TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Grifid Arabella Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2022

4 stele
4 stele
Nisipurile de Aur Bulgaria - Vezi pe hartă
20% reducere intre 03.05 - 31.10 / pana la 31.01
88% recomandari
423 impresii Travel Planner
88% / 423 impresii
20%
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

unul dintre hotelurile din lantul Grifid, Hotelul Grifid Arabella este situat in zona centrala din Nisipurile de Aur. Aproape de promenada animata a statiunii Nisipurile de Aur, Grifid Arabella se afla la cca 150 m de malul marii. Oferta de cazare all inclusive include camere spatioase si varietatea serviciilor de ultra all inclusive. Acestea sunt punctele forte pentru petrecerea unei vacante all inclusive reusite in Nisipurile de Aur. Clientii hotelului Grifid Arabella beneficiaza de acces gratuit la aqua park-ul de la Grifid Bolero (transfer inclus de 2 ori/zi).
Favorit Travel Planner
Sezlonguri de plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Grifid Arabella este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 150 m de plaja privata si 450 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: hotelul ofera camere duble (25-30 mp) si apartamente (50 mp) dotate cu aer conditionat, TV satelit, telefon, balcon, baie cu cada, uscator de par, acces Wi-Fi, minibar (alimentat zilnic). Utilizarea seifului din camera este posibla contra cost. O camera dubla de tip economy este special amenajata pentru persoane cu dizabilitati (maxim 2 persoane).

  • Camerele duble deluxe cu vedere la mare pot acomoda pana la 4 persoane si dispun de 1 pat dublu/ 2 paturi de 1 persoana si o 1 canapea extensibila.
  • Suite (apartamentele) pot acomoda pana la 4 persoane si dispun de camera de zi si dormitor separat.

Facilitati / servicii: 2 piscine exterioare (suprafata totala de 500 mp, adancime intre 90 - 150 cm), piscina interioara (7 x 22 m), sala de fitness, teren de sport pentru volei si baschet, teren de tenis si fotbal, magazin, internet wireless, sali conferinta, schimb valutar, lift, receptie 24h, inchirieri auto, spalatorie. De asemenea, ofera guest lounge pentru oaspetii ce ajung devreme si pleaca tarziu - un spatiu confortabil, cu o oferta de bauturi si TV.

Aqua Park la Hotel Grifid Bolero: pentru adulti si copii, deschis din Iunie pana in Septembrie, in functie de conditiile meteo (transfer inclus de 2 ori/zi).

Nou pentru sezonul 2021:
-club francez cu animatori profesionisti;
-eveniment pop up BBQ (intre Iulie si August)

Activitati: aerobic, gimnastica, pilates, tae-bo, zumba, darts, tenis de masa, polo in apa, biliard, sporturi nautice, programe de animatie, spectacole in fiecare seara, petreceri tematice cu gratar seara (numai in lunile Iulie si August).

Catering: Grifid Arabella ofera un restaurant principal bufet cu terasa cu vedere la piscina si un restaurant snack langa piscina (ofera mic dejun continental, pranz

bufet, gustari dupa amiaza si bauturi locale racoritoare si alcoolice).
De asemenea, exista 3 restaurante a-la-carte cu specialitati din bucataria italiana, asiatica si bulgara, precum si bar in lobby, bar salon (deschis intre 22:00 si 02:00), cafenea (ofera intre mese produse de patiserie si inghetata).

Cinele a-la-carte sunt limitate in functie de durata sejurului: 1 cina inclusa pentru vacante intre 4 si 5 nopti, si acces nelimitat pentru vacante de minim 6 nopti (in limita a 1 cina/zi/camera). Pentru vacante de 3 nopti sau mai putin, accesul la restaurantul a-la-carte este interzis.

SPA: sauna, hamam cu baie de aburi, masaj, manichiura si pedichiura, salon de coafura, tratamente cosmetice pentru fata si corp.

Pentru copii: family club, piscina pentru copii cu tobogan integrata in piscina principala, mini club cu loc de joaca pentru copii intre 4-12 ani (deschis intre 10:00-12:30 si 15:00-17:30), serviciu babysitting, meniu pentru copii la restaurant. De asemenea, ofera program de animatie pentru adolescenti (intre 13 -16 ani) cu diferite activitati sportive si acces gratuit la aqua park-ul Hotelului Bolero.

Plaja: sezlonguri (cu saltele) si umbrele pe plaja - in limita disponibilitatii si incluse in pret doar pentru persoanele ce platesc tarif intreg (primii doi adulti din camere duble si family, si un adult in camera single). 

Parcare: contra-cost (aproximativ 20 leva/zi), in limita locurilor disponibile. In cazul in care nu mai sunt locuri de parcare la hotel, pentru sezonul de vara 2021 lantul Grifid ofera locuri de parcare (pazite) la aquapark-ul Aquapolis (aflat pe soseaua care duce spre Varna). Un reprezentant al hotelului va merge cu o alta masina pana la locul de parcare, iar de acolo ii va aduce pe oaspeti inapoi la hotel. Se organizeaza transfer catre Aquapolis cand oaspetii au nevoie de masina personala.

Informatii suplimentare:
-Hotelul Grifid Arabella nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00 (prima masa: snack meniu), check-out pana la ora 12:00 (ultima masa: mic dejun continental).
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.
-In toate restaurantele se impune un cod vestimentar pentru barbati - la cina sunt obligatorii pantalonii lungi.

Arata mai putin

Oferta cazare Grifid Arabella Nisipurile de Aur, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim Ultra All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in stil bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese la restaurantul snack de la piscina; bauturile alcoolice de import in lobby bar si bar salon; gustari reci si calde intre mese; cine tematice de 2 ori pe saptamana; accces la restaurantele a-la-carte (1 cina pentru minim 4 nopti; nelimitate pentru minim 6 nopti); mini bar in camera alimentat zilnic. Sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; 2 sezlonguri si o umbrela pe camera la plaja amenajata a hotelului in limita disponibilitatii; patut pentru bebelus; mini club pentru copii intre 4-11,99 ani; acces internet wireless (in lobby si in camere); acces piscina interioara; program de animatie (cu spectacole seara); sala de fitness; acces teren de sport multifunctional (baschet, volei, fotbal si tenis /rachete tenis incluse); acces la aqua park-ul hotelului Grifid Bolero (transport gratuit de 2 ori pe zi; deschis intre Junie si Septembrie, in functie de conditiile meteo). Programul meselor incepe cu gustarile de dupa amiaza si cina in ziua sosirii, iar la plecare ultima masa este micul dejun.

Nu este inclus: parcare in limita locurilor disponibile (aproximativ 20 leva/zi), seif in camera (aproximativ 3.5 euro/zi), Loc de parcare – limitat, inchirieri masini, Seif în camere, Tratamente spa în centrul de wellness, Servicii in salonul de infrumusetare, Servicii de baby sitter (pentru copii de cel puțin 4 ani), Cărucioare și telefon pentru bebeluși (la cerere), Lecții de tenis pentru copii și adulți, teren de tenis iluminat, Biliard, Aero-hochei, Minifotbal electronic, Bicicleta (când nu face parte din turul de animație cu bicicleta).

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit cu minim 2 persoane (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul si al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla deluxe - v.mare)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-12.99 - plateste tarif de adult; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla deluxe - v.mare /de 4 persoane/)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla deluxe - v.mare /de 3 si 4 persoane/ si Suite)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla deluxe /4 pers/ - v.mare si Suite)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla deluxe - v. mare /4 pers/ si Suite)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla deluxe - v. mare /de 3 si 4 persoane/)
  • al 3-lea si al 4-lea adult - reducere de 50 % (in Suite)
Informatii Covid-19

La Hotelurie GRIFID am fost întotdeauna apreciați de oaspeții și partenerii noștri pentru oferirea un produs de calitate și extrem de variat, pentru experiență de neuitat.

În acest moment specific, ai încredere în noi, ca de obicei Am pregătit și organizat un plan strict de acțiune pentru operarea în cadrul COVID - 19, care va asigura bunăstarea oaspeților și angajaților noștri. Facem tot ce putem pentru a vă asigura siguranța călătoriilor pe baza recomandărilor sediului național de criză, OMS, CDC, Ministerul Sănătății, Ministerul Muncii și Politicii Sociale!

În cele ce urmează, vă detaliem mai jos planul de lucru și măsurile implementate pentru prevenirea COVID-19. De asemenea, am pus la dispozitie o brosura si mai multe afise privind masurile adoptate.

