TravelPlanner

9.2
92%
2760 impresii
Impresiile Travel Planner (2760)
Amplasare
8.9
Impresii pe Hotel HVD Reina Del Mar

2760 impresii reale, verificate 100% - Hotel HVD Reina Del Mar

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Obzor Bulgaria

Hotel superb! Totul minunat

Totul impecabil, de la receptie, camera, restaurant, mancare, piscine (desi cam reci la inceput de septembrie). Plaja frumoasa, spectacolele minunate. Sala de sport superba, piscina interioara ok, dar cam mica.Insa hotelul in general e minunat si raportul calitate/pret excelent.

Sejur reusit

Totul a fost la superlativ, serviciile, spa ul, mancarea, camera excelenta spatioasa balcon generos. Staf-ul prietenos. Merita din toate punctele de vedere

Prima vacanta toti 5

A fost prima iesire la mare de cand a aparut si copilul nr 3. Ne-am gandit la un all inclusive pentru usurinta in gestionarea copiiilor. Nu ne-am inselat deloc. Pe langa faptul ca toate erau la indemana, mancarea a la carte absolut excelenta la restaurantele italian si oriental, piscina de copii un adevarat hit! Plaja ingrijita si cu suficiente sezlonguri. Bonusul a fost programul de seara. Nu ne asteptam sa avem program de dimineata pana dupa ora de somn a copiiilor. In fiecare seara exista un show - magie, dans, muzica.. totul foarte misto organizat, asa ca efectiv nu au existat timp morti in vacanta asta. Clar as recomanda oricui este in situatia noastra de familie cu copii mici, dar nu numai, e un loc bun de relaxat si in alt context social.

6.9

Vacanță Reina del Mar

Camera mare, spațioasă, curata.

Sfârșit de septembrie…

Totul la superlativ! Odihnă și relaxare!

6.1

Vacanță Reina

Serviciile mult mai slabe comparativ cu anul trecut!

6.5

Locatia a fost ok, insa mancarea ne-a strica tot sejurul

Deși locația și designul minimalist, plin de plante al complexului ne-au impresionat inițial, din păcate, aspectele pozitive s-au oprit acolo. Cea mai mare dezamăgire a fost, de departe, mâncarea, care ne-a ruinat cu adevărat șederea. Când am vizitat, majoritatea restaurantelor a-la-carte erau închise, lăsând disponibilă doar opțiunea "italiană", dar chiar și aceasta avea o restricție: puteai lua masa acolo doar o singură dată în decursul unui sejur de minimum 5 zile. Asta însemna că am fost nevoiți să ne mulțumim în mare parte cu bufetul principal, unde mâncarea a fost constant teribilă. După câteva zile, simțeam greață doar trecând pe lângă ușile restaurantului. Calitatea mâncării a fost șocantă. Multe feluri aveau gust de parcă fuseseră reciclate din mese anterioare. De exemplu, "puiul cu sos de roșii" de astăzi păstra încă condimentele specifice "puiului indian" de aseară. Pizza nu avea gust, fiind practic doar pâine fără savoare, în timp ce supele aveau toate același gust, din cauza unei cantități copleșitoare de secretul gustului sau similar. Pastele erau prea fierte, fără ingredientele din nume sau savoare, iar o mare parte din celelalte preparate erau înecate în ulei refolosit în mod excesiv—acel tip de ulei care face cartofii să aibă gust de pește. Secțiunea de mâncare pentru copii nu era mai bună—avea un miros dezgustător, iar după ce am verificat-o o dată, am promis să nu ne mai întoarcem. Ca să fie și mai rău, calitatea slabă a mâncării ne-a provocat o serie de probleme digestive, de la arsuri stomacale până la balonare. Deși am fost suficient de norocoși să evităm o intoxicație alimentară gravă, a fost o grijă constantă pe parcursul șederii noastre. Din păcate, nici serviciul din zonele de luat masa nu a compensat mâncarea proastă. Majoritatea personalului părea dezinteresat și nemotivat, ceea ce a amplificat atmosfera negativă, deși au existat câteva excepții care au arătat un minim de ospitalitate. Cât despre camere, deși erau frumos amenajate, cu siguranță aveau nevoie de mai multă întreținere. Vila noastră avea pânze de păianjen în colțuri, uși care nu se închideau corect și chiuvete care se scurgeau greu. Într-o noapte am rămas chiar fără apă caldă, deși, în apărarea hotelului, au rezolvat problema prompt a doua zi. Per total, această ședere a fost o mare dezamăgire. În ciuda peisajului frumos, nu ne vom întoarce.

7.6

Vacanta extrasezon

Nu recomand sa calatoriti in extrasezon, deoarece serviciile hotelului nu mai sunt aceleasi ca si in sezon. Intr-adevar, beneficiati de un discount, dar nu este indeajuns de mare avand in vedere injumatatirea serviciilor. Pe total, experienta este ok, dar comparand cu serviciile din Turcia, nu se ajunge acolo nici pe departe, desi pretul este comparabil. Noi am fost in septembrie. Vremea a fost acceptabila, dar nu suficient de cald sa putem intra in mare, sau in piscinele neincalzite (doar 2 mai micute sunt incalzite). Pe viitor vom alege Turcia pentru septembrie, cu aceiasi bani si cu o vreme mult mai buna. Complexul este destul de sarac, nu ai altceva de facut in afara de mancare si plaja. Nu exista aquapark, terenuri pentru activitati sportive, si locul de joaca pentru copii este mic si cu putine jucarii. Pana la piscinele exterioare este foarte mult de mers pe langa niste spatii total neamenajate, care ar putea fi folosite. In camere, paturile au saltele de proasta calitate, comparativ cu alte hoteluri din Bulgaria.

8.9

Vacanta Reina Del Mar

La Reina Del Mar m-am simtit ca in taberele de vara din copilarie,poate pentru faptul ca este un resort asa de mare in forma de U ,pe diferite sectiuni...Vilele de LUX cu piscina proprie sunt cele mai interesante.Camera fost mare,destul de mare,curata,cu aer conditionat si gresie pe jos.Lucrurile de cosmetica,sampoanele,sapunul si gelul de dus cele feminine,incercate de mine nu au fost pe gustul meu, bine insa ca mi-am adus de acasa.Se facea curat in fiecare zi si se schimbau prosoapele iar barul din camera era aprovizionat in fiecare zi.Personalul de la receptie nota 8 cu indulgenta,in rest cei de la restaurant foarte serviabili.Mancarea buna si variata.Atmosfera relaxanta iar spectacolele din curte ar trebui mai imbunatatit.Hotelul este de 4 stele si jumatate ,dupa mine iar pretul este destul de mare,insa cu toate acestea era plin si majoritatea erau romani.A fost o vacanta aproape reusita.Pacat ca nu puteai vedea marea si rasaritul sau apusul din camere.Sper sa reiasa mai multe din VLOG-urile mele de pe You Tube.

5.1

Vacanta Reina del Mar Bulgaria

Sejur de 7 nopti, in perioada 10.09-17.09 2024, 2adl si 1 copil de 1 an. Camera minunata, mare, curata cu patut pt bebe deai nu am cerut. Vedere la munte. Apusul minunat. Serviciile ok. A fost bine ca am avut piscina interioara incalzita deoarece 2 zile au plouat. Cand am fost noi restaurantele a la certe erau inchise desi in oferta agentiei apareau deschise. Cel italian a fost deschis 3 zile. Nu am putut merge din cauza programului celui mic deci nu pot da o recenzie despre asta. Plaja si piscinele sunt curate si bine organizate. Intrarea in mare este foarte abrupta. Nu as recomanda-o copiilor... programul de divertisment ok. Minusuri as pune pe mancare. Aceeasi mancare in fiecare zi la toate mesele principale, slab diversificata si prost preparata. Carne nefacuta. Ciorbe facute din resturile de carne de la alte mese. Servirea in restaurant pentru bauturi.... slaba... te bucurai daca primeai macar apa. Te maturau de indata ce te ridicai de la masa. Daca uitai sa iei ceva si eeai singur ti se strangea mancarea de pe masa. Eu am avut noroc cu pestele gatit la toate mesele de a avut si copilul ce manca. Pt un hotel de 5 stele la capitolul mancare si sevire as da nota 1. In camera nu s-a facut curatenie niciodata. S-a schimbat lenjeria 1 data si prosoapele de 3 ori la cererea noastra... minibarul era aprovizionat la 2 zile cu tot cu cerere.
Recomand Travelplanner: Promptitudine.... recenzii false

Hotel HVD Reina Del Mar

Superb …servicii impecabile, curatenie , amabilitate, serviabilitate, preocupare pentru confortul si siguranta oaspeților, bauturi exceptionale si mancare diversa. Plaja privata superba, saune de vis piscine curate, peisagistica frumoasa si ingrijita Unul dintre ceke mai buna hoteluri din Bulgaria. I love you forever Reina ! ️ .
Recomand Travelplanner: Prompti, seriosi si de incredere. Multumesc pentru implicarea activa si preocupare..

Vacanta Bulgaria

Hotelul ne-a satifacut toate nevoile, este modern, camerele mari, personalul foarte amabil, curatenia facuta bine, mancarea nu a fost foarte diversificata iar deseori o gaseam rece. Piscine incalzite erau doar 2: una mica pentru copii si una mica de relaxare.

Super vacanta

Hotelul camera serviciile foarte bune.Mai trebuie un pic umblat la calitatea deserturilor.

9.3

Vacanta Bulgaria Reina del Mar

Hotelul este curat, personalul dragut si implicat, mancarea diversificata. Perioada vacantei a fost la inceputul lunii septembrie iar un aspect neplacut a fost referitor la restaurantele a la carte nu au fost deschise tot timpul, in afara de Beach Restaurant. Cel Turkish a fost inchis iar cel italian a fost deschis doar 2 zile pe parcursul sejurului.

Reina del Mar

Superb! ca in poze de frumos, modern, o atmosfera de vis, ne intoarcem cu siguranta si anul viitor. Am fost cu 2 copii (2 si 4 ani), am avut ce sa facem toata ziua, am gasit mancare si pentru ei, ne-am simtit foarte bine. Am fost la inceput de septembrie si nu era multa lume, familiile erau foarte ok, ii lasam pe cei mici la locul de joaca si noi mai ramaneam la masa cat voiam. Cel mic umbla singur prin hotel, personalul foarte amabil.

vacanta

Totul foarte frumos, curatenie, personal foarte profesionist si amabil, sunt multi pe care ii stim de vreo 3 ani de cand mergem.

8.5

O alegere buna pentru cei cu copii

Am ales acest hotel intrucat pozele si impresiile celorlalti turisti ne-au convins ca este cel mai bun, sau poate cel mai bun hotel de pe litoralul bulgaresc. Plecand cu aceasta impresia, prima zi ne-a scazut asteptarile destul de mult - camera primita avea un miros imbacsit si am solicitat o alta camera. Noua camera primita, mai rea decat prima - am observat mici detalii care ne-au dat de inteles ca nu se face curatenia chiar de 5 stele - cateva fire de par, urme pe vasul de toaleta, oglinda murdara de urme de manute de copii, etc. Am solicitat din nou schimbarea si am fost intampinati cu 2 doamne de la curatenie care se uitau urat la noi plus cel care ne-a ajutat cu bagajele si care au incercat sa ne convinga ca totusi e curat. In fine, am primit a treia camera - putin mai ok ca celelalte insa...aceeasi problema ..un miros nedemn de 5 stele ( poate de 2 stele) si curatenia, asa si asa ( cum s-ar zice - nu lucea a curat). Am ramas in aceasta camera pana la urma. Mancarea - nu as zice ca am mancat ceva "fin" si nu as zice de asemenea ca ar fi ft diversificata - ceva mai bun am primit doar in seara de sambata , plus cina a la carte - primita 1 singura data per sejur. Una peste alta, un complex ft frumos - gradina mare si bine aranjata - piscine exterioare/interioara, angajati care isi dau interesul sa ajute. In afara de minusurile cu curatenia sau diversitatea mancarii, as zice ca e un hotel bun - insa nu cel mai bun in care am fost ( incluzand si alte hoteluri care nu aveau 5 stele)

Vacanta Bulgaria

Toată experiența a fost conform asteptarilor și prezentarii de pe site.

vacanta cu copiii reușită

A fost prima noastră vacanță la all inclusiv cu copiii și pot spune ca a fost cea mai relaxantă. Deși îmi era puțin teama de agitația din resort sau faptul ca nu vom găsi mâncare pe placul copiilor, toate așteptările ne-au fost depășite, mâncarea foarte gustoasă, mi-a plăcut ca dacă nu voiam sa stam în agitația de la restaurantul principal puteam merge la celelalte restaurante, cu specific italian, turcesc, beach bar, snack bar. Faptul ca toate băuturile sunt îmbuteliate și nu există nimic la dozator a fost unul din principalele motive pentru care l-am ales. Curățenia in camera a fost exemplară și s-a făcut zilnic. Tot personalul foarte amabil și săritor.

Vacanta Bulgaria

Totul a fost la superlativ Singura problema majora din punctul meu de vedere și al prietenilor mei a fost ca nu am avut apa calda ,în rest totul a fost ok.
Recomand Travelplanner: A fost foarte ok interacțiunea cu agenția. Promptitudine și seriozitate Mulțumesc!

Vacantă Reina del mar

Totul a fost la superlativ, ce m-a impresionat in mode deosebit a fost faptul ca odată ajunși, am fost preluați și am primit brățări pentru a avea acces la facilitați.(Menționez ca s-a întâmplat cu puțin după ora 11). Camerele super spațioase, curățenia și reumplerea mini barului se făceau zilnic. Restaurantul A’ la carte Italienesc a avut numai bunătățuri și cantități perfecte pentru o cină Băuturile au fost diversificate și gustoase. O vacanță minunată!
Recomand Travelplanner: Recomand cu caldura TravelPlanner, sunt foarte promți in confirmarea rezervărilor și foarte deschiși pt orice întrebare.

9.6

Vacanță Bulgaria | Familie cu 2 copii

Merită cele 5 stele acest hotel!
Recomand Travelplanner: Eficienți în comunicare și operativi!

3 nopti hvd reina del mar Bulgaria

Super
Recomand Travelplanner: Super

Relaxare cu familia

Am avut un sfarsit de sezon estival foarte reusit desi 3 din cele sapte zile a cam plouat sau doar inorat. Am fost o gasca mare, in familie 7 copiii si 13 adulti. Pentru mine este a treia oara cand vizitez acest resort si sunt de acord cu toti cei care au mai fost si au semnalat plusuri si minusuri . Sugestia mea catre ei este: 1. Sa ramana la nivelul ridicat al bauturilor alcolice si non alcolice 2. Sa revina totusi la bucataria cu care au debutat caci momentan ai ce manca corect, nu au fost incidente alimentare dar seamana a concept de “tava impinsa” nicidecum hotel wow cum a fost cotat. In rest totul e ok si sper sa ramana asa (curatenie, plaja, curte, enterteiment…) Pentru agentie 10 cu felicitari! Este singura agentie cu care am colaborat in toti anii acestia, fara a acea vreo prietenie cu vreun lucrator, sa fie foarte agreabili si profesionisti. La Reina del Mar voi receni pentru a vedea daca intr’adevar tin cont de tot ceea ce scrien noi turistii ca ar trebui schimbat sau continuat asa cum este acum
Recomand Travelplanner: Sunt placut impresionata de tot personalul agentiei cu care am interactionat in achizitionarea sejururilor mele

Excelent

Totul a fost la superlativ, hotelul, servirea, plaja, toate au fost la cel mai înalt nivel. Deși am fost la început de Septembrie, și o parte din restaurante erau incihse datorita numărului mai mic de clienți, totul a fost perfect. Hotelul este dotat cu tot ceea ce trebuie pentru o vacanta frumoasa. Pentru zilele în care a plouat ne-am relaxat la centrul Spa. Camerele sunt mari, frumoase, mâncarea variata și foarte bună, pe partea de băuturi poți alege aproape cam tot ce dorești. In fiecare seara echipa de animatori a hotelului a încercat sa ofere câte un spectacol atât pentru cei mici cât și pentru cei mari. Plaja mare, curata, nisip fin și intare lina în mare. Recomand cu mare încredere atât hotelul cât și serviciile agenției Travel Planner.

O vacanță relaxantă

După o vară agitată, pentru al treilea an consecutiv ne-am rezervat o vacanță la Reina del Mar...cel mai frumos bun hotel de pe litoralul bulgăresc. Am avut ocazia să fim cazați de data aceasta la vile, Vila Laguna, o adevărată plăcere atât pentru noi adulții, cât mai ales pentru cele două fetițe. Totul a fost la superlativ...cele doua dormitoare curate, spațioase și moderne, două bai, balcon, dar cel mai plăcut aspect a fost piscina "proprie " de care ne-am bucurat încă din prima zi. Țin să precizez că restaurantul este încăpător, găsești locuri suficiente atât pe terasă, cât și în interior. De asemenea, locurile pe plaja sunt suficiente indiferent de ora la care ajungi...plaja este cu nisip fin, se adună de câteva ori pe zi gunoiul de pe plajă, prosoapele sunt oferite de hotel. Un alt aspect care ne încântă la acest hotel sunt spectacolele susținute seara, atât pentru copii începând cu ora 20.30 -discoteca și muzica, cât și pentru adulți de la orele 21.30, trupa de cubanezi susțin un adevărat spectacol, cu seri tematice.. Curățenia în camere se face zilnic, se schimbau prosoapele zilnic, iar lenjeria la două zile. Mâncarea este diversificata, exista mâncare pentru copii, bebeluși, băuturile sunt îmbuteliate la sticle. Copiii s-au bucurat și de piscina exterioara încălzită. Zilele pe care le petrecem la Reina sunt zile de odihna și relaxare.
Recomand Travelplanner: Este al treilea an consecutiv când am apelat la ajutorul acestei agenții. Am recomandat prietenilor aceasta agenție, datorita preturilor mici și promptitudinii.

Minivacanță Bulgaria

Am fost cazați la hotel Reina del mar 3 nopți în perioada 6-9 septembrie 2024. Din păcate nu am avut noroc de vreme prea bună, probabil anul viitor vom lua în considerare o altă perioadă. Tocmai din cauza condițiilor meteo nefavorabile, aș fi apreciat o piscină exterioară încălzită (cea interioară are capacitate limitată, iar piscină pentru copii era supraaglomerată). Camera a fost 10/10, curată și spațioasă. Nu s-au schimbat lenjeriile în fiecare zi, ci o singură dată în întreg sejurul. Prosoapele în schimb, au fost schimbate zilnic. Minibarul nu a fost alimentat în una din zile, deși am sunat la recepție și ne-au asigurat ca se va rezolva. Personalul foarte ok, amabili și serviabili toți. Mâncarea.. multă, diversificată, dar fără gust . Poate așa gătesc bulgarii, nu știu exact motivul, dar a lipsit savoarea. Băuturile de calitate, pentru toate gusturile. Apreciez ca am avut o vacanță ok, relaxantă (date fiind condițiile meteo) și probabil vom reveni cel puțin cat este copilul mic, pentru ca este un resort baby-friendly.
Recomand Travelplanner: Totul la superlativ. Vom mai apela cu siguranță la serviciile agenției.

Reina del Mar

Superb. Am fost de 2x. Vom reveni.
Recomand Travelplanner: Foarte corecti si rapizi!

6.7

Vacanța Bulgaria

Am avut o experiență dezamăgitoare la acest hotel în comparație cu anul trecut în aceiași perioadă. Din păcate, mâncarea a fost lipsită de gust și opțiunile disponibile erau foarte limitate, copilul practic tot refuza, la sfârșit de sejur a avut și dureri de burtă. De asemenea, camera a fost îngrijită doar superficial, fără o atenție adecvată la detalii. Un alt aspect neplăcut a fost frigiderul care nu a fost completat cu nimic pe parcursul sejurului . În plus, camera noastră era poziționată nefavorabil, fiind expusă la muzică foarte tare care răsuna până târziu în noapte, făcându-ne sejurul și mai neplăcut. Din păcate, nu pot recomanda acest hotel și sper ca pe viitor să îmbunătățească aceste aspecte.

o vacanta reusita

Totul la superlativ. Vom reveni oricand, cu drag :)

Incarca inca 30 impresii (2730) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel HVD Reina Del Mar

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.