Rezerva o vacanta in Bulgaria si poti castiga cel putin 1 plin de benzina. Oferim gratis 11 tone combustibil

vezi detalii

Obzor, Bulgaria - Vezi pe hartă

78%
172 impresii
Impresiile Travel Planner (172)
Amplasare
8.7
Impresii pe Hotel Sunrise All Suites Resort

172 impresii reale, verificate 100% - Hotel Sunrise All Suites Resort

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Obzor Bulgaria

Vacanță Bulgaria

Bună ziua Hotel cu camere mari ,servire excelentă .

9.7

Bulgaria

A fost totul la superlativ

8.9

Hotel Sunrise

Hotelul All Suites Resort, este un complex de apartamente cochete cu baie, bucatarie dotata cu plita, chiuveta, masina de spalat, aer conditionat in fiecare camera. Mancarea, bautura si desertul sunt la discretie cu o mare varietate,de o calitate extraordinara. Mesele se servesc in intervale orare ( mic dejun, pranz, cina) .Piscina este foarte curata si dotata cu dusuri, șezlonguri si umbrele.Exista programe artistice in fiecare seara si diferite activitati pt copii gratuite si contracost.Complexul de 4 stele( ca si cladire) din pacate ofera conditii de 3 stele. Mobilierul din camere este cam vechi, usiile dulapurilor fiind glisante se deschid foarte greu, lumina corpurilor de iluminat din apartament este extrem de slaba. Zona de dus este dotata cu boiler , iar accesoriile de dus sunt foarte imbatranite ( para de dus scorojita si plina de piatra). Prosoapele se schimba, dar curatenia in camere nu a fost facuta corespunzator. Wifi-ul nu a functionat pe toata perioada concediului. Sunt mici detalii estetice care pot face diferenta intre 3 si 4 stele. Per total vacanta la acest hotel a fost foarte frumoasa.

4.6

Vacanta Bulgaria

Hotelul este relativ aproape de mare, la o distanță de 15 minute de mers pe jos. Complexul este foarte frumos amenajat, au o piscină mare și alte trei mai mici. Apartamentul a fost mare, dar nu a fost bine curățat, se vedea clar că nu a fost aspirat de mult timp, mult praf pe jos și pânze de păianjen. Pe majoritatea balcoanelor sunt cuiburi de păsări, implicit găinaț. Doamnele de la curățenie veneau în jurul orei 13-14, fix când ne retrăgeam în cameră după masa de prânz. E un resort mare și cred că nu au personal suficient. Mâncarea mediocră și puțin variată , mezelurile de calitate slabă. Spațiul de servit masa destul de mic pentru un resort cu 4 corpuri de hotel. Deși nu era în plin sezon foarte aglomerat la ora meselor… Băuturile incluse în pachetul de AI slab calitative. Apartamentul în care am stat avea balcon spre curtea interioară chiar deasupra barului și era foarte multă gălăgie. Unii turiști puneau muzică tare în boxe până spre 12 noaptea. Nu pot spune că a fost o vacanță neplăcută, dar nu aș reveni la acest hotel.

7.4

Vacanta

Camerele ok. Calitatea mâncării scade de la an la an

Vacanță frumoasă

Hotelul este amplasat într-un loc frumos, cu mult spațiu verde; aproape de plajă, maxim 6 minute. Fetele de la recepție vorbeau engleză foarte bine și foarte drăguțe să ajute. Mâncarea bună, am avut de unde alege, dar soțul a fost mai pretențios, însă tot a avut diversificare. Dulciurile delicioase și în fiecare zi altele. In fiecare seară, am avut program pentru copii și pentru părinți, cu multe dansuri. Ceea ce nu mi-a plăcut, a fost curățenia în cameră. Intrau în fiecare zi, au schimbat prosoapele, dar pe jos nu aspirau sau să șteargă. Un alt minus, românii noștri, plecau dimineața la ora 6 și își lăsau prosopul pe șezlong, apoi plecau. Când ajugeam la ora 8 sau 9 nu avem unde să stăm. O practică nesimțită pe care nu o taxează nimeni. Înghețata foarte bună și chiar băutura. Un loc frumos, unde vom reveni cu plăcere.

