TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
3 stele

423 impresii si pareri Grifid Arabella Nisipurile de Aur Bulgaria. Turisti care au acolo.


8.8
88%
423 impresii
423 impresii
Impresiile Travel Planner (423)
Amplasare
8.8
Camere
9.1
Mancare
8.9
Personal
9
Atmosfera
8.8
Facilitati
8.4
Calitate / pret
8.7
Impresii pe Grifid Arabella

423 impresii reale, verificate 100% - Grifid Arabella

Impresii pe Grifid Arabella

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
10.0
o vacanta de vis
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: ofera detaliile dorite

Arata mai mult

9.7
o vacanta de vis
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: greu cu raspunsul la telefon

Arata mai mult

9.8
o vacanta de vis
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: contactarea telefonica este o problema de rezolvat

Arata mai mult

9.4
Vacanta Reusita la Grifid Arabella - Nisipuri
Este al 2 lea hotel din lantul Grifid la care mergem, dupa Bolero. Serviciile de calitate ridicata, curatenie exemplara, mancare diversificata si buna, restaurantele cu rezervare bune, piscina interioara cu apa incalzita, plaja proprie la 2-3 min dar cu putine sezlonguri (aprox 50 de umbrele rezervate de dimineata cu prosoape), parcare mica la hotel dar au pus la dispozitie parcare la alt hotel din lant si transfer gratuit oricand aveam nevoie (noi am parcat la Hotel Foresta, inchis acum, iar pe jos faceam 6-7 min). Asigurau transfer gratuit de 2 ori pe zi catre Aqua park Bolero (superb atat pt pitici cat si pt cei mari). Asigurau transfer gratuit catre plaja de la hotel Grifid Mare unde gaseai sezlonguri si aveai inclus barul de pe plaja. Asadar, o experienta foarte buna, un hotel in care pot reveni oricand, dar mult mai fain e la Bolero daca prinzi un pret bun.
Recomand Travelplanner: TravelPlanner o agentie foarte buna, comunicare rapida si rezervare mult peste asteptari. Recomand cu incredere aceasta agentie

Arata mai mult

9.4
Vacanta Reusita la Grifid Arabella - Nisipuri
Este al 2 lea hotel din lantul Grifid la care mergem, dupa Bolero. Serviciile de calitate ridicata, curatenie exemplara, mancare diversificata si buna, restaurantele cu rezervare bune, piscina interioara cu apa incalzita, plaja proprie la 2-3 min dar cu putine sezlonguri (aprox 50 de umbrele rezervate de dimineata cu prosoape), parcare mica la hotel dar au pus la dispozitie parcare la alt hotel din lant si transfer gratuit oricand aveam nevoie (noi am parcat la Hotel Foresta, inchis acum, iar pe jos faceam 6-7 min). Asigurau transfer gratuit de 2 ori pe zi catre Aqua park Bolero (superb atat pt pitici cat si pt cei mari). Asigurau transfer gratuit catre plaja de la hotel Grifid Mare unde gaseai sezlonguri si aveai inclus barul de pe plaja. Asadar, o experienta foarte buna, un hotel in care pot reveni oricand, dar mult mai fain e la Bolero daca prinzi un pret bun.
Recomand Travelplanner: TravelPlanner o agentie foarte buna, comunicare rapida si rezervare mult peste asteptari. Recomand cu incredere aceasta agentie

Arata mai mult

9.8
Vacanță Bulgaria
Excelent!!! Personalul foarte atent la toate nevoile oaspeților, curățenie zilnică, mâncarea bună și diversificată. Singurul minus ar fi lipsa unui bar pe plajă.
Recomand Travelplanner: Cea mai bună agenție dintre toate cu care am colaborat până acum. Te țin la curent cu tot ce e nevoie pentru un concediu.

