TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

RIU Astoria Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2022

4 stele
4 stele
Nisipurile de Aur Bulgaria - Vezi pe hartă
25% reducere intre 29.04 - 04.10 / pana la 31.01
90% recomandari
70 impresii Travel Planner
90% / 70 impresii
25%
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

Hotelul RIU Astoria din statiunea Nisipurile de Aur se afla aproape de centrul statiunii si la circa 30 de metri de plaja, fiind separat de aceasta doar de promenada statiunii. Unul dintre hotelurile din lantul german RIU, ofera cazare all Inclusive cu piscina interioara si exterioara, acces internet wireless gratuit (atat in spatiile comune, cat si in camere). Vacanta all inclusive ofera sezlonguri si umbrele de soare gratuite la plaja si la piscina. Riu Astoria este clasificat la 4 stele cu un design modern si camere recent renovate. Este o alegere excelenta atat pentru familiile cu copii, cat si pentru cuplurile de toate varstele care isi doresc un sejur all inclusive pe litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Experiente SPA
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Oferta speciala: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, pentru vacante cu sosiri incepand cu 06.09.2021 pana la sfarsitul sezonului 2021. Oferta este valabila atat pentru rezervari noi, cat si pentru cele existente.

Amplasare: Hotelul RIU Astoria este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 12.5 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 30 m de plaja si 500 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: hotelul este compus din 2 cladiri cu cate 11, respectiv 7 etaje, si ofera in total 530 camere. Facilitatile acestora cuprind TV prin satelit, acces internet wireless, mini frigider, telefon, aer conditionat, seif, baie cu dus, uscator de par si balcon.

  • Camera dubla standard (cu vedere la mare, laterala la mare sau la parc), cu doua paturi de o persoana (100 x 200 cm) si o canapea extensibila.
  • Camerele economy au aceleasi facilitati precum cele standard, diferenta fiind vederea catre peretele unei alte cladiri sau situarea acestora la parter/langa receptie si exista posibilitatea sa nu aiba balcon.
  • Camera dubla superioara, cu un pat dublu (180 x 200 cm) si o canapea extensibila. Majoritatea au vedere laterala spre mare, iar unele au vedere directa la mare.
  • Camera de familie are un dormitor cu 1 pat dublu (180 x 200 cm) si o camera de zi separata, ce poate avea fie doua paturi de 100 x 200 cm, fie o canapea extensibila si un pat de 100 x 200 cm.
  • Camera single (cu vedere la mare, laterala la mare sau la parc), cu un singur pat (100 x 200 cm).

Hotelul dispune si de camere adaptate persoanelor cu dizabilitati, situate la primul etaj: 2 camere in cladirea Mare si 1 camera in cladirea Beach. Toate zonele publice sunt accesibile pentru scaunul cu rotile prin rampe sau

lifturi.

Facilitati / servicii: doua piscine exterioare (de 320 mp, respectiv 120 mp), piscina interioara pentru adulti (72 mp) - incalzita doar in lunile Mai si Septembrie, sala de fitness (se poate utiliza doar de catre oaspetii cu varsta peste 18 ani – pantofii sport sunt obligatorii la utilizarea salii de sport), centru SPA, acces la internet Wi Fi (gratuit in intregul hotel), parcare, receptie 24h, 2 sali de conferinte.

Activitati: darts, polo pe apa, gimnastica acvatica, program de divertisment pe timpul zilei pentru adulti (6 zile/saptamana), spectacole si muzica live sau program de seara Riu (de cateva ori/saptamana), sporturi nautice pe plaja.

Catering: restaurantul principal tip bufet, restaurante a-la-carte asiatic si italian (necesita rezervare), lobby bar cu terasa, lounge bar, bar cu terasa la piscina.

SPA: (contra cost) ofera sauna, baie de aburi, hammam, diferite tipuri de masaj, jacuzzi, tratamente si proceduri. Sauna, baia de aburi si hammam-ul se pot utiliza doar de catre oaspetii cu varste de peste 18 ani.

