TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
4 stele

Park Hotel Golden Beach Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Nisipurile de Aur Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
77% recomandari
281 impresii Travel Planner
77% / 281 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Preferat de romani in randul hotelurilor cu un raport calitate/pret avantajos, Park Hotel Golden Beach se afla intr-o zona linistita, la 1 km de centrul statiunii Nisipurile de Aur si la 200 de metri de plaja. Ofera o superba vedere catre mare. Se remarca prin faptul ca desi nu este pe plaja, oferta de cazare all inclusive include bar pe plaja, sezlonguri gratuite, contra unui supliment. Coborarea catre plaja se face pe langa Aquapark-ul Hotelului Grifid Bolero, pe langa Hotelul Lilia. Se traverseaza promenada (se coboara mai multe trepte). Este unul dintre hotelurile apreciate pentru o vacanta all inclusive de pe litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Kids club
Arata mai mult

Amplasare: Park Hotel Golden Beach este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 200 m de plaja si la aprox 1 km de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: hotelul are 9 etaje, 5 lifturi si ofera cazare in 247 de camere duble, duble superior si triple. Toate camerele sunt dotate cu pat suplimentar (fotoliu extensibil), podea acoperita cu mocheta, balcon, TV satelit, minibar, seif, telefon, baie cu dus, uscator de par.

  • Camera dubla standard (22 mp) - doua paturi single sau unul dublu si un fotoliu extensibil.
  • Camera dubla large (28 mp) - doua paturi single sau unul dublu si o canapea extensibila.
  • Camera tripla (35 mp) - trei paturi single si un fotoliu extensibil.

Facilitati/servicii: piscina exterioara, piscina interioara incalzita (inchisa pentru sezonul de vara 2021 din cauza

restrictiilor legate de pandemie), receptie 24h, sala de conferinte cu 50 de locuri, inchirieri auto, spalatorie, salon de frumusete, internet wireless.

Activitati: minigolf, teren de volei, tenis masa, fitness, biliard, darts, bocca, minifotbal, sporturi acvatice la plaja, programe de animatie si spectacole de seara.

Catering: restaurant principal de 3 stele, restaurant la plaja, lobby bar, pool bar.

SPA: sauna, baie cu aburi, masaj, jacuzzi.

Pentru copii: sectiune pentru copii la piscine, serviciu de bona, club si loc de joaca pentru copii, mini club (4-12 ani), discoteca pentru copii, jocuri electronice.

Plaja: publica, umbrele si sezlonguri contra cost (incluse pentru oaspetii cu supliment pentru plaja).

Parcare: pazita, contra cost.

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Park Hotel Golden Beach Nisipurile de Aur, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar si la barul de la piscina; gustari reci si calde intre mese la barul de la piscina; cine tematice de 4 ori pe saptamana; sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; jacuzzi, sala de fitness, patut pentru bebelus, program de animatii si spectacole seara, club si loc de joaca pentru copii (3-12 ani), darts, boccia, volei, tenis de masa.

Nu este inclus: acces centru SPA (baie de aburi, masaj, sauna, salon de cosmetica), parcare in limita disponibilitatii (aproximativ 5 euro/zi), acces internet wireless (in lobby, la piscina si in camere - 2 euro/zi, 7 euro/7 zile), seif in camere, minibar, mini golf, prosoape la piscina, saltele pentru sezlonguri la piscina si la plaja, bauturi de import si sucuri proaspete, toate bauturile intre orele 23.00-10.00, room service, servicii medicale, jocuri electronice, biliard.

Aditional se poate adauga un supliment de All Inclusive Plus ce include 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera + acces bar pe plaja, la plaja Rolba a hotelului. Acest supliment este disponibil doar in perioada 22.05 - 27.09.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - copil intre 2-11.99 - reducere intre 20 si 80 % (in Camera dubla standard si Camera dubla large)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla standard si Camera dubla large)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - plateste intre 11 si 22 EUR (in Camera dubla large)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere intre 20 si 50 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100% (in Camera tripla)
  • cu 3 adulti - copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera tripla)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla standard si Camera dubla large) sau plateste tarif intreg (in Camera tripla)
  • al 4-lea adult - reducere de 30 % (in Camera tripla)
Informatii Covid-19

Acțiuni preventive împotriva infecției cu noul Coronavirus în Park Hotel Golden Beach pentru sezonul 2020

