Black Friday! Reduceri pana la 40% - vezi toate ofertele

TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Hotel Sol Luna Bay Obzor - Bulgaria, oferte 2022

4 stele
4 stele
Obzor Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
90% recomandari
237 impresii Travel Planner
90% / 237 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Sol Luna Bay este situat pe plaja din Obzor, la 3 km de centrul statiunii. Proprietatea face parte din lantul hotelier international Sol Melia, special conceput pentru servicii de cazare All Inclusive dedicate in special familiilor cu copii. Trei ani la rand (2010, 2011, 2012) a fost inclus de HolidayCheck in topul celor mai bune 99 de hoteluri de vacanta din lume. Designul modern, camerele mobilate cu gust, amplasarea si serviciile de calitate recomanda aceasta locatie atat pentru familiile cu copii, cat si pentru adultii de toate varstele care isi doresc un sejur linistit si la standarde inalte pe litoralul Bulgariei.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Sol Luna Bay din statiunea Obzor este situat la aproximativ 35 km nord de statiunea Sunny Beach, 40 km sud de orasul Varna si 42 km de aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la direct pe plaja privata si 3,5 km de centrul statiunii Obzor. In sudul statiunii Obzor se afla Hotelul Marina Sands, iar in partea de nord se afla Hotelul Sol Luna Bay. Plaja Irakli se afla la aprox 10 km sud, iar Capul Emine la 15 km de hotel. Sol Luna Bay este amplasat la aprox 40 km de complexul Elenite, 45 km de orasul vechi Nessebar si 50 km de aquapark Action Park din Sunny Beach.

Cazare: complexul este alcatuit din doua cladiri, amplasate la aproximativ 100 m distanta una de cealalta, fiecare avand propria receptie si parcare. In cladirea principala sunt doar camere duble si de familie, iar studiourile si apartamentele cu 1 si 2 dormitoare se afla in cladirea anexa. Cele doua cladiri sunt conectate printr-un pod peste un parau mic.

Capacitatea de cazare a hotelului Sol Luna Bay este de 395 de camere duble (cele mai multe dintre ele cu vedere la mare), 21 de studiouri, 39 de apartamente cu un dormitor si 4 camere pentru persoane cu dizabilitati. Toate camerele sunt dotate cu baie dus sau cada, cosmetice si uscator de par, TV cu ecran plat si programe prin satelit, minibar (contra cost), seif, aer conditionat, balcon si acces la internet wireless.

Important! Cladirea anexa cu studiouri si apartamente este inchisa pentru sezonul de vara 2021. Oaspetii care rezerva studiouri vor sta in camere duble in corpul principal, iar pentru rezervarile in apartamente cu 1 dormitor se vor acorda camere de familie in corpul principal.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla (43 mp), pentru cel mult 3 persoane, are 2 paturi twin (90 x 200 cm) ce pot fi unite si o canapea extensibila (140x180 cm);
  • Camera de familie (64 mp), pentru cel mult 4 adulti si 1 copil, este alcatuita dintr-o camera dubla cu 2 paturi unite (90 x 200 cm fiecare) si o alta camera dubla alaturata cu doua paturi separate. O singura baie este disponibila in camerele de familie;
  • Studio (43 mp), pentru cel mult 2 adulti si 2 copii, are 2 paturi twin (90 x 200 cm) ce pot fi unite si o canapea extensibila. Sunt situate in cladirea anexa;
  • Apartament cu 1 dormitor (64 mp), cel mult 4 adulti, consta dintr-o camera de zi cu o canapea extensibila si doua fotolii extensibile si un dormitor, separat prin usa, cu doua paturi unite. Apartamentele cu 1 dormitor sunt situate in cladirea anexa;
  • Apartament cu 2 dormitoare (83 mp), cel mult 4 adulti, consta dintr-o camera de zi cu o canapea extensibila si doua fotolii extensibile si doua dormitoare, separat prin usa, fiecare
cu cate doua paturi unite. Apartamentele cu 2 dormitoare sunt situate in cladirea anexa;

Hotelul este accesibil pentru oaspetii cu mobilitate redusă - posibila cazare in camera dubla cu vedere la parc sau family suite cu vedere la parc.

