TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Hotel RIU Palace Sunny Beach - Bulgaria, oferte 2022

5 stele
5 stele
Sunny Beach Bulgaria - Vezi pe hartă
30% reducere intre 05.05 - 04.10 / pana la 31.12
94% recomandari
136 impresii Travel Planner
94% / 136 impresii
30%
Calculeaza pret si rezerva

Informatii hotel

Hotelul Riu Palace este unul din cele mai noi hoteluri din Sunny Beach. Deschis in 2019 face parte din prestigiosul lant Riu Hotels and Resorts. Amplasat direct pe plaja, in nordul statiunii, langa hotelul Riu Helios Paradise, este un hotel Adults Only (+18 ani) ce ofera cazare all-inclusive 24h. Hotel Riu Palace este un hotel exclusivist, construit intr-un cadru natural deosebit, cu vederi panoramice catre Sunny Beach si orasul vechi Nessebar, ofera servicii la plaja (bar pe plaja, sezlonguri si umbrele) si promite o experienta unica de vacanta pe litoralul bulgaresc completata de servicii si facilitati de top.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Arata mai mult

Oferta speciala: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, pentru vacante cu sosiri incepand cu 06.09.2021 pana la sfarsitul sezonului 2021. Oferta este valabila atat pentru rezervari noi, cat si pentru cele existente.

Amplasare: Hotel Riu Palace este situat la 6 km de orasul vechi Nessebar, la 40 km de orasul Burgas si la 24 km de aeroportul Letisthe Burgas. Se afla la 20 m de plaja intre Sveti Vlas si Sunny Beach, la 2 km de centrul statiunii Sunny Beach (hotel Kuban) avand in extremitatea nordica statiunea Elenite, iar in extremitatea sudica, la 2o km Lacul Pomorie. Este amplasat la 3,8 km de parcul acvatic ActionPark Sunny Beach, la 2,3 km de Royal Beach Mall, la 7 km de AquaParadise si la 13 km de Capul Emine.

Cazare: Hotel Riu Palace Sunny Beach are 330 de camere dispuse pe 13 etaje. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat/incalzire centrala (in functie de sezon), minibar (gratuit), seif, TV prin satelit, acces Wi-Fi, telefon, facilitati preparare cafea si ceai, seif electronic, baie cu dus, halat de baie si balcon sau terasa.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla superioara (42mp) dispune de 2 paturi sau un pat dublu. Capacitate maxim acceptata 2 adulti.
  • Junior suite (64 mp) dispune de un pat dublu si o zona de relaxare cu o canapea fixa sau o canapea extensibila. Capacitate maxim acceptata 3 adulti.
  • Junior Suite Executive (64 mp) dispun de un pat dublu si sunt localizate la etajele superioare (11, 12 sau 13) liquor dispenser, fierbator electric . Capacitate maxim acceptata 2 adulti.
  • Suite cu un dormitor (103 mp) dispune de un pat dublu si o camera de zi cu o canapea. Capacitate maxim acceptata 3 adulti.

Majoritatea camerelor ofera vedere la mare cu exceptia celor situate la etajul 1.

Hotelul ofera 2 camere adaptate pentru persoanele cu dizabilitati situate la etajul 1.

Camerele din conceptul Executive beneficiaza de: parcare gratuita, individual check-in, repartizarea la

etajele superioare (11, 12 si 13), late check-out, early check-in, liquor dispenser (vodka, whiskey, rom, gin) si o gama variata de cosmetice in camera.

Facilitati / servicii: piscina exterioara cu bar, piscina interioara cu jacuzzi alaturat (incalzita in functie de conditiile meteorologice), Wi-Fi, sala de fitness (incaltamintea sportiva este obligatorie la utilizarea sala de sport), 2 terenuri de tenis cu suprafata dura, 3 sali de conferinte.

Activitati: program de divertisment pe timpul zilei (de 6 ori pe saptamana), program de seara (de cateva ori pe saptamana), sporturi nautice pe plaja, activitati fitness de grup in zona RiuFit (de sase ori pe saptamana), echitatie si inchiriere de biciclete.

Catering: restaurant principal cu terasa, restaurant "Krystal" Fusion, restaurant snack Steakhouse, restaurant Mediterranean/bar pe plaja lobby bar, lounge bar cu terasa, patiserie, bar la piscina, meniu vegetarian.