Personalul angajat

  • La intrarea în hotel li se măsoară temperatura cu un termometru fără contact;
  • Lucrul cu măști și mănuși;
  • Spălarea și dezinfectarea frecventă a mâinilor înainte de începerea și în timpul lucrului;
  • Spălarea uniformei după fiecare schimb;
  • Dezinfectarea frecventă a tuturor suprafețelor din birourile și camerele personalului / pardoseala, ușile, blaturile, mânerele etc./;
  • Plasarea dozatorului de dezinfectare a mâinilor la intrarea în restaurantul angajatilor;
  • Instrucțiuni ale personalului pentru prevenirea infecției cu Covid-19 și acționează în caz de suspectare a infecției cu coronavirus a angajaților sau a turiștilor;
  • Limitarea comunicărilor între personal și păstrarea unei distanțe sigure în timpul lucrului;
  • Utilizarea unui telefon pentru comunicațiile dintre departamentele hoteliere;
  • Menținerea unei distanțe sigure între angajați și oaspeți;

Receptie

  • Amplasarea de covorase cu dezinfectant la intrarea în hotelul;
  • Măsurarea temperaturii turiștilor prin intrarea în hotel cu un termometru fără contact;
  • În hotel nu vor fi cazați turiști în stare de sănătate precară;
  • Oferirea informațiilor către oaspeți despre regulile de preventie din hotel;
  • Păstrarea unei distanțe de cel puțin 1,5 m;
  • Diferite cai de intrare și ieșire din hotel;
  • Amplasarea dozatorului cu dezinfectant pentru mâini la recepție;
  • Cazarea a mai mult de 2 oaspeți simultan nu va fi permisă decât dacă sunt membri ai unei familii;
  • Reducerea la minim a timpului de așteptare a oaspeților în recepție;
  • Curățarea și dezinfectarea periodică a filtrelor de aer condiționat și de ventilație;
  • Dezinfectarea frecventă a tuturor suprafețelor și a zonelor cu atingere frecventa / podele, uși, blaturi, mânere, balustrade etc./;
  • Plasarea plăcuței cu instrucțiuni despre regulile de preventie a COVID-19 în hotel;
  • Oaspeții vor primi la cerere măști și mănuși de la recepție;
  • Se încurajează utilizarea unui card electronic în loc de plata în numerar;
  • Încurajarea utilizării telefoanelor în cameră pentru comunicarea cu recepția;
  • Completarea unei declarații pe proprie răspundere asupra riscului de călătorie;

Menaj

  • Curățarea camerei se face în absența oaspetilor;
  • Curățarea unei camere la cererea turistului;
  • Dezinfectarea frecventă a tuturor suprafețelor din zonele publice /podele, uși, blaturi, mânere, balustrade etc./;
  • Spălarea lenjeriei de pat și prosoape la  temperatură minimă de 60 ° C cu adăugarea de dezinfectant;
  • Călcarea și sterilizarea lenjeriei de pat la  temperatură de 120 ° C;
  • Ventilație frecventă a camerelor și coridoarelor;
  • Dezinfectarea tuturor suprafețelor cu atingere frecventa din camere și coridoare / mânerele ușilor, balustrade, butoane de la aparatul de aer condiționat, seifuri și telecomenzi, telefoane, mufe, întrerupătoare etc./;
  • Curățarea și dezinfectarea filtrelor de aer condiționat și de ventilație înainte de cazare a noilor oaspeți;
  • Eliminarea din camere a articolelor ce nu sunt de strictă necesitate / broșuri, plicuri, articole din minibar etc./;
  • Amplasarea sezlongurilor în zonele exterioare la distanță de siguranță;
  • Ascensoare pentru oaspeți - restricționarea utilizării la un număr minim de persoane;
  • Alocarea de camere speciale pentru izolarea turiștilor în caz de infecție cu covid-19;

Restaurante și baruri

  • Dozatoare cu dezinfectant pentru mâini la intrarea în restaurant și la baruri;
  • Controlarea fluxului de oaspeți la intrare și ieșire /  intrare și  ieșire /;
  • Dezinfectarea frecventă a tuturor suprafețelor / pardoselilor, ușilor, blaturilor, mânerelor etc./;
  • Dezinfectarea meselor și scaunelor după fiecare oaspete;
  • Ventilarea frecventă a restaurantului și a barului din hol;
  • Folosirea paharelor și a ustensilelor din plastic la barul de la piscină;
  • Aranjarea meselor pentru a asigura un spațiu maxim între acestea;
  • Neadmiterea în restaurantele oaspeților cu simptome Covid-19;
  • Curățarea și dezinfectarea filtrelor de aer condiționat și de ventilație în restaurant;
  • Controlul numărului de oaspeți care se adună în jurul bufetului;
  • Separarea oaspeților în serii, dacă este necesar;
  • Extinderea duratei seriilor, dacă este necesar;

Bucătărie

  • Dezinfectarea tuturor furnizorilor ce intra în hotel;
  • Angajații furnizorilor li se va permite accesul pe teritoriul hotelului numai dacă poartă echipament individual de protecție (mască și mănuși);
  • Sterilizarea vaselor și ustensilelor;
  • Panouri de protecție în fața bufetului;
  • Ospatarul din spatele fiecărui bufet va distribui mâncare la cererea oaspeților;
  • Ustensilele vor fi așezate pe masă în prealabil;
  • Amplasarea unui covoraș cu dezinfectant la intrarea în bucătărie;
  • Dozatoare cu dezinfectant pentru mâini în toate departamentele de bucătărie;
  • Dezinfectarea frecventă a tuturor suprafețelor / pardoselilor, ușilor, blaturilor, mânerelor etc./;

