TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
4 stele

Hotel RIU Helios Paradise Sunny Beach - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Sunny Beach Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
94% recomandari
454 impresii Travel Planner
94% / 454 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Riu Helios Paradise este unul dintre cele mai populare hoteluri din Sunny Beach si chiar de pe intreg litoralul bulgaresc. Face parte din renumitul grup Riu Hotels Resorts si este situat in nordul statiunii, direct pe plaja intre Sveti Vlas si Sunny Beach. Deschis in anul 2015, consta intr-o cladire cu o arhitectura spectaculoasa care se intinde pe o suprafata 20 000 mp, in mijlocul unui parc natural. Hotelul Riu Helios Paradise se remarca prin servicii de cazare all inclusive si facilitati de calitate, camere moderne si confortabile, zona de piscine impresionanta, tobogane pentru copii, variate programe de animatie, sezlonguri si umbrele pe plaja, bar pe plaja precum si un centru SPA modern. Hotelul Riu Helios Paradise este locatia ideala atat pentru familiile cu copii, dar si pentru adultii de toate varstele in cautarea unei vacante all inclusive in Sunny Beach ce imbina divertismentul cu relaxarea.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Arata mai mult

Oferta speciala: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, pentru vacante cu sosiri incepand cu 06.09.2021 pana la sfarsitul sezonului 2021. Oferta este valabila atat pentru rezervari noi, cat si pentru cele existente.

Amplasare: Hotel Riu Helios Paradise este situat la 6 km de orasul vechi Nessebar, la 40 km de orasul Burgas si la 24 km de aeroportul Letisthe Burgas. Se afla la 20 m de plaja intre Sveti Vlas si Sunny Beach, la 2 km de centrul statiunii Sunny Beach (hotel Kuban) avand in extremitatea nordica statiunea Elenite, iar in extremitatea sudica, la 2o km Lacul Pomorie. Este amplasat la 3,8 km de parcul acvatic ActionPark Sunny Beach, la 2,3 km de Royal Beach Mall, la 7 km de AquaParadise si la 13 km de Capul Emine.

Cazare: Hotelul Riu Helios Paradise consta intr-o cladire spectaculoasa, construita in 2015, cu 10 etaje, deservite de 6 lifturi si cu o capacitate de 597 camere.

Toate camerele au in dotare baie cu dus sau cada, uscator de par, telefon, acces internet wireless, aer conditionat / incalzire central (in functie de sezon), TV, mini-frigider, seif (contra-cost), balcon sau terasa.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla standard (aprox 36 mp) dispune de un pat dublu si un pat suplimentar (fotoliu extensibil). Unele camere pot avea vedere la mare (cost suplimentar). Capacitate maxim acceptata 2 adulti si un copil sau 3 adulti.
  • Camera dubla superioara (aprox 40 mp) dispun de doua paturi normale sau un pat dublu si o canapea extensibila. Unele camere pot avea vedere la mare (cost suplimentar). Capacitate maxim acceptata 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si un copil.
  • Camera de familie (aprox 50 mp) dispune de un dormitor cu un pat dublu si un living cu o canapea. Capacitate maxim acceptata 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si un copil.
  • Suitele de familie (aprox 66 mp) consta intr-un dormitor cu un pat dublu sau doua paturi normale si un dormitor cu doua paturi normale si o canapea extensibila, incaperile sunt separate printr-o usa. Capacitatea maxim acceptata 4 adulti si un copil sau 5 adulti.

Cinci dintre camerele hotelului Riu Helios Paradise sunt adaptate pentru persoanele cu dizabilitati.

Facilitati / servicii: Hotel Riu Helios Paradise dispune de 4 piscine exterioare: o piscina cu jacuzzi alaturat (1362 mp), o piscina exterioara (1215 mp) si un bazin de activitate (475 mp), o pisicina exterioara cu tobogane pentru copii (840 mp) si o piscina pentru bebelusi (65 mp), sezlonguri si umbrele la piscine, piscina interioara cu jacuzzi alaturat si sectiune pentru copii (220 mp). Riu Helios Paradise pune la dispozitia clientilor wi-fi gratuit in intreg hotelul, sala de gimnastica, 2 sali de conferinte, salon de infrumusetare, spalatorie, rent-a-car, dar si multe alte

magazine.

Activitati: Program de animatie pentru copii (4-12 ani), adolescenti (13-17 ani) si adulti, gimnastica acvatica, volei pe plaja, activitati fitness de grup RiuFit , muzica live, spectacole sau program de seara. Contra-cost: billiard, un teren de tenis cu suprafata dura, sporturi nautice pe plaja, echitatie, inchiriere de biciclete si mini-golf. Programe de activitati la atelierul Riu Art (de sase ori pe saptamana, contra cost).

Catering: Hotel Riu Helios Paradise pune la dispozitia oaspetilor un restaurant bufet principal cu terasa. Restaurante a la carte (cu specific italian, asiatic, bulgaresc si pescaresc) – necesita rezervare; Snack bar cu terasa la piscina; Bar in lobby cu terasa; Lounge bar cu terasa; Karaoke bar (all Inclusive service 24h); Swim-up bar la piscina. Bauturi locale (bauturi alcoolice si racoritoare) servite la barurile si restaurantele hotelului 24 de ore pe zi. Bufete tematice (de 3 ori pe saptamana). Bauturile alcoolice si non-alcoolice de import sunt contra-cost.

Cod vestimentar obligatoriu la cina (in restaurantul principal: tricouri cu maneca pentru domni; in restaurantul a-la-carte: pantaloni lungi si tricouri cu maneca pentru domni).

Spa: Piscina interioara cu jacuzzi alaturat si sectiune pentru copii (220 mp), incalzita in functie de conditiile meteorologice. Centru Wellness cu o varietate de tratamente (contra-cost), sauna, baie de aburi, masaje, tratamente cosmetice.

Utilizarea salii de gimnastica, a saunei si a baii de aburi se poate face doar de persoane cu varsta peste 18 de ani. Pantofi de sport sunt obligatorii pentru accesul in sala de fitness.

Pentru copii: Family Club „Riu Land” pentru copii cu varste intre 4 si 12 an si Clubul Riu4U ofera divertisment pentru adolescenti cu varste intre 13 si 17 ani. Piscina pentru copii cu tobogane de apa (840 mp) si o piscina pentru bebelusi (65 mp), sectiune pentru copii la piscina interioara. Loc de joaca pentru copii, program de divertisment pentru copiii cu varste intre 4 si 7 ani si intre 8 si 12 ani la RiuLand (zilnic), program de divertisment Riu4U in timpul zilei, pentru adolescenti cu varsta intre 13 si 17 ani (in timpul vacantelor scolare, de mai multe ori pe saptamana).

Plaja: Sezlonguri si umbrele de soare pe plaja - gratuit (in limita locurilor disponibile).

Bar pe plaja, seara in functie de gradul de ocupare din hotel, acesta este restaurant Mediterranean unde se poate servi cina.

Parcare: Parcare nepazita contra cost (in limita locurilor disponibile).

Informatii suplimentare:

Hotelul nu accepta animalele de companie.

Solicitarile pentru check-in inainte de ora 14:00 si check-out dupa ora 12:00 sunt contra cost, in functie de disponibilitate.

Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor oferite, fara o notificare in prealabil.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel RIU Helios Paradise Sunny Beach, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun 07.30-10.00 + pranz 12.00-15.00 + cina 18.00-21.30 in stil bufet, bauturi alcoolice si nealcoolice locale la mesele principale si intre mese (dispoibile 24h), bar la plaja, gustari calde si reci intre mese (disponibile 24h), bufet tematic la cina de 3 ori pe saptamana, cina optionala la unul din restaurantele a-la-carte o data pe sejur (bulgaresc, asiatic, grill si italian - necesita rezervare in avans); sezlonguri la piscina exterioara, sezlonguri si umbrela pe plaja hotelului (locuri limitate), interioara si la plaja in limita disponibilitatii, patut pentru bebelus (in limita disponibilitatii), tenis de masa, sala de fitness, aerobic, program de animatii pentru adulti si copii, club pentru copii, acces internet wireless in zonele publice (limitat la doua dispozitive per persoana) si in camere.

Programul de All Inclusive incepe cu pranzul in ziua sosirii si se termina cu micul dejun in ziua plecarii. Orice alte solicitari pentru masa si bauturi in zilele de check-in si check-out sunt contra cost.

Oferta speciala: parcare gratuita, in limita locurilor disponibile, pentru vacante cu sosiri incepand cu 06.09.2021 pana la sfarsitul sezonului 2021. Oferta este valabila atat pentru rezervari noi, cat si pentru cele existente.

