TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Melia Grand Hermitage Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2022

5 stele
5 stele
Nisipurile de Aur Bulgaria - Vezi pe hartă
25% reducere intre 04.05 - 10.10 / pana la 31.12
85% recomandari
502 impresii Travel Planner
85% / 502 impresii
25%
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

Hotel Melia Grand Hermitage este unul dintre cele mai mari si mai impunatoare hoteluri de 5 stele din statiunea Nisipurile de Aur si chiar de pe intreg litoralul bulgaresc. Cladirea impresionanta este amplasata intr-o zona linistita si verde langa parcul national, la circa 2-3 minute de mers pe jos pana la plaja privata si la aproximativ 10 minute de centrul statiunii Nisipurile de Aur. Melia Grand Hermitage dispune de doua oferte all inclusive conceptul Deluxe si pentru cei mai pretentiosi oaspeti conceptul The Level. Printre cele mai apreciate facilitati se numara cazarea in camere spatioase, un modern centru spa, plaja privata (bar pe plaja, sezlonguri si umbrele), tobogane pentru copii si o varietate de servicii de calitate care vor completa sejurul dumneavoastra. Hotelul este una dintre recomandarile Travel Planner pentru o vacanta all inclusive pe litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Aqua park / Tobogane
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Experiente SPA
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Melia Grand Hermitage este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 12 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 100 m de plaja si 300 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: Camerele sunt primitoare si spatioase oferind o panorama superba asupra marii, asupra piscinei sau asupra parcului. Dotarile includ aer conditionat, televizor cu ecran plat si programe prin satelit, seif (gratuit), cabina de dus / cada in baie, balcon cu masa si scaune, 2 telefoane, radio, minibar, uscator de par.
Hotelul ofera 2 categorii de unitati de cazare: camere standard si camere The Level. Camerele din categoria The Level sunt situate la etajele superioare si beneficiaza de receptie proprie, deschisa 12 ore/zi.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla standard (43 mp) cu vedere la mare/parc, situate la toate etajele – 1 pat dublu/ 2 paturi de 1 persoana si o 1 canapea extensibila. Hotelul dispune de 5 camere de acest tip situate la parter, cu vedere la parc, adaptate pentru persoanele cu dizabilitati.
  • Camera dubla Level (43 mp) cu vedere la mare/parc, situate la etajele 4-8 – 1 pat dublu/ 2 paturi de 1 persoana si o 1 canapea extensibila.
  • Level Junior Suite (64-68 mp) cu vedere laterala la mare sau piscina , situate la etajele 0-7 - 1 pat dublu, canapea extensibila si fotolii.
  • Level Deluxe Suite (63-89 mp), situate la etajele 6, 7 si 9 – 1 pat dublu, chicineta dotata cu plita electrica, tacamuri si vesela, fier de calcat.
    *Nu este garantata vederea directa la mare. Vederea ar putea fi laterala la mare si este in functie de disponibilitatea hotelului.

Beneficiile categoriei The Level: check-in si check-out personalizat, sauna si baie de aburi in centrul SPA YHI, minibar gratuit (exceptand bauturile alcoolice), aparat pentru cafea si ceai (alimentat zilnic), check-out tarziu (pana la ora 16.00) in limita disponibilitatii, mic dejun pana la ora 11:00, cina in restaurantul exclusiv pentru clientii The Level, acces la The Level Lounge cu bar deschis intre 14:30 si 17:00 (bauturi alcoolice si racoritoare de import), acces internet

wireless gratuit, acces la zona privata in gradina si la piscine (piscine pentru adulti si copii incalzite), acces la The Level Garden Lounge (bauturi alcoolice si racoritoare in fiecare zi intre 10:00 si 17:00).

Facilitati / servicii: piscina exterioara si interioara, piscina incalzita pentru oaspetii The Level, piscina pentru sporturi acvatice, centru Spa, acces internet, aer conditionat, receptie 24h, schimb valutar, centru de afaceri, salon de cosmetica, frizerie, room service, facilitati pentru evenimente si conferinte, magazine, lift, centru fitness, inchirieri auto, seif, servicii de spalatorie si calcatorie, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa, transfer dinspre si spre aeroport (contra cost), capela.

Activitati: tenis de masa, mini golf, gimnastica, sporturi nautice, divertisment de seara, biblioteca, biliard, sala de jocuri.

