TravelPlanner

8.0
65%
23 impresii
Impresiile Travel Planner (23)
Amplasare
Calitate / pret
Impresii pe Sunshine Hotels Splendido Mare

23 impresii reale, verificate 100% - Sunshine Hotels Splendido Mare

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Nisipurile de Aur Bulgaria
8.8

Hotel mediu

Hotelul este renovat doar la interior, la exterior piscinele, sezlongurile, barul de la piscina necesita renbovare. Camerele confortabile cu AC si mobilier nou, curatenie superficiala, doar dus gunoiul si trecut prin bai si mijlocul camerei cu mopul. Destul de departe de plaja, daca aveti copii mici fara carut, de evitat, scari...Mancarea acceptabila, de all inclusive, ce mai...cafeaua cu gust neplacut, bauturi nu am consumat dar erau care nu pareau nemultumiti. Pe de alta parte mereu am zis...cat platesti atat primesti. Parcarea se plateste 25 leva pe zi, sta un domn acolo si te trimite departe la o parcare pazita, comunica intre ei, isi trimit clienti.

5.3

Nu recomand

Am avut o vacanta de 6 nopti la acest hotel “fully renovated” (asa se descrie hotelul) in 2024. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care l-am ales. Am ramas cu un gust amar dupa aceasta vacanta nereusita. Nu recomand hotelul din nici un punct de vedere, dar voi detalia experienta noastra. Am avut 2 camere cu vedere la parc, pt ca nu stiu de ce ai alege cu “vedere la mare” cand hotelul este atat de departe de mare si in fata lui mai sunt alte hoteluri mai inalte. Pro: 1. Camerele si receptia erau renovate, mobilier nou, pat mare si saltea confortabila 2. Mancarea relativ ok, destul de diversificata Contra: 1. Camerele desi erau recent renovate, aveau probleme la baie, si anume daca foloseai dusul se umplea toata baia de apa 2. “Fully renovated” pt acest hotel nu inaseamna si zona piscinelor exterioare, sau zonelor de bar/snack bar din jurul piscinelor - unde era oribil: gresie sparta, ciobita inclusiv prin piscine, canale semi-descoperite periculoase si fff urat mirositoare, sezlonguri vechi, urate si cam murdare, umbrele “din paie lipsa”, foarte joase, neingrijite 3. Parcarea hotelului avea maxim 15 locuri, iar “managerul” de parcare facea legea tipand si urland la oaspeti in bulgara. In cele din urma ajungi sa parchezi masina muuuult mai departe de hotel, la o parcare privata cu 25 bgn/zi, asa cum ti se impune 4. Serviciile receptiei nu acopera nici macar cele mai minime informatii - nu au fost in stare sa ne spuna cu exactitate unde se afla plaja hotelului, a fost nevoie sa o cautam aprox. o ora 5. Restaurantul desi a avut mancare cat de cat ok, zona de luat masa era foarte aglomerata, fara AC, mese mici, si mai mereu mudare 6. Nu am putut sa folosim snack barul de langa piscine, totul parea insalubru: vitrinele nespalate, gustarile cu aspect dubios, nu etc. La inistentele copiilor am luat de acolo inghetata si asa am vazut cat de mizerabil era si acel congelator. 7. Mai aveau 2 piscine in spatele hotelului, care in fotografii arata wow, cu un bar ce are niste leagane agatate cu sfori… nu, nici astea nu existau in realitate, acel loc parea parasit si nefunctional 8. Gresia de la piscine a facut si o “victima” in familia noastra, si anume unul dintre copiii s-a taiat la deget atat de rau ca s-a chemat un medic… hotelul dorea initial sa achitam servciile medical, dar ulterior dupa ce si-au verificat gresia sparta s-au razgandit. In urma acestui incident 3 zile din 7 au fost cam ratate pt copil, deoarece nu a avut voie sa mai intre in apa 9. Plaja “Azzuro” - bip bip bip - nu pot sa sa spun ca am vazut o plaja mai neingrijita, mai murdara, mai urata in viata mea. Absolut nimic nu ne-a placut la aceasta plaja, incepand de la distanta pana la ea, la sezlonguri, la umbrele, la nisip si pana la apa din dreptul plajei care era plina de bolovani. Nici macar o toaleta pe plaja nu exista… bip bip bip din nou! Nu recomand sub nicio o forma sa mergi la acest hotel!

6.3

Splendido mare

Camera de hotel impecabila, totul nou, curățenie zilnica. Mancarea gustoasa, deși nu sunt foarte multe opțiuni, nu ai cum sa nu găsești ceva pe gustul tău. Băuturile, ca la orice all inclusive, nu sunt cele mai bune dar sunt ok. Nu am stat deloc la piscine, acolo mi s a părut ca ar mai avea de lucrat, curtea pare murdara și inghesuita iar plaja lor total parasita. Per total, un sejur ok, fix de banii pe care i-am plătit, adică nu este clar un hotel top. De asemenea, de avut în vedere distanta pana la mare, se merge la deal/vale, aprox 10 min din hotel pana la plaja.

9.8

Vacanta reusita

Bună ,a fost o experiență frumoasă,un hotel proaspăt renovat cu camere mari,curate,cu piscina,mâncare gustoasă,aveai de unde alege, dulciuri bune, distanta până la plaja privata 5/6 minute mers lejer,personalul amabil,zâmbitor,per total un hotel ok.Ca nemulțumiri plaja privata un pic cam neîngrijita,mizerie, șezlongurile murdare,și pietre mari in apă în dreptul plajei.O altă nemulțumire a fost că veneai la prima oră și o parte din șezlonguri erau ocupate cu prosoape de către uni turiști care veneau la plaja la orele 10.Am semnalat acest lucru fără jigniri pe pagina de Facebook a hotelului și drept urmare m au blocat pe pagina lor.Un lucru urat din parte lor.Mai ușor blochezi decât să iei masuri.Pentru Travel Planner un mare 10.

9.0

Sunshine Hotels Splendido Mare

Plusuri: Mancare diversificata si foarte bine gatita, camera mare, spectacolele. Minusuri: Curatenia din camera lasa de dorit, plaja hotelului este foarte murdara (de vina fiind turistii cazati la hotel dar si personalul hotelului care nu o curata), parcare scumpa (25 leva / zi). Recomandare: Hotelul impreuna cu agentiile de turism ar trebui sa selecteze intr-un fel sau altul persoanele carora le vand sejururile, deoarece hotelul este plin de romani si romi cu un comportament pe care-l cunoastem cu totii).

9.9

Vacanta Bulgaria

Hotelul nou,curat,personalul foarte amabil.Mancare diversificata ai de unde alege.Piscine curate loc de joaca dotat cu multe jucării.Spectacolele foarte drăguțe.

7.5

Acceptabil dar nu wow

Ce mi-a placut: Hotel renovat recent, arata bine si zona de masa, bar, lobby. Camerele spatioase, TV smart, AC facea fata bine (la et 1) gresie pe jos si nu mocheta, paturi comode (desi erau de 1 pers si a trebuit sa le unim pt a putea dormi cu fetita la mijloc) Multe piscine, inclusiv pentru bebelusi, curate si ingrijite. Sezlonguri destule si dimineata si dupa amiaza. Ce nu mi-a placut: Hotelul are foarte multa scari, pentru a ajunge in orice zona (masa, piscina, statiune, etc) nu foarte practic pentru copii mici, imposibil de folosit carucior. Plaja lor e departe, trebuie din nou sa cobori multe scari si sa mergi pe jos in jur de 10 - 15 min. Nisipul nu e foarte curat, Sezlonguri si umbrele vechi. Am mers la alt plaja mai aproape de hotel dar a trebuit sa platim extra, bineinteles. Mancarea nu e stralucita, multe prajeli, mezeluri, nepotrivita pt copii mici. Bauturile de proasta calitate si diluate. Personalul, cu cateva exceptii nu a parut foarte amabil, am semnalat multe probleme care nu s-au rezolvat. Despre animatie nu pot sa ma pronunt, am fost doar la mini disco unde se repeta acelasi program...

