Înapoi la meniu
TravelPlanner

Hotel GRIFID Arabella Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2025

4 stele
4 stele
Nisipurile de Aur, Bulgaria - Vezi pe hartă
Preturi de la:

Stiai ca la Travel Planner de 17 ani suntem specializati in organizarea vacantelor in Bulgaria?

Aflati mai multe

Informatii hotel

GRIFID Club Hotel Arabella este una dintre cele mai apreciate optiuni de cazare ultra all inclusive din Nisipurile de Aur. Amplasat in apropiere de plaja (100 m) in zona centrala a statiunii, hotelul face parte din celebrul lant hotelier GRIFID si respecta standardele de calitate impuse. GRIFID Arabella ramane unul dintre cele mai apreciate hoteluri pentru sejururi pe litoralul bulgaresc, recomandat pentru familiile cu copii, datorita numeroaselor facilitati oferite, servicii la plaja incluse, locuri de joaca, o varietate de programe de animatie si divertisment, dar si acces gratuit la Aquapark din cadrul GRIFID Bolero. GRIFID Arabella din Nisipurile de Aur este o alegere potrivita pentru o vacanta reusita la mare in Bulgaria, cu optiuni de activitati pentru toate categoriile de varsta. Cei mici se pot distra in Mini Club, in ​​timp ce adolescentii se pot juca in noua zona Teen. Oaspetii se pot relaxa pe plaja in timpul zilei si se pot bucura de delicii culinare la unul dintre cele 3 restaurante a la carte pe timp de seara.
Favorit Travel Planner
Sezlonguri de plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Ultra All inclusive
Aproape de plaja
Meniu copii
Meniu vegetarian
Aquapark
Arata mai mult

Amplasare:

GRIFID Club Hotel Arabella este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 150 m de plaja privata si 450 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare:

GRIFID ClubHotel Arabella din Nisipurile de Aur consta intr-o cladire cu 8 etaje, deservita de 4 lifturi si cu o capacitate de cazare de 294 de camere.

Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV satelit, telefon, balcon, baie cu cada sau dus, uscator de par, acces Wi-Fi, minibar (alimentat zilnic), facilitati preparare ceai si cafea, meniu selectare perne. Utilizarea seifului din camera este posibla contra cost. 

  • Camere duble (aprox 26 mp) consta in doua paturi care se pot uni intr-un singur pat si o canapea extensibila. Camerele pot avea vedere lateral mare sau vedere la mare.
  • Camera de familie (aprox 55 mp) un dormitor cu un pat dublu si un living cu doua canapele care nu se extind. 

O camera dubla de tip economy are vedere la parcare. 

Facilitati/servicii:

2 piscine exterioare (suprafata totala de 500 mp, adancime intre 90 - 150 cm), piscina interioara (7 x 22 m), sala de fitness, teren de sport pentru volei si baschet, teren de tenis si fotbal, magazin, internet wireless, sali conferinta, schimb valutar, lift, receptie 24h, inchirieri auto, spalatorie. De asemenea, ofera guest lounge pentru oaspetii ce ajung devreme si pleaca tarziu - un spatiu confortabil, cu o oferta de bauturi si TV

Aqua Park la Hotel GRIFID Bolero: Acces pentru adulti si copii, deschis din Iunie pana in Septembrie, in functie de conditiile meteo (transfer inclus de la hotel de 2 ori/zi), inaltime minima pentru sectiunea adulti – 1,40 m.

Activitati:

Aerobic, gimnastica, pilates, tae-bo, zumba, darts, tenis de masa, polo in apa, biliard, sporturi nautice, programe de animatie si spectacole in fiecare seara, petreceri tematice cu gratar seara (numai in lunile Iulie si August), fitness la ultimul etaj cu vedere la mare;

Catering:

GRIFID Club Hotel Arabella ofera un restaurant principal bufet cu terasa cu vedere la piscina, un restaurant snack langa piscina (ofera mic dejun continental, pranz bufet, gustari dupa amiaza si bauturi locale racoritoare si alcoolice), bar la piscina, bar in lobby. 
De asemenea, exista 3 restaurante a-la-carte cu specialitati din bucataria italiana, asiatica si bulgara, precum si bar in lobby, bar salon (deschis intre 22:00 si 02:00), cafenea (ofera intre mese produse de patiserie si inghetata), zona de meniu cu dieta speciala

Cinele a-la-carte sunt incluse in programul Ultra All Inclusive doar pentru rezervari de minim 4 nopti. Nu exista o limitare a numarului de cine, insa locurile in restaurantele a-la-carte

sunt limitate si toate trebuie rezervate in avans, dupa sosire. Pentru vacante de 3 nopti sau mai putin, accesul la restaurantul a-la-carte este contra cost.

Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari in programul de functionare, fara o notificare in prealabil.

In toate restaurantele se impune un cod vestimentar smart casual: pantalonii scurti sunt permisi, cu exceptia costumelor de baie, a tinutei de plaja, a slapilor si a camasilor fara maneci.

SPA:

Piscina interioara, sauna, hamam cu baie de aburi, masaj, manichiura si pedichiura, salon de coafura, tratamente cosmetice pentru fata si corp.

Pentru copii:

Family club, piscina pentru copii cu tobogan integrata in piscina principala, mini club cu loc de joaca pentru copii intre 4-12 ani, zona cu playstation pentru adolescenti, darts, biliard, fotbal de masa, serviciu babysitting, meniu pentru bebelusi si pentru copii la restaurantul a la carte, bufet pentru bebelusi in restaurantul principal. De asemenea, ofera program de animatie pentru adolescenti (intre 13 -16 ani) cu diferite activitati sportive si acces gratuit la aqua park-ul Hotelului Bolero (cu transfer inclus, organizat de 2 ori pe zi)

Plaja:

Sezlonguri (cu saltele) si umbrele pe plaja - in limita disponibilitatii si incluse in pret doar pentru persoanele ce platesc tarif intreg (primii doi adulti din camere duble si family, si un adult in camera single). 

Rezervarea sezlongurilor la plaja si la piscina nu sunt permise. Orice prosoape nesupravegheate sunt indepartate de catre personalul hotelului.

Parcare:

Parcare contra-cost (aproximativ 20 leva/zi), in limita locurilor disponibile. In cazul in care nu mai sunt locuri de parcare langa hotel, lantul GRIFID ofera locuri de parcare (pazite) intr-o zona special amenajata. Un reprezentant al hotelului va merge cu o alta masina pana la locul de parcare, iar de acolo ii va aduce pe oaspeti inapoi la hotel. Se organizeaza transfer cand oaspetii au nevoie de masina personala.

Informatii suplimentare:

 

  • Hotelul nu accepta animalele de companie.
  • Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
  • Check-in la ora 15:00 (prima masa: snack meniu), check-out pana la ora 11:00 (ultima masa: mic dejun continental). Solicitari pentru early check-in sau late check-out se adreseaza direct unitatii de cazare, sunt acceptate in limita disponibilitatii si se taxeaza suplimentar la receptie.
  • Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
  • Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, sort de baie si slapi).  
  • Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans. (orice prosop va fi ridicat de staff-ul hotelului)
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor oferite, fara o notificare in prealabil.
  • In functie de conditiile meteo sau de capacitatea de cazare anumite anumite servicii pot suferi modificari.
Arata mai putin

Oferta cazare Hotel GRIFID Arabella Nisipurile de Aur, Bulgaria 2025

Conditii superflexibile de rezervare: Nu pierzi nimic la anulare, avans 0 la rezervare, termene de plata avantajoase. Poti plati in rate!
Reduceri exclusive in Bulgaria: Unic in Romania! Primesti reduceri intre 5% si 20% la peste 50 restaurante, baruri, plaje private, sporturi acvatice, aqua parkuri, suveniruri, excursii, masaj etc.
-10% la orice asigurare de calatorie: cumpara o vacanta pana la 31.07.2025 si primesti 10% reducere pentru orice asigurare de calatorie (medicala sau storno).
16 tone carburant gratis: Rezervă cu Travel Planner și intri automat în loteria pentru 16 tone de carburant! Poți câștiga 300 de plinuri sau marele premiu: 1 tonă de benzină şau motorină.
Reduceri benzinariile BENITA: - rezerva cu Travel Planner si primesti automat 3% reducere la orice alimentare si 10% reducere la accesoriile auto. In plus, la orice bon peste 30 leva, participi la o tombola cu premii pe loc!
Profita de extra reducerile si beneficiile exclusive Travel Planner
-100 lei
vacanțe între 09.06 - 30.09 (rezervări până la 30.09)

Ce include oferta de cazare la Hotel GRIFID Arabella

In afara de Hotel GRIFID Arabella, hoteluri ce te pot interesa in Nisipurile de Aur sau Bulgaria

Hoteluri similare Hoteluri recomandate Ultimele hoteluri vizitate

Impresii Hotel GRIFID Arabella Nisipurile de Aur, Bulgaria

Cum a fost sejurul tau la Hotel GRIFID Arabella?
+ Adauga o impresie
Nisipurile de Aur Bulgaria
9.4

Bulgaria

Suntem foarte mulțumiți, curatenie in camera, mancarea foarte buna si diversificata.
Recomand Travelplanner: Suntem mulțumiți! Sunt sigură ca vom colabora si pe viitor.
Arata mai mult
3.5