Facilitati/servicii: aqua park (operational in perioada 01.06 - 15.09 si in functie de conditiile meteo) cu 6 topogane, piscina exterioara (378 mp), piscina pentru copii separata, piscina interioara, centru Spa, receptie 24 h, camera de bagaje, schimb valutar, bancomat, acces internet wireless, prosoape la piscina, transfer gratuit la si de la aeroport, mini market propriu, magazin de suveniruri si cadouri, salon de frumusete, serviciu de spalatorie si curatatorie. 

Activitati: program de animatii in timpul zilei si seara, club pentru adolescenti (13-17 ani), sporturi nautice (contra cost), tenis de masa, biliard, darts, aerobic, zumba, yoga, volei pe plajă, tenis pe plajă, tras cu arcul, tenis de masă, boccia, zonă de tragere cu arme cu aer comprimat.

Catering: restaurant principal in stil bufet cu bucatarie bulgareasca si specialitati internationale, 450 de locuri de interior; restaurant cu specific bulgaresc Morsko Oko (necesita rezervare), restaurant cu specific italian Osteria la Spiaggia (necesita rezervare), lobby bar cu bauturi locale in regim all inclusive; bar la piscina - bauturi locale, bar Sofia, Taperia Malecon, Paellador Levante (peste paraul mic)

SPA: sauna, baie de aburi, masaj, tratamente cosmetice

Pentru copii: Family Club: aquapark 6 tobogane, piscina pentru copii, animație - activități de divertisment de zi și de seară pentru adulți și copii, teenie club (13-17 ani) - iulie și august, 6 zile pe săptămână, loc de joacă pentru copii, mini club (4 - 12 ani) - program de animație variat, inclusiv jocuri și competiții, mini discotecă

Plaja: sezlonguri și umbrele pe plajă și lângă piscină (în funcție de disponibilitate) oferite gratuit, prosoape de plajă (contra depozit)

Parcare: privata, exterioara, contra cost (10 leva/zi), in limita disponibilitatii, garaj contra cost

Informatii suplimentare:

  • Hotelul nu accepta animalele de companie
  • Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
  • Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
  • Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
  • Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.\Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.
Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Sol Luna Bay Obzor, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive: mic dejun, pranz si cina in stil bufet in restaurantul principal; cina optionala in restaurantul traditional "Morsko Oko" si restaurantul italian "Osteria la Spiaggia" (necesita rezervare); gustari intre mese la barurile hotelului si restaurantul italian; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar si la barul de la piscina. Sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera la plaja hotelului, acces piscina interioara (deschisa in lunile Mai, Septembrie si Octombrie), sala de fitness, program de animatie pentru adulti si copii, club pentru copii, patut pentru bebelus (la cerere), acces internet wireless (in lobby si in camere), acces aqua park in functie de program (deschis intre 1 Iunie si 15 Septembrie in functie de conditiile meteo). 

Nu este inclus: parcare pazita in limita disponibilitatii (aproximativ 10-15 leva/zi), internet club, seif si minibar in camera, acces centru SPA (sauna, baie de aburi, masaj, tratamente cosmentice), prosoape pentru plaja, biliard, sporturi acvatice

Observatii: Cod vestimentar obligatoriu - nu este permis accesul in restaurant cu pantaloni scurti, maieu sau costum de baie


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 30 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 % (in Camere duble  si Studiouri)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camere duble, Camere family, Studiouri, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere family, Studiouri, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 2 adulti - al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 2 adulti - al patrulea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 4 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 4 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Apartamente cu 2 dormitoare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 25 % (in Camere duble, Camere family, Studiouri si Apartamente cu 1 dormitor) si plateste tarif intreg (in Apartamente cu 2 dormitoare)
  • al 4-lea adult - reducere de 25 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • al 5-lea adult - reducere de 25 % (in Apartamente cu 2 dormitoare)
Informatii Covid-19

