OUTLET: Cumpara vacante de 1 mai cu cel putin 30% si de Paste cu cel putin 20% reducere!

vezi ofertele

8.9
88%
25 impresii
Impresiile Travel Planner (25)
Amplasare
8.7
Impresii pe Hotel Casa di Fiore SPA and Medical

25 impresii reale, verificate 100% - Hotel Casa di Fiore SPA and Medical

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Kranevo Bulgaria

Vacanta Casa di Fiore, Kranevo, Bulgaria

Este prima data cand mergem in Bulgaria in vacanta. Hotelul de 5 stele, serviciile de curatenie excelente, mancare foarte buna, calitativa şi variata peste aşteptari. Zona spa ok, cu o singura mentiune: piscina mare de afara neincalzita. Ar fi un plus foarte mare pentru ei daca ar incalzi şi piscina mare, nu doar pe cea mica. Per total a fost peste aşteptarile noastre pentru luna aprilie.

9.7

Minivacanță Bulgaria

Vacanță reușită. Pentru copii a fost foarte la îndemână totul.

Sejur Bulgaria

Am stat 3 nopti la Casa di Fiore. Un hotel superb, cu spa si piscine cu apa minerala. Hotel destinat relaxarii, conditii excelente: camera spatioasa, mancare foarte buna, piscine cu apa caldă.

9.7

relaxare la SPA

Am petrecut 3 nopti la hotelul Casa di Fiore impreuna cu prietenii nostri pentru a ne reincarca bateriile pentru noul an. Am fost foarte incantati de alegerea facuta. Hotelul este nou, extrem de curat, l-am prins ornat de sarbatori cu mult bun gust, camerele sunt mari si spatioase, serviciile de SPA sunt minunate, personalul foarte ok. Preturile (la ceea ce am consumat in afara de HB cu care era oferta) foarte decente pentru calitatea produselor si buturilor cu atat mai mult cu cat nu ai multe optiuni in zona in aceasta perioada a anului. Pe partea de minusuri din punctul nostru de vedere: - variante foarte limitate pentru vegetarieni la cina (putine legume iar pestele putin si destul de prost - prajit sau pane); - salteaua patului destul de moale pentru gustul nostru si problemele mele cu spatele dar mai rau decat salteaua au fost pernele (foarte moi). Se pot schimba la receptie din menu-ul de perne dar costa 50leva; - nu in ultimul rand, gresia din zona de SPA extrem de alunecoasa (am vazut mai multe persoane cazand, inclusiv eu am patit-o din fericire fara urmari grave). Trebuie neaparat purtati papucii si umblat cu grija. In afara de aceste mici neajunsuri, recomandam hotelul cu toata inima (prietenii nostri carnivori au fost foarte incantati de calitatea preparatelor), micul dejun este spectaculos si pentru toate gusturile, dulciurile sunt foarte calitative, la fel si bauturile alcoolice si in general, toate serviciile corespund celor 5 stele cu care se lauda hotelul.

Vacanta Bulgaria

O vacanta de neuitat, conditii excelente
Recomand Travelplanner: O agentie extraordinara cu servicii de calitate cu oameni implicati si foarte bine organizati !

Relaxare si liniste

Hotelul este curat, bine intretinut si detine o gradina foarte frumoasa. Este recomandat mai ales familiilor cu copii datorita piscinelor cu apa termala. Piscina interioara este incalzita, ideala pentru copii, spa-ul detine mai multe tipuri de saune si tratamente corporale diferite. Restaurantul este curat, ofera o gama diversa de feluri culinare atat pentru vegetarieni cat si pentru carnivori. Camerele sunt spatioase, paturile confortabile. Am apreciat in mod deosebit sistemul cu bratari care incorporeaza atat sistemul de deschidere a usii de la camera, a portilor de la gradina cat si varianta de a inregistra produsele achizitionate astfel incat la final sa fie facuta o singura plata.
Recomand Travelplanner: Profesionalism, disponibilitate, promptitudine. O alternativa buna la booking.com

9.4

Vacanta Casa di Fiore

Hotelul frumos, servicii bune, SPA f ok, Sveti maseuza extrem de buna.
Recomand Travelplanner: Foarte promti, profesionisti, sper sa colaboram si pe viitor.