Catering: Melia Grand Hermitage dispune de un restaurant de tip bufet cu o capacitate de 500 locuri, oferind preparate din bucataria internationala si traditionala bulgareasca. Seri tematice – mediteraneana, franceza si bulgareasca. De asemenea, ofera un restaurant exclusiv pentru oaspetii programului The Level, un stand cu inghetata, un restaurant cu specific italian si statie pentru pizza.

SPA: YHI Spa se intinde pe 2 etaje, are 18 camere de tratament si ofera, printre altele, sauna, baie turceasca, terapii asiatice, masaj traditional turcesc, terapie cu alge, masaj cu pietre fierbinti, ingrijire faciala, terapie cu lumina, scrub corporal, tratamente capilare, piscina interioara.

Pentru copii (intre 4-12 ani): kids club, mini club cu animatori profesionisti, piscina, mini SPA, kids food corner in restaurant, mini disco in fiecare seara, mini parc acvatic.

Plaja: zona de plaja privata este disponibila in perioada 01 Iunie si 15 Septembrie, cu 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera, in limita disponibilitatii. Melia White Beach Bar este disponibil gratuit pentru toti oaspetii (bauturi si gustari incluse in pachetul All Inclusive).

Parcare: contra-cost, parcare exterioara si subterana pazita si monitorizata video.

Informatii suplimentare:
-Melia Grand Hermitage nu accepta animalele de companie.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Check-in la ora 15:00, check-out pana la ora 12:00.
-Potrivit legislatiei din Bulgaria, fumatul este interzis in camere. In hotel exista spatii special amenajate pentru fumatori, in restul spatiilor comune fumatul fiind interzis.

Arata mai putin

Oferta cazare Melia Grand Hermitage Nisipurile de Aur, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese in lobby bar si la barul de la piscina; gustari reci si calde intre mese; cine tematice; mic dejun tarziu intre 10.00-11.00 in restaurant Aldente; sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera la plaja (in limita disponibilitatii; doar in perioada 01.06-15.09), tobogan cu apa (disponibil intre Iunie si Septembrie), patut pentru bebelus, acces internet wireless (in lobby si in camere), seif in camera, acces piscina interioara, sala de fitness, program de animatii (activitati sportive, mini disco, spectacole seara, mini club pentru copii 4-11.99 ani). Prima masa la sosire este cina, iar ultima masa la plecare este pranzul.

Supliment The Level: mic dejun, pranz si cina in sistem bufet la restaurantul The Level; mic dejun extins pana la orele 11:00 disponibil exclusiv la restaurantul The Level, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese in lobby bar si la barul de la piscina din zona Level; open bar cu bauturi alcoolice si non-alcoolice la The Level Lounge, gustari reci si calde intre mese; welcome drink la sosire si check-in la receptie The Level, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara rezervate exclusiv clientilor The Level, patut pentru bebelus, acces internet wireless (in lobby si in camere), seif in camera, minibar aprovizionat zilnic cu bauturi la alegere (fara bauturi alcoolice, insa unele pot fi contra cost), aparat pentru cafea si ceai (alimentat zilnic), acces piscina interioara, jacuzzi, sala de fitness, acces sauna si baie de aburi in centrul wellness YHI, posibilitate pentru check-out pana la ora 16.00 (in functie de disponibilitatea camerelor), parcare gratuita pentru vacante de minim 5 nopti (in limita locurilor disponibile).

Nu este inclus: parcare in limita locurilor disponibile (aproximativ 20 leva/zi), acces centru SPA (sauna, baie de aburi, diverse tratamente), bauturi de import, prosoape la piscina, check-in devreme si check-out tarziu (la cerere si in functie de disponibilitatea camerelor)., room service, minibar(lista de preturi se afla in fiecare camera), Lobby bar "Café Roma" - toate băuturile importate, cocktailuri exotice și clasice și toate băuturile intre 00:00 - 07:30 h.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - un copil intre 2-12.99 - plateste tarif de camera single (in Camera single - v.parc, Camera single - v.mare, Camera single level - v.parc si Camera single level - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera deluxe - v.frontal mare, Camera dubla level - v.parc, Camera dubla level - v.mare, Junior Suite Deluxe, Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)
  • cu 3 adulti - copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 25 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera dubla level - v.parc, Camera deluxe - v.frontal mare, Camera dubla level - v.mare, Junior Suite Deluxe, Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)
  • al 4-lea adult - reducere de 25 % (in Junior Suite Deluxe, Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)
Informatii Covid-19