7.2

Vacanta la Splendido Mare

Hotelul ni s-a părut frumos, parțial renovat. Camera am primit-o repede, în maxim 10 minute de când am ajuns. Camera era frumoasă, renovata, la etaj 6, cu vedere parțială la mare. În baie nu erau cârlige pt agatarea prosoapelor de fata, ci doar în dus. Prosoapele s-au schimbat în fiecare zi (într-o zi am primit un prosop rupt, din păcate :(, am pus și poza, nu ni se pare normal la un hotel de 4 stele). Mâncarea a fost suficienta, nu prea diversificata, dar din păcate nu de nivelul unui hotel de 4 stele. Ar putea îmbunătăți gustul și sa fie mai diversificata. De asemenea este nevoie de mai mult personal, de multe ori rămâneau fără tacâmuri, fără farfurii, fără pahare, poate și din cauza ca nu debarasa suficient de repede mesele. Un alt minus, nu aveai voie sa ieși din restaurant cu o cafea în recepția sau pe terasa hotelului, care erau chiar lângă, dacă nu ți le puneai în pahare de plastic. Nu era ca și cum ieșeai afara din hotel. Și nici în camera nu puteai merge cu mâncare sau bautură din restaurant. Piscina din spatele hotelului și barul de lângă aceasta nu erau renovate și nici atât de curate cum ar trebui. Pe plaja privata nu exista toaleta, nici bar. Șezlongurile sunt insuficiente, multe sunt rupte și vin turiști din alte părți și le ocupa pentru ca persoana responsabila nu e tot timpul acolo și nici nu-i controleaza/împiedică. Deși în hotel este pusa o inscripție cu faptul ca nu ai voie sa rezervi șezlongurile, multe sunt rezervate cu prosoape, atât la plaja, cât și la piscina, de turiști care vin după multe ore, timp în care ar putea fi ocupate/folosite de alți turiști care ar avea acest drept. Partea de animație pentru adulți ar putea fi îmbunătățită. Personal insuficient la bar, de multe ori se formau cozi mari. La etaj 1, unde coborai din lift pentru a merge la piscina din spate, era un puternic miros de mucegai.

8.3

Vacanta Bulgaria

Camerele sunt ok,curate,mari.Baia arata foarte bine.Mancarea este diversificată și bună. Am stat 4 nopți, lenjeria nu s a schimbat din păcate iar prosoapele din cameră au fost schimbate la cerere.
Recomand Travelplanner: Profesionalism.

9.3

Vacanta Spendido Mare Nisipurile de Aur

Totul a fost conform asteptarilor, camera, patul cu saltea comoda, curat, mesele variate, cu feluri pentru toate gusturile, personalul amabil, serviabil, vorbitor de engleza!! Ar trebui luminate mai bine seara treptele care duc de la piscina spre strada. Au plaja proprie cu suficiente paturi si saltele. Plaja e situata cam la 10 min de mers pe jos.
Recomand Travelplanner: Agentie serioasa, preocupata de rezolvarea cerintelor turistilor.

Vacanta Sunshine Splendido Mare Nisipurile de Aur

Hotel recent renovat, curat, mancare foarte buna in ciuda recenziilor. 10 minute de mers pe jos pana la plaja. Mesele sunt debarasate destul de greu de catre ospatari, iar in spatiile comune lipseste aerul conditionat. Bauturile tip all inclusive, destul de lungite.
Recomand Travelplanner: Agentie de turism foarte serioasa si prompta, confirmarea rezervarii a fost trimisa rapid. Se trimit multe sfaturi utile de urmat in vacanta.