Arata mai mult

9.9
Foarte faina vacanta
Hotelul foarte bine poziționat, servicii excelente pentru familii cu copii. Mâncare buna, camere spațioase
Recomand Travelplanner: Un customer care foarte bun, de la rezervare pana la mesajele din timpul sejurului

Arata mai mult

9.5
Vacanta Bulgaria
Hotelu cu toate ca nu este unul nou este structurat bine având tot ce e nevoie pentru o vacanta reușită. Noi am fost și cu un copil de 8 ani, care nu mai vroia să plece de acolo, piscine exterioare, o piscina interioara încălzită, program special pentru copii cu diverse activități. Curățenie și aprovizionare în cameră zilnic, am avut vedere la mare care era la 2minute de la hotel cu șezlonguri gratuite. Mâncarea diversificată, personal amabil, o vacanță programată într-o zi(vineri seara) , făcută realizabilă de echipa travel Planner chiar și în weekend. Va mulțumim și se merită să vă faceți concediul în Bulgaria, apropo stațiunea era plina de români ceea ce denota ca se merită.
Recomand Travelplanner: Cooperanți, promti, serioși și interesați tot timpul de starea turiștilor. Recomand cu încredere

Arata mai mult

9.6
o vacanta minunata
Am petrecut o vacanta minunata in acest hotel care face parte dintr-un lantul de hoteluri Grifid. Este a treia oara cand stam in acest hotel si ramanem mereu impresionati de facilitatile de care beneficiem de fiecare data; o mica descriere obiectiva: * parcarea - acum putem sa spunem ca acest serviciu este contracost( 20 leva/zi) - daca acest pret era trecut in pretul camerei zilnic sau ca se plateste separat eu cred ca trebuie privita situatia per ansamblu( daca pretul camerei este de x euro/zi si se mai plateste aproximativ 10 euro/zi parcare ar rezulta ca pretul camerei ar fi de x+10 euro/zi camera - si atunci ce este mai important: sa sti ca platesti x euro/zi plus 10 euro parcarea sau x+10 euro/zi si ai parcarea gratuita?) - am facut aceasta remarca deoarece anterior multe impresii ofereau nota mica pentru parcare; in prezent hotelul are o parcare limitata in zona hotelului, insa multe locuri de parcare la aproximativ 2km de hotel, unde se poate lasa masina in siguranta, este o parcare cu paza nonstop, iar hotelul ofera serviciul de transfer gratuit catre parcare pe tot parcursul zilei. * amplasarea - hotelul nu este chiar pe plaja, insa pana la plaja exista o alee de acces catre plaja hotelului, hotelul este amplasat in zona bazarului, zona parc de distractii; hotelul ofera acces si la plaja hotelului Encanto si acces la Aquapark Bolero, oferind transportul gratuit catre aceste locatii * camerele sunt cu un design modern al mobilierului, se ofera curatenie zilnica in camere si in interior si exterior hotel * mancarea este bogata si diversificata; in afara celor 3 mese principale exista posibilitatea de a servi la restaurantul grill pe tot parcursul zilei( intre micul dejun si cina); exista o locatie specifica si deserturilor unde se pot savura diverse delicatese; mai sunt 3 restaurante a-la-carte care ofera o amintire de neuitat; bauturile sunt pe tot parcursul zilei( lobbybar deschis nonstop- unde se pot servi bauturi nationale si internationale) - in plus barul din camera se reumple gratuit zilnic; se mai pot servi bauturi la barul de pe plaja Encanto, cat si in interiorul hotelului Bolero * personalul : o echipa care face totul pentru a fi pe placul turistului: de la receptioneri, oamenii de la parcare, cei de la curatenie, picoli, echipa de animatie si pana la cei care nu sunt la vedere avem o echipa dedicata pentru multumirea turistului - chiar exista un slogan: "your holiday is our mission " * atmosfera: mai mult de a spune ca au fost seri in care te simti ca in Romania - echipa de animatie incearca sa interactioneze prin cuvinte si melodii romanesti; la restaurant sa primesti un "pofta buna", la bar un " ce doriti" - argumente care te fac sa intelegi ca "ei incearca sa iti faca tie un sejur minunat" => oare de ce ar fi invatat cuvinte romanesti * daca petreci o vacanta in lantul Grifid vei intelege conceptul ultraallinclusive; trebuie sa fie o analiza la rece si obiectiva * la pretul platit pentru toate serviciile primite raportul este unul favorabil turistului
Recomand Travelplanner: in afara faptului ca nu se raspunde la telefon, restul este numai de bine cu agentia Travelplanner

Arata mai mult

9.6
Vacanta reusita
Totul a fost ok, cu exceptia faptului ca sezlongurile erau mult prea putine in comparatie cu numarul turistilor cazati. Testele PCR au fost gratuite si acceptate la controlul de la vama.
Recomand Travelplanner: Sunt rapizi si promti. Am recomandat Travelplanner si o recomand in continuare.

