TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
5 stele

Hotel Marina Beach Duni - Bulgaria, oferte 2021

5 stele
Duni Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
81% recomandari
54 impresii Travel Planner
81% / 54 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Marina Beach este situat in zona de sud a litoralului din Bulgaria in imediata apropiere a plajei. Este unul dintre hotelurile din complexul Duni Royal Resort. Pentru vacante all inclusive este una dintre cele mai populare optiuni atat pentru familiile cu copii, cat si pentru adultii de toate varstele. Oferta de cazare all inclusive permite acces la majoritatea facilitatilor din cadrul complexului, cele mai populare fiind aquapark-ul, serviciile din zona piscinelor dar si cele de pe plaja, numeroase restaurante si terenuri de sport.
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Parcare
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Marina Beach este situat in statiunea Duni, la 5 km de Sozopol, 70 km de Nessebar si 30 km de aeroportul Burgas. Este situat pe plaja, la 6 km de Rezervatia Ropotamo, la 40 km de complexul Duni Royal. Este amplasat la 70 km de Aquapark-ul din Sunny Beach (la iesirea inspre orasul Burgas) si la 7 km de biserica Sfantul Zosim din Sozopol

Cazare: Hotelul are 6 etaje, 5 lifturi si ofera cazare in 179 camere duble, 63 suite junior si 19 apartamente cu 1 dormitor. Toate sunt dotate cu aer conditionat central, televiziune prin satelit, podea acoperita cu mocheta sau placi ceramice, mini frigider, telefon, seif, baie cu cada, uscator de par, balcon sau terasa. Vedere poate fi la parc sau la mare.

  • Camerele duble au o suprafata de 28 mp, ofera 2 paturi single si o canapea;
  • Suitele Junior au o suprafata intre 32 - 36 mp, sunt formate dintr-o camera spatioasa cu zone de relaxare si ofera 1 pat dublu, 1 pat single si 1 canapea extensibila;
  • Apartamentele cu 1 dormitor au o suprafata intre 38 - 40 mp, sunt formate dintr-un dormitor si o camera de zi cu o canapea extensibila. Unele apartamente au usa de legatura intre camere.
  • Apartamentele prezidentiale cu 2 dormitoare au o suprafata intre 130-140 mp, formate din 2 dormitoare si o camera de zi; in fiecare dormitor exista cate un pat dublu si baie privata.

Facilitati/servicii: piscina exterioara (2320 mp), 2 piscine de relaxare (312 mp in fata Hotelului Holiday Village si Pelican), Aqua Park (deschis in perioada 01.06 - 15.09), 10 terenuri de tenis (2 terenuri cu reflectoare, 3 cu zgura), echipament si cursuri de tenis, teren de volei, baschet si fotbal, tenis de masa, centru de fitness in Hotelul Pelican, amfiteatru cu spectacole de seara in zona Holiday Village, teren minigolf in apropierea plajei, acces Wi-Fi, schimb valutar, 2 sali de conferinte (40 si 80 de locuri).

Nota importanta: Oaspetii hotelului Marina Beach pot folosi toate facilitatile din statiune, cu urmatoarele exceptii -

restaurantul principal, lobby barul, piscina interioara si cea exterioara de la hotelul Marina Royal Palace. Toate bauturile consumate in barul Sky de la hotelul Marina Royal Palace sunt contra cost.

Activitati: volei si fotbal pe plaja, aerobic acvatic, gimnastica, Pilates, trageri cu arcul, tenis de masa, jocuri la piscina (aqua splash, shuffleboard and water polo), darts, cursuri de dans, zumba, boccia, club de dans, sporturi nautice, discoteca (zilnic 23.00 - 02.00).

Catering: restaurant, 2 restaurante a-la-carte (Milanese in hotel Belleville si Mehana in hotelul Holiday Village, necesita rezervare), restaurant a-la-carte Safari (bucatarie internationala - cu plata pe loc), restaurant pentru copii (necesita rezervare), lobby bar, bar la piscina, snack bar, bar pe plaja, disco bar (in Holiday Village), bar la terenul de tenis (Holiday Village - autoservire), patiserie (Holiday Village).

SPA: sauna si jacuzzi in Hotelul Pelican, centru Spa (in hotelul Marina Royal Palace), masaj.