Nu este inclus: bauturi de import, seif in camera, internet corner, sauna, masaj, salon de cosmetica, tratamente si proceduris SPA, restaurant a la carte cu specific pescaresc, biliard, sporturi nautice, mini golf, inchiriere biciclete

Accesul la sala de fitness, sauna si baia de abur este permis doar persoanelor cu varsta peste 18 ani. Pantofii  de sport sunt obligatorii pentru accesul in sala de fitness. Parcare nepazita contra cost (in limita locurilor disponibile).

Note: 
Tinuta obligatorie la cina: pantaloni lungi pentru barbati.
Orele meselor pot varia in functie de gradul de ocupare al hotelului.
Solicitarile pentru check-in inainte de ora 14:00 si check-out dupa ora 12:00 sunt contra cost si in functie de disponibilitate.
Accesul la sala de fitness, sauna si baie de aburi este permis doar persoanelor cu varsta minima de 18 ani.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit cu 2 adulti (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 25 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-4.99 - reducere de 100 %; primul si al doilea copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla superior si Camera dubla superior - v.mare)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-4.99 - reducere de 100 %; primul si al doilea copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior si Camera dubla superior - v.mare)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-4.99 - reducere de 100 %; un copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla superior, Camera dubla superior - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-4.99 - reducere de 75 %; primul si al doilea copil intre 5-11.99 - reducere de 50% (in Family room)
  • cu 3 adulti - un  copil intre 2-4.99 - reducere de 75 %; in copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Family room)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 0-11.99 - plateste tarif de adult; al doilea copil intre 2-4.99 - reducere de 75 %; al doilea copil intre 5-11.99 - reducere de 50% (in Family suite cu 2 dormitoare)
  • cu 3 si 4 adulti - copii intre 2-4.99 - reducere de 75 %; copii intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Family suite cu 2 dormitoare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior, Camera dubla superior - v.mare) si plateste tarif intreg (in Family suite cu 2 dormitoare si Family room)
  • al 4-lea adult - reducere de 20 % (in Family suite cu 2 dormitoare)
  • al 5-lea adult - reducere de 50 % (in Family suite cu 2 dormitoare)
xa
Informatii Covid-19

Hotelurile RIU și Grupul Preverisk au colaborat pentru dezvoltarea detaliată linii directoare ca răspuns la boala Covid-19. Hotelurile RIU au furnizat contribuții valoroase din experiența lor operațională care s-au combinat cu cunoștințele tehnice și experiența Preverisk, a dus la un set cuprinzător de proceduri adresându-se tuturor departamentelor din cadrul hotelurilor RIU.

Am adoptat o abordare bazată pe riscuri pentru identificarea pericolelor pe întregul circuit de oaspeți, personal și alți vizitatori la hotelurile RIU. Din aceasta se vor aplica proceduri de control, în funcție de nivelul de risc. Aceste protocoale își propun să evite răspândirea bolii, atât de la persoană la persoană, cât și prin mediul înconjurător (de exemplu, atingerea suprafețelor).

Prin urmare, practicile de distanțare socială și igienă (personale și de mediu), cum ar fi curățarea și dezinfectarea, au fost aplicate pe parcursul diferitelor etape, în funcție de nivelul de risc. Aceste orientări se bazează pe cunoștințele disponibile curente și vor fi actualizate pe măsură ce vor fi disponibile mai multe informații.

Feedback-urile operaționale vor fi, de asemenea, esențiale pentru orice ajustare viitoare. De asemenea, am luat în considerare informații din diverse surse, inclusiv: OMS, PHE, CDC, ABTA, ICTE, printre altele. Aceste orientări stau la baza programului de formare și implementare ulterioare.

Măsuri de control specifice Covid-19

Recepţie

  • Punerea în aplicare a măsurilor preventive la intrarea hotelului include luarea temperaturii, controlul dezinfectării mâinilor, oferirea de măști oaspeților, vizitatorilor și distanțarea socială.
  • Implementarea check-in-ului online, în hoteluri unde acest lucru este posibil.
  • Utilizarea aplicației mobile ca instrument de informare pentru toate zonele comune ale hotelului, pentru a evita informațiile sub formă de hârtie sau schimbul de pliante.
  • Distribuitoare cu gel hidroalcoolic distribuite de-a lungul recepției.
  • Paravane de protecție instalate la recepție.
  • Criterii de alocare a camerei pentru a asigura distanțarea socială.
  • Măsuri preventive pentru utilizarea ascensoarelor (limitarea numărului maxim de persoane, indicatoare pe podea, gel în interior)
  • Benzi și marcaje vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă la barul din recepție.

