O să încep prin a mulțumi agentiei Travel Planer pentru amabilitatea și serviciile recomandate. Consider ca nu agenția este de vina pentru calitatea serviciilor oferite de Hotel Wela din Bulgaria. Nu poate nimeni merge în fiecare locatie pentru a verifica dacă este totul cum specifica hotelierul.
Așadar ...multumim Travel Planer...
În partea a doua trebuie sa fiu mai sever pentru ca nu este normal să spui ca ești un Hotel de 4 stele și tu ....nu te ridici nici la doua.
Vorbim aici despre Hotel Wela din Suny Beach, un hotel spun ei de 4 stele, unde se face curățenia cu matura și apoi se da cu mopul ud probabil pentru a elimina praful. Am primit apartamentul rezervat, care la prima vedere era curat, ulterior am găsit par în baie și buchete de par prin camera, într-o noptiera un ambalaj de la ceva machiaje. Nisip și panze de păianjen pe balcoane și alte mici defecte. Paturile sunt din pal de proasta calitate, care se dezmembreaza, noptiere la fel cu sertare subrede. Cele din pagina de prezentare , tapitate din camere frumoase luminoase sunt probabil în alt corp...noi am fost cazati în corp 1, cred ca hotelul vechi. Am stat 7 nopti cu 8 zile...timp în care s-au văzut nenumărate abateri de la cele 4 stele...
Faptul ca majoritatea celor ce lucrează în hotel nu știu engleza sau alta limba de circulatie e o mare problema....toti te privesc ingandurati și au o teama, ...teama este un domn ce privește din toate unghiurile și critica fiecare angajat, trebuie spus ca majoritatea sunt copii care lucrează pe perioada verii în practica ...cred. Nimeni nu zâmbește iar dacă ceri ceva la bar , cel puțin cel de la piscina, te măsoară de jos pana sus ...si cu o privire de aia de ” ce vrei, iar bei ” îți pune paharul pe bar. Majoritatea bauturilor de la barul de la piscina nu seamănă cu cele din interior...sunt diluate maxim.
Ca și băuturi sunt automate de unde poți sa bei suc, de mere, portocale sau cireșe, automate de cafea, nes și capucino, aparate pentru ceai, cu pliculete de diverse arome.
Mâncarea....ei aici e o mare problema. Dimineața nu lipsesc ouale prajite, mini cremwusti, telemea, unt, dulceața și măsline. Lângă astea sunt felii de cașcaval și șuncă presata, și o pâine prajita cu cașcaval topit peste (asta din ce cașcaval ramane- o să vedeți ca sunt făcute din bucăți), se mai poate mânca icre...pe care nu le atinge nimeni...ceai cafea. Cereale cu lapte, care lapte dacă se termina ...asteptai puțin, după ce spuneai ca nu mai este – 8 ZILE LA FEL !!!!
La prânz e mai complicat , totul are foarte mult ulei ...ulei în exces, felii de cap de piept de porc- în baie de ulei, pulpe de pui în baie de ulei, cotlet de porc cu diverse arome, ce nu se Poate mânca, în baie de ulei...peste, care la fel este prăjit în ulei – am mâncat și am regretat. Ceva gen sarmale, la fel condimentat specific Bulgariei- asta o singura data în 8 zile, apoi au fost ardei umpluti- tot o data ...la fel , condimentati specific locului, într-o zi mici cu arome diverse incompatibile cu gustul romanesc, bilute de carne tip chiftele,la fel condimentate, orez, piure din fulgi, cartofi prajiti- baza tuturor mancarurilor...stiti cum e ...nici o masa fără cartofi prajiti.
Ciorbe ...nu am văzut nici o data ...la locul respectiv ...supa de pui, și supa crema de legume...asta la fel 8 zile.
Intre mese se putea merge la restaurantul de lângă piscina unde se puteau servi felii de pitza, ceva felii de salam cu rosii și castraveti. La fel barul deschis pentru băuturi non alcolice dar și pentru câteva cokteiluri și bere, pe terasa se facea shaorma, cred ca băiatul ăla era rupt de câte facea pe zi.
Seara la la fel , câteva sortimente de mâncare. Foarte slab pentru cele 4 stele.
La toate mesele se servea nectarine și pepene alternand cu felii de portocale. Prăjituri de 2 3 feluri ,acelasi gust , doar culoarea cremei era diferita.
Trebuie spus ca toată linia de servire a mesei era compusa din 6 sau 7 cuve ...deci atâtea feluri erau prezente la o masa. Linia era dubla, 7 cuve pe o parte 7 pe a doua. După ce trecea o perioada de timp, probabil vârful ...se puneau capace pe o parte a liniei. De spus ...foarte urât din partea lor ca la 20.30 dacă veneai la masa nu mai găseai decât resturi. Întrebam fetele care ridicau din umeri...rusinos. Hotel de 4 stele sa nu ai linia de servire plină pana la sfârșitul programului ?
Acel șef de sala, de zona...te privea de parca venisem la cersit, nu puteai termina de mâncat ca îți lua farfuria din fata sau paharul...saracutele fete erau speriate de acest șef de trib...
Nu ai voie sa urci în camera cu un pahar de apa, cu un fruct...baiatul meu mănâncă blenduit...cum sa i fac mâncarea ? Stătea în dreptul ușii , ca pe tarla și ...gesticula intr-o engleza de el stiuta ca nu ai voie incruntat și agitat de parca furam ceva.
Ne am simțit foarte prost, umiliti, pe banii noștri tratați ca niște cerșetori.
Ce pot lauda , pentru ca merita laudele noastre, este echipa de animatori, tot copii care fac parte dintr un ansamblu de actori , dedicat turistilor care făceau orice pentru a binedispune. Unii spuneau ca se maimutaresc, dar ...dar făceau totul pentru atmosfera plăcută. Copii mei au fost foarte fericiți cu animatorii, soția a făcut sport în piscina cu Kiki, Koko și Paola s-au jucat cu copii prin diverse activități, seara au fost concursuri, seri tematice, cu dansuri și voie buna...un nota 10 pentru toată echipa ... cred ca este singurul atuu pentru acest hotel.
Ce sa mai spun...frigider gol în camera, la 4 stele,nu apa nu suc, se matura nu se aspira, prosoape schimbate regulat, se strang firmiturile de pe masa cu maturica(in sala de mese atentie), pe site scrie ca piscina este incalzita – nu este...sau cel puțin nu este după norme, apa pt adulti trebuie să fie minim 27,5 grade și pentru copii minim 30 grade...rece rece...seara după ce ardea soarele la 37 grade se incalzea...dar era plină de „oameni” , ca toate popoarele au ...oamenii lor..se specifica pe site ca exista meniu pentru copii...dar nu l am văzut nicăieri în 8 zile...
De menționat ca nu am plătit parcarea, deși initial ni s-a spus ca este 10 euro pe zi.
Și ca sa pună capac ..la ora 9 dimineața, deși aveam ieșire la ora 12 cu masa de prânz, femeia de serviciu a intrat în camera și s a apucat de schimbat lenjeriile, sa mature sa pregătească apartamentul pentru următorii clienți. Am rămas masca ...am încercat sa întrebam de ce ...dar nu pricepea nimic ...asa ca , am coborat cu bagajele dezgustati la mașina. Am renunțat și la masa și am plecat cu gândul sa nu mai revenim niciodată în acest hotel ...fapt pentru care am scris și acesp review....sper sa nu aleaga nimeni ca noi ...si să piardă un concediu...
La plecare, înainte de a urca în mașina soția mea a discutat cu managera hotelului care a rămas surprinsă de ce i s a spus, a specificat ca și ea mai gusta uneori, dar nu mănâncă zilnic, cel puțin 8 zile același meniu. Nu a avut nici o reacție, nu a schitat nici un gest. Cred ca vrea sa scape de administrarea acestui hotel...parerea mea...O să încep prin a mulțumi agentiei Travel Planer pentru amabilitatea și serviciile recomandate. Consider ca nu agenția este de vina pentru calitatea serviciilor oferite de Hotel Wela din Bulgaria. Nu poate nimeni merge în fiecare locatie pentru a verifica dacă este totul cum specifica hotelierul. Așadar ...multumim Travel Planer... În partea a doua trebuie sa fiu mai sever pentru ca nu este normal să spui ca ești un Hotel de 4 stele și tu ....nu te ridici nici la doua. Vorbim aici despre Hotel Wela din Suny Beach, un hotel spun ei de 4 stele, unde se face curățenia cu matura și apoi se da cu mopul ud probabil pentru a elimina praful. Am primit apartamentul rezervat, care la prima vedere era curat, ulterior am găsit par în baie și buchete de par prin camera, într-o noptiera un ambalaj de la ceva machiaje. Nisip și panze de păianjen pe balcoane și alte mici defecte. Paturile sunt din pal de proasta calitate, care se dezmembreaza, noptiere la fel cu sertare subrede. Cele din pagina de prezentare , tapitate din camere frumoase luminoase sunt probabil în alt corp...noi am fost cazati în corp 1, cred ca hotelul vechi. Am stat 7 nopti cu 8 zile...timp în care s-au văzut nenumărate abateri de la cele 4 stele... Faptul ca majoritatea celor ce lucrează în hotel nu știu engleza sau alta limba de circulatie e o mare problema....toti te privesc ingandurati și au o teama, ...teama este un domn ce privește din toate unghiurile și critica fiecare angajat, trebuie spus ca majoritatea sunt copii care lucrează pe perioada verii în practica ...cred. Nimeni nu zâmbește iar dacă ceri ceva la bar , cel puțin cel de la piscina, te măsoară de jos pana sus ...si cu o privire de aia de ” ce vrei, iar bei ” îți pune paharul pe bar. Majoritatea bauturilor de la barul de la piscina nu seamănă cu cele din interior...sunt diluate maxim. Ca și băuturi sunt automate de unde poți sa bei suc, de mere, portocale sau cireșe, automate de cafea, nes și capucino, aparate pentru ceai, cu pliculete de diverse arome. Mâncarea....ei aici e o mare problema. Dimineața nu lipsesc ouale prajite, mini cremwusti, telemea, unt, dulceața și măsline. Lângă astea sunt felii de cașcaval și șuncă presata, și o pâine prajita cu cașcaval topit peste (asta din ce cașcaval ramane- o să vedeți ca sunt făcute din bucăți), se mai poate mânca icre...pe care nu le atinge nimeni...ceai cafea. Cereale cu lapte, care lapte dacă se termina ...asteptai puțin, după ce spuneai ca nu mai este – 8 ZILE LA FEL !!!! La prânz e mai complicat , totul are foarte mult ulei ...ulei în exces, felii de cap de piept de porc- în baie de ulei, pulpe de pui în baie de ulei, cotlet de porc cu diverse arome, ce nu se Poate mânca, în baie de ulei...peste, care la fel este prăjit în ulei – am mâncat și am regretat. Ceva gen sarmale, la fel condimentat specific Bulgariei- asta o singura data în 8 zile, apoi au fost ardei umpluti- tot o data ...la fel , condimentati specific locului, într-o zi mici cu arome diverse incompatibile cu gustul romanesc, bilute de carne tip chiftele,la fel condimentate, orez, piure din fulgi, cartofi prajiti- baza tuturor mancarurilor...stiti cum e ...nici o masa fără cartofi prajiti. Ciorbe ...nu am văzut nici o data ...la locul respectiv ...supa de pui, și supa crema de legume...asta la fel 8 zile. Intre mese se putea merge la restaurantul de lângă piscina unde se puteau servi felii de pitza, ceva felii de salam cu rosii și castraveti. La fel barul deschis pentru băuturi non alcolice dar și pentru câteva cokteiluri și bere, pe terasa se facea shaorma, cred ca băiatul ăla era rupt de câte facea pe zi. Seara la la fel , câteva sortimente de mâncare. Foarte slab pentru cele 4 stele. La toate mesele se servea nectarine și pepene alternand cu felii de portocale. Prăjituri de 2 3 feluri ,acelasi gust , doar culoarea cremei era diferita. Trebuie spus ca toată linia de servire a mesei era compusa din 6 sau 7 cuve ...deci atâtea feluri erau prezente la o masa. Linia era dubla, 7 cuve pe o parte 7 pe a doua. După ce trecea o perioada de timp, probabil vârful ...se puneau capace pe o parte a liniei. De spus ...foarte urât din partea lor ca la 20.30 dacă veneai la masa nu mai găseai decât resturi. Întrebam fetele care ridicau din umeri...rusinos. Hotel de 4 stele sa nu ai linia de servire plină pana la sfârșitul programului ? Acel șef de sala, de zona...te privea de parca venisem la cersit, nu puteai termina de mâncat ca îți lua farfuria din fata sau paharul...saracutele fete erau speriate de acest șef de trib... Nu ai voie sa urci în camera cu un pahar de apa, cu un fruct...baiatul meu mănâncă blenduit...cum sa i fac mâncarea ? Stătea în dreptul ușii , ca pe tarla și ...gesticula intr-o engleza de el stiuta ca nu ai voie incruntat și agitat de parca furam ceva. Ne am simțit foarte prost, umiliti, pe banii noștri tratați ca niște cerșetori. Ce pot lauda , pentru ca merita laudele noastre, este echipa de animatori, tot copii care fac parte dintr un ansamblu de actori , dedicat turistilor care făceau orice pentru a binedispune. Unii spuneau ca se maimutaresc, dar ...dar făceau totul pentru atmosfera plăcută. Copii mei au fost foarte fericiți cu animatorii, soția a făcut sport în piscina cu Kiki, Koko și Paola s-au jucat cu copii prin diverse activități, seara au fost concursuri, seri tematice, cu dansuri și voie buna...un nota 10 pentru toată echipa ... cred ca este singurul atuu pentru acest hotel. Ce sa mai spun...frigider gol în camera, la 4 stele,nu apa nu suc, se matura nu se aspira, prosoape schimbate regulat, se strang firmiturile de pe masa cu maturica(in sala de mese atentie), pe site scrie ca piscina este incalzita – nu este...sau cel puțin nu este după norme, apa pt adulti trebuie să fie minim 27,5 grade și pentru copii minim 30 grade...rece rece...seara după ce ardea soarele la 37 grade se incalzea...dar era plină de „oameni” , ca toate popoarele au ...oamenii lor..se specifica pe site ca exista meniu pentru copii...dar nu l am văzut nicăieri în 8 zile...locul de joaca al copiilor ...la 4 stele este format dintr-un topogan si o casuta de plastic, cu o groapa de nisisp...totul in perimetru de 5 x 5 m.....4 steleeeee.....fara halat si papuci, fara plase de tantari la balcon... De menționat ca nu am plătit parcarea, deși initial ni s-a spus ca este 10 euro pe zi. Și ca sa pună capac ..la ora 9 dimineața, deși aveam ieșire la ora 12 cu masa de prânz, femeia de serviciu a intrat în camera și s a apucat de schimbat lenjeriile, sa mature sa pregătească apartamentul pentru următorii clienți. Am rămas masca ...am încercat sa întrebam de ce ...dar nu pricepea nimic ...asa ca , am coborat cu bagajele dezgustati la mașina. Am renunțat și la masa și am plecat cu gândul sa nu mai revenim niciodată în acest hotel ...fapt pentru care am scris și acesp review....sper sa nu aleaga nimeni ca noi ...si să piardă un concediu... La plecare, înainte de a urca în mașina soția mea a discutat cu managera hotelului care a rămas surprinsă de ce i s a spus, a specificat ca și ea mai gusta uneori, dar nu mănâncă zilnic, cel puțin 8 zile același meniu. Nu a avut nici o reacție, nu a schitat nici un gest. Cred ca vrea sa scape de administrarea acestui hotel...parerea mea...
Recomand Travelplanner:
Cred ca la baza esecului are si agentia o oarecare vina, dar nu poti verifica fiecare hotel, fiecare optiune, fiecare cazare . asa ca dam nota buna agentiei si recomandam fara probleme.