TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
3 stele

Hotel Magnolia Plus Albena - Bulgaria, oferte 2021

3 stele
Albena Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
77% recomandari
57 impresii Travel Planner
77% / 57 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Magnolia Plus este situat intr-o zona linistita din statiunea Albena, in zona de parc, la aproximativ 750 m de plaja. Unul dintre hotelurile populare din Albena printre familiile cu copii, Magnolia are o oferta de cazare buna, iar pentru copii facilitati de distractie si agrement. Vacanta all inclusive include transport gratuit de la/catre plaja si sezlonguri si umbrelute gratuite la plaja. Pentru un sejur relaxant in Bulgaria este oferit acces rapid si usor pe scara rulanta exterioara a statiunii Albena.
Sezlonguri de plaja
Aqua park / Tobogane
Parcare
Animale de companie
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Magnolia Plus din Albena este situat la aprox 13 km nord de statiunea Nisipurile de Aur, 33 km de orasul Varna si 26 km de aeroportul International Varna. Se afla la 750 m de plaja si 600 m de centrul statiunii Albena, Hotel Dobrudja. In extremitatea sudica a statiunii Albena se afla rezervatia naturala Baltata si Hotelul Gergana, Hotelul Kaliakra Beach aflandu-se in nordul statiunii Albena. Aquaparcul Aquamania din Albena se afla la aprox 1,5 km de hotel. Magnolia Plus este amplasat la 8 km de Castelul Reginei Maria din Balchik, 40 km sud de Cap Kaliakra si 47 km de plaja din Tyulenovo.

Cazare: hotelul dispune de 200 de camere lux (15 mp); acestea sunt dotate cu A/C, TV cablu, telefon, baie cu dus si balcon.

  • Camera dubla (16 mp) - 2 paturi single si o canapea ne-extensibila sau un pat dublu + 1 pat single + o canapea ne-extensibila.

Facilitati / servicii: piscina exterioara, masaj, internet, seif la receptie, spalatorie si curatatorie, birou rent-a-car, schimb valutar, Wi-Fi in lobby.

Activitati: sporturi acvatice, volei pe plaja, fotbal, tenis, mini golf, calarie, basket, tenis de masa, fitness, biliard, bowling, ciclism.

Catering: restaurant bufet, lobby bar, snack bar.

Sistem Dine Around:

  • cina la alegere pentru un sejur de minim 7 nopti efectuat pana in data de 30.06 si dupa data de 01.09;
  • fiecare oaspete are dreptul de a alege dintr-un meniu de salată sau aperitiv, un fel principal și un desert;
  • băuturile din restaurantul selectat, cu excepția apei de masă, sunt disponibile contra cost;
  • rezervările se fac până la ora 15:00 în ziua precedentă la recepția hotelului, în funcție de disponibilitate;
  • Restaurante: Celebrita, Tex Mex Beer Garden, Rai, Kaliopa, Ciel Bleu, Poco Loco. ttps://albena.bg/dine-around

SPA: Oaspetii din Albena se pot bucura de trei centre SPA exclusiviste care ofera o mare varietate de servicii: Centrul Spa „Medica-Albena” din hotelul Dobrudja, Centrul Spa „Ralitsa Superior” si Spa “Elements” in Hotel & Spa Flamingo

Grand.

Pentru copii: piscina si loc de joaca pentru copii, animatie.

Plaja: publica, 2 sezlonguri si o umbrela/camera la plaja gratuite, transport la plaja intre orele 9.30 si 17.00 gratuit.

Parcare:

  • stationare de pana la 30 de minute în Albena - gratuit;
  • parcare Lazur (zona galbena) - gratuita (se afla pe drumul spre Balcic, lângă una dintre intrările spre Albena);
  • parcare la stația de autobuz (zonă portocalie) - 5 leva/24h și oferă serviciu gratuit de transfer electric pe două rute - la plaja din fața hotelurilor Boryana, Nona, Elitsa și Mura din partea de sud a complexului și la plaja din fața hotelului Maritim Paradise Blue și barul de pe plajă Ganvie din partea centrală. Serviciul de navetă electrică va funcționa conform programului la fiecare 10 și 30 de minute;
  • parcare zona albastră - 10 leva/24 h (parcări în statiune la hotelurile din zona de parc);
  • parcare zona verde - 20 leva/24 h (parcări lângă plajă);
  • trenulete sunt disponibile la un tarif de special al biletului - 3 BGN.
  • parcarea se plătește în oricare dintre zonele de parcare, indiferent de locația hotelului. Metodele de plată pentru parcarea în Albena sunt următoarele: la recepția din fiecare hotel sau la tonomatele amplasate la barierele de intrare in fiecare zona. Taxa de parcare este valabilă 24h Înainte de a părăsi parcarea, asigurați-vă că ați validat și plătit biletul la recepția hotelului sau la tonomat. Dacă părăsiți Albena cu mașina dvs., va trebui să plătiți din nou pentru a intra.