Având în vedere situația extraordinară creată de Covid-19, Meliá Hotels International a conceput o strategie de transformare operațională bazată pe următoarele premise:

  • Asigurarea siguranței maxime pentru angajați și clienți
  • Diminuarea sau reducerea contactului în interacțiuni angajat - client
  • Optimizarea proceselor operaționale, cu simplificarea serviciilor / produselor și digitalizarea

Activități cheie pentru protejarea sănătății

Noi măsuri suplimentare de curățare și igienă:

  • Echipamente noi de curățare - Diversey (un important furnizor global de soluții de curățare și igienă) a publicat noi protocoale de curățare și dezinfectare, inclusiv echipamente și produse noi de curățare care vor fi utilizate de la sosirea clienților până la plecarea lor în toate punctele de contact.
  • Plan special de prevenire - Am creat un plan special de prevenire și întreținere pentru climatizarea, încălzirea, refrigerarea și sistemele de apă pentru a garanta calitatea aerului și dezinfectarea punctelor terminale și a echipamentelor.
  • Ambassador “Stay Safe” per hotel - Un ambasador este numit în fiecare hotel pentru a garanta implementarea programului Stay Safe with Meliá.
  • Echipamente de protecție personală - Echipamente de protecție individuală și echipamente de igienă. Instruirea în domeniul igienei alimentare și a standardelor de sănătate înainte de deschidere a tuturor angajaților.
  • Proceduri de spălare - Un protocol pentru spălătorie a fost definit pentru spălarea și colectarea lenjeriei în timpul șederii și după plecarea clientului pentru a evita contaminarea.
  • Curățare la cerere - Clienții pot decide dacă doresc să utilizeze serviciul de curățare în timpul șederii. Curățarea se va face întotdeauna atunci când clientul va ieși din cameră.
  • Sigilii pe zone și articole - După dezinfectarea camerelor și sălilor de ședințe, toate obiectele utilizate frecvent și intrarea în cameră vor fi sigilate.
  • Eliminarea hârtiei și a coșului de gunoi - Toate hârtiile și rechizitele din cameră vor fi eliminate și un director digital instalat pe televizor și aplicația Meliá. Coșul de deșeuri din baie va rămâne și trebuie să aibă un capac, o pungă dublă și un sistem de deschidere non-manual.
  • Eliminarea articolelor trecute prin curatatorie - Articolele decorative care nu respectă noile protocoale de curățare (spălare la peste 60º) vor fi eliminate. Exemplu: perne, carouri, etc.
  • Dozatoare și kit de prevenire - Dozatoarele cu soluție hidroalcoolică pentru curățarea mâinilor vor fi amplasate în zonele publice. De asemenea, clienții pot cumpăra un kit de prevenire (măști, mănuși și gel).

Noul spațiu personal: distanțarea socială:

  • Nou sistem de semnalizare - Un nou sistem de semnalizare pentru a informa clienții și a indica modul în care vor fi utilizate spațiile și necesitatea distanțării sociale.
  • Ecrane de protecție - Instalarea ecranelor de protecție la recepție și la serviciile din restaurante.
  • Cursuri de formare - experiențe noi: cursuri de formare pentru conectarea cu clienții în noul lor spațiu personal. Concentrare pe wellness.
  • Persoană responsabilă pentru bunăstarea emoțională a clienților - Transformarea managerului de experiență a oaspeților pentru a permite gestionarea aspectelor emoționale ale relațiilor cu clienții datorită situației create de Covid.
  • Reducerea capacității - Un instrument de gestionare a spațiului a fost implementat pentru a reduce capacitatea în restaurante, săli de ședințe și piscine și a gestiona rezervările pentru a garanta distanțarea socială și spațiul personal.
  • Modificare bufetului - Bufeturi adaptate unui format a la carte, bucătarii noștri experți servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare diferite. Scopul de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor.
  • Noul serviciu de masa takeaway - Un serviciu de luat masa ce permite clienților să se bucure de mâncare oriunde doresc (plajă, cameră etc.).
  • Certificare de igienă - Biroul Veritas va certifica standardele de igienă, dezinfectare și calitate în toate procesele operaționale.
  • Digital concierge - concierge digital prin WhatsApp pentru servicii clienți individuale și de grup.

