TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
4 stele

Hotel Pelican Duni - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Duni Bulgaria - Vezi pe hartă
Oferta în curs de actualizare
91% recomandari
56 impresii Travel Planner
91% / 56 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Pelican este situat in zona de sud a litoralului din Bulgaria la aproximativ 200 m de plaja. Acesta face parte din complexul de hoteluri Duni Royal Resort. Este optiunea perfecta pentru vacante all inclusive pentru familiile cu copii, dar si pentru cei care doresc o vacanta linistita cu multiple posibilitati de distractie si petrecere a timpului liber. Oferta de cazare all inclusive permite acces la majoritatea facilitatilor din cadrul complexului, cele mai populare fiind aquapark-ul, serviciile din zona piscinelor dar si cele de pe plaja, numeroase restaurante si terenuri de sport.
Aqua park / Tobogane
Family club
Parcare
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Hotel Pelican este situat in sudul statiunii Duni, la 5 km de Sozopol, 70 km de Nessebar si 30 km de aeroportul Burgas. Este situat la 200 metri de plaja, la 6 km de Rezervatia Ropotamo si la 500 metri de centrul statiunii. Este amplasat la 70 km de Aquapark-ul din Sunny Beach (la iesirea inspre orasul Burgas) si la 7 km de biserica Sfantul Zosim din Sozopol

Cazare: Hotelul are 3 cladiri a cate 6 etaje, 2 lifturi si ofera cazare in 189 camere duble, 40 suite junior si 4 apartamente cu 1 dormitor. Unitatile de cazare sunt dotate cu: podea acoperita cu mocheta, aer conditionat central cu control individual, televiziune prin satelit, mini bar, seif, baie cu cada, uscator de par, balcon.

  • Camerele duble au o suprafata de 23 mp, ofera 2 paturi single si o canapea;
  • Suitele Junior au o suprafata intre 26 - 36 mp, sunt formate dintr-o camera spatioasa cu zona de relaxare si ofera 2 paturi single si 2 fotolii extensibile;
  • Apartamentele cu 1 dormitor au o suprafata intre 33 - 38 mp, sunt formate dintr-un dormitor si 1 camera de zi cu canapea extensibila; unele apartamente au usa de legatura.
  • Suitele Junior VIP au o suprafata de 32 - 36 mp, ofera o camera mai mare, cu doua paturi (un pat de o persoana si un pat dublu mic) si un colt de relaxare cu canapea.

Facilitati/servicii: 2 piscine exterioare, 1 piscina de activitate (2320 mp in fata Hotelului Marina Beach), 1 piscina de relaxare (312 mp in fata Hotelului Holiday Village), Aqua Park (deschis in perioada 01.06 - 15.09), 10 terenuri de tenis (2 terenuri cu reflectoare, 3 cu zgura), echipament si cursuri de tenis, teren de volei, baschet si fotbal, centru de fitness, amfiteatru cu spectacole de seara in zona hotelului Holiday Village, teren minigolf in apropierea plajei, acces Wi-Fi, schimb valutar, sala de conferinte (40 de locuri), inchiriere biciclete. 

Nota importanta: Oaspetii hotelului

Pelican pot folosi toate facilitatile din statiune, cu urmatoarele exceptii: restaurantul principal, lobby barul, piscina interioara si cea exterioara de la hotelul Marina Royal Palace. Toate bauturile consumate in barul Sky de la hotelul Marina Royal Palace sunt contra cost.

Activitati: volei si fotbal pe plaja, aerobic acvatic, gimnastica, Pilates, trageri cu arcul, tenis de masa, jocuri la piscina (aqua splash, shuffleboard and water polo), darts, cursuri de dans, zumba, boccia, club de dans, sporturi nautice, discoteca (zilnic 23.00 - 02.00).

Catering: restaurant, 2 restaurante a-la-carte (Milanese in hotel Belleville si Mehana in hotelul Holiday Village, necesita rezervare), lobby bar, bar la piscina, snack bar, bar pe plaja, disco bar (la hotelul Holiday Village), bar la terenul de tenis (la hotelul Holiday Village - autoservire), patiserie (la hotelul Holiday Village).

SPA: sauna, jacuzzi, masaj.

Pentru copii: piscina si loc de joaca pentru copii, mini club si club pentru tineret (pentru varste intre 3 - 6 ani, 7 - 12 ani si 13 - 16 ani, de 6 ori pe saptamana) in Hotelul Marina Beach, patut pentru bebelusi (la cerere), scaune inalte in restaurant, mini discoteca pentru copii (de 6 ori pe saptamana), animatie pentru copii.