Personal:

  • Echipament de protecție personală pentru toți angajații din diferitele departamente hoteliere;
  • Instruirea personalului în codul special de practică și comportament la locul de muncă și după;
  • Screeningul zilnic de sănătate al personalului înainte de a intra în locul de muncă;
  • Numirea unei echipe dedicate de criză a conducerii nivelului superior și a șefilor de departament pentru urmărirea și controlul implementării tuturor măsurilor.

Receptie:

  • Prezentare digitală a întregii informații despre hotel - meniuri, programe, hărți, etc.;
  • Paravan de protecție din PVC la recepție;
  • Serviciul personal la check-in pentru a asigura distanța în siguranță;
  • Asistență personală de către concierge GRIFID pe toată durata șederii.

Camere și zonele comune:

  • Echipa de menaj și curățenie au fost întotdeauna apreciate și recomandate de clienții noștri pe site-urile de recenzii.
  • Pachet COVID-19 la sosire disponibil în fiecare cameră - mănuși de unică folosință, măști și dezinfectant de mâini;
  • Dezinfectarea și curățarea periodică a punctelor critice din camerele hotelului - mânerele ușilor, telecomanda, telefon, minibar, întrerupătoare, dulapuri și mânere pentru sertare, baie;
  • Dezinfectarea și curățarea frecventă a zonelor comune puncte critice: butoanele liftului, balustrade, coridoare, WC, cameră pentru bagaje, mânerele ușilor, etc.;
  • Instruirea personalului de menaj de către companii profesionale pentru igiena complexă hotelieră (Ecolab, Diversy);
  • Husele de pat decorative, pernele și alte materiale textile sunt îndepărtate temporar din camere;
  • Stații de dezinfectare în zone comune (hol, restaurant și bar, mini club, centru spa, sală de fitness, piscine și zone de relaxare, terenuri de sport etc.).

Mancare si bauturi:

  • Experiență de mulți ani în servirea a la carte. Hotelul GRIFID Metropol este primul hotel din Bulgaria care a implementat acest tip de servire all inclusive;
  • Restaurante a la carte și bufeturi închise servite de personalul nostru;
  • Cod QR în meniu la restaurantele și baruri;
  • Condimente și tacâmuri în ambalaj individual;
  • Aranjament special de mese, păstrând o distanță socială.

SPA:

  • Cod QR în lista de servicii spa;
  • Rezervări preliminare pentru servicii de spa, inclusiv cele de saună, băi de aburi, etc.;
  • Proceduri speciale pentru dezinfectarea sălilor de fitness, piscinelor, sălilor de tratament și echipamentelor.

Mini club și sport:

  • Materiale individuale pentru activități creative pentru copiii din hotel;
  • Menținerea distanței sociale în timpul activităților organizate cu adulți și copii.

Piscine, plaja, aquapark:

  • Aranjament special de sezlonguri și umbrele, păstrând o distanță socială;
  • Stații de dezinfectare la dispoziția oaspeților;
  • Dezinfectarea și curățarea periodică a scaunelor, a meselor și a saltelelor.

Rămâi sănătos, în siguranța și pozitiv! Împreună vom trece prin această perioadă provocatoare!

Atașat puteți găsi unele dintre afișele pe care le-am pregătit deja.

Impresii Grifid Arabella Nisipurile de Aur

10.0
o vacanta de vis
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: ofera detaliile dorite

Arata mai mult

9.7
o vacanta de vis
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: greu cu raspunsul la telefon

Arata mai mult

9.8
o vacanta de vis
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: contactarea telefonica este o problema de rezolvat

Arata mai mult

9.4
Vacanta Reusita la Grifid Arabella - Nisipuri
Este al 2 lea hotel din lantul Grifid la care mergem, dupa Bolero. Serviciile de calitate ridicata, curatenie exemplara, mancare diversificata si buna, restaurantele cu rezervare bune, piscina interioara cu apa incalzita, plaja proprie la 2-3 min dar cu putine sezlonguri (aprox 50 de umbrele rezervate de dimineata cu prosoape), parcare mica la hotel dar au pus la dispozitie parcare la alt hotel din lant si transfer gratuit oricand aveam nevoie (noi am parcat la Hotel Foresta, inchis acum, iar pe jos faceam 6-7 min). Asigurau transfer gratuit de 2 ori pe zi catre Aqua park Bolero (superb atat pt pitici cat si pt cei mari). Asigurau transfer gratuit catre plaja de la hotel Grifid Mare unde gaseai sezlonguri si aveai inclus barul de pe plaja. Asadar, o experienta foarte buna, un hotel in care pot reveni oricand, dar mult mai fain e la Bolero daca prinzi un pret bun.
Recomand Travelplanner: TravelPlanner o agentie foarte buna, comunicare rapida si rezervare mult peste asteptari. Recomand cu incredere aceasta agentie

Arata mai mult

9.4
Vacanta Reusita la Grifid Arabella - Nisipuri
Este al 2 lea hotel din lantul Grifid la care mergem, dupa Bolero. Serviciile de calitate ridicata, curatenie exemplara, mancare diversificata si buna, restaurantele cu rezervare bune, piscina interioara cu apa incalzita, plaja proprie la 2-3 min dar cu putine sezlonguri (aprox 50 de umbrele rezervate de dimineata cu prosoape), parcare mica la hotel dar au pus la dispozitie parcare la alt hotel din lant si transfer gratuit oricand aveam nevoie (noi am parcat la Hotel Foresta, inchis acum, iar pe jos faceam 6-7 min). Asigurau transfer gratuit de 2 ori pe zi catre Aqua park Bolero (superb atat pt pitici cat si pt cei mari). Asigurau transfer gratuit catre plaja de la hotel Grifid Mare unde gaseai sezlonguri si aveai inclus barul de pe plaja. Asadar, o experienta foarte buna, un hotel in care pot reveni oricand, dar mult mai fain e la Bolero daca prinzi un pret bun.
Recomand Travelplanner: TravelPlanner o agentie foarte buna, comunicare rapida si rezervare mult peste asteptari. Recomand cu incredere aceasta agentie

Arata mai mult

9.5
Vacanta Bulgaria
Hotelu cu toate ca nu este unul nou este structurat bine având tot ce e nevoie pentru o vacanta reușită. Noi am fost și cu un copil de 8 ani, care nu mai vroia să plece de acolo, piscine exterioare, o piscina interioara încălzită, program special pentru copii cu diverse activități. Curățenie și aprovizionare în cameră zilnic, am avut vedere la mare care era la 2minute de la hotel cu șezlonguri gratuite. Mâncarea diversificată, personal amabil, o vacanță programată într-o zi(vineri seara) , făcută realizabilă de echipa travel Planner chiar și în weekend. Va mulțumim și se merită să vă faceți concediul în Bulgaria, apropo stațiunea era plina de români ceea ce denota ca se merită.
Recomand Travelplanner: Cooperanți, promti, serioși și interesați tot timpul de starea turiștilor. Recomand cu încredere

Arata mai mult

Acest hotel are 372 impresii pozitive si doar 51 negative.
Vezi toate impresiile (423)

In afara de Grifid Arabella, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Grifid Arabella

Cat costa o vacanta la hotelul Grifid Arabella?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Grifid Arabella poti plati cca 1180 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 480 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 680 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Grifid Arabella?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Grifid Arabella oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Grifid Arabella este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Grifid Arabella are aqua park, are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Grifid Arabella are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Grifid Arabella conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Grifid Arabella?
Hotelul Grifid Arabella este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Grifid Arabella sunt: sezlonguri de plaja, aqua park / Tobogane, family club, kids club, parcare, piscina interioara, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Grifid Arabella?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Grifid Arabella, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Grifid Arabella este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Grifid Arabella este foarte apreciat de turisti. Are 88% recomandari din 423 impresii iar nota generala este 8.8. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.1 si Personal cu nota 9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Grifid Arabella are parcare proprie?
Hotelul Grifid Arabella are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Grifid Arabella exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Grifid Arabella nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Grifid Arabella
Cel mai popular tip de camera este Camera single deluxe - v.mare. Alte tipuri de camera de la hotelul Grifid Arabella: Camera dubla deluxe - v.mare (4 pers), Camera family, Camera dubla deluxe - v.lateral mare, Junior suite, Camera single deluxe - v.lateral mare, Camera dubla deluxe - v.mare, Camera dubla deluxe - v.lateral mare (4 pers)Vezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Grifid Arabella ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Grifid Arabella?
Comparativ cu hotelul Grifid Arabella ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Sentido Marea, HVD VIVA Club, Grifid Bolero, Melia Grand Hermitage. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Calculeaza pret si rezerva