Informatii suplimentare:
-Hotelul accepta animalele de companie de pana la 4 kg, cu certificat medical si pasaport. Contra cost 30 leva pe zi.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 11:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Magnolia Plus Albena, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim all inclusive (mic dejun, pranz si cina in sistem bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar (intre 09:00 si 23:00) si snack bar (10:00-18:00); gustari intre orele 15:00-17:00 (dulciuri, fructe, inghetata); program Dine Around (pana in 30.06.2021 si dupa 01.09.2021 pentru sejur de minim 7 nopti); sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera la plaja statiunii Albena, patut pentru bebelus, acces internet wireless (accesibil doar in locurile publice), program animatie, tenis de masa, mini disco, volei pe plaja, darts, sah, club pentru copii.

Nu este inclus: toate bauturile servite dupa ora 23:00, bauturile alcoolice si non-alcoolice de import, seif, acces centru Spa in statiune, masaj, internet cafe, acces cu animale de companie, parcare


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 % (in Camera dubla)
  • cu 2, 3 sau 4 adulti - copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere duble - interconectate)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 % (in Camera single)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla)
Informatii Covid-19

Vacanță sigură în Albena

Siguranța și confortul oaspeților și angajaților stațiunii de vacanță Albena au fost întotdeauna o prioritate pentru noi de mai bine de 50 de ani.

Aveți încredere în noi ca oaspeți, ne vizitați sezon după sezon și suntem obligați să vă justificăm așteptările pentru o vacanță minunată și sigură.

Pentru a vă simți protejat, am întreprins un plan de măsuri de dezinfectare pe teritoriul stațiunii de vacanță Albena în ceea ce privește prevenirea răspândirii COVID-19.

Albena monitorizează zilnic informațiile prezentate de Organizația Mondială a Sănătății și adaptarea acestora la statele membre ale Uniunii Europene. Concentrandu-ne pe aceasta, adaptăm tot ceea ce se aplică în materie de proceduri și măsuri de siguranță, în coordonare cu autoritățile medicale și Guvernul bulgar.

Urmărind și monitorizând cu strictețe fiecare din aceste reglementări, acordăm o atenție deosebită respectării acestora de către angajații și oaspeții stațiunii, cum ar fi purtarea obligatorie a măștilor, controlul numărului de oaspeți și respectarea distanței necesare.

După o analiză realizată de inspectorul sanitar șef al complexului și în conformitate cu toate instrucțiunile inspecțiilor de sănătate, am identificat punctele care sunt considerate critice, determinate pe baza fluxului uman, inclusiv cele mai frecvent atinse suprafețe.

  • Punctul de control la intrarea în stațiune:

Vehiculele care sosesc pe teritoriul statiunii sunt dezinfectate (anvelope și șasiu) de către angajații Albena, înainte de trecerea barierei de intrare. Dezinfectarea se face cu pulverizatoare și soluție dezinfectantă. Angajații care efectuează dezinfectarea vehiculelor în stațiunea de vacanță Albena sunt echipate cu echipamentul de protecție obligatoriu.

De asemenea, vom monitoriza temperatura corpului fiecărei persoane care intră în stațiune. În cazul în care depășește 37 ° C, autoritățile locale de sănătate vor fi notificate pentru a primi instrucțiuni ce vor fi urmate cu strictețe în tratarea acestor cazuri. Dacă persoana face parte dintr-un grup care ajunge cu autobuzul, fiecare dintre pasagerii din grup va trebui, de asemenea, să aștepte cu răbdare și să urmeze instrucțiunile date.

  • Punctele de dezinfectare în stațiune

În stațiunea Albena există dozatoare cu dezinfectant lichid, accesibile oaspeților și personalului la intrările fiecărui hotel, restaurant, recepție, lift, piscine, intrări la toalete și în toate locurile cheie.

O atenție deosebită se acordă și sosirii oaspeților, gestionand fluxul de persoane în recepție. Distanța obligatorie este strict monitorizată și aglomerarea mai multor persoane nu este permisă.

  • Hoteluri, cazare și dezinfectare.

Atunci când oaspeții intră în hotel, vor fi ghidați și se va observa păstrarea distanței recomandate. Cazarea la recepție se face simultan cu cel mult două persoane, iar pentru toți cei care așteaptă, există autocolante împărțite pe podea, la o distanță de 2 metri.

