TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
3 stele

375 impresii si pareri Hotel Grifid Vistamar Nisipurile de Aur Bulgaria. Turisti care au acolo.


8.8
87%
375 impresii
375 impresii
Impresiile Travel Planner (375)
Amplasare
9.5
Camere
9.3
Mancare
8.5
Personal
8.7
Atmosfera
8.5
Facilitati
8.6
Calitate / pret
8.6
Impresii pe Hotel Grifid Vistamar

375 impresii reale, verificate 100% - Hotel Grifid Vistamar

Impresii pe Hotel Grifid Vistamar

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Nisipurile de Aur Bulgaria
7.4

Week break

Hotel frumusel, pe plaja, servicii slabe pentru UAI. BAUTURILE ALCOOLICE SI NON ALCOOLICE FFF SLABE. Plaja micuta. Putine sezlonguri.
Recomand Travelplanner: F ok

Arata mai mult

10.0

Vacanta Bulgaria

Totul a fost peste asteptari!
Recomand Travelplanner: Foarte buna comunicarea si foarte rapida! Multumesc!

Arata mai mult

10.0

Vacanță la hotel Grifid Vistamar

Un hotel de lux,camere mari, curățenie,mâncare pentru toate gusturile.Totul excepțional.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte rapizi,promți.Felicitari TRAVEL PLANNER.

Arata mai mult

9.8

Vacanta Bulgaria

Am fost placut impresionati inca din prima clipa petrecuta in hotel. Personalul foarte amabil, mereu cu zambetul pe buze, ne-a stat mereu la dispozitie si ne-a oferit toate informatiile de care aveam nevoie. Hotelul arata foarte bine iar mancarea a fost buna si diversificata. Un mare plus a fost curatenia, atat camera cat si restul zonelor au fost impecabile. Singurul lucru pe care l-as mentiona ca fiind neplacut a fost taxa pentru parcare. La finalul sejurului am platit 70 de euro pentru un loc de parcare nepazit, undeva in apropierea hotelului.
Recomand Travelplanner: Cu siguranta voi reveni la serviciile oferite de Travel Planner. Am primit raspunsuri foarte rapide si mail-uri detaliate cu informatii utile pentru calatorie. Sunt foarte multumita!

Arata mai mult

5.3

Vacanta Grifid Vistamar

Din pacate de data aceasta am fost dezamagiti, am vazut o alta fata a Bulgariei (pana acum am fost de 2 ori la Reina del Mar si totul a fost la superlativ) Cum am ajuns la hotel, ne-au fost repartizate camere ma parter, ceea ce inseamna la nici 2,3 metri fata de piscina exterioara, zero intimitate, maxim de galagie, camera f intunecoasa, tot timpul a trebuit sa stam cu draperiile trase pt a ne feri de priviri indiscrete, ne-am simtit ca intr-un buncar! Baile extrem, extreM de mici avand in vedere ca am platit pt suita si NU pt camera dubla! Plus ca mingile de la jocurile din piscina tot timpul aterizau in balconul nostru! Abia dupa 2 zile al reusit sa mutam camera la etajele superioare, si aici camera a fost singurul PLUS al acestui hotel: spatioasa , curata, cu un view superb asupra marii si statiunii! Din punct de vedere am mancarii , extrem de dezamagiti, efectiv aceeasi mancare in fiecare zi, foarte putin diversificata, plus ca din 15 membri ai grupului, 8 au fost cu enterocolita incepand cu ziua 2! La partea de gustari , la amiaza, la late lunch erai conditionat la un singura portie, efectic ne-a comunicat ca nu mai avem dreptul si la a doua farfurie! Plaja extrem, extrem de mica, daca ajungeai la 9,10 pe plaja trebuia sa stai pe prosop, nici vorba de macar 1 sezlong, si noi eram 5 familii cu cate 2,3 copii fiecare! De asemenea, este singurul hotel unde a trebuit sa platim pt sauna, sala de fitness, iar parcarea ff departe, tot timpul trebuia sa apelam la un sofer care sa ne duca la masina, si totul contra cost! Am venit cu un gust amar , avand in vedere raportul calitate-pret, cu siguranta in lantul hotelier Grifid nu vom mai merge!
Recomand Travelplanner: Voi recomanda agentia, agentii cu care am discutat foarte amabili, cooperativi si prompti!

Arata mai mult

9.8

Vacanta Vistamar

Cei de la travel planner au fost foarte promti cu rezervarea si trimiterea documentelor. Camera foarte curata, mancare diversificata si au incercat sa aiba activitati pentru entertainments in fiecare seara! O vacanta reusita!

Arata mai mult

9.8

Un loc frumos si confortabil

Un hotel frumos,camere curate si spatioase,personal amabil si bine organizat,mancare buna (se putea mai multe feluri de mancare,dar a fost gustos totul si nu s-a murit de foame).Barurile au fost ok, iar cel de pe plaja a fost cel mai bun lucru. Ca puncte minus ar fi parcarea care ar putea fi libera tinand cont ca sunt locuri langa hotel. Per ansamblu a fost totul conform descrierii, si cel mai bun hotel de pana acum din Bulgaria.
Recomand Travelplanner: Cei de la agentie au fost rapizi, prompti ,amabili. Voi recomanda cu siguranta si prietenilor aceasta agentie.

Arata mai mult

8.9

VACANTA BULGARIA

HOTEL EXCELENT POZITIONAT ,CU TOATE SERVICIILE EXCELENTE.