Având în vedere situația extraordinară creată de Covid-19, Meliá Hotels International a conceput o strategie de transformare operațională bazată pe următoarele premise:

  • Asigurarea siguranței maxime pentru angajați și clienți
  • Diminuarea sau reducerea contactului în interacțiuni angajat - client
  • Optimizarea proceselor operaționale, cu simplificarea serviciilor / produselor și digitalizarea

Activități cheie pentru protejarea sănătății

Noi măsuri suplimentare de curățare și igienă:

  • Echipamente noi de curățare - Diversey (un important furnizor global de soluții de curățare și igienă) a publicat noi protocoale de curățare și dezinfectare, inclusiv echipamente și produse noi de curățare care vor fi utilizate de la sosirea clienților până la plecarea lor în toate punctele de contact.
  • Plan special de prevenire - Am creat un plan special de prevenire și întreținere pentru climatizarea, încălzirea, refrigerarea și sistemele de apă pentru a garanta calitatea aerului și dezinfectarea punctelor terminale și a echipamentelor.
  • Ambassador “Stay Safe” per hotel - Un ambasador este numit în fiecare hotel pentru a garanta implementarea programului Stay Safe with Meliá.
  • Echipamente de protecție personală - Echipamente de protecție individuală și echipamente de igienă. Instruirea în domeniul igienei alimentare și a standardelor de sănătate înainte de deschidere a tuturor angajaților.
  • Proceduri de spălare - Un protocol pentru spălătorie a fost definit pentru spălarea și colectarea lenjeriei în timpul șederii și după plecarea clientului pentru a evita contaminarea.
  • Curățare la cerere - Clienții pot decide dacă doresc să utilizeze serviciul de curățare în timpul șederii. Curățarea se va face întotdeauna atunci când clientul va ieși din cameră.
  • Sigilii pe zone și articole - După dezinfectarea camerelor și sălilor de ședințe, toate obiectele utilizate frecvent și intrarea în cameră vor fi sigilate.
  • Eliminarea hârtiei și a coșului de gunoi - Toate hârtiile și rechizitele din cameră vor fi eliminate și un director digital instalat pe televizor și aplicația Meliá. Coșul de deșeuri din baie va rămâne și trebuie să aibă un capac, o pungă dublă și un sistem de deschidere non-manual.
  • Eliminarea articolelor trecute prin curatatorie - Articolele decorative care nu respectă noile protocoale de curățare (spălare la peste 60º) vor fi eliminate. Exemplu: perne, carouri, etc.
  • Dozatoare și kit de prevenire - Dozatoarele cu soluție hidroalcoolică pentru curățarea mâinilor vor fi amplasate în zonele publice. De asemenea, clienții pot cumpăra un kit de prevenire (măști, mănuși și gel).

Noul spațiu personal: distanțarea socială:

  • Nou sistem de semnalizare - Un nou sistem de semnalizare pentru a informa clienții și a indica modul în care vor fi utilizate spațiile și necesitatea distanțării sociale.
  • Ecrane de protecție - Instalarea ecranelor de protecție la recepție și la serviciile din restaurante.
  • Cursuri de formare - experiențe noi: cursuri de formare pentru conectarea cu clienții în noul lor spațiu personal. Concentrare pe wellness.
  • Persoană responsabilă pentru bunăstarea emoțională a clienților - Transformarea managerului de experiență a oaspeților pentru a permite gestionarea aspectelor emoționale ale relațiilor cu clienții datorită situației create de Covid.
  • Reducerea capacității - Un instrument de gestionare a spațiului a fost implementat pentru a reduce capacitatea în restaurante, săli de ședințe și piscine și a gestiona rezervările pentru a garanta distanțarea socială și spațiul personal.
  • Modificare bufetului - Bufeturi adaptate unui format a la carte, bucătarii noștri experți servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare diferite. Scopul de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor.
  • Noul serviciu de masa takeaway - Un serviciu de luat masa ce permite clienților să se bucure de mâncare oriunde doresc (plajă, cameră etc.).
  • Certificare de igienă - Biroul Veritas va certifica standardele de igienă, dezinfectare și calitate în toate procesele operaționale.
  • Digital concierge - concierge digital prin WhatsApp pentru servicii clienți individuale și de grup.