Plaja: privata, umbrele de soare, sezlonguri cu saltea si prosoape gratuite, dusuri, cabine de schimb.

Parcare: pazita, gratuita.

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Pelican Duni, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in stil bufet), mic dejun tarziu, gustari intre mese, 2 restaurante à la carte - Milanese (in hotelul Belleville) si Mehana (in Holiday Village) - o singura vizita pe saptamana, necesita rezervare, in functie de disponibilitate , bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese; sezlonguri si umbrele la piscina exterioara si la plaja, prosoape la plaja, dusuri, cabine de schimb, club pentru copii (animatii, loc de joaca, mini disco si spectacole pentru copii), sala de fitness, sauna si jacuzzi, program animatie 6 zile pe saptamana - ziua libera este Duminica, patut pentru bebelus, acces aquapark (aflat langa hotelul Holiday Village si deschis intre 01.06 - 15.09), parcare nepazita (in limita locurilor disponibile).

Nu este inclus: acces centru SPA la hotel Marina Royal Palace , Sky bar din Marina Royal Palace, acces internet wireless, seif


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - in perioadele 01.06-30.06 si 01.09-30.09 - primul si al doilea copil intre 2-5.99 - reducere de 50 %; in perioada 01.07-31.08 - primul copil intre 2-5.99 - reducere de 30 % si al doilea copil intre 2-5.99 - reducere de 70 % (in Camera dubla - v.parc)
  • cu 1 adult - primul copil intre 6-11.99 - reducere de 10 %; al doilea copil intre 6-11.99 - reducere de 90 % (in Camera dubla - v.parc)
  • cu 2 adulti - un copil intre 2-5.99 - reducere de 100 %; un copil intre 6-11.99 - reducere de 60 % (in Camera dubla - v.parc)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Junior suite - v.lateral mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.piscina si Junior suite VIP - v.mare)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-5.99 - reducere de 100 %; un copil intre 6-11.99 - reducere de 70 % (in Junior suite - v.lateral mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.piscina si Junior suite VIP - v.mare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla - v.parc) si reducere de 100 % (in Junior suite - v.lateral mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.piscina si Junior suite VIP - v.mare)
Informatii Covid-19

Reglementări în materie de securitate și sănătate în privința COVID-19

Noi, echipa Duni Royal Resort, oferim de peste 20 de ani un produs de înaltă calitate, străduindu-ne să dezvoltăm și să îmbunătățim oferta și serviciile pentru oaspeții noștri în fiecare an.
Prima prioritate pentru noi este sănătatea și siguranța angajaților, oaspeților și partenerilor noștri de afaceri.
Condițiile bune și siguranța optimă sunt una dintre principalele preocupări ale echipei noastre, deoarece sănătatea și siguranța, împreună cu calitatea produselor și protecția mediului sunt un aspect integrant al responsabilităților noastre. De asemenea, pentru a asigura munca sigură și sănătoasă a angajaților noștri. Politica de management a Duni Royal Resort are ca scop îmbunătățirea continuă a condițiilor de muncă în conformitate cu legislația bulgară și europeană, obținând o satisfacție din ce în ce mai mare a personalului cu activitatea de muncă.
De aceea, am revizuit, îmbunătățit și consolidat politicile și procedurile noastre de igienă, curățare și dezinfectare, respectând toate cerințele și recomandările guvernului bulgar, Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și partenerilor noștri de afaceri internaționali.

Conditii generale:
• Toți angajații trebuie să respecte cu strictețe cerințele de siguranță și sănătate stabilite de Organizația Mondială a Sănătății, Ministerul Sănătății, Sediul Operațional, Ministerul de Interne și Regulamentele interne ale DUNI AD.
• Toate persoanele responsabile trebuie să efectueze o informare privind sănătatea și siguranța la COVID-19, după care broșura de instrucțiuni trebuie completată și semnată de toți angajații instruiți.
• Pentru a respecta o igienă personală strictă: spălați-vă regulat pe mâini cu apă și săpun sau folosiți un dezinfectant pe bază de alcool după strănut, tuse, înainte de mâncare și gătit, după vizita WC.
• Evitați atingerea feței, gurii, nasului și ochilor.
• Evitați strângerea mâinilor.
• Evitați contactul cu colegii, în cazul în care specificațiile postului nu o necesită.
• Practica distanțării sociale - menținerea unei distanțe de cel puțin 1,5 m între colegi.
• Utilizarea echipamentelor de protecție personală, cum ar fi măști, mănuși, ochelari de protecție, căști etc.
• Locurile în care mulți oameni lucrează sau mănâncă trebuie decontaminate și dezinfectate.
• Întâlnirile publice sunt organizate sau participate numai când este absolut necesar.