6.2

Vacanta Bulgaria

Din păcate experienta la Hotelul Splendido Mare nu a fost din cele pozitive și așteptate si cu siguranță nu as mai repeta o ! Aerul condiționat s a stricat, recepționera nu a fost deloc amabilă când am întrebat o dacă tehnicianul a venit în camera cat timp am lipsit noi sa verifice problema, a replicat : " nu tine de mine dacă el a venit sa repare sau nu, nu eu răspund "! Canalizarea s a înfundat la dus într-o seara și apa a ajuns în dormitor . Draperia nu de tragea cum trebuie, era ruptă și ușa de la balcon nu se închidea . Și asemeni pe balcon nu exista un uscator , cum e normal la mare, unde puteam sa întindem prosoape și ce mai aveam nevoie pentru plaja. Le intindeam pe scaune și pe balustrada balconului ca la satra!! Și piscina nu era sclipitor de curata cum e normal. Mâncarea a fost cât de cât ok dar se putea mai bine!

vacanta familie 2 copii

hotelul este renovat, mancarea forte ok si diversificata. ingetata permanent de la pranz pana seara, prajituri, fructe. personalu foarte dragut. programul de animatie la fel. singurul minus este lipsa unui bar pe plaja. avand in vedere distanta de la hotel la plaja, ar trebui amenajat pe plaja un bar. astfel turistii ar beneficia de toate facilitatile fara sa simta distanta de la hotel la plaja.

5.3

Hotel cu pretenții, dar fără reguli

Deși inițial mi.a plăcut hotelul, erau mari și frumoase camerele, era plin de rromi, asa ceva nu am văzut niciodată de când călătoresc. Partea proasta e ca veșnic erau pe la receptie, întinși pe toate canapelele, cu piciorele pe mese, puneau muzica tare la piscina, numai manele, seara au pus aceeasi boxa sa cânte pana la 11. Am mers de 3 ori la receptie, au zis ca la 11 cheamă politia ca e deschis barul pana la 11 și nu au ce sa le facă. Ba da, aveau, le opreau boxa ca asta e politica hotelului, sa pună ei muzica, nu fiecare turist cu boxa lui. Aceeași indivizi veneau pe plaja cu boxele și le urla muzica pe toată plaja. Apropo,plaja mai mizerabila decât a noastră nu era. Nu exista o persoana de la hotel prin preajma și toți lăsau mizerie și trăgeau șezlongurile lângă mare, direct in buza marii. Pe principiul ca daca nu ai șezlong în primul rand, iti faci tu. La masa în una din seri am lipit doua mese mici sa începem 6 persoane, imediat a venit managerul,ne.a ridicat ca nu aveam voie sa mutam mesele, în condițiile în care noi voiam sa mancam împreună și nu mai erau mese mari libere. Pe aia pe la receptie nu.i mai vedea cu picioarele pe mese și muzica la blana, noi încălcasem regulile hotelului.... Nu as reveni acolo niciodată

9.3

7 nopți sejur cuplu

Hotelul arata bine, camerele exact ca în poze, la fiecare masă aveai de unde alege și în fiecare zi se adaugă ceva nou. Fructe, înghețată, pizza făcută atunci pe loc, paste. Nu este departe de plajă maxim 10 minute nu știu de ce anumite comentarii scriau că e "foarte departe". Are și câteva minusuri cum ar fi: pereții subțiri (Se aude tot din camera alaturată), în baie se ducea apa din dus peste tot, gălăgie de la piscina și nu sunt reguli clare ținând cont de liniștea din hotel. Teoretic fiecare face ce vrea, am avut parte de oameni cazați care au ascultat muzica la boxă seara la piscina dar și pe plajă. Ar trebui cineva să se ocupe de plajă privată cu anumite restricții. Mergi la hotel să te odihnești, dacă vrei "bairam" poți merge în club liniștit. La capitolul curățenie: s-au schimbat prosoapele zilnic dar curățenie pe jos nu s-a văzut că s-a făcut. Nu e chiar de 4 stele cu plusuri și minusuri. Dacă prinzi cameră cu priveliștea către mare/ piscină auzi gălăgie, de preferat să fie în partea opusă priveliștea poate asa ai noroc de liniște. Plajă curată, nisip fin, apă curată. Sejurul a fost ok în final dar nu știu dacă as mai alege același hotel doar dacă s-ar impune anumite reguli. Site-ul Travelplanner foarte ușor este a 2 a vacanță pe care o aleg alături de voi. Mulțumesc

Vacanță Bulgaria

Excepțional...din toate punctele de vedere!! Ma voi întoarce cu siguranță!!

