Puncte tari: hotelul e renovat, curățenie în restaurant, în cameră, baie, pe holuri, la barul de la piscină, o piscină întreținută cu suficiente șezloguri, cu verdeață în jur pentru confort termic, se oferă prosoape pentru piscină ( nu am solicitat). În cameră aer condiționat, frigider, pe balcon erau un uscător rufe, 2 scaune și o măsuță, per ansamblu e amenajată camera să te simți confortabil.
Personal amabil la restaurant, sala amenajată cu bun gust, o terasă generoasă, curățenie exemplară, mâncare diversificată, supe bune fructe ( pepene roșu, galben, prune, nectarine, pere, mere, portocale grepfruit, kiwi), deserturi bune ( tartă brânză, tartă mere, tartă brànză cu vișine, negresă, check cu vișine, baclava, eclere, foi umplute ( pe acestea din urmă nu le-am încercat, sunt la la fel la toate hotelurile din Bulgaria, cu jeluri roșii, verzi, galbene, prea multe chimicale), sucuri la dozator specifice all inclusive în Bulgaria adică îndoite cu apă , 2 sortimente de vin, bere și cafea slabe, amestecuri după spusele soțului meu. Am prins ziua Bulgariei în timpul sejurului și a fost o seară specială și bogată la restaurant.
La barul de la piscină se ofereau fructe, prăjituri, înghețată suficientă 4 ore pe zi, o zi pizza, o zi hot-dogi, o zi burgeri, era curat și personalul era amabil.
Puncte slabe:
-Nu au o rutină a curățeniei. Dacă nu anunți prin flyerul de pe clanța ușii că vrei să-ți curățe camera, nu intră dna decàt ca să ia gunoiul si să-ți lase hârtie igienică, eventual schimbă prosoapele dacă le lași jos în baie.
-Hotelul oferă transport la plajă cu un bus de 16 locuri din oră în oră , de la 9:10 la 16, dar locurile sunt insuficiente și nu face curse suplimentare, deci am mers o singură dată cu microbuzul, în rest pe jos și e distanță mare până la plajă, la coborât e mai ușor, la urcat mai greu pieptiș, la deal și pe scări, șoferul microbuzului e un necioplit cu un comportament neadecvat, țipa la turiști, arogant ziceai că e directorul hotelului, cursele la plajă trebuie suplimentate...
-un drum la plajă neplăcut, pe lângă ghene de gunoi, pe scări degradate, în paragină, riști oricând să calci rău pe ele și să te alegi cu o luxație, verdeață uscată, fără flori, arbuști ornamentali, deplorabil, administratia stațiunii Nisipurile de aur e 0 barat cànd vine vorba de spațiile dintre hoteluri, drumurile, scările ( și sunt multe în Nisipuri) și trotuarele stațiunii. Albena are 10 stele față de Nisipuri pentru grija față de clienți ( trotuare netede, design floral pe spațiile verzi, vizual să te simti bine pe unde treci). În Nisipuri doar aleea de promenadă e îngrijită în rest paragină, degradare . E al doilea an în care am fost în Nisipuri și pot compara cu Albena, Sf. Constantin și Elena, Sunny Beach... Nisipurile de aur din Bulgaria e un fel de Costinești de România...
-Hotelul nu are plajă proprie, poți să alegi zona liberă pe nisip sau plătești 1 șezlog -12 leva, 1 umbrelă- 12 leva, 1 saltea -3 leva.
-La hotel Excersior- Nisipurile de Aur, Bulgaria, animația la piscină s-a redus la un dans făcut în jur de ora 10:00 a.m. și unul la ora 4:00 p.m. slab pregătiți animatorii, fără show ptr copii cu joc de rol, doar muzică și dans în jurul unui copac care trona uriaș în mijlocul scenei.
-La baia de la piscină lipsea uneori săpunul, hârtia ptr mâini, chiuvetă nespălată, o cabină ptr femei și una ptr bărbați, mirosea in cabine mai mereu a urină, unii clar nu nimereau unde trebuie- oameni necivilizați, dar nici nu curăța cineva des din personalul hotelului, spatiu insuficient ventilat fiind la demisol.
-Muzica ambientală la piscină a fost slab selectată, câteva piese rulau zilnic, trebuia să tragi cu urechea dacă nu stăteai pe șezlog chiar lângă scenă, clar le mai trebuiau amplificatoare.
-în lobby/ holul recepției era curat, ventilat bine, spatiu de relaxare amenajat în nuanțe plăcute, dar senzația de mausoleu din cauza luminii insuficiente și a absenței muzicii ambientale. Aceeași problemă și în restaurant, lipsa muzicii ambientale în restaurant ca să atenueze zgomotele de farfurii, tacâmuri și forfota turiștilor și personalului.
Parcarea hotelului mică, cca 20 de locuri ptr un hotel cu 5 niveluri, insuficientă, 20 leva pe zi se plătește la o parcare privată din apropiere, de fapt parcarea era un teren neamenajat, nebetonat, cu gropi , denivelari, unde ajungeai pe niște scări gata să se dărâme. Trotuarele din fața hotelului și peste drum de el, cel spre plajă și spre parcare , erau cu multe denivelări, riscai oricànd să te împiedici pe trotuar, mizerii și gunoaie pe spațiul verde, total neîngrijit în jurul hotelului și a celorlalte hoteluri, bălării pe spațiile verzi dintre hoteluri, denivelări și mult praf.
Recomand Travelplanner:
Apelăm de câțiva ani la agenția Travel, mereu am găsit deschidere, amabilitate, seriozitate și oferte bune. Cu Travel Planner îți iei rapid o vacantă , sunt prompți și preocupați de satisfacția clientului. Grija pentru clienți se vede și din informările detaliate, pe care le primești înainte de vacanță și urarea din prima zi de concediu. Felicitări pentru calitate!!!