Masuri antiepidemice:

Recepție și hotelul:
• Menținerea distanței sociale când stai în holul hotelului.
• Primirea oaspeților de către angajați cu echipament personal de protecție.
• Cazare și check-out din hotel doar pentru două persoane în același timp sau o singură familie.
• Doar două persoane în același timp sau o familie trebuie să intre în lifturi.
• Articolele ce nu sunt necesare, cum ar fi materiale publicitare etc., vor fi eliminate din camerele de oaspeți. Echipamentele de protecție personală - măști / căști și mănuși - sunt furnizate personalului de serviciu. O instruire suplimentară este realizată cu privire la toate standardele și procedurile de curățare și dezinfectare de către un reprezentant al Ecolab, conform planului de instruire. Sunt urmate protocoale stricte de spălare a mâinilor și screeningul zilnic al sănătății.
• Protocoalele îmbunătățite de curățare și dezinfectare vor fi puse în aplicare în camerele de oaspeți ale hotelului, conform planurilor de igienă Ecolab, dezvoltate după răspândirea pandemiei COVID-19, folosind produse virucide omologate de EPA.
• Se va efectua dezinfectarea zilnică a zonelor cele mai frecvent atinse de către oaspeți în camere, cum ar fi întrerupătoarele, mânerele ușilor, telecomenzile, birourile, telefoanele, robinetele, chiuvetele etc.
• După check-out, se vor întreprinde acțiuni mai intense de curățare și dezinfectare în camere. Ferestrele și ușile vor fi deschise mai mult timp.
• Camerele oaspeților vor avea cele mai înalte standarde de curățenie.

Zonele publice, plajă, piscine și incinte:
• Panouri informative vor reaminti oaspeților noștri să mențină distanța socială. Stațiile de igienizare a mâinilor vor fi furnizate în fața intrărilor și a zonelor cu trafic mare de persoane, precum recepție, ascensoare, piscine, plajă, centru de fitness, baruri și restaurante, locuri de joacă. Se vor efectua inspecții periodice pentru a asigura buna funcționare a dozatoarelor de săpun și dezinfectante.
• Frecvența curățării zonelor publice va fi crescută. Toate suprafețele de contact din zonele publice, cum ar fi mânerele ușilor, butoanele liftului, balustradele, birourile de recepție, toaletele publice vor fi dezinfectate în fiecare oră.
• Sezlongurile și mesele din jurul piscinelor și plajei vor fi dezinfectate în mod regulat, iar în fiecare seară zona plajei și piscinelor vor fi curățate și dezinfectate complet.
• Prosoapele de plajă vor fi distribuite de la standurile de prosoape, care vor fi dezinfectate zilnic. Conform măsurilor de siguranță epidemice, standurile de prosoape vor avea, de asemenea, dezinfectant pentru mâini.
• De câteva ori pe zi: locurile de joacă și cluburile pentru copii și sala de sport vor fi închise pentru curățare și dezinfectare. Numărul de participanți va fi limitat. Aceste zone vor fi, de asemenea, curățate și dezinfectate în fiecare noapte, în conformitate cu planurile de igienă ale Ecolab.
• În zonele de spălătorie, lucrătorii vor purta măști și mănuși, păstrându-și distanța. Programele de spălare vor fi de cel puțin 60 de grade, cu adăugarea de detergent și dezinfectanți Ecolab
• Dezinfectarea de bază se va efectua în fiecare seară pe toate aleile și băncile din stațiune, amfiteatru, puncte de control, principalele intrări de securitate etc.

Animaţie:
• Respectarea distanței sociale atunci când desfășoară activități sportive și jocuri în aer liber.
• Dezinfectarea echipamentelor și materialelor sportive înainte și după utilizare.
• Dezinfectarea completă a clubului pentru copii.
• Organizarea mai multor activități, jocuri și evenimente sportive în aer liber.
• Respectarea distanței sociale în timpul programului de animație de seară, petreceri pe plajă și piscină, programe de spectacole, seri de dans etc.