Pentru copii: piscina si loc de joaca pentru copii, mini club si club pentru tineret (trei grupe de varsta: 3 - 6 ani, 7 - 12 ani si 13 - 16 ani, de 6 ori pe saptamana, in Hotelul Marina Beach), patut pentru bebelusi, scaune inalte in restaurant, mini discoteca pentru copii (de 6 ori pe saptamana), animatie pentru copii.

Plaja: privata, umbrele de soare, sezlonguri cu saltea si prosoape gratuite, dusuri, cabine de schimb.

Parcare: pazita, gratuita

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

 

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Marina Beach Duni, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in stil bufet), mic dejun tarziu, gustari intre mese, sandwich corner, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale , Snack restaurant La Briz - pe plajă, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara si la plaja, prosoape de plaja, dusuri, cabine de schimb, sala de fitness, sauna si jacuzzi la hotel Pelican, hammam, mini club pentru copii si club pentru tineret (in 3 grupe: 3-6 ani, 7-12 ani si 13-16 ani, de 6 ori pe saptamana), patut pentru bebelus, acces aquapark (aflat langa hotelul Holiday Village si deschis intre 01.06 - 15.09), parcare pazita (in limita locurilor disponibile).

Nu este inclus: acces centru SPA (sala de fitness, masaj, coafor, solar, salon cosmetica), acces piscina interioara la hotel Marina Royal Palace, acces internet wireless, sky bar in hotel Marina Royal Palace, seif.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul si al doilea copil intre 2-5.99 - reducere de 50 %; primul copil intre 6-11.99 - reducere de 10 %; al doilea copil intre 6-11.99 - reducere de 90 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - un copil intre 2-5.99 - reducere de 100 %; un copil intre 6-11.99 - reducere de 60 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Junior suite - v.parc, Junior suite - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.mare si Apartament presidential cu 2 dormitoare - v.mare)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-5.99 - reducere de 100 %; un copil intre 6-11.99 - reducere de 70 % (in Junior suite - v.parc, Junior suite - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.mare)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Apartament presidential cu 2 dormitoare - v.mare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare) si reducere de 100 % (in Junior suite - v.parc, Junior suite - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.mare si Apartament presidential cu 2 dormitoare - v.mare)
  • al 4-lea adult - reducere de 100 % (in Apartament presidential cu 2 dormitoare - v.mare)
Informatii Covid-19

Reglementări în materie de securitate și sănătate în privința COVID-19

Noi, echipa Duni Royal Resort, oferim de peste 20 de ani un produs de înaltă calitate, străduindu-ne să dezvoltăm și să îmbunătățim oferta și serviciile pentru oaspeții noștri în fiecare an.
Prima prioritate pentru noi este sănătatea și siguranța angajaților, oaspeților și partenerilor noștri de afaceri.
Condițiile bune și siguranța optimă sunt una dintre principalele preocupări ale echipei noastre, deoarece sănătatea și siguranța, împreună cu calitatea produselor și protecția mediului sunt un aspect integrant al responsabilităților noastre. De asemenea, pentru a asigura munca sigură și sănătoasă a angajaților noștri. Politica de management a Duni Royal Resort are ca scop îmbunătățirea continuă a condițiilor de muncă în conformitate cu legislația bulgară și europeană, obținând o satisfacție din ce în ce mai mare a personalului cu activitatea de muncă.
De aceea, am revizuit, îmbunătățit și consolidat politicile și procedurile noastre de igienă, curățare și dezinfectare, respectând toate cerințele și recomandările guvernului bulgar, Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și partenerilor noștri de afaceri internaționali.

Conditii generale:
• Toți angajații trebuie să respecte cu strictețe cerințele de siguranță și sănătate stabilite de Organizația Mondială a Sănătății, Ministerul Sănătății, Sediul Operațional, Ministerul de Interne și Regulamentele interne ale DUNI AD.
• Toate persoanele responsabile trebuie să efectueze o informare privind sănătatea și siguranța la COVID-19, după care broșura de instrucțiuni trebuie completată și semnată de toți angajații instruiți.
• Pentru a respecta o igienă personală strictă: spălați-vă regulat pe mâini cu apă și săpun sau folosiți un dezinfectant pe bază de alcool după strănut, tuse, înainte de mâncare și gătit, după vizita WC.
• Evitați atingerea feței, gurii, nasului și ochilor.
• Evitați strângerea mâinilor.
• Evitați contactul cu colegii, în cazul în care specificațiile postului nu o necesită.
• Practica distanțării sociale - menținerea unei distanțe de cel puțin 1,5 m între colegi.
• Utilizarea echipamentelor de protecție personală, cum ar fi măști, mănuși, ochelari de protecție, căști etc.
• Locurile în care mulți oameni lucrează sau mănâncă trebuie decontaminate și dezinfectate.
• Întâlnirile publice sunt organizate sau participate numai când este absolut necesar.