9.6

Frumos

Este al 2lea an la ei , anul acesta renovat , curățenie , nu exista sa nu ai ce sa mănânci, piscinele curate , singurul lucru unde nu e ok este plaja oferita de ei , șezlongurile nu sunt pt tot hotelu și arată deplorabil partea de plaja , bar pe plaja nu este , partea lor de plaja e plina de bolovani . Până la plaja este puțin de mers da nu exagerat .
Recomand Travelplanner: Foarte mulțumit in cazul meu că am avut ceva probleme cu semnalul la telefon

9.2

Hotel frumos

Hotelul este frumos, renovat , mobilier nou, balcoane spațioase. Sunt atenți la curățenie, schimba zilnic prosoapele murdare ,zilnic aspira . Mancarea este proaspătă, se repeta destul de des, însă ai de unde alege ce sa mănânci... Un minus este ca deși plaja este relativ aproape, plaja privata a hotelului este în fata la Admiral si nu au transport asigurat pana acolo (în jur de 10 minute de mers pe jos - deci nu e chiar o tragedie) ,nu este bar pe plaja , este destul de nasol ca trebuie mers pana la supermarketurile de la subsolul hotelului Admiral dacă dorești sa iei ceva. În rest ....am avut o vacanta reușită, copii au fost foarte încântați. ..
Recomand Travelplanner: Mulțumesc Travel Planner , extrem de profesioniști, totul la superlativ ,foarte atenți, comunicativi ,eficienti !

8.1

Părerea mea

Un hotel curat ,personal amabil, mâncare bună, amplasat aproape de plaja. Nota 9
Recomand Travelplanner: Peste așteptări

10.0

Bulgaria/nisipurile de aur

Bună seara!A fost prima mea vacanta afară din țară,mie mi-a plăcut foarte mult!O sa mai merg.Totul a fost asa cum mi-am dorit.
Recomand Travelplanner: A fost foarte bine!

8.8

Vacanță Bulgaria

Un hotel ok, mancarea diversificata, hotelul renovat recent, curățenia si schimbarea prosoapelor s-a facut zilnic. Daca ar schimba și acele umbrele de paie de la piscina ar fi mai ok te poți lovi cu capul de ele din neatentie, unele sunt chiar prea joase. Un mare plus pentru partea de animatie, zi de zi, au intretinut atmosfera cu jocuri la piscina.
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi și promti. Recomand cu mare încredere Agentia

7.4

13.07.2024-18.07.2024

Pro: Camera renovata arata foarte bine. Contra: - Mancarea nu este diversificata, iar in primele 2 zile a fost foarte sarata. - Aerul conditionat facea fata cu greu, mai ales dupa ce hotelul a fost plin. - nu exista uscator pentru prosoape in camere, suport pentru hartia igienica - intr-o seara la bar nu a mai functionat dozatorul de suc, iar in alta seara nu a mai fost gheata (lucruri care nu ar trebui sa se intample la un hotel de 4*)
Recomand Travelplanner: Cu agentia nu au fost probleme, recomand!

9.4

Vacanta pl

Hotelul este superb, insa inca era in lucrari. Lucrari care nu au fost facut neaparat cu foarte mare simt de raspundere, in sensul ca fatetele prizelor cadeau daca scoteai ceva din priza… Personalul extrem de amabil, ceea ce a facut ca sedere sa fie foarte placuta. Minusul a fost in ziua plecarii ca ne spuneau ca nu ar fi trebuit sa luam si pranzul. A fost un pic neplacut pentru ca ne-am simtit ca si cum am cerșit ceva… Mancarea un pic cam sarata pentru gustul nostru, insa gustoasa. Un alt minus a fost ca snack barul era destul de sarac si se inchidea cu o ora mai devreme decat am fost anuntati. Plaja putin cam departe pentru a merge cu copii mici. Per total un 8 i-as acorda.
Recomand Travelplanner: Foarte usor a fost tot procesul, mi se pare ideal modul de lucru. Ceea ce nu mi se pare ok, sunt comisioanele pentru plata online, direct din link.

Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Sunshine Hotels Splendido Mare

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.