Impresii Park Hotel Golden Beach Nisipurile de Aur

10.0
Vacanta Bulgaria
Desi am fost sceptica pentru ca am citit și recenzii negative,totul a fost perfect.Angajatii hotelului foarte amabili,in camera se făcea curățenie zilnic,iar mâncarea a fost diversificată.Era imposibil sa zici ca nu iti place nimic in ceea ce priveste mâncarea.Tot timpul a fost ceva de facut.Fetele care se ocupau de entertainment au avut grija sa ne faca sederea cat mai placuta.Am si castigat la concursuri .Cat despre cele 102 scări....nu e ceva iesit din comun.Se poate urca și coborî fără probleme,și va spun asta eu o persoană care are kg in plus.Per total ne-am simtit foarte bine.Multumim Travel Planet.Cu siguranta daca vom avea trecere libera si la anul va vom contacta pentru a face rezervare.
Recomand Travelplanner: A fost prima dată când am luat cu această agenție.Sefii mei mi-au recomandat-o.initial nu am fost încântată pentru ca am gândit că șefii isi permit și ca preturile sunt ridicate.Dar din fericire am prins curaj,și nu imi pare rau.Foarte promti.La anul sigur vom face aceeasi alegere...Travel Planner

Arata mai mult

8.8
Un hotel plăcut!
Hotelul are o privileste superba la mare de la etajele superioare,camere spațioase ,curate,servicii fără reproș : -curățenia se făcea zilnic,la fel și schimbatul prosoapelor și lenjeriei(dacă doreai) -distanță la plaja mică,niște trepte de urcat și coborat,nu exagerat,pentru noi nu a fost o problema,trebuie făcută și un pic de mișcare ca sa nu ne rostogolim de la masa la plaja -mancare buna ,proaspăta și diversificata,băuturile slăbuțe ,specific bulgaresc -piscina curată ,simpla,am preferat marea. Un concediu frumos!(raportat și la prețul plătit)
Recomand Travelplanner: Profesionalism,seriozitate și promptitudine! Fiind prima interacțiune cu Travel Planner foarte mulțumit,sigur voi reveni! Multumesc Mihaela Miu!

Arata mai mult

8.9
O vacanță reușită
Deși am plecat cu inima îndoită din cauza unor impresii citite înainte, pot să spun că am avut o vacanță reușită. Am ajuns în jurul orei 11 și ne-au cazat imediat. Brățările au fost puse la ora 14 conform politicii de chek-in. Am primit camera 812 la etajul 8, o cameră tripla cu vedere la parc așa cum am cerut, curata, liniștită. Prosoapele au fost schimbate zilnic, deși nu am cerut la recepție. Mâncarea a fost bună, aveai de unde alege, desi erau și câțiva cârcotași care comentau. Este totuși Bulgaria și nu Turcia. Am avut și icre, dar nu de Manciuria, cum și-ar fi dorit unii. Pe mine prăjiturile nu m-au încântat, în rest am fost mulțumiți. Bineînțeles, un inconvenient este mulțimea de scări ce trebuie urcate pentru a ajunge de pe plaja la hotel ( aproximativ 80), dacă intrati pe la piscina. De asemenea, o problema cu șezlongurile de pe plaja o aveau cei care veneau mai târziu. Foarte mulți mergeau pe la 5-6 și puneau prosop, ceea ce mie nu mi s-a părut normal, deoarece unii veneau chiar pe la 11 si țineau șezlongurile ocupte. Noi am mers zilnic în jurul orei 8 și am găsit libere de fiecare dată.Au fost turiști care au cerut la recepție să li se schimbe brățările de all inclusive plus cu cele de all inclusive normal deoarece nu puteau beneficia de șezlongurile gratuite și platisera în plus degeaba.
Recomand Travelplanner: Despre agenție, doar cuvinte de lauda. Au fost rapizi și promti și ne-au răspuns la toate întrebările. De asemenea, ne-au informat înainte de plecare despre tot ce ne interesa. Mulțumim!

