În primul rând, nu am avut nici o problemă cu serviciile de la Travel Planner. Totul a decurs fluent, de la plata, comunicare, voucher. Nimic de reproșat.
Însă am avut câteva mici neplăceri în legătură cu hotelul. Din prima zi am întâlnit un domn nervos care ne-a ajutat cu parcarea mașinilor, parcare ce nu ținea de hotel și era la câteva minute distanță. Nu știu care a fost problema, dar gesticula foarte agresiv fiecare mișcare, își punea mâinile în cap, ridica palmele spre cer, vorbea mult în bulgară nervos. Dacă ne jucăm mima cu toții am fi zis ca imita perfect “Doamne, ce incapabili sunt ăștia, îmi pierd răbdarea”. Nu am lămurit situația, am lăsat-o așa pentru ca nu am vrut niciun conflict. Nu am făcut ceva anume, poate doar ne-am mișcat mai greu când am dat bagajele jos din mașini, și le-am mutat pe rând pentru ca era un singur loc liber în fața hotelului, altfel încurcam circulația. Restul personalului a fost în regulă, foarte ok. În fine, noi am ajuns la 14:30, cu 30 min înainte să fie check in ul. Am așteptat frumos în recepție. Primele două camere au fost gata la 15:30, respectiv 15:45, aproximativ. Nu asta ar fi fost problema, ci faptul ca a treia a fost aproape la ora 18. Am intrebat de 3-4 cam cat ar estima ca ar fi gata a treia cameră și tot spuneau “5 minute” sau “soon”. O altă problemă am avut-o la curățenie. Am preferat să punem semnul cu do not disturb pentru a nu intra în cameră în fiecare zi, pentru ca seiful costă 30 leva (parcă) separat. Ni s-a părut dubios și am preferat curățenia la 2-3 zile, însă în toate cele 3 camere a fost făcută o curățenie super superficială. Așternutul nu a fost schimbat, doar așezat mai bine, voi atașa o poză cu patul nostru după ce a fost “curățat”. Pe jos nu s a făcut curățenie, nici aspirator, nici mop, în niciuna dintre zile. Din ce am observat au fost schimbate doar prosoapele și dus gunoiul. Dușul din camera noastră, 226, era înfundat, astfel ca a trebui să sacrificăm mereu prosoapele să curățăm pe jos.
Legat de mâncare, iarăși, nu am fost pretențioși mai ales la un buget relativ mic, însă de câteva ori am fost nevoiți să mâncăm la alte restaurante. Maxim 10% din mâncare era doar decentă, restul absolut groaznice. Desert uscat, mâncare congelată și gătită superficial, fără gust. Multe au fost chiar scârboase. Iar băuturile erau servite dintr-un robinet, diluate cu apă, dar într-un procentaj foarte dubios, nici măcar ca la mc sau KFC unde le poți consuma. Niciunul dintre noi nu a reușit să termine un pahar de cola. Cafelele au fost oribile, iarăși, dar nu știu să explic care era problema. Cele de la tonomatele de pe străzi sunt mult mai bune. Nu am putut să ne bucurăm aproape de nimic acolo.
Pe viitor ne vom orienta către alt hotel cu siguranță și chiar nu recomand colaborarea cu acesta. Vor primi un feedback din partea noastră și pe Google, categoric.
Recomand Travelplanner:
Niciun reproș. Comunicare foarte bună, totul prompt.