Arata mai mult

5.6

Mediocru

Camera de hotel superba din punct de vedere design și funcționalitate. Mâncare decenta, băuturi 95% locale(proaste) . Lait motivul hotelului stat la coada pentru orice... (o apa, o inghetata, un lift sau un sezlong) Conform,politicii locul de parcare este asigurat intr-o parcare mai îndepărtată... ( in cazul nostru a fost un colt de bordura) O singura toaleta card deservea zona de piscina/plaja ( singurul loc în care curatenia lasă de dorit) Hotelul poate fi ok pt o familie fără copii, dacă fac ceva cu partea de cozi...

Arata mai mult

9.0

Vacanța Bulgaria

Hotelul a fost ok, camera, curățenia , serviciile, mâncarea . Minusul este faptul ca sunt foarte putine șezlonguri pentru ce capacitate are hotelul.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte ok. Au răspuns la email și in Weekend și ai fost foarte prompți .

Arata mai mult

9.9

Vacanta Grifid Vistamar

Totul a fost perfect, dar mi-as fi dorit să se servească mai multe fructe de mare și pește.
Recomand Travelplanner: Au fost profesioniști! Voi recomanda această agenție.

Arata mai mult

9.7

Grifid Vistamar

Serviciile hotelului sunt de nota 10+, personalul hotelului la fel. Curatenie in camera + prosoape zilnic. Prosoapele pentru piscina/plaja le poti schimba de doua ori pe zi (dimineata si seara).Mancare diversificata,bauturi ok! Toate serviciile ireprosabile! Recomand familiilor cu copii de toate varstele! Plaja vis-a-vis de hotel, parcul acvatic la 2 minute de mers pe jos. Cuplurilor fara copii,CLAR le recomand camerele concept de la ultimul etaj,unde nu au acces copiii si acolo chiar te poti relaxa! Altfel,tot hotelul este plin de copii si implicit multa galagie! Cei cazati in camerele concept au acces la toate restaurantele si serviciile hotelului,dar au si piscina si restaurant propriu! 98% dintre cei cazati au fost romani,cred ca asa este tot sezonul. Noi,familie cu doi copii, vom merge si anul viitor.
Recomand Travelplanner: Cea mai rapida,prompta si corecta agentie cu care am colaborat pana acum! Multumim!

Arata mai mult

9.0

Hotelul este superrr

Servicii ireprosabile
Recomand Travelplanner: Totul a fost ok Mulțumim

Arata mai mult

9.8

Vacanta Bulgaria

HOTEL GRIFID VISTAMAR-un hotel foarte bun,servicii de calitate.
Recomand Travelplanner: Servicii foarte bune,prompti,comunicare,informatii.Recomand cu incredere!

Arata mai mult

5.1

Nu mi-a plăcut

Hotelul foarte înghesuit Mâncarea doar câteva celui și multe sosuri care nu le vedeam rostul .Au fost seri când soțul meu a mâncat doar pizZa la 1300 euro este strigător la cer . Personal lasă de dorit doar Adrian de la Bagaje a fost Ok .Sincer nici gratis nu m-aș întoarce la nici un Grifit mi sa luat
Recomand Travelplanner: Este al 4 ani când merg cu agenția voastră și am fost mereu mulțumită dar anul asta am luat mare țeapa cu Grifid Vistamar

Arata mai mult

4.9

Total de evitat!

07.08.2022-14.08.2022 E a doua oara cand vin la Vistamar si ultima… De mentionat de la inceput ca daca iti doresti un hotel prost organizat cu personal subdimensionat, cu cozi mari la mancare, la bar, cu animatie care lasa de dorit,cu sezlonguri putine la plaja si la piscina, VISTAMAR este locul unde le gasesti pe toate si, culmea, la bani multi. De cand intrii in holul hotelului esti intampinat de o atmosfera apasatoare,canapele murdare, rupte, personal plictisit si, cel mai rau, caldura ( amestec de miros de mancare si caldura, aerul conditionat nu face fata sau este oprit) o atmosfera total nepotrivita pentru un hotel de 4 stele, atmosfera pe care am intalnit-o timp de 7 zile, fara exceptie. Singurul loc unde este OK (rece si bine, miroase a cafea si produsele sunt reci, dar din pacate aceleasi in fiecare zi ) este cofetaria/patiseria. Parcarea scumpa, 20 leva pe zi, se face intr-o alta parte a statiunii. Intrarea in mare abrupta in 3-4 metri peste 2 metri adancime nerecomandat famililor cu copii mici. Camera primita initial a fost cu miros de mucegai si mucegai pe pereti (total neacceptabil pentru un hotel de 4 stele), ulterior a fost schimbata cu una in care lipseau consumabilele de la baie, iar praful era la el acasa, cu interventii la receptie s-a remediat, a doua zi!!! Snack-barul functioneaza doar intre 14-17 cand puteai sa iei doar doua produse (pizza, hamburger, sandvisuri) de persoana (nu aratau deloc bine), tot timpul cu coada. Hotel cu UALL, bauturile ar trebui sa fie din gama premium sau sa contina o gama variata, insa ele sunt putine si din categorii inferioar, am atasat o poza cu barul pentru a se vedea lipsa diversitatii. Fara apa imbuteliata, ara vin imbuteliat, o alta problema a hotelului dozatoarele de apa sunt in spatele barului, nu am inteles de ce nu au fost puse pe bar sau intr-un alt loc de unde sa iti iei singur, daca vrei un pahar cu apa trebuia sa stai la coada, alaturi de oameni care doreau alte bauturi de la bar. La bar tot timpul era coada pentru ca erau putini barmani, maxim doi, dar de cele mai multe ori era unu singur, se formeau cozi de pana la 10 persoane chiar si la 23.30. Cred ca se dorea sa servesca cat mai putin, sa aiba cat mai putine costuri. Cu toate ca in descriere apar 4 baruri, in realitate functioneaza 3, Bar salon este inchis (se deschide doar cand ploua, data trecuta era tot inchis, dar din cauza Covid). ***Si acum sa va povestesc de restaurant piesa de rezistenta la Vistamar*** In primul rand foarte cald,un miros greu de mancare amestecat cu fum peste tot, climatizarea 0. Peste tot numai cozi, ca sa iti iei mancare trebuie sa stai la coada 10 minute am atasat si poze (sunt incredibil de prost organizati). Putine feluri de mancare si se repeta la 3 zile, micul dejun este accelasi in fiecare zi. Se recicleaza la greu tot ce ramane foarte multe sosuri si multe chiftele si tocaturi. In ceea ce priveste aperitivele si dulciurile o bataie de joc, sunt acceleasi tot timpul, locul unde sunt puse nu face fata caldurii din restaurant si toate sunt calde, topite,improprii servirii, am atasat si poze cu un cascaval topit pe platou (: Curatenia din restaurant lasa de dorit nu se respecta nici o norma igenico-sanitara (vesela spalata insuficient, adica nespalata, mese necuratate dupa turisti decat foarte superficial, se da cu o laveta doar pe margini,iar firimiturile pe jos,cand se refac tacamurile la masa daca a ramas un cutit de la ceilalti turisti nu se schimba, se lasa pe masa si se completeza cu ce lipseste, daca servetelul pe care au stat tacamurile pare curat este lasat in continuare….cand pui mana se lipeste de masa, pardoseli lipicioase, tacamari cleioase. Gala Dinner anuntata cu mult fast s-a dovedit un fiasco total, cu o zi inainte am primit la usa o invitatie in care eram invitati la restaurant in intervalul 20.15-20.30, in conditiile in care restaurantul se inchidea la ora 21.00. La ora mentionata “surpriza” era coada pe scari, nu te lasau sa intri ca nu mai sunt locuri la masa, ni s-a spus sa revenim peste 10 minute, iar dupa inca 20 de minute tot coada si fara locuri la mese. Am cerut sa ma lase sa intru sa vad ce se poate servi, dar erau numai resturi. In acea seara, vineri pe 12.08.2022, nu am putut sa servim nimic in restaurantul hotelului din lipsa de locuri ( nu am fost primiti in restaurant) am plecat si am mancat in statiune. Referitor la restaurantele a la carte Restaurantul Italian o bataie de joc incredibila, am asteptat o ora sa imi aduca primul fel de mancare (un starter), iar dupa inca o jumatate de ora au venit sa imi spuna ca au o problema la bucaterie (un singur bucatar si foarte multe comenzi) si nu stiu cand pot sa imi aduca felul principal, dar ca pot sa imi aduca pizza mai repede (comandasem doua pizza si doua feluri principale). Oare cum e posibil asa ceva in conditiile in care se merge doar cu rezervare? Au venit si felurile principale intr-un final care erau reci si prost gatite in loc de sos o smantana sleita, iar pizza facuta pe repezeala fara nici un gust, mai buna era pizza din restaurant. Ne-am ridicat de la masa si am luat masa in statiune pentru a doua oara consecutiv(restaurantul principal se inchisese). Despre restaurantul bulgaresc am atasat doar meniul saracacios de mentionat, restaurantul este in holul hotelului tot mirosul este dus direct in receptie. In concluzie o mare bataie de joc!

Arata mai mult

4.9

Total de evitat!