Camera mea, templul meu - Procese noi de curățare Covid-19

  • Maximizarea standardelor de curățare pregătite de Diversey, inclusiv echipamente și produse noi.
  • Echipamente de curățare cu echipament individual de protecție.
  • Protocol suplimentar cu produse viricide autorizate în zonele de dezinfectare profundă.
  • Sigilarea obiectelor după dezinfectarea încăperii: telecomandă, cupe sau dozatoare.
  • Sigilarea camerei de către personalul de menaj între șederile diferiților oaspeți.
  • Îndepărtarea articolelor care necesită curățare uscată (perne, carouri).
  • Serviciu de curățare opțional pentru oaspeți în timpul șederii.
  • Minibar à la carte.

10 zone de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:

  • Acces în cameră: uși și clante
  • Controale pentru temperatură și lumini.
  • Baie: toaletă, duș și chiuvetă.
  • Telefonice și telecomanda (sigilate)
  • Lenjerie de pat și capete de pat.
  • Dotari pentru baie: dozatoare (sigilate)
  • Dulapuri: umerase. Alte articole la cerere.
  • Suprafețe de mobilier: fotolii și cotiere.
  • Balcon și ferestre.
  • Minibar sau veselă: la cerere

Motivele pentru care să ai încredere în lantul hotelier Sol Melia:

  • Prioritizarea totală a protejării sănătății clienților, angajaților și partenerilor noștri, aplicând cu rigurozitate recomandările de sănătate și siguranță făcute de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și de autoritățile competente din fiecare țară.
  • Experiența dobândită de echipele noastre din Asia care au depășit deja crizele similare și munca depusă în hoteluri transformate în spitale sau reședințe pentru lucrătorii esențiali care nu au înregistrat o singură infecție.
  • Învățare din implicarea directă în elaborarea noilor protocoale comandate de autoritățile competente din Spania.
  • Pentru colaborarea cu cei mai prestigioși parteneri în domeniul igienei, certificării și tehnologiei care garantează siguranța și protecția sănătății clienților și angajaților noștri.
  • Crearea de hoteluri pilot pentru instruirea angajaților în noua realitate și testarea măsurilor de siguranță, sănătate, igienă și distanțare socială.
  • Dimensiunile și spațiile din hotelurile noastre care ne permit să oferim servicii în conformitate cu noua cerință de distanțare socială și spațiu personal (clienți și grupuri individuale).
  • Inovație și transformare digitală care includ soluții care permit interacțiuni între clienți și angajați care le garantează siguranța.

Impresii Hotel Sol Luna Bay Obzor

9.9
Vacanta Bulgaria
Hotelul este amplasat chiar pe malul marii, are opiscina mare exterioara pt copii și una pentru cei ce știu sa înoate, piscina interioara cu apa călduță, plaja cu șezlonguri curata și mare, personalul foarte atent, mâncarea diversificata si gustoasa , fructe și legume de toate felurile, cafea buna si bautura peste așteptări (am mai fost la all inclusiv în Bulgaria și am băut doar apa). Cel mai important: cei 6 copii din grupul nostru (între 8 si 13ani) nu s-au plictisit deloc: topoganele, inotul, jocul de biliard și tenis de masa i-au ținut ocupați. Locul perfect pentru vacanta în familie! Vederea la mare este spectaculoasa!
Recomand Travelplanner: Am fost informați tot timpul despre ce ne interesa: situația covid19, au fost rapizi si eficienti. Va mulțumim!

