Impresii de la clientii Travel Planner – Despre vacanta la RIU Helios Paradise, Bulgaria

Postat de

Bulgaria ramane o varianta sigura si rapida de calatorie in aceasta perioada dificila. Hotelurile au reduceri mari si au grija sa respecte masurile de siguranta. Cei mai multi clienti Travel Planner au ales in aceasta vara vacante in Bulgaria pentru conditiile excelente de All Inclusive, preturile mai mici si super variantele de distractie pentru copii.

Ne-am gandit ca vrei sa stii ce spun turistii nostri despre concediile din aceasta perioada, asa ca iti prezentam un review primit de la Claudiu Morosanu, 38 de ani, economist, care tocmai s-a intors de la RIU Helios Paradise.

Hotelul RIU Helios Paradise din Sunny Beach se afla la doi kilometri de centrul statiunii, in mijlocul unui parc ce se intinde pe o suprafata de mai bine de 20.000 mp. Este perfect atât pentru familiile cu copii, cat si pentru cuplurile de toate varstele. In aceasta perioada are 35% reducere la pachetele de vacanta All Inclusive pana in luna decembrie, daca rezervi pana pe 31 iulie.

Iata ce povesteste Claudiu:

“Dupa tot stresul din ultima perioada si gata sa renuntam la vacanta la mare de anul acesta, ne-am hotarat totusi sa mergem la plaja. Intrucat in Grecia era un pic nesigura partea cu regulile calatoriei, am mers in Bulgaria…din nou.

Am ales hotelul Riu Helios Paradise, la care am mai fost si anul trecut un weekend prelungit in toamna, pentru faptul ca, desi este un hotel care poate caza foarte multi turisti, complexul este foarte mare, astfel putand sa eviti eventuala aglomeratie.

Riu Helios Paradise este situat chiar la limita dintre Sunny Beach si Sveti Vlas. Este pozitionat intr-o zona linistita, in care poti sa iti petreci timpul doar in complex daca vrei. Daca esti amator de distractie, cam in 20 de minute pe jos sau chiar mai rapid cu „titicarul” poti ajunge in centrul statiunii Sunny Beach.

De asemenea, este pozitionat pe plaja, cu sezlonguri proprii si un restaurant/bar (situate in dreapta hotelului, la 5 minute, intrucat relieful nu permite plaja chiar in fata hotelului).

Plaja este destul de lata, cu sezlonguri suficiente. Intrarea in apa, la mal, nu este foarte abrupta, astfel ca si cei cu copii mai mici pot sta linistiti. Camerele hotelului sunt spatioase (de fiecare data am avut camera cu vedere la mare) si, desi hotelul este deschis de ceva timp, mobilierul este in stare aproape noua.

Anul acesta s-a simtit mai multa atentie la detalii si curatenie fata de anul trecut. In camera exista TV-LCD, frigider, seif (contracost). Curatenia se face in fiecare zi, prosoapele se schimba in fiecare zi si o data la 3 zile se schimba asternuturile.

Hotelul are 6 lifturi care deservesc cele 10 etaje, astfel incat timpul de asteptare nu este mare (usor mai aglomerat dimineata si seara, insa nici hotelul nefiind foarte aglomerat, nu a fost o problema).

Domeniul hotelului are 4 piscine exterioare (doua pentru relaxare, una pentru inot/activitati, una pentru copii cu loc de joaca si tobogane), 1 restaurant principal, 4 restaurante a-la-carte (bulgaresc, asiatic, italienesc si grill house – doar pentru cina si pe baza de rezervare. Rezervarea se poate face dimineata intre 8:00 si 10:00, la restaurantul principal), beach bar/snack bar, toate cu regim all-inclusive si kids club.

Atat la piscine, cat si pe plaja, sezlongurile si prosoapele sunt gratuite. La restaurantul principal, cat si la cele a-la-carte masa este in regim bufet, nu se serveste la masa.