Recepția este echipată și cu un termometru fără contact pentru a măsura temperatura corpului dacă este necesar. În cazul unor semne clare de coronavirus, cum ar fi deteriorarea vizibilă a stării generale, însoțită de respirație dificilă, tuse și temperaturi ridicate peste valori normale, se face o consultație în Centrul Medical „Medica Albena”, iar autoritățile sanitare ar fi notificate.

Recepția fiecărui hotel are un set de protecție, care include: măști de față (în stoc cu 10% mai mult decât ocupația maximă a hotelului), mănuși, dezinfectant de mână, șorț de protecție, halat cu mâneci lungi, coș de gunoi cu capac. La recepție sunt disponibile pentru achiziționare măști de față și dezinfectant pentru mâini.

Pe lângă echipamentul personal de protecție, protecția fizică este asigurată cu o barieră transparentă între recepționist și oaspete.

Afișe în diferite limbi și autocolante cu mesaje de informare pentru oaspeți despre practicile de igienă de bază și măsurile de siguranță împotriva Covid-19 sunt amplasate la vedere în holul recepției și lifturi.

După fiecare check-in, suprafețele de lucru sunt dezinfectate.

  • Cazare

După check-in, oaspeții sunt direcționați către lift. În conformitate cu specificul locației, oaspeții sunt instruiți să urmeze indicațiile de circulație, fără a traversa calea celorlalți oaspeți. Numărul de persoane care utilizează liftul este redus la minimum și limitat la membrii unei familii.

  • Dezinfectare

O nouă practică a fost introdusă în Albena. Este o tehnologie unică de dezinfectare cu o mașină ULV pentru pulverizarea dezinfectantului prin micronizarea aerosolului rece. În fiecare oră se aplică măsuri speciale pentru curățarea și dezinfectarea în zonele comune - toalete, coridoare, ascensoare.

La dezinfectarea camerelor de hotel, accentul principal este pus pe băi și pe toate obiectele și suprafețele care sunt atinse frecvent - telecomenzi, întrerupătoare de iluminat, mânere, butoane și altele.

Lenjeria de pat și prosoape sunt colectate într-o pungă marcată pentru lenjerie murdară. Spălarea este efectuată de companii specializate, acreditate, iar spălarea lor se face la o temperatură de cel puțin 60 ° С cu adăugarea de detergent și dezinfectant.

  • Restaurante și reguli de dezinfectare

La intrarea în restaurante, oaspeții sunt invitați din nou să-și dezinfecteze mâinile la dozatorul special plasat în acest scop la intrarea în fiecăre restaurant. Personalul se asigură că nu există aglomerații și oaspeții sunt asezati la distanța necesară unul de celălalt. Toți angajații sunt echipati cu echipamente de protectie. Mesele all inclusive au loc fără contactul direct al oaspeților cu mâncarea comună, întrucât oaspetele indică ce a ales, iar un angajat al restaurantului îl servește. După fiecare masă, sala restaurantului este dezinfectată - podea, mese, mânere de scaun. Suprafețele bufetului și alte module auxiliare pentru servirea de mâncare și băuturi, precum și blatul barului în restaurant sunt, de asemenea, dezinfectate.

  • Autobuzul de transfer

Vehiculele sunt dezinfectate cu o mașină de pulverizare dezinfectantă ULV prin aerosoli reci. Dezinfectarea se face de mai multe ori pe zi și la sfârșitul schimbului de lucru, de către șoferii autobuzelor, care sunt echipate cu echipamente de siguranță..

  • Salubrizarea și dezinfecția rețelei rutiere

Căile rutiere sunt spălate și dezinfectate zilnic. În același timp, băncile de-a lungul aleilor sunt dezinfectate. După colectarea deșeurilor de pe alei și plajă, pubele sunt de asemenea dezinfectate.

  • Alte măsuri de siguranță

În aprilie-mai au fost efectuate două dezinsectii a peluzelor din complexul stațiunii, pe stadioane și pe plaja. De asemenea, a fost efectuat tratament larvicid împotriva țânțarilor.

  • Recomandări pentru oaspeții din Albena

Nu în ultimul rând, nu trebuie să uităm că îngrijirea de sănătate este o responsabilitate comună! De aceea, pentru siguranța comună, vă adresăm tuturor următoarele recomandări:

  • Fiecare dintre voi ca oaspete al Albenei să respecte regulile dezinfectării personale.
  • Păstrați o distanță sigură.
  • Citiți panourile informative cu reguli de siguranță, care sunt plasate în holul hotelului.
  • După utilizarea ambalajelor și consumabilelor de unică folosință, acestea trebuie aruncate imediat după utilizare în locurile special amenajate deșeurilor.
  • În caz de dureri de cap, tuse, febră și oboseală, trebuie să contactați recepția hotelului sunand, fără a părăsi camera.

Facem tot ce putem pentru a vă oferi un mediu sigur pentru vacanța dvs., astfel încât să vă puteți bucura de vacanța dvs. în Albena. Vă mulțumim pentru înțelegere, răbdare și încredere.

Impresii Hotel Magnolia Plus Albena

9.1
Raporta calitate-pret mai mult decat superOk
Hotel cu camere spatioase, plasat intr-o zona verde. Personal tanar, plin de solicitudine. Mancare buna, variata. Umbrele si sezlonguri gratis la plaja, un mare avantaj. Locuri de parcare suficiente, chiar daca o parte sub copaci, pe spatiul verde. Accepta animale de companie talie mica, contracost ( 20 leva pe zi). Intr-un cuvant o vacanta reusita, cu un raport calitate-pret mai mult decat avantajos. Un comentariu pentru anumiti turisti care lasa comentarii nerealiste in opinia mea: cand analizati serviciile ganditi-va cati bani ati scos din buzunar. Nu poti plati pentru 3 stele si sa ai pretentii la servicii de 5 stele, nu?
Recomand Travelplanner: Plini de solicitudine. Bineinteles ca am uitat voucerele acasa, dar reprezentantul agentiei ne-a scos din impas, desi era 15 august, adica zi libera. Multumim!

Arata mai mult

9.4
Vacanta reusita
La inceput am avut dubii, dar a fost bine. Mancare buna.Aveai ce sa alegi. Fructe, sucuri(dozator :)) ) Peste, gratar de pui, miel, porc .A fost ok.la 3 stele. Camerele curate.Se schimbau zilnic prosoapele. Plaja curata, c am departe , dar e buna putina miscare. Piscina curata, mare. A fost o vacanta frumoasa.As repeta cazarea la acest hotel. Sa stiti ca sunt o persoana dificila, dar a fost bine ,nu m am plans. Cat de fitos ai fii ,tot gasesti ceva de mancare. Il recomand....acum depinde si de norocul fiecaruia.:))
Recomand Travelplanner: Super tari.

Arata mai mult

9.1
O vacanta ok !
Am revenit anul acesta la Magnolia Lux , serviciile au fost aproximativ la fel in ceea ce priveste cazarea , masa , ok ca si raport calitate pret , mai putin echipa de animatie care a fost foarte putin vizibila in acest an , iar clubul pentru copiii romani inexistent la hotel . Pentru volei sau alte jocuri , inclusiv pentru clubul copiilor eram indrumati spre Hotel Orhideea .Un alt minus ar fi faptul ca au reorganizat amplasamentul pe plaja , iar hotelului ii revin umbrelele din capatul statiunii ( nr 2 ) , ceea ce presupune , pentru familiile cu copii , sa te deplasezi la plaja cu bus-ul , cu trenuletul sau masina proprie .
Recomand Travelplanner: Multumim echipei Travel Planner , in special doamnei Mariana , pentru profesionalismul de care da dovada in fiecare an , toate cerintele noastre privind rezervarea au respectate de hotel . Va multumim !

Arata mai mult

9.5
Un concediu resusit !
Un hotel unde predomina familiile cu copii , il recomand pentrui cei care nu sunt extrem de pretentiosi . Raportul pret -calitate este unul multumitor . Personalul este amabil , curatenia se face zilnic in camere , mancare este buna si diversificata , mini club pt copii dimineata si seara , piscina este ok , cu apa calduta in zona copiilor , nu este aglomeratie la restaurant sau la baruri . Shuttel bus-ul si trenuletul au statie exact in fata hotelului . Dimineata se poate merge pe jos pana la plaja , distanta nu este foarte mare ( 8-10 min ) , la intoarcere este mai obositor pe jos , mai ales pt cei cu copii , din cauza scarilor , asa ca recomand shuttle bus-ul ( gratuit dar extrem de aglomerat ) sau trenuletul ( contra cost dar mult mai placut 3 leva/pers) . Pe plaja si la piscina fiecare camera beneficiaza gratuit de 2 sezlonguri+umbrela ( vezi panourile cu zona de care apartine hotelul ) . Se poate inchiria frigider in camera ( 6 leva/zi ) si se poate prelungi check out-ul ( 10 leva/ora/camera ) , daca se anunta cu min 1 zi inaintea plecarii .
Recomand Travelplanner: Colaborez cu agentia Travel Planner din 2011 , suntem foarte multumiti de proptitudinea cu care ne satisfice toate cerintele . Felicitari si multumiri !