Vacanta Casa di Fiore

Vacanta reusita, dar fetita si tati au luat un virus in penultima zi si a trebuit sa plecam acasa . Hotelul a fost superb, smart, 3 piscine exterioare, dintre care una cu apa calda, o piscina interioara mare. Plaja amenajata cum trebuie, 2 sezlonguri si o umbrela gratis pt oaspetii hotelului. Intrarea in apa lina. Nisipul fin. Mancarea pentru toate gusturile. Atmosfera buna, fara manele si muzica data la maxim. Curatenia se facea zilnic. Cred ca odata cu venirea puhoiului de turisti de vineri seara, au "calcat" in hotel si virusuri stomacale si nu numai. Sunt turisti care vin cu copiii bolnavi doar "pentru ca au platit". La fel cum ii trimit pe copii la scoala si la gradinita bolnavi.
Recomand Travelplanner: Serviciile in regula.

9.3

Vacanta Casa di Fiore

Recomand Travelplanner: Serviciile in regula.

6.9

Nu recomand

Vacanta noastră la acest hotel nu a fost una plăcută. Am ales chiar sa plecam cu o zi mai devreme chiar dacă știam ca nu vom primi refund pentru aceasta zi. Menționez ca ni s-a dat un upgrade de camera (cu vedere la mare) încă de la inceput. Am călătorit cu soțul și copilul de 2a9l. Nemulțumirile noastre: 1. In prima seara cel mic a căzut și s-a lovit foarte tare la un genunchi. Am solicitat la recepție ca dorim sa îl vadă (contra cost) un medic. Ni s-a răspuns ca nu ne pot oferi acest serviciu și ca ne pot chema un taxi pentru a merge cu copilul la spital la Varna pentru ca din experienta lor, confirmata și cu taximetristul "recomandat", la Balcik sunt șanse mai mici sa găsim medic. Am acceptat sa mergem cu taxiul care ne-a costat 170 leva dus-întors. În plângerea transmisa hotelului, managerul a răspuns ca ei au medic în hotel și îl pun la dispoziție. Refuz sa cred ca atunci când este vorba de sănătatea unui copil cei de la recepție recomanda altceva decât sunt instruiți. 2. Atât soțul cât și cel mic au avut cam 2 zile probleme cu stomacul. Nu știm de la ce anume. Am ales sa cumpărăm alta apa decât ce ofereau ei. 3. Pe plaja privata a hotelului erau doi câini fără stăpân care dormeau sub sezlonguri. În apropiere era o haita mai mare. La fel și la locul de joaca din fata hotelului. Nu cred ca sunt singura care a făcut observație legat de asta. Hotelul recunoaște ca a avut "un caz" cu un câine care a întrat în incinta hotelului. 4. Masa de prânz este servita între 12.30-14. În cazul nostru, cu un copil mic, intervalul ni s-a părut foarte strâns fiind mereu pe fuga sa prindem masa. 5. Camera de joaca, importanta pentru noi deoarece ne retrăgeam când afara era foarte cald, avea mare parte din jucării stricate. Din păcate nu am făcut poze dar atitudinea managementului din emailul de răspuns la sesizarile mele m-a făcut sa regret acest lucru. 6. La piscina interioara temperatura era foarte mare 34-35 grade. Am înțeles ca sunt ape termale. Tocmai de asta am întrebat la recepție dacă este normal sa fie atât de cald deoarece făcea imposibil sa stai acolo de exemplu la prânz cand era foarte cald și afara. Mi s-a răspuns ca știu ca e cald, ca este o problema cu ventilația și încearcă sa rezolve. Din nou managementul hotelului a răspuns ca nu este adevărat, ca nu au probleme cu ventilația și ca sunt maxim 30-32 grade la interior. 7. Mesele de la șezlongurile de pe plaja nu erau șterse. Erau murdare de cafea sau alte băuturi. În opinia noastră hotelul nu oferă nici pe departe condiții de 5*. Camera, spatiile comune, gradina sunt destul de mici și pare totul înghesuit. Am citit într un comentariu de plimbare prin gradina. Da, este foarte frumoasa dar sa fim serioși, are undeva la 500 mp. Am regretat ca pentru o diferența de 600 euro nu am ales Reina del Mar care nu suporta comparație ca servicii și locatie plus ca aveam all inclusiv.
Recomand Travelplanner: Simona a încercat sa ne ajute cu refund-ul. Multumim

Vacanta minunata

A fost o vacanta reușita (2 adulți și 2 copii care au rămas sănătoși pe toata perioada excursiei.) Mâncarea a fost proaspătă și diversa, iar piscinele au făcut deliciul tuturor. Vom mai reveni!
Recomand Travelplanner: Excelenți. Au răspuns rapid la solicitări. Am primit foarte multe informații extrem de importante. Toate agențiile ar trebui sa se comporte ca ei. Pe viitor sper sa se extindă și în alte țări, nu doar Bulgaria

Vacanță în Bulgaria

A fost o vacanță reușită din toate punctele de vedere.
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agenție sunt atenți la detalii, am primit informații suplimentare cu privire la călătoria noastră( site vigneta, strea vremii, documente necesare calatoriei etc). Cu siguranță vom reveni

7.9

Vacanta Bulgaria

Hotelul foarte frumos , curat , camere spatioase cu pat matrimonial mare si comod. Gradina frumos amenajata , piscinele incalzite , saunele variate si mari . Plaja cu nisip fin , sezlonguri . Masa foatre diversificata si bogata.
Recomand Travelplanner: Agentie serioasa si foarte profesionista.

5.7

Vacanta

Un hotel modern clasificat la 5 * situat intr-o fosta statiune comunista, pustie, unde peisajul este deplorabil. Parcare insuficienta pentru pretentiile de 5*, masini parcate in camp, praf si gunoaie. Complexul hotelier este amplasat aproape de plaja iar curtea interioara foarte mica raportat la numarul mare de oaspeti. La fel si piscinele! Personalul nepregatit pentru numarul mare de oaspeti, nevorbitori de limba engleza si pe alocuri nepoliticosi. Sistemul de plata bazat pe bratari electronice functioneaza defectuos iar la final veti avea suprize neplacute intrucat veti fi taxati extra fara a primi explicatii. Pro: Camere mari si moderne, paturi confortabile si curatenia. Nu recomand!

Vacanta casa di fiore

Totul perfect, camere spațioase elegante și un minibar generos Restaurant frumos amenajat cu mâncarea gustoasa și diversificata Zona de Spa este Top. Într-un cuvânt 5 stele reale.

Weekend Bulgaria

Inca o data totul la superlativ!

9.0

Vacanta Hotel Casa di Fiore

Hotelul este frumos si curat, potrivit pentru vacanta cu copiii.Mancarea este destul de diversificata insa personalul m a dezamagit cu atitudinea de lipsa de respect.

6.7

Casa di fiire

Locatia este ft frumoasa , insa serviciile sunt departe de a fi de 5 stele. Am avut achizitionat sejur de paste, primele 2 zile mancarea a fost ft buna si diversificata insa dupa paste totul era incalzit si nimic proaspat. Omleteleaveau in ele diverse branze, cartofi prajiti la micul dejun incalziti, pestele de la cina din ziua anterioara … desi programul de mic dejun este pama la ora 10, la fara 15 min incepeau sa stranga produsele. Avand 2 copii noi ne trezeam mai tarziu si cand ajungeam nu mai gaseam mare lucru sau totul rece. La piscina nimeni nu curata apa care iesea din piscina si era pericol mare de alunecare. La bar se astepta ft mult seara. Una peste alta, hotelul este ok dar serviciile sunt de maxim 4 stele.

Vacanta Bulgaria

Hotelul foarte frumos,camerele sunt superbe,curate,mancarea foarte ok plus un bebe de 11 luni a avut ce manca si el in afara de acele borcanase ptr bebelusi.camera de joaca pentru copii foarte ok. Per total nu am nimic de reprosat.

Își merită cele 5 stele

Total impecabil: camere spațioase și curate, spa-ul superb, piscinele interioare foarte calde si curate, saune foarte bune, piscina exterioara cu apa termală perfectă ptr zilele de iarnă blânde, restaurantul foarte bun. Singurul minus ar fi ca nu au, cel putin in sezonul de iarnă, varianta all-inclusive ptr bar, dar prețurile sunt ok. Per total o alegere super ptr o escapada de relaxare. Nu l-as alege vara, dar ptr toamnă-iarnă e perfect! E cam pe același nivel cu Aquahouse.

Casa di Fiore Kranevo Bulgaria

Arata foarte bine pentru ca este sub un an de cand este dat in folosinta. Totul este aranjat de designeri cu mult bun gust.
Recomand Travelplanner: cu siguranta vom mai colabora

Sejur aniversar!

Hotel amplasat foarte bine, conditii foarte bune, mancare excelenta, gustoasa. SPA-ul ofera conditii foarte bune, piscinele curate, cu apa termala la o temperatura destul de ridicata. Posibil in sezonul estival sa existe probleme cu parcarea. Angajatii hotelului draguti, zambitori cu exceptia celor din receptie, mizerabili in comportament. La un moment dat am simtit ca suntem discriminati ca si romani. Am avut voucher cu specificatie clara a agentiei pentru ce camera am optat, respectiv o camera cu vedere la mare. Si mi-am dat seama de cand am avut primul contact cu receptionera ca este o problema cu camera. Am fost certat pe motivul cum si-au permis cei din agentie sa specifice tipul de camera, agentia avand la vanzare chiar mai multe tipuri de camere. Am primit alt tip de camera. Managera receptiei i-a transmis receptionerei, in limba bulgara, ca daca nu accept acea camera pot sa plec si ca aceste camere sunt limitate. Nu am acceptat si am primit o camera la etajul 5, singura camera tot etajul, ocupata. A durat, ca timp, cel putin 5-6 ore pana s-a incalzit, acceptabil. In ideea de a nu strica aniversarea mi-am vazut de treaba. In rest de revenit la acest hotel.

Totul la superlativ

7.5

Vacanta

Este un hotel nou, camerele sunt spatioase, curatenie se face zilnic. Camerele cu vedere la mare sunt de fapt cu vedere laterala la mare( lucru de care am fost dezamagita, in urma discutiilor purtate cu managerii resortului am aflat ca doar din cele “ front view” pot vedea marea din balcon).Zona de spa, la fel, totul nou, nimic de reprosat. Mancarea ok, fiind cu, copii mici m- am lovit de “ nu aveti voie sa iesiti cu nimic din restaurant”, cu toate ca o parte din personal vazusera ca ai mei copii nu vroiau sa manance absolut numic la masa, nu am putut sa iau nici macar un sandwich ( chiar unul dintre ospatari vazand sandwich ul impachetat pe masa, mi-a spus cele relatate mai sus intr- un mod exagerat de urat).Partea de divertisment lipseste ( decat o camera - gen loc de joaca de 12 mp in care iti poti lasa copii, dar nimeni nu ii spravegheaza). Concluzie: este un hotel nou,pe plaja, dar intr-o zona inca in constructie ( din balcon auzeam zgomotul muncitorilor hotelului aflat in constructie fix langa).Personalul foarte rece. Cat despre serviciile travel planner, am doar cuvinte de lauda( sunandu-i si spunandu- le problema intampinata la hotel , dandumi-se o camera cu vedere laterala la mare chiar daca in rezervare scria “ sea view”, au fost foarte promti si in maxim 2 ore au revenit cu telefon “ v-am gasit alte 2 hoteluri in care va puteti caza”. Cu siguranta voi mai apelea la serviciile travelplanner.

Excelent

Hotelul curat, servirea și mâncarea foarte bună.

Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel Casa di Fiore SPA and Medical

Intrebari frecvente despre Hotel Casa di Fiore SPA and Medical

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.