TravelPlanner

7.6
78%
98 impresii
Impresiile Travel Planner (98)
Amplasare
7.7
Impresii pe Hotel Calimera Ralitsa Superior Deluxe

98 impresii reale, verificate 100% - Hotel Calimera Ralitsa Superior Deluxe

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Albena Bulgaria

Vacanta Primasol Ralitsa

A fost o experienta placuta, servicii de calitate ,atmosfera placuta. Hotelul fiind in apropierea plajei, a parcului acvatic de distractii si centrul statiunii, a fost un mare plus spre deliciul copiilor!

Vacanta Primasol Ralitsa

Vacanta Albena

Hotelul ok, personalul amabil, curățenia în camere lasă de dorit, mocheta pătată, un plus ar fi existenta celei de a doua bai. Mâncarea a fost din belsug, ai de unde alege. Dezamăgirea este ca beach barul de pe plaja se închide la ora 16.30. Plaja curata. Piscina de la hotel este curata. Am avut intrare libera la Aqua Park.

5.4

Vacanta Albena

Ca ideie... acest sejur a fost cam, sub așteptările mele. Ultima data când mai fusesem în Albena, a fost în 2017, dar acum este cam pe ducă stațiunea, este neintretinuta rău de tot, cu unele aceste spre degradare. Hotelul deși a fost renovat în 2018, la fel se observa ca este neintretinut. Camera, destul de micuța... Restaurantul m-a cam dezamăgit, adică a fost praffff Primele 3 zile am mai dus-o cum am mai dus-o cu mâncarea, dar după aceea se repetau îngrozitor de mult felurile de mâncare, iar mâncarea era destul de reciclată... Am fost intr-o seara la restaurantul Hotelului Primasol Ralisa Superior(simplu, nu DELUXE, ca cel la care am stat eu) și mi s-a părut destul de ok Era recent renovat, mai aerisit și mai curat și o mare diversitate de feluri de mâncare, chiar mi-a plăcut cum erau prezentate felurile de mâncare, inclusiv aveau purceluș de lapte și un peste mare pe un platou, pe când la cel unde am fost eu nu am primit asa ceva, niciodată. Piscinele hotelului(atat cea exterioara cat si cea exterioara, erau total neintetinute si cred ca nici nu au fost dezinfectante, tot deaici bănuind ca mi s-au îmbolnăvit copii, ori de la apa asta ori de la mâncare , astfel încât au făcut febra și au vomitat tot drumul. ) Waterparkul Aquamania, mi-a plăcut deși nici acesta nu era mai deloc întreținut, comparativ ca acum 5 ani când am mai fost (atunci fiind cazat la VITA PARK, deci avand acces gratuit), era grav deteriorat , unele facilități nefiind funcționale.. Intr-un cuvânt, cu agentia dumneavoastră, nu am nimic, v-ati făcut treaba, prețul plătit pe sejur a fost și el, cât de cât acceptabil dar... se putea mai bine, hiar mult mai bine. Am văzut la cineva poze de l hotel Planeta Sunny Beach, părea ca lumea. Am făcut o simulare începând cu 20.08 , 6 nopți 2 adulti 2 copii, cea mai ieftina camera vreo 803 euro, iar eu am dat 752 și nu sunt mulțumit..., asa ca data viitoare mai bine consiliați puțin clienții, asa as fi preferat și eu. O seara bună!