Masuri antiepidemice:

Recepție și hotelul:
• Menținerea distanței sociale când stai în holul hotelului.
• Primirea oaspeților de către angajați cu echipament personal de protecție.
• Cazare și check-out din hotel doar pentru două persoane în același timp sau o singură familie.
• Doar două persoane în același timp sau o familie trebuie să intre în lifturi.
• Articolele ce nu sunt necesare, cum ar fi materiale publicitare etc., vor fi eliminate din camerele de oaspeți. Echipamentele de protecție personală - măști / căști și mănuși - sunt furnizate personalului de serviciu. O instruire suplimentară este realizată cu privire la toate standardele și procedurile de curățare și dezinfectare de către un reprezentant al Ecolab, conform planului de instruire. Sunt urmate protocoale stricte de spălare a mâinilor și screeningul zilnic al sănătății.
• Protocoalele îmbunătățite de curățare și dezinfectare vor fi puse în aplicare în camerele de oaspeți ale hotelului, conform planurilor de igienă Ecolab, dezvoltate după răspândirea pandemiei COVID-19, folosind produse virucide omologate de EPA.
• Se va efectua dezinfectarea zilnică a zonelor cele mai frecvent atinse de către oaspeți în camere, cum ar fi întrerupătoarele, mânerele ușilor, telecomenzile, birourile, telefoanele, robinetele, chiuvetele etc.
• După check-out, se vor întreprinde acțiuni mai intense de curățare și dezinfectare în camere. Ferestrele și ușile vor fi deschise mai mult timp.
• Camerele oaspeților vor avea cele mai înalte standarde de curățenie.

Zonele publice, plajă, piscine și incinte:
• Panouri informative vor reaminti oaspeților noștri să mențină distanța socială. Stațiile de igienizare a mâinilor vor fi furnizate în fața intrărilor și a zonelor cu trafic mare de persoane, precum recepție, ascensoare, piscine, plajă, centru de fitness, baruri și restaurante, locuri de joacă. Se vor efectua inspecții periodice pentru a asigura buna funcționare a dozatoarelor de săpun și dezinfectante.
• Frecvența curățării zonelor publice va fi crescută. Toate suprafețele de contact din zonele publice, cum ar fi mânerele ușilor, butoanele liftului, balustradele, birourile de recepție, toaletele publice vor fi dezinfectate în fiecare oră.
• Sezlongurile și mesele din jurul piscinelor și plajei vor fi dezinfectate în mod regulat, iar în fiecare seară zona plajei și piscinelor vor fi curățate și dezinfectate complet.
• Prosoapele de plajă vor fi distribuite de la standurile de prosoape, care vor fi dezinfectate zilnic. Conform măsurilor de siguranță epidemice, standurile de prosoape vor avea, de asemenea, dezinfectant pentru mâini.
• De câteva ori pe zi: locurile de joacă și cluburile pentru copii și sala de sport vor fi închise pentru curățare și dezinfectare. Numărul de participanți va fi limitat. Aceste zone vor fi, de asemenea, curățate și dezinfectate în fiecare noapte, în conformitate cu planurile de igienă ale Ecolab.
• În zonele de spălătorie, lucrătorii vor purta măști și mănuși, păstrându-și distanța. Programele de spălare vor fi de cel puțin 60 de grade, cu adăugarea de detergent și dezinfectanți Ecolab
• Dezinfectarea de bază se va efectua în fiecare seară pe toate aleile și băncile din stațiune, amfiteatru, puncte de control, principalele intrări de securitate etc.

Animaţie:
• Respectarea distanței sociale atunci când desfășoară activități sportive și jocuri în aer liber.
• Dezinfectarea echipamentelor și materialelor sportive înainte și după utilizare.
• Dezinfectarea completă a clubului pentru copii.
• Organizarea mai multor activități, jocuri și evenimente sportive în aer liber.
• Respectarea distanței sociale în timpul programului de animație de seară, petreceri pe plajă și piscină, programe de spectacole, seri de dans etc.

