TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
4 stele

Hotel RIU Helios Bay Obzor - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Obzor Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
96% recomandari
104 impresii Travel Planner
96% / 104 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Riu Helios Bay din Obzor este situat direct pe plaja in zona de nord a statiunii. Parte din lantul Riu Hotels Resorts acesta ofera servicii bune de cazare all inclusive, camere spatioase, o piscina interioara si multiple facilitati pentru famiile cu copii. Hotel Riu Helios Bay beneficiaza de o pozitie excelenta pe malul marii, inconjurat de o gradina cu o suprafata de peste 5000 mp ce ofera o atmosfera de vacanta completa. Serviciile bune si raportul calitate/pret il recomanda ca fiind unul dintre hotelurile potrivite atat familiilor cu copii, cat adultilor de toate varstele pentru un sejur linistit si confortabil pe litoralul Bulgariei.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Family club
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Oferta speciala: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, pentru vacante cu sosiri incepand cu 06.09.2021 pana la sfarsitul sezonului 2021. Oferta este valabila atat pentru rezervari noi, cat si pentru cele existente.

Amplasare: Riu Helios Bay din statiunea Obzor este situat la aproximativ 35 km nord de statiunea Sunny Beach, 40 km sud de orasul Varna si 42 km de aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la direct pe plaja privata si 3,5 km de centrul statiunii Obzor. In sudul statiunii Obzor se afla Hotelul Marina Sands, iar in partea de nord se afla Hotelul Sol Luna Bay. Plaja Irakli se afla la aprox 10 km sud, iar Capul Emine la 15 km de hotel. Riu Helios Bay este amplasat la aprox 40 km de complexul Elenite, 45 km de orasul vechi Nessebar si 50 km de aquapark Action Park din Sunny Beach.

Cazare: Hotelul Riu Helios Bay are 7 etaje si o capacitate de cazare de 140 camere duble standard, 120 de camere duble superioare si 22 camere de familie. Dotarile includ: baie cu dus sau cada, podele mochetate, TV cu ecran plat si programe prin satelit, mini frigider, seif, aer conditionat, uscator de par, acces internet wireless.

  • Camera dubla standard (25 mp) – 2 paturi de o persoana sau un pat matrimonial.
  • Camera dubla superioara (30 mp) – 2 paturi de o persoana sau un pat matrimonial, plus canapea extensibila.
  • Camera de familie (55 mp) – un dormitor cu pat matrimonial despartit de un living cu o canapea extensibila.

Trei camere duble standard sunt special amenajate pentru persoanele cu mobilitate redusa.

Facilitati/servicii:

oaspetii cazati la hotelui Riu Helios Bay au la dispozitie: piscina exterioara (600 mp;), piscina pentru copii (35 mp;), piscina interioara (80 mp;), centru fitness, salon de cosmetica, sala de conferinte (30 de locuri), parcare, acces internet wireless

Activitati: tenis de masa, volei pe plaja, polo, aqua gym, darts; in timpul zilei program de divertisment pentru copii 4-12 ani si pentru adulti (de 6 ori pe saptamana); spectacole seara, muzica live.

Catering: restaurant de 4 stele cu 380 de locuri si zona pentru nefumatori, cu terasa; snack bar cu specific spaniol; restaurant a la carte asiatic, lobby bar cu terasa; lounge bar cu terasa; bar la piscina, karaoke bar

Centru SPA: piscina interioara, masaj, sauna si baie de aburi, jacuzzi, salon cosmetica, sala de fitness

Pentru copii: loc de joaca pentru copii, mini club Riu Land, sectiune de piscina pentru copii cu mini tobogane

Plaja: in dreptul hotelului, sezlonguri si umbrelute contra cost

Parcare: langa hotel, in limita disponibilitatii, cu plata

Informatii suplimentare

  • Hotelul nu accepta animalele de companie.
  • Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
  • Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
  • Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
  • Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
  • Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

 

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel RIU Helios Bay Obzor, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?
xaxaxaxa

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in sistem bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese disponibile pana la miezul noptii la barurile hotelului; gustari reci si calde intre mese la barul de la piscina; cine tematice de doua ori pe saptamana; o cina pe sejur la restaurantul cu specific bulgaresc (necesita rezervare); sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; acces piscina interioara, internet wireless in lobby ( limitat la doua dispozitive per persoana), patut pentru bebelus, sala de fitness, program de animatie pentru adulti si copii 6 zile pe saptamana (tenis de masa, volei pe plaja, gimnastica in apa, darts, teren de sport multifunctional, spectacole si muzica live in cateva zile din saptamana), loc de joaca si mini club pentru copii, parcare in fata hotelului in limita disponibilitati (20 locuri)

Programul de All Inclusive incepe cu pranzul in ziua sosirii si se termina cu micul dejun in ziua plecarii. Orice alte solicitari pentru masa si bauturi in zilele de check-in si check-out sunt contra cost.