Transportul personalului

  • Măsuri preventive care trebuie luate, în funcție de modul de transport al angajatului.
  • Implementarea regulilor specifice de utilizare a transportului public, inclusiv distanțarea socială, igienă personală și echipament personale de protecție.
  • Implementarea regulilor îmbunătățite pentru curățarea și dezinfectarea autobuzelor companiei.
  • Crearea normelor de igienă suplimentare în momentul sosirii la hotel.

Recepționarea bunurilor

  • Temperatura angajaților furnizorului va fi luată.
  • Personalul de livrare și șoferii trebuie să poarte o mască și mănuși.
  • Intrarea pentru vehiculele furnizorului va fi curățată corespunzător.
  • Ori de câte ori este posibil, produsele nu vor intra în hotel în ambalajul furnizorului, dar vor fi în primul rând transferate în recipiente dezinfectate în prealabil.
  • Fructele și legumele vor fi dezinfectate înainte de a fi depozitate.
  • Furnizorilor externi li se va cere detalii despre toate măsurile de igienă și siguranță care au fost luate în legătură cu COVID-19. Se vor face verificări de conformitate periodice.
  • Niciun furnizor nu va avea acces la interiorul hotelului.
  • Se va efectua curățarea și dezinfectarea zonelor cu risc mare de contaminare.
  • Prelungirea orarului de primire a mărfurilor pentru a evita aglomerația.

Intreținere

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Au fost consolidate protocoalele pentru ventilația constantă cu aer natural. Un sistem de purificare a aerului va fi instalat în zonele închise.
  • Întreținerea aerului condiționat în camere și zone comune pentru a asigura o dezinfectare săptămânală a filtrelor.
  • Supravegherea strictă a spălării vaselor, a spălătoriei și a altor echipamente de spălare și dezinfectare
  • Sistemele de apă (piscine, spa, apă menajeră și irigare) sunt monitorizate constant

Restaurant

  • Orele pentru mic dejun, prânz și cină vor fi prelungite.
  • Personalul va gestiona intrarea la restaurant și va conduce oaspeții la masa alocată.
  • Un panou de informații, situat la intrarea în restaurant, va afișa regulile de acces pe care oaspeții le vor putea citi înainte de a intra.
  • Oaspeții trebuie să fie supuși unui control de temperatură înainte de a avea acces și să-și dezinfecteze mâinile.
  • Oaspeții trebuie să aibă o mască și mănuși și să folosească gel hidroalcoolic.
  • Vor exista indicații clare pentru a arăta sensul unic de mers al restaurantului, bufeturile și spațiile pentru show cooking.
  • Distanța dintre oaspeți așezati la 2 mese adiacente va fi de minimum 1,5 metri.
  • O față de masă de hârtie de unică folosință va fi așezată pe mese și schimbată după fiecare invitat. Un plic sigilat de hârtie de unică folosință va fi așezat pe mesele care conțin cuțit, furculiță, lingură de desert și servietă.
  • Mesele și scaunele (suprafețele și laturile) și orice obiecte rămase pe masă vor fi dezinfectate după fiecare invitat.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare servire. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19.
  • Ventilație naturală îmbunătățită.
  • Distanța socială va fi respectată în cozile pentru zonele de luat masa.
  • În dreptul fiecărui stand de bufet va exista un dozator de gel hidroalcoolic și mănuși.
  • Eliminarea obiectelor împărțite, cum ar fi recipientele pentru de ulei, sare și piper etc.
  • Băuturi servite la masă.

Bar

  • Oaspeții trebuie să aplice gelul hidroalcoolic pe mâini și să aibă o mască și mănuși pentru a putea intra.
  • Banda de semnalizare și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă atunci când doriți să intrați în bar.
  • Paravane vor fi instalate pe blatul barului.
  • Meniul de băuturi va fi tipărit pe afișe și pe oaspeții care au descărcat aplicația RIU îl vor putea vedea și pe telefoanele mobile.
  • Băuturile vor fi servite exclusiv de la Bar către oaspete sau de la bar la mese.
  • Distanța dintre oaspeți așezați la mesele adiacente va fi de minimum 1,5 metri, cu excepția membrilor aceleiași familii, care pot sta la aceeași masă.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare în timpul și după fiecare serviciu. În plus, mesele și scaunele (suprafețele și zonele laterale) și orice obiecte rămase pe masă, vor fi dezinfectate după fiecare invitat. Toate produsele chimice utilizate sunt considerate eficiente împotriva COVID19, deoarece au fost verificate pentru conformitate.
  • Ventilație naturală constantă îmbunătățită.
  • Banda și marcajele vor fi instalate pentru a asigura distanțarea corectă în coada de așteptare.
  • Îndepărtarea dozatoarelor de băuturi.
  • Îndepărtarea scaunelor din scaun.