Pentru copii: kids club, piscina pentru copii (15 mp), piscina interioara pentru copii (11 mp) incalizita doar in lunile Mai si Septembrie, loc de joaca si club pentru copii "RIU Land", program de divertisment pe timpul zilei pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 4 si 7 ani si pentru cei cu varsta cuprinsa intre 8 si 12 ani la RiuLand (6 zile/saptamana).

Plaja: publica, cu portiune dedicata oaspetilor Riu Astoria; sezlonguri, prosoape si umbrele gratuite, in functie de disponibilitate.

Parcare: privata, in limita locurilor disponibile, contra-cost (aproximativ 20 leva/zi).

Informatii importante:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Cod vestimentar obligatoriu pentru cina. Restaurantul principal: tricouri cu maneci pentru domni; restaurante tematice: pantaloni lungi si tricouri cu maneci pentru domni.
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare RIU Astoria Nisipurile de Aur, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive bufet (mic dejun + pranz + cina tip bufet), cine tematice de doua ori pe saptamana, cina optionala la restaurantele a-la-carte (necesita rezervare), gustari intre mese, nelimitat bauturi locale (alcoolice si non-alcoolice, disponibile in barurile); sezlonguri si umbrele la piscina exterioara si la plaja (in limita disponibilitatii), acces internet wireless (in camere si la receptie), tenis de masa, darts, polo pe apa, gimnastica, programe de animatie, baby cot - la cere in functie de disponibil.

Nu este inclus: parcare (privata si garaj subterna - locuri limitate, aproximativ 20 leva/zi), seif in camera, sporturi nautice pe plaja, telephone, spalatorie, inchiriere masina, proceduri SPA (masaje, salon de înfrumusețare, saună, baie turceasca, baie de aburi)

**Nu este permisă utilizarea sălii de sport, Centrul SPA pentru persoanele sub 18 ani. Încălțămintea sport este obligatorie la utilizarea sălii.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-3.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul si al doilea copil intre 4-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.lateral mare si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 4-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla economy, Camera dubla standard, Camera dubla - v.lateral mare, Camera dubla - v.mare si Camera dubla superior - v.lateral mare)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 4-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.lateral mare, Camera dubla - v.mare si Camera dubla superior - v.lateral mare)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 4-11.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 4-11.99 - reducere de 50 % (in Camera family)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla economy, Camera dubla standard, Camera dubla - v.lateral mare, Camera dubla - v.mare si Camera dubla superior - v.lateral mare) si plateste tarif intreg (in Camera family)
  • al 4-lea adult - reducere de 20 % (in Camera family)
Informatii Covid-19

Hotelurile RIU și Grupul Preverisk au colaborat pentru dezvoltarea detaliată linii directoare ca răspuns la boala Covid-19. Hotelurile RIU au furnizat contribuții valoroase din experiența lor operațională care s-au combinat cu cunoștințele tehnice și experiența Preverisk, a dus la un set cuprinzător de proceduri adresându-se tuturor departamentelor din cadrul hotelurilor RIU.

Am adoptat o abordare bazată pe riscuri pentru identificarea pericolelor pe întregul circuit de oaspeți, personal și alți vizitatori la hotelurile RIU. Din aceasta se vor aplica proceduri de control, în funcție de nivelul de risc. Aceste protocoale își propun să evite răspândirea bolii, atât de la persoană la persoană, cât și prin mediul înconjurător (de exemplu, atingerea suprafețelor).

Prin urmare, practicile de distanțare socială și igienă (personale și de mediu), cum ar fi curățarea și dezinfectarea, au fost aplicate pe parcursul diferitelor etape, în funcție de nivelul de risc. Aceste orientări se bazează pe cunoștințele disponibile curente și vor fi actualizate pe măsură ce vor fi disponibile mai multe informații.

Feedback-urile operaționale vor fi, de asemenea, esențiale pentru orice ajustare viitoare. De asemenea, am luat în considerare informații din diverse surse, inclusiv: OMS, PHE, CDC, ABTA, ICTE, printre altele. Aceste orientări stau la baza programului de formare și implementare ulterioare.