Oferta speciala: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, pentru vacante cu sosiri incepand cu 06.09.2021 pana la sfarsitul sezonului 2021. Oferta este valabila atat pentru rezervari noi, cat si pentru cele existente.

Nu este inclus: seif in camera, sala de internet, check-out tarziu (in limita disponibilitatii), acces centru SPA, masaj, sauna, baie de abur, salon de cosmetica, sporturi nautice, sezlonguri si umbrele la plaja

Note

  • Tinuta obligatorie la cina: pantaloni lungi pentru barbati.
  • Orele meselor pot varia in functie de gradul de ocupare al hotelului.
  • Solicitarile pentru check-in inainte de ora 14:00 si check-out dupa ora 12:00 sunt contra cost si in functie de disponibilitate.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

xa
Reduceri copii / adulti
xaxaxaxa

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 25 % (in Camera dubla standard)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla standard, Camera dubla superior si Family room)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Family room) si reducere de 50 % (in Camera dubla superior)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla superior si Family room)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla standard si Camera dubla superior) si reducere de 75 % (in Family room)
  • al 4-lea adult - reducere de 75 % (in Family room)
xa
Informatii Covid-19

Hotelurile RIU și Grupul Preverisk au colaborat pentru dezvoltarea detaliată linii directoare ca răspuns la boala Covid-19. Hotelurile RIU au furnizat contribuții valoroase din experiența lor operațională care s-au combinat cu cunoștințele tehnice și experiența Preverisk, a dus la un set cuprinzător de proceduri adresându-se tuturor departamentelor din cadrul hotelurilor RIU.

Am adoptat o abordare bazată pe riscuri pentru identificarea pericolelor pe întregul circuit de oaspeți, personal și alți vizitatori la hotelurile RIU. Din aceasta se vor aplica proceduri de control, în funcție de nivelul de risc. Aceste protocoale își propun să evite răspândirea bolii, atât de la persoană la persoană, cât și prin mediul înconjurător (de exemplu, atingerea suprafețelor).

Prin urmare, practicile de distanțare socială și igienă (personale și de mediu), cum ar fi curățarea și dezinfectarea, au fost aplicate pe parcursul diferitelor etape, în funcție de nivelul de risc. Aceste orientări se bazează pe cunoștințele disponibile curente și vor fi actualizate pe măsură ce vor fi disponibile mai multe informații.

Feedback-urile operaționale vor fi, de asemenea, esențiale pentru orice ajustare viitoare. De asemenea, am luat în considerare informații din diverse surse, inclusiv: OMS, PHE, CDC, ABTA, ICTE, printre altele. Aceste orientări stau la baza programului de formare și implementare ulterioare.

Măsuri de control specifice Covid-19

Recepţie

  • Punerea în aplicare a măsurilor preventive la intrarea hotelului include luarea temperaturii, controlul dezinfectării mâinilor, oferirea de măști oaspeților, vizitatorilor și distanțarea socială.
  • Implementarea check-in-ului online, în hoteluri unde acest lucru este posibil.
  • Utilizarea aplicației mobile ca instrument de informare pentru toate zonele comune ale hotelului, pentru a evita informațiile sub formă de hârtie sau schimbul de pliante.
  • Distribuitoare cu gel hidroalcoolic distribuite de-a lungul recepției.
  • Paravane de protecție instalate la recepție.
  • Criterii de alocare a camerei pentru a asigura distanțarea socială.
  • Măsuri preventive pentru utilizarea ascensoarelor (limitarea numărului maxim de persoane, indicatoare pe podea, gel în interior)
  • Benzi și marcaje vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă la barul din recepție.

Transportul personalului

  • Măsuri preventive care trebuie luate, în funcție de modul de transport al angajatului.
  • Implementarea regulilor specifice de utilizare a transportului public, inclusiv distanțarea socială, igienă personală și echipament personale de protecție.
  • Implementarea regulilor îmbunătățite pentru curățarea și dezinfectarea autobuzelor companiei.
  • Crearea normelor de igienă suplimentare în momentul sosirii la hotel.