Arata mai mult

9.5
Sol Luna Bay in 2021
O vacanță per total reușită, cu puține minusuri! Hotel f mare, cu ieșire direct la plaja lor privată, plaja suficient de mare și f curată... camera noastră cu un View superb la mare, camera spațioasă dar cu mobilier cam învechit, balcon f mare... restaurant cu mâncare destul de diversificată și gustoasă, băuturi răcoritoare și alcoolice locale de slabă calitate...barul de lângă piscină a fost un mare plus, cu gustări bune, cafea super, băuturi și cocktail uri ok.... camerista de nota 20 ( zilnic a schimbat lenjeria de pe pat )....au făcut o încurcătură la chec in, ne-au dat camera cu vedere la parcare, deși noi am rezervat/plătit cu sea view, însă s-a rezolvat destul de repede încurcătura...serile cu divertisment super funny, chiar și discoteca pe plajă într-o seară de sâmbătă ... Vă mulțumim pentru profesionalism și urările de dinainte și după sejur! Sunteți minunați!
Recomand Travelplanner: Super comunicare și profesionalism!

Arata mai mult

9.2
Sol Luna Bay
Hotelul bine amplasat pe plaja, cu servicii dedicate familiilor cu copii. Varsta copiilor ar trebui sa fie intre 6-14 ani ca sa se bucure de tot ce se poate face pe acolo. Erau foarte multi copii, de la cateva luni. Camerele relativ mari, aerisite, cu balcoane generoase. Curatenia...se putea mai bine. Mancarea de la restaurant poate fi imbunatatita la zona de salate si gratar. In rest multe dulciuri acceptabile. Nu au schimbat foarte mult meniul de la o zi la alta. Cel putin dimineata ne-am invartit intre omleta, ou ochi iar in rest cerealele de rigoare. Branzeturi cam lipsa. Am incercat si cele 2 restaurante cu specific italian si bulgaresc. Cel italian a fost ok dar limitat ca si oferta. Cel bulgaresc dezamagire totala. Aduceau mancare din restaurantul principal. Deci nici o diferenta. Au parcul acvatic cu cateva tobogane de apa in care copiii si adultii isi pot pierde 2 h zilnic. Piscine mari, chiar langa nisip. In fiecare seara spectacol pentru copii si adulti. Sambata seara se facea ca un fel de mini discoteca pe plaja. Per total a fost o vacanta reusita. Hotelul este chiar ok si nu dai gres daca mergi acolo.
Recomand Travelplanner: Relatia noastra cu agentia este una veche bazata pe incredere.

Arata mai mult

9.7
vacanta Obzor Bulgaria-hotel Sol Luna Bay
O vacanta relaxanta, cu tot ce ne -am dorit.Drumul Bucuresti -Obzor comod, la vama am stat 5 minute, cum am ajuns am fost cazati intr-o camera mare, f curata si racoroasa.Am servit pranzul, nu era aglomerat, mese suficiente si distantate.Mancarea diversa si f gustoasa, pt toate gusturile, multe fructe si legume tot timpul, dulciuri, inghetate.Plaja este a hotelului, se curata mereu, deci f curata, sezlonguri suficiente, marea fara alge,apa calda.Personalul f amabil si zambitor.Aquaparcul functiona de la 10-17, multe tentatii.Echipa de animatori a avut programe variate si seara si ziua la piscina,sambata seara au organizat party on the beach, ne-a placut. Multumesc firmei Travel Planner pentru informatiile oferite chiar inaintea plecarii din Romania, promptitudinii cu care rezolva solicitarile si amabilitatii lor.Recomdam serviciile acestei firme si hotelul SOL LUNA BAY-Obzor.
Recomand Travelplanner: Multumesc firmei Travel Planner pentru informatiile oferite chiar inaintea plecarii din Romania, promptitudinii cu care rezolva solicitarile si amabilitatii lor.Recomdam serviciile acestei firme si hotelul SOL LUNA BAY-Obzor.

Arata mai mult

9.9
Bulgaria veche, Bulgaria nouă !
Resortul a fost superb. Obiectiv vorbind. Personalul amabil și adaptabil la orice solicitare, serviciile la standarde ridicate. Mâncarea diversificată, cu siguranță a mulțumit pe toată lumea, chiar și pe fitosi. Aqua Parcul a ținut în priză" atât pe copii cât și pe adulți. Într-un cuvânt , daca vrei sa te relaxezi și să te odihnești , mergi la Sol Luna Bay . Nu în ultimul rând mulțumesc Travel Planner pentru corectitudine, adaptabilitate, eficientă și maleabilitatea de a efectua rezervările. Daca o țineți tot așa , depășiți Booking.
Recomand Travelplanner: Au fost prompți, maleabili, serioși și cu toate actele și sfaturile utile aduse la zi. D-ra/d-na cu care am vorbit la telefon era bine pregătita . Mulțumesc pe această cale. Pe viitor nu voi apela in alta parte .

Arata mai mult

6.0
O vacanță reusita
Vacanta la acest hotel a fost ok din multe puncte de vedere dar am si 2 minusuri de menționat. Primul ar fi faptul că nu aveau suficiente sezlonguri si umbrele pe plaja, este bine sa ti iei umbrela de acasă ca daca nu te trezesti la 5 dimineata nu ai unde sta la plaja ca vin românii noștri si rezervă sezlongurile chiar dc nu stau decât 2 ore la plaja le tin rezervate cu prosoape toata ziua. Au o porțiune de plaja cu plata ceea ce nu este de inteles in contextul in care nu au suficiente sezlonguri si umbrele. Pt contextul actual nu exista nicio distanțare si nimeni din hotel nu poartă masca, mai vezi câte un rătăcit pe ici pe colo cu masca. La masa este o îmbulzeală de nedescris, iar consider că in acest context trebuiau sa organizeze mesele in 2 ture ca sa nu fie asa invalmaseala, te calci pe picioare, de-abia găsești o masa unde sa te așezi după ce stai la cozi interminabile pt a luat mâncare. In rest totul a fost super ok, mâncare, cazare, curățenie, piscină, personalul totul la superlativ.

Arata mai mult

Acest hotel are 213 impresii pozitive si doar 24 negative.
Vezi toate impresiile (237)

Intrebari frecvente despre Hotel Sol Luna Bay

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Sol Luna Bay?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Sol Luna Bay?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Sol Luna Bay oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Sol Luna Bay este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Sol Luna Bay are aqua park, are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Sol Luna Bay are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Sol Luna Bay conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Sol Luna Bay?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Sol Luna Bay sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, aqua park / Tobogane, family club, kids club, parcare, piscina interioara, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Sol Luna Bay?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Sol Luna Bay, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este foarte apreciat de turisti. Are 90% recomandari din 237 impresii iar nota generala este 8.7. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.1 si Camere cu nota 8.9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Sol Luna Bay are parcare proprie?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este pe plaja?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay se afla pe plaja din Obzor. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Sol Luna Bay exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Sol Luna Bay nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Sol Luna Bay
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Sol Luna Bay: Camera dubla - v.mare, Camera family - v.parc, Camera family - v.mare, Camera single - v.mare, Camera single - v.parc, Studio - v.parc (cladire anexa), Studio - v.mare (cladire anexa), Apartament cu 1 dormitor - v.parc (cladire anexa), Apartament cu 1 dormitor - v.mare (cladire anexa), Apartament cu 2 dormitoare - v.parc (cladire anexa), Apartament cu 2 dormitoare - v.mare (cladire anexa)Vezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Sol Luna Bay?
Comparativ cu hotelul Hotel Sol Luna Bay ati putea gasi interesante in Obzor si hotelurile si HVD Reina Del Mar, RIU Helios Bay, Obzor Beach Resort, Sunrise All Suites Resort. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Obzor
Alege perioada si calculeaza pret