Bucătărie

  • Măsurile HACCP sunt aplicate și monitorizate. Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv utilizarea mănușilor, măștilor și spălării mâinilor, cel puțin la fiecare 30 de minute.
  • Distanțe minime sigure de 1,5 metri între angajați.
  • Numărul de feluri de mâncare plasate în bufet va fi ajustat la numărul necesar. Produsele ambalate de o singură doză și produsele în porții individuale vor fi furnizate pentru unele mese cu realimentare regulată.
  • În funcție de opțiunea bufetului, toate ustensilele de servire (clesti, linguri etc.) vor fi schimbate la fiecare 30 de minute și înlocuite cu cele noi dezinfectate.
  • În zonele de show cooking, mâncarea trebuie să fie pregătită în cantități rezonabile, pentru a evita formarea cozilor, dar și pentru a evita întotdeauna acumularea alimentelor.
  • Procedurile au fost îmbunătățite și frecvența curățării și dezinfectării în timpul și după fiecare serviciu a fost crescută.

Menaj

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare pentru curățarea fiecărei camere, cu o atenție deosebită acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, mânere, telecomenzi tv / AC, minibar, etc.).
  • Zonele comune interioare și exterioare vor fi curățate și dezinfectate în fiecare oră, cu o atenție specială acordată zonelor de contact cu mâinile (balustrade, butoane pentru ascensor, etc.).
  • Unele elemente eliminate din camere. Dotările includ acum un dozator pentru dezinfectant de mâini și pungi igienice.

Magazine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală consolidate, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Numărul de persoane va fi limitat pentru a asigura distanțarea socială.
  • Este obligatoriu ca oaspeții să aplice gel hidroalcoolic pe mâini și să folosească mănuși.
  • Banda de semnalizare va fi instalată pentru a asigura formarea corectă a cozii.
  • Toate produsele vor fi igienizate înainte de a părăsi spațiul de depozitare.
  • Retururile vor fi păstrate timp de 72 de ore și igienizate.
  • Plata cu cardul va fi încurajată.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate pentru curățare în timpul programului și după închidere.
  • Protocol consolidat pentru ventilația naturală a aerului.
  • Semnalizare cu distanța minimă de siguranță până la ghișeu.
  • Distanța socială trebuie respectată în orice moment.
  • Măsuri exhaustive de igienă în camerele de schimb.

Divertisment

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială, limitând numărul de persoane, păstrând materialele igienizate și avand la dispoziție gel dezinfectant.
  • Spațiile vor fi adaptate astfel încât oaspeții să se poată bucura de activități menținând distanțarea socială.
  • Temperatura oaspeților va fi luată înainte de toate activitățile.
  • Toate materialele (jucării, ustensile, jocuri etc.) vor fi dezinfectate înainte și după fiecare activitate cu un produs dezinfectant eficient împotriva COVID19.
  • Înainte de a începe o activitate, tuturor participanților li se va aduce aminte de măsuri de igienă și siguranță.
  • Activitățile pentru copii vor fi adaptate pentru a menține distanțarea socială, iar numărul de participanți va fi redus.
  • Nu vor exista activități sportive pentru adulți sau adolescenți care implică contact fizic.
  • Activitățile care nu pot fi desfășurate în conformitate cu distanțarea socială au fost eliminate.
  • Unele activități vor fi repetate de mai multe ori pe zi, astfel încât toți clienții care doresc să le facă le pot face pe rând. Va exista o listă de înregistrare.
  • Au fost îndepărtate activitățile în care este dificil să se garanteze dezinfectarea echipamentelor.

SPA, fitness și piscine

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Activitățile se vor desfășura păstrând distanțarea socială și limitarea numărului de participanți.
  • La intrarea în fiecare zonă va exista un dozator de gel hidroalcoolic (toalete, vestiare, zone cu apă, sală de sport etc.).
  • A fost implementat un protocol strict pentru schimbarea prosoapelor.

