TravelPlanner

8.5
86%
207 impresii
Impresiile Travel Planner (207)
Amplasare
8.8
Impresii pe Hotel Odessos Park

207 impresii reale, verificate 100% - Hotel Odessos Park

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Nisipurile de Aur Bulgaria
10.0

O vacanta minunata!

Camerele mari si curate, mancare diversificata ( cred ca sunt peste 20 feluri de mancare), personal amabil. A fost prima data cand am mers in vacanta la vecinii bulgari, preferand Grecia am plecat cu inima stransa..dar am fost surprinsi inca de la receptie cand am facut check-in....receptionerii, paznicii...personalul de la curatenie, toata lumea a fost de nota 10. Piscinele ( si cea interioara cat si cea exterioara) foarte bine ingrijite, iar personalul din Animation team primesc de la noi 5 stele cu plus. Syntem foarte multumiti de sejur si cu siguranta vom reveni si vom recomanda cu drag.

4.7

Hotel Odessos...o mizerie

Fugiți cât puteți de acest hotel. Doua stele cu indulgenta. Cea mai proasta servire și mâncare. Divertisment zero.

Vacanță Bulgaria

Totul a fost peste așteptări!

9.7

Excelent!

Curățenie acceptabilă! Mâncarea bună și foarte variată.

Raport calitate-preț ok

Raport calitate preț ok din punctul meu de vedere. Personal ok. In ceea ce priveste mâncarea se putea mai bine dar găsești ce sa mananci.

Vacanță Bulgaria

Hotelul foarte drăguț în exterior, chiar și recepția m-a impresionat de când am pășit înăuntru. Camera pe care am primit-o foarte frumoasă, recent renovată cu un balcon mare. Problema se pune la capitolul curățenie, care era făcută superficial, avand în vederea că am avut și niște furnici în camera. Cel mai sigur de la nisip pentru că și balconul era plin de nisip și murdar. În 8 zile cât am stat cazați doar de 2 ori au venit sa facă curățenie, iar pentru prosoape curate și gunoi mergeam noi la ei. Iar la capitolul mâncare mai au de lucru, prânzul și cina s-a mai schimbat, dar micul dejun a fost același în fiecare dimineață. De exemplu pentru copii făceau ovăz cu lapte zilnic, doar că mai puteau schimba, fie orez cu lapte, fie gris sau orice altceva putea să înlocuiască ovăzul.

7.7

Vacanta Bulgaria

O vacanță super reușită

Inițial,am fost sceptici în privința acestei vacanțe în Bulgaria (tot cu ochii pe recenzii: condiții de confort, și în special mâncarea oferită) Spre surprinderea noastră hotelul Odessos s-a ridicat peste așteptări și a reușit să ne surprindă din toate punctele de vedere : 1.Mancare bună spre foarte bună 2.Camera(apartament cu 2 camere,2 balcoane,2bai) foarte mare, curată și bine amplasată la umbră. 3.Curatenie făcută zilnic (noi am refuzat o zi sau două) 4.Loc parcare in siguranță în incinta hotelului.(10 leva) 5.Piscina mare și bine întreținută (nu se sare în apă,dar personalul este vigilent și foarte serios) 6.Personal foarte amabil și discret (nu simți ochii pe tine la orice furculiță scăpată pe jos) 7.Hotel cu dispunerea de confort ce asigura umbră -soare alternativă cu terase multiple și raspandite pe toată suprafața. 8.Bar piscina,bar interior cu personal specializat și amabil 9.Animatie bunicică (4animatori ce se străduiesc să facă atmosferă destul de buna) 10.Loc de joacă copii (în incinta hotelului un loc drăguț,afara loc de joacă parculetdar și tobogan la piscina) 11.Am omis un lucru,mai este o piscină mai mică în lateralul hotelului pe care am descoperit o târziu. 12.Amplasare față de plajă foarte aproape (prin parcare din spate 5-10 min.de mers lejer) Concluzii: PREȚ -CALITATE=EXCELENT Mulțumesc TRAVELPLANNER serioși că deobicei. 7.
Recomand Travelplanner: Sunt foarte încântat de colaborare

9.8

Vacanta în Bulgaria

Am avut rezervare 3 nopți și am prelungit sejurul cu încă o noapte.Am fost foarte mulțumiți, camerele mari și curate, hotelul frumos, mâncarea variata și foarte bună, chiar și cei pretențioși au fost mulțumiți.Se ajunge la plaja pe o scurtătura prin spatele hotelului în maxim 10 minute.Plaja curata, apa foarte calda. Piscina de la hotel mare și cu multe șezlonguri.Seara, pe faleza aveai unde sa-ti petreci timpul, în fiecare seara a fost spectacol cu artificii.Ne-a plăcut!

