Primul lucru care l-am intrebat la agentie, a fost daca hotelul are lift, avind un copil de 1 an si 8 luni, aveam nevoie de carucior. Raspunsul a fost ca da, dar ajungind acolo, constat ca nici pomeneala.
Sumedenia de scari duce la cresterea disconfortului cu fiecare zi care trece, iar parculetul cu locul de joaca era o sursa de capcane pt. copil. De asemenea nu existau rampe care sa ajute un om cu deficiente de mers. Accesul la plaja , ma indoiesc ca erau doar 150 de m.
Mincarea spre nesatisfacator, avind in vedere ca erau garniturile prezente, dar nu si felul principal. Exemplu, gustarea de la ora12 de la piscina era formats din pizza, cartofi prajiti si macaroane fierte?..? La restaurant ghiveci delegume cu piure?? Si exemplele pot continua. Aspiratorul in camera nu a fost bagat niciodata.
Doamna de la agentia dvs, pt price intrebare ii adresam, spunea ca o sa vorbeasca cu cei de la hotel, dar ramineam fara raspuns de fiecare data, iar intrebind la hotel, se pare ca doamna nici macar nu se deranja pt. asta. Exemplu, am solicitat camera family, iar raspunsul il Mai astept si acum. Am solicitat ca toate camerele sa fie pe un singur palier, fiind un grup de 9 persoane, ne-a asigurat ca Asa va fi iar cind am ajuns acolo, nici macar nu eram in aceeasi cladire. Am solicitat magnolia 2, si evident am aflat acolo ca nici pomeneala de solicitare si am fost cazati la 1. Etc.
Raspuns final, nu am fost multumita de serviciile agentiei dvs, fapt pt care nu voi Mai apela.
Multumesc,
Cu stima,
Felicia Popa
( p.s. Eu m-am ocupat de organizarea concediului grupului)
Arata mai mult