Restaurante și baruri:
• Dozatoare cu dezinfectant pentru mâini Ecolab vor fi instalate la intrările tuturor locațiilor.
• Modificările vor fi efectuate în serviciul de alimente și băuturi: în restaurantele principale, mâncarea va fi împărțită de angajații hotelului, respectând regulile de distanță socială și siguranță. Bufeturile vor fi împărțite în partiții transparente, iar oaspetele va putea indica doar felul de mâncare pe care îl dorește.
• Pentru a respecta măsurile de distanțare socială și pentru a preveni grupuri mari de persoane în principalele restaurante în timpul meselor, se vor determina intervale orare pentru micul dejun, prânz și cină, în conformitate cu anumite reguli (numărul camerei sau etajul hotelului).
• Fluxul de mers pe un sens unic pentru oaspeți să treacă prin restaurant, precum și respectarea distanței sociale, va fi marcat cu semne, autocolante și limitatori.
• Felurile de mâncare oferite la mesele cu show cooking vor fi crescute. Va fi menținută varietatea bogată de produse alimentare și băuturi.
• În restaurantele A-la-carte, toate cerințele epidemice vor fi respectate, iar capacitatea de servire a acestora va fi crescută la maximum.
• Nu vor exista stații de autoservire în restaurante și baruri. Oaspeții vor putea folosi room service - taxabil.
• Curățarea și dezinfectarea de bază vor fi efectuate înainte și după fiecare masă în restaurante și dezinfectarea tuturor suprafețelor de contact (panouri laterale, mânerele ușilor, mese, scaune, scaune înalte, compartimentele) conform planurilor de igienă ale Ecolab, care vor fi înregistrat în listele de verificare pentru restaurante și baruri.
• Restaurantele și barurile vor funcționa cu o capacitate redusă, pentru a oferi spațiul necesar și mediul social îndepărtat între mese, după cum este necesar, și după ce fiecare oaspete va fi dezinfectat.
• Personalul de serviciu din toate barurile și restaurantele va primi echipament personal de protecție - măști și mănuși. Un reprezentant Ecolab va furniza instruirea suplimentară cu privire la toate standardele și procedurile de curățare și dezinfectare, conform planului de pregatire, inclusiv protocoale stricte de spălare a mâinilor, screening zilnic de sănătate și verificări ale temperaturii.
• Doar produsele Ecolab cu autorizațiile, certificatele și fișele de informare relevante vor fi utilizate în registrul aprobat al preparatelor de curățare și dezinfectare din unitățile alimentare.
• Toți furnizorii de produse alimentare, consumabile și servicii vor fi admiși la hotel după înregistrarea în „formularul pentru vizitatorii externi”, respectând toate cerințele anti-epidemice.
• Ne străduim să creștem continuu nivelul de siguranță al alimentelor și băuturilor oferite, cercetând, studiind și analizând toate pericolele potențiale legate de producerea, depozitarea și realizarea acestora. Toate informațiile cunoscute despre pericolele potențiale, inclusiv COVID 19, pentru îmbunătățirea proprietăților produselor culinare, sunt studiate și utilizate.
• Avem personal înalt calificat, specializat și motivat. Ne străduim ca fiecare angajat să realizeze importanța acțiunilor sale în ceea ce privește siguranța produselor fabricate și oferite pentru a proteja sănătatea oaspeților noștri.
• Implementarea intensivă a tuturor procedurilor sistemului de management al calității și siguranței alimentelor deja integrat în conformitate cu cerințele EN ISO 9001: 2015 și ale sistemului HACCP, dezvoltând noi proceduri de lucru și instruire obligatorie în ceea ce privește ghidurile și informațiile de la diferite organizații de sănătate, cum ar fi Organizația Mondială a Sănătății (OMS), Centre pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) și autoritățile locale de sănătate publică.

Managementul superior încurajează menținerea unei politici care acceptă sănătatea și siguranța personalului și a oaspeților din stațiune ca parte integrantă a filozofiei de management și se angajează să ofere resurse adecvate pentru atingerea scopului - realizarea calității, precum și în condiții de siguranță și condiții sănătoase.

Impresii Hotel Pelican Duni

8.9
Vacanta 2018 la Duni
Hotelul este amplasat la oarece distanta fata de plaja si parcurgerea distantei poate fi un minus.Camera repartizata a fost la et 2 care era si ultimul iar instalatia de conditionare nu prea facea fata.Piscina cea "mare" e cam mica pt capacitatea hotelului caci la 3 saltele folosite de copii nu prea mai aveai loc de altceva.In rest celelalte aspecte le-am notat.Mancarea a fost buna,mai sunt mici aspecte particulare care se pot corecta pe viitor si imi permit un mic exemplu.Lamaile pentru peste sau salate erau prezentate in felii in farfurie si nu in jumatati sau sferturi de lamaie pt a fi stoarse normal.Operatiunea o faceai cu mana si nu prea era confortabil.Spre exemplu am vazut la turci acum 2 ani ca acestia le puneau jumatati intr-un tifon strans la o parte si era foarte comod sa le folosesti la asezonarea mancarii.As mai adauga si calitatea legumelor cred ca ar putea folosi surse de rosii/castraveti/ardei gras mai bune caci fiind totusi sezonul lor la gust pareau ca sunt de la o sera de iarna dar repet e o parere personala.Doar intr-o seara au servit cu un bucatar/ospatar un fel de pulpa de porc separat care a fost foarte gustoasa cred ca ar putea sa ofere macar la 3 zile acest fel delicios.
Recomand Travelplanner: Suntem multumiti de serviciile dvs,va suntem clienti de ani buni si va ramanem fideli,asteptam pentru anul viitor o bonusar pt fidelitatea noastra caci tot la Duni planuim sa revenim poate la alt hotel din resort.