Restaurante și baruri:
• Dozatoare cu dezinfectant pentru mâini Ecolab vor fi instalate la intrările tuturor locațiilor.
• Modificările vor fi efectuate în serviciul de alimente și băuturi: în restaurantele principale, mâncarea va fi împărțită de angajații hotelului, respectând regulile de distanță socială și siguranță. Bufeturile vor fi împărțite în partiții transparente, iar oaspetele va putea indica doar felul de mâncare pe care îl dorește.
• Pentru a respecta măsurile de distanțare socială și pentru a preveni grupuri mari de persoane în principalele restaurante în timpul meselor, se vor determina intervale orare pentru micul dejun, prânz și cină, în conformitate cu anumite reguli (numărul camerei sau etajul hotelului).
• Fluxul de mers pe un sens unic pentru oaspeți să treacă prin restaurant, precum și respectarea distanței sociale, va fi marcat cu semne, autocolante și limitatori.
• Felurile de mâncare oferite la mesele cu show cooking vor fi crescute. Va fi menținută varietatea bogată de produse alimentare și băuturi.
• În restaurantele A-la-carte, toate cerințele epidemice vor fi respectate, iar capacitatea de servire a acestora va fi crescută la maximum.
• Nu vor exista stații de autoservire în restaurante și baruri. Oaspeții vor putea folosi room service - taxabil.
• Curățarea și dezinfectarea de bază vor fi efectuate înainte și după fiecare masă în restaurante și dezinfectarea tuturor suprafețelor de contact (panouri laterale, mânerele ușilor, mese, scaune, scaune înalte, compartimentele) conform planurilor de igienă ale Ecolab, care vor fi înregistrat în listele de verificare pentru restaurante și baruri.
• Restaurantele și barurile vor funcționa cu o capacitate redusă, pentru a oferi spațiul necesar și mediul social îndepărtat între mese, după cum este necesar, și după ce fiecare oaspete va fi dezinfectat.
• Personalul de serviciu din toate barurile și restaurantele va primi echipament personal de protecție - măști și mănuși. Un reprezentant Ecolab va furniza instruirea suplimentară cu privire la toate standardele și procedurile de curățare și dezinfectare, conform planului de pregatire, inclusiv protocoale stricte de spălare a mâinilor, screening zilnic de sănătate și verificări ale temperaturii.
• Doar produsele Ecolab cu autorizațiile, certificatele și fișele de informare relevante vor fi utilizate în registrul aprobat al preparatelor de curățare și dezinfectare din unitățile alimentare.
• Toți furnizorii de produse alimentare, consumabile și servicii vor fi admiși la hotel după înregistrarea în „formularul pentru vizitatorii externi”, respectând toate cerințele anti-epidemice.
• Ne străduim să creștem continuu nivelul de siguranță al alimentelor și băuturilor oferite, cercetând, studiind și analizând toate pericolele potențiale legate de producerea, depozitarea și realizarea acestora. Toate informațiile cunoscute despre pericolele potențiale, inclusiv COVID 19, pentru îmbunătățirea proprietăților produselor culinare, sunt studiate și utilizate.
• Avem personal înalt calificat, specializat și motivat. Ne străduim ca fiecare angajat să realizeze importanța acțiunilor sale în ceea ce privește siguranța produselor fabricate și oferite pentru a proteja sănătatea oaspeților noștri.
• Implementarea intensivă a tuturor procedurilor sistemului de management al calității și siguranței alimentelor deja integrat în conformitate cu cerințele EN ISO 9001: 2015 și ale sistemului HACCP, dezvoltând noi proceduri de lucru și instruire obligatorie în ceea ce privește ghidurile și informațiile de la diferite organizații de sănătate, cum ar fi Organizația Mondială a Sănătății (OMS), Centre pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) și autoritățile locale de sănătate publică.

Managementul superior încurajează menținerea unei politici care acceptă sănătatea și siguranța personalului și a oaspeților din stațiune ca parte integrantă a filozofiei de management și se angajează să ofere resurse adecvate pentru atingerea scopului - realizarea calității, precum și în condiții de siguranță și condiții sănătoase.