Recepționarea bunurilor

  • Temperatura angajaților furnizorului va fi luată.
  • Personalul de livrare și șoferii trebuie să poarte o mască și mănuși.
  • Intrarea pentru vehiculele furnizorului va fi curățată corespunzător.
  • Ori de câte ori este posibil, produsele nu vor intra în hotel în ambalajul furnizorului, dar vor fi în primul rând transferate în recipiente dezinfectate în prealabil.
  • Fructele și legumele vor fi dezinfectate înainte de a fi depozitate.
  • Furnizorilor externi li se va cere detalii despre toate măsurile de igienă și siguranță care au fost luate în legătură cu COVID-19. Se vor face verificări de conformitate periodice.
  • Niciun furnizor nu va avea acces la interiorul hotelului.
  • Se va efectua curățarea și dezinfectarea zonelor cu risc mare de contaminare.
  • Prelungirea orarului de primire a mărfurilor pentru a evita aglomerația.

Intreținere

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Au fost consolidate protocoalele pentru ventilația constantă cu aer natural. Un sistem de purificare a aerului va fi instalat în zonele închise.
  • Întreținerea aerului condiționat în camere și zone comune pentru a asigura o dezinfectare săptămânală a filtrelor.
  • Supravegherea strictă a spălării vaselor, a spălătoriei și a altor echipamente de spălare și dezinfectare
  • Sistemele de apă (piscine, spa, apă menajeră și irigare) sunt monitorizate constant

Restaurant

  • Orele pentru mic dejun, prânz și cină vor fi prelungite.
  • Personalul va gestiona intrarea la restaurant și va conduce oaspeții la masa alocată.
  • Un panou de informații, situat la intrarea în restaurant, va afișa regulile de acces pe care oaspeții le vor putea citi înainte de a intra.
  • Oaspeții trebuie să fie supuși unui control de temperatură înainte de a avea acces și să-și dezinfecteze mâinile.
  • Oaspeții trebuie să aibă o mască și mănuși și să folosească gel hidroalcoolic.
  • Vor exista indicații clare pentru a arăta sensul unic de mers al restaurantului, bufeturile și spațiile pentru show cooking.
  • Distanța dintre oaspeți așezati la 2 mese adiacente va fi de minimum 1,5 metri.
  • O față de masă de hârtie de unică folosință va fi așezată pe mese și schimbată după fiecare invitat. Un plic sigilat de hârtie de unică folosință va fi așezat pe mesele care conțin cuțit, furculiță, lingură de desert și servietă.
  • Mesele și scaunele (suprafețele și laturile) și orice obiecte rămase pe masă vor fi dezinfectate după fiecare invitat.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare servire. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19.
  • Ventilație naturală îmbunătățită.
  • Distanța socială va fi respectată în cozile pentru zonele de luat masa.
  • În dreptul fiecărui stand de bufet va exista un dozator de gel hidroalcoolic și mănuși.
  • Eliminarea obiectelor împărțite, cum ar fi recipientele pentru de ulei, sare și piper etc.
  • Băuturi servite la masă.

Bar

  • Oaspeții trebuie să aplice gelul hidroalcoolic pe mâini și să aibă o mască și mănuși pentru a putea intra.
  • Banda de semnalizare și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă atunci când doriți să intrați în bar.
  • Paravane vor fi instalate pe blatul barului.
  • Meniul de băuturi va fi tipărit pe afișe și pe oaspeții care au descărcat aplicația RIU îl vor putea vedea și pe telefoanele mobile.
  • Băuturile vor fi servite exclusiv de la Bar către oaspete sau de la bar la mese.
  • Distanța dintre oaspeți așezați la mesele adiacente va fi de minimum 1,5 metri, cu excepția membrilor aceleiași familii, care pot sta la aceeași masă.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare serviciu. În plus, mesele și scaunele (suprafețele și zonele laterale) și orice obiecte rămase pe masă, vor fi dezinfectate după fiecare invitat. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19, deoarece au fost verificate pentru conformitate.
  • Ventilație naturală constantă îmbunătățită.
  • Banda și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă în coada de așteptare.
  • Îndepărtarea dozatoarelor de băuturi.
  • Îndepărtarea scaunelor din scaun.