Cod vestimentar obligatoriu pentru cina in restaurantul principal si in restaurantele tematice, este interzis accesul cu tricouri fara maneci si fara pantaloni lungi pentru domni.

SPA: Centru Spa ofera o varietate de tratamente, piscina interioara cu jacuzzi alaturat (incalzita in functie de conditiile meteorologice), coafor, salon de infrumusetare si masaje, sauna, baie de aburi.

Parcare: Parcare contra cost, nepazita. (in limita locurilor disponibile)

Plaja: Hamace, sezlonguri si umbrele la plaja (in limita locurilor disponibile). Bar pe plaja, seara in functie de gradul de ocupare din hotel, acesta este restaurant tip Mediterranean, unde se poate servi cina.

Informatii suplimentare:

  • Accesul cu animale de companie nu este permis.
  • La cerere se pot asigura meniuri gluten-free, este necesara o informare in prealabil.
  • Toate zonele publice sunt adaptate si accesibile prin rampe sau lifturi pentru persoanele cu dizabilitati.
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor oferite, fara o notificare in prealabil.
Arata mai putin

Oferta cazare Hotel RIU Palace Sunny Beach, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive bufet (mic dejun, pranz si cina in stil bufet), bufet tematic la cina (de trei ori pe saptamana), cina optionala la restaurantul a-la-carte "Crystal" Fusion (o data pe sejur, necesita rezervare), gustari disponibile 24h, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale disponibile 24h, bauturi de import disponibile la barurile hotelului. Sezlonguri si umbrele la piscina exterioara si la plaja (in limita disponbilitatii), acces piscina interioara, sala de fitness, Wi-Fi in intregul hotel, program de animatii in timpul zilei (6 zile pe saptamana), program de divertisment seara (in anumite zile din saptamana).

Doar pentru clientii Executive: parcare gratuita, individual check-in, repartizarea la etajele superioare (11, 12 si 13), late check-out pana la ora 16.00, early check-in (in functie de disponibilitate), liquor dispenser (vodka, whiskey, rom, gin) si o gama variata de cosmetice in camera, mini bar – reumplut în mod regulat zilnic

Nu este inclus:parcafe - 10 leva-in limita locurilor disponibile, tratamente SPA, sauna, baie de aburi, masaj, inchiriere rachete si mingi de tenis, sporturi nautice, spalatorie

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Hotelul RIU Palace este doar pentru adulti. Accepta numai oaspeti cu varsta minima de 18 ani.

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Junior suite - v.mare si Suite 1 dormitor)
  • al 4-lea adult - reducere de 30 % (in Suite 1 dormitor)
Informatii Covid-19

Hotelurile RIU și Grupul Preverisk au colaborat pentru dezvoltarea detaliată linii directoare ca răspuns la boala Covid-19. Hotelurile RIU au furnizat contribuții valoroase din experiența lor operațională care s-au combinat cu cunoștințele tehnice și experiența Preverisk, a dus la un set cuprinzător de proceduri adresându-se tuturor departamentelor din cadrul hotelurilor RIU.

Am adoptat o abordare bazată pe riscuri pentru identificarea pericolelor pe întregul circuit de oaspeți, personal și alți vizitatori la hotelurile RIU. Din aceasta se vor aplica proceduri de control, în funcție de nivelul de risc. Aceste protocoale își propun să evite răspândirea bolii, atât de la persoană la persoană, cât și prin mediul înconjurător (de exemplu, atingerea suprafețelor).

Prin urmare, practicile de distanțare socială și igienă (personale și de mediu), cum ar fi curățarea și dezinfectarea, au fost aplicate pe parcursul diferitelor etape, în funcție de nivelul de risc. Aceste orientări se bazează pe cunoștințele disponibile curente și vor fi actualizate pe măsură ce vor fi disponibile mai multe informații.

Feedback-urile operaționale vor fi, de asemenea, esențiale pentru orice ajustare viitoare. De asemenea, am luat în considerare informații din diverse surse, inclusiv: OMS, PHE, CDC, ABTA, ICTE, printre altele. Aceste orientări stau la baza programului de formare și implementare ulterioare.

