Voi încerca să nu reiau aspectele reliefate deja de turiștii care au mai lăsat impresii despre acest hotel, ci voi puncta ceea ce ne-a afectat pe noi.
Încă din luna iulie 2023, turiștii de la acest hotel au suferit de un enterovirus (cel mai probabil rotavirus), prezent și la începutul lunii septembrie la mulți dintre cei cazați. Se manifestă cu vărsături și/sau diaree, stare de greață, de slăbiciune, frisoane și dureri musculare, pe durata a aproximativ două zile. Este posibil ca membrii aceleiași familii să nu sufere concomitent simptomele menționate și nici pe toate (doar o parte dintre ele).
De aceea, aș recomanda următoarele:
- trusa medicală care vă însoțește în vacanță să conțină Metoclopramid, Imodium (noi am luat o doză șoc de 2 pastile odată), Smecta, Enterosafe. Virusul nu a reacționat la Furazolidon. Medicamente de primă necesitate oferă și recepția hotelului, iar pentru cazurile grave este chemat un doctor, consultația fiind achitată de hotel.
- luați în bagaj o cană electrică pt a vă prepara un ceai de mentă, deoarece camerele de hotel nu sunt dotate cu căni electrice, ci pun la dispoziție doar 2 pahare de sticlă. Pliculețe cu ceai există la restaurant și la bar.
- luați în portbagaj 2 baxuri cu sticle de apă plată de 1,5 - 2 litri, pentru a vă hidrata, deoarece enterovirusul generează deshidratare. Hotelul nu oferă apă plată la sticle, ci doar la păhărele de plastic de 200 ml, și acestea doar în programul de funcționare al restaurantului sau al barului. Dacă nu, puteți cumpăra apă plată la sticle de 1,5 - 2 litri de la cele două mici magazine alimentare situate lângă hotel, cel mai bun preț fiind de 1 leva pt o sticlă de 1,5 l.
- regim alimentar pe durata manifestării enterovirusului, mai exact apă plată, ceai de mentă, banane, biscuiți simpli, grisine, sticksuri. Evitați fructele, legumele, băuturile acidulate, alcoolice, prăjelile. M-a nemulțumit faptul că, deși virusul se manifesta în hotel de aproape 2 luni, restaurant nu oferea nimic de regim, în afară de banane, dar nici acestea la fiecare masă a zilei. Am solicitat biscuiți, grisine, sticksuri și acestea au apărut la cele trei mese ale zilei.
În cazul nostru, virusul nu s-a manifestat concomitent la cei trei membri ai familiei, astfel că am avut grijă unii de alții și uite-așa a trecut săptămâna... După ce ne-am revenit, ne-ar mai fi trebuit o săptămână ca să uităm ce s-a întâmplat și să ne bucurăm de vacanță, de soarele blând la început de septembrie, de apa mării tocmai bună de intrat, de liniștea din stațiune la final de sezon estival, și ca să vizităm în zonă tot ce ne propusesem.
Enterovirusul existent la acest hotel nu pare a avea legătură cu mâncarea de la restaurant, iar reprezentanții hotelului au susținut că respectă măsurile de curățenie și igienă, dar faptul că virusul persistă de așa mult timp mă conduce la concluzia că măsurile luate nu sunt suficiente. De aceea, am recomandat agenției Travel Planner SĂ ELIMINE ACEST HOTEL DIN PORTOFOLIU pentru sezonul estival 2024 și să încerce să relocheze la alte hoteluri turiștii care mai au rezervări în 2023 la Royal Grand Hotel.
Recomand Travelplanner:
Reprezentanții Travel Planner m-au surprins în mod plăcut. Sunt foarte prompți, comunicativi, atenți la toate detaliile pe care le presupune rezervarea unui sejur. Mulțumim pentru tot! Voi recomanda cu siguranță agenția.
Aș sugera operarea unei modificări la nivelul site-ului, astfel încât la fiecare recenzie să apară data sau măcar anul în care a fost scrisă, pentru ca viitorii turiști să știe la ce moment temporal să se raporteze. Cred că acesta este un aspect mult mai relevant pentru un potențial turist decât ocupația celor care au scris câte o recenzie.