Bucătărie

  • Măsurile HACCP sunt aplicate și monitorizate. Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv utilizarea mănușilor, măștilor și spălării mâinilor, cel puțin la fiecare 30 de minute.
  • Distanțe minime sigure de 1,5 metri între angajați.
  • Numărul de feluri de mâncare plasate în bufet va fi ajustat la numărul necesar. Produsele ambalate de o singură doză și produsele în porții individuale vor fi furnizate pentru unele mese cu realimentare regulată.
  • În funcție de opțiunea bufetului, toate ustensilele de servire (clesti, linguri etc.) vor fi schimbate la fiecare 30 de minute și înlocuite cu cele noi dezinfectate.
  • În zonele de show cooking, mâncarea trebuie să fie pregătită în cantități rezonabile, pentru a evita formarea cozilor, dar și pentru a evita întotdeauna acumularea alimentelor.
  • Procedurile au fost îmbunătățite și frecvența curățării și dezinfectării în timpul și după fiecare serviciu a fost crescută.

Menaj

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare pentru curățarea fiecărei camere, cu o atenție deosebită acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, mânere, telecomenzi tv / AC, minibar, etc.).
  • Zonele comune interioare și exterioare vor fi curățate și dezinfectate în fiecare oră, cu o atenție specială acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, butoane pentru ascensor, etc.).
  • Unele elemente eliminate din camere. Dotările includ acum un dozator pentru dezinfectant de mâini și pungi igienice.

Magazine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Numărul de persoane va fi limitat pentru a asigura distanțarea socială.
  • Este obligatoriu ca oaspeții să aplice gel hidroalcoolic pe mâini și să folosească mănuși.
  • Banda de semnalizare va fi instalată pentru a asigura formarea corectă a cozii.
  • Toate produsele vor fi igienizate înainte de a părăsi spațiul de depozitare.
  • Retururile vor fi păstrate timp de 72 de ore și igienizate.
  • Plata cu cardul va fi încurajată.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate pentru curățare în timpul programului și după închidere.
  • Protocol consolidat pentru ventilația naturală a aerului.
  • Semnalizare cu distanța minimă de siguranță până la ghișeu.
  • Distanța socială trebuie respectată în orice moment.
  • Măsuri exhaustive de igienă în camerele de schimb.

Divertisment

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială, limitând numărul de persoane, păstrând materialele igienizate și avand la dispoziție gel dezinfectant.
  • Spațiile vor fi adaptate astfel încât oaspeții să se poată bucura de activități menținând distanțarea socială.
  • Temperatura oaspeților va fi luată înainte de toate activitățile.
  • Toate materialele (jucării, ustensile, jocuri etc.) vor fi dezinfectate înainte și după fiecare activitate cu un produs dezinfectant eficient împotriva COVID19.
  • Înainte de a începe o activitate, tuturor participanților li se va aduce aminte de măsuri de igienă și siguranță.
  • Activitățile pentru copii vor fi adaptate pentru a menține distanțarea socială, iar numărul de participanți va fi redus.
  • Nu vor exista activități sportive pentru adulți sau adolescenți care implică contact fizic.
  • Activitățile care nu pot fi desfășurate în conformitate cu distanțarea socială au fost eliminate.
  • Unele activități vor fi repetate de mai multe ori pe zi, astfel încât toți clienții care doresc să le facă le pot face pe rând. Va exista o listă de înregistrare.
  • Au fost îndepărtate activitățile în care este dificil să se garanteze dezinfectarea echipamentelor.

SPA, fitness și piscine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială și limitarea numărului de participanți.
  • La intrarea în fiecare zonă va exista un dozator de gel hidroalcoolic (toalete, vestiare, zone cu apă, sală de sport etc.).
  • A fost implementat un protocol strict pentru schimbarea prosoapelor.

SPA

  • Oaspeții vor trebui să facă o programare și vor trebui să participe singuri.
  • Oaspeții vor trebui să facă o programare pentru tratamente pentru a evita aglomerația. Aceasta nu se aplică pentru accesul la spa.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare după utilizare, pentru cabine de tratament și în toate zonele comune.
  • Se va folosi un strat protector de unică folosință pe paturi și alte articole utilizate în timpul tratamentului fiecărui oaspete.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului între fiecare serviciu.
  • Va trebui să faceți duș înainte de a intra în acest spațiu.