Măsuri de control specifice Covid-19

Recepţie

  • Punerea în aplicare a măsurilor preventive la intrarea hotelului include luarea temperaturii, controlul dezinfectării mâinilor, oferirea de măști oaspeților, vizitatorilor și distanțarea socială.
  • Implementarea check-in-ului online, în hoteluri unde acest lucru este posibil.
  • Utilizarea aplicației mobile ca instrument de informare pentru toate zonele comune ale hotelului, pentru a evita informațiile sub formă de hârtie sau schimbul de pliante.
  • Distribuitoare cu gel hidroalcoolic distribuite de-a lungul recepției.
  • Paravane de protecție instalate la recepție.
  • Criterii de alocare a camerei pentru a asigura distanțarea socială.
  • Măsuri preventive pentru utilizarea ascensoarelor (limitarea numărului maxim de persoane, indicatoare pe podea, gel în interior)
  • Benzi și marcaje vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă la barul din recepție.

Transportul personalului

  • Măsuri preventive care trebuie luate, în funcție de modul de transport al angajatului.
  • Implementarea regulilor specifice de utilizare a transportului public, inclusiv distanțarea socială, igienă personală și echipament personale de protecție.
  • Implementarea regulilor îmbunătățite pentru curățarea și dezinfectarea autobuzelor companiei.
  • Crearea normelor de igienă suplimentare în momentul sosirii la hotel.

Recepționarea bunurilor

  • Temperatura angajaților furnizorului va fi luată.
  • Personalul de livrare și șoferii trebuie să poarte o mască și mănuși.
  • Intrarea pentru vehiculele furnizorului va fi curățată corespunzător.
  • Ori de câte ori este posibil, produsele nu vor intra în hotel în ambalajul furnizorului, dar vor fi în primul rând transferate în recipiente dezinfectate în prealabil.
  • Fructele și legumele vor fi dezinfectate înainte de a fi depozitate.
  • Furnizorilor externi li se va cere detalii despre toate măsurile de igienă și siguranță care au fost luate în legătură cu COVID-19. Se vor face verificări de conformitate periodice.
  • Niciun furnizor nu va avea acces la interiorul hotelului.
  • Se va efectua curățarea și dezinfectarea zonelor cu risc mare de contaminare.
  • Prelungirea orarului de primire a mărfurilor pentru a evita aglomerația.

Intreținere

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Au fost consolidate protocoalele pentru ventilația constantă cu aer natural. Un sistem de purificare a aerului va fi instalat în zonele închise.
  • Întreținerea aerului condiționat în camere și zone comune pentru a asigura o dezinfectare săptămânală a filtrelor.
  • Supravegherea strictă a spălării vaselor, a spălătoriei și a altor echipamente de spălare și dezinfectare
  • Sistemele de apă (piscine, spa, apă menajeră și irigare) sunt monitorizate constant

Restaurant

  • Orele pentru mic dejun, prânz și cină vor fi prelungite.
  • Personalul va gestiona intrarea la restaurant și va conduce oaspeții la masa alocată.
  • Un panou de informații, situat la intrarea în restaurant, va afișa regulile de acces pe care oaspeții le vor putea citi înainte de a intra.
  • Oaspeții trebuie să fie supuși unui control de temperatură înainte de a avea acces și să-și dezinfecteze mâinile.
  • Oaspeții trebuie să aibă o mască și mănuși și să folosească gel hidroalcoolic.
  • Vor exista indicații clare pentru a arăta sensul unic de mers al restaurantului, bufeturile și spațiile pentru show cooking.
  • Distanța dintre oaspeți așezati la 2 mese adiacente va fi de minimum 1,5 metri.
  • O față de masă de hârtie de unică folosință va fi așezată pe mese și schimbată după fiecare invitat. Un plic sigilat de hârtie de unică folosință va fi așezat pe mesele care conțin cuțit, furculiță, lingură de desert și servietă.
  • Mesele și scaunele (suprafețele și laturile) și orice obiecte rămase pe masă vor fi dezinfectate după fiecare invitat.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare servire. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19.
  • Ventilație naturală îmbunătățită.
  • Distanța socială va fi respectată în cozile pentru zonele de luat masa.
  • În dreptul fiecărui stand de bufet va exista un dozator de gel hidroalcoolic și mănuși.
  • Eliminarea obiectelor împărțite, cum ar fi recipientele pentru de ulei, sare și piper etc.
  • Băuturi servite la masă.

Bar

  • Oaspeții trebuie să aplice gelul hidroalcoolic pe mâini și să aibă o mască și mănuși pentru a putea intra.
  • Banda de semnalizare și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă atunci când doriți să intrați în bar.
  • Paravane vor fi instalate pe blatul barului.
  • Meniul de băuturi va fi tipărit pe afișe și pe oaspeții care au descărcat aplicația RIU îl vor putea vedea și pe telefoanele mobile.
  • Băuturile vor fi servite exclusiv de la Bar către oaspete sau de la bar la mese.
  • Distanța dintre oaspeți așezați la mesele adiacente va fi de minimum 1,5 metri, cu excepția membrilor aceleiași familii, care pot sta la aceeași masă.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare serviciu. În plus, mesele și scaunele (suprafețele și zonele laterale) și orice obiecte rămase pe masă, vor fi dezinfectate după fiecare invitat. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19, deoarece au fost verificate pentru conformitate.
  • Ventilație naturală constantă îmbunătățită.
  • Banda și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă în coada de așteptare.
  • Îndepărtarea dozatoarelor de băuturi.
  • Îndepărtarea scaunelor din scaun.

Bucătărie

  • Măsurile HACCP sunt aplicate și monitorizate. Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv utilizarea mănușilor, măștilor și spălării mâinilor, cel puțin la fiecare 30 de minute.
  • Distanțe minime sigure de 1,5 metri între angajați.
  • Numărul de feluri de mâncare plasate în bufet va fi ajustat la numărul necesar. Produsele ambalate de o singură doză și produsele în porții individuale vor fi furnizate pentru unele mese cu realimentare regulată.
  • În funcție de opțiunea bufetului, toate ustensilele de servire (clesti, linguri etc.) vor fi schimbate la fiecare 30 de minute și înlocuite cu cele noi dezinfectate.
  • În zonele de show cooking, mâncarea trebuie să fie pregătită în cantități rezonabile, pentru a evita formarea cozilor, dar și pentru a evita întotdeauna acumularea alimentelor.
  • Procedurile au fost îmbunătățite și frecvența curățării și dezinfectării în timpul și după fiecare serviciu a fost crescută.

Menaj

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare pentru curățarea fiecărei camere, cu o atenție deosebită acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, mânere, telecomenzi tv / AC, minibar, etc.).
  • Zonele comune interioare și exterioare vor fi curățate și dezinfectate în fiecare oră, cu o atenție specială acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, butoane pentru ascensor, etc.).
  • Unele elemente eliminate din camere. Dotările includ acum un dozator pentru dezinfectant de mâini și pungi igienice.

Magazine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Numărul de persoane va fi limitat pentru a asigura distanțarea socială.
  • Este obligatoriu ca oaspeții să aplice gel hidroalcoolic pe mâini și să folosească mănuși.
  • Banda de semnalizare va fi instalată pentru a asigura formarea corectă a cozii.
  • Toate produsele vor fi igienizate înainte de a părăsi spațiul de depozitare.
  • Retururile vor fi păstrate timp de 72 de ore și igienizate.
  • Plata cu cardul va fi încurajată.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate pentru curățare în timpul programului și după închidere.
  • Protocol consolidat pentru ventilația naturală a aerului.
  • Semnalizare cu distanța minimă de siguranță până la ghișeu.
  • Distanța socială trebuie respectată în orice moment.
  • Măsuri exhaustive de igienă în camerele de schimb.

Divertisment

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială, limitând numărul de persoane, păstrând materialele igienizate și avand la dispoziție gel dezinfectant.
  • Spațiile vor fi adaptate astfel încât oaspeții să se poată bucura de activități menținând distanțarea socială.
  • Temperatura oaspeților va fi luată înainte de toate activitățile.
  • Toate materialele (jucării, ustensile, jocuri etc.) vor fi dezinfectate înainte și după fiecare activitate cu un produs dezinfectant eficient împotriva COVID19.
  • Înainte de a începe o activitate, tuturor participanților li se va aduce aminte de măsuri de igienă și siguranță.
  • Activitățile pentru copii vor fi adaptate pentru a menține distanțarea socială, iar numărul de participanți va fi redus.
  • Nu vor exista activități sportive pentru adulți sau adolescenți care implică contact fizic.
  • Activitățile care nu pot fi desfășurate în conformitate cu distanțarea socială au fost eliminate.
  • Unele activități vor fi repetate de mai multe ori pe zi, astfel încât toți clienții care doresc să le facă le pot face pe rând. Va exista o listă de înregistrare.
  • Au fost îndepărtate activitățile în care este dificil să se garanteze dezinfectarea echipamentelor.

SPA, fitness și piscine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială și limitarea numărului de participanți.
  • La intrarea în fiecare zonă va exista un dozator de gel hidroalcoolic (toalete, vestiare, zone cu apă, sală de sport etc.).
  • A fost implementat un protocol strict pentru schimbarea prosoapelor.

SPA

  • Oaspeții vor trebui să facă o programare și vor trebui să participe singuri.
  • Oaspeții vor trebui să facă o programare pentru tratamente pentru a evita aglomerația. Aceasta nu se aplică pentru accesul la spa.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare după utilizare, pentru cabine de tratament și în toate zonele comune.
  • Se va folosi un strat protector de unică folosință pe paturi și alte articole utilizate în timpul tratamentului fiecărui oaspete.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului între fiecare serviciu.
  • Va trebui să faceți duș înainte de a intra în acest spațiu.

Fitness

  • Utilizarea obligatorie a unui prosop pe toate echipamentele sportive.
  • Pentru echipamentele de dezinfectare, dispozitivele de dezinfectare și dispenserele de hârtie de unică folosință vor fi disponibile.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate și crescute.

Piscine

  • Numărul de persoane în piscină va fi limitat.
  • Sezlongurile se vor distanța la 2 metri pentru oaspeții din diferite familii.
  • Sezlongurile vor fi curățate și dezinfectate în fiecare zi, precum și toate suprafețele și zonele care pot fi contaminate.

Spălătorie

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului.
  • Dozatoare cu gel de dezinfectant pentru mâini disponibile în toată zona.
  • Două grupuri de angajați desemnați. Un grup să lucreze exclusiv cu haine murdare, iar celălalt să lucreze exclusiv cu haine curate.
  • Diferite circuite de rute au fost proiectate pentru textile murdare și curate pentru a evita orice fel de interacțiune.
  • Cărucioare diferite sunt folosite pentru hainele murdare și cele curate și sunt dezinfectate zilnic.
  • Hainele vor fi spălate cu ozon și detergent, apoi uscate la o temperatură peste 60ºC. Lenjerii, prosoape și altele similare sunt pliate la o temperatură de 150 ° C.
  • Procedurile îmbunătățite de curățare și dezinfectare sunt implementate în zonele de lucru în timpul și după fiecare schimb.

Impresii RIU Astoria Nisipurile de Aur

9.4
O experienta frumoasă
Hotelul - frumos si curat însă cam aglomerat la lifturi. Camera - spațioasă, curata si cu o frumoasă vedere care mare Personal - foarte amabil Mâncarea - destul bună și diversificata Locatia - ok, aproape de plaja si magazine Parcarea - ok, gratuită in perioada in care am fost noi Plaja - Cam ingusta si cu o denivelare de aproape 1m către plajă. Am prins de fiecare data loc la șezlonguri. Piscină - Apa destul de rece la cele de afara, foarte ok cele din interior. Spatiu de joacă copii - fost deschis doar cel de afară.