Se pare ca recenziile negative nu sunt postate…

Referitor la experianta si vacanta din perioada august 2025, avuta la Hotel Grifid Arabella, fac urmatoarele precizari: - Acesta este un hotel vechi, degradat caruia i s-a aplicat cate o spoiala pe aici pe colo pentru a putea sa fie pus in functiune. Nu este un hotel de 4 stele, probabil de 2. - Pozele de pe site NU REFLECTA REALITATEA. - Pe holuri sunt mirosuri inchise de la mocheta imbacsita si alte mirosuri pestrite (nu se aeriseste sau ventileaza pe holuri), panzele de paianjeni isi fac prezenta, deci curatenie precara; - Camera de hotel a fost la etajul 7, camera cu gresia din baie sparta si vopsita pe alocuri pentru a ascunde defectele, usa de la baie umflata si pe o parte colantata , para de dus degradata, ventilatorul din baie era nefunctional, sistemul de ventilatie din camera facea un zgomot infernal si nu scotea decat aer cald. Usa de la balcon nu o puteai deschide pentru ca plasa de insecte era rupta, iar noaptea era o galagie infernala atat de la piscina hotelului cat si de pe plaja, galagie care tinea pana spre dimineata. Patul suplimentar pentru copil era tare, deci nu puteai sa il folosesti. In concluzie nu m-am putut odihni si a fost groaznic de cald. - Restaurantele – cel Asiatic si cel Italian sunt inaccesibile, am incercat sa facem rezervari si ne dadeau perioada dupa terminarea sejurului ; cel accesibil pentru toata lumea, aici sunt multe de spus: • vesela murdara, paharele murdare si lipicioase; • bauturile de la dozatoare de cea mai proasta calitate; • apa de la dozator era calda; • prajitorul de paine nefunctional si murdar, care mi-ar fi fost necesar dupa ce m-am imbolnavit si am avut nevoie de acesta; • mancare slaba calitativa, iar in restaurant te simteai ca la un balci campenesc cu fum si mirosuri pestrite. • Personalul de la bucatarie era cu aspect neingrijit si FOARTE galagios cu vesela pe care o debarasau. - Piscina – era degradata si cu apa murdara, nu aspirau nisipul din piscina, sezlongurile de la pisina erau tot timpul ocupate de haiducii care le rezervau, chiar daca nu aveau nevoie de ele. - Drumul catre plaja – treceai pe langa niste ghene de gunoi amplasate strategic chiar la iesirea de la piscina hotelului care efectiv iti faceau stomacul ghem. - Plaja – frumoasa, curata cu nisip fin, intrare in mare lina, apa afara alge. - Facilitati plaja – sezlonguri din nou ocupate cu prosoape de haiduci (parca erau la concurs de ocupat sezlonguri) desi poate nu aveau nevoie de ele, cele ramase erau sparte, rupte si fara saltele, erau un numar limitat de saltele. In concluzie din grupul de 9 persoane, 5 persoane au avut probleme medicale (varsaturi si diaree), iar o persoana din cele 5, a avut nevoie de ingrijiri medicale (cost total 1100 euro), putem face dovada cu factura daca este nevoie. Dar multumita celor de la Travel Planeer am reusit sa ne relocam la un alt hotel din lantul Grifid mult superior celui descris anterior (nu exista termene de comparatie intre cele doua), dar din pacate a trebuit sa respect un regim alimentar pentru a ma reface si a putea fi apt pentru drumul catre casa.
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agentie
Arata mai mult
8.1

Grifid Arabella

Locație bună, hotel dedicat mai mult turiștilor francezi, mâncarea acceptabilă nu foarte diversificată și repetitiva. Este un hotel de nota 7 din punctul meu de vedere și nu este pentru pretențioși. Ar fi fost perfect un bar pe plajă!
Recomand Travelplanner: Agentia Travel planner de recomandat!
Arata mai mult
9.8

Vacanta Grifid Arabella

Singurul minus pe care as putea să-l dau este pentru echipa de animație, mi s-au părut extrem de slabi, in rest totul a fost ok.
Recomand Travelplanner: O primă impresie foarte buna cu Travel planner. Totul a fost mai mult decât ok, vă recomandăm cu drag, iar mesajele primite la plecare și sosire ne-au adus un zambet pe față. Mulțumim!
Arata mai mult
9.0