Camera mea, templul meu - Procese noi de curățare Covid-19

  • Maximizarea standardelor de curățare pregătite de Diversey, inclusiv echipamente și produse noi.
  • Echipamente de curățare cu echipament individual de protecție.
  • Protocol suplimentar cu produse viricide autorizate în zonele de dezinfectare profundă.
  • Sigilarea obiectelor după dezinfectarea încăperii: telecomandă, cupe sau dozatoare.
  • Sigilarea camerei de către personalul de menaj între șederile diferiților oaspeți.
  • Îndepărtarea articolelor care necesită curățare uscată (perne, carouri).
  • Serviciu de curățare opțional pentru oaspeți în timpul șederii.
  • Minibar à la carte.

10 zone de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:

  • Acces în cameră: uși și clante
  • Controale pentru temperatură și lumini.
  • Baie: toaletă, duș și chiuvetă.
  • Telefonice și telecomanda (sigilate)
  • Lenjerie de pat și capete de pat.
  • Dotari pentru baie: dozatoare (sigilate)
  • Dulapuri: umerase. Alte articole la cerere.
  • Suprafețe de mobilier: fotolii și cotiere.
  • Balcon și ferestre.
  • Minibar sau veselă: la cerere

Motivele pentru care să ai încredere în hotelurile internaționale Melia:

  • Prioritizarea totală a protejării sănătății clienților, angajaților și partenerilor noștri, aplicând cu rigurozitate recomandările de sănătate și siguranță făcute de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și de autoritățile competente din fiecare țară.
  • Experiența dobândită de echipele noastre din Asia care au depășit deja crizele similare și munca depusă în hoteluri transformate în spitale sau reședințe pentru lucrătorii esențiali care nu au înregistrat o singură infecție.
  • Învățare din implicarea directă în elaborarea noilor protocoale comandate de autoritățile competente din Spania.
  • Pentru colaborarea cu cei mai prestigioși parteneri în domeniul igienei, certificării și tehnologiei care garantează siguranța și protecția sănătății clienților și angajaților noștri.
  • Crearea de hoteluri pilot pentru instruirea angajaților în noua realitate și testarea măsurilor de siguranță, sănătate, igienă și distanțare socială.
  • Dimensiunile și spațiile din hotelurile noastre care ne permit să oferim servicii în conformitate cu noua cerință de distanțare socială și spațiu personal (clienți și grupuri individuale).
  • Inovație și transformare digitală care includ soluții care permit interacțiuni între clienți și angajați care le garantează siguranța.

Impresii Melia Grand Hermitage Nisipurile de Aur

9.2
Vacanță Nisipurile de Aur
Hotelul a fost foarte frumos, Camera a fost spațioasă, curată iar priveliștea minunată. Am avut un pat matrimonial și încă unul de o persoană + pătuț pentru copil. Prosoapele se schimbau zilnic. Din păcate, minibarul era gol și a trebuit sa ne procuram singuri apa plata pentru camera, deși eram la 5* all inclusive. Conditiile în general au fost bune. Personalul foarte amabil. Echipa de animatori organizau ziua activități pentru copii la piscină, la 8.30 minidisco, iar la 9.30 un alt spectacol. Puteai servi băuturi până la ora 23.00. Restaurantul a fost ok. Felurile de mâncare nu erau forte numeroase, dar erau de calitate. Pe lângă carne de pui și porc, în fiecare zi găseai câte ceva diferit (iepure, rață, berbec) și diferite feluri de peste (somon, păstrăv, șalău, fructe de mare). Erau foarte multe feluri de prăjituri. Supele aveau toate același gust, foarte condimentate. Plaja hotelului era amplasata la 200 de m. Pentru o familie cu copii mici este obositor sa mergi de 2 ori pe zi. Nu prea găseai șezlonguri, pentru ca toate se rezervau prin amplasarea prosoapelor de plaja.
Recomand Travelplanner: Am fost foarte mulțumiți de agenția de turism. Am primit toate informațiile de care aveam nevoie atât în momentul când am făcut rezervarea, cât și ulterior înainte de plecare. Au fost rapizi și au răspuns tuturor solicitărilor noastre.

Arata mai mult

9.5
Hotel de 5 stele dar nu peste tot
Salut . Per total a fost bine , și probabil ca as mai reveni aici . Camere mari ,mobila eleganta , lobby impunător cu o cafenea drăguță, piscina mare și frumoasa, piscina interioara încălzită , amplasare în stațiune foarte bună , curățenie atat în camere cât și în spatiile comune . Organizau program de aerobic , diverse jocuri , campionat de tenis de masa cu premii ( șampanie) ,activități pentru copii pe zi ,toate în zona piscinei și a barului a.i atmosfera era mereu placuta și te țineau mereu în priza. În primele zile însă mâncarea a fost slaba , la bucatarie erau angajați f tineri în jurul a 20 de ani .Pastele nu se puteau gusta , carnea era cruda , și erau f puține feluri de manacare .Apoi de miercuri- joi s-au schimbat bucătării și mâncarea a prins gust, s-au diversificat felurile de mâncare ( a apărut pestele , fructele de mare, diverse salate cu specific bulgăresc, cartofi prăjiți nearomatizati și cartofi copți, ciorbita de vita și pui ) . Plaja este ok , doar ca pe aproximativ 1/2 poate și mai mult din ea , sunt pietre în apa și nu prea te poți juca . Întrarea în apa este destul de abrupta comparând cu Mamaia , în 15 metri deja apa era pana la gat . Beach barul aprovizionat bine , cu câte 3-4 angajați care serveau ,asa încât nu era niciodată coada .
Recomand Travelplanner: Au fost foarte rapizi ,procesul de rezervare f bine pus la punct și ușor, foarte eficienți la comunicări pe mail : am primit link-uri utile cu absolut toate lucrurile necesare pentru o vacanta în Bulgaria , foarte profi la telefon . Ii recomand cu căldură.

Arata mai mult

9.2
Vacanta Melia Grand Hermitage
Multumim pentru informatiile corecte si prompte, care in contextul actual au fost de mare folos, vom mai apela cu siguranta si in viitor la serviciile Travel Planner. In privinta hotelului, camera ne-a placut, a fost mare si bine amenajata pentru nevoile familiei noastre. Copiii s-au adaptat si acomodat foarte repede, ceea ce era foarte important pentru noi. Camera a fost curata la sosire, un punct slab este ca nu se face curatenie in baie si nu se ridica gunoiul decat la cererea expresa, desi lasam in usa eticheta cu rugamintea sa se curete camera. Mancarea nu exceleaza, micul dejun dezamagitor. Personalul foarte amabil si indatoritor. In ansamblu, concediul a fost conform cu asteptarile noastre. Ca o concluzie generala, simtim o deteriorare a calitatii mancarii mai ales, comparat cu alti ani, dar sentimentul acesta il avem in privinta majoritatii locatiilor in care am mers in ultimul an.
Recomand Travelplanner: Top! Recomand Travel Planner si vom mai apela la servicii. Recomandare: adaugati si alte destinatii (ex. Italia)

Arata mai mult

9.7
Vacanta in Bulgaria
Am fost la Melia in perioada 26 august- 4 septembrie 2021. Hotelul este minunat, desi ca aspect este cam de 4 stele, mobilierul ar trebui un pic reconditionat si tapiteria curatata. Curatenia s a facut zilnic la fel si schimbarea prosoapelor.In rest clar este de 5 stele. Mancarea a fost senzationala, gustoasa, diversificata iar restaurantul italienesc a fost de senzatie. Toti angajatii sunt serviabili atat la baruri cat si in restaurante. Piscinele sunt mari si curate. Plaja foarte curata,am gasit sezlonguri in fiecare zi, dar bineinteles nu ne am dus mai tarziu de 09:30. Singurul inconvenient a fost faptul ca la intrarea in apa erau multi bolovani iar daca marea era un pic agitata si nu era limpede nu puteai sa vezi culoarele fara bolovani. A fost un concediu minunat, ne am simtit rasfatati si cu siguranta vom reveni.

Arata mai mult

7.8
Vacanta Bulgaria - Melia Nisipurile de Aur
Hotelul a fost relativ ok, însă din păcate nu merita cele 5 stele. Mâncarea a fost, însă nu foarte diversificata, la capitolul fructe nu au stat bine deloc (ex: familie consumatoare de pepene galben și rosu-în nici una din zile nu am găsit ). Nu vreau sa ia lumea ca pe un mare minus acest aspect însă pe mine și familia mea ne a lăsat rece. Plaja plina de mucuri de țigări. În alte stațiuni unde am mai fost acest lucru nu s-a întâmplat, se curatau în fiecare seara și dimineața erau curate. Un alt minus, "vânătoarea" de șezlonguri de dimineață, la ora 7 fără deja erau ocupate în mare parte.
Recomand Travelplanner: Despre agenție doar cuvinte de lauda, al 5 lea an dacă nu greșesc, de fiecare dată surprinsa foarte plăcut. Personalul foarte amabil și lămuritor.

Arata mai mult

7.5
Așteptări prea mari
În luna iulie am petrecut un sejur în Nisipurile de aur la Riu Astoria si am admirat hotelul de vis a vis, Melia Grand Hermitage. În special arhitectura impozanta si gradina luxurianta. Astfel, în luna august am ales un sejur la Melia. A fost în regula, ne-am simțit bine dar trăgând linie a fost mult mai plăcut la Riu Astoria. Menționez că vizitam Bulgaria de 10 ani, exclusiv prin Travel Planner. O sa încep astfel cu ce nu ne-a plăcut: - mâncarea a fost slaba, poate printre cele mai slabe de pe litoralul bulgăresc. Nu suntem pretențioși, cautam mereu variante simple. Dacă masa de prânz reușea cumva sa fie acceptabilă, seara exclusiv mâncăruri reeditate din mesele anterioare. Tocmai de aceea, dacă exista un grătar se termina rapid și erau cozi infernale; - mobilierul vechi, ușor degradat pe alocuri, păcat de stilul clasic și elegant. - sea view e la fel de partially sea view; - chiar dacă si la Riu Astoria găseai uneori greu un sezlong, aici la ora 7 dimineața absolut toate erau rezervate si goale; -curatenia, solicitată o singură dată a însemnat luarea gunoiului de la baie; Ce ne-a plăcut și a echilibrat punctele slabe: - toboganele; -bar la plaja, desi am fost o singură dată; - patul, mare și comod;
Recomand Travelplanner: Întotdeauna am ales sa mergem cu Travel planner, pentru ca ne-au inspirat încredere și seriozitate. Mulți ani am colaborat cu dna Beghes, pe baza priorităților noastre ne alegea cea mai potrivita opțiune.

Arata mai mult

Acest hotel are 425 impresii pozitive si doar 77 negative.
Vezi toate impresiile (502)

In afara de Melia Grand Hermitage, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Melia Grand Hermitage

Cat costa o vacanta la hotelul Melia Grand Hermitage?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Melia Grand Hermitage poti plati cca 1030 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 460 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 590 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Melia Grand Hermitage?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Melia Grand Hermitage oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Melia Grand Hermitage este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Melia Grand Hermitage are aqua park, are kids club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Melia Grand Hermitage are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Melia Grand Hermitage conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Melia Grand Hermitage?
Hotelul Melia Grand Hermitage este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Melia Grand Hermitage sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, aqua park / Tobogane, kids club, parcare, piscina interioara, experiente SPA, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Melia Grand Hermitage?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Melia Grand Hermitage, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Melia Grand Hermitage este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Melia Grand Hermitage este foarte apreciat de turisti. Are 85% recomandari din 502 impresii iar nota generala este 8.6. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.1 si Amplasare cu nota 9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Melia Grand Hermitage are parcare proprie?
Hotelul Melia Grand Hermitage are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Melia Grand Hermitage este pe plaja?
Hotelul Melia Grand Hermitage se afla pe plaja din Nisipurile de Aur. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Melia Grand Hermitage exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Melia Grand Hermitage nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Melia Grand Hermitage
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Melia Grand Hermitage: Camera dubla - v.mare, Camera dubla level - v.mare, Level Junior Suite, Level Deluxe Suite, Camera single - v.mare, Camera single - v.parc, Camera single Level - v.mare, Camera dubla level - v.parc, Camera single Level - v.parc, Camera dubla - v.lateral mare, Junior suite, Camera single - v.lateral mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Melia Grand Hermitage ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Melia Grand Hermitage?
Comparativ cu hotelul Melia Grand Hermitage ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Grifid Arabella, Grifid Bolero, Park Hotel Golden Beach, RIU Astoria. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Calculeaza pret si rezerva