Arata mai mult

8.9
Grifid Arabella august 2021
+ raport calitate/pret bun, + facilitati decente, + personal f amabil si receptiv, + mancare diversificata de calitate peste medie (cf standarde Bulgaria), + camere mari, + restaurantele cu specific au avut mancare buna + teren tenis si sala forta + parcare asigurata contra cost, baietii de la parcare atenti, desi spatiul e limitat + am primit un upgrade la apartament - nu e un hotel renovat prea recent (ref aspect), - curatenia nu s a putut efectua in camera noastra, deoarece doamna venea exact in orele de somn ale copiilor (a revenit la solicitarile noastre, dar nu am insisitat zilnic), - 50 umbrele la plaja pt aproape 300 camere, - curatenie in spatii comune decenta, dar clar nu e punctul lor forte - aer conditionat, dispenser sapun si vas wc toaleta nu au functionat corespunzator in camera noastra - partial remediate pe perioada sederii (oricum plus pt promptitudinea cu care au raspuns solicitarilor)
Recomand Travelplanner: F prompti si atenti la detalii, ca de fiecare data. Singura agentie pe care o folosesc pt Bulgaria, pt ca detine cele mai avantajoase oferte.

Arata mai mult

9.7
Vacanta placuta
Hotelul curat. Camera deluxe in care am stat a fost spatioasa, frumoasa. Mancare multa si diversa in functie de gusturile fiecaruia.Personalul amabil si a raspuns destul de prompt.Copiii au fost incantati si au mancat foarte bine. Plaja este curata si aproape de hotel.In concluzie, un concediu reusit.

Arata mai mult

7.3
Vacanta hotel Arabella
Tot ceea ce ține de hotel foarte bine organizat. Camerele f curate, in fiecare zi se face curățenie, la 3-4 se schimba lenjeria, tot timpul hârtie, săpun. Mâncare f buna, pentru toate gusturile, organizare buna, snack bar între mese pentru cine vrea să sară vreo masa, bar deschis până la 23.00, băutură de calitate medie, cocktailuri bune, Blue Hawaii a fost preferatul nostru. Staff-ul f prietenos, bine instruiti, atenți. Restaurantul italian a fost mult peste așteptări, delicios. Programul de seara pentru copii reușit, însă cel din timpul zilei nu mi a plăcut, gălăgie multa și dimineața de la 10 și de la 15.30, când mai voiam poate sa dormim și noi, având în vedere că programul de seara tine și el până la 23.30. Geamurile nu izolează deloc bine, gălăgie multa seara și noaptea de la discotecile din apropiere. Daca zgomotul este o problema pentru voi, nu alegeți acest hotel. Eu am găsit la o farmacie niste dopuri din ceară ffff bune și așa am putut sa dorm, altfel, pentru mine, ar fi fost o tragedie. Repet, gălăgia din timpul nopții nu tine de hotel, dar așa este amplasat. Discoteca din apropiere este deschisa in fiecare zi până la 4 dimineața. Probleme pe plaja, mulți își rezervă șezlongurile și la 7 dimineața nu mai e nimic liber, deși hotelul spune că nu este voie. Langa este o plaja privată, dar nu e chiar ieftin. Cui ii place liniștea și zgomotul marii să meargă în alt loc, cui ii place agitația, muzica, program copii etc să aleagă acest hotel.
Recomand Travelplanner: Foarte ok agenția. O sa apelez și pe viitor

Arata mai mult

9.6
Vacanta Bulgaria
Destinatia perfecta pentru un concediu reusit din toate punctele de vedere!!!
Recomand Travelplanner: Voi recomanda cu mare drag Travel planner ,promtitudine si seriozitate la superlativ!!!

Arata mai mult

9.8
Vacanta reusita!
Check-in la ora 14,bratari primite la ora 13(poti folosi toate facilitatile hotelului), curatenia in camere ok(au fost cateva zile in care nu s-au schimbat prosoapele desi erau lasate pe jos, iar minibarul umplut doar dupa sesizari la receptie), sezlongurile pe plaja trebuiau ocupate de la 6 dimineata, altfel nu mai gaseai gratuite, mancare pt toate gusturile, seri tematice, bauturi diluate dar ok, piscine curate. Managera de la receptie foarte de treaba, rezolva orice problema. Teste PCR gratuite la cazare de peste 6 nopti.
Recomand Travelplanner: Trimit o multime de e-mail-uri si sms-uri cu informatiile necesare. Ne-au castigat de clienti!

Arata mai mult

9.9
Vacanța Grifid Arabella
Totul la superlativ ( mâncare, curățenie, personal, camera foarte spațioasă și cu vedere la mare) singurul minus pe care îl primește este din cauza faptului ca pe plaja sunt doar 100 șezlonguri și 50 umbrele, trebuia sa ne trezim la 05:00 pentru a merge pe plaja sa ocupam un șezlong.
Recomand Travelplanner: Foarte serioși!

Arata mai mult

4.3
....
Plusuri:mancarea, curatenia Minusuri:1.galagia continua pana la2noaptea(de la discoteca din apropiere) iar de la piscina hotelului chiar la orele pranzului(seara inteleg,nu comentez, rezonabil pana la 23) 2.securitatea camerei... Ne, am trezit cu un neamt turmentat peste noi in camera la 12noaptea!!bine ca nu a nimerit in camera copiilor!!! 3.balbaiala hotelierilor.. Desi am rezervat apartament, nu ne, au oprit asa ceva si am fost cazati in 2camere. Degeaba am incercat3zile sa schimbam, n, a fost posibil, abia in penultima seara dupa scandalul cu turistul intrat in camera(am tras o sperietura groaznica!!!) s, au gandit sa ne schimbe camerele dar era prea tarziu, deja aveam putin si plecam acasa.. 4.plaja cu cateva sezlonguri, era nevoie sa te trezesti de la6si uneori aveai noroc sa gasesti, alteori nu. In concluzie, noi am ajuns mai obositi decat am plecat in concediu!! Ps, inca ceva, oribil!!! Pahare de plastic spalate si refolosite in hotel /restaurant de4stele!!! Plastic, unica folosinta!!! Sfat:daca vreti si putina liniste nu treceti pe aici!! Verificati usa la intrare, mai cu seama cartelele!! Unele sunt de forma!!

Arata mai mult

9.9
Arabella
Totul a fost la superlativ.
Recomand Travelplanner: Totul perfect.

Arata mai mult

9.1
Buna
Camere spațioase,curățenie personal ok
Recomand Travelplanner: Da recomand aceasta agenție.

Arata mai mult

8.4
Vacanta Bulgaria
Hotelul super ok, mâncarea foarte buna, personalul dedicat. La capitolul servicii ar fi fost de dorit să știm că șezlonguri nu sunt decât pentru o mica parte din turiști iar beach bar nu există. Deci fara înghețată, suc sau bere la plajă. Asta face un ultra all inclusive să nu mai fie ultra all inclusive.
Recomand Travelplanner: Interesați de clienți, atenți la detalii. Ar putea sapa mai adânc pentru a afla de limitările hotelurilor. Vezi Griffid Arabela.

Arata mai mult

6.2
Nu recomand, multa galagie!
Un hotel aglomerat, care isi pierde din stralucire, ar necesita un suflu nou, barul necesita o renovare, arata ca acum 30 de ani. Camerele sunt spatioase, insa este mult zgomot in cele dinspre mare, e un bar pe plaja unde se tin petreceri toata noaptea, nu te poti odihni.Singurul lucru care mi-a placut a fost personalul si faptul ca se face plaja la Grifid Marea unde ai si barul de pe plaja inclus, acolo e ok doar ca microbuzul care duce turistii pe plaja nu face fata, e mereu plin, de multe ori veneau cate doua si tot nu incapeau toti turistii.Sezlonguri pe plaja nu prinzi niciodata, plaja din fata hotelului foarte mica.

Arata mai mult

10.0
Vacanta si impresii din Bulgaria
A fost prima data,cand am calatorit in Bulgaria,si pot sa va spun,ca in afara faptului,ca am asteptat la vama (la intoarcere) 3 ore,a fost cum ne-am asteptat.Toate detaliile pe care ne-ati trimis au fost reale,corecte si folositoare,din aceasta cauza n-am avut surprize nepacute.Am cumparat rovinieta online,deci n-am avut altceva de facut numai sa conducem dupa granita si sa admiram privelistea care ne-a intampinat. Ajungand la Hotel Grifid Arabella am fot cazati in camera cum a fost rezervat,curata,Am fost pozitiv impresionai de felul cum a fost personalul dragut si intotdeauna la ajutor,cand am avut nevoie. Este prima data,cand am ales "All inclusiv",dar a fost peste asteptarile noastre.Mancarurile variate,bogate,gustoase,au fost extraordinar de bine oferite de hotel,ne-a impresionat felul cum au administrat totul,asezatul la masa,ospitalitatea,felul cum au strans imediat dupa ce am terminat,etc. In fiecare seara a fost oferit copiilor program de dans si jocuri,precum program de divertisment pentru oaspeti.cea mai frumosa pentru noi a fost seara bulgareasca,unde am participat la spectacolul de dans popular bulgar, foarte foarte frumos.(sotia imi sugereza sa scriu acest lucru,i-a placut foarte mult.)Copii nostri au avut ocazia sa incerce bazinele hotelului,precum si parcul acvatic din Hotel Bolero,unde s-au bucurat de toboganele imense .nu mai zic de inghetata,prajituri,care le-a fos pe placul si gustul lor. Daca ar fi sa spun si critica ar fi: sezlongurile putine,(dupa a treia zi fara sezlong ,m-am trezit la 5.30 sa caut un loc ...),sau comportamentul compatriotilor nostri(1-2 incidente interesante),sau pretul parcarii si faptul,ca locul de parcare era cam departe. In concluzie,pot sa va asigur,ca a fost o vacanta reusita,plina de amintiri frumoase . Multumim serviciile Dumneavoastra. Cu stima, Kónya Zoltán
Recomand Travelplanner: Agentia de turism a fost de mare ajutor in alegerea hotelului,rezervarea camerei, ne-au informat foarte detaliat in legatura cu cele mai mici detalii pe care am putea intampina in calatoria din Bulgaria,de aceea n-am avut dificultati sau incidente,evenimente neplacute. Ne-a impresionat atentia cu care si prin sms ne-au reamintit lucruri importante,preum si faptul ca la orice problema ne sunt alaturi. Din fericire nu am avut nevoie,dar a fost bine,ca stiam de acest lucru. Multtumim Travel Planer!

Arata mai mult

10.0
Vacanta si impresii din Bulgaria
A fost prima data,cand am calatorit in Bulgaria,si pot sa va spun,ca in afara faptului,ca am asteptat la vama (la intoarcere) 3 ore,a fost cum ne-am asteptat.Toate detaliile pe care ne-ati trimis au fost reale,corecte si folositoare,din aceasta cauza n-am avut surprize nepacute.Am cumparat rovinieta online,deci n-am avut altceva de facut numai sa conducem dupa granita si sa admiram privelistea care ne-a intampinat. Ajungand la Hotel Grifid Arabella am fot cazati in camera cum a fost rezervat,curata,Am fost pozitiv impresionai de felul cum a fost personalul dragut si intotdeauna la ajutor,cand am avut nevoie. Este prima data,cand am ales "All inclusiv",dar a fost peste asteptarile noastre.Mancarurile variate,bogate,gustoase,au fost extraordinar de bine oferite de hotel,ne-a impresionat felul cum au administrat totul,asezatul la masa,ospitalitatea,felul cum au strans imediat dupa ce am terminat,etc. In fiecare seara a fost oferit copiilor program de dans si jocuri,precum program de divertisment pentru oaspeti.cea mai frumosa pentru noi a fost seara bulgareasca,unde am participat la spectacolul de dans popular bulgar, foarte foarte frumos.(sotia imi sugereza sa scriu acest lucru,i-a placut foarte mult.)Copii nostri au avut ocazia sa incerce bazinele hotelului,precum si parcul acvatic din Hotel Bolero,unde s-au bucurat de toboganele imense .nu mai zic de inghetata,prajituri,care le-a fos pe placul si gustul lor. Daca ar fi sa spun si critica ar fi: sezlongurile putine,(dupa a treia zi fara sezlong ,m-am trezit la 5.30 sa caut un loc ...),sau comportamentul compatriotilor nostri(1-2 incidente interesante),sau pretul parcarii si faptul,ca locul de parcare era cam departe. In concluzie,pot sa va asigur,ca a fost o vacanta reusita,plina de amintiri frumoase . Multumim serviciile Dumneavoastra. Cu stima, Kónya Zoltán
Recomand Travelplanner: Agentia de turism a fost de mare ajutor in alegerea hotelului,rezervarea camerei, ne-au informat foarte detaliat in legatura cu cele mai mici detalii pe care am putea intampina in calatoria din Bulgaria,de aceea n-am avut dificultati sau incidente,evenimente neplacute. Ne-a impresionat atentia cu care si prin sms ne-au reamintit lucruri importante,preum si faptul ca la orice problema ne sunt alaturi. Din fericire nu am avut nevoie,dar a fost bine,ca stiam de acest lucru. Multtumim Travel Planer!

Arata mai mult

5.0
Vacanta dezastruoasa in Bulgaria, Nisipurile de Aut
Pentru cei care obișnuiesc sa meargă in vacanta in Bulgaria, un sfat sincer, ocoliți Hotel #GrifidArabella din Nisipurile de Aur. Pentru ei conceptul de Ultra All Inclusive NU exista, plaja privată este extrem de mică pentru capacitatea hotelului, acoperă cam 20%, sa prinzi un șezlong trebuie sa te trezești la ora 5.00, altfel mergi lângă, unde se plătește, tariful este 24leva/zi si acolo dacă ajungi după ora 10.00 nu mai sunt șezlonguri libere, erau turiști care stăteau direct pe prosop. Nu exista bar pe plaja la tarifele percepute si pretențiile de hotel superior, dacă ai nevoie de apa mergi sa cumperi și este pachet Ultra All Inclusive. Se mai poate face plaja la celelalte hoteluri ale lanțului hotelier Grifid, cu transfer cu microbuzul, depinzi de transport, e complicat cu copii mici. NU exista conceptul de interval orar de odihna in timpul zilei, muzica este exagerat de tare toată ziua, a trebuit sa sun in fiecare zi sa dea puțin mai încet in intervalul 14.00-16.00, nu am cerut sa o oprească doar sa o dea mai încet, pur și simplu mi-au ras in nas, este plin hotelul de familii cu copii mici, lor nu le pasa. La propriu zdarnaie ferestrele toată ziua. Pe unde am fost nu am pățit, toate hotelurile dau muzica mai incet după amiaza. Piscina este extrem de mică pentru capacitatea hotelului și nu foarte curată. Mâncarea a fost Ok si diversificata, însă restaurantul și terasa sunt mici, mesele înghesuite. NU se poarta masca in interiorul hotelului, doar in restaurant, oamenii sunt foarte relaxați, la bar, in spațiile comune din interiorul hotelului nu exista o minima distanțare. Sincer, nu știu de unde sunt atâtea recenzii pozitive pe site-urile de specialitate, eu sigur nu mai revin.
Recomand Travelplanner: Agenția este liantul între turist și hotel, am primit rapid oferta, documentele aferente vacantei, însă doresc sa le sugerez sa completeze detaliile care fac diferența între hoteluri, sa verifice personal hotelurile pe care le promovează, in acest fel ar evita situații neplăcute, sa prezinte turiștilor in mod transparent avantajele și dezavantajele unei locații ca turiștii sa aleagă in cunoștința de cauza.

Arata mai mult

9.4
Vacanta Griffid Arabela
Bună ziua! Problema a fost cu plaja. Daca voiam șezlong trebuia sa ne trezim la 5 dimineața, ceea ce am si facut, ținând cont de faptul ca aveam copii. Deranjant a fost faptul ca ei vindeau sezlonguri in loc sa le puna la disoizitia clientilor. Noi am fost si anul trecut acolo si nu a fost problema asta. In rest nimic de reproșat. Curățenie zilnic , mancare buna. La anul nu vom mai merge la ei din cauza sezlongurilor. Referitor la Travel Planner nimic de reproșat. Va mulțumesc pentru tot! Ascunde textul citat
Recomand Travelplanner: Foarte drăguți! Nu am avut probleme! Recomand Travel Planner!

Arata mai mult

5.0
Nu recomand, multa galagie!
Grifid Arabella un hotel care isi pierde din stralucire, nu are nicio treaba cu celelalte hoteluri din lantul Grifid. Este multa galagie de la barul de plaja, nu te poti odihni deloc, muzica im boxe pana la 3 dimineata, foarte aglomerat in zona respectiva. De apreciat personalul si animatorii care se straduie din rasputeri sa faca atmosfera placuta.