Vacanță GRIFID Arabella

Este a doua oară în acest sezon când venim la Arabella. Am revenit , deoarece a fost curat(unele piese de mobilier din restaurantul principal cam învechite, ușile băilor vechi dar nu ne a deranjat), am avut parte de amabilitate și distanța până la mare relativ mică( aproximativ 5 min). A doua oară ne a dezamăgit chiar de la check in cand am primit două camere neconforme celor achiziționate. Am rezervat camere cu vedere lateral mare, dar am primit cu vederea la snack bar. Când le am atras atenția nu au fost încântați, dar nici dornici de a rezolva problema chiar au încercat să mă convingă ca acestea sunt camerele lateral mare. Am contactat agenția travel planner care ne au rezolvat problema cu profesionalism și rapiditate. Mulțumim frumos! Ne am primit camerele a doua zi dimineață! Revenind la restul sejurului… Am observat în comparație cu prima dată ca turiștii din România, Ucraina, Polonia nu mai erau salutați, informați pe parcursul serilor de divertisment. Erau in prim plan cei din Franța, dar nu ne a deranjat. Copiii oricum s au integrat și s au distrat, iar noi adulții am savurat melodioasa limba franceză. La capitolul mâncare ca și prima dată a fost cumva repetitivă, dar diversă: pui, porc, vită, rața, salate, supe… Peștele și fructele de mare au lipsit, doar la singura cină festivă din sejur - Gala Dinner au fost Sturion, creveți, pește afumat și urme de somon afumat. De Această cină am avut parte și in primul sejur. Nu știu cat de des se repeta, deoarece au fost cu 2 săptămâni înaintea noastră niște prieteni și nu au avut parte. Bănuiesc ca se organizează doar la venirea unor grupuri mari de turiști francezi. Băuturile diverse dar slab calitative. Prăjiturile mai bune decât prima dată. Cred ca s a plâns mai multă lume și doar au însiropat mai mult blaturile care erau cam aceleași la mai multe tipuri de prăjituri, schimbându le doar culoarea. Multe prăjituri pe bază de mouse care erau grețoase pentru gustul nostru. În schimb am mâncat baclava care era bună. Am reușit să facem programare doar la restaurantul italian, pentru celelalte se bloca aplicația, bănuiesc ca nu mai erau locuri. Mâncarea bună la italian, dar pizza în comparație cu data trecută, in special cea cu pere și gorgonzola era cruda. La plajă în comparație cu prima dată când toate șezlongurile erau dotate cu saltele, de data aceasta cred ca doar primele trei rânduri aveau saltele. am înțeles cauza ar fi fost o furtuna care le au luat in larg. Chiar și așa nu a fost interes pentru a le suplimenta. La piscină se rezervau cu prosopul șezlongurile. Nu am stat deloc, doar intr o după amiaza când abia am găsit un șezlong. Una peste alta noi ne am simțit bine. Nu cred ca ne vom mai întoarce. Acest hotel este unul de pretenții normale, nu de fițe. Mulțumim echipei Travel planner! Profesioniști și rapizi! Chiar mi ar fi plăcut să mă întâlnesc cu reprezentanții agenției acolo la hotel, dar nu s a întâmplat. Am înțeles ca in perioada cat am fost cazați (12-17 august) reprezentanții agentiei au făcut turul hotelurilor din Bulgaria pentru a-și face impresii la cald de la turiștii români.
Recomand Travelplanner: Profesioniști și rapizi! Chiar am avut nevoie de ajutorul lor și ne au rezolvat problema foarte repede! Recomandăm!
Arata mai mult
Acest hotel are 587 impresii pozitive si doar 109 negative.
Vezi toate impresiile (696)

Intrebari frecvente despre Hotel GRIFID Arabella

Cat costa o vacanta la hotelul ?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.

Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul ?

In afara conditiilor flexibile covid, pentru oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii

Hotel este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?

In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, are aqua park, are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.

Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul ?

Hotelul este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre sunt: sezlonguri de plaja, aqua park / Tobogane, family club, kids club, parcare, piscina interioara, hotel de lant, ultra All inclusive, aproape de plaja, meniu copii, meniu vegetarian, aquapark. Gasesti mai multe informatii pe site

Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul ?

Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru , avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi

Hotelul are parcare proprie?

Hotelul are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.

Hotelul are piscina interioara?

La hotelul exista o piscina interioara. Afla aici mai multe detalii

Permite animale de companie?

La hotelul nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii

Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul

Cel mai popular tip de camera este Camera single - v.mare. Alte tipuri de camera de la hotelul : Camera dubla - v.mare (4 pers), Camera family, Camera dubla - v.lateral mare, Camera dubla - v.mare, Camera dubla - v.lateral mare (4 pers)Vezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.

Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul ?

Comparativ cu hotelul ati putea gasi interesante in si hotelurile si Hotel GRIFID Moko Beach, Hotel Aqua View, Hotel Joya Park, Hotel Cabacum Beach Residence. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru
Adresa de email este obligatorie
Acceptarea termenilor și condițiilor este obligatorie

Câștigă pe loc 50 de lei reducere plus șanse la 16 tone de carburant

Înscrie-te acum