O vacanță grozavă!

Un resort unde găsești tot ce ai nevoie. Raportul preț/servicii este unul foarte bun. Absolut toate descrierile de pe pagina travel Planner au coincis cu realitatea (am intrat cu prânzul, check-in ul s-a făcut pana în ora 15:00, parcarea gratuită, șezlonguri incluse atât la piscine cât și pe plajă).

Sunrise All Suites

Raport calitate preț foarte bun

Vacanta Bulgaria

Hotelul curat, camerele super mari, mâncarea variata și comestibila, nu este curcubeu pe cerul gurii ,dar ai ce manca. Plaja curata cu întrare lina în apa. Recomand

O vacanta reusita

Hotelul amplasat aproape de plaja, curat, camerele mari spațioase. Din păcate mobilierul vechi. Personalul amabil în special la restaurant. Per total o vacanta reușită!

9.2

Sunrise All Resort

O vacanță reușită . Mâncarea diversificata , curățenie la masă și la piscina ! Bar pe plaja . Întotdeauna se poate și mai bine , dar având în vedere raportul calitate preț a fost un sejur reușit. Este a doua oară când mergem la acest hotel. Recomand

8.8

Vacanta Rusalii

Complexul are spatii de relaxare frumos amenajate, bratarile le am primit la ora 12.00,camera la ora 15.00,nu se faceau exceptii de la regula. Am primit un apartament cu 2 dormitoare si living,doua balcoane , mobila modesta, canapea uzata, saltele cu arcuri, uzate si ele, curatenie superficial facuta, prosoape schimbate zilnic. Drumul pana la plaja cam 5-7min, mancarea proaspata dar nediversificata, se repeta. Dulciurile erau intr o alta cladire alaturata.

6.1

Sub 4 stele clar

Camera okutz, dar nu era deloc izolata fonic, la baie dusul ingrozitor, efectiv s a inundat baia. Mancare clar de 3 stele, totul congelat si prajit, suc uri dozator, bautura slaba alcolic si calitativ.Barul de pe plaja abia la 10 se deschide cu coada de 2 ore la bere , cafea suc, etc...... pe plaja nimi de mancare. Distanta pana la plaja cam 15 minute realist . Deserturile ceva de nedescris , zahar si atat......La piscina nimic distractiv pentru copii. Mobila si dotarile de la piscine f invechite. Raportul cal;ittae pret cam mare. Noi nu mai revenim.

Vacanta OBZOR, BURGAS, BULGARIA

Buna ziua tuturor celor care au interes pt acest complex. 1.Amplasare la aprox 450 m de plaja si 3 km de Burgas cu multa verdeata, liniste. Un program bine definit pt distractie si muzica suportabila ( nu ostentativa - deranjanta ) 2.Apartamentul este cochet, dotat cu multe facilitati, are A/C , combina frigorifica , pat lat ( 1.80 m ), T,V, tip monitor de calculator ( mic ), masina de spalat, aragaz el cu inductie, plus alte mici facilitati gratuite dar necesare. Prosoapele shimbate zilnic iar lenjeria de pat la 3 zile. Minusuri-Semnal WIFI - zero - iar dupa sesizare unul slab, si seiful contra cost (!). 3.Mancarea a fost de nota bene, caracteristica hotelurilor bulgaresti de 4 *. Nu am sesizat sa fie reciclata sau veche. Ca plusuri fata de alte hoteluri, dulciurile si inghetata - deliciul tuturor- se serveau toata ziua iar daca doreai sa servesti ceva in camera, era permis. Ba mai mult, pt copii nu a fost nici o interdictie de a servi fructe si sucuri la piscina. 4.Personalul complexului a fost prin comportament, de nota 10, incepand de la director (care a fost aproape tot timpul printre noi) si pana la ultimul angajat, cu un plus pentru cameriste si trei barmani care ne-au uimit cu vocabularul lor in lb romana. 5.Atmosfera de nota 10, intretinuta de acei tineri animatori pe tot parcursul zilei si de formatiile de muzica, dans, acrobatii, magie care ne delectau seara de seara pe scena complexului. 6.Facilitati multiple in complex, tenis de masa, volei, darts etc, dar cu palete rupte, mingi ultrafolosite, bile de biliard sparte si chiar lipsa. Un plus pentru piscine care erau curate si asistate de salvamari, cate un tanar pt fiecare bazin in parte. La tot ceea ce am notat aici, a contribuit si vremea care a tinut cu turistii 7.Raportul calitate/pret este unul f. bun cu conditia ca biletele sa fie cumparate din timp.

