Black Friday! Reduceri pana la 40% - vezi toate ofertele

TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner

Prestige Deluxe Aquapark Club Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2022

4 stele
4 stele
Nisipurile de Aur Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
61% recomandari
23 impresii Travel Planner
61% / 23 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Prestige Deluxe Aquapark Club este unul dintre hotelurile lantului Prestige, alaturi de Prestige Hotel & Aquapark. Renovat recent, este situat aproape de centrul statiunii Nisipurile de Aur, la numai 350 m de plaja si de promenada principala. Oferta de cazare all inclusive cuprinde o piscina exterioara cu tobogane pentru copii. Oaspetii au acces inclusiv la facilitatile hotelului Prestige Hotel & Aquapark pentru o vacanta all inclusive reusita pe litoralul din Bulgaria.
Sezlonguri de plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Parcare
Piscina interioara
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 350 m de plaja si 500 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: hotelul are 7 etaje, 3 lifturi si ofera 7 camere de familie, 137 camere duble, 5 apartamente cu 2 dormitoare si 7 camere premium. Unitatile de cazare au podea acoperita cu parchet, aer conditionat individual, TV LCD cu televiziune prin satelit, acces Wi-Fi, seif, telefon, mini frigider, fierbator electric, aprovizionare cu ceai si cafea (o singura data la sosire), baie cu cada sau cabina dus si uscator de par, balcon cu mobilier.

  • Camera dubla deluxe are o suprafata de 31 mp, un pat dublu si o canapea extensibila.
  • Camera de familie deluxe are o suprafata de 40 mp, un pat dublu, o canapea extensibila si un fotoliu extensibil.
  • Apartamentul cu 2 dormitoare are o suprafata de 55 mp, nu are camera de zi, unul din dormitoare este cu pat dublu si un fotoliu extensibil, in celalalt dormitor are doua paturi separate. Exista o baie cu cabina de dus si o a doua toaleta.
  • Camera Premium se afla la ultimul etaj, are o suprafata de 40 mp, un pat dublu, o canapea extensibila si un fotoliu extensibil.

Facilitati/servicii: piscina exterioara cu tobogane, piscina interioara cu apa incalzita, schimb valutar, room

service, acces Wi-Fi in intreg hotelul, spalatorie, fier de calcat (la cerere), parcare nepazita.

Activitati: program de animatie sportiva (gimnastica, zumba, streching, aerobic, boccia, darts, gimnastica acvatica, volei, fotbal, tenis de masa, shuffleboard.

Catering: 2 restaurante All Inclusive (oaspetii Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club pot servi mesele principale si la restaurantul Prestige Hotel & Aquapark (necesita rezervare prealabila), lobby bar, bar la piscina, patiserie, automate de cafea si apa la fiecare etaj al hotelului.

SPA: jacuzzi, sauna, baie de abur, baie turceasca, sauna cu sare, masaj.

Pentru copii: piscina separata pentru copii cu tobogane mici, camera de joaca si club pentru copii, scaune inalte in restaurant, aquapark, centrul de divertisment pentru copii Gymboree, 4 mese de tenis, 4 trambuline, fotbal de masa, 5 jocuri electronice pentru copii mici, mini discoteca.

Plaja: Pentru sezonul de vara 2021 hotelul ofera plaja privata la Nirvana Beach, situata in nordul statiunii, la aproximativ 3 km distanta. Transport gratuit este pus la dispozitie la ore fixe si este necesara rezervare in prealabil la biroul de relatii clienti.

Parcare: contra-cost (aproximativ 15 leva/zi).

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Prestige Deluxe Aquapark Club Nisipurile de Aur, Bulgaria 2022

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in stil bufet), cina tematica o data pe saptamana, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la masa si intre mese la barul din lobby si barul de la piscina, gustari intre mese; seif, internet wireless in tot hotelul, club pentru copii, program de animatii, spectacol seara (de 4 ori pe saptamana), centrul SPA (la Prestige Hotel & Aquapark - sala de fitness, sauna, jacuzzi si piscina interioara), tobogane la piscina exterioara, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara (in limita disponibilitatii), sezlonguri si umbrele la plaja Nirvana (situata la 3 km distanta; este inclus transportul gratuit pana la plaja; necesita rezervare in avans), parcare in limita locurilor disponibile, patut pentru bebelus (la cerere).

Nu este inclus: bauturi de import, dupa ora 23:00 toate bauturile sunt contra cost, restaurant a-la-carte, salon de cosmetica, masaj, baie turceasca, baie de aburi, sauna cu sare, prosoape la piscina, room service, serviciu de spalatorie.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.
Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul si al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla deluxe)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla deluxe, Camera family deluxe si Camera dubla premium)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla deluxe) si reducere de 100 % (in Camera family deluxe si Camera dubla premium)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 0-12.99 - plateste tarif de adult; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 65 %; al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 80 % (in Apartament cu 2 dormitoare)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 65 %; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 80 % (in Apartament cu 2 dormitoare)
  • cu 4 adulti - un copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Apartament cu 2 dormitoare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla deluxe si Camera family deluxe) si reducere de 100 % (in Apartament cu 2 dormitoare)
  • al 4-lea adult - reducere de 20 % (in Apartament cu 2 dormitoare)
Informatii Covid-19

 

Stimaţi oaspeţi,

Echipa noastră urmăreşte cu atenţie maximă indicaţiile şi ordinele instituţiilor răspunzătoare pentru prevenţia propagării Covid-19, inclusiv - Organizaţia Mondială a Sănătăţii (WHO), Centrului European de Control şi Profilaxie a bolilor (ECDC), Ministerul Sănătăţii (MS), Ministerul Turismului (MT), Inspecţia Regională a Sănătăţii (IRS), Agenţia Bulgară de Securitate a Alimentelor (ABSA), Inspecţia Regională pentru Protecţia Mediului şi Apelor (IRPMA), Municipalitatea Varna. În legătură cu toate indicaţiile, ordonanţele şi actele normative emise, am dori să vă asigurăm că am întocmit procese verbale şi planuri de acţiune coroborate cu specifica hotelurilor, restaurantelor, barurilor, piscinelor şi zonelor de repaus şi divertisment.

De asemenea, o preocupare majoră pentru noi este şi siguranta angajaţilor noştri şi familiilor lor. O mare parte dintre aceştia au o experienţă profesională îndelungată în domeniul turismului, fiind familiarizaţi cu cele mai bune practici şi fiind instruiţi să întreprindă cele mai corecte acţiuni pentru beneficiul Dvs. Fiecare dintre angajaţii hotelurilor "Prestige" este echipat cu echipamente personale de protecţie, inclusiv măşti de protecţie, viziere, salopete de protecţie, mănuşi. La fiecare loc de muncă sunt amplasate dispensere cu produse de dezinfecţie, indicaţii privind aplicarea lor si liste de verificare a măsurilor impuse de conducere. Înainte de angajarea salariaţilor, ulterior la fiecare 14 zile am planificat efectuarea testelor de Covid-19, pentru a preveni propagarea bolii. Fiecare dintre angajaţi parcurge o pregatire efectuată de superiori pe tema principală cum să-şi îndeplinească în siguranţă obligaţiile în serviciul oaspeţilor noştri.

În cele ce urmează vă vom prezenta în rezumat măsurile concrete pe care le întreprindem în diferitele departamente ce alcătuiesc serviciul şi produsul hotelurilor "Prestige".

Recepţie, zona de lobby şi procesul de cazare şi check-out al oaspeţilor
Cazarea şi check-out-ul se vor efectua în intervalul orar indicat în prealabil - orele 12-14, oaspeţii noi urmând a fi cazaţi cu prioritate în camere eliberate în ziua anterioară, pentru o dezinfectare, curăţare şi verificare a spaţiilor de cazare. La recepţie va fi instalată o protecţie din plexiglas cu grosimea de 3 mm, pentru a se evita contactul direct între oaspete şi angajat. Pe podea vor fi puse autocolante de limitare pentru respectarea unei distanţe de 2 m între oaspeţii care aşteaptă la coadă. La toate intrările, ieşirile în recepţie, în lifturi, vor fi instalate dispensere cu senzor cu gel dezinfectant. În zona de lobby mobila va fi îndepărtată la distanţe maxime, oferind capacitate redusă, pentru a se preveni adunările de multe persoane la un loc, în spaţiul închis. Procedura de cazare şi de check-out va fi scurtată la maxim, indicaţiile pentru oaspeţi şi o prezentare mai detaliată a serviciilor urmând a se efectua prin telefon, din cameră. Capacitatea maximă a serviciilor prestate în recepţie este de 4 persoane /o familie de o dată, în scopul acesta am amenajat în hotelurile noastre o zonă de lobby în exterior, pentru aşteptare şi odihnă. Angajaţii de la recepţie, portarii, angajaţii responsabili cu relaţiile cu clienţii - aceştia toţi vor fi dotaţi cu diferite echipamente de protecţie personală. Materialele publicitare, dosarele de informare, vor fi puse la dispoziţia oaspeţilor, la cerere, după prelucrarea prealabilă cu produse dezinfectante. Toate suprafeţele de contact din zona lobby-ului - mobila, butoanele lifturilor, mobila din zonele exterioare ale lobby-ului, vor fi dezinfectate la fiecare oră.

Spaţiile de cazare
Toate spaţiile de cazare din hotelurile "Prestige" vor fi curăţate zilnic cu produse de curăţare şi dezinfectare certificate, vor fi aerisite mecanic, iar suprafeţele de contact vor fi dezinfectate zilnic. Fiecărui oaspete va fi pus la dispoziţie un set sanitar cu mască şi mănuşi de unică folosinţă. Consumabilele pentru baie vor fi etichetate cu conţinutul detaliat. Curăţarea şi menajul camerelor pentru dezinfectarea suplimentară vor fi efectuate cu aparate generatoare de abur, cu temperatura maximă de funcţionare de 97C, iar suprafeţele de contact - cu lămpi bactericide. Filtrele convectoarelor individuale de climatizare şi sistemele tip split, vor fi curăţate cu soluţie apoasă de produs dezinfectant după sfârşitul şederii fiecărui oaspete/familii. După părăsirea spaţiului, perioada minimă de curăţare, alimentare şi dezinfectare a camerei va fi de minim 4 ore. Hotelurile au la dispoziţie propriile spălătorii dotate cu maşini profesionale de spălat, de uscat şi de călcat (calandre), sisteme de dozare care funcţionează cu produse certificate de Inspecţiile Regionale de Sănătate şi în care are loc spălarea şi călcarea lenjeriilor de pat şi a prosoapelor. Potrivit instrucţiilor primite din partea instituţiilor, procedura se va efectua la temperaturi mari - 60-90C.

Restaurante, baruri, bucătării
Potrivit dispoziţiilor prezente date de Ministerul Sănătăţii, Inspecţiile Regionale de Sănătate şi Agenţiei Bulgare de Securitate a Alimentelor, alimentaţia oaspeţilor se va efectua în părţile deschise ale hotelurilor. Pentru a se evita formarea cozilor şi lipsa locurilor, intervalul orar al meselor va fi prelungit cu câte 1 oră suplimentară. Hotelurile îşi rezervă dreptul ca, în funcţie de capacitatea şi ocuparea hotelului, într-o etapă mai târzie să introducă diferite ore de luat masa, după program, pentru a se evita acumularea persoanelor. Bufetele vor fi dotate cu protecţie din plexiglas, cu grosimea de 3 mm şi diferitele feluri de mâncare vor fi puse în farfurii de către bucătari, în funcţie de preferinţele şi dorinţele oaspeţilor. Mesele vor fi curăţate şi dezinfectate după fiecare oaspete/familie. Distanţa dintre diferitele mese va fi de un minim de 1.5 m. Vor fi folosite feţe de masă de unică folosinţă. Tacâmurile vor fi date de către un angajat. Barurile vor fi dotate cu protecţie din plexiglas, cu grosimea de 3 mm şi toate băuturile vor fi date de către un angajat. Automatele de băuturi vor fi deservite de barmani, oaspeţii vor avea acces independent numai la produsele ambalate. Fluxul de persoane, în partea închisă a restaurantelor, va fi într-un singur sens, cu intrarea şi ieşirea diferite către părţile deschise, toate semnalizate cu autocolante şi indicatoare. Munca în spaţiile bucătăriei va fi efectuată conform prevederilor şi ordinelor Agenţiei Bulgare de Securitate a Alimentelor şi conform sistemelor HACCP integrate în hotelurile "Prestige". Produsele vor fi recepţionate de la furnizori de către angajaţi special desemnaţi care vor urmări cu stricteţe privind calitatea, numerele de loturi, originea şi termenul de valabilitate ale produselor. Depozitarea se va face în camere profesionale de depozitare la temperaturi peste zero grade, în camere de congelare şi refrigerare, iar prelucrarea se va face în diferite încăperi de preparare, respectându-se cu stricteţe fluxurile şi completându-se jurnalele de temperaturi. Toţi angajaţii unităţilor de alimentaţie şi băuturi vor lucra echipaţi cu mijloace de protecţie personală, respectând cu stricteţe regulile sanitare şi de igienă.

Piscine, zone de repaus, animaţie
Piscinele hotelurilor Prestige, în aer liber şi cele interioare, sunt dotate cu staţii automatizate de dozare a produselor de dezinfecţie, precum şi sisteme de pompare ce asigură circulaţia corectă şi filtrarea apei. În sezonul 2020, în conformitate cu indicaţiile Inspecţiilor Regionale de Sănătate, în toate piscinele va fi menţinut un nivel ridicat de hipoclorit de sodiu, pentru o dezinfectare mai bună. La fiecare 10 zile vor fi prelevate probe din apă de către laboratoare certificate, pentru analize microbiologice, rezultatele urmând a fi puse la dispoziţia fiecărei părţi interesante. Curăţarea piscinelor va fi efectuată zilnic, cu dispozitiv de curăţare a fundului piscinei, prin echipamente de pompare. Filtrele cu nisip şi gratiile scurgerilor vor fi curăţate zilnic. Şezlongurile şi umbrelele tuturor piscinelor vor fi amplasate la o distanţă mai mare unii de alţii, fără saltele, urmând a fi dezinfectate după plecarea oaspetelui.
Toate programele de animare, activităţile sportive, programul pentru divertismentul copiilor, vor fi desfăşurate în părţile deschise ale hotelurilor, în jurul piscinelor, în locurile de joacă în aer liber. Acestea vor fi curăţate şi dezinfectate de câteva ori zilnic.

Ventilaţie, climatizare şi părţi comune
Hotelurile "Prestige" au la dispoziţie 4 agregate cu pompe termice pentru climatizarea părţilor comune, şi sisteme tip split, toate fiind alimentate cu agent de răcire R-410A, în conformitate cu Regulamentul 517 al Uniunii Europene. Hotelurile au la dispoziţie dosarele sistemelor în care sunt descrise procedurile de întreţinere şi exploatare în siguranţă. Toate filtrele aparatelor de climatizare şi sistemelor split ce deservesc părţile comune vor fi curăţate lunar cu soluţie apoasă cu produs de dezinfectare, iar în spaţiile de cazare după şederea fiecărui oaspete/familie. Hotelurile sunt dotate cu un sistem de ventilaţie de schimb general, sub presiune şi de aspiraţie, cu senzori privind nivelul de dioxid de carbon şi care determină debitul necesar de funcţionare.
Hotelurile Prestige au la dispoziţie un sistem elaborat pentru clasificarea deşeurilor, originea deşeurilor, activitatea prin care au fost generate precum şi colectarea lor selectivă şi eliminarea selectivă, conform prevederilor Inspecţia Regională pentru Protecţia Mediului şi Apelor.

Măsurile detaliate mai sus sunt actuale în momentul de faţă, în conformitate cu instituţiile şi vor fi actualizate şi adaptate, conform evenimentelor şi derularea situaţiei. Hotelul are la dispoziţie un cabinet medical dotat complet şi certificat, cu spaţiu pentru efectuarea manipulărilor, cu servicii 24 din 24 la faţa locului sau în cea mai apropiată policlinică.

Impresii Prestige Deluxe Aquapark Club Nisipurile de Aur

9.6
Concediu Bulgaria 2020
Feedback-ul nostru ca familie este unul extrem de pozitiv. Este prima vacanta in Bulgaria, la un hotel ales la nimereala, fara sa stim aproape nimic. Dar asteptarile noastre au fost intrecute, deoarece am gasit un hotel extrem de curat, cu personal care isi face treaba cu adevarat. Mancarea a fost variata pentru toate gusturile. S-a pus un accent deosebit pe curatenie si dezinfectie. Camerele sunt spatioase, cu mobilier nou si foarte bine intretinut. Hotelul are 2 piscine exterioare si una interioara, precum si zona SPA. Plaja este aproape, la 350 m distanta. Ca si un minus, as putea spune ca mi-ar fi placut ca piscinele sa nu se inchida asa repede, respectiv la ora 18, iar parcarea este prea mica pentru capacitatea hotelului. Dar, cu siguranta vom mai repeta o vizita la Nisipurile de Aur si la anul. Voi recomanda cu mare drag o vacanta in Bulgaria cu Travel planner, deoarece este o companie serioasa care si-a respectat pe deplin toate promisiunile.
Recomand Travelplanner: Au fost extrem de amabili, rapizi si prompti. Cu siguranta voi mai calatori cu ei si ii voi recomanda si cunostintelor.

Arata mai mult

5.8
Vacanta in pandemie
Pro: piscine curate, tobogane grozave pt. copii de mai toate varstele, se poate merge la oricare din cele doua hoteluri pt. piscine si tobogane, locuri de joaca pentru copii, camere spatioase, cu 10 leva se rezolva si daca aduci nisip zilnic in camera, dispensere de apa si bautura cu gust de cafea peste tot. Contra: apa foarte rece in piscinele de copii, inghesuiala, aglomeratie, masini parcate si pe 3 randuri (ori trezesti pe cineva ori risti sa fii trezit la 12:30 noaptea, ca mine), curatenia in spatiile publice, mancare nu prea buna (in afara de salate si pepene) - omleta chiar in doua dimineti era cam verzuie si duhnea dar cel mai oribil a fost spatiul de servit masa, restaurantul. Spatiu inchis, sute de oameni, aer conditionat forta. Din 5 familii, 4 s-au intors pe butuci, a scapat care a putut :). Mai toti copiii din hotel erau magarusi. In concluzie: merita 100-110 euro/noapte pentru familii cu copii daca nu esti pretentios deloc la mancare, rezistent la aer conditionat rece si esti dispus la efortul drumului, de coborat si urcat pana la plaja si inapoi.
Recomand Travelplanner: agentii sunt corecti si amabili

Arata mai mult

8.6
Week-end la Prestige
Am avut bilet la Prestige Deluxe, dar cand am ajuns hotelul nu era deschis din lipsa de turisti si ne-a dat o camera premium la Presige Aquaparc. Camera mare, curata. Mancarea nu a fost pe gustul nostru, dar copiii s-au bucurat de cartofii prajiti si pizza. Am avut acces la ambele miniaquaparc-uri si la piscina interioara. In tot hotelul erau montate dispensere cu dezinfectant, panouri de plexiglas la mancare - te serveau angajatii. Au fost si animatori pentru copii. Prin ochii copiilor a fost un week-end super !
Recomand Travelplanner: Servicii f bune. Dna Silvia ne-a sunat de cateva ori , in urma unor nemultumiri pe care i le-am sesizat. O sa mai apelam la serviicle agentiei.

Arata mai mult

9.6
Vacanță în Bulgaria
Bună! Pentru prima data la acest hotel, am fost destul de mulțumiți. Mâncarea este diversificată și foarte gustoasa, camera mare pentru 2 adulți și 2 copii a fost perfectă. Personal amabil iar piscina cu topoganele au fost atracția copiilor.
Recomand Travelplanner: Am ales pentru prima data sa rezerv vacanta prin Travel Planner, o echipă minunată, care ne-a ținut la curent cu toate detaliile. Cu siguranță o sa colaborăm pe viitor. Mulțumim!

Arata mai mult

8.8
Vacanta nisipurile de aur
Experienta plăcută, copii mulțumiți și parinti liniștiți.
Recomand Travelplanner: Recomand

Arata mai mult

Acest hotel are 14 impresii pozitive si doar 9 negative.
Vezi toate impresiile (23)

Intrebari frecvente despre Prestige Deluxe Aquapark Club

Cat costa o vacanta la hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Prestige Deluxe Aquapark Club oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Prestige Deluxe Aquapark Club este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Prestige Deluxe Aquapark Club are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Prestige Deluxe Aquapark Club conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Prestige Deluxe Aquapark Club sunt: sezlonguri de plaja, aqua park / Tobogane, family club, parcare, piscina interioara. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Prestige Deluxe Aquapark Club, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club are 61% recomandari din 23 impresii iar nota generala este 6.4. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 7.3 si Amplasare cu nota 6.6. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club are parcare proprie?
Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla deluxe. Alte tipuri de camera de la hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club: Camera family deluxe, Camera single deluxe, Apartament cu 2 dormitoare deluxe, Camera dubla premiumVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club?
Comparativ cu hotelul Prestige Deluxe Aquapark Club ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel Marina Grand Beach, Admiral Hotel, Hotel Lilia, Hotel Continental (fost Central). Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret