TravelPlanner

9.6
100%
2 impresii
Impresiile Travel Planner (2)
Amplasare
Calitate / pret
Impresii pe Hotel Mediterranean Resort

2 impresii reale, verificate 100% - Hotel Mediterranean Resort

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Riviera Olimpului Grecia
9.3

Vacanța Grecia

Camerele arată bine Personal drăguț și atent Hotel aproape de mare
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agenție

Arata mai mult

9.3

Minivacanta de 1 Mai

Un hotel super OK, chiar daca cele 4 stele afisate nu sunt decat 3 poate 3 si 1/2 comparativ cu alte hoteluri de 4 stele (am fost avertizat de acest aspect de catre agentul Travel Planner inca inainte de a face rezervarea, dar pot spune ca totul a fost fff bine). Hotelul este mai mult decat ceea ce ai avea nevoie pentru o cazare foarte buna la nivelul de pret platit. Singurul lucru care a fost "deranjant" a fost faptul ca ni se facea patul si ordine in camera in fiecare zi, indiferent cat de mult ne straduiam sa lasam totul intr-o ordine "aproape perfecta" in camera. Cand reveneam in camera se observa faptul ca se intrase in camera: patul era perfect aranjat, curatenie impecabila, cosul de gunoi golit ... si toate acestea fara a se simti faptul ca lucrurile personale ar fi fost deranjate in vre-un fel anume. Ca sa fiu carcotas pot spune ca in camera in care am stat (vedere spre mare, ultimul nivel) ceea ce putea fi imbunatatit ar fi: un frigider mai modern, mici interventii in baie (instalatii si dotare), geamuri termopan de o mai buna calitate. Revin insa si spun ca pentru pretul platit (520 lei pt. 3 nopti cazare cu demipensiune) totul a fost fff bine. Dotarile generale ale hotelului sunt ok pentru cineva care nu are pretentii decat pentru cazare si masa. Celelalte servicii prezente: piscina si spa sunt minimale. Barul hotelului este unul modest, dar OK pentru o cateva momente de relaxare in intimitate. Personalul hotelului este amabil si saritor. Multe aprecieri pentru intreg personalul dar in mod special fetei de la restaurant pe nume Xenia care ne-a servit la masa din prima pana in ultima zi de sejur. Masa in restaurant a fost in regim de bufet suedez (mic dejun si cina). Feluri de mancare variate, bine gatite si pe gustul tuturor. Felurile principale au fost acompaniate de numeroase salate si fructe. Intodeauna cand o tava se golea imediat era inlocuita cu una plina si nu aveai sentimentul ca cineva te-ar supraveghea sa vada ce si cat pui in farfurie. Dimineata sucuri, ceai, cafea, lapte la alegere. Seara insa lipsea orice fel de bautura, chiar si pentru un pahar de apa trebuia sa platesti (erau puse pahare pe masa numai daca solicitai ceva de la bar; bautura insa iti era servita la masa de catre personalul restaurantului care facea orice pentru ati intra in voie). Pozitia hotelului este una buna-foarte buna. Zona este mai aerisita decat centrul statiunii, ai sanse sa gasesti mai usor loc de parcare, mai putina agitatie decat in zona centrala. Localizare (aproximativ 400 m de centru, 100m de mare/plaja). Ideal ar fi fost o pozitionare in vecinatatea plajei.
Recomand Travelplanner: Agentia mi-a oferit servicii de asistenta in alegerea locatiei de vacanta la un nivel profesionist. Pot spune ca la inceput am avut unele rezerve in ceea ce priveste increderea in oferta facuta de agentie. Mi se parea ca oferta facuta este mult prea avantajoasa ca sa fie si reala. Aveam ca reper rezervarile facute prin www.booking.com. Preturile propuse pentru rezervarile prin Travel Planner (au fost mai multe variante din care la final am ales) au fost cu mult sub ceea ce gaseam pe booking. De aici si sentimentul de neincredere si nesiguranta. In final totul s-a dovedit ca mi-am facut probleme degeaba. Am cerut numeroase informatii la care agentia mi-a raspuns foarte prompt si profesionist. De mine s-a ocupat Mihaela Miu care a avut foarte multa rabdare in rezolvarea problemelor ridicate de mine. Intotdeauna am avut raspuns la intrebarile ridicate despre. Rezervarea pentru vacanta a fost facuta online. Plata am facut-o prin transfer bancar nefiind nevoie sa ma deplasez la agentie. Am solicitat si documentele in original care mi-au fost trimise prin Fun Courier. La hotel rezervarea a fost transmisa imediat ce am efectuat plata. Inainte de a pleca am sunat la Hotel in Grecia si mi s-a confirmat rezervarea. Cand am ajuns la Hotelul Mediterranean Resort nu mi s-au cerut documente sau altceva. Pur si simplu cand am ajuns, in urma discutiei cu fata de la receptie, am primit cheile camerei fara a mai parcurge alte formalitati (completat formulare, prezentare acte de identitate, etc...). Mi-au fost respectate cerintele cu privire la rezervare: camera de nefumatori, amplasare cu vedere la mare si la un etaj superior. In concluzie pot spune ca serviciile oferite de Travel Planner sunt de incredere si de un nivel ridicat.

Arata mai mult

Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel Mediterranean Resort

Intrebari frecvente despre Hotel Mediterranean Resort

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.

In afara de Hotel Mediterranean Resort, te-ar mai putea interesa in Riviera Olimpului, Grecia