9.2

Vacanță Bulga6

Amplasarea frumoasă, hotelul destul de cochet la exterior, camerele au fost ok. În fața fiecărei clădiri era o piscina mare dar și una pentru copii. Un lac frumos cu nuferi și pești. Mâncarea nu a fost diversificata.

7.8

Minivacanta Bulgaria (5 nopti)

Am cumparat vacanta in principal pentru ca alti fosti colegi de facultate erau deja acolo si am vrut sa ne intalnim. Hotel OK in general. Dar cam izolat si departe de mare. Am booked un apartament cu vedere la mare, dar nu a fost chiar asa: - Sufrageria a fost catre mare dar dormitorul a fost cu vedere catre soseaua principala de unde venea un zgomot puternic de masini (fereastra/usa nu izolau fonic bine). Si asta la etajul 7. Cred ca era mult mai rau la etajele mai de jos. - Televizor ridicol de mic (cam cat un ecran de laptop mai maricel). Doar un canal romanesc desi hotelul era aproape jumatate plin cu romani. - Baia cu defecte (cromul pe plastic cap dus era exfoliat si zgaria, suportul de cap dus - rupt, robineti colmatati - nu reglau bine, miros de canalizare). - Cosuri de gunoi foarte-foarte mici (capacul se bloca si cu o sticla de bere) - Usa balcon sufragerie se inchidea foarte greu (credeam ca se va rupe ceva) - Wi-fi foarte instabil, se deconecta si daca mergeai la restaurant si trebuia sa "login" din nou. In cele din urma am renuntat si am folosit datele telefonului. - Mancarea in general OK dar putina varietate de la o zi la alta. Cafeaua si sucurile toate din dozator. Nici un suc sau gem natural (doar dozator, gelatina). - Personalul feminin foarte OK (linistite, politicoase) dar cel masculin (life guards, supervizori) foarte neprofesional (vorbit tare, strigate, trantit obiecte, spalau shezlong-urile dimineata dar fara sa inlature gainatul de pasare de pe ele). Lasau sa intre oameni care nu erau oasapeti ai hotelului la piscina pentru bacsis. - Lucratorii din Kirghistan (restaurant, baruri) au fost foarte OK, personalul de la receptie excelent. In final datorita pretului foarte mic raportul calitate pret a fost foarte bun. Daca si vremea ar fi fost mai buna ar fi putut fi o vacanta reusita. Dar a fost asa-si-asa.

10.0

Oaza de liniște în septembrie.

Am fost la acest hotel și anul trecut .Totul a fost la superlativ . Liniste, curățenie ,personal amabil .Am sosit la hotel în jurul orelor 11 am primit imediat brățară și am mers în camera .Am fost uimita și nedumerita când am văzut ca aveam apartament cu 2 camere și doua bai .Rezervarea era pentru apartament cu un dormitor pentru 3 persoane adulte .Am crezut ca este o greșeală dar explicația mea a fost ca pentru faptul ca am fost și anul trecut am beneficiat de fidelizare. Curățenie în fiecare zi ,lenjeria schimbata la 3 zile ,prosoape schimbate în fiecare zi .Mâncare foarte bună. Prăjituri la cofetărie proaspete ,variate și pentru toate gusturile. Piscina mare la hotel iar pe plaja șezlonguri. Bar pe plaja .Pentru mine acest hotel îndeplinește toate cerințele unei vacante minunate .Deja plănuim pentru anul viitor vacanta din septembrie la ca la același hotel împreună cu încă 2 familii .
Recomand Travelplanner: Faptul ca de 10 ani merg în vacanta cu agenția Travel Planner spune totul. Recomand cu caldura ! Preturi mici ,promptitudine, implicare, seriozitate .