07.08.2022-14.08.2022 E a doua oara cand vin la Vistamar si ultima… De mentionat de la inceput ca daca iti doresti un hotel prost organizat cu personal subdimensionat, cu cozi mari la mancare, la bar, cu animatie care lasa de dorit,cu sezlonguri putine la plaja si la piscina, VISTAMAR este locul unde le gasesti pe toate si, culmea, la bani multi. De cand intrii in holul hotelului esti intampinat de o atmosfera apasatoare,canapele murdare, rupte, personal plictisit si, cel mai rau, caldura ( amestec de miros de mancare si caldura, aerul conditionat nu face fata sau este oprit) o atmosfera total nepotrivita pentru un hotel de 4 stele, atmosfera pe care am intalnit-o timp de 7 zile, fara exceptie. Singurul loc unde este OK (rece si bine, miroase a cafea si produsele sunt reci, dar din pacate aceleasi in fiecare zi ) este cofetaria/patiseria. Parcarea scumpa, 20 leva pe zi, se face intr-o alta parte a statiunii. Intrarea in mare abrupta in 3-4 metri peste 2 metri adancime nerecomandat famililor cu copii mici. Camera primita initial a fost cu miros de mucegai si mucegai pe pereti (total neacceptabil pentru un hotel de 4 stele), ulterior a fost schimbata cu una in care lipseau consumabilele de la baie, iar praful era la el acasa, cu interventii la receptie s-a remediat, a doua zi!!! Snack-barul functioneaza doar intre 14-17 cand puteai sa iei doar doua produse (pizza, hamburger, sandvisuri) de persoana (nu aratau deloc bine), tot timpul cu coada. Hotel cu UALL, bauturile ar trebui sa fie din gama premium sau sa contina o gama variata, insa ele sunt putine si din categorii inferioar, am atasat o poza cu barul pentru a se vedea lipsa diversitatii. Fara apa imbuteliata, ara vin imbuteliat, o alta problema a hotelului dozatoarele de apa sunt in spatele barului, nu am inteles de ce nu au fost puse pe bar sau intr-un alt loc de unde sa iti iei singur, daca vrei un pahar cu apa trebuia sa stai la coada, alaturi de oameni care doreau alte bauturi de la bar. La bar tot timpul era coada pentru ca erau putini barmani, maxim doi, dar de cele mai multe ori era unu singur, se formeau cozi de pana la 10 persoane chiar si la 23.30. Cred ca se dorea sa servesca cat mai putin, sa aiba cat mai putine costuri. Cu toate ca in descriere apar 4 baruri, in realitate functioneaza 3, Bar salon este inchis (se deschide doar cand ploua, data trecuta era tot inchis, dar din cauza Covid). ***Si acum sa va povestesc de restaurant piesa de rezistenta la Vistamar*** In primul rand foarte cald,un miros greu de mancare amestecat cu fum peste tot, climatizarea 0. Peste tot numai cozi, ca sa iti iei mancare trebuie sa stai la coada 10 minute am atasat si poze (sunt incredibil de prost organizati). Putine feluri de mancare si se repeta la 3 zile, micul dejun este accelasi in fiecare zi. Se recicleaza la greu tot ce ramane foarte multe sosuri si multe chiftele si tocaturi. In ceea ce priveste aperitivele si dulciurile o bataie de joc, sunt acceleasi tot timpul, locul unde sunt puse nu face fata caldurii din restaurant si toate sunt calde, topite,improprii servirii, am atasat si poze cu un cascaval topit pe platou (: Curatenia din restaurant lasa de dorit nu se respecta nici o norma igenico-sanitara (vesela spalata insuficient, adica nespalata, mese necuratate dupa turisti decat foarte superficial, se da cu o laveta doar pe margini,iar firimiturile pe jos,cand se refac tacamurile la masa daca a ramas un cutit de la ceilalti turisti nu se schimba, se lasa pe masa si se completeza cu ce lipseste, daca servetelul pe care au stat tacamurile pare curat este lasat in continuare….cand pui mana se lipeste de masa, pardoseli lipicioase, tacamari cleioase. Gala Dinner anuntata cu mult fast s-a dovedit un fiasco total, cu o zi inainte am primit la usa o invitatie in care eram invitati la restaurant in intervalul 20.15-20.30, in conditiile in care restaurantul se inchidea la ora 21.00. La ora mentionata “surpriza” era coada pe scari, nu te lasau sa intri ca nu mai sunt locuri la masa, ni s-a spus sa revenim peste 10 minute, iar dupa inca 20 de minute tot coada si fara locuri la mese. Am cerut sa ma lase sa intru sa vad ce se poate servi, dar erau numai resturi. In acea seara, vineri pe 12.08.2022, nu am putut sa servim nimic in restaurantul hotelului din lipsa de locuri ( nu am fost primiti in restaurant) am plecat si am mancat in statiune. Referitor la restaurantele a la carte Restaurantul Italian o bataie de joc incredibila, am asteptat o ora sa imi aduca primul fel de mancare (un starter), iar dupa inca o jumatate de ora au venit sa imi spuna ca au o problema la bucaterie (un singur bucatar si foarte multe comenzi) si nu stiu cand pot sa imi aduca felul principal, dar ca pot sa imi aduca pizza mai repede (comandasem doua pizza si doua feluri principale). Oare cum e posibil asa ceva in conditiile in care se merge doar cu rezervare? Au venit si felurile principale intr-un final care erau reci si prost gatite in loc de sos o smantana sleita, iar pizza facuta pe repezeala fara nici un gust, mai buna era pizza din restaurant. Ne-am ridicat de la masa si am luat masa in statiune pentru a doua oara consecutiv(restaurantul principal se inchisese). Despre restaurantul bulgaresc am atasat doar meniul saracacios de mentionat, restaurantul este in holul hotelului tot mirosul este dus direct in receptie. In concluzie o mare bataie de joc!

Arata mai mult

4.9

Total de evitat!

07.08.2022-14.08.2022 E a doua oara cand vin la Vistamar si ultima… De mentionat de la inceput ca daca iti doresti un hotel prost organizat cu personal subdimensionat, cu cozi mari la mancare, la bar, cu animatie care lasa de dorit,cu sezlonguri putine la plaja si la piscina, VISTAMAR este locul unde le gasesti pe toate si, culmea, la bani multi. De cand intrii in holul hotelului esti intampinat de o atmosfera apasatoare,canapele murdare, rupte, personal plictisit si, cel mai rau, caldura ( amestec de miros de mancare si caldura, aerul conditionat nu face fata sau este oprit) o atmosfera total nepotrivita pentru un hotel de 4 stele, atmosfera pe care am intalnit-o timp de 7 zile, fara exceptie. Singurul loc unde este OK (rece si bine, miroase a cafea si produsele sunt reci, dar din pacate aceleasi in fiecare zi ) este cofetaria/patiseria. Parcarea scumpa, 20 leva pe zi, se face intr-o alta parte a statiunii. Intrarea in mare abrupta in 3-4 metri peste 2 metri adancime nerecomandat famililor cu copii mici. Camera primita initial a fost cu miros de mucegai si mucegai pe pereti (total neacceptabil pentru un hotel de 4 stele), ulterior a fost schimbata cu una in care lipseau consumabilele de la baie, iar praful era la el acasa, cu interventii la receptie s-a remediat, a doua zi!!! Snack-barul functioneaza doar intre 14-17 cand puteai sa iei doar doua produse (pizza, hamburger, sandvisuri) de persoana (nu aratau deloc bine), tot timpul cu coada. Hotel cu UALL, bauturile ar trebui sa fie din gama premium sau sa contina o gama variata, insa ele sunt putine si din categorii inferioar, am atasat o poza cu barul pentru a se vedea lipsa diversitatii. Fara apa imbuteliata, ara vin imbuteliat, o alta problema a hotelului dozatoarele de apa sunt in spatele barului, nu am inteles de ce nu au fost puse pe bar sau intr-un alt loc de unde sa iti iei singur, daca vrei un pahar cu apa trebuia sa stai la coada, alaturi de oameni care doreau alte bauturi de la bar. La bar tot timpul era coada pentru ca erau putini barmani, maxim doi, dar de cele mai multe ori era unu singur, se formeau cozi de pana la 10 persoane chiar si la 23.30. Cred ca se dorea sa servesca cat mai putin, sa aiba cat mai putine costuri. Cu toate ca in descriere apar 4 baruri, in realitate functioneaza 3, Bar salon este inchis (se deschide doar cand ploua, data trecuta era tot inchis, dar din cauza Covid). ***Si acum sa va povestesc de restaurant piesa de rezistenta la Vistamar*** In primul rand foarte cald,un miros greu de mancare amestecat cu fum peste tot, climatizarea 0. Peste tot numai cozi, ca sa iti iei mancare trebuie sa stai la coada 10 minute am atasat si poze (sunt incredibil de prost organizati). Putine feluri de mancare si se repeta la 3 zile, micul dejun este accelasi in fiecare zi. Se recicleaza la greu tot ce ramane foarte multe sosuri si multe chiftele si tocaturi. In ceea ce priveste aperitivele si dulciurile o bataie de joc, sunt acceleasi tot timpul, locul unde sunt puse nu face fata caldurii din restaurant si toate sunt calde, topite,improprii servirii, am atasat si poze cu un cascaval topit pe platou (: Curatenia din restaurant lasa de dorit nu se respecta nici o norma igenico-sanitara (vesela spalata insuficient, adica nespalata, mese necuratate dupa turisti decat foarte superficial, se da cu o laveta doar pe margini,iar firimiturile pe jos,cand se refac tacamurile la masa daca a ramas un cutit de la ceilalti turisti nu se schimba, se lasa pe masa si se completeza cu ce lipseste, daca servetelul pe care au stat tacamurile pare curat este lasat in continuare….cand pui mana se lipeste de masa, pardoseli lipicioase, tacamari cleioase. Gala Dinner anuntata cu mult fast s-a dovedit un fiasco total, cu o zi inainte am primit la usa o invitatie in care eram invitati la restaurant in intervalul 20.15-20.30, in conditiile in care restaurantul se inchidea la ora 21.00. La ora mentionata “surpriza” era coada pe scari, nu te lasau sa intri ca nu mai sunt locuri la masa, ni s-a spus sa revenim peste 10 minute, iar dupa inca 20 de minute tot coada si fara locuri la mese. Am cerut sa ma lase sa intru sa vad ce se poate servi, dar erau numai resturi. In acea seara, vineri pe 12.08.2022, nu am putut sa servim nimic in restaurantul hotelului din lipsa de locuri ( nu am fost primiti in restaurant) am plecat si am mancat in statiune. Referitor la restaurantele a la carte Restaurantul Italian o bataie de joc incredibila, am asteptat o ora sa imi aduca primul fel de mancare (un starter), iar dupa inca o jumatate de ora au venit sa imi spuna ca au o problema la bucaterie (un singur bucatar si foarte multe comenzi) si nu stiu cand pot sa imi aduca felul principal, dar ca pot sa imi aduca pizza mai repede (comandasem doua pizza si doua feluri principale). Oare cum e posibil asa ceva in conditiile in care se merge doar cu rezervare? Au venit si felurile principale intr-un final care erau reci si prost gatite in loc de sos o smantana sleita, iar pizza facuta pe repezeala fara nici un gust, mai buna era pizza din restaurant. Ne-am ridicat de la masa si am luat masa in statiune pentru a doua oara consecutiv(restaurantul principal se inchisese). Despre restaurantul bulgaresc am atasat doar meniul saracacios de mentionat, restaurantul este in holul hotelului tot mirosul este dus direct in receptie. In concluzie o mare bataie de joc!

Arata mai mult

4.9

Total de evitat!

07.08.2022-14.08.2022 E a doua oara cand vin la Vistamar si ultima… De mentionat de la inceput ca daca iti doresti un hotel prost organizat cu personal subdimensionat, cu cozi mari la mancare, la bar, cu animatie care lasa de dorit,cu sezlonguri putine la plaja si la piscina, VISTAMAR este locul unde le gasesti pe toate si, culmea, la bani multi. De cand intrii in holul hotelului esti intampinat de o atmosfera apasatoare,canapele murdare, rupte, personal plictisit si, cel mai rau, caldura ( amestec de miros de mancare si caldura, aerul conditionat nu face fata sau este oprit) o atmosfera total nepotrivita pentru un hotel de 4 stele, atmosfera pe care am intalnit-o timp de 7 zile, fara exceptie. Singurul loc unde este OK (rece si bine, miroase a cafea si produsele sunt reci, dar din pacate aceleasi in fiecare zi ) este cofetaria/patiseria. Parcarea scumpa, 20 leva pe zi, se face intr-o alta parte a statiunii. Intrarea in mare abrupta in 3-4 metri peste 2 metri adancime nerecomandat famililor cu copii mici. Camera primita initial a fost cu miros de mucegai si mucegai pe pereti (total neacceptabil pentru un hotel de 4 stele), ulterior a fost schimbata cu una in care lipseau consumabilele de la baie, iar praful era la el acasa, cu interventii la receptie s-a remediat, a doua zi!!! Snack-barul functioneaza doar intre 14-17 cand puteai sa iei doar doua produse (pizza, hamburger, sandvisuri) de persoana (nu aratau deloc bine), tot timpul cu coada. Hotel cu UALL, bauturile ar trebui sa fie din gama premium sau sa contina o gama variata, insa ele sunt putine si din categorii inferioar, am atasat o poza cu barul pentru a se vedea lipsa diversitatii. Fara apa imbuteliata, ara vin imbuteliat, o alta problema a hotelului dozatoarele de apa sunt in spatele barului, nu am inteles de ce nu au fost puse pe bar sau intr-un alt loc de unde sa iti iei singur, daca vrei un pahar cu apa trebuia sa stai la coada, alaturi de oameni care doreau alte bauturi de la bar. La bar tot timpul era coada pentru ca erau putini barmani, maxim doi, dar de cele mai multe ori era unu singur, se formeau cozi de pana la 10 persoane chiar si la 23.30. Cred ca se dorea sa servesca cat mai putin, sa aiba cat mai putine costuri. Cu toate ca in descriere apar 4 baruri, in realitate functioneaza 3, Bar salon este inchis (se deschide doar cand ploua, data trecuta era tot inchis, dar din cauza Covid). ***Si acum sa va povestesc de restaurant piesa de rezistenta la Vistamar*** In primul rand foarte cald,un miros greu de mancare amestecat cu fum peste tot, climatizarea 0. Peste tot numai cozi, ca sa iti iei mancare trebuie sa stai la coada 10 minute am atasat si poze (sunt incredibil de prost organizati). Putine feluri de mancare si se repeta la 3 zile, micul dejun este accelasi in fiecare zi. Se recicleaza la greu tot ce ramane foarte multe sosuri si multe chiftele si tocaturi. In ceea ce priveste aperitivele si dulciurile o bataie de joc, sunt acceleasi tot timpul, locul unde sunt puse nu face fata caldurii din restaurant si toate sunt calde, topite,improprii servirii, am atasat si poze cu un cascaval topit pe platou (: Curatenia din restaurant lasa de dorit nu se respecta nici o norma igenico-sanitara (vesela spalata insuficient, adica nespalata, mese necuratate dupa turisti decat foarte superficial, se da cu o laveta doar pe margini,iar firimiturile pe jos,cand se refac tacamurile la masa daca a ramas un cutit de la ceilalti turisti nu se schimba, se lasa pe masa si se completeza cu ce lipseste, daca servetelul pe care au stat tacamurile pare curat este lasat in continuare….cand pui mana se lipeste de masa, pardoseli lipicioase, tacamari cleioase. Gala Dinner anuntata cu mult fast s-a dovedit un fiasco total, cu o zi inainte am primit la usa o invitatie in care eram invitati la restaurant in intervalul 20.15-20.30, in conditiile in care restaurantul se inchidea la ora 21.00. La ora mentionata “surpriza” era coada pe scari, nu te lasau sa intri ca nu mai sunt locuri la masa, ni s-a spus sa revenim peste 10 minute, iar dupa inca 20 de minute tot coada si fara locuri la mese. Am cerut sa ma lase sa intru sa vad ce se poate servi, dar erau numai resturi. In acea seara, vineri pe 12.08.2022, nu am putut sa servim nimic in restaurantul hotelului din lipsa de locuri ( nu am fost primiti in restaurant) am plecat si am mancat in statiune. Referitor la restaurantele a la carte Restaurantul Italian o bataie de joc incredibila, am asteptat o ora sa imi aduca primul fel de mancare (un starter), iar dupa inca o jumatate de ora au venit sa imi spuna ca au o problema la bucaterie (un singur bucatar si foarte multe comenzi) si nu stiu cand pot sa imi aduca felul principal, dar ca pot sa imi aduca pizza mai repede (comandasem doua pizza si doua feluri principale). Oare cum e posibil asa ceva in conditiile in care se merge doar cu rezervare? Au venit si felurile principale intr-un final care erau reci si prost gatite in loc de sos o smantana sleita, iar pizza facuta pe repezeala fara nici un gust, mai buna era pizza din restaurant. Ne-am ridicat de la masa si am luat masa in statiune pentru a doua oara consecutiv(restaurantul principal se inchisese). Despre restaurantul bulgaresc am atasat doar meniul saracacios de mentionat, restaurantul este in holul hotelului tot mirosul este dus direct in receptie. In concluzie o mare bataie de joc!

Arata mai mult

6.9

Aglomeratie si nervi

Un hotel renovat, curat, cu o locatie buna, plaja frumoasa si mancare destul de variata, insa depasit in totalitate atunci cand e plin: am experimentat cozi si scandaluri la restaurant, urlete si certuri pe plaja, deoarece nu existau niciodata sezlonguri libere, ni s-au cerut bani pentru seiful din camera, restaurantul bulgaresc "a la carte" avea, de fapt, un meniu fix si, desi era cu rezervare prealabila, nu au avut destule meniuri pentru cati oameni eram la masa, nu se gaseau locuri de parcare iar bauturile alcolice erau de o calitate cel putin indoielnica.
Recomand Travelplanner: Totul a decurs foarte bine cu rezervarea, site-ul este prietenos si intuitiv, nu am intampinat nicio problema.

Arata mai mult

7.3

Vacanta Bulgaria

Camera mare, curata! Baia la fel, balconul ff mare! În schimb a bătut vântul f tare și prelata de la balcon facea un zgomot infernal, nu ne am putut odihni deloc! Piscina mica și fff aglomerata!
Recomand Travelplanner: Fff profi! Recomand cu drag! Nota 10+

Arata mai mult

10.0

Vacanță în Bulgaria

Recent am încheiat un sejur de 4 nopți pe litoralul bulgăresc, la hotel Grifid Vistamar. Serviciile oferite la cazare au fost foarte bune. Serviciile turistice au fost achiziționate prin intermediul travel planner. Tot ceea ce a ținut de rezervare și plata s-a făcut prin comunicare pe e mail. Deși la început am fost reticent, acum pot spune ca totul a decurs exact cum trebuie. Recomand travel planner pentru seriozitate.

Arata mai mult

9.8

Vacanta reusita

Totul a fost foarte bine .
Recomand Travelplanner: Recomand agenția, am mai colaborat și în trecut.

Arata mai mult

9.5

Vacanta august 2022 grifid vistamar

Camera a fost cu vedere la mare, curățenie zilnica. Mâncarea un pic mai slabuta decât în urma cu doi ani. Aceeași problema la plaja cu ocuparea șezlongurilor cu prosoape de la primele ore ale dimineții și nu se ocupau chiar și toată ziua, dar dacă vb cu personalul de pe plaja, ridicau prosoapele și puteai beneficia de aceste servicii. În general totul foarte bine.
Recomand Travelplanner: Foarte buna foarte prompți!

Arata mai mult

9.8

Vacanta fara probleme

Totul este exact asa cum sunt prezentate serviciile
Recomand Travelplanner: Servicii ireprosabile

Arata mai mult

8.3

Despre Vistamar ..07.08.2022

Salut , Asta a scris soția pe Facebook după experiența cazării de ieri : "Ce bine a venit postarea asta! Cum sa ni se para?! Că si-au bătut joc de noi. Am ajuns ieri mai devreme, am plătit early check in(dupa mintea mea înseamnă sa ma cazezi mai devreme, nu sa ma duc sa ma indop cu mâncare și bautură) care a fost 39 leva. Cand am înmânat actele prietena mea i-a dat 20 leva tips recepționeri.Nu a contat, mai bine nu primea nimic. Am primit camera la 14:15, in condițiile în care am plătit atâția bani,si au avut tupeul sa tipe la noi, mi-au stricat concediul, sincer va spun, atât de nesimțite și atat de urat se poarta cu clienții, incredibil. Ca sa nu mai spun ca a zis sa ne schimbam la wc. Atât tupeu au domnișoarele de la recepție. Camera, cred ca am primit-o pe cea mai proasta, in fata liftului, acum scriu din cameră pentru ca m-au trezit turiștii care urca și coboară cu liftul, praful de 2 degete deasupra patului, cos de rufe inexistent si nici oglinda mare, covorul este o infecție. Astea se pot demonstra cu poze. Știu asta pt ca în camera prietenei exista cos si oglinda. Ca să nu mai spun ca este un miros ciudat. Partea cu agenția dumneavoastră, am sunat ieri la nr de urgență, eu asa am considerat-o iar domnișoara de la telefon cam plictisită, probabil fiind sâmbăta, le lua apărarea. NU ESTE OK. Voi ca agenție trebuie să fiti orientați către clienți, nu către cei de la hotel. In fine, nu m-a ajutat cu absolut nimic. Sincer va spun aveam încredere în agenția dvs, am primit recomandari, e clar ca eu nu o sa va recomand absolut nimănui. Scriu aceste rânduri in special din cauza faptului ca nu este prima oara când venim la acest hotel, am fost acum 2 ani și s-a schimbat foarte mult. Atunci am plătit early check in si am primit imediat camera, totul curat si frumos, nu am avut nici un fel de problema. Anul ăsta mi-au stricat vacanța și agenția nu ne-a ajutat cu NIMIC. Poate am avut noi ghinion, dar cu siguranță nu ne mai prind niciodată bulgarii si nici agenția Travel Planner.P. S-nu mai am putere sa ma duc sa spun de praful din cameră și de gălăgie,cu siguranță agenția nu v-a face nimic." Ce pot scrie eu azi după ziua a 2-a : - pe plaja și la piscina toate sezlongurile ocupate de prosoape la ora 08:30 . Adică stai in nisip. După tratative cu stafful de pe plaja au eliberat sezlonguri ptr noi. Și tot noi am dat explicații când au venit persoanele care au lăsat prosoapele . Asa trebuie sa fie un concediu ?! Să mă trezesc la 6 și sa stau planton lângă un șezlong?! Să nu mai zic că au Walter parc vizavi ( 50 m de hotel ) dar daca vrei să mănânci ceva sau sa bei te trimite staff la hotelul de unde ai venit . Așteptăm cu "nerăbdare" ziua 3.

Arata mai mult

5.7

Umilitor

Am ajuns la hotel la ora 13.00 deși cazarea era stabilita la ora 14.00. La recepție au spus ca dacă vream check în mai devreme de ora 14.00 trebuie sa achitam 39 de leva. Am spus ca suntem de acord sa plătim ca să ne dea camera. Recepționerul ne-a spus ca putem sa plătim dar nu are camere disponibile. Atunci am spus ca așteptăm să se elibereze și sa ne pună brățările pentru a putea sa întra în hotel sa bem sau sa mâncăm ceva pana se eliberează camera. Cei de la recepție ne-au spus ca nu ne pot pune brățară și nu pot sa ne permită accesul la masa decât dacă plătim 39 de leva. Primirea a fost foarte urata deoarece mai erau aproximativ 40 de minute pana la ora 14.00. În aceasta perioada nu ne-au oferit nici măcar un pahar cu apa sau o cafea. Ulterior am primit brățările și camera la ora 14.00. Mâncarea de la All inclusive nu este extraordinar de diversificata. Sunt multe mâncăruri gătite, cartofi prăjiți sau la tava iar salatele și aperitivele nu sunt foarte diversificate. Mâncarea este mai buna la gala dinner sau la cina a la carte organizata o singura data pe sejur. La plajă am avut o surpriza foarte neplăcută. În jurul orei 10.30, în timp ce eram în apa cu copiii ne-au dispărut toate prosoapele și gentile de plaja iar pe șezlongurile noastre era deja așezați alți turiști. După ce am cautat șezlongurile de am înnebunit am aflat ca personalul hotelului ne-a luat lucrurile și a oferit șezlongurile altor turiști crezând ca sunt rezervate și ca noi suntem la masa. Am cerut turiștilor sa se ridice far aceștia au refuzat și a ieșit un mare scandal cu personalul hotelului care este destul de incompetent. Directoarea Crimena este o persoana foarte rece. A venit sa discute situația și nu a făcut decât sa ia apărarea acelor angajați incompetenți și doar și-a cerut scuze destul de sec. Apoi ne-a pus pe niște șezlonguri pe ultimul rand la plajă și a plecat.
Recomand Travelplanner: Nu am avut probleme cu agenția.

Arata mai mult

8.9

Vacanța la Grifid Vistamar

Hotel bun , lângă plaja Mâncarea cât de cât variata la prânz și cina. Micul dejun repetitiv zi de zi Curățenia zilnică in camera nu se fa e cu simt de răspundere. Se schimbau doar prosoapele dar pe gresia de pe podea rămânea necurățată de nisip. Plaja buna și curată Șezlonguri gratis, câte 2 pentru fiecare camera , aceasta este regula hotelului. Barul de pe plaja își face toți banii Marea curată far cam abrupta la mal. Aviz copiilor micuți Mare minus este parcarea care este ffff mică și fff scumpă ( 10 euro / zi) Dacă nu găsești parcare la hotel ești redirecționat către o alta parcare de lângă hotel unde poți parca la aceeași bani. Eu găsisem un loc bun între niște copaci, unde nu era parcare amenajată, in fata parcării și nu încurcăm pe nimeni insa cei de la parcarea recomandata de hotel mi-au cerut sa plătesc și pentru maidanul acela. M-am făcut ca ploua și după 4 zile au chemat platforma și mi-au ridicat mașina și au dus-o într-un loc cu masini ridicate. Am platit 50 euro ca sa imi deblocheze mașina și 2 euro pentru fiecare ora scursa din momentul ridicării. Mi se pare greșita strategia de a mai plăti parcarea 70 de euro / 7 nopți când plătești pe sejur 2100 euro. As vinde asta ca un beneficiu oferind parcare grafit

Arata mai mult

5.2

Lipsa de ospitalitate

Suntem chiar acum la Grifid Vistamar. Am ajuns ieri la ora 13.00. La recepție ne-au spus ca trebuie sa plătim 39 de leva dacă vrem camere mai devreme de ora 14.00. Am dorit sa plătim dar au spus ca ne iau banii dar tot nu au camerele gata pregătite. Am solicitat brățările dar au insistat ca trebuie sa plătim 39 de leva pentru a întra mai devreme de ora 14.00. Nu ne-au oferit nici măcar o apa sau o cafea. Primirea a fost foarte neplăcută și a trebuit sa așteptăm pana la ora 14.00. La alte hoteluri din Bulgaria nu am întâmpinat o primire atât de ostila. Mâncarea nu este foarte diversificata și nici nu este de calitate. Au multe mâncăruri gătite, nu au fructe de mare și nici la salate sau brânzeturi nu excelează. Pe plaja am avut o surpriza foarte urata. Pe la ora 10.00 când făceam baie în mare ne-an trezit ca nu mai avem șezlongurile, prosoapele și gentile de plaja. Le luasera niște angajați ai hotelului care făceau miliție pe plaja. Fără sa întrebe nimic au crezut ca am rezervat șezlonguri și ne-au lăsat cu ochii în soare. Șezlongurile noastre au fost date altor turiști care au refuzat sa se mai ridice. Am chemat pe cineva din conducere care a fost total lipsita de profesionalism și ospitalitate. Doar si-a cerut scuze și atât. Ne-ai stricat ziua și au fost agresivi verbal. Nu mai recomand acest hotel. Se pare ca în anii anteriori serviciile au fost mai bune, dar acum au scăzut foarte mult. Păcat de hotel și de amplasare, dar serviciile și ospitalitatea au scăzut mult.

Arata mai mult

4.2

Hotel foarte slab fata de cotațiile existente pe site.

Suntem chiar acum la Grifid Vistamar. Am ajuns ieri la ora 13.00. De la primire am fost întâmpinați cu ostilitate. Ne-au cerut 39 de leva ca să ne dea camera înainte de ora 14.00, dar nu aveau camere chiar dacă plăteam acest tarif. Au refuzat sa ne dea brățările și nu ne-au servit nici măcar cu un pahar cu apa. Gestul mi s-a părut foarte urat, politica hotelului fiind diferita fata de anii anteriori când erau mai ospitalieri. Mâncarea este foarte slaba, repetitiva, fără fructe de mare, doar peste congelat și nici la capitolul fripturi și salate nu exceleaza. Personalul de la plajă ne-a luat prosoapele și gentile de plaja de pe șezlonguri pe la ora 10.39, deși eram în mare sa facem baie. Am avut o experienta foarte urata când am ieșit din apa nu am mai găsit nimic iar alte persoane era așezate în locul nostru. Am mers la hotel și s-au purtat foarte urat. Au făcut scandal cu noi și doar și-au cerut scuze ca nu au știut ca suntem în apa. În final va spun ca este de evitat acest hotel. Nu mai este ce era în trecut. Mare grija dacă va doriți sa mergeți la Grifid ca s-au schimbat mult în rău!

Arata mai mult

Incarca inca 30 impresii (345) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Grifid Vistamar

Care este impresia generala despre hotelul Hotel Grifid Vistamar?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul Hotel Grifid Vistamar in proportie de 87% si au acordat nota 8.8. Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a 375 impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.

Ce apreciaza cel mai mult turistii la hotelul Hotel Grifid Vistamar?

Categoria Amplasare (nota 9.5) si Camere (nota 9.3) sunt cele mai apreciate la hotelul Hotel Grifid Vistamar. Totodata, turistii mai apreciaza si restul categoriilor: Personal (nota 8.7), Facilitati (nota 8.6), Calitate / pret (nota 8.6), Mancare (nota 8.5), Atmosfera (nota 8.5). Vezi ce spun turistii Travel Planner despre vacantele lor aici.