Impresii Hotel Marina Beach Duni

9.6
Totul OK si peste :)
Complexul Duni Resort este bine gandit, amplasat, construit. Din punctul meu de vedere este comparabil cu hotelurile (aproape) medii de 5* din Turcia, situate la pret comparabil. Daca de obicei mergeam in Turcia, situarea acesteia in zona rosie (pandemic vorbind) ne-a facut sa alegem in BG resortul Duni pe care il "ochisem" de mai multi ani, inca dinainte de a ne "obisnui" cu Turcia. Am avut ceva emotii la plecare dupa ce am citit mai ales parerile negative, ca sa nu fim luati prin surprindere ( :)) ) dar nu a fost cazul sau am avut noroc. Hotelul este OK, cam imbatranit un pic la mobilier si mocheta, dar nu am mers sa stau in camera sau sa analizez eventualele crapaturi. Totul luna in camera (junior suite, 3 persoane)/baie, mai putin 2 pete inchise la culoare (de la mucegai, una pe canapea si una pe mocheta, sigur de la alti turisti care au lasat lucruri ude pe acolo). Totul functional (TV, AC, frigider). Pentru noi a fost suficient (ieseam din camera pe la 9.30 si reveneam inainte de masa de seara, apoi ne reintorceam pe la 22.00). Remarc 3 chestiuni negative: - In baie doar un dispenser de gel de dus/sampon situat deasupra cazii si 1 sapunel foarte mic... Noi oricum plecam intotdeauna cu cosmeticele si prosoapele noastre... dar aspectul mi-a sarit in ochi. - la TV niciun post in romana, niciunul in franceza, doar 1 in engleza (euronews), restul nu prezentau interes pentru noi (germana, rusa, bulgara). Un singur post cu muzica (un fel de KissTV), pe acesta a stat TV-ul permanent. Alte posturi se rezolva cu un cablu HDMI legat la smartphone sau laptop, asta daca va aranjati cu internetul... ( :)) ) - internetul !!! exista free la receptie, de obicei merge rezonabil, insa are perioade de intrerupere. In camere exista un sistem cu plata, nu stiu/nu am folosit. Noi am mers pe 4G in roaming (care a mers foarte bine). Mancarea a fost buna pentru gusturile noastre, iar cei care spun ca ar fi repetitiva, noua nu ni s-a parut (la mesele principale pranz/cina, in restaurantul principal). Mancarea gatita nu se repeta 3 zile la rand... apoi nu ne-a sarit in ochi, era distanta (temporala) prea mare... :)). Dimineata intr-adevar era zilnic cam acelasi lucru, dar nu stiu ce ar mai fi putut adauga ca sa mai varieze. Terasa de pe plaja este intr-adevar repetitiva, acelasi lucru zilnic (paste, pizza, cartofi prajiti, salata, paste, 2 variante de gratar, fructe). Nu am avut probleme digestive desi am gustat din multe feluri. As mai remarca dulciurile, mai bune decat imi aduceam eu aminte din alte resorturi (>4*) din bulgaria, iar inghetata la fiecare masa principala (4-5 sortimete) - cea de ciocolata era cea mai buna, restul slabute. Bauturile alcoolice - nu pot sa-mi dau cu parerea, nu suntem consumatori. Am gustat din vinurile la dozator (standard), cel roze mi s-a parut cel mai slab, restul mergeau. Berea era... amara ( :)) ). Coktailurile pareau rezonabile (aveau probabil mai putin alcool daca au fost pe gustul nostru :)) ). Sucurile la dozator rezonabile (pentru un dozator). De obicei erau la liber suc de mere si de visine, la cerere de la bar mai era suc de portocale si gama Coca Cola. Sprite si Fanta portocale erau mai OK, cola era cam slaba, gen quick cola. Fanta lemon se punea din sticla PET si era corespunzatoare. Apa plata la sticla de 1.5 L la discretie in nenumarate frigidere. Plaja. Umbrelele situate la 5m una de alta si 3 sezlonguri ptr umbrela. Plaja cu nisip, apa limpede (depinde de valuri), intrare lina. La geamandura adancime in jur de 1.70-1.80. Nu am avut probleme in a gasi umbrele, dar nu eram chiar ultimii la plaja... Mai erau care lasau prosoape de dimineata... Daca va indepartati cam 1.5 km de resort spre Saint Thomas plaja este mult mai libera, cu scoici, apa cu valuri, cu zone alternante stanci/nisip in apa, cu plante de apa (inclusiv ceva alge) dar si cu cateva varietati de pesti/crabi. Am stat numai cu capul in apa. Piscinele: nu ma pot pronunta, doar am fost "la mare". Turistii: cam 50 % romani, restul bulgari, vorbitori de rusa, polonezi, nemti, putini englezi/francezi (in aceasta ordine). Chiar si conationalii destul de linistiti (au mai existat cateva exceptii, dar...). Am avut camera la etj 1 chiar langa lobby-bar si nu am avut probleme cu galagia dupa ora 24.00, dar nici inainte de obicei. Concluzie: as mai merge. Cel mai mult mi-a placut plaja/marea, mai buna chiar ca la unele din resorturile din TR, nu a fost aglomeratie nici pe mal nici in apa. PS. Nimeni nu a purtat masca pe perioada sejurului (turisti / angajati). Ma rog , am mai vazut cativa turisti (max 5-10 pe zi)... cred ca erau in prima zi... :)). Erau ceva dispensere cu gel de maini, nu toate erau reumplute la timp, dar cele de la toalete si restaurant aveau gel... nu le-am prins niciodata in off-side.
Recomand Travelplanner: Prima data cu aceasta agentie. Totul a fost OK

Arata mai mult

9.9
O vacanță minunată
Am ajuns pe 25 iunie 2021, în jurul orelor 11 dimineața la Duni Royal Resort (a 4 a oară), încă din parcare ni s-a spus ca hotelul Marina Beach la care noi aveam rezervare nu s-a deschis anul acesta, prin urmare vom fi cazați la Marina Royal, un hotel superior. Am fost încântați chiar dc camera noastră nu era gata și am fost cazați în cameră în jurul orelor 14:00. Am lăsat bagajele în cameră lor de bagaje de lg recepție, ne-am schimbat și am pornit spre piscina, apoi am luat prânzul și timpul a trecut f repede, iar camera a fost de vis, nu puteam cere mai mult, o camera f mare junior suite pt ca noi eram 2 adulți cu 2 copii, 1 pat matrimonial, 1 pat de o persoana pt copilul mai mare și pătuț pt bebe, spațiu suficient pt toți plus o canapea și 2 fotolii, iar totul culmina cu o vedere de vis asupra resortului și Marii Negre. Au urmat 7 8 zile de distracție, balaceala, soare și relaxare. Mâncarea și băuturile cele mai bune le-am întâlnit la Marina Royal, băuturi la sticlă, nu dozator, mâncarea delicioasa, am găsit inclusiv pt bebeluși borcanele cu mâncare sau legume și carnita gătite la abur, fără sare, au un baby corner, special pt bebeluși. Recomand tuturor celor ce au copii acest resort, este tot ce ai nevoie pt un concediu relaxant pt noi părinții și distracție maximă pt ei.
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agenție. Am colaborat și în anii trecuți și întotdeauna au fost foarte profi. Noi cu siguranță vom mai apela la serviciile lor.

Arata mai mult

9.3
Vacanta la Duni
Desi rezervarea a fost facuta pentru Marina Beach unde mergem de ani buni, din cauza conditiilor specifice perioadei de pandemie si a numarului redus de turisti am fost relocati la Marina Royal Palace. In aceasta perioada in Duni au fost deschise numai doua hoteluri, acesta si Bellvile urmand ca pe masura ce numarul de turisti sa creasca sa fie deschise si celelalte hoteluri. Conditiile de cazare au fost foarte bune, cu o atentie sporita in ceea ce priveste curatenia in camere si in toate celelalte spatii comune, mancarea buna si diversificata, plaja curata si spatioasa, Aqaparcul funtiona din plin iar seara programul de spectacol si discoteca in aer liber incepea de la 21.30. In spatiile de luat masa personalul de servire purta viziera si manusi iar autoservirea turistilor cu mancare se facea cu purtarea obligatorie a manusilor de unica folosinta furnizate de restaurant. La intrarea tuturor spatiilor comune sunt amplasate dispozitive pentru dezinfectia mainilor iar la receptie si la baruri sunt montate ecrane transparente de protectie. In spatiile exterioare nu se purta masca. Sejurul a fost deosebit de placut si vom reveni cu siguranta in anii urmatori.
Recomand Travelplanner: Voi mai apela la aceasta agentie.

Arata mai mult

8.9
O vacanta frumoasa
Mi-a placut hotelul si asezarea lui, ideal pentru copii datorita golfuletului, multe plusuri pentru piscine, pentru topogane( pentru noi au fost un motiv de bucurie) . Foarte curat in fiecare zi schimbate lenjeriile, aspirat si baile curatate. Mancarea foarte buna, gustoasa si un minus nu foarte diversificata( repet in schimb foarte gustoasa). Un minus pentru echipa de animatori si pentru spectacole( destul de slabute) dar am gasit cu ce sa ne umplem timpul(discoteca, sala de ps 4, teren de golf, minidiscoteca, lobybar, skybar). In concluzie un resort super ok.
Recomand Travelplanner: Colaborez de ceva vreme cu agentia dvs. si sunt extrem de multumita. Multumim doamnei Mariana Beghes pentru tot.

Arata mai mult

7.7
Inundatii
Am avut norocul ca pe 16.07 in prima zi de cazare sa treaca potopul pe la Duni si Sozopol. Drept urmare, soseaua inundata pe 200m la Sozopol si inchisa circulatiei rutiere doar Suv-urile inalte lasate de politie sa treaca pe propria raspundere (si cazul nostru). Ajunsi la Duni am vazut ca potopul a maturat plaja cu nisip cu tot, si utilaje gen buldoexcavatoare lucreaza din greu sa scoata nisipul din mare sa il puna la loc. Asa ca 2 zile au fost de vis pe plaja fiind camioane, excavatoare cu cupa, buldozere toate in acelasi timp (pot trimite si poze spectaculoase). Marea a fost maro timp de 5 zile....trebuia sa fi curajos sa intri in ea. In rest am gasit acelasi resort (am mai facut 2 vacante aici si in alti ani), mancare asa si asa - chiar o zi groaznica, cockteiluri groaznice, spectacole de seara de umplut timpul.... Internet contra cost jenant (platesti dar nu merge), sapunuri la baia doar daca te intelegi cu camerista....animatorii de la clubul de copii platiti degeaba (nu fac nimic).
Recomand Travelplanner: E ok.

Arata mai mult

7.7
merita incercat
Camera spatioasa, curata. Complexul ca intreg este frumos, arhitectura placuta si functionala. Peste tot aranjamente florale, verdeata... curatenie. Complex cu circuit inchis = intimitate, liniste, lipsesc zecile de comercianti din celelalte statiuni bulgaresti. Mancarea la restaurantul principal nu de prea mare calitate, atmosfera uneori de cantina. Mai bine la restaurantele cu specific bulgaresc si italian. Animatia de zi discreta, spectacolele de seara la amfiteatru slabe. Mai mult, in cadrul unui astfel de "show" se rade de români fiind prezentati drept cei mai mitocani si cartofori... absolut jenant mod de a-ti trata oaspetii !

Arata mai mult

Acest hotel are 44 impresii pozitive si doar 10 negative.
Vezi toate impresiile (54)

Intrebari frecvente despre Hotel Marina Beach

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Marina Beach?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Marina Beach?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Marina Beach oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Marina Beach este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Marina Beach are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Marina Beach are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Marina Beach conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Marina Beach?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Marina Beach sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, aqua park / Tobogane, family club, parcare, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Marina Beach?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Marina Beach, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Marina Beach este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Marina Beach are 81% recomandari din 54 impresii iar nota generala este 8.9. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.6 si Atmosfera cu nota 9.2. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Marina Beach are parcare proprie?
Hotelul Hotel Marina Beach are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Marina Beach este pe plaja?
Hotelul Hotel Marina Beach se afla pe plaja din Duni. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Marina Beach nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Marina Beach nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Marina Beach
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Marina Beach: Camera single - v.mare, Junior suite - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera single - v.parc, Junior suite - v.mare, Apartament cu 1 dormitor- v.mare, Apartament presidential cu 2 dormitoare - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parcVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Marina Beach ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 6 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Marina Beach?
Comparativ cu hotelul Hotel Marina Beach ati putea gasi interesante in Duni si hotelurile si Hotel Marina Royal Palace, Hotel Pelican, Hotel Belleville, Hotel Holiday Village. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Duni
Alege perioada si calculeaza pret