Vacanta la hotel Malibu a inceput cu o experienta neplacuta, care, din fericire, s-a rezolvat rapid. Experienta neplacuta a constat in faptul ca ni s-a repartizat o camera care probabil nu mai fusese deschisa si igienizata inca din timpul pandemiei. Mirosea a mucegai, era praf si panze de paianjen si chiar furnici. Nici dusul nu functiona. Camera era pozitionata la parter. Am cerut o alta camera, cererea fiind rapid solutionata. Ca o scuza, receptionera a specificat faptul ca hotelul isi reluase activitatea de o saptamana dupa o lunga perioada de inactivitate. De data asta ni s-a repartizat o camera corespunzatoare, la etaj. Altfel, dupa aceasta experienta, totul a fost in regula. Personalul de la receptie a fost binevoitor, vorbitor de limba engleza si chiar romana, la cerere (si cu un mic "impuls" financiar), femeile care faceau curatenie ne-au schimbat prosoapele zilnic, mancarea a fost in regula, nu cu foarte multe optiuni de ales ca la alte hoteluri de pe litoralul bulgaresc, dar de ajuns pentru a te hrani corespunzator. Atmosfera a fost placuta, linistita, relaxanta, fara mare aglomeratie, in perioada respectiva nefiind foarte multi turisti cazati in hotel. In concluzie, o vacanta reusita!
Recomand Travelplanner:
Travel planner este, probabil, cea mai pro-activa agentie de turism de pe piata, in sensul in care face totul pentru a fi permanent langa client, indrumandu-l de la inceputul pana la sfarsitul sejurului. Ca preturi par cei mai ieftini, cel putin pentru Bulgaria.