8.5

Dezamagitor fata de ceilalti ani

Este al 5-lea an cand am mers la acest hotel in aceeasi perioada a anului (7 nopti incepand cu 15 septembrie). O sa scriu plususile si minusurile in comparatie cu anul trecut: Plusuri: + au betonat cealalta cale de acces spre plaja; + au betonat si au adus niste mici tribune cu scaune pe trei niveluri la scena de spectacole; + entertainmentul a fost un pic imbunatatit, adica nu se mai tinea preponderent in fata unia din barurile hotelului cu bingo si recunoasterea melodiei, ci la scena respectiva cu mici programe artistice, jonglerie, karaoke, iar peste zi au fost cateva jocuri distractive cu mingea si pahare de bautura, dar si zumba; + prajiturile au fost perca mai bune si mai variate decat anul trecut; + au angajat niste picoli din Kirgizstan (daca am inteles bine), care erau amabili si zambitori. Minusuri: - curatenia in complex a fost mult sub anii trecuti, am simtit des chiar si in aer liber miros de mucegai si de mancare alterata, langa usa de la intrea in "scara" era un pateu cazut pe jos, asa l-am vazut in prima zi si tot acolo era si cand am plecat dupa 7 nopti; - s-a intamplat sa primim acelasi apartament ca anul trecut, asa ca am putut sa constatam ca problemele existente in camera anul trecut nu au fost remediate: vasul de WC care se misca, perdeaua de la dus si marginea cazii cu mucegai negru, mirosul permanent din baie, dar si o carpa si niste sticlute cazute pe acoperisul din fata ferestrei, toate erau asa cum le stiam, ba chiar geamul era si mai murdar iar langa geam pe interior erau panze de paianjen; - atat mesele de lemn de la terasa restaurantului cat si cele de la terasa de pe lac erau lipicioase de la jeg; - sezlongurile de la piscina erau foarte obosite, ba chiar si murdare; - se pare ca in complex erau unii cazati permanent, care faceau miros de mancare si care isi aeriseau cearceafurile colorate peste balustrada, de se vedeau de la etajul de dedesubt, ceea ce facea sa para mai mult a camin decat a hotel de 4 stele; - cu cateva zile inainte de plecare chioscul de schimbat prosoape nu mai functiona, ci prosoapele se puteau schimba doar la receptie, fara sa se lase macar un bilet in aceasta privinta la chiosc; - cele doua cine acordate celor cu sejur de minim 7 nopti nu s-au mai acordat, una era a-la-carte si se tinea la restaurantul din cladirea #4, iar cealalta era o cina normala in hotelul "frate" cel situat mai aproape de plaja, de la receptie ni s-a spus ca de la 15 septembrie cinele au fost scoase si ca ei ar fi anuntat agentia, insa pe site-ul lor una din ele inca era prezenta, insa dezgustati nu am mai insistat. Mancarea era mancabila si intr-o oarecare masura chiar buna la gust, cu grija de rigoare de a nu alege ceea ce ar fi putut crea probleme digestive. Pestele gatit parea decongelat, si au fost servite chiar si aripioare de pui (la 4 stele), iar uneori la ora 20 unele tavi erau goale si nu se mai reumpleau desi programul era pana la ora 21. Ne pare rau ca locatia este excelenta si ca anii trecuti ne-am simtit bine acolo, insa problemele legate de curatenie si de atitudinea personalului de la receptie ma vor face sa ma gandesc de doua ori daca voi mai reveni aici.

Sunrise

Locația frumoasa, aproape de plaja,mancare buna, personal amabil, plaja și apa, curate. N am mers in centrul stațiunii, am stat doar doua nopți, însă in resort nu prea ai ce sa faci seara. Doua seri nu M am plictisit, practic am stat in curte ca la terasa. Probabil pentru un grup mai mare e Ok, te mai antrenezi in diferite activități, jocuri. Per total o sa mai merg in Bulgaria, dar in alte resorturi, am văzut ca mai Sant altele și mai interesante. PS: au beach bar pe plaja, camerele practic Sant apartamente cu bucatarie.
Recomand Travelplanner: Agenția foarte Ok, comunicare excelenta, promptitudine, recomand cu toată încrederea. Voi mai apela cu siguranta la serviciile lor. Ba chiar pentru vara viitoare mi am propus sa vânez un last minute, am văzut acum niște reduceri de neratat la unele locații de top.

Sunrise Obzor nesperat de bine

Hotelul Sunrise All Suites e siuat la 1 km de plaja, si are 4 cladiri, dintre care numai cladirea nr.2 cu restaurantul la parter are camere duble, restul cladirilor au apartamente. Intrucat cererea de camere duble e mai mare decat numarul de camere duble, ei vand camere duble mai multe decat au si cazeaza in apartamente, la care nu ar avea grad de ocupare atat de mare. Asa ca am platit camera dubla cu vedere la mare si am primit apartament cu 2 dormitoare, sufragerie, 2 grupuri sanitare, balcon la toate camerele, bucatarie cu frigider si congelator mare, plita, cuptor, cana de fiert apa, ceaiuri si ness gratis si masina de spalat rufe. Parcarea e gratis, sezlonguri pe plaja si la piscina gratis, animatie, spectacole, si pentru copii si pentru adulti. In fata hotelurilor e un bio-iaz, cu nuferi, cascada, plnte aromatice pe margini, ponton de lemn cu loc amenajat pntru scaldat. In mijlocul iazului e un ponton cu bar in mijloc unde preferam sa stam la masa. Alaturi e zona de gratar. Mancarea a fost foarte buna, mai ales fructele. Prajituri nu am mancat, mai ales pentru ca acestea nu se luau de la restaurant, ci de alaturi, de la Patiserie, si era un drum in plus. Inghetata era buna, de 6 culori, dar cu acelasi gust. Bauturile ca peste tot la bulgari, foarte chimice si foarte dulci. Vin si bere la dozator sunt acceptabile. La dozatoarele de cafea dimineata era coada. Celalalt hotel Sunrise Magic Blue, din complex , e amplasat pe plaja. Animatia, plaja, sunt comune pentru ambele hoteluri. Plaja e curata, cu nisip fin si intrare lina in mare. Dezavantaje: multi tantari, in special seara in jurul iazului, fara plase de tantari la usile de la balcoane.

7.5

O vacanță decentă

Locația este la marginea stațiuni Obzor un complex destul de mare cu 4 clădiri fiecare având mai multe corpuri astfel se reduce pe cât posibil aglomerația și îmbulzeala la lifturi , noi am avut o cameră cu vedere laterală la mare la etajul 7 ultimul , cameră a fost mare cu un pat matrimonial și unul pt copil dar și acela mare , baia mare și ia , distanța până la plajă nu e mare 4-5 minute de mers până la plajă pe aleile betonate , șezlonguri și umbrele sunt pt toată lumea singurul inconvenient era că se ocupau toate din primele rânduri dis de dimineață cu prosoape chiar dacă veneau pe plajă mult mai târziu ( se pare că asta e regula cam peste tot ) , locația are piscine atât pt adulți cât și pt capii și un lac in care se poate face și baie ( nu am incercat apa era cam murdară) , la capitolul mâncare nu pot să zic că a fost waou dar nici nu am rămas flamand sau să nu avem ce manca ( comparând cu alt hotel de 4 stele de anul trecut a fost inferior ) mâncarea e comestibilă dar nimic deosebit ( măcar nu ne-am îmbolnăvit având în vedere atâtea cazuri de enterocolita semnalate de alți ) , parcarea este gratuită și în principiu este loc pt toată lumea
Recomand Travelplanner: La momentul căutări vacantei a avut cele mai bune preturi și se pare că are cele mai bune oferte pt Bulgaria

4.7

Are nevoie de imbunatatiri

Hotelul este prezentat ca fiind de 4 stele dar sincer are maxim 3 (4 poate avea la deschidere). Locatia este frumoasa, destul de facil de ajuns la plaja, plaja amenajata, piscinele erau curate dar apa foarte rece, inclusiv in cea de copii. Era de apreciat ca o curata zilnic dar schimbau dimineata 3/4 din apa din piscina mica si o completau cu apa rece, ceea ce facea ca apa sa fie foarte rece pentru copii (ai mei rezistau maxim 5 min sa se joace dupa care ieseau sa fie inveliti). Camerele au fost curate, fotoliile extensibile se transforma practic in niste saltele puse pe podea. Mobilietul din lemn masiv, arata elegand dar usile nu mai puteau fi manipulate decat cu mare dificultate. La baie instalatia era afectata de calcar foarte rau, efectiv am ramas cu robinetul de la dus in mana cand sa il inchid. La capitolul curatenie iar lasa de asteptat. In prima zi au venit sa faca curat dimineata si ot ca sotul inca era in baie au plecat si nu au mai venit inapoi. Urmatoarele 2 zile au vrut sa vina la ora 15:00 si pentru ca dormeau copiii si i-am rugat sa vina peste 30 min ne-au zis ca nu, ca ei pleaca. S-a facut curat o singura data in 6 zile, la insistentele noastre la receptie(a venit cineva la 6 seara), si o data am bagat singuri aspiratorul prin camere pe care l-am gasit lasat pe hol. Restaurantul e de 3 stele, deci si aici ne-am pacalit crezand ca vor fi conditii de 4 stele cum e prezentata locatia. Mancarea diferea de la o zi la alta, mai putin micul dejun care era acelasi zilnic, dar cu toate astea nu prea erau optiuni din ce sa alegi. Zilnic un fel de tocanita, aceleasi 3 garnituri si dimineata si seara, variau putin cum era pregatita carnea dar numai pui sau porc. Daca ar fi fost prezentat ca 3 stele ar fi fost ok, dar clar asta nu e un hotel all inclusive de 4 stele.

Vacanta Obzor

Personalul foarte amabil, am apreciat mult munca lor care nu e deloc usoara. Hotelul este frumos, mare, îngrijit. Am avut un apartament cu 1 camera, spațios, cu o vedere superbă către oraș și laterala către mare(et 6). Mare păcat de baie, care era în contrast cu restul hotelului, avea mucegai și era greu de suportat mirosul de canalizare. Încă un minus era canapeaua din living pe care nu te poți odihni, noi am mai avut încă o saltea care ne a ajutat mult. Mâncarea este gustoasa și din abundenta, la orice ora ajungeai, găseai destulă și era diversificata, prăjituri, înghețată foarte bune, insă cafeaua....era pt noi cel puțin, groaznică. Am luat de la supermarket ul din hotel. Plaja superbă, șezlonguri ...depinde la ce ora ajungeai pe plaja. Intr o zi am fost la răsărit apoi am mers la micul dejun și când ne am întors pe plaja nu mai aveam prosoapele. Unul dintre turiștii bulgari le strânsese pe toate, unde nu erau turiști prezenți, cu pretextul că el se așează unde are el chef, pentru că e tara lui. In fine...trecem peste, am venit pt relaxare nu pt cearta, n.a fost rău nici pe nisip cu prosopul, pt un scurt timp...pt că la amiază se eliberează șezlongurile. De asemenea, piscinele hotelului sunt foarte curate și mereu cu locuri libere. Nu am înțeles de ce era apa atât de rece in piscinele copiilor, pt că la adulți era foarte plăcută. Drumul de 5 min până la plaja este ok, puțin mai greu la prânz prin căldură ️. Raportat la preț-calitare este un hotel pe care îl recomand fara ezitare. Mulțumim intregei echipe pentru acest minunat concediu!

8.9

Holiday

Overall the holiday experience was good. Staff polite, helpful, and hard-working - BRAVO to that Food - tasty with a lot of variations. I really enjoyed the possibility of having soup for dinner as well, not only during lunch. What could be improved is the cleaning of rooms, smell in the bathroom and issues with plumbing, as the water in the shower wasn't really going down too fast and the bath could be easily flooded by a more extended shower. Kid's room is relatively poor when it comes to toys and games. Very unorganized and not really welcoming to stay and play in it.
Recomand Travelplanner: The agent responsible for our booking was very professional, well-informed and helpfull.

vacanta reusita

locatie linistita,apartamente spatioase
Recomand Travelplanner: promptitudine la orice solicitare

Vacanta Bulgaria

Hotelul este foarte frumos dar mai trebuie un pic renovat și mai multa curatenie
Recomand Travelplanner: Rapiditate,corectitudine și profesionalism

Incarca inca 30 impresii (142) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Sunrise All Suites Resort

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.