Mancarea este variata (de la fripturi, la fructe de mare), diferita in fiecare zi (aici am observat o scadere in varietatea felurilor de mancare/seri tematice fata de anul trecut, dar este de inteles dat fiind gradul de ocupare si perioada prin care trecem). In fiecare zi a fost cel putin cate un fel de peste. Daca esti cu un copil mai mic, exista variante sanatoase din care sa alegi. Nu am vazut mancare pentru bebelusi, asa cum am vazut in alte parti.

Personalul hotelului este foarte amabil, serviabil. Toti poarta masti si manusi in hotel, cat si in zonele de la terasa/bar. Animatorii sunt prezenti si toate activitatile se desfasoara conform programului.

Un capitol pe care pana acum nu l-am mai avut, referitor la protectia recomandata in aceasta perioada mai nesigura: inca de la intrare se poate observa ca s-au luat destule masuri, astfel incat sa elimine pentru clienti macar o parte din stres. Inca de la check-in ne-au fost date masti de protectie (din bumbac, puteau fi spalate si, daca era nevoie, puteai cere inca una-doua bucati).

In hotel si la restaurante (pentru servire) accesul se face doar cu masca. La intrare, in hotel/restaurante sunt puse covoare cu dezinfectant si se masoara temperatura. Peste tot pe unde este necesar (receptie, bar, restaurante – zona de preparare a mancaroo) sunt montate separatoare de plexiglass intre clienti si personal. De asemenea erau pozitionate dispersoare cu dezinfectant peste tot prin hotel si se incuraja folosirea acestora.

Se dezinfecteaza zilnic atat toate spatiile comune, cat si in camera. Se recomanda respectarea normelor de distantare fizica (afise puse peste tot), iar in zonele de luat masa, cat si la piscina si plaja totul era amplasat corespunzator, astfel incat sa se respecte distanta sociala (noi am optat sa luam masa pe terasa, unde era mai putina lume si la ore in care aglomeratia era mai mica, de obicei spre sfarsitul intervalului orar de servit masa).

De asemenea la restaurante exista si manusi de unica folosinta pe care sa le folosesti atunci cand iti pui mancarea in farfurie la bufet. Sunt definite niste fluxuri/trasee in restaurante, care in mare parte sunt respectate. Toate acestea sunt verificate constant de cei din staff, care atrag atentia discret celor care mai uitau de ele, astfel incat ne-am simtit chiar ok in toate spatiile comune.

Atat la plaja, cat si la piscina (asta si pentru ca hotelul nu functiona la capacitate maxima), erau destule zone in care nu erau foarte multi oameni. Singurele zone usor mai aglomerate erau la barul de la piscina si la tobogane.

La recomandarea unor prieteni, am colaborat foarte bine cu agentia inca de anul trecut, cand am achizitionat doua sejururi in Bulgaria. Pentru anul acesta, initial am rezervat sejurul din ianuarie. Din cauza recentelor evenimente cu pandemia, am renuntat la el insa ne-au fost insa oferite vouchere (pe care le-am folosit deja). Am avut cu agentia atat o buna comunicare, cat si intelegere si flexibilitate. In toata aceasta situatie, din punctul meu de vedere, am simtit ca au fost orientati catre client si sper sa isi pastreze politica aceasta. Vreau sa multumesc echipei pentru promptitudine si corectitudine. Keep up the good work!”.

Claudiu, si noi iti multumim pentru incredere si pentru ca ne-ai trimis impresiile de vacanta!

Pe travelplanner.ro gasesti peste 90 de oferte de vacanta Last Minute de care te poti bucura alaturi de familie. Iti reamintim ca in Bulgaria inca nu ti se cere un test de COVID la intrare, iar hotelurile respecta toate masurile de siguranta impuse de autoritati. La granita, ai nevoie sa prezinti o declaratie pe proprie raspundere, pe care o poti descarca de aici.

Ce destinatie alegi pentru concediul tau din aceasta vara?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Selectati optiunea antispam