TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Aparthotel Golden Line Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2022

4 stele
4 stele
Nisipurile de Aur Bulgaria - Vezi pe hartă
20% reducere intre 25.05 - 09.06, min o noapte / pana la 31.05
15% reducere intre 10.06 - 24.06, min o noapte / pana la 31.05
94% recomandari
36 impresii Travel Planner
94% / 36 impresii
20%
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

Aparhotelul Golden Line este situat la numai 100 m de plaja din statiunea Nisipurile de Aur. In oferta de cazare all inclusive se gaseste o piscina exterioara si o zona de wellness. Apartamentele spatioase echipate cu aer conditionat si chicineta sunt punctele forte ale unei vacanta all inclusive linistite pe litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Kids club
Parcare
Arata mai mult

Amplasare:

Hotelul Golden Line este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 100 m de plaja si 400 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare:

Hotelul este alcatuit din 3 cladiri cu cate 6 etaje, avand in total 8 lifturi, 28 studiouri (30 m2;), 44 apartamente cu un dormitor (50 m2;) si 8 apartamente cu 2 dormitoare (80 m2;)
Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat individual, TV prin satelit, bucatarie complet echipata (plite electrice, ceainic, tacamuri, vesela, gatitul este permis), seif, frigider, baie cu cada sau dus, balcon. Uscatorul de par este disponibil la receptie.

  • Studio - 2 paturi de 1 persoana si o canapea extensibila.
  • Apartament cu 1 dormitor - are camera de zi si un dormitor, despartite printr-o usa; 2 paturi de 1 persoana in dormitor si o canapea extensibila in living.
  • Apartament cu 2 dormitoare - are camera de zi si doua dormitoare separate; 1 pat dublu intr-un
dormitor, 2 paturi de 1 persoana in al doilea dormitor si o canapea extensibila in living; 2 bai.

Facilitati / servicii:

piscina exterioara, internet wireless, sala de fitness, room service, schimb valutar, salon de cosmetica, spalatorie.

Activitati:

tenis de masa, darts, polo, aerobic.

Catering:

restaurant, bar la piscina, lobby bar.

SPA:

 sauna, baie de abur, jacuzzi, masaj.

***Piscina exterioara incalzita pana la sfarsitul lunii mai (fara data specifica de incepere) si dupa 10.09 si in cazul in care temperatura de 24 de grade, 

Pentru copii:

 piscina pentru copii, loc de joaca pentru copii, meniu pentru copii la restaurant, miniclub.

Plaja:

plaja publica, umbrele de soare si sezlonguri contra cost

Parcare:

nepazita, contra cost (aproximativ 20l eva/zi, in limita disponibilitii).

Informatii suplimentare:

-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Aparthotel Golden Line Nisipurile de Aur, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.

Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in stil bufet), cina tematica o data pe saptamana, gustari dupa amiaza intre 16:00-17:00, bauturi locale,

*Pentru mai putin de 20 persoane, masa este in meniu fix.
*Masa incepe cu gustarea in ziua sosirii si se termina cu pranzul la plecare.

*Băuturi regim All inclusive:
10:00 - 22:00 - servit în barul și barul All Inclusive de la piscină la restaurantul principal în timpul meselor.
Băuturi calde, băuturi răcoritoare, sucuri și apă nelimitate - disponibile de la un aparat.

Facilitati hotel incluse Animație pentru copii și adulți 6 zile pe săptămână, gimnastică pe apă, polo pe apă, tenis de masă etc. - gratuit. Animația este de la mijlocul lunii mai până la mijlocul lunii septembrie.Fitness – gratuit, Seif în cameră - gratuit, Utilizarea piscinei în aer liber, a șezlongului și a umbrelei la aceasta /în funcție de disponibilitate/ - gratuită. Prosoapele sunt gratuite și în funcție de disponibilitatea recepției(schimbarea lor este contra cost), Internet wireless - gratuit in toate zonele si in camere, Utilizarea fierului și a mesei de călcat la cerere și disponibil la recepție – gratuit. Pentru copii:loc de joaca, club pentru copii, piscina pentru copii, Scaun bebelus in restaurant.Cuptorul cu microunde înapartamentul cu 2 dormitoare este gratuit.

Nu este inclus: sezlonguri si umbrele la plaja, parcare (aproximativ 20 leva/zi), bauturi la lobby bar si la barul de la piscina, Spa – masaj, baie turceasca, sauna si altele; coafor si salon cosmetic
Cuptorul cu microunde în studio și appartament 1 dormitor este la cerere și la un cost suplimentar de 5 euro pe zi. Mașină de spălat în unitate – la cerere, contra cost 5 euro pe zi.Lobby bar si alte puncte de vânzare, Spălătorie și alte servicii. Schimbarea prosoapelor curate în timpul sejurului este de 10 BGN. Acesta NU este un depozit.

Observatii:

  • Iesirea cu alimente și băuturi în afara sălilor de mese este interzis!
  • Serviciul pentru oaspeți în costume de baie este permis numai în locurile din jurul piscinei. Nu este permisa prezenta in costum de baie in restaurantul principal si in receptie. Este interzisa intrarea in restaurant cu genti mari (cu exceptia gentilor de mana).
  • Nu este permisă rezervarea șezlongurilor în jurul piscinei - prosoapele de piscină lăsate pe șezlongurile rezervate se ridică de către personalul care deservește piscina.
  • Nu este posibil să rezervați un loc de parcare în avans sau să îl păstrați la părăsirea hotelului.
  • Ora de check-out parcare - până la ora 12:00. În ziua sosirii, parcarea este posibilă după ora 14:00.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Descriere servicii

Accesati fisierele de mai jos pentru detalii despre serviciile hotelului:

Nisipurile de Aur Bulgaria
8.5

Ok

Apartament cu 2 camere foarte spațios , cu vedere la piscină, la capitolul curățenie se putea si mai bine. Prosoapele s-au schimbat zilnic . Restaurantul destul de mic pentru capacitatea hotelului , uneori se formau cozi foarte mari la mâncare sau stăteai mult până se elibera o masă. Mancarea delicioasă. La barul de la piscină aceeași poveste , cozi mari in schimb barmanul foarte drăguț si serviabil, vorbea si română. Sezlonguri insuficiente Foarte aproape de centru si de mare. Parcarea se plateste 15 leva pe zi si foarte mica Noi am avut noroc si am gasit un loc liber la hotel , mulți erau conduși spre alte parcări cu plată din apropierea hotelului. Am fost destul de mulțumiți ținând cont de raportul preț-calitate dar nu as mai reveni la acest hotel .
Recomand Travelplanner: Foarte rapizi , este a doua oară când plecăm cu această agenție si suntem mulțumiți. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor.

Arata mai mult

9.1

Recomandam - Raport calitate-preț bun

+ Poziționare foarte bună, în rândul 2, dar foarte aproape de plaja (6-7 min. de mers pe jos). + Complexul arata foarte bine + Piscinele cu apa încălzită (nu la 30 grade, dar suficient de ok), foarte curate + Apartamentul (2 camere) mare, foarte spațios, balcon asemenea (f ok/relaxant de stat după o zi de plaja ;), utilat decent, frigider, plita, vesela, etc + Nu am resimțit aglomerația, desi era destul de plin : rar existau cozi la masa, loc suficient de luat masa interior/pe terasa, locuri la piscina suficiente + Angajați ok, serviabili, nimic de remarcat, dar nici de reproșat :) + Am avut mici probleme prin apartament, au fost comunicate recepției, s-au rezolvat în câteva minute (deci f. ok customer service-ul) + Mancarea ok, nu foarte diversificata, dar nu exista sa nu găsești ce sa mănânci, indiferent de preferințe :). Nu va așteptați insa la nimic spectaculos. + Surprinzător, am găsit parcare la hotel (ne-a întâmpinat un angajat de cum am ajuns, a venit sa ne deblocheze parcarea, sa ne ajute cu bagajele, etc) - problema parcării era reclamata în multe review-uri (intr-adevar, nu erau f multe locuri), eram oarecum regatit/resemnat ca vom parca în alta parte. Platita, evident : 15 leva/zi + Curățenie zilnica (indiferent ca lasam tipa sau nu), golit gunoiul zilnic, înlocuit prosoape asemenea, lenjeria 1 data/sejur de 7 nopti, nimic de reclamat nici aici ;) + Aer condiționat f bun, perfect funcțional în ambele camere + Loc de joaca pentru copii, atat in interior (cu un anumit orar de functionare), cat si exterior. - Unele piese de mobilier din apartament au început sa se invecheascha/deterioreze, necesita inlocuire. Mici probleme și pe la geamuri (nu izolează f bine) - Articole de baie lipsa/nefuncționale, sapunul s-a terminat instant, n-a mai fost adus altul, gelul de dus/șamponul erau la dozator, nefuncțional (oricum nu prezentau încredere:), lipsa burete bucătărie, etc (nu va bazați ca găsiți mare lucru pe acolo, veniți pregătiți;) - Relativ aglomerate piscinele, chiar dacă se mai găseau locuri la șezlonguri (inclusiv spre orele 10) - Deserturile foarte slabe în fiecare zi (prăjituri ,,colorate" in toate felurile, cu aspect de plastic :) - Cafeaua la dozator groaznica, nu exista nicio alta varianta în hotel - Animatori exista, dar divertismentul este slab (programe scurte, care se repeta zilnic) Concluzionând, da, am reveni, a fost bine, minusurile sunt nesemnificative, ținând cont de raportul calitate preț.
Recomand Travelplanner: Totul a decurs excelent, mulțumim ! Comunicarea inițială foarte bună, totul s-a desfășurat exclusiv online, comunicarea ulterioara asemenea, remindere/informatii despre sejur primite pe email, prin sms, totul f ok, cred ca este cea mai buna experienta din ultima vreme, felicitări !

Arata mai mult

9.5

Concediu relaxant

Am fost la inceputul lui iulie 2021 pt 5 nopti si am platit 608 euro pt o familie cu 2 copii de 10 si 13 ani. Un pret corect pt ceea ce ofera. Este hotelul unde am gasit cel mai amabil si zambitor personal de la bulgari. Curatenia se facea zilnic in camere si, de asemenea, erau schimbate prosoapele. Apartamentele, f.bine utilate, sunt mari si toate au vederea spre piscina, respectiv, mare, care se poate vedea de la etajele superioare. Studiourile au vederea in spate. Fiecare camera a apartamentului are aer condiționat si balcon comun. Pe balcon exista si un mic uscator de rufe. In tot apartamentul, noi am avut o singura oglinda: doar pe cea din baie. Cand familia e majoritar feminina, e un mic inconvenient. Mancarea destul de variata si gustoasa. Micul dejun nu exceleaza in varietate, e acelasi: clatite si gaufre/vafe + ceea ce ofera cam orice hotel bulgaresc all inclusive. Te poti plictisi dar nu mori de foame! Cele mai variate sunt cinele. Aici am avut, in aproape fiecare seara, ceva diferit (scos in jurul orei 8 pm): midii, creveti, peste lavrac, pe langa obisnuitele tipuri de carne sau peste, legume, supe, etc. Dieta mea este fara gluten si zahar. Am anuntat acest lucru cu o saptamana inainte pe mail-ul hotelului si pot spune ca au incercat sa-mi ofere si mancare care nu contine gluten sau zahar. Nu au reusit in totalitate dar apreciez ca s-au straduit. Animatia f. ok. Au joia zi libera, in rest respectau intru totul programul afisat si o faceau cu drag. Marea majoritate a clientilor romani, ucrainieni, bulgari si cativa germani rataciti. In sfarsit, am gasit un loc unde sunt luate prosoapele de pe sezlongurile de la piscina daca nu apare nimeni in 10 minute. Ce mi-a placut a fost ca lumea isi asuma greseala, fara cearta. Piscina era curățată in fiecare seara, iar apa parea rece la inceput, dar o data intrat, era ok. Bauturile f. slabe, iar dupa ora 10 pm se inchide barul. De altfel, demult nu mai exceleaza Bulgaria la acest capitol. Cafeaua, doar de la tonomate, de o calitate mediocra. Daca doresti o cafea buna au in lobby bar care e contra cost. Lobby bar-ul f.mic... Cel mai mic pe care l-am vazut noi pana acum. Parcarea costa 15 leva pe noapte. Hotelul nu ofera prosoape pt piscina si nici nu au propria plaja (acest lucru il stiam). In schimb, se poate inchiria sezlong de la plaja care apartine hotelului Melia Grand Hermitage (6 leva/ sezlong, 6 leva/umbrela) sau se poate sta in "free zone" pe nisip. Au aparut pe plaja vanzatorii ambulanti cu gogosi, porumb, scoici, fructe, etc. Era mai bine fara... doar auzul valurilor si al pescarusilor. Statiunea Nisipurile de Aur parea usor parasita la inceput, atat de putinii turisti pe care ii avea cat si a tarabelor inchise. Dar ulterior, s-a aglomerat. Am avut o singura mare neplacere: am ramas fara apa in timpul dusului de la pranz sau de la ora 18.00, 4 zile la rand, si cu sampon pe cap. Am fost la receptie sa anunt si mi s-a spus ca managementul stie doar ca e prima data cand s-a intamplat din cauza lipsei de presiune. Apa revenea cam dupa 20 de minute. Am ales sa schimbam ora de dus dar tot era mica presiunea uneori, noi avand camera la etajul 6.
Recomand Travelplanner: Recomand Travel Planner! F. profi si eficienti!

Arata mai mult

7.1

Un concediu relaxant

Am fost la inceputul lui iulie 2021 pt 5 nopti si am platit 608 euro pt o familie cu 2 copii de 10 si 13 ani. Un pret corect pt ceea ce ofera. Este hotelul unde am gasit cel mai amabil si zambitor personal de la bulgari. Curatenia se facea zilnic in camere si, de asemenea, erau schimbate prosoapele. Apartamentele, f.bine utilate, sunt mari si toate au vederea spre piscina, respectiv, mare, care se poate vedea de la etajele superioare. Studiourile au vederea in spate. Fiecare camera a apartamentului are aer condiționat si balcon comun. Pe balcon exista si un mic uscator de rufe. In tot apartamentul, noi am avut o singura oglinda: doar pe cea din baie. Cand familia e majoritar feminina, e un mic inconvenient. Mancarea destul de variata si gustoasa. Micul dejun nu exceleaza in varietate, e acelasi: clatite si gaufre/vafe + ceea ce ofera cam orice hotel bulgaresc all inclusive. Te poti plictisi dar nu mori de foame! Cele mai variate sunt cinele. Aici am avut, in aproape fiecare seara, ceva diferit (scos in jurul orei 8 pm): midii, creveti, peste lavrac, pe langa obisnuitele tipuri de carne sau peste, legume, supe, etc. Dieta mea este fara gluten si zahar. Am anuntat acest lucru cu o saptamana inainte pe mail-ul hotelului si pot spune ca au incercat sa-mi ofere si mancare care nu contine gluten sau zahar. Nu au reusit in totalitate dar apreciez ca s-au straduit. Animatia f. ok. Au joia zi libera, in rest respectau intru totul programul afisat si o faceau cu drag. Marea majoritate a clientilor romani, ucrainieni, bulgari si cativa germani rataciti. In sfarsit, am gasit un loc unde sunt luate prosoapele de pe sezlongurile de la piscina daca nu apare nimeni in 10 minute. Ce mi-a placut a fost ca lumea isi asuma greseala, fara cearta. Piscina era curățată in fiecare seara, iar apa parea rece la inceput, dar o data intrat, era ok. Bauturile f. slabe, iar dupa ora 10 pm se inchide barul. De altfel, demult nu mai exceleaza Bulgaria la acest capitol. Cafeaua, doar de la tonomate, de o calitate mediocra. Daca doresti o cafea buna au in lobby bar care e contra cost. Lobby bar-ul f.mic... Cel mai mic pe care l-am vazut noi pana acum. Parcarea costa 15 leva pe noapte. Hotelul nu ofera prosoape pt piscina si nici nu au propria plaja (acest lucru il stiam). In schimb, se poate inchiria sezlong de la plaja care apartine hotelului Melia Grand Hermitage (6 leva/ sezlong, 6 leva/umbrela) sau se poate sta in "free zone" pe nisip. Au aparut pe plaja vanzatorii ambulanti cu gogosi, porumb, scoici, fructe, etc. Era mai bine fara... doar auzul valurilor si al pescarusilor. Statiunea Nisipurile de Aur parea usor parasita la inceput, atat de putinii turisti pe care ii avea cat si a tarabelor inchise. Dar ulterior, s-a aglomerat. Am avut o singura mare neplacere: am ramas fara apa in timpul dusului de la pranz sau de la ora 18.00, 4 zile la rand, si cu sampon pe cap. Am fost la receptie sa anunt si mi s-a spus ca managementul stie doar ca e prima data cand s-a intamplat din cauza lipsei de presiune. Apa revenea cam dupa 20 de minute. Am ales sa schimbam ora de dus dar tot era mica presiunea uneori, noi avand camera la etajul 6.

Arata mai mult

9.5

Sejur Bulgaria septembrie 2020

Amplasarea este ok, chiar daca nu e in prima linie, se fac 3 minute pana la plaja. Un mare minus: nu are plaja arondata si sezlonguri (sau nu le-am gasit noi, cel mai bine intrebati la agentie cand faceti rezervarea, sa fiti siguri), ceea ce nu mi s-a parut tocmai ok pentru un hotel de 4 stele. Parcarea se plateste, 15 leva pe zi. Angajatii sunt foarte politicosi si respectuosi, am fost tratati cu caldura. Am avut un apartament cu un dormitor, mobila este relativ noua, la baie totul functional. Mancare buna si variata, cafeaua excelenta (singurul hotel din multele in care am fost pana acum unde am baut o cafea foarte buna). Masuri anti-covid prezente, pentru cine este interesat (masti, dezinfectante peste tot, manusi la intrarea in sala de mese, tacamuri ambalate separat etc.). Internetul este slab, in zona receptiei cam 30 de metri si atat. In camera nu aveam wifi, cu toate ca am stat la acelasi nivel cu receptia.
Recomand Travelplanner: Suntem clientii acestei agentii din 2017. Intotdeauna au fost foarte prompti si seriosi, mereu am gasit sa rezervam ce ne-am dorit.

Arata mai mult

8.2

Vacanta BG!

Hotel curat, camere mari, distanta mica de la plaja, piscina ok, jocuri organizate de niste baieti/fete foarte de treaba. Mancarea a fost ok, gasesti ce sa maninci, are gust. Se face coada la masa, in special de dimineata la clatite ( foarte bune). Masurile covid nu prea se respecta in hotel de catre turisti, angajatii poarta masti dar...sub nasuc :D. Multe familii cu copii mici, sezlonguri luate la 6:30-7 dimineata , dupa aceasta ora numai gaseai nimic liber. Bauturi la bar foarte slabe/proaste si in pahare de plastic, rand foarte mare la bar, lucra o singura persoana, ma asteptam la asta. Snackbar o prostie,pizza,cartofi si mici, numai cartofii erau comestibili, inghetata buna. Parcarea e cea mai mare problema, nu au loc in parcarea hotelului, te duc la alt hotel, iti zic ca e 15 leva pe zi apoi cand ajungi acolo e 20 leva pe zi, dupa ce ai parcat masina. Mi se pare totusi exagerat dar am platit...ce sa faci... Masinile parcate aiurea se ridica in 30-40 secunde, nu plecati de langa masina pana nu ati parcat unde trebuie.
Recomand Travelplanner: Preturi foarte bune, booking foarte simplu, am fost un pic speriati sa platim vacanta pt 4 persoane prin virament bancar asa ca am preferat sa platim cu cash la agentie. Data viitoare nu ne mai complicam, avem incredere. Multumim si recomand cu incredere !

Arata mai mult

Acest hotel are 34 impresii pozitive si doar 2 negative.
Vezi toate impresiile (36)

In afara de Aparthotel Golden Line, hoteluri ce te pot interesa in Nisipurile de Aur sau Bulgaria

Intrebari frecvente despre Aparthotel Golden Line

Cat costa o vacanta la hotelul Aparthotel Golden Line?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Aparthotel Golden Line poti plati cca 490 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 310 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 310 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.

Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Aparthotel Golden Line?

In afara conditiilor flexibile covid, pentru Aparthotel Golden Line oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii

Hotel Aparthotel Golden Line este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?

In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Aparthotel Golden Line are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.

Hotelul Aparthotel Golden Line are conditii flexibile covid?

Travel Planner ofera pentru Aparthotel Golden Line conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie

Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Aparthotel Golden Line?

Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Aparthotel Golden Line, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi

Hotelul Aparthotel Golden Line este un hotel apreciat de turisti?

Hotelul Aparthotel Golden Line este foarte apreciat de turisti. Are 94% recomandari din 36 impresii iar nota generala este 9.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.3 si Mancare cu nota 9.2. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri

Hotelul Aparthotel Golden Line are parcare proprie?

Hotelul Aparthotel Golden Line are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.

Hotelul are piscina interioara?

La hotelul Aparthotel Golden Line nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii

Permite animale de companie?

La hotelul Aparthotel Golden Line nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii

Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Aparthotel Golden Line

Cel mai popular tip de camera este Studio. Alte tipuri de camera de la hotelul Aparthotel Golden Line: Apartament cu 1 dormitor, Apartament cu 2 dormitoare, Studio singleVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.

Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?

Hotelul Aparthotel Golden Line ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 3 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site

Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Aparthotel Golden Line?

Comparativ cu hotelul Aparthotel Golden Line ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Pliska Hotel, Preslav Hotel, Ambassador Hotel, Kini Park. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur