenie se face zilnic, iar schimbul lenjeriei si prosoapelor la 2 zile.Singurul incovenient sa zicem ca ar fi distanta mare fata de oras, insa pt noi nu a fost o problema si oricum orasul nu este f.spectaculos.In concluzie , recomand cu incredere acest hotel si aceasta statiune linistita.
Recomand Travelplanner: Este prima oara cand luam voucher prin aceasta agentie si sincer la inceput am fost reticenti insa totul a decurs perfect si fara nici o problema.Am primit info actualizate pt drum , taxe si situatia covid.Cu siguranta pe viitor tot prin aceasta companie vom achizitiona vacanta.Multumim travel planner!

Arata mai mult

9.0
O vacanta reusita!
Buna, am ramas cu o impresie pozitiva despre acest resort(este format din 4 cladiri).Este o locatie din punctul nostru de vedere destul de exclusiva familiilor cu copii(poate insotiti de bunici) cu plaja privata si piscine orientata familiilor cu copii de toate varstele.Chiar si locatia de mancare"pt. bebelusi" din incinta restaurantului amprenteaza acest punct de vedere.Curat , fara "zgomote" insuportabile adica se respecta orele de odihna atat ziua cat mai ales noaptea(dupa ora 20.00 piscinele sun curatate de robotei subacvatici si nu mai exista activitate), in camere se intra zilnic dar se schimba asternuturile doar la 3 zile(cu 5 leva la una doua zile se rezolva ceva mai des si mai atent)..etc. Ca si puncte negative cu siguranta trebuie punctat "disperarea" de la ora 6.00am dupa sezlongurile de la plaja cand apareau "prosoapele in grupuri"(de specificat ca nu doar romanii alergau dupa primele randuri pt ca in aceeasi masura faceau si cetatenii "germani" chiar mai urat lasandu-si lucrurile de joaca ale copiilor gen colace si saltele sub sezlonguri , zile intregi, ca sa nu mai puna prosoapele la prima ora a diminetii)apoi un alt puct negativ ar fi ca desi plaja e curata,nisipul fin , apa curata dar e destul de agitata adica din ce am prins noi(a doua jumatate a lunii august) aproape zilnic ne luptam cu valurile si putem spune ca doar o singura zi din opt a fost linistita "sa poti dormi in apa").Am vazut si alte pareri din diferite perioade a verii si toate au punctat acelasi lucru deci pare ca e specific acestei statiuni...(pacat).In rest poate fi recomandat fara dubii orcarei familii cu copii de orice varsta fara sa se intoarca nimeni dezamagiti...Pt noi a fost al 7-lea an de concediu in Bulgaria si de fiecare data in alta statiune(deci am vazut multe statiuni) si putem spune ca pare ar fi la podium.Vacante reusite tuturor!
Recomand Travelplanner: Recomand orice colaborare cu aceasta agentie.Sunt promti,inclinati spre nevoiile clientilor,comunicativi si destul de atenti la orice detaliu il solicitati.Cu siguranta vor ramane in topul preferintelor si la urmatoarele rezervari spre vacante si locuri noi de descoperit(nu suntem la prima colaborare si de fiecare data am fost multumiti!

Arata mai mult

10.0
Vacanta Miramar
Totul a fost minunat, mi-a placut ca nu a fost full, nici innresort, mi-a placut ideea de a nu te calca in picioare si de a nu sta bot in bot cu alti turisti. Mancarea a fodt extraordinar de gustoasa, diversificare mare, efectiv nu stiai ce sa alegi sa iti pui in farfurie, de multe ori ma trezeam cu 2 farfurii la masa pt ca vroiam sa gust din fiecare sortiment, si dupa cum am zis, ma repet, mancarea chiar avea gust. As repeta oricand experienta, inca de la incheierea vacantei am rezervat o a doua vacanta inapoi in Bulgaria, cu aceeasi locatie Mirama Hotel, personalul ft amabil, nota 10+
Recomand Travelplanner: Totul a decurs perfect, cei de agentii au fost foarte cooperanti, daca nu raspundeau la telefon cand sunai, reveneau ei in cel mai scurt timp posibil.

Arata mai mult

Acest hotel are 377 impresii pozitive si doar 29 negative.
Vezi toate impresiile (406)

Intrebari frecvente despre HVD Clubhotel Miramar

Cat costa o vacanta la hotelul HVD Clubhotel Miramar?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul HVD Clubhotel Miramar?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru HVD Clubhotel Miramar oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel HVD Clubhotel Miramar este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, HVD Clubhotel Miramar are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul HVD Clubhotel Miramar are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru HVD Clubhotel Miramar conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul HVD Clubhotel Miramar?
Hotelul HVD Clubhotel Miramar este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre HVD Clubhotel Miramar sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, family club, parcare, piscina interioara, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul HVD Clubhotel Miramar?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru HVD Clubhotel Miramar, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul HVD Clubhotel Miramar este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul HVD Clubhotel Miramar este foarte apreciat de turisti. Are 93% recomandari din 406 impresii iar nota generala este 9.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.4 si Mancare cu nota 9.1. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul HVD Clubhotel Miramar are parcare proprie?
Hotelul HVD Clubhotel Miramar are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul HVD Clubhotel Miramar este pe plaja?
Hotelul HVD Clubhotel Miramar se afla pe plaja din Obzor. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul HVD Clubhotel Miramar exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul HVD Clubhotel Miramar nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul HVD Clubhotel Miramar
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.lateral mare. Alte tipuri de camera de la hotelul HVD Clubhotel Miramar: Camera dubla superior - v.lateral mare, Suite, Camera single - v.parc, Camera dubla - v. parc, Junior suiteVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul HVD Clubhotel Miramar ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 6 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul HVD Clubhotel Miramar?
Comparativ cu hotelul HVD Clubhotel Miramar ati putea gasi interesante in Obzor si hotelurile si HVD Reina Del Mar, Hotel RIU Helios Bay, Hotel Sol Luna Bay, Obzor Beach Resort. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Obzor
Alege perioada si calculeaza pret