Arata mai mult

9.7
Departe de plaja
Camera in care am fost cazati( la ora 14) este situata la etajul 3 ( noi am solicitat sa fie la etaj, desi initial trebuia sa primim o camera la parter) si era intr-o stare buna ( am avut ceva probleme cu geamul de la baie). Curatenia s-a facut zilnic, prosoapele s-au schimbat zilnic iar lenjeria de pat de doua ori in timpul sejurului. In ceea ce priveste mancarea , nu avem ce sa reprosam:a fost gustoasa, diversa , pentru toate gusturile. Au fost organizate cateva seri tematice , cu mancare specifica si muzica live.Personalul hotelului a fost primitor si zambitor . Aproape toti angajatii hotelului sunt vorbitori de limba engleza, ba mai mult, unul dintre baietii de la bar vorbea foarte bine romaneste. Nu am petrecut foarte mult timp la piscina hotelului, preferand sa mergem pe plaja, dar animatorii se straduiau sa umple timpul turistilor ce ramaneau la piscina cu tot felul de activitati : concursuri, gimnastica in apa , aerobic, cursuri de limba bulgara, activitati pentru copiii. Programul lor era afisat la vedere tot timpul. Nu am avut parte de incidente ( doar intr-o noapte ora de culcare a fost decalata datorita unor turisti rusi mai petrecareti) Bineinteles ca toata lumea prefera sa dea cat mai putini bani pe un sejur si sa aiba conditii foarte bune de cazare si masa. Dar consider ca raportul calitate/pret a fost cel corect, cu atat mai mult cu cat am beneficiat de oferta early booking. Am recomandat deja prietenilor atat agentia Travel Planner cat si acest hotel, avertizandu-i ca distanta pana la plaja (max 10 min. ) i-a facut pe multi dintre turistii cazati la Magnolia sa ramana la piscina hotelului aproape tot sejurul .
Recomand Travelplanner: Relatia cu doamna Mihaela Miu ,a fost bazata pe comunicare , eficienta si corectitudine . Initial am solicitat bilete la un alt hotel. Nemaifiind locuri disponibile ne-a prezentat si alte variante, tinund cont de dorintele noastre. Comunicarea s-a realizat atat telefonic cat si prin e-mail. Am apreciat si faptul ca ni s-a pus la dispozitie un numar de telefon in caz de nevoie , dar si atentia de care au dat dovada cei de la agentie la inceputul si la sfarsitul sejurului ( ma refer la sms-urile trimise). Dupa cum am scris si mai sus , am recomdat aceasta agentie tuturor prietenilor nostri. Va multumim!

Arata mai mult

9.7
Vacanță reușită
Amplasat într-o zonă liniștită, hotelul a fost o adevărată surpriza plăcută. Într-adevăr, după cum am fost prevenită din partea agenției, la capitolul curățenie se putea puțin mai bine. Noi am fost mulțumiți și chiar am putea reveni la Magnolia Plus.
Recomand Travelplanner: Este al doilea an când plecăm în vacanță cu Traveling Planner. Le mulțumim pentru înțelegere, promptitudine, amabilitate și nu în ultimul rând seriozitatea cu care își tratează clienții. Recomand cu drag această agenție și cu siguranță vom reveni pentru viitoarele vacanțe.

Arata mai mult

Acest hotel are 44 impresii pozitive si doar 13 negative.
Vezi toate impresiile (57)

Intrebari frecvente despre Hotel Magnolia Plus

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Magnolia Plus?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Magnolia Plus?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Magnolia Plus oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Magnolia Plus este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Magnolia Plus are aqua park ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Magnolia Plus are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Magnolia Plus conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Magnolia Plus?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Magnolia Plus sunt: sezlonguri de plaja, aqua park / Tobogane, parcare, animale de companie. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Magnolia Plus?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Magnolia Plus, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Magnolia Plus este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Magnolia Plus are 77% recomandari din 57 impresii iar nota generala este 8.3. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Calitate / pret cu nota 8.6 si Mancare cu nota 8.5. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Magnolia Plus are parcare proprie?
Hotelul Hotel Magnolia Plus are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Magnolia Plus nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Magnolia Plus sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Magnolia Plus
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Magnolia Plus: Camera single, Camere duble interconectateVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Magnolia Plus ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Magnolia Plus?
Comparativ cu hotelul Hotel Magnolia Plus ati putea gasi interesante in Albena si hotelurile si Hotel Flamingo, Hotel Magnolia Standard, Hotel Compas, Villas Magnolia. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Albena
Alege perioada si calculeaza pret