Arata mai mult

7.3
Vacanta Bulgaria
Este al 3 lea an când merg la Arabella dar anul asta m a dezamăgit foarte mult acest hotel.Am stat 6nopti în care lenjeria nu a fost schimbata niciodată, băuturile din minibar se puneau o zi da una nu, la plaja trebuia sa ajungi la 5 dimineața pe ntru a prinde sezlong cu toate ca ei spun ca au plaja lor numai ca anul asta pe plaja erau 80 de șezlonguri la 400camere restul erau cu plata, vesela era spălată superficial.
Recomand Travelplanner: Despre agenția Travel Planner numai cuvinte de lauda.Am recomandat și voi recomanda agenția tuturor prietenilor.

Arata mai mult

7.7
Vacanta Grifid Arabella Nisipurile de Aur
Buna ziua, Hotelul in sine este ok,camera,curatenia,serviciile un principal legate de restaurant ,masa si plaja partea de sezlonguri,lasa un pic mai mult de dorit,este loc de mai bine.Un mare minus fiind o familie cu un copil de 4 ani a trebuit sa ma trezesc in prima zi pentru a prinde un loc pe plaja unde se asigura se presupune fiecarui oaspete si camere, un sezlong cu umbrela gratuit,sa merg la ora 6 dimineata abia sa gasesc un sezlong liber mare majoritate fiind deja ocupate cu prosoape intinse de compatrioti dar fara a fi fizic presentó si sa raman pe plaja pana cand sotia cu copilul coboara la micul dejun apoi in jurul orei 8 si jumatate-9 vin si ei pe plaja deoarece de teama ca nefiind fizic prezent pe plaja si lasand doar un prosop cum faceau multi alti compatrioti ulterior vazand la ce bataii si spun la propriu nu doar la figurat si la ce scene am asistat in intervalul cat am ramas pe plaja mi-au lasat un gust amar si zilele urmatoare am preferat sa merg sa platesc 24 de leva pe zi in zona cu plata pentru a evita scene de gen.Alt mare minus parcarea se plateste 20 de leva pe zi cand fiecare hotel ar trebuit sa asigure parcarea gratuit oaspetilor sai.Cu siguranta nu voi mai reveni la acest hotel sau cele fin lantul Grifid fiind mult sub cele fin lantul RIU sau HVD desi pretul pentru o vacanta de 6 nopti un BG nu a fost unul chiar ieftin 1120 de euro de acesti bani mergand in concediu in alti ani in Turcia sau chiar Bulgaria dar conditii infinit mai bune dar anul acesta tinand cont de situatia pandemica am luat aceasta decizie dar sigur nu vom mai face aceeasi greseala.
Recomand Travelplanner: Agentia nimic de reprosat ca de obicei top!

Arata mai mult

9.8
Vacanța Bulgaria
Foarte mulțumiți de locul hotelului ,curățenia in camere zilnic ,schimbat prosoape zilnic, la două zile sa schimbat si lenjeria . Personal ok, meniu bogat ,etc . Este prima dată când merg cu agentia dumneavoastra dar sunt foarte mulțumită de toate informatiile si cu siguranta o sa mai apelăm la dumneavoastra si v-am recomandat cu drag la toate persoanele care m-au întrebat cum am ajuns acolo . Va multumim !
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi ,cu toate informatiile necesare ,pret ok si ii recomand cu mare drag!

Arata mai mult

8.2
Vacanta Griffid Arabella Bulgaria
Condiții de cazare bune, mâncarea bună si diversificata.
Recomand Travelplanner: Foarte receptivi si flexibili .

Arata mai mult

Incarca inca 30 impresii (393) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Grifid Arabella

Intrebari frecvente despre Grifid Arabella

Care este impresia generala despre hotelul Grifid Arabella?
Turistii Travel Planner a recomanda hotelul Grifid Arabella in proportie de 88% si au acordat nota 8.8. Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a 423 impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.
Ce apreciaza cel mai mult turistii la hotelul Grifid Arabella?
Categoria Camere (nota 9.1) si Personal (nota 9) sunt cele mai apreciate la hotelul Grifid Arabella. Totodata, turistii mai apreciaza si restul categoriilor: Mancare (nota 8.9), Amplasare (nota 8.8), Atmosfera (nota 8.8), Calitate / pret (nota 8.7), Facilitati (nota 8.4). Vezi ce spun turistii Travel Planner despre vacantele lor aici.

In afara de Grifid Arabella, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Calculeaza pret si rezerva