Vacanță Bulgaria

Amplasarea hotelului este ok,la aproximativ 5 minute de plaja. Nu are plaja proprie însă în golful din partea dreapta este mai lejer. Parcarea nu este suficientă in plin sezon dar ne-au ajutat să găsim o alternativa (tot la 20 leva/ zi bineînțeles). Mâncarea variată,buna ,ai de unde alege. Nu este wow ...dar e ok. Personal amabil și dispus să ajute. Piscina exterioara,interioara,bar la piscina...nu am incercat insa erau "doritori" . Camera mare,curățenie,lenjerie și prosoape ok. Singurul minus a fost că amplasarea camerei era cumva deasupra bucătăriei și ventilația/ hota scotea zgomot non-stop . Program artistic variat, o singura seară am participat și a fost frumos. Per total raportul calitate/preț este bun.

9.4

Vacanta la mare

Hotelul a fost ok ca facilitati avans in vedere ca eram 2 familii cu toti copii mici dupa noi.Mancarea foarte buna si diversificata.Camera cu vedere la piscina putea sa fie mai bine intretinuta, deoarece erau cateva elemente de uzura care se observa.La capitolul curatenie din pacate la noi s-a nimerit prost cu somnul de pranz al copilului, respectiv doar intre ora 14 si 16 veneau sa faca curatenie si practic atunci era perioada de somn a copilului.

O vacanta reușită.

Sunt mai mult decât încântat de alegerea pe care am făcut-o. Am avut o vacanta reușită cazandune la Hotel Odessos. Camera foarte spațioasă, curat, servire bună, etc. Recomand!

9.7

Relaxare în Bulgaria

Hotel bine îngrijit, am fost trei adulți într-o cameră spațioasă, dacă cereai curățenie, se făcea, climatizarea puteai regla pănă la pragul când este plăcut, fără să-ți deranjeze sănătatea ta, mâncare f. b., se găsea masă liberă chiar și în momentele aglomerate.

8.7

Vacanta cu familia extinsa (7 adulti si 2 copii mici)

Concediu cu 1 copil de 2 ani + parinti + familia sorei mele cu 2 copii (3, 12 ani). Check-in-ul a decurs relativ ok (am mai stat pt 2 camere cam 1 ora). Camerele spatioase, chiar mari, amenajate ok, mobilier intretinut. Ceea ce a fost deranjant este mirosul de mucegai din baie mai ales (noi am avut camera la parter, etajul de sub receptie si poate de aceea si mai urat ca in baie seara apareau gandaci, gandacii aceia de bucatarie - veneau pe canalizare pentru ca dupa ce am acoperit-o, nu au mai fost probleme). Doamna de la curatenie, nu era cea mai operativa, dar cu 2-3 leva lasati schimba zilnic 1-2 prosoape si lua gunoiul, daaar in 5 nopti nu a fost schimbata lenjeria vreodata sau baia spalata, sau aspirat in camera - deci la acest capitol se pot aduce imbunatatiri. De asemenea, de retinut ca in camera nu este nici macar in ziua check-in-ului o sticla cu apa, dar se poate lua de la bar in sticlele proprii. 2 dintre camerele noastre au fost la etajul 5, respectiv 6, iar lifturile sunt insuficente (din 3 mergeau doar 2 si din cele 2 doar 1 ajungea la etajul 6, ceea ce insemna timpi de asteptari foarte mari, mai ales cand ai copil mic si bagaje este deranjant). Wifi ok, locuri de parcare cam putine - dar ne-au ingramadit putin si am reusit sa parcam in final (20 leva pe zi). Distanta pana la mare nu este chiar asa uriasa cum se plang unii, 10 min. Ok - ai de coborat-urcat si cu un carucior este greut, dar pana la urma nu este chiar cea mai mare problema daca te organizezi din timp cu plecatul la/de la plaja. Plaja nu este super lata, dar gaseam mereu sezlong-uri (42 leva 2 sezvlonguri + umbrela), nisip ok, mai avea scoici dar nu erau deranjante, si am avut 3 zile cu valuri superbe (toata familia are febra musculara de la balaceala). In zona hotelului sunt multe supermarket-uri, si tot felul de baracute cu haine, jucarii, costmetice, suveniruri, etc. Statiunea este super aglomerata seara, efectiv se merge in rand in zona de faleza cu magazine, deci este de evitat pt parinti cu copii, carucioare. Mancarea a fost destul de diversificata, si desi am plecat cu ciorba congelata la pachet pentru copil (de teama sa nu ia ceva, auzind diverse pareri despre hotel si in general all inclusive Bulgaria), am fost zile in care i-am dat copilului supe/ciorbe de la hotel/paste/pizza/cartofi natur si totul a fost ok. In fiecare zi au fost diverse tipuri de carne gatite (pui, miel, rate, fructe de mare, porc, etc) + garnituri (cartofi prajiti/piure/gratinati/la cuptor, orez, brocoli, baby morcov, etc.), 2 tipuri de supa/ciorba (1 din ele era cat de cat reusita sau aproiata ca si gust de al nostru), diverse aperitive (aici putin atentie ca unele sunt mezelurile de la micul dejun si nu erau cele mai reusite, cam vechi) + salate/legume (4-5 tipuri) + pizza (in fiecare seara, facuta pe loc) + paste (in fiecare zi), mic dejun destul de diversificat (nu va ganditi acum la mezeluri de calitate, dar mergeau) si bogat, fructe, prajituri ok pt desert, bauturile la dozator ca peste tot. La inceputul programului de masa, restaurantul putin neincapator, dar dupa prima ora gaseai ok loc la masa. Hotelul are 9 etaje, fiind cumva pe un deal se vad 6, pentru ca primele 3 sunt piscina, restaurant, receptia. Piscina destul de mare, zone cu soare si umbra + piscina pt copii maricica, zona de bar de afara - ok pt bauturi si gustari intre mese - nu cei mai wow burgeri, care sunt de fapt chiftele bulgaresti, dar daca chiar ti-e foame intre mese gasesti o wafa/un mar/o chiftea, apa curata si intretinuta in piscina. Daca nu erau deficientele la curatenie, raportul calitate-pret, a fost unul ok, si per total as da un 8-8.3 hotelului (nu suntem nici cei mai pretentiosi, dar nici nu ne cazam oriude, mai bine mai scadem o noapte si alegem o cazare ok). Am dat nota 7 personalului pentru partea de curatenie, in rest la baruri si mese lumea este ok, putina mai multa curatenie in restaurant nu ar strica (dar nici unii oaspeti nu au cel mai ok comportament - daca esti cu copilul la diversificare nu inseamna ca trebuia sa il lasi sa se joaca cu toata mancare din meniu pe scaun/scaunel/podea/masa etc...de exemplu). Sper sa va fie de ajutor review-ul si sa aveti vacanta placuta!

Vacanță Bulgaria

O vacanță frumoasă. Am avut camera la etajul 4 ,cu vedere la mare și la curtea interioară a hotelului. Curățenie s-a făcut zilnic,prosoape le schimbau doar dacă le lăsai pe jos,așa era politica lor. Mâncarea a fost bună,diversificată și nu se repeta .Doar la micul dejun găseai cam același meniu dar aveai ce alege. Seara aveau program de animație atât pentru copii cat și pentru adulți dar nu era ceva wow .Mi-a plăcut ca la piscină găseai tot timpul șezlonguri libere și ca aveau salvamar.

Vacanță Bulgaria

Hotelul este bine amplasat,camere mari și curate,personalul foarte amabil,atmosfera animată,mâncarea proaspătă și diversificată.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte prompți,mi-au răspuns imediat la orice solicitare și mi-au oferit sfaturi utile.

9.5

Vacanta nemaipomenită

Sejur genial. Mancare foarte buna , variata Bautura buna Program nemaipomenit Singurul minus este ca nu au plaja lor proprie iar pe plaja nu merita sa mergi la ce costuri au . Curatenia a fost putin mai slaba dar in rest nemaipomenit. Ne vom reintoarce si la anul

9.5

Vacanță cu familia

Domnul de la pază ne-a ajutat cu parcarea( tocmai pleca cineva și s-au eliberat un loc chiar în față). Am primit camera in jur de ora 12:30. Totul curat, la un etaj foarte bun,vedere frumoasă către piscină. Personal amabil,comunicativ. Mâncare gustoasă și din belșug.Activitati drăguțe pentru adulți și copii. Recomand cu încredere!
Recomand Travelplanner: Super profesioniști+

3.9

Vacanță Bulgaria

Am fost la hotel Odesos camerele mari spațioase,se făcea curățenie zilnic,cam departe de plajă 5-7 min de mers pe jos nu au plaja lor trebuia sa îți plătești șezlong și umbrelă și saltea 42 de leva.Parcare ca peste tot 20 de leva pe zi.In fiecare seară erau spectacole de copii și adulți dar foarte slăbuț.La piscină era 3 salvamari nu puteai sa faci nimica,erau cu ochii pe tine.La barul de la piscină era o blondă foarte acră te servea cu scârbă cu toată lumea se comporta la fel. Și cea mai mare dezamăgire a fost mâncarea foarte foarte rea și necomestibilă.Mâncare mai proastă ca la cantină parizer la micul dejun mai ieftin decât cel de la Lidl. Nu recomand la nimeni acest hotel are 4 stele,dar nu merită decât maxim 2 stele.

5.4

Vacanta Bulgaria Odessos Park

Nu recomand acest hotel pentru ca: 1. ne-am intors piscati de pleosnite 2. curatenia este superficiala 3. mobilier vechi, mocheta patata si murdara ( cea de la etajul 3 este oribila ) 4. din 3 lifturi merg doar 2 dintre care unul se deschise si in secunda 2 se inchide, clar are o defectiune 5. mancarea saraca: nimic extraordinar in afara de oua, orez si cartofi gatite in toate modurile. 6. fructele lipsesc, nu e diversitate 7. angajatii sunt nervou, suparati si pusi pe cearta ( de ex fata de la SPA careia nu ii convine nimic, asiaticii care debaraseaza mesele si se uita cu scarba la ce exista in farfuriile oamenilor )
Recomand Travelplanner: Recomand

Recenzie

Buna seara! Doresc sa las și eu o recenzie la hotelul Odessos Park. Am ajuns la hotel la ora 12 și ceva , ne-am luat brățările , am putut să luam masa , iar la 13 și ceva deja eram in camera , hotelul arata urâțel , nerenovat , puțin jegos, camera noastră era destul de spațioasă , însă mirosea foarte rau a canalizare în baie și curățenia lăsa de dorit , ( însă compensa vederea frumoasă de pe balcon) , mâncarea este bună, nu excelentă, ( doar pizza , se face acolo pe loc și e delicioasă) destul de diversificată, dar se repeta ( cel puțin micul dejun a fost același în fiecare zi) , era seara mediteraneană marți ( cu preparate din pește , scoici excelente și alte fructe de mare) și joi seară bulgărească cu mancarea mult mai bună decât în restul serilor fără tematică. Au și colț cu mâncare pentru copii, pe partea de prajituri sunt destul de multe dar nu foarte delicioase în schimb au o înghețată excelentă. Pe partea de băutura , cea mai Ok era la Loby bar inclusiv cafeaua (acolo avea alt gust) , în rest băuturi de la dozator , slabe pe jumate apă, la fel si cocktailurile foarte slabe . Piscina este mare, cu șezlonguri suficiente , apa avea în jur de 30 de grade, au și piscină interioară, Spa, magazin , coafură , manichiură și masaj.Curățenia se facea zilnic, dar superficial , schimbat prosoape la 3 zile și lenjeria . Pe partea de divertisment stau foarte bine , în fiecare ora era câte o activitate ( zumba, polo , pictură pe față pentru copii, seara de dans , teatru, muzica live , darts și multe altele, foarte drăguți animatorii). Drumul până la plajă este de 10 min aproximativ sau mai puțin Daca o luați prin pădure pe scări . Nu are plajă privată , are în schimb parcare, destul de mare și păzită (20 leva /zi) . Per total raportul calitate / pret este bun ( având în vedere ca este un hotel destul de ieftin) dar concluzia mea este că mai bine crești putin bugetul și te bucuri de servicii mai premium . Daca am omis ceva , vă răspund cu mare drag! Vacante reușite să aveți!
Recomand Travelplanner: Foarte buna colaborarea! Recomand !

Vacanță Bulgaria

Totul foarte ok! M-am simțit foarte bine!
Recomand Travelplanner: O colaborare foarte ok! Voi recomanda mai departe!

Odesos Park

Totul a fost bine ,desi as avea de reproșat ca nu au lăsat copii la piscina sa se simtă în largul lor,mereu un domn le atrăgea atentia daca săreau mai tare în apa. Curățenia în camere a fost făcută o singura data iar în rest mulțumită de toate serviciile.
Recomand Travelplanner: Foarte mulțumită!! De fiecare data doar cu Travel Planer mergem în Bulgaria și am recomandat la toți prietenii! Promptitudine, corectitudine și Foarte deschiși!

9.3

Pentru familia mea o vacanță de vis!

Foarte frumos curat , aproape de mare, serviciile bune iar mâncarea super bună!!! Vrem și la anul la mare!

5.6

O experienta neplacuta

Un hotel ok din unele puncte de vedere dar și cu minusuri multe .e pentru a doua oara aici și am avut mai multe probleme cu care ne confruntam ,ceea ce ma face sa renunț la acest hotel ptr viitor.am închiriat 8 camere fiind un grup dar am avut surpriza la sosire sa aflam ca de fapt nu au toate acele camere si va trebui sa mai stam și prin ceva apartamente la gramada,plus faptul ca instalația de climatizare chiar nu face fata în camere ,mâncarea cam lasa de dorit în comparație cu anul trecut .în concluzie nu o sa mai optez niciodată ptr acest hotel

8.5

Vacant Bulgaria

Bună ziua,hotelul per total a fost ok camerele potrivit de curate aici aș da nota 8/10,mancarea bunicică nu mureai de foame dar nici nu erai pe deplin mulțumit ceva pe gustul fiecăruia se găsea la fiecare masă,voi mai reveni cu altă ocazie ! 8/10 ca și notă per total
Recomand Travelplanner: Au fost promti și au comunicat în timp util orice informație

9.3

O vacanță reușită

Totul la acest hotel a fost la superlativ.Daca vă doriți un concediu reușit trebuie să ajungeți la acest hotel.Conditiile de cazare foarte bune:camera mare,spațioasă,curata.Curatenia în camera se face zilnic,distanta pina la plaja(exista o portiță prin spatele hotelului)aprox.150-200 m.Mancarea foarte diversificata,totul proaspăt gătit,produse de buna calitate.Nu am mâncat în fiecare zi același sortiment de mâncare,doar garniturile se mai repetau ,in schimb felul de baza ,grătar,etc era diferit de la o zi la alta.Deserturile delicioase,nu din creme sintetice cum se practică la alte hoteluri.Bauturi, cocteiluri super.Totul top,o vacanță reușită!
Recomand Travelplanner: Rapizi ,serioși ,etc ........................

7.8

Concediu Odessos Park

Serviciile au fost bune pe de o parte si slabe pe de alta parte. Mancarea ne-a multumit, meniu diversificat, mancare gatita gustoasa din care am putut oferi si copilului. Personal ok, apa curata in piscina. Ce ne-a dezamagit: curatenia din baie si anume in zona dusului care prezenta murdarie(faianta, sticla de la dus), iar intre lenjeria de pat si protectia se saltea era destul de mult par. De asemenea ora spectacolului seara este plasata tarziu(la ora 23 aproximativ se termina, ora care interfera cu programul de odihna al copiilor si chiar si al adultilor), iar pe partea unde am fost cazati se auzea extrem de tare in camera. Muzica in timpul activitatilor in apa, de asemenea, era data extrem de tare, iar daca voiai sa te odihnesti in camera, nu aveai posibilitatea. Distanta pana la plaja mai mare decat in descriere.
Recomand Travelplanner: Am primimit ajutorul necesar, totul foarte ok.

Incarca inca 30 impresii (177) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Odessos Park

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.