Arata mai mult

8.8
Vacanta raport bun calitate pret
Punctele forte ale vacantei au fost localizarea hotelului care este la 5 minute distanta de plaja si cu toate ca sunt aprox 100 de trepte de urcat sau coborat, in functie de directie, nu se simt. Camera a fost spațioasă si curata, au venit chiar de a 2a zi sa schimbe prosoapele si sa faca curatenie. Beach barul de pe plaja privata este un plus. Mancarea este rezonabila, nu foarte variata, dar ai ce sa alegi. Micul dejun repetitiv dar cu destule opțiuni totusi. Fructele foarte bune, in fiecare zi la orice masa erau variate si proaspete. Ca punct de imbunatatit ar fi lipsa atentiei la detalii. De exp, liftul se tot strica si dureaza ceva pana il repara cineva (uneori chiar 24 de ore), curge apa la vasul de toaleta din camera, o chiuveta de la toaleta din zona restaurantului era stricata si nu s a reparat pe toata durata sejurului (4 zile), personalul nu este neaparat prietenos dar totusi te servesc si te ajuta in caz de nevoie. In concluzie, o vacanta echilibrata in raportul calitate pret.
Recomand Travelplanner: O echipa de profesionisti, prompti, rapizi ,atenti, orientați spre clienți. Voi reveni cu siguranță la aceasta agentie asa cum am mai facut-o. Mulțumesc!

Arata mai mult

8.8
Vacanta raport bun calitate pret
Punctele forte ale vacantei au fost localizarea hotelului care este la 5 minute distanta de plaja si cu toate ca sunt aprox 100 de trepte de urcat sau coborat, in functie de directie, nu se simt. Camera a fost spațioasă si curata, au venit chiar de a 2a zi sa schimbe prosoapele si sa faca curatenie. Beach barul de pe plaja privata este un plus. Mancarea este rezonabila, nu foarte variata, dar ai ce sa alegi. Micul dejun repetitiv dar cu destule opțiuni totusi. Fructele foarte bune, in fiecare zi la orice masa erau variate si proaspete. Ca punct de imbunatatit ar fi lipsa atentiei la detalii. De exp, liftul se tot strica si dureaza ceva pana il repara cineva (uneori chiar 24 de ore), curge apa la vasul de toaleta din camera, o chiuveta de la toaleta din zona restaurantului era stricata si nu s a reparat pe toata durata sejurului (4 zile), personalul nu este neaparat prietenos dar totusi te servesc si te ajuta in caz de nevoie. In concluzie, o vacanta echilibrata in raportul calitate pret.
Recomand Travelplanner: O echipa de profesionisti, prompti, rapizi ,atenti, orientați spre clienți. Voi reveni cu siguranță la aceasta agentie asa cum am mai facut-o. Mulțumesc!

Arata mai mult

8.9
Vacanță Bulgaria
Hotelul este ok raportat preț calitate. Plus: camere mari și curate,s-a făcut curat cam la 3 zile și prosoapele s-au schimbat în fiecare zi.Mâncarea destul de diversifică. Șezlonguri pe plajă și barul aproape de plajă. Minus: Până la mare sunt cam 200 metri și mai sunt de urcat 100 de scări până în dreptul piscinei.Dulciurile nu prea aveau gust, doar creme, iar când luai clătite erau cu porția, maxim 3. Cafeaua era numai dimineață, oricum era doar apă, nu era măcinată,iar sucurile cu acid erau doar la prânz și cină.
Recomand Travelplanner: Este o agenție serioasă, cu oferte foarte bune și la prețuri decente. Aștept să aveți oferte pentru Turcia și Grecia cu transport. Vă mulțumim și să ne auzim la următorul sejur.

Arata mai mult

Acest hotel are 216 impresii pozitive si doar 65 negative.
Vezi toate impresiile (281)

Intrebari frecvente despre Park Hotel Golden Beach

Cat costa o vacanta la hotelul Park Hotel Golden Beach?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Park Hotel Golden Beach?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Park Hotel Golden Beach oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Park Hotel Golden Beach este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Park Hotel Golden Beach are kids club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Park Hotel Golden Beach are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Park Hotel Golden Beach conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Park Hotel Golden Beach?
Hotelul Park Hotel Golden Beach este recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Park Hotel Golden Beach sunt: sezlonguri de plaja, bar pe plaja, kids club. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Park Hotel Golden Beach?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Park Hotel Golden Beach, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Park Hotel Golden Beach este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Park Hotel Golden Beach are 77% recomandari din 281 impresii iar nota generala este 8.1. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 8.6 si Calitate / pret cu nota 8.4. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Park Hotel Golden Beach are parcare proprie?
Hotelul Park Hotel Golden Beach nu are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Park Hotel Golden Beach nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Park Hotel Golden Beach nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Park Hotel Golden Beach
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla. Alte tipuri de camera de la hotelul Park Hotel Golden Beach: Camera dubla large, Camera tripla - v.parc, Camera singleVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Park Hotel Golden Beach ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Park Hotel Golden Beach?
Comparativ cu hotelul Park Hotel Golden Beach ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel Grifid Arabella, Hotel Sentido Marea, Hotel LTI Dolce Vita Sunshine Resort, Hotel Grifid Bolero. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret