Experienta turistilor Travel Planner – Prima oara la mare in Bulgaria, la HVD Reina del Mar, Obzor

Postat de

Salut! Eu sunt D. si am 33 de ani. Scriu aceste randuri dupa cea mai relaxanta vacanta din viata mea, la HVD Reina del Mar din Obzor Bulgaria. Si nu exagerez cu nimic.

Nu mi-am imaginat niciodata ca voi merge la Ultra All Inclusive la vecinii bulgari, din simplul motiv ca nu sunt genul de calator care poate sa stea atat de mult timp intr-un singur loc, fara sa faca nimic.

Boy, I was wrong!

Atunci cand pe lista de vacanta mi-a ramas o singura destinatie in care sa pot ajunge rapid cu masina, fara aglomeratie si cu locuri sigure in care sa pot manca, mi-am spus ca nu am nimic de pierdut.

What’s next?

Mi-am facut research-ul online si am descoperit agentia Travel Planner, cu 98% recomandari de la turisti si cuvinte frumoase de la toti oamenii care au calatorit cu ei. Aici vezi toate ofertele lor in Bulgaria

Am rasfoit ofertele de pe site si am ales-o pe cea care mi s-a potrivit cel mai bine: 5 nopti la Ultra All Inclusive, la HVD Reina del Mar din Obzor.

Cum s-a desfasurat intregul proces?

Mi-am dorit un hotel mare, cu spatii largi, care sa respecte regulile de igiena si distantare sociala. Cu restaurante a la cart, piscina, plaja privata si sezlonguri incluse.

Am rezervat pe site, in siguranta, din cateva click-uri: am selectat hotelul, perioada si tipul de camera. Mi-am completat datele si am ales modalitatea de plata, apoi am apasat “Finalizeaza comanda”. Super usor.

Telefonul de confirmare al celor de la Travel Planner a venit in mai putin de o ora. Am achitat online, prin transfer bancar, am trimis confirmarea platii si am primit confirmarea rezervarii. Totul, in mai putin de doua ore.

A doua zi, cand plata s-a procesat, am gasit pe mail voucherele de calatorie, alaturi de toate informatiile de care aveam nevoie inainte de plecare.

Ce trebuie sa stii inainte de a pleca in vacanta in sudul Bulgariei

• Drumul din Bucuresti in Obzor dureaza 4 ore si jumatate pe ruta Bucuresti – Giurgiu – Ruse – Varna – Obzor.
  • Taxa de pod costa 14 lei in sensul spre Bulgaria si 2 euro in sensul spre Romania.
  • Taxa de drum poate fi achitata la vama sau online, aici si costa 15 leva (37 de lei) pentru o saptamana. Eu am ales varianta online, iar tot procesul a fost simplu si rapid.

Drumul pana la Giurgiu este impecabil. Doua benzi pe sens si destul de liber daca pleci in timpul saptamanii.

Drumurile din Bulgaria sunt decente, nu as avea de ce sa ma plang. Sunt multe refugii de-a lungul soselelor in care te poti opri sa te odihnesti.

Am stat doar 10 minute la vama, unde am trecut fara probleme si cu gandul ca urmeaza 5 zile de relaxare completa.

HVD Reina del Mar

Daca nu gasesti hotelul pe Waze, nu iti face probleme. Tasteaza HVD Clubhotel Miramar si vei ajunge in acelasi loc. Intrarea la Reina del Mar se face prin Miramar, iar locurile de parcare sunt disponibile tot acolo, gratuit.

La bariera din fata hotelului mi-a fost masurata temperatura si apoi mi s-a permis accesul. 36,7. Pfiu!

Mi-am lasat bagajele la receptie si am dus masina in parcara pazita (se afla pe partea stanga a strazii care merge spre Miramar). La parterul hotelului Miramar sunt si cateva magazine cu suveniruri, haine si accesorii de plaja.

Nu a existat niciun moment in care sa nu ma simt in siguranta: toata lumea purta masca si manusi, iar baietii de la receptie zambeau din spatele unui geam de plexiglas. Mi-au facut checkin-ul si am fost condusa in camera, timp in care mi s-a povestit despre toate activitatile pe care le puteam face acolo. Thank you, Yuri!

Am ales o camera cu vedere partiala la mare si ma felicit si acum pentru asta. Pentru ca privelistea…face toti banii. Cui nu i-ar placea sa se trezeasca in fiecare dimineata si sa priveasca rasaritul de pe balcon?

Am gasit toate informatiile de care aveam nevoie in camera, plus doua sticlute cu dezinfectant pe care le-am folosit in fiecare zi. Pentru ca am ajuns dupa ora 17:00 si am vrut sa ma bucur de prima cina la bufet (la ora 18:00), am folosit ora ramasa ca sa ma plimb prin complex.

HVD Reina del Mar si HVD ClubHotel Miramar ocupa o suprafata uriasa, cu piscine, restaurante, plaja, locuri de joaca, locuri pentru activitati, teren de volei si baruri cool. Totul arata foarte bine si…nou.

Piscinele sunt impecabile, plaja – uriasa, personalul – mereu cu zambetul pe buze. Te simti ca intr-un mini-oras din care nu ai nevoie sa iesi. Pentru ca gasesti totul acolo. (daca totusi ai nevoie de ceva si nu gasesti la hotel, exista un supermarket non-stop chiar in fata hotelului Miramar, langa centrul SPA).

Iar despre prima cina la bufet, cred ca pot lasa imaginile sa vorbeasca de la sine.

Trebuie sa stii ca exista dispensere cu dezinfectant la intrarea in restaurant si ai la dispozitie manusi de unica folosinta pe care sa le folosesti cand iti pui mancarea in farfurii. Aminteste-ti ca masca este obligatorie in spatiile inchise in Bulgaria si ca ar fi dragut sa ti-o pui peste nas si gura cand mergi la bufet.

Pentru ca sunt usor gurmanda, mi-am dorit sa iau cate o bucatica din fiecare fel de mancare. Dar am ales intr-un final paella cu creveti si un desert, in timp ce iubitul meu a mers pe pulpa de rata si piure cu naut. Tot aici am mancat cel mai intens desert cu ciocolata neagra. De incercat neaparat!

In complex gasesti si restaurante a la cart pentru mic dejun, pranz si cina la care poti manca foarte bine. Pentru cina ai nevoie de rezervare. Iti recomand sa o faci cu doua zile inainte, ca sa fii sigur ca gasesti loc.

Mesele sunt distantate regulamentar, iar tacamurile vin sigilate in ambalaje de celofan.

Nici nu cred ca mai are sens sa iti spun cat de variat a fost bufetul de mic dejun pentru a doua zi dimineata: de la omlete si paine in ou, pana la carnati, cereale, fructe, clatite, oua fierte si mancare pentru bebelusi. Un paradis, daca esti fan mic-dejun.

Restaurantul Miramar si Restaurantul Reina del Mar

– Micul dejun este de la 07:30 la 10:00

– Pranzul este de 12:30 la 14:00

– Cina este de la 18:00 la 21:00

– Ai la dispozitie sandvisuri toata noaptea la restaurantul “Casa del Chef” din Miramar.

Burger bar – intre 10:00 – 17:00

Am mancat cel mai bun burger de peste, cu somon si cod, si cel mai bun burger cu coaste la cuptor. De incercat pentru fanii burger.

Restaurantul italian a la cart “The Blu”

• – mic dejun tarziu, intre 10:00 – 11:00
  • – pranz a la cart, intre 12:00 si 15:00
  • – cina a la cart (cu rezervare), intre 18:00 si 21:00.

Aici am incercat toate preparatele cu fructe de mare, carnea de vita, pestele la gratar si deserturile minunate.

Iar privelistea…

Beach club Deluxe

– Cina a la cart – dupa ora 18:00

Cele mai bune startere, peste si fructe de mare. Si un desert fabulos cu lamaie si bezea.

Snack bar

Pentru pasionatii de dulciuri si inghetata, acesta este “the place to be”.

Un secret pentru cei care adora sa bea un pahar cu vin si sa asculte valurile marii: barul dintre cele doua piscine de la Reina del Mar este deschis pana la 12 noaptea si iti ofera un view de milioane si un cer plin de stele. Alege zona cu scaune inalte dinspre mare.

Camerele

Iti promit ca vei spune ca nu ai dormit niciodata intr-o camera mai mare si mai confortabila. Ai mini-bar alimentat zilnic, frigider, uscator de par, doua chiuvete si un dus urias, seif, dressing pe care sa-l umpli cu toate rochiile de vacanta pe care le-ai adus cu tine, canapea si TV, plus un balcon mare, cu vedere spre piscine si valurile marii. Curatenia se face in fiecare zi si se schimba prosoapele folosite din baie.

La inceputul vacantei primesti si doua prosoape de plaja pe care le pastrezi pana cand pleci.

Piscinele de la HVD Reina del Mar

Da, chiar le-am explorat. Sunt cinci exterioare in tot complexul (Reina del Mar si Miramar) si arata genial. Piscine pentru adulti, piscine pentru bebelusi si copii, pisicine pentru toata lumea. Ca sa nu spui ca nu ai de unde alege. Din cauza situatiei actuale, piscinele interioare au ramas inchise.

Sezlongurile sunt la distanta sigura si sunt suficiente. Sunt dezinfectate in fiecare seara. La fel si piscinele (care se inchid la ora 18:00, pentru a incepe curatenia).

Plaja de la HVD Reina del Mar

Iti poti imagina o plaja lunga de jumatate de kilometru si lata de 100 de metri? Nici eu nu puteam, dar am descoperit-o aici. Atat de mare este plaja de la Reina del Mar si Miramar! Sezlongurile sunt distantate la 4 metri si dezinfectate in fiecare zi. Daca nu sunt indeajuns de multe, personalul  de la hotel are grija sa mai aduca. Un vis frumos, fara aglomeratie si cu oameni care stiu sa se respecte unul pe celalalt.

Animatie

In caz ca te intrebai, programele de animatie nu au disparut. Sunt activitati din ora in ora, de la tenis pe plaja, polo, stretching si zumba, pana la activitati speciale pentru copii. Gasesti programul in zona receptiei si iti recomand sa-i faci o fotografie ca sa stii unde mergi in fiecare zi.

Obzor

Hotelul se afla la doar 10 minute de mers pe jos de centrul statiunii Obzor, un oras boem, cu strazi inguste si aer de vacanta. Locul perfect pentru cautat suveniruri si plimbari pe faleza, cu gradini de flori si un parc vesel pentru parinti si copii. Daca ai chef sa iesi intr-una dintre seri din hotel, poti incepe plimbarea pe plaja si sa mergi pana in dreptul parcului. De acolo, poti continua prin oras sau pe faleza. In centru gasesti o piateta care te duce cu gandul cu cele din Turcia, plina de viata si de…pisici.

vezi aici alte oferte in Obzor

Concluzia?

La finalul celor cinci zile de vacanta m-am simtit odihnita si relaxata si am plecat cu gandul ca voi reveni ori de cate ori voi avea nevoie de o pauza de la ritmul agitat al vietii. Cu siguranta HVD Reina del Mar merita toti bani si ofera la schimb o experienta pe care trebuie sa o traiesti ca sa o poti descrie exact asa cum este.

Alte articole despre statiunea Obzor

Travel Planner Conecteaza-te cu noi pentru o experiență completă!

Simplifici procesul de rezervare și ții legatura cu noi pentru oferte exclusive și informații de călătorie

sau
Login cu Facebook Login cu Google
Continuand, inseamna ca esti de acord cu Termenii de utilizare a site-ului si Politica de confidențialitate TravelPlanner.ro

Esti pe maini bune. Vezi ofertele si rezerva in siguranta la conditii super avantajoase.

Ai vazut ofertele noastre ?