Arata mai mult

9.5
vacanta Riu Astoria
per total sejurul a fost ok. singurul lucru care nu ne-a placut a fost mancarea, probabil pentru ca sejurul a fost spre sfarsitul sezonului. nu suntem niste persoane pretentioase, dar au fost si zile in care nu prea aveai de unde alege. as da ca exemplu supa. in general au doua tipuri de supe, acum aveau unul. in cele cinci zile de sejur de doua ori a fost supa de spanac. am pus toate astea pe seama sfarsitului de sezon. in rest personalul ok, curatenie de 8-10, hotelul foarte bine amplasat, cam scump avand in vedere mancarea.
Recomand Travelplanner: daca de hotel nu am fost foarte multumiti din pricina mancarii, de agentie am numai lucruri bune de spus. nu este pentru prima data cand apelam la serviciile acestei agentii si au fost mereu de nota 200 nu de 10. cu siguranta voi mai apela si pentru vacantele urmatoare, de recomandat am recomandat prietenilor si chiar au beneficiat de serviciile acestei agentii si au fost la fel de multumiti ca si mine. felicitari si mii de multumiri.

Arata mai mult

9.7
Sejur Bulgaria
Am avut un sejur minunat. Despre hotel pot sa va spun ca a fost peste așteptările noastre. Mâncarea foarte diversificată, buna, curățenie în tot hotelul,inclusiv în jurul barului de lângă piscina se curăță într-una, în camera în fiecare zi venea o doamna și făcea curat, prosoapele pt plaja zilnic le schimbam. La sf sejurului când am făcut plata parcării au fost foarte corecți taxând 5 zile(noi am ajuns luni și am plecat sâmbăta). Per total hotelul a fost excelent.Statiunea în schimb am impresia ca se degradează tot mai mult.
Recomand Travelplanner: Recomand Travel planner pt promptitudinea de care au dat dovadă. Ne-au ținut la curent cu tot ce tine în contextul pandemiei și ce mi-a plăcut cel mai mult a fost ca au pus la dispoziție un nr de tel în caz de urgență. Ii recomand și cu siguranță o sa mai apelam la ei pt concediile viitoare.

Arata mai mult

9.8
Vacanță la Riu Astoria
Camera a fost superbă cu vedere la mare. Mâncarea la fel, foarte bună, imposibil sa nu găsești ceva pe gustul tău. Curățenia nu a fost wow, dar ok. Prosoapele au fost schimbate în fiecare zi. Echipa de animatori a fost super faină. La fel și cei de pe plajă cu administrarea șezlongurilor,daca aveți o problema va recomand sa apelați cu încredere la ei. Ce nu mi-a plăcut a fost ca am avut probleme cu parcarea, în sensul ca nu erau locuri disponibile și nici la hotelul la care am fost redirecționati nu am găsit. Din păcate mulți dau șpagă, ca doar e plin de români și își rezerva locul. Mi s-ar părea normal sa fie primul venit, primul servit. Un alt dezavantaj a fost ca deși spun ca oți beneficia de un check out mai tardiv, nu s-a putut aplica, chiar dacă am discutat la recepție din timp.
Recomand Travelplanner: Foarte mulțumită de agenție.

Arata mai mult

10.0
Vacanta Riu Astoria
Recomandam acest hotel pentru familii cu copii mici ( familie 2 adulți și 2 copii 3,5 ani și 2 ani) și nu numai. Super hotel, super personal, super mancare, super animație, super curat, personal foarte amabil. Am stat intr-o camera twin super mare care nu a fost folosita niciodată. Hotel deschis acum 2 ani. Corpul A2 unde am fost cazați a fost deschis anul acesta și unele camere nu au fost folosite. Curățenia și prosoapele se schimba zilnic, lenjeria la 2 zile. Mancare foarte buna și diversificată. Mulțumim Travel Planner și în special Dna. Carmen pentru recomandarea făcută. Vom reveni la acest hotel. Este a doua vacanta la mare în Bulgaria super reusita pe care Dna. Carmen ne-a ajutat sa o avem. Super agenție! Recomandam cu drag acest hotel și în special Travel Planner!
Recomand Travelplanner: Mulțumim dna. Carmen pentru vacanta și pentru recomandarea făcută prin alegerea acestui super hotel!

Arata mai mult

9.5
Vacanta superba
Unul dintre cele mai frumoase hoteluri din zona Nisipurilor de Aur. Perioada vacantei a fost la sf lunii iunie, asa ca nu a fost prea aglomerat. Personalul amabil, chiar si doamnele de la curatenie stiu engleza, pentru ca am avut probleme cu cardul de acces in camera si ne-au ajutat, fara probleme. Hotelul are piscina exterioara la etajul 3, exista si o piscina mica pentru copii si un loc de joaca. Tot aici este si barul restaurantului si o scena unde, incepand cu ora 21 ana la 22:30, turistii sunt antrenati de personal in diverse jocuri, activitati "for fun". Alte aspecte legate de: - Camera: curata, prosoape schimbate zilnic. Am avut vedere laterala la mare, nu se auzea galagia de la bar si terasa. - Mancare diversificata, gustoasa. Intr-una din seri, este inclusa si o cina la restaurantul cu specific asiatic, la care se face rezervare in prealabil, unde mancarea este extrem de buna! Singurele aspecte negative sunt: - lipsa barului de pe plaja; - sezlongurile "se rezervau" de catre turisti cu prosoape de la hotel, lucru care nu e chiar corect.... - pentru rezervarea facuta la cina restaurantului asiatic, inainte de a intra in restaurant au fost niste tineri care ne faceau poze. Desi foarte amabili, vorbeau si in romana, nu ne-au intrebat daca vrem sa fim fotogafiati... Acest aspect m-a deranjat...
Recomand Travelplanner: Opinia despre agentia de turist este una din cele mai bune! Pretul oferit a fost cel mai bun pentru cerintele noastre. Imediat dupa rezervarea facuta pe site, am fost contactata telefonic de catre unul din operatorii agentiei pentru confirmarea ei. Plata s-a putut face in maxim 2 zile de la rezervare, fara alte costuri sau schimbara pretului. Am primit pe e-mail toate informatiile necesare, chiar si detalii legate de plata online pt rovinieta din Bulgaria.

Arata mai mult

Acest hotel are 63 impresii pozitive si doar 7 negative.
Vezi toate impresiile (70)

In afara de RIU Astoria, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre RIU Astoria

Cat costa o vacanta la hotelul RIU Astoria?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul RIU Astoria poti plati cca 1020 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 440 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 570 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul RIU Astoria?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru RIU Astoria oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel RIU Astoria este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, RIU Astoria are kids club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul RIU Astoria are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru RIU Astoria conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul RIU Astoria?
Hotelul RIU Astoria este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre RIU Astoria sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, kids club, parcare, piscina interioara, experiente SPA, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul RIU Astoria?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru RIU Astoria, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul RIU Astoria este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul RIU Astoria este foarte apreciat de turisti. Are 90% recomandari din 70 impresii iar nota generala este 8.8. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.5 si Camere cu nota 9.5. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul RIU Astoria are parcare proprie?
Hotelul RIU Astoria are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul RIU Astoria este pe plaja?
Hotelul RIU Astoria se afla pe plaja din Nisipurile de Aur. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul RIU Astoria exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul RIU Astoria nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul RIU Astoria
Cel mai popular tip de camera este Camera family. Alte tipuri de camera de la hotelul RIU Astoria: Camera dubla - v.mare, Camera dubla standard, Camera dubla superior - v.lateral mare, Camera single standard, Camera single - v.lateral mare, Camera dubla economy, Camera dubla - v.lateral mare, Camera single - v.mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul RIU Astoria ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 4 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul RIU Astoria?
Comparativ cu hotelul RIU Astoria ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Melia Grand Hermitage, Park Hotel Golden Beach, Grifid Encanto Beach, Grifid Vistamar. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Calculeaza pret si rezerva