Este un hotel bunicel cu mari probleme de management. Asa se intampla cand proprietarul hotelului traieste cu falsa impresie ca are veleitati de manager hotelier. Aveam niste apa si fructe pe care le-am pus in frigiderul (minibarul) din camera. A doua zi le-am gasit scoase si ma amenintau cu amenda de 50 leva ca le-am folosit minibarul pe post de frigider. Managementul interzice sa aduceti orice fel de mancare sau bautura in camerele de hotel. Am cerut explicatii, dar "doamna manager" nu considera ca e important sa cunoasca macar o limba de circulatie internationala.
Toate mesajele din camere, hotel, restaurant sunt in bulgara, rusa, germana si engleza. Daca nu cunoasteti una dintre aceste limbi e bine sa va reorientati, deoarece nimeni nu va poate ajuta, nici macar la alegerea felului de mancare. Nu a constituit o problema pentru noi, dar parintilor veniti pentru 2 nopti le-ar fi fost greu sa comunice cu cineva, in lipsa noastra.
Angajatii s-ar potrivi mai bine intr-un "impinge tava", dar cred ca asta e universal valabil in Bulgaria.
Hotelul e nou, camerele sunt frumoase si spatioase, balcoanele destul de mari si toate camerele au vedere catre mare. Oricum privelistea e blocata de o multitudine de constructii neterminate, macarale si alte resturi ce amintesc de revolutia industriala.
Meniul interesant, dar putin pretentios pentru gusturile mele. E o chestie subiectiva, dar noi nu prea consumam susan prajit, stafide si gemuri langa o feliuta de carne frumos aranjata pe o farfurie frumos manjita cu un sos viu colorat.
In ciuda faptului ca aveam mesajul "Do not disturb!" pe clanta usii, femeia de serviciu a vrut sa faca menajul la ora 15.00, cand copilul dormea. Bine totusi ca au facut curat, deoarece in camera parintilor nu s-au obosit sa intre, chiar daca au stat doua nopti.
Hotelul e ok, amplasarea e buna pentru cei care doresc liniste, nu e localizat in Nisipurile de Aur, ci in Chaika, e buna miscarea pe scari pana la plaja si inapoi, dar serviciile si personalul jale.
Recomand Travelplanner:
Am lucrat cu Travelplanner timp de 2 ani. Anul acesta am sunat sa discut o problema cu consultantul indicat pe voucher. Mi-a raspuns un angajat nou, care mi-a promis ca se intereseaza si ma contacteaza. Nu s-a intamplat pana azi, dar asta poate fi din cauza angajatului.