TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Hotel Sol Nessebar Palace Nessebar - Bulgaria, oferte 2022

5 stele
5 stele
Nessebar Bulgaria - Vezi pe hartă
15% reducere intre 07.05 - 31.10 / pana la 31.12
86% recomandari
228 impresii Travel Planner
86% / 228 impresii
15%
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

Hotelul Sol Nessebar Palace apartine lantului international Melia Hotels. Impreuna cu hotelurile invecinate Sol Nessebar Bay si Sol Nessebar Mare formeaza complexul Sol Nessebar Resort. Inconjurat de un parc mare, hotelul este situat pe malul marii la 50 m de plaja si la 2 km de centrul vechi al statiunii Nessebar. Modern si confortabil, hotelul este in topul proprietatilor de pe litoralul Bulgariei si dispune de toate facilitatile necesare pentru o vacanta all inclusive reusita. Oferta de cazare all inclusive se adreseaza atat familiile cu copii dar si pentru adultilor de toate varstele. Cu o gama larga de servicii si facilitati, complexul se remarca printr-un spectaculos aquapark, multiple facilitati pentru copii, ample spatii verzi, centru Spa, dar si numeroasele sezlonguri si umbrele din zona piscinelor precum si din zona de relaxare a teraselor de langa litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Sol Nessebar Palace din statiunea Nessebar este situat la aprox 5 km sud de statiunea Sunny Beach, 35 km nord de orasul Burgas si 25 km de Aeroportul International Burgas. Se afla la 50 de plaja, aproape de centrul nou din Nessebar si 2 kmde centrul orasului vechi Nessebar. In sudul statiunii Nessebar se afla complexul Sol Nessebar, iar in partea de nord hotelul Festa Panorama. Muzeul de Arheologie din Nessebar se afla la 1 km de hotel, iar aquaparcul Aktion Park la 5 km de hotel. Marieta Palace este amplasat la aprox 16 km de statiunea Pomorie, 7 km de mica statiune Aheloy si  5 km de centrul statiunii Sunny Beach, Hotel Kuban.

Cazare: cladirea hotelului Sol Nessebar Palace are 8 etaje si ofera 363 de camere spatioase si comfortabile, cu vedere la mare sau la parc, din care 4 camere pentru persoane cu dizabilitati. Toate camerele au terasa sau balcon, acces cu card magnetic, baie cu cada, cabina de dus (in majoritatea camerelor; nu se garanteaza), uscator de par, TV cu programe prin cablu, telefon, aer conditionat, seif (contra cost), mini frigider (contra cost), canapea, acces la internet WiFi.

  • Camera dubla (40 mp), pentru cel mult 2 adulti si 2 copii, cu doua paturi twin ce pot fi unite, o canapea sau un fotoliu extensibil.
  • Camera de familie (80 mp), pentru cel mult 6 persoane, sunt alcatuite din 2 camere duble interconectate cu cate doua paturi twin sau doua duble (nu se garanteaza), precum si 2 bai.

Facilitati si servicii: Oaspetii cazati la Sol Nessebar Palace au la dispozitie: piscina exterioara si interioara, aqua park cu 6 topogane (deschis intre Iunie si Septembrie in functie de conditiile meteo, conform programului de functionare), centru Spa, sala de fitness si zona de fitness in aer liber, 3 terenuri de tenis, teren de sport multifunctional (baschet, fotbal, volei), internet wireless, servicii medicale, magazin, prosoape la piscina si terasa de langa plaja, schimb valutar, spalatorie / calcatorie, receptie 24h, lift, inchirieri auto si biciclete, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa (4 camere).

Activitati: program de animatii pentru adulti si copii in

timpul zilei si seara (aerobic, gimnastica acvatica, zumba, competitii), mini discoteca, biliard, tenis de masa, darts, mini golf, sporturi acvatice pe plaja, club de noapte Viva (intrarea gratuita; deschis in varful de sezon)

Catering: restaurant principal cu bufeturi din bucataria locala si internationala (350 de locuri la interior si 150 la exterior), restaurant cu specific mediteranean (situat in parcul din fata hotelului), restaurant italian (necesita rezervare), bar japonez (cate unul in hotelurile Sol Nessebar Bay si Mare), restaurant cu specific spaniol (in hotelul Sol Nessebar Bay), restaurant-bar cu specific german (in hotelul Sol Nessebar Mare), bar la piscina, lobby bar, snack bar, bar pe terasele de langa plaja.

SPA: jacuzzi, sauna, baie de aburi, diferite proceduri si tratamente.

Pentru copii: scaune inalte in restaurant (gratuit), sectiune pentru copii la piscina interioara, piscina pentru copii cu castel si tobogane cu apa (gratuit), piscina Geyser cu tobogane pentru copii (1-5 ani), animatie pe timpul zilei si seara, cu diverse programe de divertisment, inclusiv activitati sportive precum jocuri si concursuri, loc de joaca, jocuri electronice (contra cost), mini club (4-12 ani), baloane pe apa la piscina hotelului Bay sau Mare (contra cost), castel gonflabil (contra cost), mini-carturi (contra cost) baby cot.

Plaja: publica, umbrele de soare si sezlonguri contra cost; sezlonguri si umbrele de soare gratuite pe terasele situate langa plaja dintre Sol Nessebar Bay si Sol Nessebar Palace, aproape de barul Embarcadero.

Parcare: pazita, contra cost.

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Sol Nessebar Palace Nessebar, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive mic dejun + pranz + cina in sistem bufet; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese (lobby bar, barul de la piscina si barul de pe terasa de langa plaja); gustari intre mese (lobby bar, barul de la piscina), posibilitatea de a lua cina la restaurantul a la carte italian (necesita rezervare), sezlonguri si umbrele la piscinele exterioare in limita disponibilitatii, sezlonguri, umbrele si prosoape pe terasa de langa plaja, acces piscina interioara, acces internet wireless (in lobby si in camere), mini club pentru copii 4-12 ani, piscina pentru copii, program zilnic de animatie pentru adulti si copii, acces aquapark si tobogan "rocky river" (deschis intre Iunie si Septembrie, in functie de program si conditiile meteo)

Nu este inclus: bauturile alcoolice si non-alcoolice de import, bauturi locale consumate intre orele 23:00-24:00, mini bar si seif in camera, parcare pazita (5 euro/zi), sezlonguri si umbrele pe plaja,  centru SPA (masaj, jacuzzi, sauna, baie de aburi, baie turceasca), serviciu prosoape pentru pisicina si terasa de langa plaja (contra cost).

Nota: oaspetii pot utiliza restaurantul principal, lobby barul si piscina hotelului in care sunt cazati (Palace, Bay sau Mare). Toate celelalte facilitati al complexului Sol Nessebar sunt disponibile pentru toti oaspetii. Exceptie fac turistii cazati la hotelul Sol Nessebar Palace, care pot folosi lobby barul si din hotelurile Sol Nessebar Mare si Bay.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 30 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 %; al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 10 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • cu 2 adulti - al treilea copil intre 2-11.99- reducere de 50 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 10 %; al doilea copil intre 2-11.99- reducere de 50 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • cu 4 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 25 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare)
  • al 3-lea si al 4-lea adult - platesc tarif intreg (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • al 5-lea si al 6-lea adult - reducere de 25 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
Informatii Covid-19

Având în vedere situația extraordinară creată de Covid-19, Meliá Hotels International a conceput o strategie de transformare operațională bazată pe următoarele premise:

  • Asigurarea siguranței maxime pentru angajați și clienți
  • Diminuarea sau reducerea contactului în interacțiuni angajat - client
  • Optimizarea proceselor operaționale, cu simplificarea serviciilor / produselor și digitalizarea

Activități cheie pentru protejarea sănătății

Noi măsuri suplimentare de curățare și igienă:

  • Echipamente noi de curățare - Diversey (un important furnizor global de soluții de curățare și igienă) a publicat noi protocoale de curățare și dezinfectare, inclusiv echipamente și produse noi de curățare care vor fi utilizate de la sosirea clienților până la plecarea lor în toate punctele de contact.
  • Plan special de prevenire - Am creat un plan special de prevenire și întreținere pentru climatizarea, încălzirea, refrigerarea și sistemele de apă pentru a garanta calitatea aerului și dezinfectarea punctelor terminale și a echipamentelor.
  • Ambassador “Stay Safe” per hotel - Un ambasador este numit în fiecare hotel pentru a garanta implementarea programului Stay Safe with Meliá.
  • Echipamente de protecție personală - Echipamente de protecție individuală și echipamente de igienă. Instruirea în domeniul igienei alimentare și a standardelor de sănătate înainte de deschidere a tuturor angajaților.
  • Proceduri de spălare - Un protocol pentru spălătorie a fost definit pentru spălarea și colectarea lenjeriei în timpul șederii și după plecarea clientului pentru a evita contaminarea.
  • Curățare la cerere - Clienții pot decide dacă doresc să utilizeze serviciul de curățare în timpul șederii. Curățarea se va face întotdeauna atunci când clientul va ieși din cameră.
  • Sigilii pe zone și articole - După dezinfectarea camerelor și sălilor de ședințe, toate obiectele utilizate frecvent și intrarea în cameră vor fi sigilate.
  • Eliminarea hârtiei și a coșului de gunoi - Toate hârtiile și rechizitele din cameră vor fi eliminate și un director digital instalat pe televizor și aplicația Meliá. Coșul de deșeuri din baie va rămâne și trebuie să aibă un capac, o pungă dublă și un sistem de deschidere non-manual.
  • Eliminarea articolelor trecute prin curatatorie - Articolele decorative care nu respectă noile protocoale de curățare (spălare la peste 60º) vor fi eliminate. Exemplu: perne, carouri, etc.
  • Dozatoare și kit de prevenire - Dozatoarele cu soluție hidroalcoolică pentru curățarea mâinilor vor fi amplasate în zonele publice. De asemenea, clienții pot cumpăra un kit de prevenire (măști, mănuși și gel).

Noul spațiu personal: distanțarea socială:

  • Nou sistem de semnalizare - Un nou sistem de semnalizare pentru a informa clienții și a indica modul în care vor fi utilizate spațiile și necesitatea distanțării sociale.
  • Ecrane de protecție - Instalarea ecranelor de protecție la recepție și la serviciile din restaurante.
  • Cursuri de formare - experiențe noi: cursuri de formare pentru conectarea cu clienții în noul lor spațiu personal. Concentrare pe wellness.
  • Persoană responsabilă pentru bunăstarea emoțională a clienților - Transformarea managerului de experiență a oaspeților pentru a permite gestionarea aspectelor emoționale ale relațiilor cu clienții datorită situației create de Covid.
  • Reducerea capacității - Un instrument de gestionare a spațiului a fost implementat pentru a reduce capacitatea în restaurante, săli de ședințe și piscine și a gestiona rezervările pentru a garanta distanțarea socială și spațiul personal.
  • Modificare bufetului - Bufeturi adaptate unui format a la carte, bucătarii noștri experți servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare diferite. Scopul de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor.
  • Noul serviciu de masa takeaway - Un serviciu de luat masa ce permite clienților să se bucure de mâncare oriunde doresc (plajă, cameră etc.).
  • Certificare de igienă - Biroul Veritas va certifica standardele de igienă, dezinfectare și calitate în toate procesele operaționale.
  • Digital concierge - concierge digital prin WhatsApp pentru servicii clienți individuale și de grup.

Camera mea, templul meu - Procese noi de curățare Covid-19

  • Maximizarea standardelor de curățare pregătite de Diversey, inclusiv echipamente și produse noi.
  • Echipamente de curățare cu echipament individual de protecție.
  • Protocol suplimentar cu produse viricide autorizate în zonele de dezinfectare profundă.
  • Sigilarea obiectelor după dezinfectarea încăperii: telecomandă, cupe sau dozatoare.
  • Sigilarea camerei de către personalul de menaj între șederile diferiților oaspeți.
  • Îndepărtarea articolelor care necesită curățare uscată (perne, carouri).
  • Serviciu de curățare opțional pentru oaspeți în timpul șederii.
  • Minibar à la carte.

10 zone de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:

  • Acces în cameră: uși și clante
  • Controale pentru temperatură și lumini.
  • Baie: toaletă, duș și chiuvetă.
  • Telefonice și telecomanda (sigilate)
  • Lenjerie de pat și capete de pat.
  • Dotari pentru baie: dozatoare (sigilate)
  • Dulapuri: umerase. Alte articole la cerere.
  • Suprafețe de mobilier: fotolii și cotiere.
  • Balcon și ferestre.
  • Minibar sau veselă: la cerere

Motivele pentru care să ai încredere în lantul hotelier Sol Melia:

  • Prioritizarea totală a protejării sănătății clienților, angajaților și partenerilor noștri, aplicând cu rigurozitate recomandările de sănătate și siguranță făcute de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și de autoritățile competente din fiecare țară.
  • Experiența dobândită de echipele noastre din Asia care au depășit deja crizele similare și munca depusă în hoteluri transformate în spitale sau reședințe pentru lucrătorii esențiali care nu au înregistrat o singură infecție.
  • Învățare din implicarea directă în elaborarea noilor protocoale comandate de autoritățile competente din Spania.
  • Pentru colaborarea cu cei mai prestigioși parteneri în domeniul igienei, certificării și tehnologiei care garantează siguranța și protecția sănătății clienților și angajaților noștri.
  • Crearea de hoteluri pilot pentru instruirea angajaților în noua realitate și testarea măsurilor de siguranță, sănătate, igienă și distanțare socială.
  • Dimensiunile și spațiile din hotelurile noastre care ne permit să oferim servicii în conformitate cu noua cerință de distanțare socială și spațiu personal (clienți și grupuri individuale).
  • Inovație și transformare digitală care includ soluții care permit interacțiuni între clienți și angajați care le garantează siguranța.

Impresii Hotel Sol Nessebar Palace Nessebar

8.9
Vacanta in Bulgari
Am fost pentru prima data in Bulgaria si am ramas placut impreaionati. Am ales hotelul Sol Nessebar Palace. Am platit extra la hotel pt o camera tip suita. A fost extrem de mare si frumoasa. Vedere la mare, curatenie exemplara. Mancarea a fost buna, diversificata. Spectacolele si mini diacoteca pt copii din fiecare seara au fost un real succes. Apa din bazine a fost foarte rece, 20 de grade. Din pacate datorita temperaturii mai scazute de afara nu puteai sa faci baie in apa rece din bazine. Cel mai mare minus al acestui minunat hotel, este plaja. Care defapt e aproape inexistenta. Este foarte micuta si nearanjata. Per total ne-am simtit foarte bine.
Recomand Travelplanner: Am colaborat foarte bine cu agentia Travel Planner. Foarte promti si rapizi. Multumim frumos.

Arata mai mult

8.7
Vacanța fără griji!
Hotelul: ușor de găsit Procedura de cazare: foarte facila și rapida-2-3 minute maxim Camera de hotel: spațioasă; gratie programului de reducere a impactului asupra mediului, in camere nu exista sticle cu apa, ci doua sticle refolosibile, din sticla, ce pot fi umplute de la purificatoarele aflate pe hol, in zona lifturilor. Seiful din camera- contracost. Călcătorie amplasată la parter, dotata standard Minishop in hotel cu prețuri accesibile, nu am sesizat ca acestea sa fie mai mari( comparativ cu practicile din hotelurilordin Ro- prețuri muuuuult mai mici) Curățenie in hotel și in jur: curățenie 10 din10 Piscine și Aqua park- cele cu pericol de înec sau accidentare supravegheate constant. Apa in schimb foooarte rece- nu se putea sta in apa. Parcul resort-ului bine întreținut, cu locuri de joaca pentru copii bine întreținute și curate și bine amplasate( o zona de joaca amplasată chiar in zona de șezlonguri a hotelului din zona cu nisip și acces la mare) Plaja la care exista acces- deși publica, curată și bine întreținută- super civilizata, intrarea in apa foarte lina și “Child friendly”, nisip fin și moale atât pe plaja cât și in apa Servicii incluse la hotel: Animație: echipa prietenoasa și dinamica, muzica vesela și de buna calitate, programul minidisco- foarte plăcut , programul kids club- nu foarte bine organizat- in aer liber, dar mai mult o improvizație deoarece spațiul din interior special desemnat pentru aceasta activitate nu era disponibil; comunicarea co cei mici ce vorbeau engleză era greoaie, accentul fiind pus pe comunicare in limba engleză); activități și contracost pentru cei mici: o gama ok și prețuri super accesibile programele de Adulți( yoga, aquagim etc) satisfăcătoare; chiar dacă a existat bariera de limba( nu prea vorbesc engleză ci mai mult rusa) zâmbetele au foat mereu prezente și am reușit sa interacționăm cu succes Food&drinks: super ok, oferta variata și mereu proaspete, restaurant bine structurat și aprovizionat( preparare la vedere), foarte multe opțiuni de mâncare atât la restaurant cât și in afara programului standard de masa( multiple opțiuni, cu orar variat- paella, pizza, burgeri, Panini, covrigi, cartofi prăjiți, fructe, înghețată, gustări dulci etc.) Drinks: gama variata de băuturi, pool bar cu 50 de cocktailuri de calitate, sucuri “locale”, sucuri gama Coca-cola doar la masa, apa și cafea la discreție. Împrejurimile: am ieșit intr-o singura seara din hotel pentru a vizita orașul Nesebar- dacă nu vrei sa ieși din resort, nu te plictisești; accesul in oraș- facil( atât autobuz/taxi cât si posibilitatea de a merge cu vaporaș ce pleacă la ore fixe de la pontonul din resort- sunt afișe si in resort si in lifturi) Ne-am simțit minunat, mereu respectate și in siguranța, oameni super civilizați si cu bun simt, ne-am întors cu prieteni noi)
Recomand Travelplanner: Super rapizi și prompți! Mulțumită informațiilor precise și cuprinzatoate primite din partea agentiei( mailuri bine structurate, informație relevantă)a fost “O VACANȚA FĂRĂ GRIJI!” Multumiri nenumărate! A fost exact ce aveam nevoie!

Arata mai mult

8.7
Vacanța fără griji!
Hotelul: ușor de găsit Procedura de cazare: foarte facila și rapida-2-3 minute maxim Camera de hotel: spațioasă; gratie programului de reducere a impactului asupra mediului, in camere nu exista sticle cu apa, ci doua sticle refolosibile, din sticla, ce pot fi umplute de la purificatoarele aflate pe hol, in zona lifturilor. Seiful din camera- contracost. Călcătorie amplasată la parter, dotata standard Minishop in hotel cu prețuri accesibile, nu am sesizat ca acestea sa fie mai mari( comparativ cu practicile din hotelurilordin Ro- prețuri muuuuult mai mici) Curățenie in hotel și in jur: curățenie 10 din10 Piscine și Aqua park- cele cu pericol de înec sau accidentare supravegheate constant. Apa in schimb foooarte rece- nu se putea sta in apa. Parcul resort-ului bine întreținut, cu locuri de joaca pentru copii bine întreținute și curate și bine amplasate( o zona de joaca amplasată chiar in zona de șezlonguri a hotelului din zona cu nisip și acces la mare) Plaja la care exista acces- deși publica, curată și bine întreținută- super civilizata, intrarea in apa foarte lina și “Child friendly”, nisip fin și moale atât pe plaja cât și in apa Servicii incluse la hotel: Animație: echipa prietenoasa și dinamica, muzica vesela și de buna calitate, programul minidisco- foarte plăcut , programul kids club- nu foarte bine organizat- in aer liber, dar mai mult o improvizație deoarece spațiul din interior special desemnat pentru aceasta activitate nu era disponibil; comunicarea co cei mici ce vorbeau engleză era greoaie, accentul fiind pus pe comunicare in limba engleză); activități și contracost pentru cei mici: o gama ok și prețuri super accesibile programele de Adulți( yoga, aquagim etc) satisfăcătoare; chiar dacă a existat bariera de limba( nu prea vorbesc engleză ci mai mult rusa) zâmbetele au foat mereu prezente și am reușit sa interacționăm cu succes Food&drinks: super ok, oferta variata și mereu proaspete, restaurant bine structurat și aprovizionat( preparare la vedere), foarte multe opțiuni de mâncare atât la restaurant cât și in afara programului standard de masa( multiple opțiuni, cu orar variat- paella, pizza, burgeri, Panini, covrigi, cartofi prăjiți, fructe, înghețată, gustări dulci etc.) Drinks: gama variata de băuturi, pool bar cu 50 de cocktailuri de calitate, sucuri “locale”, sucuri gama Coca-cola doar la masa, apa și cafea la discreție. Împrejurimile: am ieșit intr-o singura seara din hotel pentru a vizita orașul Nesebar- dacă nu vrei sa ieși din resort, nu te plictisești; accesul in oraș- facil( atât autobuz/taxi cât si posibilitatea de a merge cu vaporaș ce pleacă la ore fixe de la pontonul din resort- sunt afișe si in resort si in lifturi) Ne-am simțit minunat, mereu respectate și in siguranța, oameni super civilizați si cu bun simt, ne-am întors cu prieteni noi)
Recomand Travelplanner: Super rapizi și prompți! Mulțumită informațiilor precise și cuprinzatoate primite din partea agentiei( mailuri bine structurate, informație relevantă)a fost “O VACANȚA FĂRĂ GRIJI!” Multumiri nenumărate! A fost exact ce aveam nevoie!

Arata mai mult

9.2
super vacanta
raport calitate pret ok, resort deosebit de frumos si elegant- in tendintele resorturilor din Turcia, camere f mari si spatioase, f curat, lenjerie schimbata zilnic, mancarea - foarte variata, gustoasa, masurile de igiena chiar se respecta: masti in spatii ibchise (daca nu aveai, iti dadeau ei), dezinfectant peste tot, toate aleile din resort erau spalate in fiecare dimineata. personalul de la receptie f amabil, placut si de ajutor. singurul dezavantaj este plaja. chiar am fost impresionati de acest resort si am avut ocazia de a sta in multe resorturi in diferite tari
Recomand Travelplanner: o agentie ok.

Arata mai mult

8.9
placut si doar atat:)
Suntem dupa a doua vizita la acest hotel... 2020 si 2021, aceeasi perioada :). Meniu de masa mediocru in continuare...parca s-a diversificat putin ata de anul trecut(dar condimentul bulgaresc te urmareste peste tot! Doar pestele a ramas neatins;) ), programul de divertisment a fost identic cu cel din anul trecut(Ha!). Apreciez mult atentia la curatenie si faptul ca tot timpul aveai la dispozitie masti si dezinfectant. In camera nu au pus la dispozitie sampon/balsam/sapun/ casti etc ambalate individual. Aveai ceva disponibil la dispencer...ma rog...nepotrivit pt 5 stele! Aplaud oferta de apa si cafea non stop...altfel este rasaritul la o cafea pe plaja! Prin septembrie, cand incepe sa fie destul de racoare noaptea si dimineata, poate gasesc o solutie sa incalzeasca putin piscinele ca tremurau bieti copii precum piftiile de craciun :). In rest placut si cam atat:). Ahhh, am uitat de SPA...am experimentat un HAMAM ....nasol:(
Recomand Travelplanner: imi pastrez opinia din anii trecuti.. dna Mihaela este profi! Bravo!

Arata mai mult

8.9
placut si doar atat:)
Suntem dupa a doua vizita la acest hotel... 2020 si 2021, aceeasi perioada :). Meniu de masa mediocru in continuare...parca s-a diversificat putin ata de anul trecut(dar condimentul bulgaresc te urmareste peste tot! Doar pestele a ramas neatins;) ), programul de divertisment a fost identic cu cel din anul trecut(Ha!). Apreciez mult atentia la curatenie si faptul ca tot timpul aveai la dispozitie masti si dezinfectant. In camera nu au pus la dispozitie sampon/balsam/sapun/ casti etc ambalate individual. Aveai ceva disponibil la dispencer...ma rog...nepotrivit pt 5 stele! Aplaud oferta de apa si cafea non stop...altfel este rasaritul la o cafea pe plaja! Prin septembrie, cand incepe sa fie destul de racoare noaptea si dimineata, poate gasesc o solutie sa incalzeasca putin piscinele ca tremurau bieti copii precum piftiile de craciun :). In rest placut si cam atat:). Ahhh, am uitat de SPA...am experimentat un HAMAM ....nasol:(
Recomand Travelplanner: imi pastrez opinia din anii trecuti.. dna Mihaela este profi! Bravo!

Arata mai mult

Acest hotel are 196 impresii pozitive si doar 32 negative.
Vezi toate impresiile (228)

In afara de Hotel Sol Nessebar Palace, te-ar mai putea interesa in Nessebar, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Sol Nessebar Palace

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace poti plati cca 860 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 340 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 460 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Sol Nessebar Palace oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Sol Nessebar Palace este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Sol Nessebar Palace are aqua park, are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Sol Nessebar Palace conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Sol Nessebar Palace sunt: pe plaja, aqua park / Tobogane, family club, kids club, parcare, piscina interioara, hotel de lant. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Sol Nessebar Palace, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este foarte apreciat de turisti. Are 86% recomandari din 228 impresii iar nota generala este 8.6. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9 si Personal cu nota 8.8. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace are parcare proprie?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este pe plaja?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace se afla pe plaja din Nessebar. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Sol Nessebar Palace exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Sol Nessebar Palace nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace: Camera dubla - v.mare, Camera family - v.parc, Camera family - v.mare, Camera single - v.mare, Camera single - v.parcVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
Comparativ cu hotelul Hotel Sol Nessebar Palace ati putea gasi interesante in Nessebar si hotelurile si Sol Nessebar Mare, Sol Nessebar Bay, Hotel Festa Panorama, Hotel Marieta Palace. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nessebar
Calculeaza pret si rezerva