Arata mai mult

7.9
un loc in care vom reveni
este un hotel unde gasesti liniste si te poti relaxa, iar piscina chiar ne-a atras desi noi suntem iubitori de nisip si ne place m mult pe malul marii. Cu regret spun ca hotelul are camere la parter ffff racoroase, dar cu miros acc de umezeala sau camere in care dispozitivul de aer conditionat nu a functionat.........dar daca aveti noroc sa fie camere libere, cei de la receptie va schimba camera fara nici o problema. Este un hotel in care ne dorim sa revenim, dar in camera cu vedere la piscina si la etaj......
Recomand Travelplanner: Este prima agentie care a fost interesata de parerea noastra. Felicitari !!

Arata mai mult

9.3
Recomand
Am mai fost la acest hotel acum 3 ani, deci asteptarile erau realiste, dar faptul ca am decis sa mergem din nou acolo (desi nu facem asta de obicei) este o indicatie a faptului ca a fost foarte bine de prima data. Anul acesta a fost cel putin la fel de bine, cu aceleasi plusuri si minusuri: plus la calitatea mesei, minus la animatie. Personalul mi s-a parut mai amabil decat data trecuta. Nu am avut probleme de overbooking, dar nici nu am primit junior suite, ceea ce platisem; am primit o dubla superior, care e foarte ok pentru cei 2 copii dpdv al calitatii patului suplimentar. Prietenii cu care am fost au primit la a 2-a incercare un junior suite in loc de suite (li se oferise un suite saracacios departe de corpul principal), dar patul suplimentar era de o calitate scazuta si nu se dormea bine pe el. Overall, foarte bine!

Arata mai mult

9.1
Vacanta Duni Bulgaria
Buna ziua. Hotelul Pelikan era inchis. Am fost cazati la Marina Royal (superior).
Recomand Travelplanner: Despre agentie, numai de bine. Am primit toate informatiile corecte.

Arata mai mult

7.6
Vacanța Duni
Camerele ok, spațioase, serviciile rezonabile. Atitudinea personalului (bar, cameriste) lasă de dorit. Mâncarea avea miros de acru ( chiar unele feluri erau acre) și de nenumărate ori am găsit insecte in mâncare ( și nu, nu erau așezate din întâmplate ci gătite ) plus tot felul de gângănii in balcon (și nu am stat sa fac poze la tot ce am găsit , am făcut la aceasta pentru ca spuneau ca ni se preda camera curată și igienizata ... dar surpriza )
Recomand Travelplanner: După atâtea evenimente ... sunt foarte mulțumită

Arata mai mult

8.8
Recomand
O experienta placuta, un Hotel bun si ...o pandemie. Una peste alta, a fost o vacanta foarte reusita.
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agentie

Arata mai mult

Acest hotel are 51 impresii pozitive si doar 5 negative.
Vezi toate impresiile (56)

Intrebari frecvente despre Hotel Pelican

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Pelican?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Pelican?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Pelican oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Pelican este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Pelican are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Pelican are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Pelican conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Pelican?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Pelican sunt: aqua park / Tobogane, family club, parcare, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Pelican?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Pelican, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Pelican este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Pelican este foarte apreciat de turisti. Are 91% recomandari din 56 impresii iar nota generala este 8.7. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Atmosfera cu nota 9 si Mancare cu nota 8.9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Pelican are parcare proprie?
Hotelul Hotel Pelican are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Pelican nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Pelican nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Pelican
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Pelican: Camera single standard, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.piscina, Junior suite VIP - v.mare, Junior suite - v.lateral mare, Junior suite - v.parcVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Pelican ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 6 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Pelican?
Comparativ cu hotelul Hotel Pelican ati putea gasi interesante in Duni si hotelurile si Hotel Marina Royal Palace, Hotel Marina Beach, Hotel Belleville, Hotel Holiday Village. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Duni
Alege perioada si calculeaza pret