5.0

Vacanta Bulgaria

In aceasta vacanta am plecat cu mult avant si nerabdare si ne-am intors total dezamagiti. Hotelul: camera mica, in nici un caz dubla, la o camera normala cu un pat dublu au mai pus un pat simplu ( noi fiind doi adulti si un copil de 11 ani) micsorand considerabil camera. Fotoliu, draperia, mocheta patate ( patate desigur de clienti dar se putea gasi o solutie sa nu dai cu ochii in toata camera de pete de cafea sau de alt fel). Panze de paianjen pe balcon, grilajul care separa balcoanele super murdar si plin de panze de paianjen. Un plus a fost wc de serviciu cu chiuveta. La baie in prima zi 3 sapunele mici si atat. Masa sub orice asteptari: 7--8 feluri de mancare dintre care 4 erau : porumb fiert simplu, conopida fiarta simpa,varza de bruxelle fiarta simpla, paste simple fierte- toate la tava, langa ele 3 sosuri simple in 3 boluri. Personalul necomunicativ si se miscau f. greu, cand se termina un fel de mancare trecea mai mult de 15 minute sa reumple tava. Omleta dimineata aproape cruda si la pranz peste omleta ramasa de dimineata se puneau ardei gras de toate culorile si se servea ca un fel de mancare, la anumite feluri de mancare ce ramanea la pranz se servea acelasi fel si seara , 2 zile la rand prajituri stricate ( crema acra). Bananele taiate in doua ca sa para mai multe. Bar de pe plaja groaznic: nu aveai voie sa iesi din incinta barului cu un pahar de apa ( pt ca paharul era din plasitic nefiind reciclabil) tot ce voiai sa consumi erai obligat sa consumi in incinta barului la iesire fiind un paznic care te pazea sa nu iesi nici macar cu paharul de apa). Cockteil: suc de la dozator +gheata. Si ca final copilul a ajuns acasa cu enterocolita probabil de la prajiturile acre si unele feluri de mancare aproape crude: pestele prajit si puiul la jar aproape in sange. Am fost trei famili si am facut haz de necaz. Singurul plus aquaparkul si cele 4 piscine. Comcluzia: nu recomand acest hotel.

9.2

Vacanță Bulgaria

Hotelul a fost ok

4.7

Nu, cum ma așteptăm!

Țin sa menționez ca am 2 strumfi( unul de 6 ani, iar altul de 8 luni) ALL INCLUSIVE Depinde de fiecare ce preferințe are, Sunt plusuri și minusuri..incep cu minusurile. .prima camera de hotel care mi s a dat, avea în colt un mușuroi de furnici de mai mare frumusetea și nu avea mocheta pe jos(gresie) ,iar a doua camera păianjeni (nu unul într un colt ce mai mulți), dar am cerut o matura și am rezolvat problema(am maturat în camera pe jos și pe balcon, ca să înțelegeți). Camerele în general sunt ok. Paturile confortabile,doua bai, doar ca lipsea puțin curățenia de care am specificat. Mancarea:nu mureai de foame!!! Dar dacă se termina un fel de mâncare nu mai completa cu acel fel(prindea i bine, nu,mancai altceva,) Pentru bebe nu am avut ce sa i ofer. (legume la cuptor, doar o leguma fiarta ex:pranz brocoli, seara conopida.) La ciorba dacă. S a terminat nu a mai adus, au făcut semn ca Nu mai au. (a fost soțul la recepție și a vb cu managerul, după care a adus). Ca m se repeta cumva meniurile. Darr în schimb seara aveai la grătar :într o zi cârnați, alta peste, alta coaste. Diversificata. Mai sunt minusurile dar nu mi le mai amintesc. Plaja curata, daar barul pe plaja deschis pana la 16 30.ceea ce ma obliga sa nu ma mai duc seara la plaja, sau dacă ma duc sa mi cumpăr din banii mei (NU MI SE PARE OK) Plusuri.... Aqua parc...este mortal:))) pentru copii cât și pt oameni mari. Credca mulți se duc pentru el. Întrarea este "mok":)) dar consumația este cu plata. Piscinele de la hotel faine, curate nu ai ce zice. Acum sincer m am distrat și cu minusurile lor, dar nu mai ales Primasol ralitsa

7.4

A 4- a oara la Ralitsa - Dezamagitor la serviciile de masa

Buna ziua. Suntem la a 4-a cazare la acest hotel, asa ca, am avut termen de comparatie fata de ceilalti ani. Prim urmare, cazarea (camera) a ramas aceeasi fara imbunatatiri, curatenia se poate si mai bine (personal neinstruit corect probabil). Dezamagirea mare a fost la mancare. Echipa turca de la bucatarie, nu s-a ridicat la nivelul unui hotel de 4 stele plus, felurile de mancare fiind clasice si saracacioase, fara diversificare. Dimineata acelasi lucru zilnic, fara un carnacior gustos, legumele taiate si aruncate in boluri, ceai la plic de slaba calitate, iaurt aruncat in castron, doar paine alba si chifle, branzeturi putine, salamuri si parizer de slaba calitate. Nici o supa de pui sau vita, doar supe creme si supa de orez. La pranz doar pui, orez, cartofi fierti, porc fara gust si paste fierte. O seara cu scoici putine si creveti. Intr-o zi carnea de pui a fost alterata, am si anuntat incidentul. Paharele si cestile de ceai si cafea, gaseai nespalate corect. In rest, celelalte facilitati au ramas la fel.

Vacanta Bulgaria Primasol Ralitsa deluxe

Hotelul este cam la 10 minute de plaja, dar la 1 minut de aquapark. Foarte multa verdeata si umbra, am fost placut impresionata. Camerele cam mici, au un pat matrimonial, un pat de 1 persoana si o canapea, nu prea mai e loc sa treci pe langa ele. Raport calitate-pret corect. Plaja minunata, nisip foarte fin și aerat, curat, întrare lina în apa.

Vacanta Albena

Hotelul este dragut, camerele destul de mari. Ne-au incurcat rezervarea, in loc de apartament am primit camera dubla cu pat suplimentar...dar au rezolvat cumva pana la urma, ne-au dat 2 camere duble interconectate. Curatenia lasa de dorit, prosoapele nu prea se schimba, personalul este putin. Mancarea este foarte buna, diversificata. Intrarea la AquaPark e gratuita mereu pentru cei cazati aici, ceea ce este un mare plus pentru copii.

9.4

Vacanță Albena

După 10 ani am revenit la acest hotel și am avut bucuria să-l găsim aproape neschimbat, am stat într-un apartament la ej 1 (cumva sub nivelul restaurantului), nu prea am avut vedere decât spre betoane fiind așa jos, mâncarea foarte variată, totul proaspăt, ne-a plăcut, la capitolul curățenie se mai poate lucra, nu se făcea decât în baie, piscina interioara foarte k, cele de afară curate!

7.5

Albena in Iunie

Hotelul este recent renovat, in 2018 cred, mergand la inceput de sezon inca mai existau urme ale activitatilor de curatenie/modernizare. Apartamentul arata foarte bine, cu doua bai, cu acces direct la cirese coapte, prin balcon. Mancarea in regula, la fiecare masa erau prezente feluri noi de mancare. A fost organizata si o seara bulgaresca la care am participat. Daca ar fi ceva ce nu recomand a fi consumat in restaurantul hotelului acest lucru este cafeaua cu care nu m-am putut si nici nu am dorit sa ma obisnuiesc (de notat ca aparatele de cafea sunt noi deci totul tine doar de cafeaua utilizata).Din pacate nu am beneficiat de Aquaparcul pentru care am platit, acesta fiind inchis dar asta este alta poveste, nu are nicio legatura cu hotelul. Mergem de 6 ani in Albena, a fost primul an in care a fost instituita regula primelor doua randuri de sezlonguri lasate libere la plaja, pentru a fi inchiriate.

9.4

Paște 2022

Amplasare : La 600m de plaja . Apa la piscina interioară rece Mâncare variată și gustoasă Prosoape și lenjerie curate Baie și mocheta murdare Personal amabil

Vacanța

Priveliște frumoasa ,hotel curat , liniște și multe locuri linistete frumoase de explorat !
Recomand Travelplanner: Au fost foarte amabili ,rapizi și au programat totul după cerințe !

Vacanța

9.9

Vacanța in Bulgaria

A fost o experiența foarte frumoasă ne-am simțit extraordinar am avut o vacanța frumoasă nu am nimic de reproșat o să mă întorc cu siguranța tot la aceeași locație.
Recomand Travelplanner: Despre agenția Travel Planner o voi recomanda tuturor și voi apela din nou cu plăcere la această agenție.

9.8

Vacanta Bulgaria

In afara faptului ca de la terasa nu te lasa sa pleci cu bauturi pe plaja...totul a fost de nota 10
Recomand Travelplanner: Au fost super....In fiecare an doar la ei apelez

5.9

Vacanta Albena

Hotel curat dar nu de 4 stele.
Recomand Travelplanner: Au fost extraordinari.Am recomandat aceasta agentie prietenilor.

5.9

Vacanta Albena

Hotel curat dar nu de 4 stele.

Vacanta Bulgaria-Albena

Ne bucuram sa va aducem la cunostinta ca am petrecut un concediu foarte frumos. Cazarea a fost ok,mancarea f buna si diversificata, personalul amabil. Ar mai trebui putin lucrat la serviciile de curatenie in camere. Noi nu am avut probleme dar din grupul nostru au fost doua familii care a trebuit sa-si schimbe camera. Va multumim Travel Planer!
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agentie cu drag pt :promtitudine,seriozitate si preturi f bune!

4.9

Dezamăgitor

Camerele mici nu aveai loc sa te miști unul pe lângă celalalt, mâncarea aceeași în fiecare zi nimic diferit, sa nu mai zi ca au făcut copii enterocolita am ajuns cu ei la urgenta. Concluzia: Nu as reveni niciodată în aceea stațiune.
Recomand Travelplanner: Au fost destul de ok.

8.8

Vacanta Albena

Hotelul este amplasat într-o zona cu multa verdeață,este răcoarea,liniște,mâncare bună,diversificată,stațiunea este foarte frumoasă cu multa umbra si verdeață,aer curat,minus la acest hotel este curățenia din camere..nu prea se face..doar gunoiul si prosospele dar in rest nu prea..păcat..ca este un hotel frumos
Recomand Travelplanner: Super amabili,rapizi,cu atenție si intelegere pentru a te ajuta.

Excelent

Totul foarte bine organizat mai ales Aquaparcul minunat.!!!!!

Excelent

Totul foarte bine organizat mai ales Aquaparcul minunat.!!!!!

Vacanța Albena

Am avut parte de o vacanța reușită, mai ales datorită Aquapark-ului de care am beneficiat gratuit. La hotel, am rămas impresionați de camera, doua bai, mocheta, curatenie…Nu am putea spune același lucru despre holurile hotelului, care erau destul de neglijate din punct de vedere al curatenie. Mâncarea a fost buna, dar te cam saturi după 3 zile de același mic dejun.

Vacanta Bulgaria

Foarte ok din toate punctele de vedere. RECOMAND si hotel si Agentia.

4.7

Nereusita

Camera ok,pe plaja la Restaurantul hotelului se serveste in intervalul 12-15 si stai la coada circa 30 min pt o bere ,la piscina nu ezista bar,pt o bere,suc,etc trebuie mers la bar Receptie ..salveaza Aqua Parkul un pic ...in rest nimic !

9.2

vacanta super

super vacanta multumim din suflet ptr tot ,mai ales plaja si agua park distractie la maximum cu siguranta o sa apelam iar ,multumim inca odata dmnei mihaela de la companie ptru tot aranjamentul numai bine

9.9

Foarte buna

A fost o vacanță reușită! Foarte foarte bine! O sa mai revenim .

Incarca inca 30 impresii (68) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel Calimera Ralitsa Superior Deluxe

Intrebari frecvente despre Hotel Calimera Ralitsa Superior Deluxe

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.