Măsuri de control specifice Covid-19

Recepţie

  • Punerea în aplicare a măsurilor preventive la intrarea hotelului include luarea temperaturii, controlul dezinfectării mâinilor, oferirea de măști oaspeților, vizitatorilor și distanțarea socială.
  • Implementarea check-in-ului online, în hoteluri unde acest lucru este posibil.
  • Utilizarea aplicației mobile ca instrument de informare pentru toate zonele comune ale hotelului, pentru a evita informațiile sub formă de hârtie sau schimbul de pliante.
  • Distribuitoare cu gel hidroalcoolic distribuite de-a lungul recepției.
  • Paravane de protecție instalate la recepție.
  • Criterii de alocare a camerei pentru a asigura distanțarea socială.
  • Măsuri preventive pentru utilizarea ascensoarelor (limitarea numărului maxim de persoane, indicatoare pe podea, gel în interior)
  • Benzi și marcaje vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă la barul din recepție.

Transportul personalului

  • Măsuri preventive care trebuie luate, în funcție de modul de transport al angajatului.
  • Implementarea regulilor specifice de utilizare a transportului public, inclusiv distanțarea socială, igienă personală și echipament personale de protecție.
  • Implementarea regulilor îmbunătățite pentru curățarea și dezinfectarea autobuzelor companiei.
  • Crearea normelor de igienă suplimentare în momentul sosirii la hotel.

Recepționarea bunurilor

  • Temperatura angajaților furnizorului va fi luată.
  • Personalul de livrare și șoferii trebuie să poarte o mască și mănuși.
  • Intrarea pentru vehiculele furnizorului va fi curățată corespunzător.
  • Ori de câte ori este posibil, produsele nu vor intra în hotel în ambalajul furnizorului, dar vor fi în primul rând transferate în recipiente dezinfectate în prealabil.
  • Fructele și legumele vor fi dezinfectate înainte de a fi depozitate.
  • Furnizorilor externi li se va cere detalii despre toate măsurile de igienă și siguranță care au fost luate în legătură cu COVID-19. Se vor face verificări de conformitate periodice.
  • Niciun furnizor nu va avea acces la interiorul hotelului.
  • Se va efectua curățarea și dezinfectarea zonelor cu risc mare de contaminare.
  • Prelungirea orarului de primire a mărfurilor pentru a evita aglomerația.

Intreținere

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Au fost consolidate protocoalele pentru ventilația constantă cu aer natural. Un sistem de purificare a aerului va fi instalat în zonele închise.
  • Întreținerea aerului condiționat în camere și zone comune pentru a asigura o dezinfectare săptămânală a filtrelor.
  • Supravegherea strictă a spălării vaselor, a spălătoriei și a altor echipamente de spălare și dezinfectare
  • Sistemele de apă (piscine, spa, apă menajeră și irigare) sunt monitorizate constant

Restaurant

  • Orele pentru mic dejun, prânz și cină vor fi prelungite.
  • Personalul va gestiona intrarea la restaurant și va conduce oaspeții la masa alocată.
  • Un panou de informații, situat la intrarea în restaurant, va afișa regulile de acces pe care oaspeții le vor putea citi înainte de a intra.
  • Oaspeții trebuie să fie supuși unui control de temperatură înainte de a avea acces și să-și dezinfecteze mâinile.
  • Oaspeții trebuie să aibă o mască și mănuși și să folosească gel hidroalcoolic.
  • Vor exista indicații clare pentru a arăta sensul unic de mers al restaurantului, bufeturile și spațiile pentru show cooking.
  • Distanța dintre oaspeți așezati la 2 mese adiacente va fi de minimum 1,5 metri.
  • O față de masă de hârtie de unică folosință va fi așezată pe mese și schimbată după fiecare invitat. Un plic sigilat de hârtie de unică folosință va fi așezat pe mesele care conțin cuțit, furculiță, lingură de desert și servietă.
  • Mesele și scaunele (suprafețele și laturile) și orice obiecte rămase pe masă vor fi dezinfectate după fiecare invitat.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare servire. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19.
  • Ventilație naturală îmbunătățită.
  • Distanța socială va fi respectată în cozile pentru zonele de luat masa.
  • În dreptul fiecărui stand de bufet va exista un dozator de gel hidroalcoolic și mănuși.
  • Eliminarea obiectelor împărțite, cum ar fi recipientele pentru de ulei, sare și piper etc.
  • Băuturi servite la masă.

Bar

  • Oaspeții trebuie să aplice gelul hidroalcoolic pe mâini și să aibă o mască și mănuși pentru a putea intra.
  • Banda de semnalizare și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă atunci când doriți să intrați în bar.
  • Paravane vor fi instalate pe blatul barului.
  • Meniul de băuturi va fi tipărit pe afișe și pe oaspeții care au descărcat aplicația RIU îl vor putea vedea și pe telefoanele mobile.
  • Băuturile vor fi servite exclusiv de la Bar către oaspete sau de la bar la mese.
  • Distanța dintre oaspeți așezați la mesele adiacente va fi de minimum 1,5 metri, cu excepția membrilor aceleiași familii, care pot sta la aceeași masă.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare serviciu. În plus, mesele și scaunele (suprafețele și zonele laterale) și orice obiecte rămase pe masă, vor fi dezinfectate după fiecare invitat. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19, deoarece au fost verificate pentru conformitate.
  • Ventilație naturală constantă îmbunătățită.
  • Banda și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă în coada de așteptare.
  • Îndepărtarea dozatoarelor de băuturi.
  • Îndepărtarea scaunelor din scaun.

Bucătărie

  • Măsurile HACCP sunt aplicate și monitorizate. Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv utilizarea mănușilor, măștilor și spălării mâinilor, cel puțin la fiecare 30 de minute.
  • Distanțe minime sigure de 1,5 metri între angajați.
  • Numărul de feluri de mâncare plasate în bufet va fi ajustat la numărul necesar. Produsele ambalate de o singură doză și produsele în porții individuale vor fi furnizate pentru unele mese cu realimentare regulată.
  • În funcție de opțiunea bufetului, toate ustensilele de servire (clesti, linguri etc.) vor fi schimbate la fiecare 30 de minute și înlocuite cu cele noi dezinfectate.
  • În zonele de show cooking, mâncarea trebuie să fie pregătită în cantități rezonabile, pentru a evita formarea cozilor, dar și pentru a evita întotdeauna acumularea alimentelor.
  • Procedurile au fost îmbunătățite și frecvența curățării și dezinfectării în timpul și după fiecare serviciu a fost crescută.

Menaj

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare pentru curățarea fiecărei camere, cu o atenție deosebită acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, mânere, telecomenzi tv / AC, minibar, etc.).
  • Zonele comune interioare și exterioare vor fi curățate și dezinfectate în fiecare oră, cu o atenție specială acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, butoane pentru ascensor, etc.).
  • Unele elemente eliminate din camere. Dotările includ acum un dozator pentru dezinfectant de mâini și pungi igienice.

Magazine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Numărul de persoane va fi limitat pentru a asigura distanțarea socială.
  • Este obligatoriu ca oaspeții să aplice gel hidroalcoolic pe mâini și să folosească mănuși.
  • Banda de semnalizare va fi instalată pentru a asigura formarea corectă a cozii.
  • Toate produsele vor fi igienizate înainte de a părăsi spațiul de depozitare.
  • Retururile vor fi păstrate timp de 72 de ore și igienizate.
  • Plata cu cardul va fi încurajată.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate pentru curățare în timpul programului și după închidere.
  • Protocol consolidat pentru ventilația naturală a aerului.
  • Semnalizare cu distanța minimă de siguranță până la ghișeu.
  • Distanța socială trebuie respectată în orice moment.
  • Măsuri exhaustive de igienă în camerele de schimb.

Divertisment

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială, limitând numărul de persoane, păstrând materialele igienizate și avand la dispoziție gel dezinfectant.
  • Spațiile vor fi adaptate astfel încât oaspeții să se poată bucura de activități menținând distanțarea socială.
  • Temperatura oaspeților va fi luată înainte de toate activitățile.
  • Toate materialele (jucării, ustensile, jocuri etc.) vor fi dezinfectate înainte și după fiecare activitate cu un produs dezinfectant eficient împotriva COVID19.
  • Înainte de a începe o activitate, tuturor participanților li se va aduce aminte de măsuri de igienă și siguranță.
  • Activitățile pentru copii vor fi adaptate pentru a menține distanțarea socială, iar numărul de participanți va fi redus.
  • Nu vor exista activități sportive pentru adulți sau adolescenți care implică contact fizic.
  • Activitățile care nu pot fi desfășurate în conformitate cu distanțarea socială au fost eliminate.
  • Unele activități vor fi repetate de mai multe ori pe zi, astfel încât toți clienții care doresc să le facă le pot face pe rând. Va exista o listă de înregistrare.
  • Au fost îndepărtate activitățile în care este dificil să se garanteze dezinfectarea echipamentelor.

SPA, fitness și piscine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială și limitarea numărului de participanți.
  • La intrarea în fiecare zonă va exista un dozator de gel hidroalcoolic (toalete, vestiare, zone cu apă, sală de sport etc.).
  • A fost implementat un protocol strict pentru schimbarea prosoapelor.

SPA

  • Oaspeții vor trebui să facă o programare și vor trebui să participe singuri.
  • Oaspeții vor trebui să facă o programare pentru tratamente pentru a evita aglomerația. Aceasta nu se aplică pentru accesul la spa.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare după utilizare, pentru cabine de tratament și în toate zonele comune.
  • Se va folosi un strat protector de unică folosință pe paturi și alte articole utilizate în timpul tratamentului fiecărui oaspete.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului între fiecare serviciu.
  • Va trebui să faceți duș înainte de a intra în acest spațiu.

Fitness

  • Utilizarea obligatorie a unui prosop pe toate echipamentele sportive.
  • Pentru echipamentele de dezinfectare, dispozitivele de dezinfectare și dispenserele de hârtie de unică folosință vor fi disponibile.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate și crescute.

Piscine

  • Numărul de persoane în piscină va fi limitat.
  • Sezlongurile se vor distanța la 2 metri pentru oaspeții din diferite familii.
  • Sezlongurile vor fi curățate și dezinfectate în fiecare zi, precum și toate suprafețele și zonele care pot fi contaminate.

Spălătorie

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului.
  • Dozatoare cu gel de dezinfectant pentru mâini disponibile în toată zona.
  • Două grupuri de angajați desemnați. Un grup să lucreze exclusiv cu haine murdare, iar celălalt să lucreze exclusiv cu haine curate.
  • Diferite circuite de rute au fost proiectate pentru textile murdare și curate pentru a evita orice fel de interacțiune.
  • Cărucioare diferite sunt folosite pentru hainele murdare și cele curate și sunt dezinfectate zilnic.
  • Hainele vor fi spălate cu ozon și detergent, apoi uscate la o temperatură peste 60ºC. Lenjerii, prosoape și altele similare sunt pliate la o temperatură de 150 ° C.
  • Procedurile îmbunătățite de curățare și dezinfectare sunt implementate în zonele de lucru în timpul și după fiecare schimb.

Impresii Hotel RIU Palace Sunny Beach

8.5
concediu Bulgaria
-hotelul, camera sunt frumoase, curate si spatioase. - un mare minus pentru lifturi care sunt total insuficiente pt un hotel de o asemenea marime si aproape zilnic unul ere defect -Zona de plaja cam mica insa compenseaza la zona de piscina unde e spatiu suficient -Apa in piscina exterioara cam rece, as fi facut o baie cu mare placere dar mi-a pierit tot entuziasmul cand am simtit cat e de rece, de altfel am observat ca foarte putine persoane au intrat in piscina pe perioada cat am stat acolo -programul de enterteinment lasa de dorit, cam scurt si cam rar -multa mancare si diversificata dar calitatea lasa de dorit la multe sortimente, de exemplu este primul hotel unde nu am avut un ceai decent, de asemenea ma asteptam ca rosiile (legumele proaspete) sa fie foarte bune avand in vedere renumele tarii dar am fost uluita de calitatea slaba a rosiilor care erau fara gust si lemnoase in interior pe toata perioada sejurului si altele dar nu insist pe subiect -personalul e foarte saritor si amabil - toaleta de pe plaja si cea din zona piscinei un mare plus
Recomand Travelplanner: -foarte prompti -desi nu am vorbit la telefon decat o data am comunicat foarte bine doar pe mail (spre surprinderea mea care credeam ca o relatie buna implica contact direct sau macar telefonic) -referitor la procedura de ofertare-indrumare in vederea pasilor de urmat pt plata sejurului aveti o comunicare ambigua in ceea ce priveste momentul in care se poate achizitiona si o asigurare storno si nu se intelege clar ca nu se poate cumpara decat in acelasi moment cu plata avansului nu "a sejurului" cum e formulat in oferta. se considera un sejur achitat atunci cand s-a platit si ultima transa (cum este mentionat pe in toate contractele de vanzari) -foarte atenti sa ne tina informati in permanenta - bine organizati, nu le scapa nimic din vedere

Arata mai mult

10.0
Vacanta Riu Palace
Hotelul este amplasat în capătul stațiunii, este ușor de găsit și are o vedere fantastica spre plajele din jur. Parcarea privata a fost un plus. Toate camerele au vedere la mare și balcon. Atât în camera cât și în incinta hotelului, în spațiile comune curățenia este impecabila, iar personalul este extrem de serviabil, amabil și prompt. În fiecare zi, la restaurant, am găsit mâncare pentru toate gusturile, proaspăta și bine gătită, iar la fiecare cina erau servite meniuri speciale, cu specific (de exemplu, kebab, friptura de miel, etc.) Pentru iubitorii de peste și fructe de mare, acestea fac parte din meniul fiecărei mese. Exista o gama larga de băuturi și câteva gustări care pot fi servite pe parcursul întregii zile. Plaja privata este foarte curata, exista dus și grup sanitar, iar pentru doritori, se organizează și jocuri de volei, darts, teren de tenis, etc. Piscinele sunt și ele foarte bine întreținute. În perioada vacantei noastre, hotelul era aproape plin, dar în ciuda acestui aspect nu exista aglomerație nicăieri. În fiecare seara am avut parte de un spectacol diferit, astfel ca nu eram nevoiți sa părăsim incinta hotelului pentru divertisment. Atât atmosfera, cat și aspectele ce tin de întreținere și amenajare sunt impecabile, ceea ce a contribuit semnificativ la bunadispozitia și relaxarea noastră. A fost o vacanta extraordinara, pe care am repeta-o oricând!
Recomand Travelplanner: Comunicarea cu agenția a fost facila, site-ul este foarte user-friendly și au răspuns repede solicitărilor noastre. Am găsit cea mai buna oferta pentru perioada și regiunea dorita. Am apreciat faptul ca ne-au oferit toate informațiile necesare pentru un drum fără probleme (mai ales în contextul pandemic actual), ne-au oferit un număr de urgență, precum și mesajele din ziua plecării și revenirii în țară. Cu siguranță vom apela din nou la serviciile agenției!

Arata mai mult

9.3
Riu Palace Sunny Beach
Hotelul este foarte fain, mare, cu camerele moderne, totul nou, pat comfortabil si un view de milioane! Pro: - Privelistea din camere - Personalul foarte amabil si serviabil - Camera imensa cu un pat foarte comfortabil - Minibar in camera aprovizionat zilnic cu o varietate f mare de bauturi - Bauturile/cocktailurile foarte bune - Cafeaua este extrem de buna - este cafea boabe, nu nes - Piscine imense + jacuzzi afara si la piscina interioara - Sezlonguri destule la piscina - Atmosfera foarte relaxata - Acces la prosoapele de plaja tot timpul (la alte hoteluri ai interval orar limitat) - Produsele de cosmetica din baie sunt de foarte buna calitate - In camera am avut o sursa de incarcat orice tip de telefon am fi avut - in cazul in care uitam incarcatorul - Parcarea gratuita - in mod normal era 10 leva pe zi, dar noua nu ne-au luat niciun ban, au spus ca este gratuita - Restaurante tematice unde poti face rezervare - dar mancarea nu este wow, dar este de incercat Contra: - Calitatea mancarii destul de slaba - Curatenia in camera se facea de mantuiala - lenjeria de pe pat se schimba la 3 zile, iar pe jos nu prea matura/spala femeia. Pt. un hotel de 5 stele, lenjeria ar fi trebuit sa se schimbe macar la 2 zile, daca nu zilnic, iar pe jos ar fi trebuit spalat mai bine - Piscina interioara nu este incalzita, este aproape la fel de rece ca cea de afara - Putine sezlonguri la plaja - pentru a prinde loc la plaja, trebuia sa mergi pe la 8 dimineata sa ocupi - Programul de animatie este slabut, odata la 2 seri si nu impresioneaza - danseaza o trupa de dans cam 30 de minute, apoi se pune muzica de club (acelasi playlist in fiecare seara) - Lifturile au un algoritm de functionare ilogic - mai bine te duci pe scari decat sa astepti liftul
Recomand Travelplanner: Sunteti super! Mereu aveti preturi foarte bune, fata de alte agentii, iar serviciile sunt ireprosabile. Sper din tot sufletul ca pe viitor sa va mariti aria, mai departe de Bulgaria, Grecia si Turcia!

Arata mai mult

9.8
Vacanta Bulgaria
Am petrecut 3 nopti la Riu Palace si mi s-a parut cea mai buna optiune din Sunny Beach tinand cont ca este un hotel adults only si este nou. Camerele foate mari, curate, totul este nou, curatenia se face zilnic. Mancarea buna, diversificata, la cina sunt mai multe optiuni decat la pranz, inclusiv fructe de mare. La capitolul prajituri nu stau deloc bine, erau cumparate majoritatea si deloc gustaose, insa fructele compensau. Bauturile bune, se serveau la masa la mic dejun si cina. Pranzul se lua intr-un alt restaurant situat langa piscina. Piscinele mari si curate cu sezlonguri suficiente, insa apa rece, ar putea fi macar cu 3 grade mai calda, pacat de sezlongurile din apa unde nu se putea sta, este si un jacuzzi unde era apa calda. Ar putea pune muzica la piscina, se auzea in doar in surdina. Seara nu se faceau petreceri, erau programe mai mult pentru cei mai n varsta care constau in dansuri sau muzica live. Plaja cam mica pentru capacitatea hotelului, dar puteai gasi un loc, apa foarte curata, intrare lina. Personalul foarte amabil. Am avut camera la etajul 2 si nu prea am avut vizibilitate, sugerez de la etajul 5 in sus, mi-au spus de la receptie ca puteam sa specificam cand am facut rezervarea. Amplasarea este la marginea statiunii, este liniste. Raportul calitate/pret mi se pare ok. Se respecta standardul de 5 stele, insa la mancare poate ar putea fi mai multa diversitate si prajiturile de mai buna calitate. In aceasta perioada se face testul PCR la hotel, costul fiind de 50 Euro.
Recomand Travelplanner: Oferte foarte avantajoase si personal amabil.

Arata mai mult

9.5
Hotel RIU PALACE SUNNY BEACH
Am avut un sejur int-o suita executive,enorma,situata la etajul 13. Plusuri: amplasarea hotelului pe malul marii; _camera foarte mare cu toate utilitatile demne de un hotel de 5 stele; _curatenia in camera ok tot sejurul; _schimbat prosoape zilnic chiar daca le lasai in locul destinat refolosirii lor; _minibar umplut la 2 zile; Minusuri: _check in dupa ora 16(n am intalnit la nici un hotel acest lucru si nu m am asteptat la un hotel de 5 stele); _mancarea nu eeste demna de un hotel de 5 stele.Masa de pranz saracacioasa,multe feluri de mancare din carne tocata,salate ciudate ce pareau realizate cu resturi de la micul dejun pe principiul nimic nu se arunca; _cina si micul dejun erau ok,puteai gasi ceva sa ti placa; _inghetata de proasta calitate; _prajiturile aproape ca lipseau; _atmosfera pentru pensionari,fara muzica (ne delectam cu muzica de la RIU HELIOS; _sezlonguri foarte putine la plaja privata in raport cu numarul de camere ; _spectacolele seara constau in cateva dansuri ,o singura data a fost muzica life.
Recomand Travelplanner: Este pentru prima data cand am apelat la aceasta agentie.Am fost multumita de seviciile lor,ca urmare voi apela si in viitor .

Arata mai mult

9.2
O experienta placuta
Pro: Amplasare: buna, departe de zgomot si agitație. Camere: mari, mobilier nou, pat comod, baie spațioasa. Mâncare: produse de calitate, mâncare gustoasa in mare parte. Personal: extraordinar (cu mici excepții), servire la masa a băuturilor. Atmosfera foarte plăcută si relaxanta. Facilitați bune spre foarte bune (plaja privata, piscina interioara/exterioara, restaurante, baruri, parcare) Calitate Preț: Merita! _______________ Contra: Amplasare: Izolata (aviz amatorilor de plimbări) Camere: etajele inferioare 1-6 au in fata balconului o terasa imensa ce obstrucționează vederea. Am cerut schimbarea camerei dar nu a fost posibila, nu înțeleg pe ce criterii se aloca etajele inferioare. SFAT pentru a evita aceasta problema alegeți camerele Executive Plus - acestea sunt situate la etajele 11-12-13 pe centru. (poate nu este o problema pentru toata lumea, pe mine personal m-a deranjat) Mâncare: extrem de nediversificata, monotona, grătarul/carnea aproape mereu nefăcut/crud. Unele sortimente nu se mai înlocuiau odată consumate. Personal: Personalul de la curățenie de pe etajul 3 nu si-a îndeplinit sarcinile si nu a respectat in nicio zi indicațiile/regulile. Prosoapele nu erau schimbate periodic, așternutul deloc in 7 zile, reumplerea mini-frigiderului nu se făcea. Am avut o camera si la etajul 4 unde serviciile au fost exemplare. Este vorba strict de noroc. Facilitați: prea puține șezlonguri la plaja, se practica ocupatul in avans, plaja înghesuita, Beach barul departe, meniu de băuturi sărăcăcioase, rețeta băuturilor nu era constanta, fiecare barman o interpreta la liber. Aceeași poveste si la piscina. Programul de schimbat a prosoapelor de plaja fluctua aleatoriu. MARE ATENTIE nu este un ALL Inclusive 24h veritabil, exista unui bar cu 2 Sandwich uri, 3 prăjituri si 1 aparat de cafea nu constituie aceasta nomenclatura. Per total am fost mulțumit de experiența (a contat foarte mult faptul ca am fost un grup mai mare de persoane si am împărțit impresiile, uni au fost mai norocoși alți nu, dar consider ca este unul din cele mai bune opțiuni din Sunny Beach.

Arata mai mult

Acest hotel are 128 impresii pozitive si doar 8 negative.
Vezi toate impresiile (136)

In afara de Hotel RIU Palace, te-ar mai putea interesa in Sunny Beach, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel RIU Palace

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel RIU Palace?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel RIU Palace poti plati cca 790 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 320 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 510 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel RIU Palace?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel RIU Palace oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel RIU Palace este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel RIU Palace nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel RIU Palace are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel RIU Palace conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel RIU Palace?
Hotelul Hotel RIU Palace este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel RIU Palace sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, parcare, piscina interioara, hotel de lant. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel RIU Palace?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel RIU Palace, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel RIU Palace este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel RIU Palace este foarte apreciat de turisti. Are 94% recomandari din 136 impresii iar nota generala este 9.1. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.7 si Amplasare cu nota 9.6. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel RIU Palace are parcare proprie?
Hotelul Hotel RIU Palace are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel RIU Palace este pe plaja?
Hotelul Hotel RIU Palace se afla pe plaja din Sunny Beach. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel RIU Palace exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel RIU Palace nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel RIU Palace
Cel mai popular tip de camera este Suite 1 dormitor. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel RIU Palace: Junior suite - v.mare, Camera dubla superior - v.mare, Junior suite etaj 1 - single, Camera dubla etaj 1, Junior suite etaj 1, Junior suite executive - v.mare, Camera single superior - v.mare, Camera single etaj 1Vezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel RIU Palace ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 18 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 1 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel RIU Palace?
Comparativ cu hotelul Hotel RIU Palace ati putea gasi interesante in Sunny Beach si hotelurile si RIU Helios Paradise, RIU Helios, Kuban Resort and Aqua park, Aqua Nevis Hotel & Aquapark. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Sunny Beach
Calculeaza pret si rezerva