TravelPlanner

Sunny Day, Bulgaria - Vezi pe hartă

89%
45 impresii
Impresiile Travel Planner (45)
Amplasare
8.6
Impresii pe Hotel Palace Sunny Day

45 impresii reale, verificate 100% - Hotel Palace Sunny Day

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Sunny Day Bulgaria
9.4

Raport calitate preț foarte bun!

Un hotel pe malul marii, cu ieșire direct pe plajă, curățenie, mâncare foarte bună, SPA-ul excelent, bazinul cu apa termală face toți banii. Camerele spațioase, curățenie și refill la produsele de igienă în fiecare zi. Un lucru deranjant a fost ca barmanii nu erau la bar, puteai aștepta și 15 minute.

8.1

Vacanță Bulgaria

Amplasare excelentă direct pe plajă și servicii bune

Vacanță Bulgaria

Totul a fost foarte bine. Cazarea, masa, serviciile si vremea. O singura nemultumire am avut legata de saltelele mult prea moi pentru cine e învățat cu saltele ortopedice.

9.0

vacanta de odihna f scumpa

FRUMOS DAR SCUMP! Daca ploua, cum am avut noi noroc, nu prea ai ce sa faci in hotel. In afara de SPA, care sigur ca e f ok, insa cat sa stai si acolo mai ales ca se aglomereaza mult la vreme rea? Angajatii de la restaurant f draguti, la fel si doamnele de la curatenie..aia vechi de la receptie si bar niste acrituri. Mancarea de seara f buna..la Mic dejun nimic senzational...totul proaspat insa f modest. Camera noastra spatioasa si cu vedere la padure si partial la mare. Curatenie zilnic cu tot ce trebuie...Fier de calcat pe hol, pentru toti doritorii.

5.4

Vacanta

Hotelul nu este în niciun caz de 5*, maxim 3*! Mobilier vechi,miros neplăcut în camere, plajă cu chiștoace,mâncare nu prea diversificată,dar gustoasă.Nota din recenzii este mare datorită priveliștii frumoase și datorită zonei de SPA,care arată bine!Personal neprietenos,tot timpul trist,parcă îi deranjează prezența ta.Mini bar contra cost,doar o dată pe zi primești două sticluțe de apă de 300ml! Barul de pe plajă și de la recepție sărăcăcios și cu băuturi ieftine,cele scumpe sunt conta cost! Prețul cam mare pentru calitatea serviciilor oferite!

6.5

Bulgaria

Acum câteva zile ne-am întors de la hotel,am fost 2 adulti și un copil. Nu recomand acest hotel cu atât mai mult dacă se merge cu un copil. În primul rand mâncarea este aceiași în fiecare zi, pt un copil de 2 ani și 7 luni nu exista opțiuni. Mâncare este plină de ulei, supele sunt făcută cu carnea care a fost prăjită cu o zi înainte, mâncarea se repeta zilnic iar gustul lasă de dorit. După 4 zile în care am incercat sa mancam grătar și legume ne-am ales toți cu o enterocolita foarte severa asa încât a trebuit sa plecam mult mai devreme spre casa (cu 3 zile înainte). Am optat pentru acest hotel în speranța că vom găsii ceea ce cautam pt o familie cu copil și am găsit servicii foarte proaste având în vedere și prețul care nu a fost unul mic deloc. Camerele sunt mari, noi am optat pt dubla delux cu vedere la mare dar nicidecum nu este o camera de 5 stele. Curățenia se face o zi da una, se uita sa pună geluri de dus, sa schimbe prosoape (mai ales ca mereu lăsăm 10 leva). Este a doua vacanta nereușită în Bulgaria și probabil și ultima. Cea mai mare problema a hotelului este mâncarea!!!!! Atenție mai ales cei ce merg cu un copil. Singurul plus pe care îl are hotelul este plaja, în rest total dezamăgită, all inclusiv nu este deloc all inclusiv. Băuturile sunt foarte proaste și ma refer la răcoritoare ca nu am băut alcool.Ma așteptăm măcar apa sa ne dea zilnic ceea ce nu a fost cazul.

6.4

Vacanță

Bună ziua.Vreau să vă spun în primul rând ca personalul nu este primitor deloc! Sunt supărați toți ,de parcă îi deranjezi cu prezența.Am primit camera în jur de ora 12,până atunci am stat pe plajă și am început să vedem minusurile! Scările degradate,balustrade ruginite,ușile din sticlă foarte murdare . Am ajuns în camere a unde era un miros foarte urat,mobilierul învechit,băuturile din frigider contra cost,primeai doar două sticluțe de apă de 300 ml,dar priveliștea era foarte frumoasă .Am mers la masă,mâncare gustoasă,dar nu prea diversificată,totuși aveai de unde alege,așa ca masa nu a fost o problema.Pe plaja multe chiștoace,șezlonguri OK,dar dacă voiai măsuță trebuia să plătești suplimentar! Barul de pe plajă ,ca și cel din hotel,foarte sărăcăcioase,cu băuturi ieftine și de proasta calitate,băuturile bune fiind contra cost! Zona de SPA e cea care le mai ridică puțin nota,deoarece acolo e o atmosferă plăcută !In rest nu am cuvinte de laudă,e un hotel de maxim 3 stele !

8.1

Concediu Suuny Day

Hotelul este amplasat foarte bine. Insa nu se poate incadra la 5 stele. Cel mult 3 jumatate-4 stele. Mancarea buna dar nu foarte diversificata. Micul dejun slabut la partea de "fel principal"(ouale prajite foarte moi,omleta destul de lichida,etc). Dar se putea completa cu destule fructe,clatite,croisante,mezeluri,etc. Serviciile de curatenie undeva la nota 7. Nu cred ca au aspirat in nici o zi in baie si balcon. Si un pic zgarciti cu produsele de igiena(gel de dus,sapun). Am gasit loc pe plaja in fiecare zi. Insa nu exista masute la umbrele (tre sa tii geanta si altele pe nisip).

Vacanta Hotel Palace Sunny Day

Este al treilea an consecutiv cand mergem la acest hotel si cred ca asta spune multe.L-am ales si in ultimii 2 ani pentru faptul ca este exact ce ne trebuie noua si o sa enumar in continuare ceea ce noi cautam,iar acest hotel ne-a oferit de fiecare data : -liniste -mancare gustoasa si diversificata(anul acesta mult mai diversificata ca in anii trecuti si au introdus si pestele atat la masa de pranz cat si la cina sub diverse forme).Cand spun mancare diversificata,ma refer la pranz si cina pentru ca micul dejun era acelasi in fiecare zi,dar pe noi nu ne-a deranjat. -curatenie in camere,prosoape schimbate zilnic,lenjeria la 3 zile. -pisicina interioara,piscina exterioara,prosoape de plaja pe baza cardurilor primite la receptie -gaseam sezlonguri disponibile la plaja indiferent de ora la care ajungeam(noi nu mergeam la plaja inainte de 10:30-11:00 in nici o dimineata si in fiecare an am gasit sezlonguri fara probleme). -bar la piscina si bar pe plaja cu oameni amabili si zambitori -fara animatie pt copii si adulti dar pentru noi acest aspect nu a contat. Contra: barmanii de la receptie mereu plicitisiti parca,nu zambeau niciodata iar unii dintre ei refuzau sa iti ofere un alt cocktail care nu se regasea pe lista de all inclusive desi ingredientele acestuia erau toate in zona de all inclusive si acelasi cocktail se facea la barul de pe plaja si piscina,insa aici nu.Sunt aceiasi barmani de 3 ani de zile,la fel de morocanosi si plictisiti,deci la barul din zona receptiei nu s-a schimbat nimic din pacate.

9.4

Vacanta reusita

O vacanta reusita

8.3

Vacanta Bulgaria

Hotelul este renovat, dar unele obiecte din camera trebuie înlocuite. Cada ar trebui înlocuită cu un dus. Aerul condiționat este dat la o temperatură prea înaltă. Pe plaja lipsesc măsuțe. Obiectele personale le ținem pe jos. La masa aproape toate alimentele se repeta.

9.3

O impresie buna.

Hotel plasat la malul marii ,camere spațioase ,baie cu cada ,internet de calitate atât în cameră cit si afara,ac funcțional Camera a fost prevăzută cu 2 paturi si aici vad un minus ca nu le-a pus macar apropiate .Un minus ar mai fi faptul ca parcarea nu este asigurată in pretul sejurului, trebuind sa platesti 20 de leva pe zi.Ca facilitati ar mai fi piscinele exterioare si cele interioare pe care nu le-am incercat ,ca doar eram la mare si era parcat sa nu profit de apa marii care a fost curata si foarte calda.

9.5

O vacanță reușită!

Amplasarea hotelului este excelentă-pe plajă; minifrigiderul plin cu băuturi și dulciuri-contra cost; în camere curățenia se făcea zilnic, prosoapele impecabile... se schimbau zilnic și le găseam de fiecare dată aranjate pe pat in moduri inedite- lebede, cățeluș, căsuță, marinar, crocodil..., lenjeria foarte curată( se schimbă de 2-3 ori pe săptămână), salteaua minunată( te scufundai în ea), cameristele prietenoase și amabile; calitatea produselor din restaurant și de la bar a fost foarte bună, cu de toate -aveai ce și de unde alege: mâncare/ băuturi/ ceai/cafea/sucuri/fructe/prăjituri/ înghețată; deși hotelul era plin de turiști, nu era niciodată aglomerat la masă/ la bar/ la plajă-șezlonguri confortabile care se găseau la orice oră ( prosoapele de plajă- se schimbau zilnic pe baza unui card-fără costuri); personalul foarte discret și amabil; atmosfera din toate spațiile: calmă, prietenoasă, de bun gust( fără programe de animație pentru copii sau spectacole de seară); acces facil la piscinele hotelului și SPA, intrarea în mare-progresivă. Am avut parte și de o surpriză plăcută: de ziua mea am găsit pe masă o sticlă de șampanie alături de o felicitare. Am plătit parcarea din fața hotelului 20 leva/zi( parcarea din zona verde era gratuită), iar la plecarea din resort- surpriză! a trebuit să mai plătim la barieră câte 25 leva pentru fiecare zi staționată acolo( plata se făcea doar cu cardul bancar), fapt de care nu am știut. Recomand această locație pentru cei care doresc liniște și confort.

9.5

Vacanța Bulgaria

Hotelul ok

Best place - Pallace Hotel

cel mai bun raport pret/calitate

9.0

Un hotel pentru cei care cauta o oaza de liniste si relaxare!

Locatia perfecta pentru o vacanta relaxanta!
Recomand Travelplanner: Comunicare excelenta,au livrat exact ce au promis!

vacanta sunny day

5 stele
Recomand Travelplanner: Profesionisti

Vacanță excelentă

Hotel foarte frumos, bine amplasat, chiar pe plajă, camere nu prea mari dar bine dotate, și bine întreținute, curățenie se făcea zilnic la fel și schimbarea celor 6 prosoape, erau papuci de cameră, halat de baie, prosoape de plajă contra depozit.

8.7

ok vacanta

vacanta reusita , hotelul imbatranit dar spa e de nota 10, mancare ok gatita pe gustul nostru fara condimentele bulgaresti, voi mai reveni

Vacanta in Bulgaria la Hotel Palace Sunny Day

Hotelul, cunoscut din vacante anterioare, si-a pastrat calitatea de 5 stele prin dotari si atmosfera. Camera mare, curata, aer conditionat functional. Mancare buna si diversificata. Cele doua piscine cu apa minerala incalzita sunt curate si bine ingrijite. Posibilitati de relaxare la Spa. Plaja proprie Blue Flag, mare, curata cu nisip fin. Raport bun calitate pret in conditiile achizitionarii serviciilor early booking.
Recomand Travelplanner: Vacanta a fost reusita, la aceasta contribuind deopotriva vremea, agentia de turism si compania Sunny Day. De la inceput si pana la sfarsit ne-am bucurat de asistenta utila a agentiei de turism si multumim pe aceasta cale.

9.2

Rusaliile la hotel Palace Sunny day

Ne am simțit f bine, am ales acest hotel pentru poziția lui, cu parcul în spate și marea în fata, Am avut camera cu vedere la pădure, la etajul 1, și a fost f bine, nu a fost nevoie sa dam drumul la aerul condiționat!Plaja cu nisip fin, întrarea în apa lina, vremea a ținut cu noi, fiind f cald!Au și un spa destul de nou, cu piscina interioara mare, au și una exterioara, umbrita de copaci, f frumoasa!Mancarea destul de buna, ai de unde alege!Una peste alta, a fost un sejur reușit!

Hotel Palace Sunny Day, iunie 2024

Hotelul este foarte bine pozitionat, pe o plaja lata, cu nisip fin si apa superba. Camere au nevoie de mici renovari. Mancarea foarte gustoasa si destul de variata. SPA-ul de nota 10.
Recomand Travelplanner: Totul la superlativ.

9.3

Vacanta Bulgaria

Amplasarea hotelului in zona verde,chiar pe plaja,SPA ul hotelului,camerele curate,mancarea e un pic slaba ,dar una peste alta,ne a placut si recomand acest hotel.
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi si prompti,recomand aceasta agentie.

Foarte bine

Camera mare, curata, vedere la pădurea răcoroasă. Restaurant aerisit, necesita oarecare renovări la tavane. Mâncare bună, cu gust, dar nu foarte diversificata. Piscine interioară și exterioară mari, un spa frumos, sauna cu vede la mare. Bere buna, inghetata Nestle, cafea Lavazza excelenta, la barul de pe plajă și cel de la piscină. Nu e buna la Lobby bar. Ieșirea direct pe plaja e minunată. Un hotel bun.
Recomand Travelplanner: Am recomandat și prietenilor, deja au accesat serviciile dvs.

8.9

Relaxare

Hotelul este foarte curat si are o pozitie excelenta, la malul marii. Camerele sunt decente, nu luxoase insa curate iar patul foarte comod; mancarea a fost ok, gaseai ce sa mananci. Piscina cu apa minerala termala exterioara face toti banii, este foarte relaxanta. Si centrul SPA foarte ok, au si o piscina interioara cu apa incalzita, recomand si in extra sezon.

7.9

Concediu plăcut

Ok pentru cei care vor liniște. Fără muzică pe plajă, plajă privată, bar la recepție, la piscină, pe plajă cu băuturi de calitate, sucuri naturale la spa. Centrul spa este un punct forte al hotelului. Plaja curată, șezlonguri mereu disponibile. Mâncarea foarte bună, deserturi excelente. Personalul mai are de învățat la capitolul ospitalitate. Camere ok, de 4 stele.
Recomand Travelplanner: Cele mai bune prețuri!

Vacanta hotel Palace

Acesta a fost al doilea an consecutiv in care am fost la acest hotel. Pro:Locatie pe plaja cu sezlonguri gratis si mereu disponibile atat dimineata,cat si dupa amiaza(noi mergeam la plaja dupa ora 10:00),bar pe plaja,piscina exterioara,bar la piscina exterioara,piscine interioare,tot ce ai nevoie pentru o vacanta reusita. -Curatenie,prosoapele se schimbau zilnic(doamnele de la curatenie mereu confectionau din acestea diverse animale spre bucuria celui mic),lenjeria o data la jumatatea sejurului. -In ceea ce priveste prosoapele de plaja/piscina,acestea se luau gratuit, zilnic de la receptia SPA-ului pe baza unor carduri primite la cazare si le inapoiam seara. -parcare este gratuita in apropierea hotelului ,daca doriti sa parcati in fata acestuia,acele locuri sunt cu plata(20 de leva/zi) -pat suplimentar in camera pt cel mic gratuit -Mancare gustoasa,fructe,inghetata si prajituri din belsug. Contra: -functionarea defectuoasa a lifturilor(in sensul ca nu luau "comenzile"in ordine).
Recomand Travelplanner: Recomand Travel Planner cu drag.Prompti,seriosi si mereu atenti cu clientii lor.

Foarte frumos!

Hotel deosebit, elegant, luxos, pe malul marii, camere luminoase, vederea la mare e superba, noi am avut 2 balcoane - unul catre mare, unul către pădure, plaja foarte liberabsi curata în iunie când am fost noi, nisip fin, apa limpede, fundul marii cu nisip câteva zeci de metri în larg, apa joasa și potrivita pt copii sau persoane care nu știu sa înnoate, hotelul în general foarte liniștit, mâncare bună dar e loc și de mai bine, patul foarte confortabil.
Recomand Travelplanner: Prima data în Bulgaria, prima data printr-o agenție, cel mai bun preț găsit în februarie a fost la Travel Planner, totul s-a desfășurat exclusiv online, simplu și ușor.

9.9

Vacanta Sunny Day

Superb! Singura problema a fost patul suplimentar, care este foarte ingust!!!
Recomand Travelplanner: De incredere!

9.8

Vacanta la Palace, Sunny Day

Plusuri: amplasarea, personalul, spa-ul, privelistea de pe balcon Minusuri: patul suplimentar este foarte mic!!! Nu stiu daca are 50 cm latime.

Incarca inca 15 impresii (15) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Palace Sunny Day

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.