SPA

  • Oaspeții vor trebui să facă o programare și vor trebui să participe singuri.
  • Oaspeții vor trebui să facă o programare pentru tratamente pentru a evita aglomerația. Aceasta nu se aplică pentru accesul la spa.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare după utilizare, pentru cabine de tratament și în toate zonele comune.
  • Se va folosi un strat protector de unică folosință pe paturi și alte articole utilizate în timpul tratamentului fiecărui oaspete.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului între fiecare serviciu.
  • Va trebui să faceți duș înainte de a intra în acest spațiu.

Fitness

  • Utilizarea obligatorie a unui prosop pe toate echipamentele sportive.
  • Pentru echipamentele de dezinfectare, dispozitivele de dezinfectare și dispenserele de hârtie de unică folosință vor fi disponibile.
  • Proceduri îmbunătățite de curățare și dezinfectare, consolidate și crescute.

Piscine

  • Numărul de persoane în piscină va fi limitat.
  • Sezlongurile se vor distanța la 2 metri pentru oaspeții din diferite familii.
  • Sezlongurile vor fi curățate și dezinfectate în fiecare zi, precum și toate suprafețele și zonele care pot fi contaminate.

Spălătorie

  • Au fost implementate proceduri de igienă personală, inclusiv mănuși și măști pentru tot personalul.
  • Protocol pentru ventilația naturală a aerului.
  • Dozatoare cu gel de dezinfectant pentru mâini disponibile în toată zona.
  • Două grupuri de angajați desemnați. Un grup să lucreze exclusiv cu haine murdare, iar celălalt să lucreze exclusiv cu haine curate.
  • Diferite circuite de rute au fost proiectate pentru textile murdare și curate pentru a evita orice fel de interacțiune.
  • Cărucioare diferite sunt folosite pentru hainele murdare și cele curate și sunt dezinfectate zilnic.
  • Hainele vor fi spălate cu ozon și detergent, apoi uscate la o temperatură peste 60ºC. Lenjerii, prosoape și altele similare sunt pliate la o temperatură de 150 ° C.
  • Procedurile îmbunătățite de curățare și dezinfectare sunt implementate în zonele de lucru în timpul și după fiecare schimb.

Impresii Hotel RIU Helios Paradise Sunny Beach

9.9
Vacanta la RIU
Hotelul este foarte mare, are o pozitie perfecta. Desi nu am avut camera cu vedere la mare, marea poate fi vazuta din orice unghi datorita amplasarii hotelului. In ceea ce priveste camera: ireprosabil, curatenie zilnica, schimbat zilnic de prosoape, ordine in camera. Pentru resortul in sine nu am decat laude, este ingrijit, curatat in fiecare diminetaa cu atentie, organizat, ordonat. Piscinele sunt curate, nu se simte clorul exagerat din ele, nu au impuritati sau vietati mici cum exista prin alte hoteluri. Sezlongurile din zona piscinei sunt suficiente, intr un numar extrem de mare si puse pe langa toate cele 3 piscine. Barul din apa reprezinta o experienta, merita incercat la fel ca sezlongurile cu hidromasaj aflate in 2 dintre piscine. Animatia este de nota 10, in fiecare zi in afara de duminica incepand cu ora 10 pana la 17 sunt activitati ( fitness in apa, jocuri de societate, gimnastica ) Animatorii isi fac foarte bine treaba atat cu privire la distantarea sociala cat si cu masurile COVID 19. ( la fiecare joc toti participantii sunt dezinfectati constant ). Restaurantele respecta in totalitate masurile, nu se permite accesul fara masca in vreun restaurant si la intrarea in fiecare exista masti. Sezlongurile de la plaja sunt putin departe de hotel, undeva la 200 de metri, insa nu e o problema. Pe plaja exista bar, ca la piscina, deschis toata ziua. In ceea ce priveste subiectul mancare, consider ca daca nu esti o persoana pretentioasa gasesti cu usurinta. Pui, peste si vita exista la fiecare cina. Supa este prezenta atat la pranz cat si seara. Mic-dejunul este extrem de bogat: clatite, gofre si alte dulciuri facute pe loc. Mancarea este repetitiva, nu stiu cum isi imagineaza romanii malitiosi ale caror comentarii le am citit inainte de a pleca in vacanta ca este posibil sa se schimbe zilnic puiul sau pestele precum si clasicii cartofi congelati ( din nou, nu stiu pe unde calatoresc romanii si au gasit cartofi taiati de mana ca sa poata reprosa acest aspect ). Dulciurile nu sunt deloc extraordinare, insa compenseaza fructele si inghetata. ( prajituri extrem de clasice, insiropate )Bauturile sunt lungite, apa si sucurile clasice au dozatoare speciale pentru a nu astepta la coada, insa alcoolul se comanda. Este alcoolul bulgaresc, clasic pe care il are orice hotel de acest gen. Berea este cea bulgareasca, nimic senzational. Per total, resortul este frumos, este o experienta si merita. Nu cred ca a fost vreun punct care sa mi displaca sau sa imi strice starea atat de tare. Intregul personal este foarte prietenos si te saluta de fiecare data indiferent de context.
Recomand Travelplanner: Ireprosabil, niste profesionisti. Am comunicat perfect de la momentul efectuarii rezervarii si pana cand ne am intors. Au fost foarte atenti la detalii si la orice aspect care s a schimbat pe parcursul calatoriei ( bulgaria intrand pe lista calbena ), ne au informat constant si ne au transmis ganduri bune inclusiv in dimineata plecarii de acasa. Le multumesc pentru o vacanta unde unica mea grija a fost sa nu uit voucherul acasa

Arata mai mult

9.4
Vacanta in 3
Hotelul foarte mare, kids frumos si curat, curatenie in camera zilnic(dupa o mica atentie lasata pe pat), main restaurant suficient de mare pentru a nu fi inghesuit la micul dejun sau cina, micul dejun ok, pranzul poate fi imbunatatit, cina ok. Un minus ar fi ca in 6 zile petrecute acolo, nu am putut face rezervare pentru restaurantele tematice, decat intr-o singura seara, la cel bulgaresc. Pentru celelalte nu am gasit locuri disponibile. O mica parte din personal, parca erau tinuti cu forta la munca, dar in mare parte ok si sociabili. Per total a fost o experienta frumoasa.
Recomand Travelplanner: Doamna Mihaela Miu nota 100.

Arata mai mult

9.3
O vacanta reusita!
Am petrecut 4 zile la Hotel Riu Helios Paradise de care am fost multumiti. Am calatorit intr-un grup de 5 persoane si am fost cazati intr-o camera dubla superioara cu vedere la mare si o suita de familie cu 2 dormitoare. Camerele mari, curate, dotate cu tot ce aveai nevoie, mai putin faptul ca nu aveau minibar. Pentru camere, solicitai apa de la receptie. Resortul este urias, dar este o placere sa te plimbi prin el. Desi are capacitate mare, nu pot spune ca am simtit aglomeratia decat intr-o singura seara, cand ne-am dus mai tarziu la masa (in jurul orei 8). In rest, oamenii s-au impartit intre pisicine si plaja si gaseai loc oriunde (la o ora decenta 8-9 dimineata). Mancarea a fost decenta, variata, aveai de unde sa alegi ceva sa mananci, chiar daca esti mai pretentios. Totusi, nu a fost stralucita. Intr-una din zile, am luat cina la restaurantul tematic bulgaresc unde mancarea a fost calitativ mai buna si gustoasa. Recomandam rezervarea la cinele tematice. PS: au cabinet medical in resort unde se fac teste Covid.
Recomand Travelplanner: Multumim Travel Planner pentru rezervarea rapida si disponibilitate.

Arata mai mult

8.6
Vacanta Bulgaria
Camerele de nota 10, curățenie, lenjerie și prosoape schimbate zilnic. Mancarea este destul de diversificata, însă majoritatea fara gust.. la prajituri mai au de lucrat mult. Mancarea nu se ridica la nivelul de 4* ale hotelului. Ca și adult, ai ce sa alegi, dar pentru copii mai greu. Pe partea de entertainment, cam slab pentru ce spun ei ca oferă. Spectacolul pe terasa a ținut maxim 30 minute, sala de karaoke era deschisa, însă 2 seri la rand au spus ca nu le merge softul/microfonul, astfel, nu puteai folosi serviciul.
Recomand Travelplanner: Colaborare extrem de buna, foarte prompți. Recomand .

Arata mai mult

9.5
Vacanta Sunny Beach
Super vacanță la un preț rezonabil! Hotelul are tot ce îți poți dori într-o vacanță: camere spațioase, moderne, piscine exterioare cu șezlonguri suficiente, parc acvatic pentru copii mici și mari, umbrele și șezlonguri la plajă, plajă curată, apă limpede. În cele 3 restaurante principale am găsit în fiecare zi câte ceva nou, iar cinele cu specific (3 în 5 zile) au adus un plus de varietate. Plaja hotelului este situată relativ aproape (5 min), dar nu este chiar în fata hotelului. Mi-a plăcut însă posibilitatea de a servi prânzul la restaurantul de pe plajă! Un mare plus aș spune ca au fost cele 3 baruri care serveau, pe lângă băuturile obișnuite, diferite cocktail-uri, cu și fără alcool. Am avut ghinionul de a fi cazați la etajul 1, la care nu prea au ajuns menajerele decât la cerere. Știu că la alte etaje s-au schimbat prosoapele și s-a făcut curățenie în fiecare zi. În rest, totul a fost la superlativ. Este în mod sigur un loc pe care l-as recomanda prietenilor și în care m-aș întoarce cu drag!
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi, flexibili în ceea pe privește plata avansului. Mă bucur ca m-au informat că pentru asigurarea storno, trebuie plătit avansul odată cu asigurarea. Au răspuns cam greu, am înțeles că erau foarte ocupați, dar au fost corecți. Mi-ar fi plăcut să primesc un document cu ceea ce aveam inclus în oferta hotelului. De asemenea, deși am specificat că dorim camere alăturate, am fost 3 familii împărțite în 3 zone ale hotelului. Sigur voi mai apela la această agenție, dar voi insista mai ferm asupra lucrurilor pe care mi le doresc.

Arata mai mult

9.7
Vacanta RIU Helios Paradise Sunny Beach 14-20.08.2021
Hotelul - amplasare de nota 10, foarte frumos, spatios, multe piscine si sezlonguri, poti evita aglomeratia chiar si atunci cand gradul de ocupare este 100%. Plaja superba, insuficienta, din pacate, dar daca ajungeai pana la ora 8 puteai sa gasesti loc. Camere mari, comode, extrem de curate si dotate cu cu tot ce trebuie. Prosoape si lenjerie schimbate la timp. Prosoapele de plaja pot fi schimbate zilnic. Personalul - extraordinar de atent. Divertisment in fiecare seara. Excelent raport calitate / pret. La rezervare am solicitat camere apropiate pentru un grup si am primit camerele una dupa alta. Foarte atenti!
Recomand Travelplanner: Travel Planner este o agentie de nota 20! Foarte atenti si super profesionisti! Vom apela mereu la aceasta agentie pentru vacantele in destinatiile oferite! De peste 2 ani suntem clienti si ramanem fideli.

Arata mai mult

Acest hotel are 428 impresii pozitive si doar 26 negative.
Vezi toate impresiile (454)

Intrebari frecvente despre Hotel RIU Helios Paradise

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel RIU Helios Paradise?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel RIU Helios Paradise?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel RIU Helios Paradise oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel RIU Helios Paradise este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel RIU Helios Paradise are aqua park, are kids club, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel RIU Helios Paradise conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel RIU Helios Paradise?
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel RIU Helios Paradise sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, aqua park / Tobogane, family club, kids club, parcare, piscina interioara, hotel de lant. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel RIU Helios Paradise?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel RIU Helios Paradise, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise este foarte apreciat de turisti. Are 94% recomandari din 454 impresii iar nota generala este 9.1. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.6 si Amplasare cu nota 9.3. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise are parcare proprie?
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise este pe plaja?
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise se afla pe plaja din Sunny Beach. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel RIU Helios Paradise exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel RIU Helios Paradise nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel RIU Helios Paradise
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla standard. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel RIU Helios Paradise: Camera dubla superior, Family room, Camera single standard, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior - v.mare, Family suite cu 2 dormitoare, Camera single - v.mare, Camera single superior, Camera single superior - v.mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel RIU Helios Paradise ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 4 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel RIU Helios Paradise?
Comparativ cu hotelul Hotel RIU Helios Paradise ati putea gasi interesante in Sunny Beach si hotelurile si HVD Club Bor, Hotel Effect Grand Victoria, Hotel RIU Helios, Hotel Planeta Aquapark. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Sunny Beach
Alege perioada si calculeaza pret