Fitness

  • Utilizarea obligatorie a unui prosop pe toate echipamentele sportive.
  • Pentru echipamentele de dezinfectare, dispozitivele de dezinfectare și dispenserele de hârtie de unică folosință vor fi disponibile.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate și crescute.

Piscine

  • Numărul de persoane în piscină va fi limitat.
  • Sezlongurile se vor distanța la 2 metri pentru oaspeții din diferite familii.
  • Sezlongurile vor fi curățate și dezinfectate în fiecare zi, precum și toate suprafețele și zonele care pot fi contaminate.

Spălătorie

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului.
  • Dozatoare cu gel de dezinfectant pentru mâini disponibile în toată zona.
  • Două grupuri de angajați desemnați. Un grup să lucreze exclusiv cu haine murdare, iar celălalt să lucreze exclusiv cu haine curate.
  • Diferite circuite de rute au fost proiectate pentru textile murdare și curate pentru a evita orice fel de interacțiune.
  • Cărucioare diferite sunt folosite pentru hainele murdare și cele curate și sunt dezinfectate zilnic.
  • Hainele vor fi spălate cu ozon și detergent, apoi uscate la o temperatură peste 60ºC. Lenjerii, prosoape și altele similare sunt pliate la o temperatură de 150 ° C.
  • Procedurile îmbunătățite de curățare și dezinfectare sunt implementate în zonele de lucru în timpul și după fiecare schimb.

Impresii Hotel RIU Helios Bay Obzor

8.9
Vacanța liniștita
Hotelul ne-a plăcut , de fapt după hotel am ales sejurul . Am avut o camera chiar prea mare , superior ( când am rezervat nu am găsit camera standard ) . E puțin deranjanta faza cu plata șezlongurilor ( chiar dacă nu costa mult , 12 leva ptr 2 șezlonguri și o umbrela) care sunt chiar in dreptul hotelului dar aparțin altuia mai îndepărtat de plaja . Plaja nu a fost aglomerata deloc . Mai in centrul stațiunii era multă lume . Citisem recenzii ca sunt probleme cu parcarea dar au găsit o soluție : cu doar 5 leva pe zi , se parchează in incinta stadionului de alături . Dacă nu vrei sa plătești , trebuie sa-ti cauți tu un loc . In privința mâncării , nu se ridica chiar la nivelul celor 4 stele . Este variata dar cam multă tocătura și tocănițe . Personalul foarte grijuliu și atent . Ordine și curatenie in restaurant , cocktailuri foarte bune la bar . La piscina sunt câțiva tineri animatori foarte drăguți care trec și te invita la diverse activități ( Aqua Gym , volei …) . Agentia Travel Planner merita toate aprecierile deoarece , din momentul rezervării și pana am ajuns acasă , am simțit ca ne-a purtat de grija . Per ansamblu a fost o vacanța reușită !
Recomand Travelplanner: Recomand Agentia Travel Planner ! Rapizi , grijulii , serioși !

Arata mai mult

8.9
O vacanță ok
Un hotel primitor cu personalul amabil. Camera în care am fost cazați a fost mare, dar fiindcă am ocupat o camera la ultimul etaj era tip mansarda (cu tavanul inclinat). Nu ne-a deranjat prea tare, dar pentru o persoană mai înaltă este puțin incomod. În schimb ,vederea de sus era spectaculoasa,iar balconul era mai mult terasa,fiind foarte mare. Restaurantul era încăpător, avea o terasa nu la fel de mare, mâncarea decentă dar puțin diversificata și repetitiva. Piscina hotelului nu este suficient de mare în raport cu dimensiunile sale ,dar era bine întreținută. Un inconvenient ar fi faptul ca șezlongurile hotelului trebuiesc plătite ,nu sunt incluse în prețul sejurului. Plaja este lata ,intrare în mare este lenta. Foarte aproape de centrul Obzorului.
Recomand Travelplanner: Agenția Travel Planner,ne-a oferit preturile cele mai bune la vacante, site-ul este bine gândit și ușor de utilizat. Ce ni s-a părut mai dificil a fost sa-i contactam telefonic. Noi am avut o comunicare bună, pe de alta parte, cu ei ,sunt profesioniști.

Arata mai mult

9.5
Vacanta la Riu
Hotel foarte bun, printre primele din OBZOR făcut acum 12 ani, poziție excelenta pe plaja dar fără plaja proprie (aparține hotelului Casablanca) nici nu este nevoie pentru ca îți iei șezlong la piscina și mergi până la apa 50 m și cu plata si la liber. Camera dubla superior mare, curata, balcon cu vedere la mare. Mâncarea proaspătă pentru toate gusturile, 50% tip fast-food 50% gătită, salate, brânzeturi etc. Nu comparați cu Turcia unde plătiți dublu un sejur! Citiți de acasă ce este inclus și ce nu este ca să nu aveți surprize neplăcute! Per total un hotel de nota 8.5 poate chiar 9.
Recomand Travelplanner: Recomand agenția. Mulțumesc doamnei Mihaela Miu pentru ca a rezolvat cererea mea în legătură cu camera de hotel, chiar dacă nu mi-a răspuns la mail din lipsa de timp. Preturi prin Travel Planer puțin mai mici fata de alte agenții pentru Bulgaria.

Arata mai mult

9.6
Vacanta Riu Helios Bay Obzor
Incep prin a spune ca a fost prima noastra exprienta in Bulgaria si prima experienta la All Inclusive, deci toate impresiile de mai sunt sunt scrise fara a avea o alta experienta similara pentru a compara. Per total, totul a fost pe plus. Voi detalia mai jos plusuri si minusuri, vazute prin ochii nostri, familie de cu 2 copii de 3 si 6 ani Minusuri: - Angajatii tolereaza nepurtarea mastii cu toate ca peste tot scrie ca este obligatorie in spatiile inchise - Angajatii tolereaza tinutele nepotrivite la masa, cu toate ca in regulament se specifica clar fara costume de baie, maieuri, tinute de plaja. - Angajatii tolereaza ocuparea sezlongurilor cu prosoape si jucarii la primele ore (chiar si asa, am gasit intotdeauna sezlong liber - doar ca nah, regula era scrisa insa incalcata de multa lume) - Lipsa parcarii. A fost destul de aglomerat. Insa ne-a ajutat un angajat de acolo si ne-a aratat unde putem lasa masina cele 7 zile. Pe strada din fata hotelului nici un cm liber - Lifturi putine si foarte aglomerate. Daca ai ghionion sa ai copilul cu carut , se asteapta destul de mult in orele de varf. Noi am folosit in 90% scarile, chiar daca am fost cazati la etajul 4 - Dulciurile de la masa foarte proaste. Dar treaba asta compensa cu multitudinea de sortimente de fructe. - Marea destul de adanca brusc. Am avut ghinion si de vant si valuri. Nu foarte potrivita pentru balaceala de copii (compenseaza insa piscinele) Plusuri: - Localizare excelenta. La o aruncatura de bat de mare. - Camerele frumoase, curate. Am avut camera cu view la mare, absolut superbe rasariturile. - Liniste - Angajatii super amabili si zambitori, intotdeauna dispusi sa te ajute. - Mancarea buna. As zice de nota 8. Erau si produse asa si asa, dar gaseai intotdeauna si specialitati si bunatati - Piscinele foarte ok si curate - Chiar daca aglomerat, nu s-a intamplat niciodata sa nu gasim sezlong sau loc la masa - Animatorii foarte draguti si amabili. Copiii asteptau cu nerbdarea seara sa danseze si sa cante cu ei.
Recomand Travelplanner: Super organizare, prompti, totul a decurs perfect. Apreciem mesajele de "drum bun" si "speram ca ati avut o vacanta reusita", iti da o senzatie de bine. Multumim

Arata mai mult

9.0
Foarte Multumit
Personalul foarte de treaba, Camera mare, asternuturi curate, prosoape schimbate zilnic, curatenie facuta zilnic in camere. Mici neajunsuri in baie care erau mai mult estetice sa zicem asa. O mica scurgere la vasul WC care a fost remediata FARA a cere acest lucru. Curatenie se facea foarte des in hotel insa erau locuri uitate. Pe casa scarii de exemplu am observat in prima zi- duminica niste cioburi de la o ceasca de cafea. Acolo au ramas si cand am plecat noi, dupa 7 zile. Atmosfera e relaxanta, este program pt copii mai mici in fiecare seara. Pt adulti a fost o petrecere organizata langa piscina si sunt si alte activitati organizate pe parcursul zilei: gimnastica in piscina, darts si alte sporturi. Hotelul nu are plaja administrata de ei, asa ca trebuie sa va reorientati la cele existente. Cea din dreptul hotelului e administrata de H. Casablanca si ni s-a spus ca la momentul respectiv nu pot sa inchirieze sezlonguri turistilor decat celor care sunt clienti ai hotelului respectiv. Meniul de la restaurant era diversificat si mancarea proaspata. Au fost 2,3 seri tematice, in care s-a servit mancare din bucataria balacnica sau italiana. Au si 2 restaurante cu specific asiatic si spaniol. Pt a lua masa acolo trebuie facuta rezervare din timp, locurile fiind limitate.
Recomand Travelplanner: Foarte rapizi si promti. Am ajuns la ei printr-o recomandare si pot sa spun ca la randul meu o sa recomand aceasta agentie prietenilor mei si voi apela cu siguranta la serviciile voastre pe viitor.

Arata mai mult

9.8
Sejur 2021
Hotelul este ok, curatenie in camere si in zonele publice, liniste, verede la mare, personalul amabil si gata sa-ti raspunda la solicitari. Restaurantul principal ok si el, mancarea diversificata (seri cu specific traditional, restaurante cu specific asiatic si spaniol, mici surprize, platouri cu branzeturi fine si fructe de mare, inclusiv sampanie la micul dejun :) , personalul atent, cam multa galagie in orele de varf (asta tine de turisti) si destul de cald in interior (asta poate rezolva administratia hotelului), dar au si o terasa foarte cocheta. Barul de la piscina si din hol cu oferte diverse (sampanie :), cocktail-uri preparate pe loc, aproape de reteta originala) si personal amabil si atent, program de divertisment in fiecare seara si tematice pe parcursul zilei pentru copii si adulti. Accesul la plaja facil dar, din pacate, hotelul nu are zona de umbrele pe plaja (sunt de la alt hotel contra cost si nu sunt locuri garantate) in schimb au zona de umbrele la piscina si pe nisip, tot in jurul piscinei exterioare, intr-o gradina amenajata, incluse in pretul camerei. Exista si o zona mare, libera pe plaja, chiar in imediata apropiere, care pastreaza farmecul plajelor de altadata. Parcarea hotelului foarte limitata (in jur de 20 locuri) dar sunt locuri de parcare pe strazile adiacente. Cred ca hotelul se apropie de 3+, daca treci cu vederea unele aspecte, legate de cerintele situatiei actuale (respectate doar de personalul hotelului).
Recomand Travelplanner: Am comunicat foarte bine cu personalul agentiei, singura problema a fost cu confirmarea rezervarii, care s-a facut dupa ce au intrat banii in contul agentiei. M-as fi asteptat sa am confirmarea rezervarii inainte, inclusiv pentru oferte last minute.

Arata mai mult

Acest hotel are 100 impresii pozitive si doar 4 negative.
Vezi toate impresiile (104)

Intrebari frecvente despre Hotel RIU Helios Bay

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel RIU Helios Bay?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel RIU Helios Bay?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel RIU Helios Bay oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel RIU Helios Bay este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel RIU Helios Bay are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel RIU Helios Bay are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel RIU Helios Bay conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel RIU Helios Bay?
Hotelul Hotel RIU Helios Bay este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel RIU Helios Bay sunt: pe plaja, family club, kids club, parcare, piscina interioara, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel RIU Helios Bay?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel RIU Helios Bay, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel RIU Helios Bay este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel RIU Helios Bay este foarte apreciat de turisti. Are 96% recomandari din 104 impresii iar nota generala este 9.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.6 si Camere cu nota 9.4. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel RIU Helios Bay are parcare proprie?
Hotelul Hotel RIU Helios Bay are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel RIU Helios Bay este pe plaja?
Hotelul Hotel RIU Helios Bay se afla pe plaja din Obzor. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel RIU Helios Bay exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel RIU Helios Bay nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel RIU Helios Bay
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla standard. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel RIU Helios Bay: Camera dubla superior, Camera family, Camera single standardVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel RIU Helios Bay ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 4 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel RIU Helios Bay?
Comparativ cu hotelul Hotel RIU Helios Bay ati putea gasi interesante in Obzor si hotelurile si HVD Clubhotel Miramar, HVD Reina Del Mar, Hotel Sol Luna Bay, Obzor Beach Resort. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Obzor
Alege perioada si calculeaza pret